Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Ollaz
HV veteran
liitunud: 04.01.2008
|
27.07.2017 10:50:28
|
|
|
Need logod ei tähenda midagi. HTC omanik olin, siis mu oma käis ikka Leedus (Kännuka kaudu). Paremat garantiiteenust ma saanud veel ei ole.
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
|
hugo
HV veteran
liitunud: 01.12.2005
|
27.07.2017 12:52:51
|
|
|
Martin_S kirjutas: |
Oskate öelda, mis marki telefoni peab ostma, et ei peaks selle remondifirmaga kokku puutuma?
Ise valiksin järgmise telefoni selle järgi. Või lähevad juba kõik sinna?
Oma LG on siiani poolpidune: 3-4x käisin seal, ei viitsita midagi uurida ega lahendada. |
Nt võid ju proovida mõnda Soome ametliku servist, kui ostuarve olemas ei tohiks probleeme tekkida
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
27.07.2017 18:06:11
|
|
|
mikk55, pluto, ärge ajage jama, kui loll oled, siis saad ka kirikus peksa! Sellise vastuse korral peaks nõudma ametlikku kirjavahetust ja andma neile teada, et selle pöördutakse otse tarbijakaitsesse. Ükski firma ei saa lihtsalt öelda, et garantii ei kehti kriimude tõttu, peab olema väga korralik põhjendus, miks need kriimud takistavad garantii realiseerimist ja kui nad seda mõistlikult teha ei suuda, siis saavad tarbijakaitselt väga suure tõenäosusega tala. Paraku see ongi sedasorti remondikohtade skeem, anda tala ja loota, et inimene maksab neile töö eest. Tõenäoliselt on see kasulikum, kui lepingupartnerina garantiitööd teha ...
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
TT
HV Guru
liitunud: 30.11.2001
|
02.08.2017 10:07:08
|
|
|
Panen ühe pigem positiivse kogemuse kirja. Kuu vana Xperia Z5 duali tagumisele klaasisele tekkis toas vedeledes mõra, kuna garantiiga pill hakasin järjest uurima kas saab antud teema garantii alla. Alustades Teliast(kus telefon pärit on) oli klienditeenindaja arvamusel, et ametlikud partnerid ei võta asja garantina kuna tegemist füüsilise vigastusega. Edasi sai suheldud MTTCga kus tuli vastuseks, et ei lähe garantii alla. Hakkasin edasi otse Sony ja tarbijakaitsega suhtlema, millest teavitasin ka MTTCd. Tarbijakaitse avaldas esmast arvamust, et klient jääb sellises olukorras enamasti kaotajaks, kuid soovitas Sony vastuse ära oodata. Sony teavitas, et müüa(Telia) peaks ikkagi hooldusparnteril laskma asja üle vaadata ja võimalus peaks olema ka garantiiga asja ajada. Edasine suhtlus MTTCga(ilma Sony või tarbijakaitse tulemist täpsustamata) palus MTTC telefoni hooldusesse tuua, lubasid teostada ekspertiisi(mis maksab 15 ja sente kui ei lähe garantii alla). Esialgu neil ekspertiisi varianti ei pakutud. Peale seda läks asi võrdlemisi ladusalt. Telefon läks ühel neljapäeval teenindusse, vaadati telefon üle, ühtegi kriimu, täket ega muud sarnast ei leitud(märkuseks, telefon näeb välja nagu uus, seda enam kummastas mind lugu, et klaas mõranes), täitis paberid ja lubas sõnumi saata kui kõik selge. Teenindus igati viisakas. Telefon sai valmis järgmisel päeval, kahjuks sõnumit ma ei saanud. Kirjutasin järgmisel nädalal, sain vastuse, et telefon valmis. Uurisin ka kas asi läks garantii alla, väideti, et tootja tuli vastu ja läks. Tõin telefoni ära, näeb välja jätkuvalt nagu uus ja ilma mõrata .
Loodame, et teenindus paraneb jätkuvalt. Neid lugusi siin lugedes tekkis hirm kohe Sony telefoni omada .
_________________ Things ThaT You own end up Owning you! |
|
Kommentaarid: 302 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
267 |
|
tagasi üles |
|
|
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
02.08.2017 13:24:01
|
|
|
Lord Ami kirjutas: |
Wusses kirjutas: |
MTTC vastu võiks midagi ette võtta, mingi kohtuteema vms |
See on tõesti juba väga totter. Keegi võiks seda firmat väheke puistata, et mis seal õigupoolest toimub. Kuidas saab tänapäeva Eestis inimesi niimoodi nöörida.
