Suht mõttetu video imo. Okei, see email oli humoorikas. Aga too vend ei tea vist mängust endast küll mitte midagi. Kõik oleks korras kui 1. WG ei abuseks DMCA copyright strike'sid arvamusvideote tsenseerimise eesmärgil 2. Lõpetataks juba ära see (prem) heavyde overbuffimine.
Siin pole asi enam prem tankides. Nad ähvardasid DMCAga, milleks neil puudub põhjus, kuna selle olemasolu ning funktsioon ei ole sellised nagu WG endale ette kujutab. Valetasid kogu juhtunu kohta. WGeu tuli välja "vabandusega" ja mainiti, et enam seda ei juhtu, samas WGna osakond vaatas, et WG pole enda mainet veel korralikult täis teinud ning süüdistasid Fochi homofoobias ja rassismis, mis on järjekordne vale (mainisid ka, et "kasutavad ükskõik, mis meetmeid" selliste situatsioonide puhul - mis nullis ära WGeu eelneva vabandava sõnavõtu ning valas vaid kordades rohkem kütet tulle).
WGeu ütleb näiteks, et nad ei tule tulevikus enam põhjuseta DMCA ähvardusega, siis keegi ei keela seda teha näiteks WGna, WGru või WGsea osakonnal, kuna tuleb välja, et üksuste omavaheline suhtlus ja kooskõlastus on täielik null.
Paistab, et WG ei saa ise ka aru kuidas neil seal asjad toimivad. Üks käsi teeb üht, teine teist asja ning pea ei tea millestki midagi.
Oleksid nad lihtsalt Fochi CC kohalt eemaldanud, poleks mitte mingisugust PR katastroofi neil tekkinud.
Järjest inimesi ütleb oma CC koha üles. Jingles & PointyHaired, mõned teised mõtlevad seda teha.
Oleks Fochil raha ja viitsimist, siis saaks asja kohtusse viia.
Väljaspool olevad mitmed suured YT kanalid ka videod teinud DMCA teemast. Kanalid, millel subscribereid miljonites.
WG tõmbas endale selle asjaga ikka korralikult vee peale.
Ma küll ei ütleks, nagu uued premmikad oleks midagi erilist. Woti kui mängu olemus ongi olnud algusest peale hoidmaks alati mõnda tanki OPina, selline ärimudel mis paneb inimesi rahakulutama. Premmikatest oli OP algusest peale päris pikka aega type59. Edasi mingit lühikest aega oli väga OP masin IS6, aga see nerfiti kiiresti, siis tuli näiteks T-54 proto, alguses oli tal väga madal pene ja halb sihtimine, aga siiski ta oli väga OP kerega. Nüüd edasi on Defenderid, Patriodid, Lorrid, see mäng on selline olnud koguaeg. Ma küll ei ütleks nagu Defender on OP, täiesti tavaline tank ja vanasti kõik igatsesid IS3 taoliselt premium tankist ja nüüd tehakse maha? Vahepealt tuli mingi IS3a, mis kokkuvõttes oli mingi jama kuubis. Ostke Defender kui tahate ja võita on oluline, aga ega seda edu kauaks ole.
Vaatame teisi tanke, ka tavatankidel on alati olnud kvartali OP tank. Kunagi oli IS7 selleks, siis IS4, E3, T57 heavy, AMX 50b, Obj 268, ofc muidugi tX Foch oma läbistamatu esisoomusega, škoda jne jne. Nüüd on selleks Maus ja kõik mäng on tehtud katki? Pole Maus midagi erilist, kõik lasid varem Mausi pihta kulda ja lasevad ka täna kulda.
Aga minu arvamus premmikatest on, kindlasti tehakse neid nö veterani mängijatele kes tahavad iga kuu tagant end natuke premeerida ja ostavad uue tanki ja teised on siis uued mängijad, kes tõesti alles alustavad mänguga. WG kõige suurem mure on uue vere puudumine, sest nad ei suuda vanematele mängijatele kuidagi vastu saada. Aga kui algaja ostab endale Defenderi või selle uue tanki, ta vähemalt püsib kauem elus ja saab nautida mängu.
