Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kas kavatsed peale järelvaatamise lõppemist tellida salvestusteenust 5€ kuus? |
Jah |
|
9% |
[ 51 ] |
Ei |
|
42% |
[ 223 ] |
Mul juba olemas |
|
38% |
[ 201 ] |
Kolin mujale |
|
9% |
[ 48 ] |
|
hääli kokku : 523 |
|
autor |
|
agox57
HV vaatleja
liitunud: 08.01.2010
|
04.10.2018 17:26:28
|
|
|
Nägin täna öösel und.15.oktoobrist tuleb uus Digibox.4k toega.Koos digiboxsiga tuleb Netflix,ja palju muud huvitavat
|
|
tagasi üles |
|
 |
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002
|
04.10.2018 17:36:43
|
|
|
agox57 kirjutas: |
Nägin täna öösel und.15.oktoobrist tuleb uus Digibox.4k toega.Koos digiboxsiga tuleb Netflix,ja palju muud huvitavat |
No kui see peaks tõele vastama siis täna öösel näevad Telia tegelased õudusunenägusid kuna info enne nende PR teadet lekkis.
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
Kommentaarid: 168 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
04.10.2018 17:42:30
|
|
|
Kuigi siin kedagi vastused ja selgitused ei huvita sest kohe on tegemist "dzotile viskumisega" siis annan lihtsa selgituse kuidas võib arve viga tekkida.
Kliendile pakutakse tasuta uut lisateenust proovida 30 päeva, klient proovib ja lõpetab teenuse mõni päev enne aja täitumist, lõpetamisel hoiatatakse, et tegemist on kuupõhise teenusega ning niikuinii rakendub kuupõhine tasu.
Arveldussüsteem loeb teenuse küll lõpetatuks kuid arveldab teenust kuu lõpuni.
Antud juhul oli süsteemis uue teenuse tasuta perioodi kirjeldus puudulik ja süsteem luges kuu viimaste päevade eest tasu päevapõhiselt lisaks.
Lihtne aga loll viga mis saab korrektuuri ja kordame veel, kõik saavad automaatselt järgmise kuuga "sendiarvelduse" tagasi, midagi ei varastata.
see ON Telia viga ja Telia selle ka lahendab.
Sama asja näiteks teiste vanade telia teenuste tasuta perioodidega pole.
Suures plaanis on siin aga sellistele olukordadele vastuse kirjutamine justkui endale noa rindu löömine sest siis tuleb sellist üleolevat kommentaariumi veel rohkem vastu mis ei paku just vastajale positiivset emotsiooni, seega tunnetus on, et parem on vait kui sukk olla ja mitte lasta ennast probleemidest häirida.
Loomulikult ei ole mõtet siin selgitust oodata kui probleemid ei sõltu Teliast, kõik veakirjeldused nagu kava ja tv6 pilt on oodatud ja need võetakse teadmiseks ja edastamiseks, samas miks need asjad nii on, vastust pole.
|
|
Kommentaarid: 260 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
armjan
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.05.2008
|
04.10.2018 17:50:34
|
|
|
bladerunner kirjutas: |
armjan, selle kohta ei taha midagi arvata?
bladerunner kirjutas: |
tsitaat: |
Tuletame Teile meelde, et Teie HBO teenuse soodusperiood lõppeb, pärast mida hakkab kehtima hinnakirjajärgne kuutasu (7 € kuus). |
Raske siis kirja panna et kuna see täpselt lõppeb?
>> Proovi esimene kuu tasuta!
Tähendab see siis Telia mõistes 30p või tähendab see tellimise kuud? a'la 25.09 tellisid ja 30.09 juba lõppeb? Või lõppeb alles 25.10? |
|
30 päeva, ehk tellides täna, 04.10, kehtib soodustus kuni 02.11.
Kuidas saaks, kelle iganes mõistes, 30p soodustust arvestada kuu osas, nagu sul näide - 25.09..30.09. 30p pole ju täitunud.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
agox57
HV vaatleja
liitunud: 08.01.2010
|
04.10.2018 17:59:57
|
|
|
Ma ei ole telia töötaja.See oli lihtsalt uni.
|
|
tagasi üles |
|
 |
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002
|
04.10.2018 18:01:01
|
|
|
armjan, selge. Aga oma meeldetuletus e-kirja võiksite ka selle lõppkuupäeva siiski panna. Oleks arusaadavam.
