Selle elektriteemaga on huvitav see, et kuna hakatakse ehitama privaatvõrku ka elektrile.
Arvestades, et elektrilevi võtab 2/3 elektri hinnast.
Pealkiri: väljasõit "tuuliku juurde"
Vahepeal siis oli uudis, et ELMO Rent tuli ka uuesti tagasi. 31 elektriautot (22 Nissan Leaf´i ja 9 Mitsubishi i-Miev´i).
Link: http://elmo.ee/rent/ _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Need kes ostavad Tesla ja sõidavad rohkem kui Teslale meeldib, võivad nüüd Superchargerite kasutamise õigusest ilma jääda.
tsitaat:
"Supercharger Fair Use
To help ensure that Superchargers are available for their intended use, we ask that you not charge your vehicle using a Supercharger if your vehicle is being used:
as a taxi;
for ridesourcing or ridesharing (through Uber, Lyft or similar services);
to commercially deliver or transport goods;
for government purposes; or
for any other commercial venture.
If you charge your vehicle in a manner that does not comply with this Supercharger Fair Use Policy, we may ask you to modify this behavior. We may also take additional action to protect the availability of Superchargers for their intended purpose, such as limiting or blocking your vehicle’s ability to use Supercharger stations.
This Policy applies to all Superchargers worldwide and all Tesla vehicles purchased, either new or used, whether from Tesla or a third party, after December 15, 2017. Tesla may choose to exclude certain Supercharger stations or occasional trips from the scope of this Policy, such as to accommodate specific local circumstances."
http://www.thetruthaboutcars.com/2017/12/no-fixed-abode-guess-wont-superchargin-pal/
Miski, mis mõnda aega kummitanud: kogu aeg on räägitud, et liitiumakusid ei tohiks külmalt laadida - mobla, läpakas, fotokas tuleks lasta talvel külmast tulles, eriti kui veel mõni aeg külmas autos vedelenud, enne laadima panekut toas üles soojeneda. Mis elektriautode akudega teistmoodi on? Tesla akudes ju näiteks tavalised 18650-d sees. Ok, sõidust tulles on akud soojad, kuid kui auto on näiteks maja ees tühjalt nädalakese seisnud ja väljas on -20°C, kas seal kasutatakse siis viimase varu arvel miskit akude eelsoojendust?
Miski, mis mõnda aega kummitanud: kogu aeg on räägitud, et liitiumakusid ei tohiks külmalt laadida - mobla, läpakas, fotokas tuleks lasta talvel külmast tulles, eriti kui veel mõni aeg külmas autos vedelenud, enne laadima panekut toas üles soojeneda. Mis elektriautode akudega teistmoodi on? Tesla akudes ju näiteks tavalised 18650-d sees. Ok, sõidust tulles on akud soojad, kuid kui auto on näiteks maja ees tühjalt nädalakese seisnud ja väljas on -20°C, kas seal kasutatakse siis viimase varu arvel miskit akude eelsoojendust?
Seega kuluks ühe elektriauto parkimiskoha ettevalmistamiseks tema hinnangul umbes 5000 eurot, mis tähendakski ruutmeetrihinna tõusu.
Rüütli tõi lisaks välja, et elektriautode laadimiskohtade järele ei ole väga suurt nõudlust ning küsitav on seegi, kas tulevik ikka on elektriautode päralt. Ehkki kallima kinnisvara puhul on elektriautode laadimiskoht eelis, siis selliste kohtade kohustuslikku loomist ei pea kinnisvarafirmade liidu juht praegu mõistlikuks ideeks.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.