Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Küsitlus: Kas suitsetad autos (tavasigaretti)? |
Ei, ei suitseta üldse |
|
80% |
[ 104 ] |
Ei suitseta autos, mujal küll |
|
12% |
[ 16 ] |
Jah, suitsukonide jaoks kasutan tuhatoosi |
|
3% |
[ 4 ] |
Jah, suitsukonid viskan aknast välja |
|
4% |
[ 6 ] |
|
hääli kokku : 130 |
|
autor |
sõnum |
|
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
02.06.2018 22:37:54
|
|
|
laurx kirjutas: |
neid diisleid mis nelja kandis teevad isegi mingi lastiga on päris palju.
tsitaat: |
Kõik alla 10 maanteel ja alla 20 linnas on öko.
|
well. sama kogusega on võimalik sõita rohkem kui 2x nii palju kilomeetreid. ütleme neljakümbi pealt saad allesjäänud kütterahast rehvid või suuremat sorti hoolduse. |
Rohelise parteipiletiga saab üldse tasuta sõita kui hakkad hinda mängu tooma. Ma oma kolmnull diisli hinna eest saaks osta päris mitu tuttuut Kia Picantot või mida iganes, aga õnneks ma nii säästu veel tegema ei pea ja sõidan meeldivalt, vaikselt ja kiiresti. Ei pea ka 1500 pööret linnas hoidma, et kulu madal oleks. Rehviring on nagunii ligi tuhat raha. Teine mees saab selle eest kaks autot. Mis näitaja see nüüd on? Sõidame kõik odavate sitakäkkidega, sest üks mees arvab, et nii on õige ja hea ning saab putitamas käia?
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
Ainivana
HV veteran
liitunud: 30.05.2008
|
02.06.2018 23:08:25
|
|
|
salatoimik kirjutas: |
Ainivana kirjutas: |
Ilmselgelt kui maanteel 3-4000rpmi 20 kilti sõita, on ennast ära põletanud. |
miks peab maanteel 3-4k rpm sõitma kui põletab edukalt ja 1800rpm peal? Loed ka ikka või lased diagonaalis nagu su enda kirjutatud tekst tihtipeale? |
Sest on endiselt autosid mis muudmoodi ilma arvutita madalatel tuuridel põletama ei saa, nt b6 ja b7 passat, annad kõrgetel pööretel talda kui dpfi tuli kellades põleb, sossutad vanaviisi edasi ja varsti kohtume jutuga ou jou...
Päästa elukas valla ja ei ile probleemi et oleks ja pidanuks ja peaks...
_________________ Ei aktsepteeri: Ei saa, lihtsalt motiiv puudub! |
|
Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
8 :: |
1 :: |
88 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
02.06.2018 23:28:15
|
|
|
raxz, oma rohelise junni võid oma edgargorodis kenasti sisse istuda omale. ma olen peale 2011 aastal tallinnast ära kolimist täpselt kaks korda seal bussiga sõitnud.
väga tore on, et sina saad oma elatusmiinimumi sellise vägeva hooga välja tuua. kas sa olid see, kes kuskil seletas, et swedbänki kaardiga on hea maksta, sest siis ei paista vaene välja? antud juhul pole küsimus selles, kas peaks allakolmeliitrised ja mitte paraolümpiad ära keelama, sest mõni ei saa endale seda lubada ja mõni, nt mina ei taha seda? oma mugavuse ja kiiruse võid koos selle rohelise kaardiga sinna omale panna, sest erinevalt sissetulekutest, küttekulust ja muust numbrilisest ei ole mugavus otseselt mõõdetav. SI süsteemile on saanud antud teemaarenduses varem viidatud aga vist vajab värskendamist. lisaks tasub uurida, mida kujutavad endast mõisted objektiivne ja subjektiivne rahulolu, kui ma ütlen, et ühiku X väärtuses saavad kaks subjekti Y teha oma sõidud, kukud sa röökima, et pole mugev? antud juhul pole küsimus sinus vaid faktis iseenesest: sinu kiire ja mugeva noolekese, mille jubarehvijooksmaksabtonni blabla " küttega teevad kaks ja pool berlingot kogu neile antud töö ära aga sellest sa enam aru ei saa ma vaatan. kiirust on meil enamasti lubatud 90, vahel harva ka 100 ja 110.. kuhu mul kiire olla saab? kehtnas puusse 50 alas?
