No mul ka nüüd ei ole. Ennem viskas poole mängupealt lost connection ja peale seda enam sisse ei saanud mängu. Lõpuks sai vist lihtsalt aeg täis ja pidi algusest alustama. _________________ Mu ainumas Twitch kanal: https://www.twitch.tv/m6hh
Nüüd on natuke aega mängitud ja olen rahul. Mõningase mängimise järel on ka enamvähem mõistlikku looti tulnud ja ka 4-5 killi saanud. Esimesed 100k rubla on teenitud Seni peamiselt ainult woods mapi mänginud. Tundub algajale kõige lihtsam. Või siis vähemalt mulle. Aga samas on hea, et scavina saab mappe harjutada (muidu seal oli peale igat scavi mängu 25-30 minti pausi). Scavina pole vähemalt karta asjade kaotust. Saab uued kui jälle sellena mängida. Peamiseks valisin USEC'i ja sellega nii naljalt ikka ringi laamendada ei taha Asjade kartus on siiski üsna suur
Aga noh natuke häirib muidugi see, et traderi käest ostes on asjad natuke liiga kallid ja üsna palju peab grindima või lihtsalt joppama, et korralik varustus kokku saada. Paljud kelle olen maha koksanud ei omagi rohkemat, kui võibolla kirvest ja nuga ainult.
Aga muidu on hea ajaviide. Ehk õnnestub ka koos kellekagi mingiaeg natuke lahingut pidada.
Edit: Aga õnneks kui teha ennast täiesti paljaks ja ainult loot containeriga välja minna ja surma saad, siis seal olevad asjad jääval alles. Palju küll ei mahu, aga saab vähemalt natuke julgemalt omale raha teha.
Ja no see ka muidugi, et enamus mapi exit kohti peab youtubist järgi vaatama, sest lihtsalt eksi kombel neid leida on pea võimatu.
Jah seda küll, aga kuna muidu on mäng üsna raske, siis mulle endale vähemalt tundub, et päris playerite vastu on alguses scavina targem mängida,kui AI vastu minna. Nad jooksevad suht sihitult ringi siiski.
Woods mapil oli juhus, kus snaipisin ühe AI maha ja teine jooksis seal samas kohe edasi tagasi ringi. Kuulis küll minu laske, aga ei saanud aru kus poolt need tulid ja lihtsalt jooksis edasi tagasi puude vahel, ennast varjamata
Aga ju see vajab neil veel vähe lihvimist. _________________ Mu ainumas Twitch kanal: https://www.twitch.tv/m6hh
Alguses on "netosissetulek" kindlasti negatiivne. Kui hakata kahekesi kolmekesi mängima, kui map enamvähem selge, siis on positiivne.
Woods ei ole kindlasti kõige kergem map algajalale. Vähemalt player vs player mõttes mitte. Seal on full gearis vendadel kõigil 4x sihikud, niiet oma pisikese red dotiga ei näe mitte miskit. Aga ega õiget vastust pole, mis algajale kõige parem on. Mulle tundub et Shoreline, aga ei tea.
Miks paljud hatcheti ja noaga jooksevad. Teevadki seda, mida just keegi siin mainis. Topivad mingi itemi Conteinerisse ja siis pmst võivad ära surra. Conteineri asjad säilivad ka peale surma. Ütlen ausalt, et need tüübid ajavad mind korralikult närvi... Neile võiks mingi oma map vms olla, jooksku seal oma rotirunne nii palju kui kulub.
Kes tahab, see lisab discordis. MadisB#3670
Võime vahest mänge koos teha, võite infot küsida või niisama tere öelda.
miks närvi, kas mingit noaga jooksvat venda ei ole siis selles mängus pretty easy maha võtta? või on kuulid nii kallid, et ei raatsi lasta kui tüübi käest mitte midagi vastu ei saa?
igatahes mulle tundub, et ilmselt teistpidi ajaks veel rohkem närvi, läheb oma umbes ainukese enamvähem korraliku relvaga, üritad miskit asjale pihta saada ja siis keegi tüüp oma 4x sihiku ning überpüssiga laseb su lihtsalt from fuckknows where maha ja korjab loodi ära. lõpetuseks ütleb veel "õpi mängima krdi noob" tegelikult oleks sellistes mängus normaalne ja mõistlik see kui ühes mängus ja kaardil saaksid korraga mängida ainult enamvähem võrdse varustustasemega tegelased. see, et mingid vandid on 4x tiimikaupa, teavad iga nurgatagust jne on juba WAY liiga suur advantage nagunii _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Miks paljud hatcheti ja noaga jooksevad. Teevadki seda, mida just keegi siin mainis. Topivad mingi itemi Conteinerisse ja siis pmst võivad ära surra. Conteineri asjad säilivad ka peale surma. Ütlen ausalt, et need tüübid ajavad mind korralikult närvi... Neile võiks mingi oma map vms olla, jooksku seal oma rotirunne nii palju kui kulub.