Muidugi mäng on nüüd kindlasti tugevalt muutunud. Algajana ei viitsiks küll suurt enam tanke arendada. Suur osa tankidest on nii nõrgaks jäänud, nad on aeglased, kehva sihtimisega, algajad loobuvad ruttu. Seda WG kindlasti näeb. Kõige suurem lollus mida WG tegi, oli omalajal tier 1 ja tier 2 kaardite valiku vähendamine. Nüüd ei tekigi algajal oskust mängida tier 3 ja edasi, sest pole ta teisi mappe näinud. WG vast rõhub nüüd rohkem meelelahutusele kus tulebki palju kulda tulistada ja pay2win mänguna seda võtta. Nad üritavad sellel aastal valmis saada HD kvaliteedis uued kaardid ja uute kaardite joonistamine pandi jälle seisma. Vanad mängijad kindlasti tulevad tagasi ja jälle kulutavad raha.
Aga minujaks 9.18 uuendus on kõige magedamaks osutunud. Alguses olid ühe tieri mängud mis olid väga ägedad, aga seda oli ainult esimene nädal. Järsku tulid kõik mängud +2 tierides ja see muutis väga mõttetuks madalamate tankide arendamise. Ei ole väga põnev mängida t5 tankiga koguaeg t6 ja tier 7 vastu. Varem oli MM kehv, aga nüüd on veel hullem. Uued light tankid ja üldse see tX tegemine muutis ka mängu jaburaks. Kiiremaid artysid on praegu põnev mängida, aga teistpidi aeglaste tankide mängimine tänu stunnimisele on vastik.
9.19 rank mängud annavad mängule veel suurema kulla festivali, kindlasti ei viitsi oma aega sellele kulutada.
Teen vist wipe ja hakkan aint premme mängima, neid mis hetkel op -d on + siis prantslaste light puud. Ma ei tunneks yhesti tankist puudust mis mul grinditud on peale prantsuse lightide. Nagunii ma neid mängida ei viitsi enam ja pealegi nendega mängimine pole mulle juba ammu mingit pinget pakkunud, nagu mingit ebameeldivat tööd teeks
no ja kui läheb hästi siis ehk keegi ostab selle ära kunagi ja saan omale midagi ilusat osta
Prem tankide kohapealt asjad vaevalt muutuvad. Nad üritavad lihtsalt veel viimaseid kopikaid rahvalt kätte saada, enne kui mäng kuivama hakkab.
Arutasime seda sama thomak28ga, et see on kuidagi meeleheitlik lüke, aga samas mängu tervis tundub nagu päris hea olevat, mängitakse palju rohkem kui näiteks too suvi kui Armored Warfare kättesaadavaks muutus. Jõudsime järeldusele, et Murazor balancing departmentist teeb mingit soolot siin, pakun et kui mängijad piisavalt vihaseks aetakse, siis antakse vennale kinga ja võetakse järgmine tüüp.
praegused light tankid ongi jamad, sest nendega mängimiseks peab palju rohkem energiat kulutama. varem oli rohkem kuule, aga mängisid strateegia peale ja see andis aega ajul puhata. klippisid oma 6 kuuli vastasele ära ja sõitsid kuhugi laadima/puhkama. nüüd on sul 4 kuuli ja pead koguaeg nagu orav rattas mängima. see väsitab palju kiiremini ja tekib mängu vastu suur vastumeelsus, eriti kui tiimid on halvad.
nüüd on sul 4 kuuli ja pead koguaeg nagu orav rattas mängima. see väsitab palju kiiremini ja tekib mängu vastu suur vastumeelsus, eriti kui tiimid on halvad.
IMO see ongi just see miks nüüd parem on. Mängud on tempokad ja pole igavad laadimised kusagil pidevalt. Sa pead arvestama, et kui tahad klippi kusagile sokutada siis on sul valida: kas sa riskid ja teed tiiru ja saad klipi dämmi ja saad surma ning sellega asi piirdub või siis teed selle klipi nii, et pääsed sealt eluga. Või ootad ja vaatad et tal oleks tegemist ja teed muuvi ja jääd ellu. Või valid vastased kelle HP on madalam kui klipp ja sa saad dämmi ja oled elus.
Hea tulemuse saad kui oled elus peale klippi ja kui klipp on väiksem kui enamuse vastaste HP siis peab rohkem skilli olema et hea tulemus saada. Seega on asi palju parem kui varem, lisaks kahurid on täpsemad ja pene ka yldjuhul parem kui varem, kulub vähem kulda
viimati muutis kr6ll 23.05.2017 13:05:56, muudetud 1 kord
Prem tankide kohapealt asjad vaevalt muutuvad. Nad üritavad lihtsalt veel viimaseid kopikaid rahvalt kätte saada, enne kui mäng kuivama hakkab.
