Tegin ka mõned sõidud.. Võrreldes dirt rallyga on juhitavuses ikka suur vahe sees... Harjumusest eelmisest mängust tundub see negatiivne, aga eks näis.
Kui sõidad katset, siis minu silmis on räigelt mööda pandud see finish.. Näed finishit, pikk sirge enne, paned täiel aurul üle ja siis järsku ütleb, et sõida selle tüübi juurde ja jää seisma, reaalsus on see, et kohe tuleb mingi nr2 kurv mida ei hoiata ning paugutan räige hurraaga üle finishi, otse kuskile metssa või piirdesse üle kuudi ja siis jupsin seal, et saada selle tüübi juurde ennast veeretada. Paari sõidu järel tundus, et ta peale finishi joont tekitatud vigastusi arvesse ei võta õnneks. Force feedback g27 peal default sätetel vist põhimõtteliselt ei anna tunda ka.
kõvasti teist moodi on, kui Dirt Rally oli. Kerget pole siin midagi, pidamist võib jah kruusal rohkem olla, aga auto on ikka tunduvalt raskem ja selle võrra keerulisem seisma saada, autod tunduvad palju realistlikumad... _________________ minu lugupeetus
ostsin ka prooviks
dirt 3 kaua ei viitsinud pelada, ilmselt jääb seegi rippu, kui rooli ei soeta
aknas saab sarnaselt varasematelegi codemastersi mängudele vaatevälja laiendada, kui vajadus või soov peaks olema, ala suur ekraan, aga 16:9, siis koos mustade ribadega meeldiv 48/9 reso
Videos olen näinud kuidas onlines saab sõita rallit nö jammina, et kõik stardivad uhel ajal? Kuidas see tundub, on huvitav v mitte? Ning kas Dirt rally versiooni online mangust on alles?
Mina jällegi kiidan.
For fun puldiga on seda mänguhea mängida, dirt rally oli puldiga frustreeriv. Ehk siis vahel kui ei viitsi rooli välja kakkuda saab aega veeta. Jookseb ka väga hästi võrreldes DR-ga.
Rooliga pole veel proovinud...
natuke teistmoodi mäng on küll kui DR, ma arvan et jään mõlemat mängima aga enne täiesti kindel pole kui rooliga ka proovitud.
Esimesed 8 tundi sõidetud, teinud ainult karjääri osa hetkel. Ma ei tea midagi LandRushist, Rallycrossist ega Multiplayerist. Ainult ralli osa kommenteerin. Ütleme nii, et ma saan hästi aru miks Steami skoor on Mixed. D4 teeb väga palju hästi aga teeb väga palju ka valesti. Neile kes võtavad seda D3 järjena, neile ütleks, et edasiminek on jõhker ning kindel ost. Kes ootasid või võrdlevad seda Dirt Rally vastu neile ütleks, et oota kui mäng on odavalt saada, osta siis. D4 ei ole kindlasti halb mäng. Kuigi tagant järgi võib tarka mängida, et ma kahtlustasin seda, et siit ei tule Dirt Rally järglast, siis ma mõistan ka neid inimesi kes seda ootasid, sest olgem ausad Codemasters vihjas ikka väga julgelt sellele mitmeid kordi avalikult. Ütleme nii, et kui kokku panna DR-i plussid ja D4 plussid saaks kokku ühe väga hea ralliplatvormi . Võibolla tulevikus see sünnib. D4 põhi plussid on karjääri mode, oma tiimiga majandamise võimalus ning muidugi YourStage radade generaator. Meeldib ka see, et raja kohale võib jääda tolms seisma või siis udu kohati, väga pulsi tõmbab üles ning kaardilugeja juhised muutuvad elutähtsaks. Kaardilugeja ise on üsna samma auku Dirt Ralliga, samad puudused, samad probleemid. Füüsika kokkuvõttes - on ja ei ole. Asfalt on väga mõnus sõita, kruus on "imelik". Väga palju selliseid pisidetaile mis D4 veel rallifiilingu osas õigesti teeb Graafika osas ei oska ise nuriseda, täitsa ok, ei midagi erilist ma ütleks. Kui Codemasters pööraks puudustele tähelepanu ning teeks vastavad korrektiivid siis on D4 üsna "solid" mäng minuarust. _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Mina jällegi kiidan.
For fun puldiga on seda mänguhea mängida, dirt rally oli puldiga frustreeriv. Ehk siis vahel kui ei viitsi rooli välja kakkuda saab aega veeta. Jookseb ka väga hästi võrreldes DR-ga.
Rooliga pole veel proovinud...
natuke teistmoodi mäng on küll kui DR, ma arvan et jään mõlemat mängima aga enne täiesti kindel pole kui rooliga ka proovitud.
Hetkel ei pannud tähele kas VR tugi ka on?
