Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
15.06.2017 15:55:00
|
|
|
indrekp, mis pidevalt......
ennem oli hea valik- arve, tellimused, tehniline tugi.
Küsimus on, miks nn tehnilise toe korral saan ma suvalise telefonionu (taustaks oli kuulda kuidas soovitati sim kaart välja võtta ja tagasi toppida)
tsitaat: |
nali naljaks, eks saadan raadiolahendustele info, et Tapal on 3G probleem. |
tee palun seda jah.
Aadress Turu tänava kant
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
Clover
HV veteran
liitunud: 26.03.2009
|
15.06.2017 16:21:53
|
|
|
jeesus188 kirjutas: |
Küsimus on, miks nn tehnilise toe korral saan ma suvalise telefonionu (taustaks oli kuulda kuidas soovitati sim kaart välja võtta ja tagasi toppida)
|
Ja miks sa arvad, et see ei olnud tehnilise toe soovitus?
Pole kunagi olnud nii, et satud otse kõneside adminni otsa (pigem nendega sa ei suhtle kunagi). Tehniline tugi tegeleb kõikide probleemidega, üks kõik kui lihtne või keeruline see on ja kui ise ei oska enam, siis suunavad edasi vastava ala spetsialistile kes juba uurib edasi (ei tähenda, et tema nüüd sinuga ühendust võtab).
Kui tahad oma probleemile lahendust saada, siis annan infot mida küsitakse. See "suvaline telefonionu" küsiski sinult seda mida järgmise taseme spetsialist temalt nõuab. Ilma selle infota ta ei saa probleemi edasi suunata ja nii jääbki lahendamata.
Tüüpiline jutt, et "pidevalt" aga hiljem uurid ja öeldakse "nu pidevalt. pidevalt kui kord kuus helistama hakkan, siis on probleem." Ütle mis kell umbes oli probleem nt viimati ja ongi inimesel info olemas...
|
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
15.06.2017 16:34:11
|
|
|
Clover, mis mõttes. Taustaks oli tavaline kõnekeskus kus räägiti arvetest ja sim kaartidest. Varem pole seda kuulnud.
Teen sulle õlle kui see tüüp oli tehnilisest toest.
Vanasti oli
a) klienditeenindus
b) tehniline tugi
See tüüp polnud mingi tehniline tugi ja kui oli, siis sai tänu oma ämmale vast sinna tööle
tsitaat: |
Ütle mis kell umbes oli probleem nt viimati ja ongi inimesel info olemas.
|
9-18, talle see vahemik ei sobinud
Võtku mu numbri logi lahti, küll ta näe sealt millal helistati. (seda ju nägi, et mul 4G võrgus probleeme pole, 3G küll)
Nagu ma ennem ütlesin, ma kõnnin lihtsalt õue kui hakklihamasin tööle hakkab. ja probleem ei ole seotud absoluutselt kellaajaga.
Ma pole mingi pirtsakas, 4G levib siin sitasti siseruumides, aga kui püsib, siis probleeme pole. aegajalt tuleb andmeside maha/peale panna, aga see on väike mure tavaliselt, sest 3G on varem ka normaalselt finkanud.
Nüüd asi liiga tihedaks läinud, sest 3G njetu põhimõtteliselt
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
Clover
HV veteran
liitunud: 26.03.2009
|
15.06.2017 16:46:52
|
|
|
jeesus188 kirjutas: |
Clover, mis mõttes. Taustaks oli tavaline kõnekeskus kus räägiti arvetest ja sim kaartidest. Varem pole seda kuulnud.
Teen sulle õlle kui see tüüp oli tehnilisest toest.
Vanasti oli
a) klienditeenindus
b) tehniline tugi
See tüüp polnud mingi tehniline tugi ja kui oli, siis sai tänu oma ämmale vast sinna tööle |
Tehniline tugi ei pea rääkima arvetest aga kui küsimus tekkis muude tehniliste küsimuste käigus ja ta oskab vastata, siis miks ta ei võiks seda teha.