Kui alles alustad, siis on tegelikult üsna hea viis omale natuke nodi lootida, kui õnnestub ellu jääda. Mina vähemalt ei raatsi veel endiselt väga full gearis oma pead välja pista
Samas eile sai Shoreline mappi mängitud ja kohe alguses sain üsna raskelt haavata ja kuna ravimid puudusid, siis hakkasin kohe neid otsima. Bandage lõpuks leidsin ja tundmata seda mappi. Hakkasin lihtsalt suvalises suunas liikuma ja kõike lootima mis ette jäi. Selle ajaga sain käsirelvaga kolm venda maha ja lõpuks taskud granaate täis + seljakott. Ekraan oli juba vereplekke täis ja kogemata koperdasin lootides Exiti otsa ka veel
Tulemus 5-6 granaati + seljakott ning laskemoona ja mõned bandaged.
Woods tundub mulle võibolla sellepärast lihtsam, et seal on tõesti palju vaba pinda, kus sind snaipida annab. Aga vaikselt liikudes ja pidevalt ümbrust jälgides ja kuulates tundub, kuidagi lihtsam seda mängida, kui teisi mappe, kus iga nurgatagant võib praktiliselt keeegi välja karata suvalisel hetkel. Aga eks igaüks leiab oma.
Päris hea adrenaliin tuleb sisse, kui oled ennast hambuni täis korjanud head kraami ja tahaks exitisse minna, aga lähedal käib hull paugutamine.
Factoryis luurasime ühe vennaga päris pikalt. Kuulsime üksteist, aga kokku ei sattunud. Lõpuks sattusin exiti lähedale ja läksin välja.
miks närvi, kas mingit noaga jooksvat venda ei ole siis selles mängus pretty easy maha võtta? või on kuulid nii kallid, et ei raatsi lasta kui tüübi käest mitte midagi vastu ei saa?
Väga lihtne maha võtta, pmst free frag. Aga kui ma kiti selga ajan ja PVP jaoks mappi sisenen siis ma tahaks kasvõi keskmise geariga vendi vastu saada. Muidu on no preassure ja lihtsalt tapamaja. Minu meelest võtab ta lihtsalt spawni ära sellega.
Olen ka mõelnud, et võiks mingi kitlevel vms olla. Aga siis kaoks osa selle mängu võlust ära.
Ma mingil ajal ka lihtsalt funi pärast jooksin TT'ga ringi... Ja päris hea tunne on, kui mingi jörmima venna kitiga lõpuks extractid.
Just peale seda "black friday" müüki tundub, et on jälle hunnik hatcheteid ja püstoleid ringi jooksmas. Väga harva satub solid vastaseid. Eks paari nädala pärast parem, siis kui värske veri ja kiti selga julgeb tõmmata
PS!
Mingi uus tüüp võiks vähe pikema review kirjutada. Et mis esmamuljed on mingi paari nädalaga vms. Teistele äkki vähe julgustust
PS2!
Et oleks kergem üksteist leida siis tegin eestlastele oma discordi kanali. Hoolitsen selle eest, et eestlased siia tuleks: https://discord.gg/YQskVHS
Õudne.. Viimasel ajal on väga raske Scav mängida. Peale kiiret lootimist spawnib mingi player scav lähedale ja laseb pumbaga näkku.. Palju relvi ja optikat kaduma läinud nii.
Loodan, et mingisugune rep. vms. süsteem tuleb sisse.
Praegu tuleb vist igaühele kuul näkku lasta. Ainult kirvemehed on sõbralikud _________________ Steam profiil
Children play Call of Duty.. Boys play Battlefield.. Men play ARMA
mis seal siis iga uus sisse spawnija näeb, kus teised playerid mapil täpselt asuvad ja saab vabalt valida, et tahab sinnasamasse ilmuda? see oleks küll suht küsitav featuur pehmelt öeldes
kitlevel oleks sellises mängus ilmselt suht asjalik asi siiski. õigemini kit level range, väga tuimalt paika taguda ka ei tasu. muidugi peaaegu igal featuuril on omad plussid ja miinused aga täiesti lootusetud vastasseisud ei ole küll vist siiski mitte kunagi kuigi põnevad. kuigi jah, ma saan aru, et see lisab omajagu thrilli kui sul pole tegelikult aimugi mis gear mingil tüübil kuskil nurga taga olla võib, ja temal pole aimugi, mis sinul olla võib. nojah, muidugi on korra hirmus äge tunne kui püstoliga trussarite väel mingi hirmus hambani relvastatud venna maha lased jubedalt kõva taktikat tehes (kuigi rohkem vist pimeda õnne abil...) aga no see võlu on kokkuvõttes siiski suht väike kui enne ja pärast seda 10 korda otsa saad kuna sul lihtsalt ei olnud isegi mitte ligilähedased võimalused mingit firefighti võita.