või teine mees. vahet ei ole. viieliitrise ja alla kuluga masinaid tuleb mingite teiste autotootjate salongidest ka tänapäeval, ilmselt kuluks üks külastusring ära kuskile.. saad ehk ka valgemaks. üks paraolümpiamees, kes ka tagus ,et tal on ülimugav, ülikorras, üli.. keeras škodausku siin hiljuti ja nüüd on justkui rahul.
_________________ Hooldatud (puhastatud, installitud) sülearvutid - https://www.yaga.ee/mox-fulder
https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. ca 100km raadiuses võin täna/homme ära ka tuua. |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
mTim
HV Guru
liitunud: 19.10.2004
|
03.06.2018 00:58:12
|
|
|
Kolksvageni kasti ja vahekasti õli vahetus 100.- + kastifilter ja tihend 41.-
_________________ "I have never followed a rule. That is my rule. Do you follow? I don't." The Joker
Lexuse summutist tuleb vaid lilleõisi ja ükssarvepeeru - HV foorum
M: E36 varuosad |
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
|
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
03.06.2018 01:33:19
|
|
|
laurx, mis sul endal seal on? Mina ront, mina berlingo, mina äss, mina tabel, mina ainus õige. Saa üle. Teistsuguseid inimesi on ka maailmas olemas.
PS: pärast Tallinnasse kolimist 6 aastat tagasi ei ole ma bussiga siin kordagi sõitnud. Oleksin ma Tartusse jäänud, oleksingi Škodaga sõitma jäänud. Ava enda jaoks maailm ja näe võimalusi. Muidu jäädki elu lõpuni rondi- ja garaaziõllemeheks.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
03.06.2018 06:21:58
|
|
|
Miks minu "tabel" on kehvem tõde kui sinu "amulonjooksjubatonnää"? Viimase pärast ma seda tabelit pean muide. Sinu "kõigi võimaluste maal" elasin, isegi ministeeriumis töötasin üsnamitu head aastat, ei meeldinud. Aga see ei puutu asjasse juhul kui tuleb otsus, et üleminekuajal eratrantsporti mi gi kindel kogus vedelkütust vaid kuniks elektrikas ostetud saab vms. Nutad ja sõidad fusioniga nt.
_________________ Hooldatud (puhastatud, installitud) sülearvutid - https://www.yaga.ee/mox-fulder
https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. ca 100km raadiuses võin täna/homme ära ka tuua. |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
p2ep
HV veteran
liitunud: 13.12.2003
|
03.06.2018 08:28:01
|
|
|
Hvordi standardhooldus + pidurivedeliku vahetus + automaatkasti õli vahetus 391.-
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
03.06.2018 08:50:09
|
|
|
Ainivana kirjutas: |
salatoimik kirjutas: |
Ainivana kirjutas: |
Ilmselgelt kui maanteel 3-4000rpmi 20 kilti sõita, on ennast ära põletanud. |
miks peab maanteel 3-4k rpm sõitma kui põletab edukalt ja 1800rpm peal? Loed ka ikka või lased diagonaalis nagu su enda kirjutatud tekst tihtipeale? |
Sest on endiselt autosid mis muudmoodi ilma arvutita madalatel tuuridel põletama ei saa, nt b6 ja b7 passat, annad kõrgetel pööretel talda kui dpfi tuli kellades põleb, sossutad vanaviisi edasi ja varsti kohtume jutuga ou jou...
Päästa elukas valla ja ei ile probleemi et oleks ja pidanuks ja peaks... |
Sõida seenele enda lolli jutuga. vend sõitis B7*ga 260K ja polnud häda midagi, ei mingit sundpõletamist.
