Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia TV märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 1844, 1845, 1846 ... 2334, 2335, 2336  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kas kavatsed peale järelvaatamise lõppemist tellida salvestusteenust 5€ kuus?
Jah
9%
 9%  [ 51 ]
Ei
42%
 42%  [ 223 ]
Mul juba olemas
38%
 38%  [ 200 ]
Kolin mujale
9%
 9%  [ 48 ]
hääli kokku : 522

autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
armjan
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.05.2008




sõnum 30.08.2018 14:13:54 vasta tsitaadiga

sukelduja kirjutas:
JazZ kirjutas:

Täiesti nõus ja nagu ma ka juba mainisin, see kava on kasutu ja mina seda ei kasuta live TV vaatamiseks sest see pole lihtsalt kasutatav selleks. Kui otsid mingit kindlat saadet järelevaatamiseks ja tead millal see mis kanalil oli, siis on ok kasutada. Aga nupp on ju olemas ja selle meelde jätmine ei tohiks küll kellelegi üle jõu olla, seega ma ei saa aru mida eraldi "Guide" nupp muudaks, aga just selle nupu puudumise üle siin vingutakse.

Ma olen käinud rohkem kui 30 riigis ja tõenäoliselt peatunud enam kui sajas hotellis. Igal pool on nii, et võtad puldi ja vajutad "Guide" nupule ja näed mõistlikus vormis telekava. Igal pool, ainult mitte Eestis Telia klientide juures. Välismaalased peavad meid ilmselgelt natuke pooletoobisteks. Pole ei nuppu, ega ka mõistlikus vormis telekava. Ilmselt Telia rahvas tahabki, et meid lollakateks peetakse.


Jah, see on top prioriteet teid lolliks pidada. (pidin ironiseerima...)
Muus osas papagoi teemad, midagi uut ei loe välja ja ka ettepanekuid, mida arvestada (mida pole varem kuulnud, majas ka osa neist POC testitud),ei näe.

Ma pean inimesi targemaks (kas olen eksinud?!)

Tagasiside UX kohta ja puldi kohta on nii harv, et võrreldes tavapäraste pöördumisega, nende arv pole isegi võrreldav.
Suurim mure paistab olema HV kasutajatel.
Kas arvestada turgu või HV grammofoni... Mõelge ise.

Roger and out.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 30.08.2018 14:16:45 vasta tsitaadiga

... telekava on tõepoolest täiesti olemas ja suisa mitmes eri vaates, mis võiks täiesti rahuldav olla, kuid taaskord, soovitud vaateni jõudmine ei ole mugav ja kuna menüüd on üsna uimased, siis selle sirvimisel tõepoolest haarab käsi pigem juba telefoni järgi. Sama asja võib öelda järelvaatamise kohta, päris tüütu on leida õiget saadet eriti veel siis, kui sa väga konkreetselt ei tea, mis kell ja kanalil see täpselt eetris oli ...
_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sukelduja
HV Guru
sukelduja

liitunud: 14.06.2007




sõnum 30.08.2018 14:17:10 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
sukelduja, kedagi lollideks ei peeta ja keegi ei vingu siin vaid teeb ettepanekuid. Kõik nimetavad ise ennast siin nimedega ja siis öeldakse, et Telia arvab nii.

ps, Telia uues menüüs oli algselt see DVB tüüpi kava. ei tea kuidas teised aga mina pean praegust kiiremaks ja mugavamaks lahenduseks kui näiteks hetkel see bingetv kava.

Kui sul järgmine kord välismaalane külla tuleb, siis pane ta teleka ette, anna pult kätte ja lase tal iseseisvalt asjaga tutvuda ja jälgi kui "intuitiivselt" see siis läheb.

armjan kirjutas:

Tagasiside UX kohta ja puldi kohta on nii harv, et võrreldes tavapäraste pöördumisega, nende arv pole isegi võrreldav.
Suurim mure paistab olema HV kasutajatel.
Kas arvestada turgu või HV grammofoni... Mõelge ise.
Roger and out.

