Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Ertai
HV veteran
liitunud: 11.05.2007
|
29.01.2018 16:15:27
|
|
|
Saan aru, et varastatud laevu saab ainult müüa juppideks või sellega ringi sõita, kui välja logid oled laevast ilma.
Veidi imelik tundub - saab ju ka keset universumi laevaga välja logida kui voodi olemas.
Magical teleport siis kuhugi ?
nojah, ilmselt teevad nii, et sellist võimalust võõras laevas ei antagi - välja logida.
|
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
|
masmre
Kreisi kasutaja
liitunud: 08.02.2004
|
|
Kommentaarid: 79 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
|
Laiakas
HV vaatleja
liitunud: 17.01.2015
|
23.02.2018 21:39:37
|
|
|
Mul on mitu korda Aquilasse võõrad tondid sisse üritanud saada, selle varastamise teemaga meenus. Ja kaks korda on neil õnnestunud mu selja tagant liftiga sisse kärutada. See lõppes neile nii, et sõitsin Olisari tulekeelutsoonist välja ja siis toimus shotgun-ga hukkamine. Ei mina aru ole saanud, misasja nad võõrastes laevades kolavad.
Siis üks lahe värk oli veel. Sõbraga koos sebisime mängus, F12-ga on üldine mölakast. Me siis patrame seal eesti keeles omavahel, privada ju ei saa, no ja need igasugused muud sulelised-karvalised pistsid ohkima, et ingliskeeles tuleb padrata Me ütlesime, et oleme Vanduulid ja see on meie keel ning õppige ära kui aru saada tahate Päris pikk vaikus tekkis
Oh, pulli saab seal omajagu
Üks tuli veel meelde. Seal käib tegelasi, kes oma lõbuks teiste mängijate uimaseid kaubakärusid laskmas käivad oma lõbuks. Loperdan aquilaga teadlaste manu meditsiininänni ostma. Sisenen atmosfääri ja putka juba paistab, kuskil kaks kilti jäi. Ja selline superime mu külje alla ja lasigi küljelt kaitsekilbi sodiks ja minu ka muidugi. Aquila on atmosfääris nii uimane, et sellega ei sõdi seal komakohta ka. Kosmoses veel. No oki-doki, sain hukka ja tõusen tuhast Olisaris. Mõtlesin, et vaatame seda asja, a mul laevapargis Vanduulide hävitaja. Selle peale ja naksti teadlaste putka juurde. Ja seal see ülbik sitsis platsil. Tulekeelutsoonist saab eemale hoida ja juppideks ma ta lasin. Comlinkis oli nimi ju näha, et sama töll. 4 kriipsu piraadistaatust küll tuli aga noh, tollest pole securitis hackides keeruline lahti saada.
.. Pikk jutt, shitt jutt: noh, tegevusi seal natuke ikka on
Securitiga nõuanne, kui staatuse oled puhtaks hackinud siis logi välja. Laeva minnes tulevad AI-d kallale ja siis võid noid vaprakesi killides uuesti piraadiks saada. Selline juhus oli ka, võta sa kinni kas tegin õigesti või mitte. Panin seal arvuti hackima. Iga kriipsu mahaarvutamise staatusest võtab aega. Kükitan railgun õlal ja passin terminali ees, et mingi AI mu püha üritust segama ei tule. Kui ma Hornetiga jaama platsile laskuma hakkasin siis nägin, et mingi Avenger ka ligineb. Kükitan seal arvuti ees ja tuligi tubli Avengeri piloot. Tal polnud kaitsrüüdki seljas ja puusal kõlkus vaid püstol. Minul turvis ja railgun. Vahime seal üksteisele niimoodi tõtt, mina arvuti ees ja tema nagu tahaks ka sinna. Seisab ja vahib. Ma ka lihtsalt jõllitan. Point tekkis minu jaoks selles, et ma ei teadnud, kas kui tema oma staatust nulli hakkab ajama sama arvutiga siis kas mitte minu staatuse arvutamine ei katke. Ühesõnaga, kui ta terminali poole siiski marssima hakkas tegin temast molekulid.. Tuli jah kuidagi pahasti välja aga eks seal olegi üks paras anarhhia..
