Mingi kamm on, tahan nupp paika panna aga ei saa. nagu hoiaks kogu aeg keegi noolt üleval ja alla poole hoides puldil kisub ikka üles, teisters options menüüdes seda jama ei ole. _________________ Steam: Renq Origin: Renq86 Uplay: Renq86
Please see below for the patch notes for our latest update – version 1.04:
- Rain effect on the car windscreen (which is observed using the head camera) will no longer stop functioning when proceeding into a heavy rain event after completing specific weather stages.
- Grade E car parts should no longer cause a crash.
- Fixes to Flavour of the Week Trophy/Achievement
- Incorrect rep earned in multiplayer due to an issue with host migration is now addressed.
- Leaderboard improvements when they are heavily populated or finding your own times.
- Tuning differentials now functions correctly.
- Corrected unlock conditions in the “What’s This” dialogues in Career.
- PC Only - Terminally damaging your vehicle and then changing Windows focus should no longer hang.
- PC Only – Fixed issues with resizing or de-focusing the game window.
- PC Only – R9 graphics cards crash when competing in rainy conditions is now resolved.
- PC Only – Switching from Ultra to High graphics mid-stage will no longer cause an issue with the stage shadowing.
SimPiti ülevaade ka valmis. Üldiselt Shaun Cole andis postiivse hinnangu, samas tõi välja ka mitmeid nõrki kohti. Üldkokkuvõte 23 minutil.
katsetuseesmärgil sai ka .. khm .. alla tiritud, tuleb ära osta. tõsiselt vinge värk
career modes üks esimestest sõitudest oli päris äge kus poole raja pealt tuli päris rets udu, no kohe mitte midagi ei näinud, kuhu minna ja mida teha .. kuidagi si*aga pooleks sai lõpuks mööda teeääri co-driveri juhtnööride abil udust läbi opereeritud, pulsi sai vähemalt korraks kõrgeks
lumele pole veel jõudnud, aga tuleb see ka ära katsetada
senimaani ainult üks pisike jebla olnud. või noh, tegelikult see enamus rallikates, nimelt, käsipidur on küll jube kasulik asi, aga kui seda peab mööda rooli (logikäki g29) taga otsima, sest isegi paddle'd liiguvad rooli pööramisel kaasa, siis on tiba nadi lugu .. mõnda aega juba mõtteid mõlgutanud, et peaks miski eraldi agregaadi aretama, seega siit küsimus: on keegi ise miskit eraldi käsipidur-agregaati ehitanud või teab üleüldse kusagilepoole suunata? mingit fäänsit 200 eurist jurakat ei taha
katsetuseesmärgil sai ka .. khm .. alla tiritud, tuleb ära osta. tõsiselt vinge värk
career modes üks esimestest sõitudest oli päris äge kus poole raja pealt tuli päris rets udu, no kohe mitte midagi ei näinud, kuhu minna ja mida teha .. kuidagi si*aga pooleks sai lõpuks mööda teeääri co-driveri juhtnööride abil udust läbi opereeritud, pulsi sai vähemalt korraks kõrgeks
lumele pole veel jõudnud, aga tuleb see ka ära katsetada
senimaani ainult üks pisike jebla olnud. või noh, tegelikult see enamus rallikates, nimelt, käsipidur on küll jube kasulik asi, aga kui seda peab mööda rooli (logikäki g29) taga otsima, sest isegi paddle'd liiguvad rooli pööramisel kaasa, siis on tiba nadi lugu .. mõnda aega juba mõtteid mõlgutanud, et peaks miski eraldi agregaadi aretama, seega siit küsimus: on keegi ise miskit eraldi käsipidur-agregaati ehitanud või teab üleüldse kusagilepoole suunata? mingit fäänsit 200 eurist jurakat ei taha
dirt 4 seadetes on võimalik siduripedaal käsipiduriks vahetada, kui sa just siduriga manuaali ei kasuta
ja siis on võimalik osta omale logitechi käigukang uuena 60€ eest vms, ilmselt leiab kasutatuna ka
tollel on ka odav sequential mode mod olemas
katsetuseesmärgil sai ka .. khm .. alla tiritud, tuleb ära osta. tõsiselt vinge värk
