Porsche SuperCup alguseni on jäänud 12 päeva.
Hetkel on Porsche SuperCup sarja registreerinud 15 sõitjat. Eesmärk on kokku saada 20 sõitjat.
Kes ei taha ise tiimi teha või kui ei leidnud omale tiimi, siis EVAL on välja pannud omaltpoolt 2 tiimi.
Eval Blue Racing Team ja Eval White Racing Team .
Hetkel on 2 vabakohta veel Eval White Racing tiimis.
Registreerida saab siit : http://eval-liiga.net/foorum/viewtopic.php…
Rohkem infot sarja kohta saab siit : http://eval-liiga.net/foorum/viewforum.php?f=200
EVAL Discord chati saab siit: https://discord.gg/9vEdFP
Foorumis registreerimiseks kasutada oma pärisnime (Eesnimi Perekonnanimi) _________________ eval-liiga.net - nr. 1 simracing kommuun Eestis.
kas sellel mängul "väljast" vaade üldse olemas on või saab sõita ainult cockpitist? _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Aga sellest hoolimata jah, erinevalt iRacingust on võimalik kasutada mistahes vaadet.
Tehniliselt kui kasutusel on monitor mitte VR, siis ongi reaalsem vaatevinkel GT masinal näiteks kapotilt _________________ https://linktr.ee/RistoKappet
ma nimetan kõike, mis pc peal jookseb mänguks, nothing personal...or...well, personal preference siis asja sisust saan muidugi aru ja seepärast üldse väike huvi ongi, et tegu siiski nö. simulaatoriga. kuna asi samas VR ka toetab siis vist peaks isegi ära proovima.
ma eeldan see lifetime sub tähendab siinkohal seda, et maksad selle summa ära, saad praegu mängu full contenti ja pärast ei pea hakkama neid eraldi kuutasusid maksma, et mängida saaks? või siis vähemalt ei pea hakkama midagi juurde maksma lihtsalt selleks, et mängida seni olemasoleva contentiga. _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
edit: tundub, et seda mängu saab steamis ka demoda proovib ära kahju ainult, et suht raske on ikkagi täpselt aru saada, mida see 15 eurone purchase siis täpselt sisaldab ja mida mitte. ma loodan, et tegu ei ole mingi järjekordse superbasic intro versiooniga, kus sa saad sõita 2 erineva autoga 3 erineval rajal ja seda kasvõi elu lõpuni _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
edit: tundub, et seda mängu saab steamis ka demoda proovib ära kahju ainult, et suht raske on ikkagi täpselt aru saada, mida see 15 eurone purchase siis täpselt sisaldab ja mida mitte. ma loodan, et tegu ei ole mingi järjekordse superbasic intro versiooniga, kus sa saad sõita 2 erineva autoga 3 erineval rajal ja seda kasvõi elu lõpuni
Proovisin kah just demot. Juhitavus on ok aga kuna rajal polnud "ideaal trajektoori" siis oli mõndades kurvides lihtsalt otse minek. Tundmatu rada kah. Lähen mängin parem Gran Turismo Sporti.
Ma arvan, et see 15€ pakkumine kehtib vaid base gamele. Ülejäänud rajad/autod tuleb DLC-na juurde osta nii nagu iRacing-uski.
proovisin ka...ilmselt superhea ja superkalli rooli või mingisuguse auto hinda maksva simulaatorkapsli sees täitsa hea asi mängida, aga casual sõitmiseks ikka way liiga hardcore asi. üks vale liigutus ja autol 4 tiiru peal. ei oska öelda, on see nüüd reaalne füüsika või mitte sest ega ei ole selliste autodega kunagi sõitnud ka nagu seal demos (miskipärat) pihku pisteti aga jah, jääb vist hetkel siiski vahele. ju on tarvis midagi arkaadimat hankida omale graafika iseenesest tundubs piisavalt hea ja igasuguste asjade detailsus muljetavaldav, füüsika "tunnetus" samuti. _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
proovisin ka...ilmselt superhea ja superkalli rooli või mingisuguse auto hinda maksva simulaatorkapsli sees täitsa hea asi mängida, aga casual sõitmiseks ikka way liiga hardcore asi. üks vale liigutus ja autol 4 tiiru peal. ei oska öelda, on see nüüd reaalne füüsika või mitte sest ega ei ole selliste autodega kunagi sõitnud ka nagu seal demos (miskipärat) pihku pisteti aga jah, jääb vist hetkel siiski vahele. ju on tarvis midagi arkaadimat hankida omale graafika iseenesest tundubs piisavalt hea ja igasuguste asjade detailsus muljetavaldav, füüsika "tunnetus" samuti.