Keegi ei viitsi enam ja keegi viitsi ka enam kuulata, et ise olete lollid, nagu mõni Telia töötaja armastab rõhutada aastaid ja aastaid juba. Kõik ootavad juba järgmist lahendust.


viimati muutis sukelduja 30.08.2018 14:20:26, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
armjan
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.05.2008




sõnum 30.08.2018 14:19:00 vasta tsitaadiga

DigeBeni kirjutas:
... telekava on tõepoolest täiesti olemas ja suisa mitmes eri vaates, mis võiks täiesti rahuldav olla, kuid taaskord, soovitud vaateni jõudmine ei ole mugav ja kuna menüüd on üsna uimased, siis selle sirvimisel tõepoolest haarab käsi pigem juba telefoni järgi. Sama asja võib öelda järelvaatamise kohta, päris tüütu on leida õiget saadet eriti veel siis, kui sa väga konkreetselt ei tea, mis kell ja kanalil see täpselt eetris oli ...


Otsing lahendab. Hetkel on see veel poolik ning läheb aega enne, kui kasutajale viime. Seni antud osas saab nõus olla - leida sisu võib olla peavalu tekitav. Saan öelda, et tegeleme teemaga.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 30.08.2018 14:25:44 vasta tsitaadiga

armjan kirjutas:
DigeBeni kirjutas:
... telekava on tõepoolest täiesti olemas ja suisa mitmes eri vaates, mis võiks täiesti rahuldav olla, kuid taaskord, soovitud vaateni jõudmine ei ole mugav ja kuna menüüd on üsna uimased, siis selle sirvimisel tõepoolest haarab käsi pigem juba telefoni järgi. Sama asja võib öelda järelvaatamise kohta, päris tüütu on leida õiget saadet eriti veel siis, kui sa väga konkreetselt ei tea, mis kell ja kanalil see täpselt eetris oli ...


Otsing lahendab. Hetkel on see veel poolik ning läheb aega enne, kui kasutajale viime. Seni antud osas saab nõus olla - leida sisu võib olla peavalu tekitav. Saan öelda, et tegeleme teemaga.

... rõõm kuulda ja kui avalehte pole plaanis selgemaks ja ülevaatlikumaks kujundada, siis võiks otsing võimaldada otsida lisaks saadetele ka teenuseid ja funktsioone, oleks väga abiks thumbs_up.gif

_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
seeru
HV veteran

liitunud: 10.02.2004




sõnum 30.08.2018 14:37:26 vasta tsitaadiga

armjan kirjutas:
Ma pean inimesi targemaks (kas olen eksinud?!)

Tagasiside UX kohta ja puldi kohta on nii harv, et võrreldes tavapäraste pöördumisega, nende arv pole isegi võrreldav.
Suurim mure paistab olema HV kasutajatel.
Kas arvestada turgu või HV grammofoni... Mõelge ise.

Tavaline "turul" olev klient isegi ei tea, et võimalus on kaevata talle mitte meeldiva üle ja reeglina ei tea kuhu pöörduda. Arvestades eestlase natuuri, siis ei pöördu ka selle menüü pärast. Lihtsalt kasutavad seda niivähe kui võimalik.
Ise korduvalt näinud.

Muidugi omakorda on huvitav, et siin HV rahvas ajab lihtsalt mingi põhjuseta seda menüü kiusu. Vaene Telia.


viimati muutis seeru 30.08.2018 14:37:51, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Olaf
 
Olaf

liitunud: 14.11.2003




sõnum 30.08.2018 14:37:39 vasta tsitaadiga

DigeBeni kirjutas:
Olaf, ma olen aru saanud, et kanalite levitajad teevad väga suurt vahet meediumi osas, kuhu nende toodangut paigutatakse. Teenusepakkuja pilv on ilmselt kõige eelistatum ja soodsaim lahendus, kõik muu lisab ridamisi nõudeid ja ilmselt ka hinda, kuid ei suurenda proportsionaalselt Telioni kasumit, seega ma julgen arvata, et sellist lahendust ei hakata kunagi enam pakkuma ...

Ma kahtlen, et asi telekanalites on.. Pigem tahab Telia siiski oma salvestuse teenust müüa ja seega lõigati kunagi USB osa välja.

Viasat pakub siiani kettaga boksi, salvesta palju tahad ja tõenäoliselt on neil kanaleid rohkem kui Telial.. Lisaks saaks ideaals tekitada krüpteeringu, et ainult üks boks salvestab ja mängib, mujal oleks kasutu fail.
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 75
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
armjan
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.05.2008




sõnum 30.08.2018 14:38:10 vasta tsitaadiga

seeru kirjutas:
armjan kirjutas:
Ma pean inimesi targemaks (kas olen eksinud?!)