Samsungi garantiist esimene lõik:
tsitaat: |
Garantii ei kata Toote defekte ja võimalikke tagajärgi, mille on põhjustanud:
• tavapärane kulumine, õnnetus või kosmeetiline vigastus; |
Siia saaks justkui liigitada kõik vead. Huvitav aga, kuidas kriimu (kosmeetiline vigastus) järgi saadakse öelda, et just kriim põhjustas nt SIM kaardi mittetöötamise? |
Lugesin seda teksti ja järgnevaid ja ei saa jätta imestamata --- kas tõesti elementaarne eesti keele oskus puudub, kas tõesti elementaarne teksti sisu mõistmine puudub?
See samsa tekst ju ütleb, et näiteks kriimu tekkimisel ei saa minna ainult selle tõttu uut korpust (või veel hullem, kogu telefoni) nõudma. Muud vead on seejuures omaette teema.
Küll aga võib kriimustus näidata väga lohakat telefoniga ümberkäimist ja selle üldise lohakuse tõttu muude vigade tekke võimalust. Selle üle otsustaja on firma/firma volitatud esindaja. Kahtluse korral tolle pädevuse suhtes tuleb otsida mõni sõltumatu ekspert ja samas olla valmis selle kulusid katma........
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Lord Ami
HV veteran
liitunud: 13.01.2006
|
02.08.2017 21:18:54
|
|
|
Mnator kirjutas: |
Lugesin seda teksti ja järgnevaid ja ei saa jätta imestamata --- kas tõesti elementaarne eesti keele oskus puudub, kas tõesti elementaarne teksti sisu mõistmine puudub?
See samsa tekst ju ütleb, et näiteks kriimu tekkimisel ei saa minna ainult selle tõttu uut korpust (või veel hullem, kogu telefoni) nõudma. Muud vead on seejuures omaette teema.
Küll aga võib kriimustus näidata väga lohakat telefoniga ümberkäimist ja selle üldise lohakuse tõttu muude vigade tekke võimalust. Selle üle otsustaja on firma/firma volitatud esindaja. Kahtluse korral tolle pädevuse suhtes tuleb otsida mõni sõltumatu ekspert ja samas olla valmis selle kulusid katma........ |
Muidugi ei saa. Ega ma ei tahtnudki väita või öelda, et kriim = uus korpus automaatselt. Muidugi mitte.
Mina sain Samsungi tekstist aru et: Defekte ja võimalikke tagajärgi, mille on põhjustanud: tavapärane kulumine, õnnetus või kosmeetiline vigastus; - garantii ei kata. Ehk siis sellest johtuvalt saab ju öelda, et kui telefon on tavapäraselt kulunud, siis defekte ja võimalikke tagajärgi (mis sellest tingitud on) ei korvata.
Ja siit jõuame puändini - MTTC on siin mitmel korral väitnud, et mingi kriim või kraaps või lohakusest tekkinud väike täke (näiteks siis, kui telefon kukub auto istme vahele või mis iganes) = garantiid ei ole. Ehk siis: tavapärane kulumine, SIM kaart (näiteks) ei tööta ja MTTC ei saa sinna midagi parata - telefon on kulunud. Kuigi need kaks asja (kulumine ja SIM kaardi mittetöötamine) ei pruugi olla üldse seotud. Lihtsalt garantii tingimustes on selline ümmargune jutt kirjas.
Proovi sa näiteks uut Galaxy A3 2017a ilma ümbriseta kasutada. See kulub kohe kriimuliseks kätte - selleks ei pea isegi vaeva nägema.
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
mazdagti
HV veteran
liitunud: 28.05.2005
|
03.08.2017 07:50:55
|
|
|
Sönastus on ümmargune ja firma näeb seal lihtsalt lollikestelt raha teenimise vöimalust! Pole siin miskit keerulist rohkem. Ja kui keegi ka ise asja kinni maksab siis julgen pakkuda nagu ka siin varem kirjutatud on et lisaks kliendile küsib nii varuosa kui ka teostatud töö eest ka tootjalt raha. Peaks tegelikult kunagi selle pulli järgi proovima ja vaatama mis saab. Et anda telefon remonti ning lasta mingile kriimule viidates tasuta tööst keeldumise järel asi tasulisena ära teha ning peale arve tasumist kontakteeruda tootjaga ning uurida asja. Tegu peaks muidugi olema mingi haruldasema isendiga mida meil väga ei liigu ja mille tootjaga vöimalik ka ikka reaalselt ühendust saada. Ma julgeks panustada sellisel juhul küll topelt kasseerimisele mingi summa.