Ma proovisin G29-ga. Käis kah aga ma tahaks kaasaegsema graafikaga mängu. Selline 5 aasta vanuse graafikaga enam nii ei kõida - olgu see füüsika nii hea kui tahes.
Selle 15€ eest saad eluaegse litsentsi ja kõik tasuta sisu (kümned rajad ja autod). Lisaks mõni olulisem DLC osta sooduskampaaniate raames pole ka rahakotile midagi erilist. 10x odavam kui "eSpordi mängudeks" tituleeritud iRacing või RaceRoom.
Tehnika osas piisab Logitech G29 või Thrustmaster T300RS taolistest keskmise hinnaklassiga vahenditest.
Füüsika on rF2-l teatud aspektides teistest konkurentidest märgatavalt arenenum, ainult märja ilma füüsika on jäänud pisut algeliseks, uuendust on testitud juba viimased 2 aastat...
Kindlasti pole simulaatorid kõikidele võidusõidumängude huvilistele, aga eks siin sõltubki sellest, kes mida otsib: kui reaalelu asendust, siis simulaatoreid, kui reaaleluga mitte kattuvat, siis arcade mänge.
Selle 15€ eest saad eluaegse litsentsi ja kõik tasuta sisu (kümned rajad ja autod). Lisaks mõni olulisem DLC osta sooduskampaaniate raames pole ka rahakotile midagi erilist. 10x odavam kui "eSpordi mängudeks" tituleeritud iRacing või RaceRoom.
Tehnika osas piisab Logitech G29 või Thrustmaster T300RS taolistest keskmise hinnaklassiga vahenditest.
Füüsika on rF2-l teatud aspektides teistest konkurentidest märgatavalt arenenum, ainult märja ilma füüsika on jäänud pisut algeliseks, uuendust on testitud juba viimased 2 aastat...
Kindlasti pole simulaatorid kõikidele võidusõidumängude huvilistele, aga eks siin sõltubki sellest, kes mida otsib: kui reaalelu asendust, siis simulaatoreid, kui reaaleluga mitte kattuvat, siis arcade mänge.
Täna lisandus tasuta rajana soomlaste Botniaring.
Kõik on tore ja kena v.a graafika. Ma tahan natuke silmailu kah.
See mäng tundub juba väga ajahambast räsitud olevat, et eriti ei kutsu mängima. Võiks tulla kaasaegsema graafikaga rFactor 3. Siis ehk isegi prooviks.
rFactor 2 näeb välja selline nagu ta näeb, sest keskmine tavakasutaja arvuti ei suuda jooksutada samal ajal keerukat rehvi/rajafüüsikat ja veel mingit säravat graafikamootorit.
Tehti kahe vahel valik ja valiti füüsika. Graafika on täiesti teisejärguline jah. Kui tahad silmailu, siis leia midagi muud jah. Assetto Corsa või PCars oma filtrite ja efektidega.
Eriti Eesti simracing "kommuunis" on enamik veel rF2 jaoks liiga nõrkade arvutitega.
Wiltz kirjutas:
proovisin ka...ilmselt superhea ja superkalli rooli või mingisuguse auto hinda maksva simulaatorkapsli sees täitsa hea asi mängida, aga casual sõitmiseks ikka way liiga hardcore asi. üks vale liigutus ja autol 4 tiiru peal. ei oska öelda, on see nüüd reaalne füüsika või mitte sest ega ei ole selliste autodega kunagi sõitnud ka nagu seal demos (miskipärat) pihku pisteti aga jah, jääb vist hetkel siiski vahele. ju on tarvis midagi arkaadimat hankida omale graafika iseenesest tundubs piisavalt hea ja igasuguste asjade detailsus muljetavaldav, füüsika "tunnetus" samuti.