Tagasiside UX kohta ja puldi kohta on nii harv, et võrreldes tavapäraste pöördumisega, nende arv pole isegi võrreldav.
Suurim mure paistab olema HV kasutajatel.
Kas arvestada turgu või HV grammofoni... Mõelge ise.

Tavaline "turul" olev klient isegi ei tea, et võimalus on kaevata talle mitte meeldiva üle ja ei rea kuhu pöörduda. Arvestades eestlase natuuri, siis ei pöördu ka selle menüü pärast. Lihtsalt kasutavad seda niivähe kui võimalik.
Ise korduvalt näinud.


Alahindad kliente.
Siin on 2 võimalust -
1. sa töötad Telias ja tead rohkem
2. Arvad kõhutunde järgi.

Tavaline on, et pöörduvad, kui ei meeldi, miskit katki jms. Vähemuses on lihtsalt kiitmine. See on tavaline. Ütlemine: "kui vaikitakse, ju siis asjad hästi. Kui mingi jama, mure, takistus, on pöördumisi palju"

Tõele au andes: kui siit kõik soovitused kokku korjata ja rakendada, ei suudaks lõviosa kasutajatest enam teenust kasutada.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bladerunner
HV Guru

liitunud: 17.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 30.08.2018 14:39:01 vasta tsitaadiga

armjan kirjutas:
sukelduja kirjutas:
... Välismaalased peavad meid ilmselgelt natuke pooletoobisteks. Pole ei nuppu, ega ka mõistlikus vormis telekava. Ilmselt Telia rahvas tahabki, et meid lollakateks peetakse.
Jah, see on top prioriteet teid lolliks pidada. (pidin ironiseerima...)
Kas eesti keel pole su emakeel või on funktsionaalse lugemisoskusega probleeme?
"Sukelduja" viitas sellele et Välismaalased peavad meid = "eestlasi" pooletoobisteks.
Mis "teid" sa siin räägid? Sa pole eestlane?

seeru, justnimelt. Ükski pensionär ei hakka uimava puldi või menüü pärast kuhugi helistama. Helistamine ju maksab (isegi kui on tegelikult tasuta icon_lol.gif). Vanakooli inimesed helistavad asja pärast. Üks uimav menüü pole ju veel maailma lõpp.
Ja nii see Telia õndsalt kuulutabki, et peale mõnede friikide mingis tehnikafoorumis on ülejäänud kasutajad kõik teenusega rahul. icon_lol.gif

_________________
Experience is what you get when you don't get what you want.
Kommentaarid: 168 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
seeru
HV veteran

liitunud: 10.02.2004




sõnum 30.08.2018 14:39:59 vasta tsitaadiga

Olaf kirjutas:
DigeBeni kirjutas:
Olaf, ma olen aru saanud, et kanalite levitajad teevad väga suurt vahet meediumi osas, kuhu nende toodangut paigutatakse. Teenusepakkuja pilv on ilmselt kõige eelistatum ja soodsaim lahendus, kõik muu lisab ridamisi nõudeid ja ilmselt ka hinda, kuid ei suurenda proportsionaalselt Telioni kasumit, seega ma julgen arvata, et sellist lahendust ei hakata kunagi enam pakkuma ...

Ma kahtlen, et asi telekanalites on.. Pigem tahab Telia siiski oma salvestuse teenust müüa ja seega lõigati kunagi USB osa välja.

Viasat pakub siiani kettaga boksi, salvesta palju tahad ja tõenäoliselt on neil kanaleid rohkem kui Telial.. Lisaks saaks ideaals tekitada krüpteeringu, et ainult üks boks salvestab ja mängib, mujal oleks kasutu fail.