ühes tarkovile ka pisut sarnases mängus mida vahepeal pool aastat vägagi aktiivselt tagusin, oli see equipmenti levelite teema päris kenasti ära realiseeritud ja mingeid väga suuri miinusi seal ei paistnud olevat. _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
mis seal siis iga uus sisse spawnija näeb, kus teised playerid mapil täpselt asuvad ja saab vabalt valida, et tahab sinnasamasse ilmuda? see oleks küll suht küsitav featuur pehmelt öeldes
kitlevel oleks sellises mängus ilmselt suht asjalik asi siiski. õigemini kit level range, väga tuimalt paika taguda ka ei tasu. muidugi peaaegu igal featuuril on omad plussid ja miinused aga täiesti lootusetud vastasseisud ei ole küll vist siiski mitte kunagi kuigi põnevad. kuigi jah, ma saan aru, et see lisab omajagu thrilli kui sul pole tegelikult aimugi mis gear mingil tüübil kuskil nurga taga olla võib, ja temal pole aimugi, mis sinul olla võib. nojah, muidugi on korra hirmus äge tunne kui püstoliga trussarite väel mingi hirmus hambani relvastatud venna maha lased jubedalt kõva taktikat tehes (kuigi rohkem vist pimeda õnne abil...) aga no see võlu on kokkuvõttes siiski suht väike kui enne ja pärast seda 10 korda otsa saad kuna sul lihtsalt ei olnud isegi mitte ligilähedased võimalused mingit firefighti võita.
ühes tarkovile ka pisut sarnases mängus mida vahepeal pool aastat vägagi aktiivselt tagusin, oli see equipmenti levelite teema päris kenasti ära realiseeritud ja mingeid väga suuri miinusi seal ei paistnud olevat.
Spawn punktid PMC-dele on kindlad, näiteks võtame Customs mapi, seal on kokku 8 PMC (tavalised militaristid) + Player SCAV'id + AI SCAV'id. Enam-vähem need positsioonid on teada, kuhu keegi spawnib, seda kuskilt mapi pealt ei näe ja reaalajas ka mitte. Küll aga, näiteks kui spawnid solo sisse 1/8'st punktist, siis võivad näiteks 4 punkti tühjad olla, sest viiene militaristide meeskond spawnis 5'ndas punktis. Samuti ei pruugi player SCAV'id spawnida kogu aeg ühte ja samasse kohta, nendel on see varieeruvus suurem, kuid vahel kogemata juhtub, et spawnid koos teiste player SCAV'idega isse näiteks 10 meetrise vahega, siis eks ole näha mis saab, seega random. Ise valida ei saa, kuhu spawnid.
Lisaks siia ka ära, et järgmise patchiga lubati dünaamilisemaid ja rohkem random spawne. Lisaks on tulevikus selline teema, et PMC'd peavad trippima teise mapi otsa, et Exit leida ning Player SCAVid vastupidi (spawnivad PMC Exiti juures, aga nende päris Exit on PMC'de spawni juures). Lugedes seda võib tunduda veidi arusaamatu, aga võib-olla veits annab teile aimu.
Kusjuures paljud militaristid veavad korraliku geari endaga kaasa ja kui sa ise lähedki nö "welfare" kitiga, siis targasti mängides võid isegi püstoliga mingi fully kitted duo/trio maha tõmmata. Eriti suur eelis on kui oled üksi kuskil metsas, campid veits ja SKS'iga (pole eriti kallis relv) või AKN'iga kaugelt hakkas snaipima mingeid triosid, näiteks lased ühe nendest ära, siis teistel on paanika ja jooksevad varju. Aga eks nad tahavad oma sõbra asjad reidist välja viia turvaliselt, campid selle surnud venna keha ja teised teevad samamoodi, siis on pull, olen niimoodi vastastega campinud väga palju kordi, lihtsalt ongi ülipingeline olukord ja näiteks 40 minutit järjest, kuni sina või nemad kannatuse kaotavad ja eks edasine on juba skilli, lucki ja soodustavate asjaolude kokkulangemine, kas sind lastakse ära või tõmbad 3 suvalise venna full kitiga välja mapist.
EDIT:
Kirjutasin megapika review mängu kohta, foorum ütles, et ei saa kahte järjestikust postitust teha. Pool tundi kirjutamist kadunud.
Uuesti ei viitsi sama teemat läbi toksida. Tulge n3mesise postitatud Discordi, räägin seal laivis. Tulge isegi siis kui mängu pole ja alles mõtlete osta.
Kindlasti hoidke silm peal ka Redditi lehel, ametlikul EFT FB lehel ja vaadake Twitchis stremereid (Kotton, Klean_upguy, ChickenPrism, DeadlySlob, Shroud ja Grimmz on ka mõned korrad pelanud ning neile meeldis).
EDIT2:
Hakkasin mängul silma peal hoidma 2016 aasta lõpus, kui see oli alles Closed Alpha vms. Aktiivselt vaatasin videod, lugesin nende ametlikke ja mitteametlikke infokanaleid ning soetasin omale selle soodsaima versiooni (45 eur) umbes 07.2017. Kuu aega hiljem upgradesin EoD versiooni peale (150 eur). Pole kunagi ühegi mängu peale nii palju raha kulutanud ja üldse ei kahetse. Hetkel on umbes 300 tunni ligi gametime ja mängime n3mesisega peaaegu iga päev.
Pro tip: tulge Discordi, näitame kuidas asjad käivad ja teeme koos mõned reidid, meil on selle üle vaid väga hea meel.
Olen kogu elu olnud shooterite fänn, alguse sai see pisik Enemy Territoryst mida mängisin julgesti üle 10 aasta, siis hakkasi tulema muud ägedamad pelad, CoD, Battlefield jne. Nüüd avastasin enda jaoks elle ja kõik muud shooterid tunduvad sellised RNG lastemängud.