_________________ Elite on Elite
viimati muutis Laiakas 23.02.2018 22:59:47, muudetud 6 korda |
|
tagasi üles |
|
|
Equinox
HV veteran
liitunud: 05.04.2002
|
23.02.2018 21:54:36
|
|
|
Laiakas kirjutas: |
Me ütlesime, et oleme Vanduulid ja see on meie keel ning õppige ära kui aru saada tahate Päris pikk vaikus tekkis
|
hehe
_________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015 |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
randy111
HV vaatleja
liitunud: 31.03.2008
|
27.03.2018 12:03:59
|
|
|
Equinox kirjutas: |
Laiakas kirjutas: |
Me ütlesime, et oleme Vanduulid ja see on meie keel ning õppige ära kui aru saada tahate Päris pikk vaikus tekkis
|
hehe |
Kellelgi siit reclaimer ka lunastatud on? Mõtsin niisama maad kuulata.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
RustyZ
HV Guru
liitunud: 20.06.2004
|
27.03.2018 12:23:16
|
|
|
Kas see mäng nüüd kannatab lõpuks mängimist?
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
randy111
HV vaatleja
liitunud: 31.03.2008
|
27.03.2018 14:35:09
|
|
|
No ütleme ausalt, et alphal ja mängul on vahe. Soovitan - downloadi ära ja proovi. (Oota paar päeva kuni live 3.1 peale upitakse) Kõvasti parem, kui 2.6 oli. Eks iga update teeb ta mängitavamaks ja paremaks. Pärast 3.4ja peaks olema erinevaid proffe ka juba selle võrra, et saab vast mängukski kutsuda.
Nüüd survey ka, et kes mida järgmiseks pätsiks tahab, käige ja hääletage siin.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
XT
HV kasutaja
liitunud: 04.05.2005
|
27.03.2018 14:35:26
|
|
|
Paljud mängivad ja kannatavad. Oleneb kui hea närvikava sul on
Läheb veel omajagu aega enne kui see mäng saab selleks mis ta CR-i visioonis olema peaks
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
41 |
|
tagasi üles |
|
|
Equinox
HV veteran
liitunud: 05.04.2002
|
27.03.2018 14:48:44
|
|
|
Jah, nagu varem juba mainitud siin, et ilmselt tasub selle aasta lõpp ära oodata, kui persistant world ja muud tähtsad uuendused live-i jõuavad. Siis võib seda asja juba kergelt mängu laadseks tooteks nimetada kus midagi teha. Hetkel on asi ikka rohkem, tech-i tutvustuse ja esimeste moodulite kokkusobitamine, kui konkreetselt mäng.
_________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015 |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Laiakas
HV vaatleja
liitunud: 17.01.2015
|
06.04.2018 07:20:49
|
|
|
Muljekesi.
3.1 tegi päris rasked sünnitusvalud läbi. Testi toksides ei püsinud vahel minutitki sees. Kui asi rahvale kasutada anti siis oli stabiilsus veidi paremaks läinud aga tekkis selline värk, et kolmapäev avastasid paljud, et nende laevad on kadunud. Ma ei teagi, kas tänaseks see lahenduse leidis. Välja tuli 3.1.1 ja ehk lahenes. Ma kitusin tech osakonda natuke varem, resetiti mu konto ära ja kõik paadid sain tagasi.
3.1.1.
Asi on üllatavalt stabiilne. Või siis mul vedas.
Kauba vedamisel pole enam iva. Kui varem võisid laisalt päevaga miljoni kokku kraapida siis nüüd peaksid ennast siniseks transatama, et tuhandetki saada. Missioonidele on iva tekkinud. Seal saab kobedamate puhul mingit totakat kasti ühest kohast teise sebides 400 või kuskil piraate killides üle 500 raha. Niiet mundrit ja paksult igasugu püsse omale kaela enam naljalt ei osta. Laeva remont on endiselt null hooldusjaamas. See eest aga plekid laskemoona eest päris korralikult.
