Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
03.07.2017 18:17:19
|
|
|
Gmaps võiks sulgemisi isegi teada, waze on nüüd ju google oma ja sealt tuleb reaalajas info.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
cascada
HV vaatleja
liitunud: 07.02.2005
|
04.07.2017 10:57:05
|
|
|
Harjumusest sai hommikul Taxify kaudu auto tellitud kuid tänu õnnele tuli takso, sõidu ajal sai räägitud ka Taxify uuest muudatusest mida ta pidas jaburuse tipuks, esmalt võeti kliendilt võimalus autot valida, siis võeti võimalus taksot tellida, mis järgmiseks ning soovitas teda edaspidi TaxiGo kaudu tellida.
Arvas, et selle muudatusega jääb Taxify alla veel vähem taksojuhte kui eales varem.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
MRTO
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
04.07.2017 13:06:52
|
|
|
Ja siit siis ka küsimus, et miks peetakse seda nii kriitiliselt vajalikuks, et üldse äpiga taksosi peaks olema? Ilmselt privaatjuhtide hulk on ammu nagunii juba suurem.
|
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
04.07.2017 14:11:31
|
|
|
Marto., aga võiks ka vastu küsida, miks äpiga privaate peaks üldse olema. Põhjuseid on erinevaid, aga nii mõnigi eelistab taksot. Või noh, isegi kui see eelistus väga jäik pole, siis tahaks ikka teada, kes tuleb. Kui baari lähed, siis sa ei ütle ju "andke mulle juua" ja baarman ise otsustab, kas saad õlut, viina või porgandimahla.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
MRTO
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
04.07.2017 16:36:08
|
|
|
Ei vaidle absoluutselt vastu, et viimane asi on üks halvemaid käike aga me ei tea kui vähe plafoone alles on.
|
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
04.07.2017 16:41:06
|
|
|
Kindlasti on plafoone rohkem kui Teslasid(kes said oma kategooria)
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
04.07.2017 20:27:51
|
|
|
Leaf'id ja iMIEV-id on ka Tesla kategoorias?
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
04.07.2017 22:59:24
|
|
|
napoleon kirjutas: |
Gmaps võiks sulgemisi isegi teada, waze on nüüd ju google oma ja sealt tuleb reaalajas info. |
Annabki, aga mitte eestis lihtsalt.
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843 |
|
Kommentaarid: 185 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
165 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
04.07.2017 23:27:23
|
|
|
Waze teab Eestis ka, gmapsi kohta ei oska öelda.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
04.07.2017 23:49:26
|
|
|
napoleon kirjutas: |
Waze teab Eestis ka, gmapsi kohta ei oska öelda. |
Ma rääkisingi gmapsi kohta. Reaalajas info jookseb, kus ummikud, kus avariid, mis rajad tee lõpus jne. Täismäng.
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843 |
|
Kommentaarid: 185 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
165 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
05.07.2017 13:07:31
|
|
|
Marto. kirjutas: |
Ja siit siis ka küsimus, et miks peetakse seda nii kriitiliselt vajalikuks, et üldse äpiga taksosi peaks olema? Ilmselt privaatjuhtide hulk on ammu nagunii juba suurem. |
... pakuvad ju sisuliselt sama teenust, miks peaks neid välistama? Probleem on ikka endiselt vastuolulises regulatsioonis, mis sünnitab üsna jaburaid lahendusi ja olukordi. Äpindus mulle väga meeldib, oluliselt vähem mõttetut seletamist ja operatiivsem tulemus. Paraku pole aga kulisside tagune kõik veel päris korras ja sõidujagamine võiks olla märksa rohkem klassikalise taksonduse nõuetele ja standarditele vastav, kui vastupidi, siis ei tekiks ka selliseid küsimusi ...
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
MRTO
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
06.07.2017 00:21:47
|
|
|
Harilik äpitaja sõidab nädalas 20-30sõitu. Põhiliselt nädalavahetusel aga võibolla vahel ka tööpäeva õhtul. Töö või online tunde annab see kuu jooksul nii kuni 40. Samas annab suure panise teenindamaks just seda tippaja paanikat kus niigi jääb autosi väheseks.
Ma küll ei pea õigeks, et see pooleldo hobisõitja peaks maksma takso kindlustust või tegema vastavaid lubasi. Jah mingid peaksid olemas olema aga praegune tulemus on küll jabur kus nõutakse samu asju plafooniga taksodega aga samu õiguseid ei anta.