Pro tip: Kui sulle meeldib CoD ja Battlefield ning shooter skilli pole, siis ära parem hakka enda jaoks neid mänge ära rikkuma. Ma isegi ei viitsi enam tasuta pakkumisel uut CoDi alla tõmmata.
Miks ma ostsin just selle mängu? Kuna ma otisin kaua aega sellist survival shooterit, kus pole mingit zombie paska ja mingit ajalist limiiti ja radiation circlet, mis sind sunnib teatud viisil mängima. Sellel põhjusel ei meeldi mulle ka PUBG. Siin mängus sa oled ise peremees ja valid ise oma tempo, kui väga tahad sneakida, kas tahad lõng range scopega kaugelt teisi PMC’sid noppida või oled Terminaator ja lähed kohe peale.
Pro tip: ära ole Terminaator, sind lastakse väga kähku ära.
Mängu kirjeldusel ja gameplays on suur rõhk pandud just nendele kahele sõnale: realism ja hardcore. Tõesti, see mäng seda mõlemat on kuid kõigepealt realistlikust poolest.
On tõesti aru saada, et realismile on pandud väga palju rõhku, kõik animationid, weapon modification, gunfights ise, liikumine, healing, reloading jne. Küll aga on mängulisuse ja realismi vahel õhuke piir. Tegemist ei ole militaar-simulaatoriga. Mingid mängulised aspektid peavad arvutimängus olema. Näiteks kui arvesse võtta updatesid jne, siis kogu aeg kisub aina realistlikumaks. Näiteks eelmine patch oli võimalik medikamente spämmida, samaaegselt sai painkiller sisse visata, jala peale splint panna ja kõhuhaava kinni siduda. Enam nii ei saa, üks asi korraga ning suhteliselt aeglaselt. Samuti lubati järgmiseks patchiks seda, et näiteks käele sideme sidumine võtab aega ning loogiliselt võttes tulistada sama aegselt ei saa, selle poole liigutakse. Samuti on reloading hetkel päris kiire, kuulide lisamine salve on instant kuid seda lubati ka järgmise patchiga aeglasemaks teha. Seega kui su käsi lastakse ära siis parem mine otsi varju ja patch yourself up!
Hardcore osa on ka, kui oled harjunud RNG shooteritega ja erilist skilli endal ei ole, siis see mäng pole sinu jaoks. Kui oled varem shootereid mänginud ja liikuvat märklauda tabada oskad, siis on see sinu jaoks nauditav. See väljendub ka selles, et suurem osa mängijatest on teatud skilliga, mille tegelikult veidi harjutades võib omandada igaüks. Mitte ühtegi vastast ei saa alahinnata. Vaatad, et mingi Pistol warrior tuleb ja võtad lebolt siis võib juhtuda, et laseb sul lihtsalt jalad ära või võtab su soliidse 1 hit headshotiga maha, never know kellega vastamisi satud. Armour ja damage on väga hästi balansseeritud, seda ka pidevalt täiendatakse. Näiteks kui sul on Soft body armour seljas ja keegi üritab 9-millimeetrisega sulle rindkeresse tulistada, siis tough luck. Küll aga on nii palju erinevaid kuulitüüpe, võtad oma AK74N’ile armour piercing ja vaatad kuidas ja parajaot kaost tekitad oma vastases, kui ta nurga taha healima peab jooksma. Näiteks HP ammo on parem, kui pole vastasel armourit seljas. Aga see ongi äge, iga kuul on erinev ning iga vastane on erinev, kunagi ei tea ja alati mõtled keset tulevahetust, et kurat miks ma armour piercing M4 kuule kaasa ei võtnud!
Pro tip: alati võta reidi kaasa medikamente, haavade kinnisidumiseks bandage, healimiseks tavaline med pack, splindid luumurdude korraks ja vähemalt 2-3 painkillerit, juhul kui su jalaluu ära lastakse ja sa ülejäänud tee ähmase visiooniga Exitisse longata ei taha.
Pro tip 2: lase näkku. Juhul kui vastane on full gearis ja sul on ainult Makarov, siis lase jalgadesse, armourist sa sellega läbi ei tulista.
Kuna olen juba mõnda aega mänginud, siis olen silma peal hoidnud pingsalt bug’ide parandamisel, gameplay paremaks muutmisel ja uuenduste lisamisel. Pole midagi öelda, asi on liikunud paremuse suunas väga kasvavas tempos ning olen Developeride poolt tehtuga ja nende panusega väga rahul. Ainsaks mureks mainiks siin ära vähese suhtluse playerite ja Developeride vahel, aga see on piisav. See on nende mäng, kui sulle meeldib siis meeldib, kui ei meeldi siis ei ole niikuinii sinu jaoks. Constant improvement on see sõnapaar, mida ma siin kasutaks väga julgesti. Lisaks hakkavad nad alati enne uut update’i teasereid ja muid ägedaid pilte lisama, et teaks mida oodata. Samuti on ka väga palju üllatusi alati, mida nad ette ei teata ja kogemata mängus avastad.
Pro tip: Hoia silm peab ametlikel lehtedel, EFT FB ja Webpage, samuti mitteametlikel lehtedel Redditis jne.