Rootslased salvestavad Telias. Timeshift oli ka vist olema.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 30.08.2018 14:58:22 vasta tsitaadiga

... no see peaks olema juba ammu teada avalik saladus, et sama sildi all müüakse erinevates riikides/regioonides erineva tummisusega putru. Samuti ei tähenda, et iga firma jaoks oleks tarbija vaates sarnane teenus ühe hinnaga. Viasatil puudub siin kohalik infra ja kõike tulistatakse kas õhu või teiste teenusepakkujate kaudu üsna soolase hinnaga tarbijateni. Viasat saab jagada oma kulusid märksa paindlikumalt, kui kohaliku infraga firmad, samuti on tegemist otseselt sisu pakkumisele suunatud firmaga, mis tänu sellele omab ilmselt ka rohkem õigusi seda erineval moel teha. Jah, Telia on muidugi huvitatud oma lahenduse müügist, kuid antud juhul ilmselt mitte liigkasu eemärgil, vaid turupositsioonist tulenevalt ...
_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
armjan
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.05.2008




sõnum 30.08.2018 14:59:12 vasta tsitaadiga

bladerunner kirjutas:
armjan kirjutas:
sukelduja kirjutas:
... Välismaalased peavad meid ilmselgelt natuke pooletoobisteks. Pole ei nuppu, ega ka mõistlikus vormis telekava. Ilmselt Telia rahvas tahabki, et meid lollakateks peetakse.
Jah, see on top prioriteet teid lolliks pidada. (pidin ironiseerima...)
Kas eesti keel pole su emakeel või on funktsionaalse lugemisoskusega probleeme?
"Sukelduja" viitas sellele et Välismaalased peavad meid = "eestlasi" pooletoobisteks.
Mis "teid" sa siin räägid? Sa pole eestlane?

seeru, justnimelt. Ükski pensionär ei hakka uimava puldi või menüü pärast kuhugi helistama. Helistamine ju maksab (isegi kui on tegelikult tasuta icon_lol.gif). Vanakooli inimesed helistavad asja pärast. Üks uimav menüü pole ju veel maailma lõpp.
Ja nii see Telia õndsalt kuulutabki, et peale mõnede friikide mingis tehnikafoorumis on ülejäänud kasutajad kõik teenusega rahul. icon_lol.gif


OK, välismaalased. Eng UI olemas, sama ka puldi õpetus, mis alguses ekraanile manatakse. Kui vaja meeldetuletust, saab jätta seade nii, et iga reboodi järel abi kuva näha.

Pole ka välismaalased rumalad.
UX osas saab paremaks lihvida, nõus. Aga, et intuitiiv puudub, infot pole, ei saa nõustuda.
Samuti ei usu, et kõik HV foorumi lugejad siin tagasisidet annavad.

Sama jutt käib mitu aastat samade inimeste poolt. Lugege kokku, palju teid tuleb.
Me lähtume keskmisest kasutajast. Siinsed vajavad rohkem vilesid ja kellasid, millest tavakasutaja pole huvitatud (lisab keerukust). Keerukuse kasvuga kasvab pöördumiste hulk. Pöördujaga tegelevat inimressurssi vaja lisaks, pöördumised käivad läbi protsessi mitmel laual, kes valdkonnaga tegelevad. Teenuse hind tõuseb, kuna viled maksavad.

Saan aru, mida soovitate, millest puudust tunnete, kuid lähtute enda mätta otsast, teadmata valdkonna sisu (pole etteheide). Sisu on palju kirjum, kui siin hoomatakse.

Soovitused, mis siin läbi käinud, on kõik meieni jõudnud. Rakendame võimalusel ja, kui soov on rakendatav ja mõistlik. Nagu enne ütlesin, on, mida täiendada, paremaks teha.
Siin kõigest aru anda ei saa.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alpha
HV veteran
alpha

liitunud: 04.12.2002




sõnum 30.08.2018 15:43:11 vasta tsitaadiga

armjan, hakatuseks võiksite midagi lihtsamat teha, näiteks Nat GeovWildi saatekava õigeks panna. Olen andnud Teliale sellest tagasisidet ja ka siin foorumis poole aasta jooksul sellest korduvalt rääkinud. Mitte midagi pole juhtunud. Ja ärge hakake jälle rääkima, et see pole teie mure, vaid hoopis kava.ee asi. Teenuse saan ma ju teilt.
Näiteks täna algas kell 15.30 saade Wales of the Deep, kuigi saatekavas on see kirjas hoopis kell 14.17. Salvestust on selle kanali puhul võimatu kasutada.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
armjan
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.05.2008




sõnum 30.08.2018 15:47:05 vasta tsitaadiga

alpha kirjutas:
armjan, hakatuseks võiksite midagi lihtsamat teha, näiteks Nat GeovWildi saatekava õigeks panna. Olen andnud Teliale sellest tagasisidet ja ka siin foorumis poole aasta jooksul sellest korduvalt rääkinud. Mitte midagi pole juhtunud. Ja ärge hakake jälle rääkima, et see pole teie mure, vaid hoopis kava.ee asi. Teenuse saan ma ju teilt.
Näiteks täna algas kell 15.30 saade Wales of the Deep, kuigi saatekavas on see kirjas hoopis kell 14.17. Salvestust on selle kanali puhul võimatu kasutada.