Aga ega ma vaidlema ei hakka, ei tööta seal, pole aimugi kus praegu töökorraldus on, ma lihtsalt kahtlen, et osakonnad ühendati ära, pakun, et tegemist oli ikkagi tehnilise toe inimesega. Kui sa vaid teaks nime, et kellega rääkisid..
|
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
15.06.2017 16:53:22
|
|
|
"Tere Veiko.....kuidas saan teid aidata".....ma pole kindel kas ta oma nime üldse ütles
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
Clover
HV veteran
liitunud: 26.03.2009
|
15.06.2017 16:55:58
|
|
|
jeesus188 kirjutas: |
"Tere Veiko.....kuidas saan teid aidata".....ma pole kindel kas ta oma nime üldse ütles |
Helista ja ütle, et tahad uuesti rääkida sellega kellega ka eelmine kord, et ta teemaga kursis. "...mis ta nimi nüüd oligi, läks meelest"
|
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
Lindman
HV kasutaja
liitunud: 28.01.2007
|
15.06.2017 17:05:53
|
|
|
indrekp kirjutas: |
Magic, ÄRIkliendil on hunnik 1€ numbreid? Siis on viimane aeg uuele paketile viia enne kui päris pankrotti selle äriga minnakse. |
Ole hea ja ära küsi selliseid küsimusi ning naeruväärista teisi. Õpi eelnevalt oma klienti tundma ja juhul kui sa Telia klientidest kedagi endale näiteks tahad, siis anna märku. Võin sulle unepealt ka vähemalt kolm suurklienti öelda kellel selliseid lahendusi on, hangetest rääkimata. Olin üle kolme aasta Telia frontline ridades.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
RustyZ
HV Guru
liitunud: 20.06.2004
|
15.06.2017 17:19:06
|
|
|
Lindman kirjutas: |
indrekp kirjutas: |
Magic, ÄRIkliendil on hunnik 1€ numbreid? Siis on viimane aeg uuele paketile viia enne kui päris pankrotti selle äriga minnakse. |
Ole hea ja ära küsi selliseid küsimusi ning naeruväärista teisi. Õpi eelnevalt oma klienti tundma ja juhul kui sa Telia klientidest kedagi endale näiteks tahad, siis anna märku. Võin sulle unepealt ka vähemalt kolm suurklienti öelda kellel selliseid lahendusi on, hangetest rääkimata. Olin üle kolme aasta Telia frontline ridades. |
Ja Teliast läksid Tele2te? Hmmm..
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
15.06.2017 17:44:11
|
|
|
Clover kirjutas: |
jeesus188 kirjutas: |
"Tere Veiko.....kuidas saan teid aidata".....ma pole kindel kas ta oma nime üldse ütles |
Helista ja ütle, et tahad uuesti rääkida sellega kellega ka eelmine kord, et ta teemaga kursis. "...mis ta nimi nüüd oligi, läks meelest" |
Connected...vist vaatab edasi asjaga, eks annan teada
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
15.06.2017 17:48:04
|
|
|
Lindman, oli ja olid.
Suurkliendid suurklientideks, neil võib olla personaalseid komplekte kuna igakuised arved pole mitte 5 numbrit 5 eurot vaid summa on tuhandetes.
1€ numbri on saanud täna ka kolivad pensionärid aga üldiselt see ära ei tasu, igal operaatoril on selliseid kliente vaid kliendibaasi hoidmiseks.
Äriklient seevastu võiks natuke äri teha ja oodata seda ka oma teenusepakkujalt.
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
Henry
HV veteran
liitunud: 29.07.2004
|
15.06.2017 17:48:06
|
|
|
Ikka on selliseid numbreid millega võetakse pmst ainult kõnesi vastu.
Isegi viisin nri teise võrku, kuna delias normi, eurist paketti polnud.
|
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
15.06.2017 21:17:07
|
|
|
indrekp kirjutas: |
Äriklient seevastu võiks natuke äri teha ja oodata seda ka oma teenusepakkujalt. |
Ega rääkida ei saa jah... korralik leviauk enne Jõhvit
Tartu poolt tulles siis ~1km enne raudteed.
//
Nende numbrite tulevik oleks ilmselt 2-3a plaanis sulgemine, aga nüüd määritakse seda pähe nagu head valikut
mELU-ga võrreldes muidugi ongi, aga mul pole neid võimalusi neil numbritel vaja.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
15.06.2017 21:17:30
|
|
|
Magic kirjutas: |
indrekp kirjutas: |
Äriklient seevastu võiks natuke äri teha ja oodata seda ka oma teenusepakkujalt. |
Ega rääkida ei saa jah... korralik leviauk enne Jõhvit |
Kui sa käid neid auke korjamas siis leiad neid kenasti, selleks pole vaja Jõhvi minna . 100% pole keegi Eestit katnud.
Eks ta on nagu eesti teed aga kindlasti on asfaltil ja kruusal erinevusi, üks on odavam lihtsalt.