Erinevate versioonide vahest rääkides, see pole pay2win. Mida kallima paketi ostad seda suurema eelise saad alguses. Starting gear on veidi parem (kuid üldjuhul ikkagi sama), stash on suurem ning Secure Container, mida n3mesis põgusalt mainis on ka suurem. Kuid nad alati on rõhutanud seda, ning see ilmneb ka mängus, et kõik need lisad on võimalik teenida ka veidi mängule aega kulutades ja saad samavõrdsesse staatusesse. Näiteks EoD (kõige kallim pakett) Container on 3x3 suurus. Taske ja queste tehes on võimalik saada endale 2x4 Container, seega ainult 1 slott väiksem. Lisaks saad näiteks sõbralt osta omale selle suurema containeri. Tulevikus lisatakse veel boonuseid nendele, kes on otsustanud mängu arenemist toetada suurem summaga, aga nagu ma ütlesin, see pole pay2win ja mitte midagi gamebreakingut.
Pro tip: kui osta soodsaim versioon ning mäng hakkab meeldima, siis alati saab osta kangema versiooni, see arvestab Standard Editioni summa maha lihtsalt, näiteks kui juba see on, siis EoD versioon maksab 105 eur lisaks.
Hetkel on 4 erinevat mappi, meil on omad eelistused aga kõikidel nendel on oma võlu ja erinev temaatika. Lisaks on mängus dünaamiline aeg ja kui sa lähed õhtul kell 21:00 mängu, siis ilma night-visionita ära eelda, et võid terve mapi campida ja lõpus läbi pimetuse probleemivabalt välja hiilida.
Pro tip: võta gear vastavalt mängu ajale ja mapile kaasa, Nightvision on mõnel kellaajal hädavajalik aga kui seda pole, siis testi veits erinevaid monitori ja mängu settinguid, brightness põhja ja võib-olla õnnestus isegi pimedusest läbi kombata. ReShader on lubatud ja seal on settinguid juba ka sellele mängule piisavalt. Lisaks on üliäge ka dünaamilised weather effectsid. Võid küll vaadata, et ilus päikesepaisteline päev, aga kui tuleb torm ja hakkab tõsiselt sadama, ega siis lõbu pikalt pole. Erinevate tihedustega udu, vihm, tuul, päikseloojang ja kõik muu väga mõjutab kogu gameplayd ja nähtavust, väga äge!
Pro tip: vaata alati enne reidi minekut kellaaega ja ilmaprognoosi. Kui on ikka väga öine aeg ja nightvisionit ei jaksa osta, siis oota veidi, korrasta inventorit ja pane kit kokku, mine kui on veidi varasem aeg.
Bug’idest, glitchidest ja häkkeritest rääkides, neid on. Mitte midagi game-breakingut kuid kuna mäng pole full release, siis arvesta sellega, et vahel pead tegema Alt+F4 et oma asjad uuesti toimima saada. Kogu aeg patchitakse ja parandatakse neid, iga updatega. See ongi osa Betast, aitad Developeritel mängu testida ja erinevaid putukaid avastada. Väga paljud kohad ja tegevused on juba ära patchitud, kuid neid on veel. Kuid Developerid siiski püüavad ja mäng läheb iga updatebga aina sujuvamaks ja paremaks.
Häkkeritega seoses, kui sul on näiteks mõne teise mängu cheat engine taustal töös ja üritad mängu lahti teha, siis on instant ban. Vaadake ette! Ma mäletan kuidas üks armetu luuser üritas kunagi väita, et kasutas cheat enginet ainult Mario Kart Offlines mängimiseks ja sai bänni, väga naljakas lugemine oli. Seega 0 tolerants EFT’l, isegi kui kasutad oma scripte teiste mängude jaoks. Instant ban ja appealimine on väga vaevaline ja sinusse ei suhtuta hästi. Tänu sellele on gameplay praktiliselt häkkeritest vaba, väidaksin, et 1/100st surmast on võib-olla natukene unfair, kuna kellelgi on mingi lisaprogramm taustal jooksmas.
Pro tip: Võta rahulikult, ära vingu. Mäng on in development, ei saa eeldida triple AAA mängule vastavat glitchivabadust ja... saan ise ka aru kui loll see lause on, kui olete mõndasid uusimaid suurte stuudiote mänge mänginud siis teate, et seal on väga naljakad bugid isegi kolm kuud pärast release’i.
Ära alahinda tehnisintellekti! AI SCAV’id on väga rasked vastased ning kui sa sihtida ei mõista ja lähed otsa tulevatusse, ilma coverita siis sind lihtsalt lastakse ära. Nende vallas on ka iga patchiga edusammud ja parandused, need on väga rasked vastased. Kui juba oled piisavalt mänginud siis mõistad, et nalja pärast ei öelda, et playerite vastu on lihtne, SCAV’id on mängu raske osa. Aga samuti on iga AI SCAV’i aim ja gameplay erinev, nagu ka iga playeri puhul.
Pro tip: Ära jäta neid tapmata, ja tapa kaugelt ja vaikselt. Nad tulevad sulle järgi!