Häid kombeid olen ka avastanud. Keegi seltsi tahab tulla laeva peale siis lippab suga luugini ja plingib skafandri proshega. Mu lemmiklaevaks on raskehävitaja Warden muutunud. See laevuke on LOOM Ja väga äge loom. Relvastus on Nauditav, kaitse nagu titaanist ning võid kastikese ka pardale lohistada. Kaubavedamisel nagunii enam pointi pole. Selline plinkija lippas torni, mina olin kangide taga ja missioonis mingeid piraate muutsime kosmiliseks tolmuks mingi kümne jagu probleemivabalt. .. eem.. need võisid ka paid securitid olla sest meile mõlemale tekkis neli kriipsu piraadistaatust Seda ma ei tea kas paariline ka pappi sai. Ei viitsi chattida ja tegevuste ajal pole nagu väga aega ka selleks. Seal on selliseid missioone ka nimelt, kus pätti käid tegemas, kuid jälle viitsimise asi, nägir auhinnaraha ära, accept ning Kangelastegusid tegema Natuke haiget saanud Wardeni viskasin Olisari ja tulnukate käbeda Reliant Korega securitite jaama ennast puhtaks hackima. Kaasa paariline minuga jooksis. Seal avastasin paha üllatuse. Arvuti hackib meid mõlemaid puhtakesemaks ja meie kükitame ning valvame. .. Ja maha meid lasti. Seal korrus kõrgemal on aknad ning sealt litakad meile jagati. Kahtlustan, et need olid mingit reaalsed shaisepead sest maandudes mingi romu kõrval maandumisplatsil vedeles. Ja paha oli natsa sellepärast, et oma snaiperit ma Olisaris ärgates enam relvastuses ei leidnud. Nüüd on vist nii, et surma saad siis kaotad käes olevad relvad.
Mis veel põnevat. Igasuguseid laevu sai vahepeal osta. Üks muljetavaldavamaid on Reclaimer. Noh, see on selline 5-6 kordne lendav maja, Sees on kaunis huvitav kolada. Isegi kapteni ruum on oma peldikuga Koristamata AI-d palkama hakata saab siis peab vist jungasid ka nabima Selle lendava kolossi eesmärk on laevavrakke tükkideks rebida ja tooraineks töödelda. Lendav kuusakoski Praegu sellega eriti midagi teha ei ole. Pulli võib muidugi. Istud mingi putka peale või lähed laiutad Levski maandumisluukide kohal.
Siis mida tähele olen pannud, et need kes narvendavates kaltsudes kambas ringi jooksevad, no on seal selliseid mundrikesi, on vist sageli venelased Noile vist meeldivadki kaltsud Trehvasin selliste peale relvapoes, sinna jooksis terve kamp neid mu järel sisse ja oii nad ei jõudnud omale püssikesi ära valida Nügisid üksteist nii nunnult, kuid chatisid korralikult ingliskeeles.
Kuude peale on muide lilli ja muid taimemoodi asju tekkinud. Isegi ühte maasikamoodi nägin. Lettide taga AI-d suhtlevad natuke. Mõne kasti vedamisel sorib leti alt natuke aega ja siis ulatab täitsa loomutruult.
Kokkuvõttes kannatab lennata küll juba. Asi areneb vaikselt.
Warden:
_________________ Elite on Elite |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
19.04.2018 02:00:52
|
|
|
Miski free fly on hetkel. Proovisin siis üle ~1,5a uuesti ja täiesti mängitamatu on 970 peal low seadetes @ 1080. Framerate on sihuke kuni 20. Eelmine kord proovides oli enamus ajast ikka sinna 50 kanti ja aegajaalt kiskus jube alla (pidi olema mingi teada bugi see aeg just 970 peal). Praegu on aga täiesti võimatu seda mängida.
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
masmre
Kreisi kasutaja
liitunud: 08.02.2004
|
20.05.2018 07:58:21
|
|
|
3.1.4 on väljas:
Ships and Vehicles
IFCS has been refactored.
Fixes for IFCS instability.
Fixes for Gravlev hover mode and smoother transition between HOV and SCM.
Changed acceleration algorithm to transient.
Improved atmospheric simulation to support drag and gravity in motion control calculations.
Adjusted large ship acceleration for take off and surface to orbit transition to compensate for gravity.