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
15.06.2017 21:22:20
|
|
|
Krt ilus peatee oli, suisa uus kate puha... Toila kandis oli metsas neid auke veel (aga see oli paras pommiauk tõesti
Süüdista nüüd seda, et kasutan autos võimalust kõik kõned ära teha. Ekstra neid ei otsi... lisaks neid leiavad ka teised mulle - moblal koputus peal, seega kui kätte ei saa tuleb sõnum.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
Henry
HV veteran
liitunud: 29.07.2004
|
15.06.2017 21:42:31
|
|
|
Koputus ei too smsi ju
|
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
15.06.2017 21:48:13
|
|
|
HotPop kirjutas: |
Koputus ei too smsi ju |
toob küll kui levis polnud.
Või see nüüd kõneposti alt?
Igatahes sai asja nii sättida, et kui levis pole tuleb kohe sõnum.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
Henry
HV veteran
liitunud: 29.07.2004
|
15.06.2017 21:53:11
|
|
|
Teenus üritatud kõne toob smsi, kui telefon levist väljas.
Arvatavasti kõnepost ka.
Koputus on vähe teine asi.
|
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
Pailaps
HV Guru
liitunud: 13.05.2004
|
15.06.2017 22:36:03
|
|
|
jeesus188 kirjutas: |
Clover kirjutas: |
jeesus188 kirjutas: |
"Tere Veiko.....kuidas saan teid aidata".....ma pole kindel kas ta oma nime üldse ütles |
Helista ja ütle, et tahad uuesti rääkida sellega kellega ka eelmine kord, et ta teemaga kursis. "...mis ta nimi nüüd oligi, läks meelest" |
Connected...vist vaatab edasi asjaga, eks annan teada |
Olematu informatsiooniga ei ütle tõesti midagi. Direktiivid piiravad üsnagi kõnelogi vaatamist. Ajavahemik abiks tõesti.
_________________ Ma trollin 50% oma postitustest. |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
|
Lindman
HV kasutaja
liitunud: 28.01.2007
|
15.06.2017 23:49:13
|
|
|
indrekp kirjutas: |
Lindman, oli ja olid.
Suurkliendid suurklientideks, neil võib olla personaalseid komplekte kuna igakuised arved pole mitte 5 numbrit 5 eurot vaid summa on tuhandetes.
1€ numbri on saanud täna ka kolivad pensionärid aga üldiselt see ära ei tasu, igal operaatoril on selliseid kliente vaid kliendibaasi hoidmiseks.
Äriklient seevastu võiks natuke äri teha ja oodata seda ka oma teenusepakkujalt. |
Vaatame tõele näkku, tänasel päeval opekad teenivad puhtalt data ja lisateenuste pealt. Neid 1€ per number lahendusi on kõigi kolme juures küll ja küll nähtud ning see ei ole enam ammu mingi teenimiskoht. Õlleklaasi taga võiks kogu seda teema pikemalt lahata, foorumit pole mõtet risustama hakata.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
Leinö
HV veteran
liitunud: 07.05.2008
|
17.06.2017 02:49:25
|
|
|
Krt, Telia on korralike filmilaenutusreklaamidega hakkama saanud ikka
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
mauro
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.04.2006
|
19.06.2017 08:54:45
|
|
|
Huvitav kas Telia ka lõpuks OnePlus müüma hakkab - peaks juba piisavalt populaarne olema.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
19.06.2017 09:06:19
|
|
|
Miks peaks nad müüma toodet, mis on niikuinii täiesti vabalt netipoest ostetav? Järelmaksuteema jälle?
Väikeaktsionäride teema. Telia ei kavatsegi maksta.
http://arileht.delfi.ee/news/uudised/telia-saab-seaduseaugu-tottu-aktsionaridele-huvitise-maksmisega-venitada?id=78595738
Spoiler
tsitaat: |
Neli stsenaariumi
Mida praeguses olukorras edasi teha? Tegelikult on praegu võimalikud lausa neli stsenaariumi. Esiteks see, mida soovib Telia: koguda aktsionäridelt kohtuväliselt kokku avaldused ja hakata nende alusel hüvitisi välja maksma. Kui pikaks see protsess venida võib ja kas Telial üldse on õigus mingeid lisadokumente küsida, pole endiselt selge. Võimalik on ka osa nõuete aegumine, mis on omaette küsimus.
Teine stsenaarium on see, mille poolt argumenteerib vastaspool: Telia justkui peaks juba olemasoleva kohtumääruse alusel väljamakseid alustama. Siin tuuakse argumente Skandinaavia väärtustest ja muust sellisest, millel tegelikult juriidikaga mingit seost pole.
”
Sõltumata paragrahvi sõnastusest on kohus tuvastanud, et suur Skandinaavia ettevõte, kellele väärtused on olulised, on väikeaktsionäre petnud.