Questid ja Taskid on erineva tasemega ja kohe alguses võib olla sul selline Task vaja täita, mille tegemiseks läheb ikka väga kaua aega. Neid tuleb ka kogu aeg juurde, kuid olemasolevaid ei muudeta. Need on vaja siiski ära teha, et Traderitega head suhted saada ning paremat ja spetsiifilisemat manti osta (relvad, ammo, medikamendid, granaadid, relvamodid, armour jne). Kuna see aspekt mängust on alles väga hiljutine, siis kogu storyline jms lisandub hiljem juurde. Algul võib tunduda mäng selline lihtsalt shooter, aga uskuge mind kui ma ütlen, et story tuleb väga vinge!
Pro tip: Tehke Taske, need on kasulikud, saab rewarde ja trader leveleid.
Tulevased updated on väga vinged! Alustan suurematest ning kaugemast tulevikust. 64-playeriga free roam map tuleb, mis ühendab kokku kõik praegu mängu olevad ning lähiajal lisanduvad mapid. Mängi nagu ise tahad, teami teistega kokku ja Extracti millal tahad, ei pea kõiki maha tulistama, et oma väärtuslik mant välja smugeldada.
Lisaks veel Hideout ja klannide süsteem, lühidalt öeldes tähendab seda, et mina, sina, n3mesis ja siis veel mõni random vend teeme oma nö eliitrühma, kus meil on ka ühine Hideout, mille ülalpidamiseks peame pidevalt manti kokku koguma. Samuti ma saan sinna virna laduda oma 15 M4’ja, et parasjagu kui teil on rahaline seis kehv, siis saate minu omasid laenata ja saate aru küll.
Karma system implementeeritakse ka tulevikus, lähitulevikus loodetavasti. Hetkel pole veel täpselt selge kuidas see mängus reaalselt kajastub, aga SCAV run'i puhul ikkagi see sunnib sind mitte su fellow SCAV playerit kohe maha laskma spawnides vaid pigem koostööd tehes PMC'de vastu.
Lisaks veel lähiajal tulev Open Beta ja Shoreline mapi teine pool, väga ägedad pildid sellest leiate EFT FB lehelt.
Ning erinevad itemid, bug fixid ja kõik muu mis mul meelde ei tule, väga ägedas suunas areneb see mäng, eriti coolid featured ja omanäolised lisad tulevad mängu.
Pro tip: Developerid alati teasivad uute lisadega ja updatedega juba mitu kuud varem piltide näol või Twitteris säutsudes, hoidke meediakanalitel silm peal.
Mängijaid on üle maailma umbes 10k kanti. Pidevalt kasvab kusjuures. Need kes juba mängivad, need ära ei tüdine. Mulle meeldib BSG puhul see, et ei pushi Steami mingit katkist asja, mille kohe mingid tited negitve reviewdega ära rikuvad, kuna neil lihtsalt pole skilli. Developerid teavad, et mängul on bug'e ja tuleb veel pikk tee käia full releaseini, kuid nad väga tegusalt liiguvad selles suunas. Steamist seda soetada soovides peate ikka aastakese veel ootama, kuna sinna tuleb ainult full release. Veel kaugemas tulevikus on MAC OS'ile suunatud versioon, seega minge pange korralikud PC'd kokku ja hakkame mängima.
Väga pikk tekst, ma tean, aga mäng mulle meeldib ja ma soovin, et teie ka tuleksite ja ühineksite minu ja n3mesisega. Make Estonia great again, paneme korraliku eliitrühma kokku ja tulevikus näitame muule maailmale, et kurat, mis nüüd juhtus, kui nad oma vereloigus lebavad ja me nende manti välja libistame.
Palju mõtteid panin kirja ja palju jäi kirja panemata. Kui on konkreetseid küsimusi siis pane siia, privasse mulle või n3mesisele või veelparem, tule Discordi! N3msis on kohal päevasel ajal ja õhtul oleme me mõlemad seal. https://discord.gg/YQskVHS https://foorum.hinnavaatlus.ee/privmsg.php?folder=inbox
Tl;dr: Väga hea mäng, realistlik ja harcore, nagu kirjelduses kirjas. Maksin 150 eur ja ei kahetse ühtegi senti. Väga erinev teistest shooteritest ja väga pingeline. Buttclench on kindel, kui kuskilt nurgatagant vaenlane välja hüppab kui rahulikult su ära flankis.
Mida kallima paketi ostad seda suurema eelise saad alguses.
Starting gear on veidi parem (kuid üldjuhul ikkagi sama), stash on suurem ning Secure Container, mida n3mesis põgusalt mainis on ka suurem.
Kuid nad alati on rõhutanud seda, ning see ilmneb ka mängus, et kõik need lisad on võimalik teenida ka veidi mängule aega kulutades
Aitäh põhjaliku postituse eest. Kui rohkem aega, siis ehk isegi on terve postituse lugemiseks viitsimist. Ilmselgelt oled mänguga väga hästi kursis.
Mida kallima paketi ostad seda suurema eelise saad alguses.
Starting gear on veidi parem (kuid üldjuhul ikkagi sama), stash on suurem ning Secure Container, mida n3mesis põgusalt mainis on ka suurem.
