Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
armjan
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.05.2008
|
21.09.2017 11:13:02
|
|
|
Renka kirjutas: |
Eile ilmus maja infostendile suur plakat, et nüüd on siin majas Telia uus vinge võrk - tellige kohe.
Üritan tellida ja ikka ei saa Peab veel 29. kuupäevani ootama. |
Tellida saad, aktiveeritakse 29. Teade tuleb juba enne, et rahvas teadlik oleks.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
21.09.2017 15:31:12
|
|
|
Ei saa tellida ju ...
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
wiinanina
HV kasutaja
liitunud: 27.02.2003
|
21.09.2017 20:44:44
|
|
|
Renka kirjutas: |
Ei saa tellida ju ... |
Maja infostendile ilmuv asi on mõeldud uute klientide õngitsemiseks.
Mõtle loogiliselt, kuhu pöörduks uus tavaklient.
Ja pöördu sinna.
Ära otsi võimalusi olemasolevate klientide liidestest.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
22.09.2017 00:18:23
|
|
|
wiinanina kirjutas: |
Renka kirjutas: |
Ei saa tellida ju ... |
Maja infostendile ilmuv asi on mõeldud uute klientide õngitsemiseks.
Mõtle loogiliselt, kuhu pöörduks uus tavaklient.
Ja pöördu sinna.
Ära otsi võimalusi olemasolevate klientide liidestest. |
Ehk siis iseteenindusse? Viimati vähemalt sai seal minuteada edukalt liituda. Aga sealt kaudu ei saa seda tellida.
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
Osiris
HV Guru
liitunud: 12.08.2002
|
22.09.2017 13:14:41
|
|
|
Renka kirjutas: |
wiinanina kirjutas: |
Renka kirjutas: |
Ei saa tellida ju ... |
Maja infostendile ilmuv asi on mõeldud uute klientide õngitsemiseks.
Mõtle loogiliselt, kuhu pöörduks uus tavaklient.
Ja pöördu sinna.
Ära otsi võimalusi olemasolevate klientide liidestest. |
Ehk siis iseteenindusse? Viimati vähemalt sai seal minuteada edukalt liituda. Aga sealt kaudu ei saa seda tellida. |
Ehk siis esindusse kuhu kõik võimalikud uued kliendid läheksid.
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
102 |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
22.09.2017 13:22:32
|
|
|
Miks peaks esindusse minema? Seda teevad vist ainult pensionärid.
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
Osiris
HV Guru
liitunud: 12.08.2002
|
22.09.2017 13:27:44
|
|
|
Renka kirjutas: |
Miks peaks esindusse minema? Seda teevad vist ainult pensionärid. |
Aga miks mitte. Ära karda inimestega otse suhelda
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
102 |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
22.09.2017 13:29:47
|
|
|
Miks ma peaks oma aega raiskama kusagile spetsiaalselt kohale minekuks? Saab ju asjad teha mõne minutiga iseteeninduses.
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
22.09.2017 13:45:10
|
|
|
Renka kirjutas: |
Miks ma peaks oma aega raiskama kusagile spetsiaalselt kohale minekuks? Saab ju asjad teha mõne minutiga iseteeninduses. |
A siis ei saa ju foorumis vinguda...
|
|
Kommentaarid: 691 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
533 |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
22.09.2017 15:02:06
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Renka kirjutas: |
Miks ma peaks oma aega raiskama kusagile spetsiaalselt kohale minekuks? Saab ju asjad teha mõne minutiga iseteeninduses. |
A siis ei saa ju foorumis vinguda... |
Vingumiseks leiab alati põhjuse
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
Osiris
HV Guru
liitunud: 12.08.2002
|
22.09.2017 15:10:56
|
|
|
Renka kirjutas: |
Miks ma peaks oma aega raiskama kusagile spetsiaalselt kohale minekuks? Saab ju asjad teha mõne minutiga iseteeninduses. |
No ja iseteeninduses olematut teenust taga ajades nagu ei raiskaks oma aega.
On ikka inimesed tänapäeval. Koguaeg kiire....
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
102 |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
22.09.2017 17:20:45
|
|
|
Osiris kirjutas: |
Renka kirjutas: |
Miks ma peaks oma aega raiskama kusagile spetsiaalselt kohale minekuks? Saab ju asjad teha mõne minutiga iseteeninduses. |
No ja iseteeninduses olematut teenust taga ajades nagu ei raiskaks oma aega.
On ikka inimesed tänapäeval. Koguaeg kiire.... |
ma kh aru ei saa 😐
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
wiinanina
HV kasutaja
liitunud: 27.02.2003
|
24.09.2017 19:09:17
|
|
|
Renka kirjutas: |
wiinanina kirjutas: |
Renka kirjutas: |
Ei saa tellida ju ... |
Maja infostendile ilmuv asi on mõeldud uute klientide õngitsemiseks.