Kolmas stsenaarium: aktsionärid esitavad ühishagi. See on võrdlemisi ajamahukas protsess, sest kõigilt 1563 väikeaktsionärilt tuleks võtta volitused. Telia aga püüab kahtluse alla seada ka seda, kas näiteks Sorainen üldse tohib kõiki aktsionäre esindada, mis on juba selle loo raamidest väljuv juriidiline vaidlus.
Neljas stsenaarium on kõige grotesksem. Selle realiseerumise korral võib kohtusüsteemi teoreetiliselt üle ujutada 1563 eraldi hagi. Väikseim riigilõiv oleks sel juhul kokku juba 117 225 eurot, millele lisanduksid loomulikult advokaaditasud ja muu säärane. See ei oleks ei Telia, väikeaktsionäride ega kohtusüsteemi huvides. |
tsitaat: |
Summa, mille üle vaidlus käib, on suurkorporatsiooni jaoks üsna tühine: veidi alla miljoni euro |
tsitaat: |
Olukord on parajalt absurdne. Oletagem, et tädi Maali esitab hagi endale kuulunud ühe aktsia eest lisahüvitise saamiseks. Hagi eest tuleb maksta riigilõivu vähemalt 75 eurot, lisahüvitise suurus on aga kõigest 0,64 eurot. |
Ma kahtlen, et need väikeaktsionärid oleksid küsitlusvalimis osaledes selle Skandinaavialike väärtustega suurettevõtte valinud parimaks teenusepakkujaks, nagu sõsarteemaks rõhutatakse
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
19.06.2017 09:43:20
|
|
|
mauro kirjutas: |
Huvitav kas Telia ka lõpuks OnePlus müüma hakkab - peaks juba piisavalt populaarne olema. |
Eestis müüvad operaatorid seadmeid millele on olemas maaletooja ja tagatud garantii ning hooldus partner.
Peale selle on siis operaatoril veel valik, kas ja mida müüa.
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
Ollaz
HV veteran
liitunud: 04.01.2008
|
21.06.2017 13:59:47
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Ollaz kirjutas: |
Betamax kirjutas: |
Ollaz kirjutas: |
See artikkel tundub Elisa sisuturundus olema, et "varem sai ainult hiina veebikaubamajast" kui tegelikkuses on juba alates OP2-st teda Eestis osta saanud ja seda ametlikult, koos garantiiga. |
Kes neile kohapeal ametlikku garantiid pakub? |
Kohapeal ma ei tea kas mõni teenusepakkuja neid remondib, aga RMA protsess on vägagi toimiv, telefoni pead eemale saatma ja kogu suhtlus käib läbi OP.
Kui ta nüüd Elisas müügile tuleb, see ju ei tähenda, et mõni kohalik keskus ka seda remontima hakkab? |
Oma kulude ja kirjadega? |
Ei, nagu tootjate RMA ikka - OP saadab shipping labeli.
RustyZ kirjutas: |
Ollaz kirjutas: |
See artikkel tundub Elisa sisuturundus olema, et "varem sai ainult hiina veebikaubamajast" kui tegelikkuses on juba alates OP2-st teda Eestis osta saanud ja seda ametlikult, koos garantiiga. |
eee, sa tellisidki Eestisse selle ju Hiina veebikaubamajast, oneplusi enda pood ongi hiina veebikaumaja ju |
No seda nüüd küll jah
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
21.06.2017 14:19:03
|
|
|
tsitaat: |
Telia avab jaanipäeva puhul lõkkekanali
21. juunil avaneb Telia TV-s lõkkekanal, kus saab ilmastikuoludest sõltumata nautida suviselt mõnusat jaanituld.
Jaanipäeva erikanal on nähtav nii Telia TV-s kui MINU.TV-s ning see toob ka siseruumidesse kesksuvise tunde sooja lõkke saatel. Samuti võimaldab MINU.TV jälgida kanalit erinevate nutiseadmete vahendusel (telefon, tahvel- või sülearvuti) õues, olgu selleks siis maakodu, suvila või mõni avalik üritus.
„Meie jõulukanal, mille avame tavaliselt enne jõule ja mille vahendusel saab nautida hubaselt prõksuvat kaminatuld, on Telia klientide seas väga populaarne. Nüüd pakume sarnast lahendust kõigile jaanipäeva fännidele, nii et ka vihmase ilma korral ei jää jaanilõke nägemata,“ sõnas Telia Eesti meelelahutuse ja multimeedia valdkonna juht Karl Anton.
Telia TV-s leiab lõkkekanali kanalipositsioonilt „0“. Lõkkekanal jääb avatuks suveks. |
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
|