_________________ No ikka täitsa kagu nukas! |
|
Kommentaarid: 153 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
135 |
|
tagasi üles |
|
|
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
03.08.2017 08:42:47
|
|
|
Lord Ami, on muidugi näha käesoleva teema postitustest, et mttc on ülinahhaalne ja tihti tõlgendab tingimusi ilma ekspertiisita enda poole kaldu. Aga nagu juba eelmises postituses kirjutasin, iga kriim näitab ka inimese iseloomu ja suhtumist telefonisse üldisemalt. Sinu mainitud galaxy a3 on minu silmis telefon, mille ost eeldab ilma eranditeta kaitseümbrise sundostu juba samal päeval, soovitavalt samast poest kust telefongi osteti (kui see vähegi võimalik) või tegelikult peaks see juba tehase poolt kaasas olema.
minu praegusel moblal on küll gorilla klaas ees ja ei peaks ehk vajamagi lisakaitset ent juba müüja poes pakkus kohe kaitseümbrise ostu ja otse loomulikult ma olin nõus ... nagu kõigi varasemategi puhul ja mul pole seni ükski telefon garantiiremonti pidanud minema ...
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Killer85
HV veteran
liitunud: 13.06.2002
|
03.08.2017 12:37:11
|
|
|
Mnator kirjutas: |
Lord Ami, on muidugi näha käesoleva teema postitustest, et mttc on ülinahhaalne ja tihti tõlgendab tingimusi ilma ekspertiisita enda poole kaldu. Aga nagu juba eelmises postituses kirjutasin, iga kriim näitab ka inimese iseloomu ja suhtumist telefonisse üldisemalt. Sinu mainitud galaxy a3 on minu silmis telefon, mille ost eeldab ilma eranditeta kaitseümbrise sundostu juba samal päeval, soovitavalt samast poest kust telefongi osteti (kui see vähegi võimalik) või tegelikult peaks see juba tehase poolt kaasas olema.
minu praegusel moblal on küll gorilla klaas ees ja ei peaks ehk vajamagi lisakaitset ent juba müüja poes pakkus kohe kaitseümbrise ostu ja otse loomulikult ma olin nõus ... nagu kõigi varasemategi puhul ja mul pole seni ükski telefon garantiiremonti pidanud minema ... |
No mis imeloom see mobiiltelefon on, et kriime peale tulla ei tohi? Mul satub kah aeg-ajalt võtmetega samasse taskusse - kriimud peal.
Täitsa huvitav oleks teada, mida see vutlarimeeste arvates minu suhtumise kohta ütleb.
|
|
Kommentaarid: 69 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
03.08.2017 13:01:53
|
|
|
Killer85 kirjutas: |
Mnator kirjutas: |
Lord Ami, on muidugi näha käesoleva teema postitustest, et mttc on ülinahhaalne ja tihti tõlgendab tingimusi ilma ekspertiisita enda poole kaldu. Aga nagu juba eelmises postituses kirjutasin, iga kriim näitab ka inimese iseloomu ja suhtumist telefonisse üldisemalt. Sinu mainitud galaxy a3 on minu silmis telefon, mille ost eeldab ilma eranditeta kaitseümbrise sundostu juba samal päeval, soovitavalt samast poest kust telefongi osteti (kui see vähegi võimalik) või tegelikult peaks see juba tehase poolt kaasas olema.
minu praegusel moblal on küll gorilla klaas ees ja ei peaks ehk vajamagi lisakaitset ent juba müüja poes pakkus kohe kaitseümbrise ostu ja otse loomulikult ma olin nõus ... nagu kõigi varasemategi puhul ja mul pole seni ükski telefon garantiiremonti pidanud minema ... |
No mis imeloom see mobiiltelefon on, et kriime peale tulla ei tohi? Mul satub kah aeg-ajalt võtmetega samasse taskusse - kriimud peal.