Mõtle loogiliselt, kuhu pöörduks uus tavaklient.
Ja pöördu sinna.
Ära otsi võimalusi olemasolevate klientide liidestest. |
Ehk siis iseteenindusse? Viimati vähemalt sai seal minuteada edukalt liituda. Aga sealt kaudu ei saa seda tellida. |
Oh sind lihtsameelset. Kui maja stendil pakutakse internetti, siis selle tellimiseks kasuta neid liideseid, mis ei ole internetiga seotud.
Näiteks esindusse minek, infotelefonile helistamine, tigupost.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Vahur
HV Guru
liitunud: 01.10.2006
|
24.09.2017 21:51:24
|
|
|
wiinanina kirjutas: |
Renka kirjutas: |
wiinanina kirjutas: |
Renka kirjutas: |
Ei saa tellida ju ... |
Maja infostendile ilmuv asi on mõeldud uute klientide õngitsemiseks.
Mõtle loogiliselt, kuhu pöörduks uus tavaklient.
Ja pöördu sinna.
Ära otsi võimalusi olemasolevate klientide liidestest. |
Ehk siis iseteenindusse? Viimati vähemalt sai seal minuteada edukalt liituda. Aga sealt kaudu ei saa seda tellida. |
Oh sind lihtsameelset. Kui maja stendil pakutakse internetti, siis selle tellimiseks kasuta neid liideseid, mis ei ole internetiga seotud.
Näiteks esindusse minek, infotelefonile helistamine, tigupost. |
Kui Telia klienditeenindusse helistada siis seal ütleb, et kui sul internetiga probleeme siis külasta nende Online abi, ning kui koduinternetiga probleeme siis kasuta selleks mobiilset netti. Ehk siis Telia siiski eeldab, et sul on internet.
|
|
Kommentaarid: 456 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
386 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
27.09.2017 19:46:43
|
|
|
... Online abi lehel võiks portide suunamine näidata ka nime, mis suunamisel määratud, lihtsam orienteeruda ...
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
ints45
HV vaatleja
liitunud: 28.05.2015
|
02.10.2017 21:20:46
|
|
|
Terv,
Kas keegi teab miks dg200 tagant(seest välja) vpn tunnel püsti ei lähe,jääb autentimisel pidama.Vana 784 küll töötas.
UPnP nagu oleks aktiveeritud peaks vist piisama?
|
|
tagasi üles |
|
|
warwas
HV Guru
liitunud: 06.07.2003
|
02.10.2017 21:52:28
|
|
|
ints45, mis tüüpi tunnelist üldse jutt käib? PPTP?
|
|
Kommentaarid: 243 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
221 |
|
tagasi üles |
|
|
ints45
HV vaatleja
liitunud: 28.05.2015
|
03.10.2017 12:36:25
|
|
|
Täpselt,
PPTP, serveri saab kätte aga autentimisele vastust ei tule,kui proovida mingi mobiilse pulgaga siis kõik ok.
|
|
tagasi üles |
|
|
warwas
HV Guru
liitunud: 06.07.2003
|
03.10.2017 15:18:54
|
|
|
Mingit viga tagasi ei tule? A'la "Error 691", "Error 800" või "Error 806"?
Nii palju kui mul omal on PPTP'ga olnud vaja kokku puutuda, siis miskipärast just Telia ühenduste korral on alati mingi hullem nusperdamine olnud.
Kõigepealt võiks veenduda, et GRE sinna ruuterisse kinni ei jää. Surfa korra seal adminniliideses ringi ja vaata, ega mingit "VPN passthrough" vms. valikut ei ole võimalik sisse lülitada.
Kuskil mälusopis on veel meeles, et vähemalt kunagi pidi laskma Telial väljast pordid lahti teha. Samas kui sul vana ruuteriga toimis, siis sellest vast vaevalt häda on.
|
|
Kommentaarid: 243 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
221 |
|
tagasi üles |
|
|
ints45
HV vaatleja
liitunud: 28.05.2015
|
03.10.2017 16:03:07
|
|
|
Viga tuleb tagasi server not respond ,sellest tundubki et vastus jääb sinna karpi kinni.
Telia on selle admin liidese nii ära nudinud et mina küll sealt mingit VPN passthrough-i ei leidnud samas vanal karbil ka polnud.
Vanal vähemalt UPnP töötas, tundub et uuel mittei originaal soft võimaldaks tunneli otse karbis tekitada see aga kinni keeratud.
|
|
tagasi üles |
|
|
mega
HV Guru
liitunud: 12.02.2004
|
03.10.2017 21:50:04
|
|
|
Kas iseteeninduses on pordid lahti? Viimati sain edasi just selle teenuse tellimisega.