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
Kommentaarid: 168 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
itmynk
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.08.2008
|
04.10.2018 18:25:00
|
|
|
agox57 kirjutas: |
Ma ei ole telia töötaja.See oli lihtsalt uni. |
Saade `Selgeltnägijate tuleproov` otsib sensitiive
|
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mirc
HV kasutaja

liitunud: 18.08.2010
|
04.10.2018 18:33:37
|
|
|
bladerunner kirjutas: |
armjan, selge. Aga oma meeldetuletus e-kirja võiksite ka selle lõppkuupäeva siiski panna. Oleks arusaadavam. |
tsitaat: |
Tere, *****!
Täname Teid, et olete tellinud HBO teenuse aadressil **********, Kesklinn, Tallinn, Harju maakond.
Tuletame Teile meelde, et Teie HBO teenuse soodusperiood lõppeb, pärast mida hakkab kehtima hinnakirjajärgne kuutasu (7 € kuus).
Kui soovite teenusest siiski loobuda, saate seda teha oma televiisori ekraanilt või Koduste teenuste iseteeninduses. Teenuse kasutamise jätkamiseks ei ole Teil tarvis midagi teha. |
Kusjuures jah, mul tuli teade, siis eemaldasin teenuse. Kuigi nüüd tuleb välja, et oleks võinud julgelt 2-3 päeva veel hoida. Võiks juures olla, et soodusperiood lõppeb näiteks "04.10.2018 23:59:59"
Samas ma korra või kaks proovisin seda HBO, aga mulle ei istunud.
Häirivaks muutusid subtiitrid, mida lihtsalt ei kannatanud lugeda.
Samas on kindlasti neid, kellele see teenus meeldib.
_________________ ▂ ▃ ▅ ▆ █ We forget to live █ ▆ ▅ ▃ ▂ |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Renka
HV Guru

liitunud: 01.04.2002
|
04.10.2018 22:23:08
|
|
|
HBO oleks hea kui seda saaks tarbida HBO GO keskkonnas/apis omale sobivas kohas. Hetkel on sihuke poolkõva asi mida on suht tüütu tarbida.
See on iseenesest hea, et EST supakatega on see sisu legaalselt saadaval. Aga mulle kohe üldse ei istu see moodus kuidas ma pean seda teenust tarbima kahjuks.
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
Alan
HV veteran

liitunud: 12.02.2008
|
04.10.2018 22:50:49
|
|
|
itmynk kirjutas: |
Selles see point ongi et ma ei viitsi oma aega ega närve nende mõne sendi peale kulutada helistamisega.
~10 aastat tagasi olid arved igal pool korrektsed sest siis oli tehnika lihtsam ning ei olnud nii palju lisateenuseid. |
BS.
On olnud neid probleeme arvetega nii Tele2 kui Q-GSM, nii Elisa kui Radiolinja, ja ilmselt ka EMT aegadel... Vigu on kindlasti teinud nii tarkvara kui ka inimene.
See jutt, et ah ma ei viitsi sentide pärast helistada?! Siin kirjutada viitsid ja selle peale kulus ilmselt ka sul rohkem aega kui neile helistamisega + lahendust ega selgust sa ei saanud ega saagi + kõik kulutasid aega selle lugemisele + mõned sh. mina kulutan aega sellele reageerimisele ja sellele vastamisele... Time well spent? Not.
= Miks siis üldse sellel teemal sõna võtta?
|
|
Kommentaarid: 131 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
 |
itmynk
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.08.2008
|
04.10.2018 23:56:12
|
|
|
Alan kirjutas: |
itmynk kirjutas: |
Selles see point ongi et ma ei viitsi oma aega ega närve nende mõne sendi peale kulutada helistamisega.
~10 aastat tagasi olid arved igal pool korrektsed sest siis oli tehnika lihtsam ning ei olnud nii palju lisateenuseid. |
BS.
