Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  frog.ee märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
artur-
HV veteran
artur-

liitunud: 06.07.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.01.2017 20:00 vasta tsitaadiga

T6hh, avalduse tegid vabas vormis?
Ma ei leia seda nende kodulehelt.
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marli1
Kreisi kasutaja
marli1

liitunud: 16.01.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.01.2017 22:29 vasta tsitaadiga

Neil on seal jah mingi avatud pakenditega toodete müük ilmselt. Sai kunagi sealt telefon ostetud ja selgus et pole ainuüksi avatud pakendiga vaid oli oskamatult ilmselt üritatud flashida. Igatahes ei leidnud telefon SIM kaarti ja ka kaamera tarkvara oli tuksis. Õnneks vahetati küll paari nädalaga ümber kuid kindlasti on see ettevaatlikuks tegev.
_________________
ÄRGE LIITUGE VIASATIGA
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
artur-
HV veteran
artur-

liitunud: 06.07.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.01.2017 00:22 vasta tsitaadiga

Mul on vaja lihtsalt kraam tagasi anda mille ma valesti tellisin(loe: naine saatis mulle lingi ja ma tellisin ja maksin ära aga vale kaup). Nüüd ootan neilt vastust mida ja kuhu ja kuidas tahavad.
Ärge soovitage telefonis helistada.
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jtz
HV vaatleja

liitunud: 22.09.2009




sõnum 27.01.2017 13:28 vasta tsitaadiga

artur- kirjutas:
Mul on vaja lihtsalt kraam tagasi anda mille ma valesti tellisin(loe: naine saatis mulle lingi ja ma tellisin ja maksin ära aga vale kaup). Nüüd ootan neilt vastust mida ja kuhu ja kuidas tahavad.
Ärge soovitage telefonis helistada.


neil ju kirjas lehel mis pead tegema.. kui helistada ei taha mine kohapeale. asuvad Läänemere Keskuses lasnamäel.

tsitaat:
12. Pretensiooni esitamise õiguse kasutamiseks tuleb pöörduda Frog.ee kauplustesse ostudokumendil toodud aadressil Läänemere tee 30 või helistage meie klienditeeninduse numbrile E-R 6 225 838 ning Teid juhendatakse, kuidas kõnealuse toote puhul edasi toimida.
14. pretensioonide käsitlemise aeg 15 päeva ja raha tagasimakse tähtaeg 14 päeva arvates otsuse tegemisest, kui toodet ei ole võimalik asendada või parandada või kui Tarbija on taganenud müügilepingust.


allikas: frog.ee

lol.. või ma ei saa aru milles sul probleem... icon_lol.gif jooma.gif
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
artur-
HV veteran
artur-

liitunud: 06.07.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.01.2017 14:26 vasta tsitaadiga

1 on riitardim kui teine monkey.gif
Toote tagastamiseks või väljavahetamiseks on vajalik tootega ostmisel kaasas olnud signeeritud arve ja tootjapoolne täidetud andmetega garantiitalong.

Oled tagastanud või oled lihtsalt omast arust "tark"?

Telefonile nad ei vastand(peale kahte korda uuesti ei proovind) ja meilile ei vasta.

Ma ei viitsi lampi 30+km maha kütta lambist.
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jtz
HV vaatleja

liitunud: 22.09.2009




sõnum 27.01.2017 16:06 vasta tsitaadiga

artur- kirjutas:
1 on riitardim kui teine monkey.gif
Toote tagastamiseks või väljavahetamiseks on vajalik tootega ostmisel kaasas olnud signeeritud arve ja tootjapoolne täidetud andmetega garantiitalong.

Oled tagastanud või oled lihtsalt omast arust "tark"?

Telefonile nad ei vastand(peale kahte korda uuesti ei proovind) ja meilile ei vasta.