Arutasime seda sama thomak28ga, et see on kuidagi meeleheitlik lüke, aga samas mängu tervis tundub nagu päris hea olevat, mängitakse palju rohkem kui näiteks too suvi kui Armored Warfare kättesaadavaks muutus. Jõudsime järeldusele, et Murazor balancing departmentist teeb mingit soolot siin, pakun et kui mängijad piisavalt vihaseks aetakse, siis antakse vennale kinga ja võetakse järgmine tüüp.
Vaadates seda PR jama hetkel, siis ei imesta kui neil kogu süsteem toimibki nii, et iga vend nokitseb üksinda kuskil nurgas ning keegi ei tea, mis mujal toimub.
praegused light tankid ongi jamad, sest nendega mängimiseks peab palju rohkem energiat kulutama. varem oli rohkem kuule, aga mängisid strateegia peale ja see andis aega ajul puhata. klippisid oma 6 kuuli vastasele ära ja sõitsid kuhugi laadima/puhkama. nüüd on sul 4 kuuli ja pead koguaeg nagu orav rattas mängima. see väsitab palju kiiremini ja tekib mängu vastu suur vastumeelsus, eriti kui tiimid on halvad.
Tahad ajule puhkust anda, mängi TD'sid või heavysid või võta arty
Light ja med tank võikski jääda kõige rajumaks klassiks, need ka mingiks ajusurmaks tehtakse, siis pole ju üldse mingit vaheldust..
Uus MM võiks vähemalt tX puhul arvestada eraldi autoloaderitega, korduvalt sattunud mängu kus on 3 vs 5 autoloaderit. Pmst tekib olukord kus on katkematu tuli.
Üleüldse neid ühepoolseid lahinguid on viimasel ajal t8-tX peal jube palju.
Pole nagu erilist tuju millegagi sõitagi... _________________ Experience is what you get when you don't get what you want.
nüüd on sul 4 kuuli ja pead koguaeg nagu orav rattas mängima. see väsitab palju kiiremini ja tekib mängu vastu suur vastumeelsus, eriti kui tiimid on halvad.
IMO see ongi just see miks nüüd parem on. Mängud on tempokad ja pole igavad laadimised kusagil pidevalt. Sa pead arvestama, et kui tahad klippi kusagile sokutada siis on sul valida: kas sa riskid ja teed tiiru ja saad klipi dämmi ja saad surma ning sellega asi piirdub või siis teed selle klipi nii, et pääsed sealt eluga. Või ootad ja vaatad et tal oleks tegemist ja teed muuvi ja jääd ellu. Või valid vastased kelle HP on madalam kui klipp ja sa saad dämmi ja oled elus.
Hea tulemuse saad kui oled elus peale klippi ja kui klipp on väiksem kui enamuse vastaste HP siis peab rohkem skilli olema et hea tulemus saada. Seega on asi palju parem kui varem, lisaks kahurid on täpsemad ja pene ka yldjuhul parem kui varem, kulub vähem kulda
eks sain siis millegist valesti aru. tahtsid oma kontot müüa kuna mängud ei lähe light tankidega ja vastumeelsus on tekkinud.
nüüd on sul 4 kuuli ja pead koguaeg nagu orav rattas mängima. see väsitab palju kiiremini ja tekib mängu vastu suur vastumeelsus, eriti kui tiimid on halvad.
IMO see ongi just see miks nüüd parem on. Mängud on tempokad ja pole igavad laadimised kusagil pidevalt. Sa pead arvestama, et kui tahad klippi kusagile sokutada siis on sul valida: kas sa riskid ja teed tiiru ja saad klipi dämmi ja saad surma ning sellega asi piirdub või siis teed selle klipi nii, et pääsed sealt eluga. Või ootad ja vaatad et tal oleks tegemist ja teed muuvi ja jääd ellu. Või valid vastased kelle HP on madalam kui klipp ja sa saad dämmi ja oled elus.