Piisab lihtsalt sellest, et on rool ja mitte klaviatuur/pult. Pole vaja mitte midagi kallist, kõige odavam logitech on juba 99.9% maksimumist. Enamik "profid" sõidavad ka G25/G27/G29-ga oma laua taga.
Kõik muu kallis träni võib immersiooni suurendada, aga sõidule kaasa ei aita, pigem vastupidi.
Kui päriselt ei suuda autot rajal hoida, siis lähenedki asjale valesti, nagu mängule. Lähene, nagu sõidaksid päriselt autoga. Siis ei ole sul ka vajadust näha 400kmh ja külg ees autot, et naeratada. Piisab sellest, kui iseennast ja olusid suudad võita.
Päriselt olen suuremalt jaolt siiski suutnud auto rajal hoida, aga nagu ka ütlesin siis mingite gaziljon hobujõudu imeautodega ilmloomulikult ei ole sõitnud (nagu ilmselt kõik ülejäänud, kes siin teemas sõna on võtnud, ma usun...). Kui ka miski päris auto puhul valesti läheb siis see üldiselt piirneb korraks asfaldilt maha sõitmisega. Seejäärel jooksvalt uuesti sinna tagasi pöördumise ja sõidu jätkamisega, vähemalt seal kus vahetult raja ääres ei ole jämedad puud, betoonseinad vms. Igas sellises mängus, nimetame neid siis simulaatoriteks, miskipärast on iga asfaldilt välja minek justkui tohutu draama, et mitte öelda "karistus". Ja iga natuke ebatäpsem liigutus tähendab automaatselt meeletuid spinne ning seina lendamist. Satud jube suure pidamisega pinnaselt justkui kiilasjääle, kus ükski input ei toimi. See ei ole päris see füüsika, mida mina isiklikult olen kogenud auto roolis olles.
Minu jaoks väheke pettumus eriti just selle demo puhul oligi justnimelt asjaolu, et mul oli põhimõtteliselt valida mingisuguse f1 auto ja natuke teise kujuga f1 autoga sõitmise vahel. seal mängus on ju peaaegu täiesti "tavalised" autod ka täitsa olemas? miks mitte demos anda siis mängijale mõni selline kätte või vähemalt võimalus valida siis hästi default auto ja mõne eksootilisema asja vahel. ma ei ole mingi simracer ja tõesti absoluutselt ei plaani selleks ka saada, kuid hea ja täpse ning reaalse füüsikaga automängud on mulle alati meeldinud. Tahaks lihtsalt sõita ja funnida mingi ~200hp tagaveolisega. Näiteks live for speed oli minumeelest ülikõva asi, reaalne füüsika oli implementeeritud nii, et autodega oli ka täiesti võimalik sõita ja funnida. Aga ju see rfactor on tõesti mõeldud siis ainult ultra hardcore raceritele, kes päevast päeva muud ei teegi kui muudkui racevad ning ju ma siis ikka absull ei oska piisavalt kõval tasemel neid autosid seal rajal hoida. Kahju iseenesest, sest selle mängu puhul olid natuke suuremad lootused kogu netist loetud hype põhjal. _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Päriselt olen suuremalt jaolt siiski suutnud auto rajal hoida, aga nagu ka ütlesin siis mingite gaziljon hobujõudu imeautodega ilmloomulikult ei ole sõitnud (nagu ilmselt kõik ülejäänud, kes siin teemas sõna on võtnud, ma usun...). Kui ka miski päris auto puhul valesti läheb siis see üldiselt piirneb korraks asfaldilt maha sõitmisega. Seejäärel jooksvalt uuesti sinna tagasi pöördumise ja sõidu jätkamisega, vähemalt seal kus vahetult raja ääres ei ole jämedad puud, betoonseinad vms. Igas sellises mängus, nimetame neid siis simulaatoriteks, miskipärast on iga asfaldilt välja minek justkui tohutu draama, et mitte öelda "karistus". Ja iga natuke ebatäpsem liigutus tähendab automaatselt meeletuid spinne ning seina lendamist. Satud jube suure pidamisega pinnaselt justkui kiilasjääle, kus ükski input ei toimi. See ei ole päris see füüsika, mida mina isiklikult olen kogenud auto roolis olles.