Jätame kõrvale selle jutu, et mõni teeb 200tundi kuus. Jah ilmselt teeb aga 90% sõidav väga vähe. Mul on nö taxifytajaid tuttavaid ca 15 ja 100tundi kuus ei tee neost keegi.
|
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
06.07.2017 09:48:52
|
|
|
Ma ka ei saa aru, miks mul peaksid mingid elektriku kategooriapaberid olema ja ma peaks maksusid maksma, kui ma ainult vahel õhtuti ja nädalavahetustel haltuura korras kellelegi kaableid vedamas käin. Samas on need ajad just vaja ära katta, kuna siis on nõudlus suur, kuna enamik ametlikke elektrikke tahab puhata, klient aga oleks kodus.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
MRTO
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
06.07.2017 10:31:45
|
|
|
Keskmine plafooni ja paberitega vana taksonäss on juhmim ja uimasem kui keskmine äpitaja kes on noor , kiire ja tehnikataiplik.
Paljud tuttavad lõpetanud igasuguse päris takso kasutamise viimaneaeg. Endalgi preili sai korraliku debiiliku viimanekord Sinu Taksoga.
Antud juhul ei saa sa võrrelda spetsiifilist oskust nagu elektritöö takso sõitmisega. Autojuhi lubade olemasolek on juba piisav (elementaarne , et linna peab tundma).
Nagu ma ennist ütlesin, et mingid load peaksid siiski olema või nimekiri millesse end lisada tõesti kuid sellisel kujul nagu praegu kus vaja autole litsentsi mida võimatu saada kuna suuremalosal ju oma tarbeks liisitud auto. Makse ei maksa sul ükski päris taksojuht samuti ausalt.
|
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
06.07.2017 14:30:34
|
|
|
Kui puhtalt oskuste tasemel võib ju öelda, et juhiluba on ju piisav, siis analoogselt taksojuhtidega hea maine nõue ehk taustakontroll peaks ikka olema ehk kriminaalkaristuse saanud isik ei tohiks olla isegi pühapäevasõitja. Ja see kontroll ning loa väljastamine peaks olema ikka riiklikult reguleeritud mitte nii, et äpifirma vaatab ise kellel sõita lubab(riiklik kontroll ei välista muidugi seda, et äpifirma juhtidele täiendava kontrolli ja karmimad nõuded seab, aga see on juba teine teema).
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
dvd vader
HV Guru
liitunud: 26.09.2002
|
06.07.2017 16:39:50
|
|
|
tsitaat: |
kriminaalkaristuse saanud isik ei tohiks olla isegi pühapäevasõitja
|
osad kriminaalkaristused on sellised, et nii-öelda võib juhtuda igaühega. koputad kallalekippujale kergelt vastu lõuga, see veereb trepist alla ja kabelimats. et päris nii liigitada ei saa, ilmselt peaks olema siiski mingis ulatuses piiratud see näiteks liiklusalaste rikkumiste eest karistada saamistega. kuigi, ka siin võib see olla seinast seina. ühel hetkel sõidad rahulikult tööle ja järgmisel hetkel oled kuidagi toime pannud kriminaalkuriteo, isegi kui sul selleks mingit ettekavatsust ei olnud, aga asjaolud olid sel hommikul kõik sinu kahjuks.
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
6 :: |
7 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
06.07.2017 16:50:24
|
|
|
Nõus, aga pedofiilid, mõrvarid, vägistajad, röövlid jms. kuriteo toime pannud isikud ei tohiks kindlasti seda teenust pakkuda. Kui on joobes juhtimise eest krim karistuse saanud, siis ka pigem mitte.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
dvd vader
HV Guru
liitunud: 26.09.2002
|
06.07.2017 16:56:44
|
|
|
tsitaat: |
Nõus, aga pedofiilid, mõrvarid, vägistajad, röövlid jms. kuriteo toime pannud isikud ei tohiks kindlasti seda teenust pakkuda.
|
teenuseid, mida osutada saab, on ilmselt sadu, kui mitte tuhandeid. miks just seda teenust ei tohiks pakkuda? või pead silmas laiemalt, et ei tohiks töötada inimeste või kauba transportimisega?