Kuid nad alati on rõhutanud seda, ning see ilmneb ka mängus, et kõik need lisad on võimalik teenida ka veidi mängule aega kulutades
Aitäh põhjaliku postituse eest. Kui rohkem aega, siis ehk isegi on terve postituse lugemiseks viitsimist. Ilmselgelt oled mänguga väga hästi kursis.
Soovitan kõigil videot vaadata, tänud postitamast! Video tegija on toonud välja mõned vaatenurgad sellele p2w aspektile, sellise nurga alt, et tõesti, sellele vastu vaielda mul pole mõtet kuna see liigitaks mu sujuvalt sinna "fanboy" alla.
Mul on kahju ainult sellest, et see on väga pealiskaudne video, kahjuks ei ole selle tegija reaalselt mängu proovinud.
Õnneks mängus mingeid microtransactioneid ei ole, ei saa osta juurde omale kraami päris raha eest, kui oled kõik ära kaotanud. Samuti pole mingit Membershipi põhimõtet, et teatud summa makstes iga kuu saad kiiremini leveldada või kuidagi rohkem raha teenida.
Lisaks olen ka õnnelik selle üle, et ei ole mingeid rõvedaid cosmeticuid, et oma AK roosaks värvida, sellise pasa võiks jätta kuhugi CS'i.
Lisaks on nende erinevate versioone pakett ka kogu aeg muutunud ja muutub ka edaspidi.
Mida kallima paketi ostad seda suurema eelise saad alguses.
Starting gear on veidi parem (kuid üldjuhul ikkagi sama), stash on suurem ning Secure Container, mida n3mesis põgusalt mainis on ka suurem.
Kuid nad alati on rõhutanud seda, ning see ilmneb ka mängus, et kõik need lisad on võimalik teenida ka veidi mängule aega kulutades
Aitäh põhjaliku postituse eest. Kui rohkem aega, siis ehk isegi on terve postituse lugemiseks viitsimist. Ilmselgelt oled mänguga väga hästi kursis.
Ütlen ausalt, et ainukene asi mis erinevates versioonides tõesti rolli mängib, on stash size. Okei, võibolla kui tuleb reset ja kõik on korraga level1 - jep, EOD vennal on eelis. Aga see eelis on paar tundi peale resetti ainult. Pealegi, need itemid ei ole high end itemid. Pigem siuke medicore värk. Ma näiteks müüsin maha praktiliselt kogu stuffi, mis alguses sain. Jep, rahaline eelis mul teiste ees veits siis oli. Lihtsam manageerida...
See, et saad törts rublasid ja dollareid rohkem, või paar relva lisaks - ei mängi sisuliselt mingit rolli. Kõige odavama ja kõige kallima versiooni itemite vahe teeb tagasi 3-4 korraliku reidiga. Ehk sisuliselt paari tunniga.
Traderite standingut ei ole. Vb tulevikus tuleb, aga hetkel seda ei ole. Niiet see on sisuliselt kasutu "bonus" praegu.
Kokkuvõtteks ütleks ma, et see on äkki "pay to progress", mitte "pay to win". Et sul on lihtsam majandada suures inventorys.
Mida kallima paketi ostad seda suurema eelise saad alguses.
Starting gear on veidi parem (kuid üldjuhul ikkagi sama), stash on suurem ning Secure Container, mida n3mesis põgusalt mainis on ka suurem.
Kuid nad alati on rõhutanud seda, ning see ilmneb ka mängus, et kõik need lisad on võimalik teenida ka veidi mängule aega kulutades
Aitäh põhjaliku postituse eest. Kui rohkem aega, siis ehk isegi on terve postituse lugemiseks viitsimist. Ilmselgelt oled mänguga väga hästi kursis.
Ütlen ausalt, et ainukene asi mis erinevates versioonides tõesti rolli mängib, on stash size. Okei, võibolla kui tuleb reset ja kõik on korraga level1 - jep, EOD vennal on eelis. Aga see eelis on paar tundi peale resetti ainult. Pealegi, need itemid ei ole high end itemid. Pigem siuke medicore värk. Ma näiteks müüsin maha praktiliselt kogu stuffi, mis alguses sain. Jep, rahaline eelis mul teiste ees veits siis oli. Lihtsam manageerida...
See, et saad törts rublasid ja dollareid rohkem, või paar relva lisaks - ei mängi sisuliselt mingit rolli. Kõige odavama ja kõige kallima versiooni itemite vahe teeb tagasi 3-4 korraliku reidiga. Ehk sisuliselt paari tunniga.
Traderite standingut ei ole. Vb tulevikus tuleb, aga hetkel seda ei ole. Niiet see on sisuliselt kasutu "bonus" praegu.
Kokkuvõtteks ütleks ma, et see on äkki "pay to progress", mitte "pay to win". Et sul on lihtsam majandada suures inventorys.
Fck yea! Im a fanboy ilmselt
Nii ongi, sinu suhtumine ongi üks osa probleemist (eks see on mängimise uus reality, mida rohkem makstakse, seda rohkem võetakse).
PS! "Pay to progress" on "pay to win" sellise mängu vaates btw -> Alustad tugevamalt kohalt, jõuad kiiremini parema geari/skillideni ehk annab eelise sellele, kes maksab rohkem.