Minu jaoks väheke pettumus eriti just selle demo puhul oligi justnimelt asjaolu, et mul oli põhimõtteliselt valida mingisuguse f1 auto ja natuke teise kujuga f1 autoga sõitmise vahel. seal mängus on ju peaaegu täiesti "tavalised" autod ka täitsa olemas? miks mitte demos anda siis mängijale mõni selline kätte või vähemalt võimalus valida siis hästi default auto ja mõne eksootilisema asja vahel. ma ei ole mingi simracer ja tõesti absoluutselt ei plaani selleks ka saada, kuid hea ja täpse ning reaalse füüsikaga automängud on mulle alati meeldinud. Tahaks lihtsalt sõita ja funnida mingi ~200hp tagaveolisega. Näiteks live for speed oli minumeelest ülikõva asi, reaalne füüsika oli implementeeritud nii, et autodega oli ka täiesti võimalik sõita ja funnida. Aga ju see rfactor on tõesti mõeldud siis ainult ultra hardcore raceritele, kes päevast päeva muud ei teegi kui muudkui racevad ning ju ma siis ikka absull ei oska piisavalt kõval tasemel neid autosid seal rajal hoida. Kahju iseenesest, sest selle mängu puhul olid natuke suuremad lootused kogu netist loetud hype põhjal.
Assetto Corsa ei meeldi? Sellel pidavat olema kah suurepärane füüsika. Ise vahest sõidan aga kuna mulle ei meeldi selle mängu kiviajast UI siis eriti ei tõmba mängima kuigi gameplay on hea.
Läheb teemast välja, aga AC puhul tuleks kasutada Content Manageri, see on eraldi launcher, kordades parem kui mängu enda UI.
Eks neil simudel on kõigil omad kiiksud, päris maailma ei suuda nad nagunii täielikult esindada, aga mina olen rahul, et praegusel hetkel on päris mitmeid arvestatavaid variante mida nautida.
AC ei olnud üldse meeldiv kahjuks minu jaoks, seal on see "simulaatori" paradoks veel tugevamalt sees ja tunda. rfactoris tundub, et see võib olla on ehk isegi välja ravitav mingi maaani kui viitsiks tundide (ehk isegi päevade) viisi seal neid kõikvõimalikke settinguid näppida, autot seadistada, erinevaid autosid katsetada jne. AC aga tundus suisa kohutav oma autotunnetusega. Eks tegelikult kõigi nende simulaatorite füüsika võib olla teatud piirini täiesti adekvaatne ja võibolla suures osas isegi täitsa realistlik aga samas piisab üsna väikesest asjast, mis on natuke valesti, et kõige selle ägeda füüsika juures muutuks mäng väga ebamugavaks ja suht häirivaks mängida.
Võibolla ma lihtsalt tahangi "liiga lihtsasti" hakkama saada sellistes mängudes ja hoopis seepärast nad mulle ei kipu meeldima. rfactoris samas jäi ka silma päris palju asju, mis meeldisid. Iseenesest igasugused seadistusvõimalused on väga positiivne asi sest automängude puhul on customization võimalused minumeelest eriti tähtis komponent. Päeva lõpuks ma jään aga ikkagi selle arvamuse juurde, et kui päris autot päris rajal on justkui lihtsam kontrollida kui mänguautot arvuti taga siis siin midagi ikka nagu pole päris õigesti. Aga jällegi, võibolla see peabki nii olema ja võibolla siis see ongi see, mis nö. eristab automängu autosimulaatorist. _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Põhi probleemiks on nendes mängudes, kui oled liiga vähe mänginud ei saa roolist "tagumiku tunnetust" mis nt auto tagumine ots kurvis teeb ja mis hetkest sul hakkab see käest ära minema. Teiseks probleemiks on kartmatus. Kui ütled, et päriselus on lihtsam autot juhtida siis olen 100% kindel, et sa lähed mängus liiga suure hurraaga kurvi mida sa päriselus ilmselt ei teeks.