On olnud neid probleeme arvetega nii Tele2 kui Q-GSM, nii Elisa kui Radiolinja, ja ilmselt ka EMT aegadel... Vigu on kindlasti teinud nii tarkvara kui ka inimene.
See jutt, et ah ma ei viitsi sentide pärast helistada?! Siin kirjutada viitsid ja selle peale kulus ilmselt ka sul rohkem aega kui neile helistamisega + lahendust ega selgust sa ei saanud ega saagi + kõik kulutasid aega selle lugemisele + mõned sh. mina kulutan aega sellele reageerimisele ja sellele vastamisele... Time well spent? Not.
= Miks siis üldse sellel teemal sõna võtta? |
EMT ajal ei olnud mingeid probleeme arvetega, kõik oli täpne. Samas kui kuulsin jutte et teiste juures pannakse villast. Olin seal ikka väga pikalt klient Lahkusin sealt kuna minu piirkondades kus liikusin oli levi vaja aga seda lihtsalt ei olnud. Tekkivad uued marsruudid ning levi jeblab, kolin sinna operaatori juurde kus ma olen levis Täpsustuseks siis - maa all, paksude betooseintega ruumides jne.
Mis puutub Tv teenusesse siis kui mul on 10/2 nett ja tv põhipakett mis teeb kokku 16€+6€=22€ , siis kust kohast tuleb miinimum 2 kuud järjest arvetele mingid sendid juurde.
Tegelikult on see teema minu poolt closed, sest armjan vastas et uuriksin oma arvete kohta Teliast. Kuna arved koostab masin, siis pean jälgima pikemalt tasa ja tagasiarveldusi. Thats it. Case closed. Peace.
|
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
seeru
HV veteran
liitunud: 10.02.2004
|
05.10.2018 00:28:15
|
|
|
Alan kirjutas: |
BS.
On olnud neid probleeme arvetega nii Tele2 kui Q-GSM, nii Elisa kui Radiolinja, ja ilmselt ka EMT aegadel... Vigu on kindlasti teinud nii tarkvara kui ka inimene.
See jutt, et ah ma ei viitsi sentide pärast helistada?! Siin kirjutada viitsid ja selle peale kulus ilmselt ka sul rohkem aega kui neile helistamisega + lahendust ega selgust sa ei saanud ega saagi + kõik kulutasid aega selle lugemisele + mõned sh. mina kulutan aega sellele reageerimisele ja sellele vastamisele... Time well spent? Not.
= Miks siis üldse sellel teemal sõna võtta? |
Tõsiselt ka oli vaja selline kommentaar kirjutada?
Mina kulutan aega reageerimisele ja vastamisele? No tere talv. Kes käskis?
|
|
tagasi üles |
|
 |
Alan
HV veteran

liitunud: 12.02.2008
|
05.10.2018 00:46:47
|
|
|
seeru kirjutas: |
Alan kirjutas: |
BS.
On olnud neid probleeme arvetega nii Tele2 kui Q-GSM, nii Elisa kui Radiolinja, ja ilmselt ka EMT aegadel... Vigu on kindlasti teinud nii tarkvara kui ka inimene.
See jutt, et ah ma ei viitsi sentide pärast helistada?! Siin kirjutada viitsid ja selle peale kulus ilmselt ka sul rohkem aega kui neile helistamisega + lahendust ega selgust sa ei saanud ega saagi + kõik kulutasid aega selle lugemisele + mõned sh. mina kulutan aega sellele reageerimisele ja sellele vastamisele... Time well spent? Not.
= Miks siis üldse sellel teemal sõna võtta? |
Tõsiselt ka oli vaja selline kommentaar kirjutada?
