Teeb ametliku Doom Eternali teema ka ära.
Mõned tunnid tagasi avalikustati lõpuks uus DOOM-i mäng ära.. maapealne põrgu seekord.
Tõotab väga viisakas lisa tulema igatahes
Rohkem saame näha QuakeCon 2018-l.
tsitaat:
As the DOOM Slayer, return to take your vengeance against the forces of Hell. Set to an all-new pulse pounding soundtrack composed by Mick Gordon, fight across dimensions as you slay new and classic demons with powerful new weapons and abilities.
Witness the worldwide unveiling of DOOM Eternal gameplay at QuakeCon 2018 in Dallas, Texas on August 10th! The reveal will be live for attendees and livestreamed for everyone.
Link _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Boring. Ei paku selline ajuvaba ulme lahmimine enam ammu pinget. Eelmine Doom jäi kah sellepärast pooleli, et muutus üksluiseks ja igavaks. Nagu mingi lame Serious Sam käis kogu aeg. _________________ Eesti suurim Ubisofti fänn!!!
Huvitav kuidas nad seda multiplayer asja kampaania ajal teevad, et saad järsku kellegi teise kampaaniasse minna kui üks elukatest mingid spets kohad pidavad olema kus nii sõdida saab _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Ingames hologrammid ütlesid:
“My brothers and sisters, let’s help top make our friends transition into our world a comfortable one.
“[…] Remember: ‘Demon’ can be an offensive term, refer to them as ‘mortally challenged’.
“[…] Earth is the melting pot of the universe.”
Ja SJW:
tsitaat:
Social Justice Warriors took offense to this, claiming that it was racist, anti-immigration, and a “gross”, “anti-SJW” “dog whistle”
Ja kõigi nende kriteeriumite läbitöötamisega jookseb mäng sujuvalt ning koletised ei jää seina kinni jne.
Loodetavasti jookseb järg sama sujuvalt, pole välja öeldud, mis API peal jookseb? Vulkan, DirectX?
Spoiler
Raytracing trololotrol
DLC-st ei ole juttugi, teine toimumiskoht, uued koletised, uued relvad, uued liikumisviisid. Lõpetasin gameplay trayleri algul ära, tahaks midagi mängimsel ka üllatuseks jätta. Ainuke mäng üle aastate, mis pre-orderit väärib.
Läks kõigest 20a enne kui arendajad sellest cinematic experience lüpsmisest üle said ning lõpuks midagi 3D Realms Anthology väärilist turule tõid. Mäletan kui uued "FPS" tulid ja scriptitud liikumisega ainult edasi sai ning põhirõhk ainult jutul ja vaheklippidel oli. Nüüd on lõpuks tagasi juurte juures, kus lõbu mängus on põhiline- metal taustal soundtrackina saagimas ja ise mängus sama tegemas.
Gap, Low level API. Analoog Microsofti DX12-le.
Vulkani eelis on see, et see toimib pea igal operatsioonisüsteemil. Näiteks Windows 7 või isegi Android. DX12 on piiratud Windows 10 peale kunstlikult.
peamiselt vulkan eeldatavasti.
ja ma ei imestaks absoluutselt kui raytracing mingite asjade jaoks teemas oleks.
esimese doomi dlc feilis haledalt ju. nad ei julge seda veel teemaks võtta...
Pigem ootaks koletiste jooksutamist "AI tuumadel", selles mängus oleks õige koht rakendada. Füüsika ja koletiste õhku laskmine ka "AI tuumadel" jooksma. RT-l selles mängus ei näe tõesti mõtet. FPS > graafika siinkohal.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.