Annan kava.ee'le teada (taaskord). Edastame infot neile pidevalt. Ja hakkan rääkima, sest nii ongi - kava saame pakkujalt (nagu IGA teine tv teenuse pakkuja eestis). Sat teenuste kohta ei tea öelda.

Kava jällegi edastab kava, mille annavad kanali tootjad! Vea esinemisel teavitame ja muudatus viiakse sisse ning teavitatakse ka kanali pakkujat.

Me reageerime sellistele teadetele. Salvestused sassis on üks põhjus. Me ei jäta seda infot ootele.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
cpuboy
HV kasutaja

liitunud: 16.09.2006




sõnum 30.08.2018 15:56:33 vasta tsitaadiga

See aeglase puldi ja menüü keerukuse jutt on ka siin maru võssa.
Isegi mu 4-aastane poeg leiab kiirelt arrisel lastenurga või lastekanalid, ja siin ei suuda geeniused saatekava vaadata.
Esivanematel oli samuti aasta eest kolm Motorola boksi kodus (vana menüüga) ja peale esimese vahetamist arrise vastu on nüüd kõik järgemööda ära vahetatud, sest vähemalt nemad peavad seda mugavaks.

Ise viibin töö tõttu iga kuu nädala Tallinnas kus on Elisa telelahendus, boksi mudeleid ega midagi ei oska öelda kuid seadmed on vähem kui kuus kuud vanad, ning see kilplaslikkus mis seal menüüdes toimub, see saadaks pool siinset seltskonda hauda vist.
Telekava on ainult ülevaatlikum, näeb korraga mitme kanali saateid, aga see kiirus millega need asjad seal avanevad ja mitu klõpsu pead tegema kui seal saatekavas midagi vaadata tahad, see on aeglane.
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
seeru
HV veteran

liitunud: 10.02.2004




sõnum 30.08.2018 16:09:53 vasta tsitaadiga

armjan kirjutas:

Alahindad kliente.
Siin on 2 võimalust -
1. sa töötad Telias ja tead rohkem
2. Arvad kõhutunde järgi.

Võimalusi on rohkem kui töötamine Telias.
Külastan piisavalt palju "turu" kliente just igasuguste it probleemide tõttu (nt. neti ühendused, telia tv jne), et Telia võiks palka küll maksta. icon_smile.gif
Kõhutunde järgi pole vaja eriti midagi arvata ses osas, sest näen kodudes kuidas kasutatakse.
Ma ei aja siin mingit udu, pole kunagi ajanud.
Mina olen näinud, et paljud vanemad inimesed seda menüüd ei kasuta ja ei oskagi kasutada ja kui õpetad, siis nad ikka ei hakka kasutama ja natukese ajapärst on õpetatu ka meelest läinud.
Ei tule seda intuitiivsust nii lihtsalt midagi.
See et kellegi 3-aastane saab lastenurga käima ei ole argument siin.


viimati muutis seeru 30.08.2018 16:14:17, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003




sõnum 30.08.2018 16:13:34 vasta tsitaadiga

Kas foxi subtiitrite lõpud on korda tehtud?
Kommentaarid: 151 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 133
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
armjan
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.05.2008




sõnum 30.08.2018 16:14:33 vasta tsitaadiga

seeru kirjutas:
armjan kirjutas:

Alahindad kliente.
Siin on 2 võimalust -
1. sa töötad Telias ja tead rohkem
2. Arvad kõhutunde järgi.

Võimalusi on rohkem kui töötamine Telias.
Külastan piisavalt palju "turu" kliente just igasuguste it probleemide tõttu (nt. neti ühendused, telia tv jne), et Telia võiks palka küll maksta. icon_smile.gif
Kõhutunde järgi pole vaja eriti midagi arvata ses osas, sest näen kodudes kuidas kasutatakse.
Ma ei aja siin mingit udu, pole kunagi ajanud.