Pole vaja mingit lolli ajada
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
namstoop
HV Guru
liitunud: 05.11.2001
|
03.06.2018 10:29:03
|
|
|
link :: La
raxz kirjutas: |
PS: pärast Tallinnasse kolimist 6 aastat tagasi ei ole ma bussiga siin kordagi sõitnud. Oleksin ma Tartusse jäänud, oleksingi Škodaga sõitma jäänud. Ava enda jaoks maailm ja näe võimalusi. Muidu jäädki elu lõpuni rondi- ja garaaziõllemeheks. |
wut. Et kergelt väärastunud väärtusmaailmas on see mingi ilge uhkuse asi? Mõtelge, ma olen nii tuus ja tähtis ja esimene Eesti, et pole 6 aastat bussiga sõitnud. Õumaigaad kui tegija ma olen.
lase see oma hauakivile graveerida, kui lisaks tulede vilgutamisel peamine saavutus elus. Maailma on kohe parem paik, kui tuled vilguvad ja üks mees bussiga ei sõda.
_________________ verba volant, scripta manent
Hoiatus! Olen sinu postituses olevate lolluste ja nõmeduste vastu allergiline. Lolluste ilmnemisel võib kaasneda raskekujuline sarkastiline reaktsioon. |
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
03.06.2018 10:32:04
|
|
|
Laurx, no offence, aga sa hakkad mulle meenutama ühte stereotüüpset tegelast "vanamees mossega". Inimeste prioriteedid ja võimekus on erinevad, igaühele oma. Üdini ratsionaalne elu on äärmiselt igav, kui on vajadus, siis on, aga pole ilus arvustada nende elustiili, kellel seda pole. Mõni jääb elulõpuni autop*, teised kasvavad välja.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
03.06.2018 10:38:51
|
|
|
Markos, samamoodi võiks ka äkki nende tampimsie lõpetada, kes seda kas siis peavad või siis soovivad harrastada?
Aga jutu jätkuks, teatud juhtudel on lihtsalt mõistlikum oma vaba aega millekski muuks tulutoovamaks tarvitada, kui mutrivõti peos kapoti all tuhnimiseks.
Aeg on nimelt meil ainus ressurss, mis ei taastu ja on piiratud ning seda me ei saa enam kuidagi tagasi.
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
03.06.2018 10:57:11
|
|
|
Markos, kus ma kellegi elustiili arvutasin? neiu läks leili sellest, et ma ütlesin lause stiilis selle kogusega saavad kaks ja pool masinat oma sõidud tehtud. ma tuletan meelde, et ma teen muuhulgas vanade autodega katset, mis autolehes kuidagi vaikselt ära hääbus. ma olen rääkinud teiste vanade roigaste soetamise põhjustest. mul on katses puhas objektiivne seis läbi numbrite. ma võin oma võimekuse juures minna kuskile salongi ja ca 22k sullis letti laduda mingi " aktsepteeritud liikuri eest " aga milleks? kolm neli kolmeriitrist jaksaks osta aga milleks?
oma roikaarmee peale kulub oma vaba aeg ning kinnistab õpitut. kuna 20aastat vana paraolümpia pealt teenib rohkem kui aasta vana arvutikomplekti pealt, on ilmselt mõistlikum teha 20 aastat vana paraolümpiat.. viimase poole aasta tegemised isikliku roikapargiga:
nii galaxy kui diiselcombo said uued akud. 2x3 polti lahti ja kinni. galaxy sai uue absiandur ja kelladesse uue pirnii, bensucombo comfort ploki pistik on niiskusest hapu, uurisin välja ja tellisin uue. 5x metallikruvi lahti ja kinni.. focusel olen vahetanud esirulepirnid talvel, liiminud tagasi ühe liistu, mis irvitama hakkas ning vahetanud sama projekti käigus küttefiltri, salongifiltri, õhufiltri ja õli.
ebaratsionaalseks liiklemiseks on mul vfr. esipiduriklotsid koos odava kiivrisukaga maksid soodukaga 75€ eile. tavapäraselt iga hooaja alguses on vaja veel vahetada õli, ketikomplekt on suhteliselt lõpus ning esirehvi olen kandiliseks sõitnud. kui selle aasta läbisõit jääb jälle kuskile tuhande kanti, läheb kildihind üsna üles.