_________________ - censored - |
|
Kommentaarid: 268 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
235 |
|
tagasi üles |
|
|
-parun-
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.11.2013
|
03.10.2017 23:47:06
|
|
|
mega kirjutas: |
Kas iseteeninduses on pordid lahti? Viimati sain edasi just selle teenuse tellimisega. |
Kinniste portidega see tõepoolest ei tööta. Korduvalt ette tulnud.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
ints45
HV vaatleja
liitunud: 28.05.2015
|
04.10.2017 21:51:57
|
|
|
Olid pordid kinni tõesti,kuigi telekast näitas et lahti iseteenindusest vaadates aga kinni???Lepingut tehes sai samuti öeldud et oleks lahti.
Ja nüüd virinat ka: see iseteenindus on õudne bling-bling ja venib nagu tatt,kui progejad juba kiiret kodulehte tehtud ei saa
mis kiirust me siis boxide menüüdest tahame
|
|
tagasi üles |
|
|
ab79
HV kasutaja
liitunud: 17.10.2012
|
04.10.2017 22:42:19
|
|
|
ints45 kirjutas: |
Olid pordid kinni tõesti,kuigi telekast näitas et lahti iseteenindusest vaadates aga kinni???Lepingut tehes sai samuti öeldud et oleks lahti.
Ja nüüd virinat ka: see iseteenindus on õudne bling-bling ja venib nagu tatt,kui progejad juba kiiret kodulehte tehtud ei saa
mis kiirust me siis boxide menüüdest tahame |
see on sellepärast et kogu kompott koosneb mitmest varem eraldiseisvast domeeninimega serverist, mis nüüd omavahel mingil viisil ühendatud, ühes on kasutatud üht koodi päringute-vastuste teostamisel ja uues süsteemis teist. neid kokku viia ilmselt võimatu ja peaks tegema kõik uuesti. sisse logid telia.ee aga teenuseid haldad, registreerid-muudad elioni.eevõi emt.ee alamdomeenis. ja pärast saadetakse tellimuse vastus tagasi peaserverisse. endale kah, tegelikult tundub veidi ebamugav, et teenuste haldamiseks peab topelttööd tegema. nö 10 klõpsu ja enam, enne kui midagi vormistatud saab ja teenuste otsimine menüüdes veel hullem teema. näiteks mobiilsete lisateenuste haldamine on nii keeruline, et mõnes punktis ei saa aru, kus oled või mida tegema peab. sest GUI-s pole loogikat. Vanasti Elioni nime all elioni teenuseid oli väga lihtne hallata, aga pärast kui kahte ettevõtet hakati IT tasandil ühendama siis hakkas kogu värk aastast aastasse allamäge minema. Tänane seis on siis selline, et mõnda asja on targem minna kas esindusse tegema või tuleks helistada klienditeenindusse ja koos teenindajaga protsess läbi teha. Viimane kord suisa koos Live Chat klienditeenindajaga sai asi korda aetud.
|
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
05.10.2017 07:39:14
|
|
|
ab79, iseteeninduste lõpuni ühendamine võtab veel kenasti aega. Seni hoitakse kõik endised tegevused saadaval, lisatakse uued võimalused teenuste vormistamisel ning see kõik on pisut aeglasem läbi erinevate rakenduste.
See ON parem, kui sulgeda iseteenindused endisel kujul ning hakata ainult uut ehitama. Siis oleks iseteenindus nagu pikka aega oli Starmani, Elisa, Tele2 jms iseteenindused kus sisuliselt saadeti tellimuse peale kellelegi e-kiri kes seedis seda nädal aega, vahepeal vastas automaat, et tegeleme ja siis helistas inimene tagasi ja küsis kas soovite teenust. BingeTV on vist tänaseni selline.
Ühesõnaga, mina saan täna Telia.ee lehel vormistada koduse interneti, mobiilse interneti või kõnepaketi. Saab teenuseid hallata ja osaliselt ka lõpetada, pole kõiki versioone ise proovinud. Kiirus väga rolli ei mängi kuna igapäevaselt seal oma teenustega ei tegele. Enamik teenuseid aktiveeritakse reaalselt läbi süsteemide ning lülitatakse tööle kas sim kaart või mõni internetiteenus korterisse kus kunagi on olnud teenus, seda automaatsüsteemi pole mitte ühelgi operaatoril, mõned asjad käibad läbi teenindaja. Kui keegi jääb sellega hätta on hea võimalus helistada 123 või käia esinduses.
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
|