Note: You may be required to orient rear thrusters in such a way to maximize lift off acceleration. For large ships with multiple thruster orientations, such as the Reclaimer, you will want to gain altitude in landing mode and reorient your ship vertically once moving into SCM/AB to push into orbit.
Gravlev speed limit is now only limited by planar velocity.
Improved transition between HOV and SCM modes for gravlev.
Retuned ESP to better fit the IFCS changes.
Bug Fixes
Multiple players should no longer spawn into the same EZ Hab room.
Fixed a bug with boost/afterburner where boost was heavily over-performing on some ships.
Recovering from a crash should no longer present the player with an empty ship list at ASOP terminals
Technical
Fixed 3 fatal error crashes.
Fixed a fatal error crash on exit.
Memory leak fix.
Proovisin ja kärvasin kaks korda. Ühekorra sai laeval justkui kütus otsa ja prantsatasin vastu planeeti, teisel korral kukkus mehike läbi laeva põranda ja kärvas . Probleeme ja buge jätkub ikka. FPS ka nadi ja jõnksutab.
|
|
Kommentaarid: 79 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
|
Equinox
HV veteran
liitunud: 05.04.2002
|
21.05.2018 20:17:48
|
|
|
masmre kirjutas: |
Technical
Fixed 3 fatal error crashes.
Fixed a fatal error crash on exit.
Memory leak fix.
|
Mul ei tööta siiani Ei 3.1.3 ega 3.1.4, 3.1.2 veel töötas. Nii kui PU-sse lähen siis tuleb out of memory ja crash. Proovinud niisama, et browser ja mõned programmid lahti kui, et kõik programmid/aknad kinni. User profiilid kustutatud ja algsätted taastatud aga ei midagi, 16GB mälu ja kohe kõik väidetavalt otsas. crash.log-is ilutseb vaid teade - out of memory.
_________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015 |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
cpcraft
HV vaatleja
liitunud: 28.11.2011
|
29.05.2018 11:33:51
|
|
|
1070ti, 8600k: 15-20 fps
Horror. Raha ka tagasi ei saa...
_________________ Don't be afraid to say NO to MMO's |
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
Equinox
HV veteran
liitunud: 05.04.2002
|
29.05.2018 14:38:31
|
|
|
See madal fps on seotud Cryengine netcode-iga ja graafikamootoriga, see pole sellise mastaabiga online maailma ja rahva hulga jaoks mõeldud. Sellest on nad juba ammu rääkinud. Seda viiakse tasapisi üle uue mootori peale.
_________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015 |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Antiw
HV vaatleja
liitunud: 31.10.2016
|
01.07.2018 13:22:31
|
|
|
Mis seis selle mänguga on?
Tasub proovima hakata, või on korralikult buge sees veel?
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
Timberg
ööKARU
liitunud: 27.06.2003
|
01.07.2018 13:32:06
|
|
|
Antiw kirjutas: |
Mis seis selle mänguga on?
Tasub proovima hakata, või on korralikult buge sees veel? |
tsitaat: |
Development of the game began in 2011, and is being mostly financed from a large crowdfunding campaign. The game was originally planned for a 2014 release, but significant delays in production and the expansion of gameplay features have led to postponement. |
Mina järeldaksin, et ei tasu.
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=9685831#9685831
|
|
Kommentaarid: 337 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
268 |
|
tagasi üles |
|
|
sooty
HV veteran
liitunud: 12.06.2004
|
01.07.2018 13:43:44
|
|
|
Antiw kirjutas: |
Mis seis selle mänguga on?
Tasub proovima hakata, või on korralikult buge sees veel? |
Noup. Rohkem püramiidskeemi kui mängu moodi.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
XT
HV kasutaja
liitunud: 04.05.2005
|
01.07.2018 18:51:16
|
|
|
Ma ka algusest peale silma peal hoidnud, kuid jälgin seda arengut redditis r/starcitizen alt. Seal tuleb seda fanboyde haipi korralikult filtreerida siis saad aru mis ta reaalselt on. Tegelikkuses hetkel ta rohkem tech demo kui täisväärtuses mäng.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
41 |
|
tagasi üles |
|
|
HPN
HV veteran
liitunud: 26.06.2007
|
01.07.2018 21:26:07
|
|
|
Ma ei ole ka vist mingi 1,5 aastat enam peale lasnud asja. Hakkab usk kaduma sellesse projekti.