Mängus on sul raudselt kurvi sisenemise kiirus suurem, kui päriselus julgeksid seda teha. Kolmandaks on rehvi temp, sa ei saa eeldada, et sõidu alguses saad kohe täie lauluga peale minna kuna rehv ei ole veel soe. Rehvidega on veel probleemiks, et sõidetakse külma rehviga kergelt libisemises ja lastakse jälle vastupidi rehvi temp liiga suureks ja saavutatakse veel hullem efekt, kui külm rehv.
Neljas on ilmslet kurvis käigu liiga madalaks laskmine ilma "Heel & Toe Downshiftita" mis tagumised rattad spinni ajab ja auto üle kontrolli kaotad. Heel & Toe ei ole muidugi üldse vajalikud tegevused, lihtsalt ei tohi liiiga suurel kiirusel liiga madalat käiku panna.
Eelnev muidugi sada korda räägitud teema, aga neid ei jälgita millegi pärast.
Ise ei ole hardcore sim racer, aga kui neid mängin siis ka naudin. Mängin AC ja Rfactorit mõlemat ainult VR-is ja naudin.
Autodel ei oska igat detaili seadistada vastavalt rajale ja ei näe ka mõtet enda tasemel sõidu juures. Ise timmin enamasti ainult pidurite survet ja jagunemist ette vs taha ning tagatiiva nurka, et saada auto rahuldava juhitavuse alla.
Teema väliselt on minuarust need vennad ikka naljavennad kes simusid ei mängi ja proovivad korra, võtavad kohe tagaveolise superauto ja lendavad sajaga peale. Tulemuseks ütlevad, et arvutimängud pole ikka päris see mis päriselus, juhitavus pole ikka see mis päriselus. Sa mees sõitsid just 200km/h kurvi, mida sa lootsid?
Kui paneks selle venna päriselus sama auto rooli sõidaks ta ilmselt samasse kurvi esimest korda 30km/h, kuna "ma siin tunnetan autot enne kui paugutama hakkan" Miks sa ei peaks seda sama ka simus tegema?
Nii mõneski mõttes ongi simu raskem kuna just seda sama tagumiku tunnetust pole, vaja silmade ja kõrvadega hakkama saada mis omakorda pikendab aega millal sa reageerida jõuad kui auto tagaosa liikuma hakkab. Mis mõnes mängus muudab libisemise kontrolli alla saamise meeletult raskeks kuna tavaliselt kipub reageering hiljaks jääma.
Kuna rool on mängus põhiline info edastaja siis sõltub ka sellest mismoodi mäng rooli kasutab info edastamiseks. Ma ei tea mis süsteemi rFactor kasutab aga näiteks iRacing üritab simuleerida ainult seda infot mida rool ja ainult rool edastab. Teisalt AC ja R3E proovivad kogu infot mis auto teeb läbi rooli suruda mis mõnesid inimesi häirib, mõnda jälle aitab. See küll rohkem FFB kohta mitte füüsika kohalt.
Ma käisin eile motion simrigi (ma ei teagi kuidas seda eesti keelde panna) proovimas. Päris äge värk kui käiguvahetusul labidaga selga saab .Küll ei ole tollel seda süsteemi mis imiteeriks ka tagumiku libisemise algust, mis põhiliselt jääb vajaka tunnetusel.
Esimesena proovisin MX-5, et lahjem pill saab rahulikult proovida, tunni lõpus veidi ka GT3 autot mis on ka mõnevõrra "lihtne" oma abs ja tc-ga. Sõitmisega eriti hakkama ei saanud kuna endal G27 ja pote piduripedaal on ikka täiesti teine maailm kui fanateci load cell. Tunni lõpus hakkas paremini välja tulema aga nii väikse ajaga ikka ringi ei õpi.