career modes üks esimestest sõitudest oli päris äge kus poole raja pealt tuli päris rets udu, no kohe mitte midagi ei näinud, kuhu minna ja mida teha .. kuidagi si*aga pooleks sai lõpuks mööda teeääri co-driveri juhtnööride abil udust läbi opereeritud, pulsi sai vähemalt korraks kõrgeks
lumele pole veel jõudnud, aga tuleb see ka ära katsetada
senimaani ainult üks pisike jebla olnud. või noh, tegelikult see enamus rallikates, nimelt, käsipidur on küll jube kasulik asi, aga kui seda peab mööda rooli (logikäki g29) taga otsima, sest isegi paddle'd liiguvad rooli pööramisel kaasa, siis on tiba nadi lugu .. mõnda aega juba mõtteid mõlgutanud, et peaks miski eraldi agregaadi aretama, seega siit küsimus: on keegi ise miskit eraldi käsipidur-agregaati ehitanud või teab üleüldse kusagilepoole suunata? mingit fäänsit 200 eurist jurakat ei taha
dirt 4 seadetes on võimalik siduripedaal käsipiduriks vahetada, kui sa just siduriga manuaali ei kasuta
ja siis on võimalik osta omale logitechi käigukang uuena 60€ eest vms, ilmselt leiab kasutatuna ka
tollel on ka odav sequential mode mod olemas
hmm, idee on hea. shifter on olemas, thrustmasteri th8a, eila sõitsin h-shifter + clutch modes, ei viitsinud shifterile sequential plaati pääle panna
h + clutch harjunud kah, nüüd sequential vajaks jälle ümberharjumist, samas .. asi seda väärt on siis miks mitte
senimaani ainult üks pisike jebla olnud. või noh, tegelikult see enamus rallikates, nimelt, käsipidur on küll jube kasulik asi, aga kui seda peab mööda rooli (logikäki g29) taga otsima, sest isegi paddle'd liiguvad rooli pööramisel kaasa, siis on tiba nadi lugu .. mõnda aega juba mõtteid mõlgutanud, et peaks miski eraldi agregaadi aretama, seega siit küsimus: on keegi ise miskit eraldi käsipidur-agregaati ehitanud või teab üleüldse kusagilepoole suunata? mingit fäänsit 200 eurist jurakat ei taha
Kui natuke käelist oskust ja tööriistu on siis see video peaks su vajadused rahuldama:
Põhimõtteliselt see samane ülemine video ongi ehituse aluseks, ideed ja mis vaja teha on sisuliselt sama 1-1-le. Piltidelt näeb ka päris palju ära, et mis tehtud on. Ega muud suurt teha polegi kui sai puuriga paar auku juurde lastud, keyboardi kontroller lülitiga ühendatud. Võtsin "ü"-märgi/klahvi kasutusse, sest seda mängudes tavaliselt eelmäpitud ei ole ja sobib sellepärast hästi, et ei sega kellegi teise elu. Paar polti, seibi, mutrit ja vedru. Lüliti (MSW-12) on tavaline mikrolüliti. Käigukang ise ei ole midagi muud kui sisuliselt tööriistariiuli kandur mille peale riiul ehitada või konks mille otsa tööriistad riputada. Koprus mille külge kõik kinnitub on prussiking ja kinnitus/naelutusnurk puumaterjalide (lauad/prussid/jne) ühendamiseks. Mõistlik on minna poodi kohale ja vaadata ringi mida konreetselt kohapeal pakkuda on ning mis omavahel paremini kokkusobivad.
unustage see on off kässer ja ehitage omale analoogkässer.
täpselt sama keeruline koostada, juid pisut progemist arduinoga. Kuna konstrui on sama, lihtsalt lülitid erinevad
ja mikroskeem pisut paindlikum, siis huvi korral pigem harjutaksin sellel kätt, ei tule märkimisväärselt kallim
Ma üldiselt svipsis peaga rallimänge ei mängi nagu Libe, aga svipsis peaga annan enda hinnangu ära tagant järgi(suht ammu uninstallitud mäng):
Dirt 4 ilma assistideta on nagu Dirt Rally assistidega ja veelgi lihtsam. Eks rajad on ka lihtsad. Isiklikult tegin selle karjääri läbi nii, et paar katset ainult ei võitnud, kuigi Dirt Rallys eriline proff ei ole.(vähemalt võrreldes EVALi seltskonnaga näiteks)
Ise muidugi rallit sõitnud ei ole, aga ei usu et see nii lihtne on kui Dirt 4's.