_________________ Hooldatud (puhastatud, installitud) sülearvutid - https://www.yaga.ee/mox-fulder
https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. ca 100km raadiuses võin täna/homme ära ka tuua. |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
volpsu
HV kasutaja
liitunud: 13.09.2010
|
03.06.2018 11:05:19
|
|
|
Võtaks Laurx ja Raxy jutu sellega - https://www.youtube.com/watch?v=lIPaP0YAGYc Kes soovib tabelit pidada ja võimalikult vähe kulutada on ok. See kõik on inimese rahalised võimalused + prioriteedid, väga rikastest pigem ei räägi kel 0 number pole.
Näitena mul kaks tuttavat, inimene a sõidab "tippklassi" Saksa masuudipreemiumiga aastast 14 vist (ca 40k) ja elab 2 toalises korteris ning teab peast kütsehindu. Inimene b) teenib tõenäoliselt oluliselt rohkem sõidab rondiga, elab majas ja teeb aastas 2 pikemat reisi ja mõned lühemad sutsakad. Samas kokkuvõtteks, et ela kasvõi vanematega ja sõida über masinaga kui Sind see õnnelikuks teeb. Üldistust edasi tuua siis kumb on ikkagi lahedam kas korvpall või jalgpall; Android või õun; õlu või vein; PC või Mac ... and the fight started
_________________ Ega pidu ei parane, kui viin ei vähene! |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
03.06.2018 11:11:59
|
|
|
namstoop kirjutas: |
raxz kirjutas: |
PS: pärast Tallinnasse kolimist 6 aastat tagasi ei ole ma bussiga siin kordagi sõitnud. Oleksin ma Tartusse jäänud, oleksingi Škodaga sõitma jäänud. Ava enda jaoks maailm ja näe võimalusi. Muidu jäädki elu lõpuni rondi- ja garaaziõllemeheks. |
wut. Et kergelt väärastunud väärtusmaailmas on see mingi ilge uhkuse asi? Mõtelge, ma olen nii tuus ja tähtis ja esimene Eesti, et pole 6 aastat bussiga sõitnud. Õumaigaad kui tegija ma olen.
lase see oma hauakivile graveerida, kui lisaks tulede vilgutamisel peamine saavutus elus. Maailma on kohe parem paik, kui tuled vilguvad ja üks mees bussiga ei sõda. |
Sa oled ikka päris put5i käinud inimene oma väärastunud mõttemaailmaga ma vaatan. Kuhu sa ise jõudnud oled, foorumikunn? Põhiline, et saaks end foorumis teiste peal välja elada? Naine ei anna jälle kätte ja tuled foorumis minu isikut ründama?
Miks ma pean bussiga sõitma kui trammid ka olemas on? Enamasti on aga vaja linna peal ringi sõita ja ühistranspordiga kaotaksin mitu tundi päevas. Kui midagi liigutada pole vaja ja aja peale minekut pole, siis hea meelega üldse jalutan. Muul juhul on mul võimalik autoga sõita ja seda ma ka enamasti teen.
Lampe vilgutasin ma muide põhikooli ajal. 11-12. klassis käisin ka aeg-ajalt klubis valgustamas. See on üle 10 aasta tagasi. Hiljem läksin tööstusautomaatikat tegema mille käigus õppisin palju elektrivärki juurde ja PLCsid programmeerima. Hetkel teen tehnilist produktsiooni erinevatele üritustele, seminaridele, konverentsidele, kontsertidele, festivalidele, telesaadetele jne nii meil kui välismaal. Võiks öelda, et olen piisavalt kaugele jõudnud, et ei peaks rontide ega haisvate bussidega sõitma.