Ma ei viitsi lampi 30+km maha kütta lambist.


konkreetselt neile ei ole. teistele küll.
14 päeva õigusega kas siis:
- ise kohapeale viinud, et tegevus oleks kiire ja vahetu - ei oleks kaheti mõistmisi ega venitamisi. (vaatan sinu otsa AT kellele avaldusega koos asi sai üle antud ja teenindaja lubas 2-3 päevaga et raha tuleb üle, kuid tuli alles viimasel/eelviimasel päeval 2 nädalat hiljem kui meeldetuletuse saatsin, et mehed aeg on kohe läbi ja kas nad saavad aru mida see tähendab. raha tuli ka kohe üle...)
- smartposti kaudu tellinud ja smartposti kaudu tagastus (vastavate tagastus koodidega) kus pakile lisanud omapoolse avalduse kui vastav blankett on puudunud.

garantii korras:
kas samuti ise kohale viinud alati kui võimalus või on müüjapoolne kuller kontoris kraamil järel käinud.

ei pane tarka - lihtsalt on öeldud 2 võimalust - kas telefoniga kontakt või kohapeale. meilitsi teemat pole müüja kirjeldanud. ehk siis kas helistada ja saada juhised kuidas edasi käituda (ehk helistada ja oodata ja närve kulutada) või minna ise koha peale ja asi korda ajada. see mida keegi viitsib või ei viitsi ei oma ju tähtsust. see ju igaühe oma eelistus kas tagastada asi või mitte.
mis minuga kurjustad icon_biggrin.gif ma ka ei tahaks kuhugi taha-Lasnamäele seiklema minna, isegi kui lähemal elan. aga kuna otsustasid sealt poest osta siis nii ju on lood.
no eks ma võin ju siis ka monkey.gif olla... olen pehme ja karvane ning söön banaani onfire.gif
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
artur-
HV veteran
artur-

liitunud: 06.07.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.02.2017 21:23 vasta tsitaadiga

jtz, Head isu igaljuhul icon_biggrin.gif beer_yum.gif
Mind see raha tagastamisaeg väga ei huvita aga mingi 114€ aparaat vahib tühja.
Eks vaatan siis kas homme või ülehomme lähen kohale.
E:

Viisin kohale ja normaalne. Võeti vastu väikeste viperustega.
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Timoha
HV kasutaja
Timoha

liitunud: 19.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.06.2017 16:12 vasta tsitaadiga

Sai soetatud ventilaatori Dyson AM07 Air, kullerina kasutasin Venipak võimaluse.
Tellitud/makstud: 19.06.2017
Kaup ukse taga: 27.06.2017 thumbs_up.gif
Huvitav tähele panek ....ostukuupäeval oli neil soodukas ja hind oli 349€ + 6€ kuller. Järgmine päev asjal hind juba 469€ (samuti soodukaga). Paistab seekord joppas icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 38
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lopes39
HV Guru
lopes39

liitunud: 08.11.2004




sõnum 30.07.2017 11:53 vasta tsitaadiga

Ostsin Logitech G430 kõrvaklapid tuli 8 päevaga läbi Venipak teenusega. Lubatud oli 3-7 aga arvestades, et ma tellisin esmaspäeva õhtul mingi 11 pool 12 umbes siis pole midagi imestada.

Timoha, Mul oli sarnane hinna muutus. kõrvaklapid maksid 59€ kui ma ostsin ja mõni päev hiljem olid need 69€
Samas mujal oli kuskil alates 70€ kandis.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
acer
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.06.2002




sõnum 14.09.2017 18:44 vasta tsitaadiga

Alguses tundus koht kahtlane, kuid lugedes teiste positiivseid kommentaare, julgesin tellida. Tellisin mikseri nädalavahetusel. Arvestades ainult tööpäevi, siis tuli kaup 4 päeval pakimaati. Pangalink ei toiminud, ei saanudki aru, mis sellega oli, igatahes tegin siis ülekande, kuna ei viitsinud jurada selle pangalingiga. Imelik oli muidugi see, et omniva koodi ei tulnud, millega saaks pakki jälgida. Tellin järgmine kordki.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lviktor
HV kasutaja