Sel juhul elame erinevas inforuumis, kus sinule teavitavad ühte ja meile teist. Meil on tehnikud, tugi, teenindus, kus suheldakse paljude kasutajatega. Kahtlen, et numbrid sinu kasuks on.
Ei ole võimalik, et ühele inimesele, nii juhtumisi, ainult kurdetakse, vahet pole, kus teemaga kohtub. Sin on midagi, mis ei klapi...


viimati muutis armjan 30.08.2018 16:15:02, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
seeru
HV veteran

liitunud: 10.02.2004




sõnum 30.08.2018 16:15:02 vasta tsitaadiga

KillFrenzy kirjutas:
Kas foxi subtiitrite lõpud on korda tehtud?

Igatahes National Geographicul on korrast ära ju siis ka Foxidel.

armjan kirjutas:

Ei ole võimalik, et ühele inimesele, nii juhtumisi, ainult kurdetakse, vahet pole, kus teemaga kohtub. Sin on midagi, mis ei klapi...

Ma ei ütle, et ainult kurdetakse. Ei kurdeta ja ei kasutata.
Mõnel on kaks+ aastat see uus menüü olnud, näitad mingit lihtsat funktsiooni või võimalust, siis tuleb see täieliku üllatusena.
Millega seda seletada siis? Intuiktiivsusega küll mitte.


viimati muutis seeru 30.08.2018 16:22:23, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
cpuboy
HV kasutaja

liitunud: 16.09.2006




sõnum 30.08.2018 16:20:11 vasta tsitaadiga

seeru kirjutas:
armjan kirjutas:

Alahindad kliente.
Siin on 2 võimalust -
1. sa töötad Telias ja tead rohkem
2. Arvad kõhutunde järgi.

Võimalusi on rohkem kui töötamine Telias.
Külastan piisavalt palju "turu" kliente just igasuguste it probleemide tõttu (nt. neti ühendused, telia tv jne), et Telia võiks palka küll maksta. icon_smile.gif
Kõhutunde järgi pole vaja eriti midagi arvata ses osas, sest näen kodudes kuidas kasutatakse.
Ma ei aja siin mingit udu, pole kunagi ajanud.
Mina olen näinud, et paljud vanemad inimesed seda menüüd ei kasuta ja ei oskagi kasutada ja kui õpetad, siis nad ikka ei hakka kasutama ja natukese ajapärst on õpetatu ka meelest läinud.
Ei tule seda intuitiivsust nii lihtsalt midagi.
See et kellegi 3-aastane saab lastenurga käima ei ole argument siin.


Mida seal menüüs nii palju teha on, et seda kasutada ei oska. Käite satelliite häkkimas mingite menüüde kaudu? Igapäevaselt muudate mingeid seadeid seal?
Siis peab inimesel õrnalt midagi viga olema ja seda ei saa ühegi menüüga parandada.
Kui selle menüüga hakkama ei saa siis kuidas nad vana menüüga hakkama said?
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
seeru
HV veteran

liitunud: 10.02.2004




sõnum 30.08.2018 16:23:57 vasta tsitaadiga

cpuboy kirjutas:

Kui selle menüüga hakkama ei saa siis kuidas nad vana menüüga hakkama said?

Vana on inimese IQ põhiselt loodud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
cpuboy
HV kasutaja

liitunud: 16.09.2006




sõnum 30.08.2018 16:29:00 vasta tsitaadiga

Saaks mingi konkreetese võrdluse? Uus versus vana, või lihtsalt mida uuel seal nii keerulist on?
Vaataks ka õhtul kodus üle kui keeruline siis midagi sealt leida on.
Mis see IQ peab olema uue jaoks eriti madal ja vana jaoks kõrge? või mis pidi see töötama peaks?
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
armjan
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.05.2008




sõnum 30.08.2018 16:37:28 vasta tsitaadiga

seeru kirjutas:
cpuboy kirjutas:

Kui selle menüüga hakkama ei saa siis kuidas nad vana menüüga hakkama said?

Vana on inimese IQ põhiselt loodud.