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
6 :: |
7 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
06.07.2017 17:46:31
|
|
|
Pean silmas jah taksoteenust(või nimetage seda kuidas tahate). Kui tegelasel halvad kavatsused on, siis on see teenus ju ideaalne võimalus ohvri leidmiseks. Ohver istub täiesti vabatahtlikult autosse ilma et see kelleski vähimatki kahtlust ärataks.
Tõstke käsi, kes lubaks oma naisel või lapsel jagaja autosse istuda, kui on teada et teda on vägistamise või pedofiilia eest kriminaalkorras karistatud
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
crackpot
HV kasutaja
liitunud: 04.11.2015
|
06.07.2017 20:46:53
|
|
|
Marto. kirjutas: |
Harilik äpitaja sõidab nädalas 20-30sõitu. Põhiliselt nädalavahetusel aga võibolla vahel ka tööpäeva õhtul. Töö või online tunde annab see kuu jooksul nii kuni 40. Samas annab suure panise teenindamaks just seda tippaja paanikat kus niigi jääb autosi väheseks.
Ma küll ei pea õigeks, et see pooleldo hobisõitja peaks maksma takso kindlustust või tegema vastavaid lubasi. Jah mingid peaksid olemas olema aga praegune tulemus on küll jabur kus nõutakse samu asju plafooniga taksodega aga samu õiguseid ei anta.
Jätame kõrvale selle jutu, et mõni teeb 200tundi kuus. Jah ilmselt teeb aga 90% sõidav väga vähe. Mul on nö taxifytajaid tuttavaid ca 15 ja 100tundi kuus ei tee neost keegi. |
Kas midagi on muutunud? Ma ei ole enam kui aasta taksojuht, aga enne oli neid piraate väljas selliselt, et ma oletasin, et neil ei ole kodu, iga päev ja õhtu samad autod, samad näod. Sina ehk sõidad nö mõistlikult, aga neid, kes üritavadki ainult sellest omale elatise välja võluda, võtavad kallid rendid, hailaenud auto jaoks jne - neid ei ole mitte vähe.
Ja kindlustus - kindlustus on ju faktiliselt välja võtnud, et SÕIDUJAGAJAD põhjustavad 4.75 korda enam liiklisõnnetusi kui tavaliiklejad... sh taksojuhtidest 1/5 võrra enam. Nad on tõsine risk meile kõigile.
http://www.err.ee/578136/mart-jesse-soidujagamine-praegusel-kujul-on-piiranguteta-taksoteenus (seda analüüsiti taksojuhtide kogutud ja edastatud andmete alusel).
Inimestel on heausklikult ostetud autodega olnud kindlustuse sõlmimisel probleeme, sest antud sõiduk on kasutatav või on seda olnud "sõidujagamisel" - ükski kindlustus ei soovi tihedas konkurentsis heategevusega tegeleda.
Ning tellides "Sinu Taksot" - saad, mille eest maksad, see on alati nii olnud. Grossist ja Maximast ei ole mõtet otsida Solarise ja Stocmanni kvaliteeti ja sortimenti ning siis nutulaulu lahti lasta. Veel vähem rõhuda sellele, et "aga ärimees Nossovilt seal nurga taga saab selle kõik illegaalselt odavamalt".
Kas hakkan kirjeldama oma kogemusi privaatidega, mille ma sain siis kui TAKSO tellisin, Taxify-st (mida mul ammu telefonis ei ole)?
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
06.07.2017 20:51:07
|
|
|
töökaaslane käis tallinnas. Sõitis taksoga. Sõitis tema ja sõitsid tema sõbrad. Ja eriti sõidukulu jagades tuli sõit nii odav et isegi tasuta bussisõit ei pakkund huvi.
No tegelt ta tartlane ja buss talle poleks nagunii tasuta olnud, aga kuna takso nii imeodav, siis ei tekkind isegi mõtet ühistransporti kasutada.
|
|
Kommentaarid: 308 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
262 |
|
tagasi üles |
|
|
dvd vader
HV Guru
liitunud: 26.09.2002
|
06.07.2017 22:20:53
|
|
|
napoleon kirjutas: |
Pean silmas jah taksoteenust(või nimetage seda kuidas tahate). Kui tegelasel halvad kavatsused on, siis on see teenus ju ideaalne võimalus ohvri leidmiseks. Ohver istub täiesti vabatahtlikult autosse ilma et see kelleski vähimatki kahtlust ärataks.