Täitsa huvitav oleks teada, mida see vutlarimeeste arvates minu suhtumise kohta ütleb. |
kui juba oled nii hooletu, et suruda koos teravservaliste metallesemetega samasse taskusse, siis on liigagi kerge juhtuma, et lihtsalt loobid seda ja saab põrutada; istud telefon tagataskus paindes ja saab liiga väänata jms.
on muidugi võimalus, et kriipimine on su ainus viga aga enamusel asi ainult sellega ei piirdu
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
mazdagti
HV veteran
liitunud: 28.05.2005
|
03.08.2017 20:02:02
|
|
|
Kle selleks et keelduda näiteks sim-i probleemi lahendamast peab ikka seadme lahti vötma mitte ei piisa peale vaatamisest et see siit kulunud või kuskil üks suurendusklaasiga nähtav kriimukene! Loomulik kulumine ja möni kriimukene ei viita kuidagi hooletusele vaid need vöivad tulla ka isegi ümbrises! Sinu jutt on söna mis trükimusta ei kannata ja lihtlabane kelmide kaitsmine ilma igasuguste vett pidavate väideteta. Palju sulle makstakse et siin neid kaitsed?
Firma läheb lihtlabaselt lollikesi kalastama ja ei midagi keerulisemat. Seda on töestatud siin mitmes juhtumis ja olen seda ka ise töestanud aga vot minu LG isendid on käinud Leedus ja Lätis, seega seda ei ürita teha mitte ainult see firma vaid ka teised ning ka teistes riikides. See aga on taaskord kinnitus sönakölksule: Ega ausa tööga rikkaks ei saa! Kui keegi teeks firma ja hakkaks klientidega ausalt ja korrektse pöhjalikusega suhtlema siis oleks teised firmad hetkega töötud. Eks ka need on olnud algul viisakad aga näe ahnus on omad korrektiivid teinud paraku!
_________________ No ikka täitsa kagu nukas! |
|
Kommentaarid: 153 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
135 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
03.08.2017 20:06:26
|
|
|
tsitaat: |
Kle selleks et keelduda näiteks sim-i probleemi lahendamast peab ikka seadme lahti vötma mitte ei piisa peale vaatamisest et see siit kulunud või kuskil üks suurendusklaasiga nähtav kriimukene
|
Vot, vot.....head vaidlemist ja tarbijakaitse abi. Arvatavasti kuniks rahulikku meelt, siis sa selle vaidluse võidad.
Kurb, aga pm selle peale on nende äri üles ehitatud. Enamus lihtsalt loobub ja maksab
Kahjuks tootjad tolereerivad seda, miks, piix teab
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
04.08.2017 07:57:07
|
|
|
jeesus188 kirjutas: |
tsitaat: |
Kle selleks et keelduda näiteks sim-i probleemi lahendamast peab ikka seadme lahti vötma mitte ei piisa peale vaatamisest et see siit kulunud või kuskil üks suurendusklaasiga nähtav kriimukene
|
Vot, vot.....head vaidlemist ja tarbijakaitse abi. Arvatavasti kuniks rahulikku meelt, siis sa selle vaidluse võidad.
Kurb, aga pm selle peale on nende äri üles ehitatud. Enamus lihtsalt loobub ja maksab
Kahjuks tootjad tolereerivad seda, miks, piix teab |
Las ma arvan
Need "hooldus"-firmad ei ole ka lollid ja kõigi juhtumite pealt topelt rahasid ei võta ja siis on tootjafirmal kah kasud sees ja täiesti ükskõik tarbijatest....
Kasvatatakse ka mentaliteeti, et kui mõni seade tõrgub, siis ostaksid muudkui uue asemele. ("Ideaalis" kasvõi lausa mitu korda päevas, kui on kombeks telefoni peal istuda ja telefon nii räsitud, et pime ka näeb mis toimunud .)
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
mazdagti
HV veteran
liitunud: 28.05.2005
|
04.08.2017 08:19:46
|
|
|
Kle tola, on juhuseid kus auto tehnika on pöhjustanud kere kortsumise. See on ehe näide et välimuse järgi ei saa panna diagnoosi sisemuse kohta ja punkt!!! Mina nöudsin ekspertiisi kui keelduti rootimisele viidates ekraani vahetamast, et töestagu ära et minu tarkvaralisest tegevusest on tingitud riistvaraline rike. Ei tahetud või ei suudetud ja peale pikka jauramist osteti telo viisakalt tagasi, kohe nii hoogu satuti et osteti paberites ka naise oma tagasi kuigi see oli korras ja käes ning oli üleüldse teine mudel.