Ma üldiselt svipsis peaga rallimänge ei mängi nagu Libe, aga svipsis peaga annan enda hinnangu ära tagant järgi(suht ammu uninstallitud mäng):
Dirt 4 ilma assistideta on nagu Dirt Rally assistidega ja veelgi lihtsam. Eks rajad on ka lihtsad. Isiklikult tegin selle karjääri läbi nii, et paar katset ainult ei võitnud, kuigi Dirt Rallys eriline proff ei ole.(vähemalt võrreldes EVALi seltskonnaga näiteks)
Ise muidugi rallit sõitnud ei ole, aga ei usu et see nii lihtne on kui Dirt 4's.
just enne seda crashi proovisin samadel seadetel ka dirt rally't ja mina neil kahel tegelt vahet ei teinud
algul arvasin, et dirt rally'l pidurdamine kehvem vms, kuid sittagi (rooli setupis vast asi kinni) - ilmselt AI raskustasemed on need, mis loovad immersioni
ma olen dirt rallyt vaid 10h pelanud ja dirt 4 peaaegu sama palju pelanud, suht võrreldav kogemus - ei ole mingi rallisõitja ega fanaatik _________________ ☠
Täiesti ajuvaba, et updatemiseks nõuab a la "100GB" vaba ruumi kettal...
Uh? Mul küll ei ole niipalju. Eile tuli ligi ~1GB uuendus, versioon 1.06. Läks kenasti peale.
Feature Improvements:
*Added full Japanese language support, including text, subtitles and audio.
*Bug fixes and refinements to improve the quality across all written languages.
*Improved anti-cheat detection for Joyride leaderboards.
*Fearless difficulty modified so it allows all types of manual gears.
*Improved system for storing and re-uploading Community Event times when RaceNet is unavailable.
*Staff contracts now reduce at their expected rate in Pro Tour and Jam Session.
*Pro Tour scoring is now more consistent.
*‘Up and Up’ achievement will now unlock when you get promoted to any tier in Pro Tour.
Crash Fixes:
*Improved stability across the game.
General Fixes:
*Added the ability to configure unsupported devices. If you are already using an unsupported device, you will need to rebind any custom changes.
*Fixed car wheels and suspension popping in the Service Area.
*Fixed Mailbox specific issues.
*Fixed an issue that caused some Community Events results to become invalidated.
*Fixed an issue with Delta Daily results.
Täiesti ajuvaba, et updatemiseks nõuab a la "100GB" vaba ruumi kettal...
Üle pole ka mõtet reageerida, EGO 4 engine patch on lihtsalt nii tehtud et on vaja kõik mängufailid lahti pakkida, failid üle kirjutada ning kokku pakkida ala 35 gb.
D4 on kõvasti rohkem sisu ja mäng viimistletud, juhitavus on väheke teine, seda erinevatel põhjustel, aga see ei ole kindlasti acrade mäng. _________________ minu lugupeetus
Mina ei ütleks, et nii oleks D4 sim-režiimis on kindlasti simulaator.