5 rondi putitamise asemel veedan aega perega ja auto käib teeninduses kui vaja.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
03.06.2018 11:12:46
|
|
|
Ainivana kirjutas: |
salatoimik kirjutas: |
Ainivana kirjutas: |
Ilmselgelt kui maanteel 3-4000rpmi 20 kilti sõita, on ennast ära põletanud. |
miks peab maanteel 3-4k rpm sõitma kui põletab edukalt ja 1800rpm peal? Loed ka ikka või lased diagonaalis nagu su enda kirjutatud tekst tihtipeale? |
Sest on endiselt autosid mis muudmoodi ilma arvutita madalatel tuuridel põletama ei saa, nt b6 ja b7 passat, .. |
no kuule, me räägime siin ikka autodest, mis..
Ja mis sa kogu aeg põletada tahad? Auto, see mis teenib enamvähem muretult, ei vaja sellist jaburust igapäevaseks liiklemiseks.
Mis vajavad, loe esimest lauset
Ainivana kirjutas: |
Ahjaa, fordil ju plekkkanistrist lisaaine täitmine eraldi reservuaari, psal vahetad kotikese.
Ja muide fordi mootorid on ka psa peal ja müüakse ka vedelikku fordile kotikesega nagu piimapakki....
|
PSA pole kunagi kotikese vahetust vajanud. Mis sa jahud siin. Kui küsib, pannakse juurde ja kogu lugu.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
viimati muutis jägaja 03.06.2018 11:17:01, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
03.06.2018 11:15:22
|
|
|
Eile sõitsin mingi vectra järgi, silmaga nähtavat suitsu ei olnud, aga haises kui tõhk selle spetsiifilise diislimootori lebra järgi. Diislid pressi alla!
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
|
iceincube
HV veteran
liitunud: 18.11.2005
|
03.06.2018 12:02:46
|
|
|
salatoimik kirjutas: |
Ainivana kirjutas: |
Viskab küll punase tulukese kirjadega armatuuri.
|
No ega ikka ei viska. Info autos sai täidetud ning viisin siis öeldi ka, et peaks kiri olema, mina raiusin vastu, et pole. Pärast tuligi välja, et vaid arvuti näitas P1927 errorit aga dashil polnud mitte mingisugust märget ning paak olevat tühi olnud.
jaank kirjutas: |
aga valgustage värsket uuema diisli omaniku. sõidan linnas 5-10km 95% ajast. mis tegema peaks? |
Piisavalt rohelises laines saad sõita siis põletab kenasti ära. Fooritagant fooritaha oma 10km otsa teed siis ega väga ei põleta. Tähendab põletab aga pidevalt katkestab ja alustab uuesti seda. Muidugi see loogika erineb ka automargiti nii et ühe põletusloogika teise puhul ei pruugi toimida.
Winterwind kirjutas: |
Mul Insignia ka ei näita et põletab, samas sellest saab alati aru, heli on natuke teistsugune ja küttekulu omajagu kõrgem kui tavaliselt. |
Insigniad ju peaks näitama kenasti.
Aga jah, mul ei muutu heli ka põletuse ajal ja küttekulu järgi ei saa midagi aru, see on ikka suht sama mis muidu. Virutaks mingi kahekordseks siis veel. Silma on vaid jäänud, et kui alustab põletamist ja püsikaga maanteel sõita siis kiirus korraks kukub. Aga muidu OBD + torque või forscan äpp telefonile on ainuke lollikindel lahendus mis näitab kogu info DPF ja põletuse kohta ära (ok, torque peab PID-d ise enne lisama, by default ei näita) |
Endal ei saa ka üldse aru kui põletab (volvo S60, 2006). Isegi küttekulu järgi pole otseselt ära tabanud. Samas pole ka otseselt üritanud jälgida. Aga pole küll selliseid hetki kus saad kohe aru, et ahha- põletab. Tuluke võiks küll olla mis näitab. Huvitav, et selline "pisiasi" tootja poolt tegemata jäänud. Imelik lausa. Saaks teinekord lihtsalt sõita nõks pikemt teed kodu vms kui mootor juba soe ja näed, et tegeleb asjaga.