Hea tulemuse saad kui oled elus peale klippi ja kui klipp on väiksem kui enamuse vastaste HP siis peab rohkem skilli olema et hea tulemus saada. Seega on asi palju parem kui varem, lisaks kahurid on täpsemad ja pene ka yldjuhul parem kui varem, kulub vähem kulda
eks sain siis millegist valesti aru. tahtsid oma kontot müüa kuna mängud ei lähe light tankidega ja vastumeelsus on tekkinud.
said täpselt vastupidi aru. Probleem ongi et mul läheb aint lightidega, heavydega nii harju keskmiselt ja kõige muuga vabsee ei lähe. Ehk läheks aga mulle ei meeldi neid lihtsalt mängida ja enamus aega istun kusagil lambi kohas ja ei suuda välja mõelda mida yldse teha. Samas kui ma sõidan mingi autoloader putukaga ma tean kogu aeg mida teha, ehk saaks paremini aga ma vähemalt tean mida ma teha tahaks. Mediumitega ma ei tea seda tavaliselt ja heavydega ma lihtsalt yolon tavaliselt jumala suvaliselt kusagile vastaste keskele
Lõputu vingumiste jada. Kõigepealt vingutakse, et superheavy'd on kasutud, mis oli ka tõsi. Siis buffitakse nad üles, et neil oleks mingigi eesmärk - jälle häda. Vaja premium ammot lasta või flankida, et nendest jagu saaks - jälle ving lahti.
Tehakse uusi premium tanke, mis on nõrgemad kui "vanad" või "eelmised" premium'id - jälle häda. Siinkohal unustatakse väga selgelt ära nende kõikide tankide pricing.
Eelmine gen premium tankid (panther 8.8,sta-2,t-54 prot, cdc, jne) on nõrgemad ja samas ka ODAVAMAD. ~30€
Special MM tankid on madalama powerleveliga, kõrgema hinnaga AGA natuke kallimad. ~40€
Uus "Powercreep" aparaadid, mis kõik on suhteliselt limiteeritud kättesaadavusega (mis omakorda kasvatab näiliselt vajadust, väga hea business mudel imo) ~45€
Siin-seal on muidugi ka mingisuguseid vahepealseid aparaate nagu GF aparaadid ja mõned isendid veel aga laias laastus on pattern suht olemas. Playeritel on valikuid, igale rahakoti suurusele - kui ei raatsi tervet osta, osta pool.
Aga siinkohal unustatakse ka ära seda, et Wargaming on ettevõte mis pakub teenust ja contenti, kuskilt peab ju see raha tulema, et see mäng püsiks ning areneks. Keegi kunagi halas siin WG serverite üle, et hoitakse raha kokku... See tech, mis world of tanksi toidab ja mis serverite peal see asi jooksma peab ma arvan et me räägime siin kümnetest kuni sadadest miljonitest eurodest kui just mitte rohkem. Lisaks veel nende hooldus ning jooksvad kulud.
Balance kohapealt ma isiklikult arvan et Murazor teeb väga head tööd ja on ilmselt üks väheseid, kes on otse Wargamingu palgal, kes seda mängu reaalselt jagab. Keegi pole täiuslik ning ei tee alati õigeid otsuseid (TYPE5 heavy HE vs gold HE for example, osad T10 lightid) aga pigem balanseeri tank natuke allapoole curve ning buffi teda hiljem, kui tee overpowered aparaat ning pärast nerfi seda (eriti just käib see paid contenti kohta). Ma olen väga kindel, et see hulk inimtunde, mis läheb iga uue premium tanki testimisele on midagi sellist, mida me ei suuda isegi ette kujutada. Financial risk on lihtsalt liiga suur, selleks et sellega ämbrisse panna. Tõsi- on juhtunud aga mitte lähiminevikus.
Vinguge palju tahate, karavan sõidab edasi.
Sisimas ma tunnen, et kogu selle asja lahtikirjutamine on sigadele pärlite loopimine, pooled inimesed (jälgides nende kirjastiili ja sisu) ei suuda anyway oma ajusid painutada nii kaugele, et näha suuremat pilti. Aga teeme proovi. _________________ Mina panin kunagi kaa hästi
foch jah head mõtted, aga vaevalt neid kuulda võetakse sest eks investorid tahavad % võtta. kes korra ahneks on läinud, ei peata teda enam miski.
aga siiski jah, ma usun et uus HD graafika toob kõigil näod naerule ja mõned aastad kestab see mäng samamoodi edasi. loodetavasti nad jõuavad sellel aastal graafika valmis.
uued HD graafikaga praegused kaardid siiski mingil määral muutuvad.