Ka rootimise kohta on pandud et kaotab garantii. USAs oli Motorola kohtus kuna keeldus samal pöhjusel aga vot sai kolakat köigis astmeis, rootimine saab löpetada vaid tarkvaralise garantii ning riistvaralise ainult siis kui tarkvaraga on muudetud default seadeid nii et need on pöhjustatnud riistvarale kahju(ülekuumenemine jne.). Keelduda siin eelpool mainitud juhtumil sim probleemi lahendamast kuna ekraanil on paar kraapsu? Tuletan meelde et kui seadmel käib aku ära siis simkaart on väga kauge et see möni kriipsuke suudaks sinna vea pöhjustada ja ega ka nendel isenditel milledel kaardt küljepealt raamiga sisse käib ei saa ekraani või vastas küljel olev kriimukene seda jama pöhjustada. Pahatihti piisaks tegelikult vaid softi ülekirjutamisest mitte mingi osa vahetamisest. Aga kui tuleb kohe vastus et kriimud ja garantii alla ei lähe siis on 99% töenäone et seadmel ei vahetata miskit vaid remontija on teadik et selle vea körvaldamiseks piisab vaid softi ülekirjutamisest ja arval on kliendil varuosa mida tegelikult pole isegi vahetatud. On olnud juhus kus oli tehase originaal plommi kleeps peal ja isegi täpselt samas asendis aga väideti et vahetati seest komponent.
Omal oli kunagi aastaid tagasi juhtum kus ei tahetud läpakat vötta garantti korras remonti ämma oma kui ekraan läks valgeks ja kokku jooksis ja hiljem oli tööde lehel kirjas et probleemiks oli pira tarkvara ning tuldi vastu aga kui läpaka lahti löin siis oli kohe näha et teise tootja wifi kaart oli sisse torgatud.
_________________ No ikka täitsa kagu nukas! |
|
Kommentaarid: 153 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
135 |
|
tagasi üles |
|
|
Lord Ami
HV veteran
liitunud: 13.01.2006
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
04.08.2017 10:55:37
|
|
|
Lord Ami, sinu garantiijuhtumit lugedes tuli kohe meelde ordiga seotud firma arvuti garantiilugu mitu aastat tagasi, kus garantiiaega oli järel vaid paar päeva ja teenindaja võttis arvuti rahulikult vastu, et garantiiaeg kehtib ja kogu lugu! Ei mingit halvustavat nägugi. Arvuti välimusele ei olnud ühtki etteheidet teha (võib-olla tugeva luubiga otsides oleks midagi leida võinud, ei tea...)
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
wezz
HV vaatleja
liitunud: 05.12.2008
|
04.10.2017 15:26:06
|
|
|
Keegi oskab äkki öelda, et kui staatus on järgmine:
2017.10.02 16:32 Suunatud parandamisele
2017.10.03 09:20 Suunatud parandamisele
2017.10.04 09:17 Parandamises
2017.10.04 12:36 Vahetuse ootel |
Siis see tähendab ilmselt, et vahetavad seadme välja?
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
|
KyBer
HV veteran
liitunud: 28.05.2002
|
04.10.2017 16:33:53
|
|
|
wezz kirjutas: |
Keegi oskab äkki öelda, et kui staatus on järgmine:
2017.10.02 16:32 Suunatud parandamisele
2017.10.03 09:20 Suunatud parandamisele
2017.10.04 09:17 Parandamises
2017.10.04 12:36 Vahetuse ootel |
Siis see tähendab ilmselt, et vahetavad seadme välja? |
Varuosa vahetuse ootel
|
|
Kommentaarid: 112 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
96 |
|
tagasi üles |
|
|
maxfox04
HV veteran
liitunud: 08.02.2010
|
06.11.2017 12:49:22
|
|
|
Olen saatnud MTTC-sse TELE2 kaudu Sony Xperia XA1 garantii remonti. Esmane viga oli - kadus puutetundlikkus ekraanil. Ekraan sai küll ilusti vahetatud, aga siis käis 3 korda tagakaane liimimisel, kuna nende töötaja oli nii osav, et ei saanud selle korralikult kinni. Nüüd tuli teade, et seade kantakse maha ja vahetatakse välja. Ehk siis vana ei kõlba enam remontida, kuna ei osata tagakaant liimida...