r/starcitizen on, jah, paras kajakamber, kus mõni vend vist oleks nõus ostma isegi RSI SC logoga kakat purgis 600- € eest.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
43 |
|
tagasi üles |
|
|
Equinox
HV veteran
liitunud: 05.04.2002
|
02.07.2018 10:31:50
|
|
|
Midagi suuremat hakkab olema alles a la 4.0-st (see aga tuleb alles järgmine aasta) kui saadakse esimene tähesüsteem lõpuni PU-s käima paistab ja võibolla saab ka juba eri tähesüsteemida vahel ringi "jalutada" 5 aastat on juba arendatud kokku seda masinavärki. Selle aasta lõpuks jõutakse alles 3.4ni, kus persistant world peaks juba enamvähem toimima esimeses tähesüsteemis.
Muidu 3.2 nüüd just tuli. Kõige suurem uuendus mehaanikana - kaevandamine ja Quantum Linking. Versioon 3.2 peaks kohe live-i ka jõudma kõigile kättesaadavaks, siis saab uuesti proovida kas mäng läheb jälle käima korralikult või mitte ja seda kaevandamise osa uurida. Viimased 3.1.3 ja 3.1.4 pole minul enam käima läinud, nii kui tahan PU-sse minna, mäng crashib.
Link: https://robertsspaceindustries.com/roadmap/board/1-Star-Citizen
_________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015 |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
02.07.2018 12:04:49
|
|
|
tsitaat: |
Midagi suuremat hakkab olema alles a la 4.0-st
|
Asenda 4.0 suvalise versiooninumbirga ja sedasama juttu on räägitud aastaid
See versiooninumber ise näitab juba, et kogu asi on suhteliselt scam. Kuidas saab olla mängust versioon 4 kui see pole isegi veel beta staadiumisse jõudnud? Sellist versiooninumbri kunstlikku suurendamist kasutatakse pea eranditult selleks, et jätta muljet kui juba mitu versiooni valmis asjast.
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
Dj-E
Aeg maha 60
liitunud: 19.01.2004
|
02.07.2018 12:22:50
|
|
|
Renka kirjutas: |
tsitaat: |
Midagi suuremat hakkab olema alles a la 4.0-st
|
Asenda 4.0 suvalise versiooninumbirga ja sedasama juttu on räägitud aastaid
See versiooninumber ise näitab juba, et kogu asi on suhteliselt scam. Kuidas saab olla mängust versioon 4 kui see pole isegi veel beta staadiumisse jõudnud? Sellist versiooninumbri kunstlikku suurendamist kasutatakse pea eranditult selleks, et jätta muljet kui juba mitu versiooni valmis asjast. |
Pigem sobiks 4.0 asemel v0.4
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
ertr2
HV Guru
liitunud: 19.06.2008
|
03.07.2018 06:28:16
|
|
|
Renka kirjutas: |
tsitaat: |
Midagi suuremat hakkab olema alles a la 4.0-st
|
Asenda 4.0 suvalise versiooninumbirga ja sedasama juttu on räägitud aastaid
See versiooninumber ise näitab juba, et kogu asi on suhteliselt scam. Kuidas saab olla mängust versioon 4 kui see pole isegi veel beta staadiumisse jõudnud? Sellist versiooninumbri kunstlikku suurendamist kasutatakse pea eranditult selleks, et jätta muljet kui juba mitu versiooni valmis asjast. |
Just valmistab muret see, et kui nad 4ja aastaga on praegusele maale jõudnud, siis veel 4ja pärast "1.0" küll veel ei paista. Väga ei usu ka seda juttu, et arendavad kõiki süsteeme korraga ja kõik tuleb korraga mängu sisse.
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
|
XT
HV kasutaja
liitunud: 04.05.2005
|
03.07.2018 08:55:04
|
|
|
Eks seal alguses oli palju jama erinevate softide käima saamisega, neil ju ei olnud vahendeid et sellisel skaalal üldse asju teha.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
41 |
|
tagasi üles |
|
|
|