Endal õnneks ilma lisaaineta (as far as I know). Aga see talv sai paar korda DPF servici hoiatuse ette infoaknasse veebruaris. Jäi 1 nädalavahetus maal käimata ehk siis ilsmelt põletamata linnas kogutud tahm Suund siis käppelt tallinna ringtee peale- tavalise mnt sõiduga korras 15 mindaga. Põõrdeid pole pidanud kõrgemaid andma. Aga se ongi vaid talvel juhtunud nüüd 2 korda.
Üldiselt probleemi ei tundu olevat kuigi enamus päevi linna lühikesed otsad korraga (5-10km). See eest suht iga nädalavahetus on 300-600km mnt sõitu mis ilmselt hoiavad siis filtri korras (ja noh üldse mootorit).
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
03.06.2018 12:32:01
|
|
|
KillFrenzy kirjutas: |
Kui keegi tahab ülevaatust osta, siis pelgulinna A-Ülevaatus'est saab.
|
Nojah. Sinna ma siis oma ülevaatust tegema ei lähe. Mõtlesin, et lähedale minna.
Kas keegi oskab soovitada hinna/kvaliteedi suhte osas optimaalset kohta, kus autol välispesu (käsipesu soovitatavalt) ja salongipuhastus teha? Hea oleks, kui mõlemad korraga ühest kohast saaks.
|
|
Kommentaarid: 691 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
533 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Winterwind
One
liitunud: 19.05.2002
|
03.06.2018 12:42:46
|
|
|
salatoimik kirjutas: |
Winterwind kirjutas: |
Mul Insignia ka ei näita et põletab, samas sellest saab alati aru, heli on natuke teistsugune ja küttekulu omajagu kõrgem kui tavaliselt. |
Insigniad ju peaks näitama kenasti.
Aga jah, mul ei muutu heli ka põletuse ajal ja küttekulu järgi ei saa midagi aru, see on ikka suht sama mis muidu. Virutaks mingi kahekordseks siis veel. Silma on vaid jäänud, et kui alustab põletamist ja püsikaga maanteel sõita siis kiirus korraks kukub. Aga muidu OBD + torque või forscan äpp telefonile on ainuke lollikindel lahendus mis näitab kogu info DPF ja põletuse kohta ära (ok, torque peab PID-d ise enne lisama, by default ei näita) |
No mu omal miski tuluke küll põlema ei lähe, äkki pirn katki(2010a oma).
Kolmesest diislist rääkides..
Viimased paar nädalat olen venna 330D E91-ga tööl käinud, keskmine kütusekulu on 7.1l/100km kohta.
Pole just palju, Insignial sama trassi peal keskmine 5.4l/100km. Kummagiga pensionäri ei mängi ja käiguga ei pidurda.
|
|
Kommentaarid: 1007 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
727 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Ainivana
HV veteran
liitunud: 30.05.2008
|
03.06.2018 13:00:28
|
|
|
jägaja kirjutas: |
Ainivana kirjutas: |
salatoimik kirjutas: |
Ainivana kirjutas: |
Ilmselgelt kui maanteel 3-4000rpmi 20 kilti sõita, on ennast ära põletanud. |
miks peab maanteel 3-4k rpm sõitma kui põletab edukalt ja 1800rpm peal? Loed ka ikka või lased diagonaalis nagu su enda kirjutatud tekst tihtipeale? |
Sest on endiselt autosid mis muudmoodi ilma arvutita madalatel tuuridel põletama ei saa, nt b6 ja b7 passat, .. |
no kuule, me räägime siin ikka autodest, mis..
Ja mis sa kogu aeg põletada tahad? Auto, see mis teenib enamvähem muretult, ei vaja sellist jaburust igapäevaseks liiklemiseks.
Mis vajavad, loe esimest lauset
Ainivana kirjutas: |
Ahjaa, fordil ju plekkkanistrist lisaaine täitmine eraldi reservuaari, psal vahetad kotikese.