Ma arvan, et kõige suurem segaduse/harjumatuse tekitaja on see, et D4-s on default setupid tehtud põhimõtteliselt kõige kasutajasõbralikumaks/ohutumaks (s.t aeglaste/keskpäraste sõitjate jaoks, keda on enamus. Maailmatipud ning kiiretele sõitjatele jääb selline lähenemine juba puudulikuks), edasi käpi juba vastavalt enda vajadustele/soovidele. Ning sellepärast tunduvadki nad "imelikud", eriti neile kes on simracinguga pikalt tegelenud. Tavaliselt on vastupidi, et default setup enamasti ei sobi kõigile ning vastupidi üritatakse sind kohe setup-iga/seadistamisega tegelema sundida. Minuarust käis see jutt isegi ühest D4 tutvustus podcastist läbi, et Codemasters arvab, et enamus mängijaid ei taha setupi "loomisega" tegeleda või ei taha hakata endale neid tehnilisi nüansse selgeks tegema, et üldse osata seadistada. Aga seadistamised D4-s muudavad ikka oluliselt auto käitumises ning enamasti ikkagi saab masina selliseks käituma mida sa soovid.
Küll aga tuleb olla nõus, et ka sim-sättega on autod natuke "parlanksist väljas" pidamisega (loe siiski alajuhitavusega) kurvi sisse minnes ja/või järsult mitte-kõige paremini kontrollitava ülejuhitavusega kurvist välja minnes või ülejuhitavuse/drifti mitte minemine. Ja seda peamiselt tagaveoliste autodega. Ning Codemasters on ka ise juba öelnud, et nad vaatavad selle füüsika osa üle ja täiendavad. Samas seda kõike saab päris palju paremaks muuda default seade muutmisega, mida Codemasters "kiiretele" sõitjatele ka soovitab (seda on soovitanud ka teised kiired simracerid oma Youtube-i videotes, mis siingi varasemates postitustest läbi on käinud). Muus osas on minuarust D4 palju edasi läinud DR-iga võrreldes - autode kaal, raskuskeskme ümbermängimine telgede vahel, pidurdusmaade pikenemine, hüpetest auto käitumine, jne on palju realistlikumad. Kui lisandub juurde veel liigade süsteem + pluss olemasolev radade generaator (mis tegelikult üsna suurele kriitikale ei ole teps mitte üldse halb ja alustuseks ajab asju üsnagi ära), see teeb D4-st veel parema produkti kui DR on/oli. Väga palju kiidetakse ka rallycrossi osa D4-s mis pidi olema nagu öö ja päev parem võrreldes DR-iga. Enda põhi mure D4-ga on see, et VR-i tuge ei ole Kui Codemaster teeks veel defalut setupid vastupidi praegusele oleks, seis veel parem.
Aga kokku võtaks ma selle jutu ühe teise kuulsa Youtuberist simraceri sõnadega (arvamus mida ka mina jagan) - "Ei ole olemas halba/ebareaalset simulaatorist. Kuna mitte ühetegi täielikku reaalsust jäljendavat simulaatorit pole loodud ning võibolla ei suudeta kunagi luua. Sa pead võtma antud simulaatori füüsikat/konteksti sellisena nagu selle simu autor on seda ettenäinud ning vastavalt sellele enda osksusi/arusaamu ümberkohaldama. Kui sulle see pakutava simulaatori komplekt ei sobi vali mõni teine simulaator mis sinu stiilile/oskustele/soovile vastab." ja nii lihtne see tegelikult ongi, ei ole olemas õiget ja valet maailmapilti, vaid see mis on antud simu tegija nägemus antud produktiga. Sama arvamus kehtib arcade versus sim-tüüpi mängude klassifitseerimise kohta.
Kokkuvõttes proovi ja vaata kui sulle sobib siis võta ja sõida, kui ei sobi, vali midagi muud. Paljude kriitikute põhiargument on see, et ei ole raske, nagu raskem oleks reaalsem a la vanilla RBR, siis mina ei jaga seda seisukohta. Kõik me mäletame vanilla RBR-i ebareaalse libedusega koos udusulg kergete autodega (mida isegi toonased päris rallisõitjad esile tõid). Aga väga paljudele see meeldis - ultraraske sõita, põnev, äge. Reaalsusega seal väga palju pistmist siiski ei ole Ja vastupidi lihtsam, ei tähenda reaalsem ega ka sellepärast halvem. Aga see ongi jälle see, et mida keegi mingist simust ootab! Õiget vastust ei ole tegelt olemas. _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.