Tõstke käsi, kes lubaks oma naisel või lapsel jagaja autosse istuda, kui on teada et teda on vägistamise või pedofiilia eest kriminaalkorras karistatud |
ühest küljest - ei kipuks lubama jah. teisest küljest - kui inimene on oma aja kinni istunud ja võib-olla ka juba karistusregistrist asi kustutatud, siis ütleks, et on oma karistuse kätte saanud. ettevõtlusvabaduse piiramine
selliste asjadega tuleb ettevaatlik olla, liigselt ei saa piirata, kus inimene töötada võib. muidugi pedofiil lasteaias on küll paha jah. muide, huvitaval kombel tegin oma bakatöö sellel teemal, et kui palju kontrollitakse töötajate tausta omavalitsustes ja nende asutustes. selgus, et eriti ei kontrollita. peamised põhjused et selleks pole aega, raha ega vajadust. nii et kusagil koolis või lasteaias võib juba praegu korralik seltskond pedofiile olla.
hästi vahva oli ka see, et osad inimesed omavalitsustest ei saanud ÜLDSE aru, et üldse mingi probleem on. "aga ta ju kinnitab oma allkirjaga töölevõtmisel, et ta vastab nõuetele".
teine tore asi, mis välja tuli, et mitte ainult siis tööle kandideerivate inimeste tausta eriti ei kontrollita, siis juba töötavate töötajate kontrollimise võib kohe ära unustada, seda põhimõtteliselt ei tehtagi. nii et kui keegi mõistetakse mingis asjas süüdi ja seda suure kella külge ei panda ning inimene ise ka vait on, siis suur tõenäosus, et omavalitsuses seda keegi tähele ei panegi, et keegi vahepeal tingimisi saanud on mingi asja eest. arvan, et selline suhtumine ja olematu taustakontroll on ülekantav ka erasektorisse paljudel juhtudel.
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
6 :: |
7 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
06.07.2017 22:25:23
|
|
|
dvd vader, Ülla-ülla. Sul nüüd vast mitte, aga nii see elu ongi.
Kui kõik firmad töötaja tausta kontrolliks, siis oleks tööjõu puudus veel suurem.
Ma mingeid hinnanguid ei anna, sest ei oskagi seda teha. Täna ja ka eile, on probleem selles, et inimesi ei olegi. Ei ole isegi halbu töötajaid. Töötajaid polegi. On ainult kamp imelikke, kellest pole mingit kasu, aga võib olla palju kahju, kui nad tööle võtta ja kuhugi objektile saata.
|
|
Kommentaarid: 308 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
262 |
|
tagasi üles |
|
|
MRTO
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
07.07.2017 00:00:24
|
|
|
crackpot kirjutas: |
[
Ja kindlustus - kindlustus on ju faktiliselt välja võtnud, et SÕIDUJAGAJAD põhjustavad 4.75 korda enam liiklisõnnetusi kui tavaliiklejad... sh taksojuhtidest 1/5 võrra enam. Nad on tõsine risk meile kõigile.
http://www.err.ee/578136/mart-jesse-soidujagamine-praegusel-kujul-on-piiranguteta-taksoteenus (seda analüüsiti taksojuhtide kogutud ja edastatud andmete alusel).
Inimestel on heausklikult ostetud autodega olnud kindlustuse sõlmimisel probleeme, sest antud sõiduk on kasutatav või on seda olnud "sõidujagamisel" - ükski kindlustus ei soovi tihedas konkurentsis heategevusega tegeleda.
Ning tellides "Sinu Taksot" - saad, mille eest maksad, see on alati nii olnud. Grossist ja Maximast ei ole mõtet otsida Solarise ja Stocmanni kvaliteeti ja sortimenti ning siis nutulaulu lahti lasta. Veel vähem rõhuda sellele, et "aga ärimees Nossovilt seal nurga taga saab selle kõik illegaalselt odavamalt".
Kas hakkan kirjeldama oma kogemusi privaatidega, mille ma sain siis kui TAKSO tellisin, Taxify-st (mida mul ammu telefonis ei ole)? |
See on üks jaburamaid väljamõeldud artikleid üldse. Selle teooria kohaselt peaks ka kõik mu 15+ äpitajat tuttavat vähemalt ikka korra kõksu olla teinud. No ei ole keegi ega ükski...
Ah, et mõnda takasfirmat ei kõlba ikka kasutada kuigi nad kõik peaks paremad olema kui halb ja paha privaatjuht? Hmm... ometi ju load ja asjad on kuskilt saadud.
|
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
|