Ja muide fordi mootorid on ka psa peal ja müüakse ka vedelikku fordile kotikesega nagu piimapakki....
|
PSA pole kunagi kotikese vahetust vajanud. Mis sa jahud siin. Kui küsib, pannakse juurde ja kogu lugu. |
Psal põhjaall additive moodul koos pumba ja plastik anumaga, anuma sisse käib kotikene lisaainega osadel täidetakse samamoodi anumast reservuaari,
mis aitab summutist lilleõisi väljutada.
vahetatakse ~100-150k juures ja nullitakse counter, kuna moodul teab et uus kotike ja teab palju sealt välja pumpab, annab ükshetk vea kui
hakkab otsa lõppema. Fordil on reservuaar milles loksub vedelik ja Samuti arvutab ise palju kulutanud ja palju alles. Vajavad mõlemad
Autogrupid peale lisaaine täitmist nullimist. Kui lisaaine otsas, siis ka ei põleta. Sama ka Toyota proacega.
Passat, audi, skooda või mis iganes vag... KUI SUL JUBA FCKING PEERUTULI ARMATUURIS PÕLEB SIIS NIISAMA VÄIKESTEL PÖÖRETEL OMA 1800ga
TALLINNA VURADES EI HAKKA SEE AUTO PÕLETAMA. PÕLETAB AINULT SIIS KUI TULUKENE EI OLE VEEL PÕLEMA LÄINUD!
JA KA SIIS EI PÕLETA KUI DIFFERENTIAL PRESSURE SENSOR VIGANE, T SENSOR VIGANE, KUI TÄIS TAHMAKAGA ON SÕIDETUD ÜLE MAX ASH KOGUSE
JA KUI Differential exhaust pressure Coherence on - väärtusega! Mõnel passatil ei lähegi tuli põlema, sest ei ole enam tahmakatki all
Kui see ei oleks nii, siis ei tuldaks ju minu juurde murega et dpf accumulation vead sees ja ei tea mida enam teha, kas välja progeda või korda teha.
Ofc teeme võimalusel korda. Kõik on nii kuradi suhteline vastavalt vea põhjusele, Saab olla nii ja saab olla ka naa.
Aga ei ole ka minu jutt jura, täpselt samamoodi nagu ei jää sul fcking ssiga mootor 1 ja sama koha peale seisma ei ole ka minu jutt iga autoga
sama, aga võib olla sama, sest enamus ajast ta niivisi on.
Ma ei räägi normaalsetest töötavatest autodest, mis on hooldatud!
Ärge ajage sassi mitte vigast autot rikkis autoga!
Volvol tüüpveana näiteks v50 hakkab õli tootma kui regenereerib, Softi viga... Esindus teeb korda
Toyotal 5 pihusti kuseb jne jne jne
Foorumikunnid teavad ju alati paremini lähtudes wikipedia ja autogeeniuse jutust, seega lahake oma rehviteemat edasi.
Spoiler
_________________ Ei aktsepteeri: Ei saa, lihtsalt motiiv puudub! |
|
Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
8 :: |
1 :: |
88 |
|
tagasi üles |
|
|
ajuNolk
HV veteran
liitunud: 10.07.2003
|
03.06.2018 13:25:07
|
|
|
Jah, rääkides rehvidest, siis ma tõstsin esimesed kulunud lamellid taha ja tagumised ette, veidi ohutum. Esimesed olid ikka väga libedaks juba muutunud, kulumispiir käes.
|
|
Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
|
Winterwind
One
liitunud: 19.05.2002
|
03.06.2018 13:29:28
|
|
|
Tanel kirjutas: |
Miks käiguga ei pidurda? |
Sest diisel ei pidurda käiguga
|
|
Kommentaarid: 1007 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
727 |
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
03.06.2018 13:37:04
|
|
|
Winterwind kirjutas: |
Tanel kirjutas: |
Miks käiguga ei pidurda? |
Sest diisel ei pidurda käiguga |
Sest diisel on alati katki, eks...
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
|