-RaiTz- ja kuccu, võtsite mul sõnad suust , hästi argumenteeritud seletused _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
"Nii mõneski mõttes ongi simu raskem kuna just seda sama tagumiku tunnetust pole, vaja silmade ja kõrvadega hakkama saada mis omakorda pikendab aega millal sa reageerida jõuad kui auto tagaosa liikuma hakkab. Mis mõnes mängus muudab libisemise kontrolli alla saamise meeletult raskeks kuna tavaliselt kipub reageering hiljaks jääma. "
justnimelt, täiesti õige. aga vaatame asja ka teisest küljest...päris elus ei ole mitte ühtegi "abinõud" kuskilt võtta kui juht reaalselt näiteks reageerib liiga hilja tagumise otsa "minekule" või ei oska sellega piisavalt adekvaatselt arvestada. sa ei saa kuidagi muuta neid jõuvektoreid päriselus, mis juba on nö. in motion. kui ikka läheb, siis läheb ära...ja seda isegi kõige kõvematel proffidel every now and then. mängus (ka simulaatoris) aga on iseenesest kõik võimalused kõigele sellele füüsikale vahele astuda, mingeid teatud efekte mingites teatud tingimustes pehmendada jne. Ma arvan, et täpselt see ongi see otsustuskoht, mis muudab ja mõjutab kuidas üks või teine mäng mängitav on. Eks kõiksugused simi puristid ütlevad nagu ühest suust, et sellele füüsikale vahele astuda ei tohi, mitte mingil juhul! ma ei hakka vaidlema, kas see on õige või vale arusaam...aga nagu kuccu ka eelnevalt selgitas siis see tagumiku tunnetuse puudumine on asi, mis reaalselt muudab nende simudega sõitmisega raskemaks. võibolla oleks mõistlik seda millegagi kompenseerida.
Raitz, kusjuures ei sõitnud 200ga kurvi niipalju olen ma neid sim'e ikkagi juba mänginud (väi vähemalt proovinud), et ma tean täpselt mis juhtub kui seal gaas liiga läbi põhja vajutada. Ja kuigi ma autoga enam aktiivselt kiiret sõitu ei tee siis tegelen ringrajasõidu kui ka supermoto ja motokrossiga päris aktiivselt. Ma tean, mida tähendab rajasõit. Tihtipeale, et mitte öelda enamasti pole probleem mitte selles...vähemalt minu jaoks mitte, et auto kurvist otse läheks kuna kiirus on liiga suur või jäin pidurdamisega hiljaks. Probleem on selles, mis täpsemalt hakkab toimuma siis kui auto tagumine ots breaks free. Ja mis puudutab auto valikut, siis nagu ma juba vähemalt korra ütlesin siis ma VÄGA hea meelega oleksin valinud seal demos sõitmiseks mingisuguse basic auto...mitte sellise superauto või fucking flat out vormeli nagu seal ainukeste variantidena pakuti See ei ole nüüd küll minu viga mitte mingist otsast, et proovijale vägisi superautot pihku surutakse. Aga küsimus sulle, mida need "naljavennad", kes simusid ei mängi siis peaksid tegema? Kas peaks öösel ja unes saama tõsiseks vennaks, kes simusid mängib ja alles peale seda peaks olema piisavalt autoriteeti, et ka tegelikult mõnda simu võiks julgeda mängida? Või mis need "sisenemise kriteeriumid" täpsemalt on? Ma saan täiesti aru sellest, et ühes õiges simulaatoris ei peagi ükski auto, veel vähem superauto olema suvalisele algajale superhästi juhitav nagu rong raudtee peal. Kuid see ei pea olema ka juhitamatu või kontrollimatu. Ja ega ta rfactoris ei ole ka, mõnes teises simulaatoris aga küll. _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
iRacing tundus mulle küll veidike ebarealistlikuna siiski. Ma olin enne päris palju LFSi mänginud, pidasin päris MX-5 nii suvel kui talvel terve aasta ja no mitte ei klappinud see.
Mängus kogu aur kulus selle auto sirgena hoidmisena, päris elus tuleb MX-5 ikka väga kõvasti suruda enne kui ta kuhugi libisema hakkab ja siis tuleb ka ikka maru kergelt kätte tagasi.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.