Mina kulutan aega reageerimisele ja vastamisele? No tere talv. Kes käskis? |
Ärme nüüd liiga tõsiselt ka võta kohe. Ei saanud just parim sõnastus tõesti, seetõttu ei saanud ka päris selliselt mõttest aru nagu mõeldud. Aga see oli näide, kuidas ühe Telia klienditeenindaja minuti asemel ja selguse ning lahenduse asemel kirub inimene mitme postituse jagu foorumis oma arve ja arvetesüsteemi üle. See, et inimesed seda nüüd loevad ja vastavad sellele, oli vaid irooniline näide tulemist, kus sa raiskad enda ja teiste energiat aga tulemus null - probleem on ju endiselt alles ja siin see ei lahene. Sest ta ei viitsi sentide pärast rabeleda, seega probleem ei lahenegi.
|
|
Kommentaarid: 131 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
05.10.2018 09:10:41
|
|
|
Olge siis hoiatatud, arvetega on olnud ja tuleb vigu ka edaspidi, sõltumata operaatorist, mõnel siiski rohkem või vähem. Ja küllap kasutuskogemus õpetab, kas need saavad ühe või teise juures positiivse lahenduse.
Aga teemasse tagasi, TV
Kahjuks uudiseid pole, ikka keegi ei tea, millal uus boks letile pannakse.
|
|
Kommentaarid: 260 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
05.10.2018 09:14:38
|
|
|
tsitaat: |
Kahjuks uudiseid pole, ikka keegi ei tea, millal uus boks letile pannakse.
|
Äkki peaks juba uuema mudeli testimisele võtma ja selle vahele jätma
sorry, aga arendus on teil seal komöödia kuubis
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
05.10.2018 09:19:41
|
|
|
jeesus188 kirjutas: |
tsitaat: |
Kahjuks uudiseid pole, ikka keegi ei tea, millal uus boks letile pannakse.
|
Äkki peaks juba uuema mudeli testimisele võtma ja selle vahele jätma
sorry, aga arendus on teil seal komöödia kuubis |
Kus meil? mina ei arenda küll midagi.
Telias? No kui kõik komponendid kokku laulma saavad, küllap alles siis on aeg küps, enne pole lonkavat asja mõtet välja saata.
Seadme test muide algas kevadel, suvel tehti tööd ka puhkuste ajal ning nüüd on sügis ja see arenduskiirus peaks üsna OK olema.
|
|
Kommentaarid: 260 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
05.10.2018 09:23:33
|
|
|
Ma pole sind personaalselt nimetanud. Kui ma oleks sind teietanud, siis oleks seda suure algustähega teinud
Teie ostate riistvara, tarkvara on teie poolt. Nüüd on veel vaja tarkvara riisvaraga sõbraks teha ja seda teevad teie patsiga poisid.
Vaevalt, et riistvara vigane on. Arvatavasti on probleem tarkvara poole peal.
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
05.10.2018 09:39:12
|
|
|
jeesus188, Harjuta siis kirjutama Telia mitte Teil.
Ma ise olen Rapla kandi mees ja olgu siis suure või väikse tähega, ei ole Meil mingeid arendajaid vaid need on Telias ja Tallinnas.
Paraku ei tea mina neid tegelasi kes boksi otse arendavad kuid ei, viga ei ole Telia tarkvaras sest see on praktiliselt sama mis töötaval arrisel.
Mul pole mingit voli pikalt lahata aga mõelge ise mille poolest erineb uus arris vanast? UHD HDMI liides, BLE uus pult (millel on ka tarkvara) Arrise kõhus enda tootja tarkvara jms. Need ongi vaja läbi tootja tugede saada koos vigadeta mängima Telia vahevaraga.
See ei puuduta foorumi kasutajat, tema ootab boksi ja nagu siin mainitud on, Telia vastutab selle eest, mis, mida ja kuidas.
|
|
Kommentaarid: 260 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
seeru
HV veteran
liitunud: 10.02.2004
|
05.10.2018 09:56:30
|
|
|
Boksi test olevat juba ju aasta alguses (no ütleme siis kevadel) läbi viidud ja edukalt lõpetatud.
Keegi küsib linki, siis mina ei tea. Neid linke on igasuguseid aja jooksul.
Võibolla oli see info kellegi Telia tegelase intervjuus kuskil ajakirjas.
|
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
05.10.2018 13:16:58
|
|
|
seeru, Telia pole ametlikult ühtegi uue boksiga seonduvat uudist väljastanud.
|
|
Kommentaarid: 260 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
seeru
HV veteran
liitunud: 10.02.2004
|
06.10.2018 00:29:32
|
|
|
indrpo kirjutas: |
seeru, Telia pole ametlikult ühtegi uue boksiga seonduvat uudist väljastanud. |
Ma ka ei ole rääkinud Telia ametlikust väljastamisest.