Isiklik kogemus - vastupidi. Vana UI on väga ebamugav. Kasutasin vana juba siis, kui uuest polnud sõnagi (ei töötanud veel Elioniski).
Uuega pole mingit muret olnud.

2 aastat ja ikka ei saa hakkama.... Siis ei ole ka kõrval seismisest ja õpetamisest kasu. Abis on vajalik info olemas. Online abis on õpetused olemas.
Õpitud abitust on raske välja juurida. Reaalsus.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sukelduja
HV Guru
sukelduja

liitunud: 14.06.2007




sõnum 30.08.2018 16:38:11 vasta tsitaadiga

armjan kirjutas:
bladerunner kirjutas:
armjan kirjutas:
sukelduja kirjutas:
... Välismaalased peavad meid ilmselgelt natuke pooletoobisteks. Pole ei nuppu, ega ka mõistlikus vormis telekava. Ilmselt Telia rahvas tahabki, et meid lollakateks peetakse.
Jah, see on top prioriteet teid lolliks pidada. (pidin ironiseerima...)
Kas eesti keel pole su emakeel või on funktsionaalse lugemisoskusega probleeme?
"Sukelduja" viitas sellele et Välismaalased peavad meid = "eestlasi" pooletoobisteks.
Mis "teid" sa siin räägid? Sa pole eestlane?

seeru, justnimelt. Ükski pensionär ei hakka uimava puldi või menüü pärast kuhugi helistama. Helistamine ju maksab (isegi kui on tegelikult tasuta icon_lol.gif). Vanakooli inimesed helistavad asja pärast. Üks uimav menüü pole ju veel maailma lõpp.
Ja nii see Telia õndsalt kuulutabki, et peale mõnede friikide mingis tehnikafoorumis on ülejäänud kasutajad kõik teenusega rahul. icon_lol.gif


OK, välismaalased. Eng UI olemas, sama ka puldi õpetus, mis alguses ekraanile manatakse. Kui vaja meeldetuletust, saab jätta seade nii, et iga reboodi järel abi kuva näha.
Pole ka välismaalased rumalad.

Jee sul üks välismaalane viitsib hakata mingit puldi õpetust lugema. Lendab pult nurka ja pannakse tema jaoks paika nii eestlased kui Telia. Tavaliselt ongi "analooge mitteomav" just nimelt see mida sisu ütleb, ja seda mitte heas mõttes.
tsitaat:

UX osas saab paremaks lihvida, nõus. Aga, et intuitiiv puudub, infot pole, ei saa nõustuda.
Samuti ei usu, et kõik HV foorumi lugejad siin tagasisidet annavad.

Andsid tagasisidet ka Elioni foorumi kasutajad. Ja mida te tegite selle peale? Pole ju mõtet oma närve ja aega raisata kui indrekp igal pool teatab, et nii on ja nii jääb. Eks te ise tea, palju te kliente kaotasite oma eksperimentidega. Mis UXi puutub, siis antud riistvara ja info hulgaga, mida üritatakse ekraanile kuvada, ei saa see iialgi paremaks minna. On kindel hulk bitte, mis mahub läbi masina siinide ja mida protsessor suudab ajaühikus töödelda, mingit hõbekuuli ,mis asja maagiliselt parandab ei ole olemas.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laelamp
HV vaatleja

liitunud: 30.08.2018




sõnum 30.08.2018 16:42:49 vasta tsitaadiga

Pidin kohe tegema kasutaja ja siia kirjutama, sest rumalus on talumatu icon_biggrin.gif

Iga vaarikast suurema ajuga inimese jaoks on Telia kasutajaliides lihtne ja hõlpsasti kasutatav. Samuti on lihtne kasutada pulti, veidi mugavam selle numbritega versiooni. Vastupidise väitmise kohalt peab ikka väga julge olema, et oma kehvemapoolset mõtlemisvõimet (et mitte öelda selle puudumist, sest muuga ei oska seda seletada) tunnistada.

Teine asi on tõepoolest see, et menüüdes liikumine on veidi aeglane ning tegelikult võiks telekava veidi ümber teha/mõelda (kuid kindlasti pole selleks vaja eraldi nuppu puldile suure punase kirjaga "Telekava vaatamiseks vajuta siia!").
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia TV mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 1844, 1845, 1846 ... 2334, 2335, 2336  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.