See kõik võttis ligi 2 kuud aega!
_________________ Hobielektroonik. Parandan katki läinud elektroonikat.
Huvid: mikrokontrollerid, DIY, IoT, CNC, 3D printer: Prusa i3. |
|
Kommentaarid: 289 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
06.11.2017 18:47:17
|
|
|
Eelnevaid kogemusi arvestades oled õnnega koos! Ilma naljata.
|
|
Kommentaarid: 691 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
533 |
|
tagasi üles |
|
|
Janar!
Kreisi kasutaja
liitunud: 15.12.2005
|
06.11.2017 21:39:53
|
|
|
Kunagi mu Z1C käis samamoodi, aga ei suudetud ekraani kinni panna ja mingi nurk tuli lahti koguaeg, sain samamoodi uue aparaadi.
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
|
Wusses
mehine eesti muffin
liitunud: 31.03.2008
|
06.11.2017 22:55:11
|
|
|
Samas Nexus 5 läks MTTC läbi klicki nädal tagasi, selgus et emaplaadi rike ja tellisid uue emaplaadi (loodsin uut telefoni). hektel tundub et kõik läheb õnneks.
Kartsin et lähem madinaks teades MTTC mainet
_________________
|
|
Kommentaarid: 320 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
262 |
|
tagasi üles |
|
|
Ollaz
HV veteran
liitunud: 04.01.2008
|
10.11.2017 18:12:41
|
|
|
Viisin 2 päeva tagasi ühe Z1C aku vahetusse, täna sain kätte, kõik nagu enne, aga aku peab ilusti vastu.
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
|
Anna tooli
liitunud: 16.03.2006
|
28.11.2017 11:55:25
|
|
|
Mul käis telefon laadimisprobleemiga garantiiremonti, Leedus.
Üleandmisest AT salongis kuni kättesaamiseni läks pea neli nädalat
_________________ |
|
Kommentaarid: 354 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
295 |
|
tagasi üles |
|
|
raimzu
HV kasutaja
liitunud: 27.10.2008
|
06.12.2017 21:08:52
|
|
|
01.12.2017 12:45 Teenindus: Garantii väärtus muudetud/kinnitatud: Tootjagarantii -> Tootjagarantii
01.12.2017 12:45 Teenindus: Toote nimetus muudetud: SONY Xperia X -> Sony-Ericsson XPERIAXF5121
01.12.2017 12:48 Teenindus: Uus olek hooldusasutuses: Vastuvoetud
01.12.2017 13:09 Teenindus: Hooldustöö oleku muutus hooldusasutuses: Vastuvoetud -> Parandamises
01.12.2017 13:09 Teenindus: Uus olek hooldusasutuses: Praegu: MTTC Eesti, Tallinn
01.12.2017 14:36 Teenindus: Hooldustöö oleku muutus hooldusasutuses: Parandamises -> Spare parts in transit
01.12.2017 14:36 Teenindus: Spare parts in transit
01.12.2017 14:50 Kõnekeskus: Klienditugi: Hea klient! Teie hooldustöö valmimine võtab veel aega. Töö on varuosa ootel alates 1.12.2017, orienteeruv tarneaeg 2 nädalat. Anname Teile teada, kui töö on valminud. Elisa
01.12.2017 18:10 Esindus: Teenindaja: klient käis, näitas meie asendustelefoni , tegi katki taga korpuse klaasi, ostab seade välja kui saab oma tagasi .
04.12.2017 11:25 Teenindus: Hooldustöö oleku muutus hooldusasutuses: Spare parts in transit -> Tellitud osad on saabunud
04.12.2017 11:54 Teenindus: Hooldustöö oleku muutus hooldusasutuses: Tellitud osad on saabunud -> Töö on lõpetatud
05.12.2017 09:15 Teenindus: Hooldustöö oleku muutus hooldusasutuses: Praegu: MTTC Eesti, Tallinn -> Tagastatud.
kuidagi väga kiirelt läks, eks homme saab teada kas telefonil tehti ka midagi või lihtsalt läks sina kogus nädala tolmu ja tuleb tagasi
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
|