Aga mina und ei näinud selle kohta.
Natuke teist juttu
indrpo kirjutas: |
salatoimik kirjutas: |
devilman kirjutas: |
Ma ei suuda kuskilt leida infot kas Telia Eesti Kanal Plussi ja Eesti Kanalit ka näitab? |
Pidi selline saast olema, et ei kõlba näidata. Orsent oma netist tiritud xvid formaadis filmide ja roheliste subtiitritega on kvaliteetsem
Eks see näitab, mis rahvus olulisem on |
Ilmselt näitaks lisaks tasuta Orsendile ka tasuta Eesti Kanalit ja selle Plussi kui need tasuta oleks. Reaalse raha eest keegi neid ei telliks, nagu näiteks ka tasulist HD TV3 kanalit.
Aga see on mu enda arvamus, mitte statistika ega Telia mõte kuid see võib kattuda.
Kui antud kanalid suudavad leida mõistlikud kokkulepped edastajatega, küllap neid ka edastataks.
Hetkel vist ainult vabalevi HbbTVs ja vist ka Levikomi hinnakirjas. Ehk peakski vaid nende privileegiks jääma. |
Jüri Pihel tegi kaks uut telekanalit: näitame kodumaist sisu, mis muidu seisaks arhiivides ja ladudes
4. oktoober 2018
https://televeeb.ohtuleht.ee/900436/juri-pihel-tegi-kaks-uut-telekanalit-naitame-kodumaist-sisu-mis-muidu-seisaks-arhiivides-ja-ladudes
tsitaat: |
Telekavadesse on ühtäkki siginenud kaks uut telekanalit, nimedega Eesti kanal ja Eesti kanal pluss. Teleripulti klõpsides neid veel aga ei näe. Telemees Jüri Pihel paljastab, et paari lähema nädala jooksul peaksid need olema kõigile vaatajatele kättesaadavad.
„Terminoloogiagurud Ameerikas ja mujal räägivad, et keegi ei vaata enam telekat. Tegelikult on telekavaatamine viie viimase aasta jooksul Eestis ainult kasvanud. Need, kes oskavad selle trendiga kaasa minna ja inimese vajadusi lihtsa meelelahutuse ehk tavalise televisiooni järele rahuldada oskavad, on selges võidus,“ selgitab Pihel. „Tuleb mõelda, mida eestlased vaatavad ja vaadata tahavad ning praegu näeme, et kohalik ja eestikeelne sisu töötab väga hästi.“ |
|
|
tagasi üles |
|
 |
jaank
HV veteran
liitunud: 14.01.2007
|
07.10.2018 13:42:31
|
|
|
Uue puldiga uue softi installimine ebaõnnestub. Mis teha?
|
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
robertzon
HV vaatleja
liitunud: 30.10.2010
|
07.10.2018 14:21:49
|
|
|
jaank kirjutas: |
Uue puldiga uue softi installimine ebaõnnestub. Mis teha? |
olen ise mingil määral sama jama otsas. VIP1113 tahab, et "originaal" puldiga vajutatakse menüü nuppu, aga telia puldiga seda teha ei saa.. hetkel seisab siis kasutult digiboks
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
jaank
HV veteran
liitunud: 14.01.2007
|
07.10.2018 15:46:23
|
|
|
aa, mul motorola.
|
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
KillFrenzy
HV Guru

liitunud: 05.04.2003
|
07.10.2018 22:08:14
|
|
|
indrpo kirjutas: |
KillFrenzy kirjutas: |
 |
äkki on digiboksi vol maas või siis tv oma?
kui pult on juba õpetatud tv häält juhtima siis saab stb vol'i taastada ok, seaded teh seaded, heli seaded alt hääletugevus.
|
Teise telegakaga motorolal hääl olemas, ja arrisega tummal telekal hääl olemas.
Mingi vanem plasma millega probleem, igastahes motorola peale uuendust seal enam häält ei tee.
|
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
 |
|