VR tuge ei ole ja suht kehvasti jookseb DSR'iga 1620p ja ultras 4xMSAA kannatab 60fps sõita, kuid tähistamise klipp on mingil totral põhjusel kohati alla 40fps
2160p ei saagi normaalset fps'i, GPU on 100% hõivatud
videomälu praeguste seadetega kasutab ka ligi 6GB
kui stoppkaader teha, siis kohati paistab graafika väga algeline, eriti need veetakistused, samas teistes kohtades on pilt väga ilus
kui kruusa peal sain puldiga suht okeilt hakkama, abid välja lülitatud, siis asfalti peal tegin kohe jutti 5 restarti, kuna masin keeras ennast sirge peal üle katuse
tõmbasin abid peale ja seejärel sõitsin hästi rahulikult ja aeglaselt, spidokat ei vaadanud, kuid tunne oli küll selline, et üle 60kmh kätte ei saanud _________________ ☠
Ka minu arvates on kriitika kõvasti üle pingutatud ja suur osa selles on asjaolul, et füüsika ei ole üks ühele dirt rallyga ja inimestele ei meeldi muutused. Ma ütleks, et neliveoliste käitumine tundub 4-s palju reaalsem kui rallys. Tagaveolistel mitte nii väga. See, et autod enam igast väiksest ebatasasusest teel kosmosesüstikuteks ei moondu on igatahes hiigelsuur pluss. Autode tagaosa pidamine vajab suts timmimist küll, aga jutt, et külg ees sõita ei saa on igatahes BS.
Küll aga on rallyst alles jäetud paar häirivat asja, mida ma oleks lootnud enam mitte näha. Kaameranurga reguleerimine on endiselt täisjura, iste ei lähe normaalselt madalale ja seestvaates on põhimõtteliselt kaks varianti - kas juhid autot tagaistmelt või vaatad armatuurlauale ülevalt alla nagu oleks peadpidi lakke tõmmatud. Endiselt ei suuda see mäng automaatselt tuvastada erinevate autode käiguvahetust ja vastavalt sellele seadeid mäppida. Ja mõned asjad veel. Aga üldselt täitsa okei mäng siiani
Kruusal sõitmine on natuke erinev võrreldes DR-iga. Liiga alajuhitav, mida juhtub rallimängudes väga harva. Seadetega teen auto rohkem ülejuhitavaks. Neljaveolistega on vahel tunne, et sõidaks esiveolistega, ei taha üldse kurvi keerata. Ja mingites kohtades tõmbab auto vahel ise sirgeks...
Minuarust on asfaldil väga reaalne sõit. Kruus on samas täiesti teine tera, veidikene mööda. Samas oleneb ka väga palju autost. Nt. 2000cc Subaruga tundus juhitavus juba palju reaalsem, kui samas R4 Evo oli täiesti ebareaalne.
Sõidan T500RS'ga ja üldiselt on FFB väga hea(seaded sama mis Dirt rally's)
Dirt Rally's sai kasutatud http://www.racedepartment.com/downloads/impact-force-feedback.6603/ modi, mis tegi kõik väga palju paremaks. Loodetavasti Dirt 4 jaoks varsti midagi taolist olemas.
Panin Porkhammeri T500RSi seaded (küll paar asja sättisin natuke enda järgi rohkem) ja D4-st sai nagu uus mäng, nii palju läks paremaks . Seega vaikimisi sätted T500RS-ile on küll üsna kehvad seal. Ülidselt hakkab kruusa osas ka juba ära harjuma. Elamus läheb igatepidi järjest paremaks, mida rohkem edasi pelada. _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Self Aligning Torque ja Suspensioni panin ise 50 peale muidu. Driveri sätted olidki mul sellised juba nagu Porkhammer soovitab.
ForceFeedback settings for T300/500 wheels in Dirt4:
Self Aligning Torque: 75%
Wheel Friction: 0% (this is important to achive as pure feeling as possible)
Tyre Friction: 70%
Suspension: 45%
Tyre Slip: 0% (When driving with wheel, this effect comes from rear wheels, which isnt natural and as such not desirable)
Collision: 0%
Soft Lock: 100% (if you use softlock and think you hit to maximum lock too hard this might need to be reduced, we dont use soft lock with gheeD)
Steering Centre Force: 100% (This doesnt matter much, centering effect for when you reset car)
Self Aligning Torque, Tyre Friction and Suspension can be tuned ten or so percentages to any direction to your own liking, but the basic idea is to have them in the "strength" order as above.
Driver settings are 60/100/100/0/0 for T500 and 75/100/100/0/0 for T300
See on nüüd küll mingi "vanasti oli rohi rohelisem" mõtteviis. Oma mälus võivad vanad mängud küll helgelt meeles olla, aga palun võta reaalselt Colin Mcrae Rally 2005 ette ja võrdle siis seda graafikat. Siis saad vahest aru, et päriselt see nii ikka ei ole.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.