Mida kallima paketi ostad seda suurema eelise saad alguses.
Starting gear on veidi parem (kuid üldjuhul ikkagi sama), stash on suurem ning Secure Container, mida n3mesis põgusalt mainis on ka suurem.
Kuid nad alati on rõhutanud seda, ning see ilmneb ka mängus, et kõik need lisad on võimalik teenida ka veidi mängule aega kulutades
Aitäh põhjaliku postituse eest. Kui rohkem aega, siis ehk isegi on terve postituse lugemiseks viitsimist. Ilmselgelt oled mänguga väga hästi kursis.
Ütlen ausalt, et ainukene asi mis erinevates versioonides tõesti rolli mängib, on stash size. Okei, võibolla kui tuleb reset ja kõik on korraga level1 - jep, EOD vennal on eelis. Aga see eelis on paar tundi peale resetti ainult. Pealegi, need itemid ei ole high end itemid. Pigem siuke medicore värk. Ma näiteks müüsin maha praktiliselt kogu stuffi, mis alguses sain. Jep, rahaline eelis mul teiste ees veits siis oli. Lihtsam manageerida...
See, et saad törts rublasid ja dollareid rohkem, või paar relva lisaks - ei mängi sisuliselt mingit rolli. Kõige odavama ja kõige kallima versiooni itemite vahe teeb tagasi 3-4 korraliku reidiga. Ehk sisuliselt paari tunniga.
Traderite standingut ei ole. Vb tulevikus tuleb, aga hetkel seda ei ole. Niiet see on sisuliselt kasutu "bonus" praegu.
Kokkuvõtteks ütleks ma, et see on äkki "pay to progress", mitte "pay to win". Et sul on lihtsam majandada suures inventorys.
Fck yea! Im a fanboy ilmselt
Nii ongi, sinu suhtumine ongi üks osa probleemist (eks see on mängimise uus reality, mida rohkem makstakse, seda rohkem võetakse).
PS! "Pay to progress" on "pay to win" sellise mängu vaates btw -> Alustad tugevamalt kohalt, jõuad kiiremini parema geari/skillideni ehk annab eelise sellele, kes maksab rohkem.
Selle mängu puhul on pay2progress väga vale termin.
Aga et selle teema ära ammendada, soovitan inimestel ise mõelda ja uurida netist. Lugeda mida arvavad mängijad ja veidi vähem tähelepanu pöörata nendele, kes arvamust avaldavad ilma mängu proovimata. Netis on piisavalt informatsiooni ja videod selle kohta.
Nii ongi, sinu suhtumine ongi üks osa probleemist (eks see on mängimise uus reality, mida rohkem makstakse, seda rohkem võetakse).
PS! "Pay to progress" on "pay to win" sellise mängu vaates btw -> Alustad tugevamalt kohalt, jõuad kiiremini parema geari/skillideni ehk annab eelise sellele, kes maksab rohkem.
ma maksan selle eest, et ei peaks inventorys tetrist mängima.
mängus sees olles ei saa eurode eest sisuliselt midagi.
kui sa mängu lobbys istumist "mänguks" pead siis on tõesti pay2win. sorry, my bad
Nii ongi, sinu suhtumine ongi üks osa probleemist (eks see on mängimise uus reality, mida rohkem makstakse, seda rohkem võetakse).
PS! "Pay to progress" on "pay to win" sellise mängu vaates btw -> Alustad tugevamalt kohalt, jõuad kiiremini parema geari/skillideni ehk annab eelise sellele, kes maksab rohkem.
ma maksan selle eest, et ei peaks inventorys tetrist mängima.
mängus sees olles ei saa eurode eest sisuliselt midagi.
kui sa mängu lobbys istumist "mänguks" pead siis on tõesti pay2win. sorry, my bad
Mõtle ikka enne ka natuke. Pay to win = annab maksjale eelise.
Makstes rohkem saad kohe rohkem varustust, paremaid relvi, ingame rep. jne... Ehk definitsiooni järgi on ju see pay to win? Eks? Lihtne. Igaüks loomulikult teab, kuhu oma raha paneb, edu.
See ei ole ka minu arust pay to win. Paned selle "suure eelisega" kraami peale esimeses raidis mille alguses said, saad surma ja oledki kogu kraamist ilma.
Kui vaatad twitchis, kuidas vennad seda mängivad ei ole see ka mingi eelis omada seda kraami. Vennad lähevad shotguniga raundi ja toovad suure kotitäie AK-sid, granaate ja muud nodi tagasi.
Ta teeb paar sellist raundi ja ongi juba sinust ees. Ainuke eelis on mängu valiselt, et sul on rohkem ruumi, kus asju hoida. Samas võid ka väiksema ruumiga rahulikult majandada. Ei pea hoidma
6 suur seljakotti, veste, kiivreid ja 9 AK-d endal korraga laos. Teed roundi ära, müüd kraami maha ja hoiad paari komplekti mida kasutad.
Sai ka üks pingeline mäng tehtud üle pika aja, algul mõtlesin et lähen lihtsalt püstoliga nalja tegema aga lõpuks väljusin sellise varustusega:
Käed ka värisesid kui lõppu jõudsin
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.