Prem tankide hinnad olid kunagi seotud otseselt nende tüübi (medium, heavy) ja tieriga. Kõik tier 8 prem medikad maksid ca 25 EUR, Tier 8 prem heavyde eest pidi ca 40-45 EUR lauale panema. Alles nüüd viimasel ajal on hakatud kuidagi hinnastama neid teisiti. IMO kui sa saad osta sama tieri & tüüpi premium tanki kas 35 EURiga või 45 EURiga sõltuvalt sellest, kui tugev see arendajate arust on, siis see on pay2win definitsioon.
Superheavyde buff, noh see on seeditav. Mingis mõttes Maus vääris seda buffi juba pikalt küll, kahjuks tiba pingutasid üle sellega.
Murazori puhul on huvitav see, et ütled küll, et pigem underbuffed kui overbuffed nt uute lightide kohta, aga samas vend laseb järjepanu üha rohkem uusi overbuffed heavysid välja, see nagu ei pane sind mõtlema. Et ei saaks öelda, et see mingi suur pädevuse märk oleks.
Nagu hands down, kõik asjad õiged mida sirfock rääkis seal kokkuvõtvalt, tegelt tean ta seisukohti juba ammusest ajast. Selles mõttes vist kõikide muudatustega 100% nõus.
Pakun, et tegelt ka WG nõus, aga ei suuda seda business plaani sinna sisse sokutada...
Weak pointide teema on siiski natuke ajast ja arust. Jah, kunagi see nii oli, aga no jabur kui muidu tank on super soomusest ja komandöriluuk on tehtud katuseplekist. Või super pershing millel omal ajal oli 3 plaati soomust ees, aga katusele oli tehtud suur weak point ja kõik õppisid sinna tulistama. Mängija kes seda tanki omas, ei saanud isegi august välja piiluda kui juba sai lasu katuselt sisse. Kõigil on head ideed kuni sa selle premmika ostad ja siis see kõige nõrgem koht saabki kõige suuremaks pinnuks.
Või t9 VK mis on eest samuti super soomusega, aga tulistades kuulipilduri pilusse, siis laseb sealt ka nõrgemad tankid läbi. Vandele mängijatele on weak point süsteem hea, uutele on see jällegi keeruline teema mida nad pole kogenud ja läbielanud.
Ma ise tahaks 4 slotti aeglaste tankidele, saaks sinna panna killukaitse mooduli. Siis artyd ei saaks fokuseerida stunni.
No weakspoti mõte ongi selles et ta on küll väike aga ta on siiski olemas.
Loomulikult kui nagu part ühe koha peal kükitada siis lastakse sealt iga lasuga läbi.
Samas praegused visuaalse mudeli ja reaalse põrkemudeli erinevused pole ka normaalsed.
Et sihid nagu olematut kupolat? wtf?
Mulle meeldiks kui E5 või E4 "sarv" peas oleks ka ainult kõigest visuaalne. _________________ Experience is what you get when you don't get what you want.
Weak pointide teema on siiski natuke ajast ja arust. Jah, kunagi see nii oli, aga no jabur kui muidu tank on super soomusest ja komandöriluuk on tehtud katuseplekist.
Noo, see on ju päriseluline ja ajalooline. Mitte mingi valemiga sa ei saa katusekluuki teha näiteks 260mm paksuseks, nii, et inimene suudaks seda operatiivselt avada ja sulgeda. Samamoodi, kuulipildujapesa on esisoomusel, siis on ju selge, et seal peab soomuses olema auk, mida täidab vaid kuulipildujatoru ja mis jõuab meeskonnaruumi välja, kus meeskond seda kuupildujat laeb ja käsitseb.
Otseselt ei tule meelde ühtki ebaloogilist weakspotti selles mängus. Enamasti need kõik põhjendatud - igasugu luugid, cupolad, kuulipildujapesad, alaplaadid ongi pigem nõrgalt soomustatud.