liitunud: 28.01.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.03.2018 14:22 vasta tsitaadiga

ei pea tarneaegadest kinni, mõttetu koht
Kommentaarid: 114 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 107
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rtfm99
HV kasutaja

liitunud: 08.04.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.06.2018 08:52 vasta tsitaadiga

tahtsin tellida aknapesu robotit. makse tegin 10.05. õhtul. 15.05 ilmus tellimuse staatusesse teade, et kaupa ikka pole ja maksavad raha tagasi. 18.05 enne lõunat saatsin neile kirja, et millal raha tagasi kantakse. automaatvastus ütles, et kirjale vastatakse kahe tööpäeva jooksul. 21.05 kirjutasin nende kodulehel vestluses, et millal raha tagastatakse. vastati, et selle töönädala jooksul kannab raamatupidamine raha tagasi. tuletasin neile meelde, et tegu on minu rahaga. 22.05 hommikul oligi raha arvel. järgmine kord valin vast koha kus kiiremini toimetatakse.
_________________
peenike värk see masinavärk.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A.S.
HV Guru

liitunud: 26.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.07.2018 09:45 vasta tsitaadiga

Üritasin sealt samuti midagi tellida, mis väidetavalt "Saadaval. Tarnija laos (Tarneaeg 2-4 t.p.) >5 tk". Paar nädalat hiljem kirjutasin, et milles probleem, on üldse lootust. Mõni päev hiljem ilmus tellimuse jälgimise lehele, et kantakse raha tagasi, seda siis tööpäeva jooksul. Paraku see "tööpäev" oli neil jällegi traditsiooniliselt üsna pikk, mitu tavainimese tööpäeva kestis. Raha sain tagasi, aga raisatud ajast oli lihtsalt kahju.

Kusjuures seesama kaup on endiselt "saadaval", sama tarneajaga. Äge. Mitte ei saa aru, mis seal toimub, aga üritan edaspidi seda kohta vältida.
 
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kar
HV vaatleja
kar

liitunud: 31.07.2005




sõnum 07.08.2018 18:31 vasta tsitaadiga

Sai ostetud Huawei tahvel. Nagu lubati, tuli ilusti 6 päevaga ära. Igati positiivne kogemus.
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
uuziwuuzi
HV vaatleja

liitunud: 17.10.2010




sõnum 30.08.2018 11:54 vasta tsitaadiga

Tellisin suure külmiku 118kg. Kodus peale paikapanemist märkisin vigu. Ukselingi kinnitused läksid mõlemal esimese tõmbega pooleks, mõlemal puhul sama koha pealt plast sees murdus, mis hoidis ukse küljes. Hakkasin rohkem uurima, leidsin toruteibiga parandatud vooliku külmiku alt. Ning jää osa millegipärast ei purusta praktiliselt üldse jääd 80% tuleb jääkuubikuid, mida masin valmistab. Hetkel vabandasid mu ees ja pidid tarnijaga suhtlema ning mulle tagasisidet andma. Eks näis mis edasi saab.

Neile ütlesin, et olen vaid nõus ümber vahetamisega, kuna minu silmis paistab see kasutatud ja mul pole aimugi, mis seal sees veel toruteibiga võib olla parandatud. Eks näis, mis saab
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Frogest OÜ
HV vaatleja

liitunud: 06.06.2014




sõnum 12.10.2018 16:42 vasta tsitaadiga

uuziwuuzi, Täname teie tagasiside thumbs_up.gif . Kahju, et oli selline mure, kuid antud probleem oli puhtalt Samsungi viga. Samsung tunnistas seda ära, ning tegi toode vahetus. icon_biggrin.gif Lahendus oli tehtud Teie heaks. Loodame,et antud lahend oli meeldiv.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  frog.ee mine lehele eelmine  1, 2
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.