wotti ja omaaega ei saa võrrelda, sest tollal jäid tankid lasu tegemiseks lausa seisma. sõidupealt tulistati muidugi ka, aga väga mööda, nii mööda et isegi tankile ei saadud pihta. teises maailmasõjas tankidel ei olnud niivõrd funktsioon sõdida teiste tankide vastu vaid olla lihtsalt soomustatud üksus. tankide ülesanne oli murda läbi kõigest ja rohkem pidid nad võitlema kaevikutesse kaevunud jalaväega. tankide vastu sõditi muideks hoopis tankitõrjekahuritega, neid woti mängus üldse ei ole. teises maailmasõjas olid suured tankilahingud üldiselt olemas, aga ka sealt keegi ei tulistanud tanke kuhugi kuulipilduri auku vaid lasti kuhu lendas. näiteks kurski suures tankilahingus anti tuled kõigest: lennukid pommitasid tankide vastaseid kassettpomme, suurtükid pommitasid, tankid tulistasid tanke ja jalavägi viskas molotove, granaate, kangelased jooksid tanki juurde ja panid magnetmiinid külge...
tankidel oli ka moona erinevus suurem. oli kildmoon, fosformoon jalaväe jaoks, suitsumoon, kumulatiivmoon tankide jaoks (muide see moon lendas palju aeglasemalt kui tavamoon, sest tema tuuletakistus oli suurem, mängus on vastupidi, lendab kiiremini)
aga mängus on ka ju jabur kui Mausile on katusele tehtud suur weak point ja kõik rõõmsalt lasevad sealt läbi. ega minul ka mingit head ideed ei ole kuidas mängus peaks olema sedasi, et kõik on rahul. tundub, et weak pointide aeg on läbi saamas. foch on rohkem vanas ajas kinni.
asi on ju selles, et mida nad siis panevad +-2 kokku kui see -2 tank ei lase isegi kullaga kusagilt läbi, rääkimata tavamoonast. Tahavad et weakspotte pole siis peaks minema 0/0 tieride teed ehk. Või mis te arvate kaua see mäng kestab kui neil kes ostavad ainult premium konto polegi midagi teha lahingutes kuna nad ei lase kusagilt läbi? Ja kui lasevad siis kullaga aga siis pole pappi ja ei saa osta arendatud tanke välja... Milleks see premmkonto siis yldse on? Ma sain aru et see on toetus wg -le, et mängu yleval pidada ja väikse marginaali saavad tankide myygist. Hetkel pole selle premiumiga suurt midagi teha, see hoiab sind nullis veel kuidagi aga tankide ostmiseks raha pole isegi siis kui prem tank on kuna sa pead sellega kulda laskma kui sa ei taha et sind noobiks sõimatakse, kuna sa ei tee dämmi kuigi lased osavalt
viimati muutis kr6ll 23.05.2017 18:31:42, muudetud 1 kord
wotti ja omaaega ei saa võrrelda, sest tollal jäid tankid lasu tegemiseks lausa seisma. sõidupealt tulistati muidugi ka, aga väga mööda, nii mööda et isegi tankile ei saadud pihta. teises maailmasõjas tankidel ei olnud niivõrd funktsioon sõdida teiste tankide vastu vaid olla lihtsalt soomustatud üksus. tankide ülesanne oli murda läbi kõigest ja rohkem pidid nad võitlema kaevikutesse kaevunud jalaväega. tankide vastu sõditi muideks hoopis tankitõrjekahuritega, neid woti mängus üldse ei ole. teises maailmasõjas olid suured tankilahingud üldiselt olemas, aga ka sealt keegi ei tulistanud tanke kuhugi kuulipilduri auku vaid lasti kuhu lendas. näiteks kurski suures tankilahingus anti tuled kõigest: lennukid pommitasid tankide vastaseid kassettpomme, suurtükid pommitasid, tankid tulistasid tanke ja jalavägi viskas molotove, granaate, kangelased jooksid tanki juurde ja panid magnetmiinid külge...
tankidel oli ka moona erinevus suurem. oli kildmoon, fosformoon jalaväe jaoks, suitsumoon, kumulatiivmoon tankide jaoks (muide see moon lendas palju aeglasemalt kui tavamoon, sest tema tuuletakistus oli suurem, mängus on vastupidi, lendab kiiremini)
aga mängus on ka ju jabur kui Mausile on katusele tehtud suur weak point ja kõik rõõmsalt lasevad sealt läbi. ega minul ka mingit head ideed ei ole kuidas mängus peaks olema sedasi, et kõik on rahul. tundub, et weak pointide aeg on läbi saamas. foch on rohkem vanas ajas kinni.
??????????
kahjuks tõesti lendas aeglasemalt, otsi ise googlest kui ei usu. seepärast ju arendatigi lausa neid rakettmürske mida kasutas usa järgmise põlvkonna tankid sheridan
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.