Battlefieldis solot lastes on okei vaikselt taustaks, oma tüüpidega mängides ükskõik mis mängus on TS/discord isegi mängu helist üle.
Battlefield on rohkem selline lambi run and gun, kus polegi soundi vaja. PUBGis natuke teine lugu. _________________ mees kes püüab kala teise mehe tiigist, võib sealt ka krabi püüda
Olen videodest näinud, et surma saades saab mindeid pointe. Mis nendega teha saab?
E: võtsin ka ligi, õhtul proovib järgi.
Hetkel kas enda characteri välimust muuta või Rewards tabi alt mingeid kaste osta, kust saab mingeid mõttetuid skine. Hetkel ei olegi kursis, et kas tulevikus hakkavad need punktid mingit suuremat eesmärki ka täitma. _________________ mees kes püüab kala teise mehe tiigist, võib sealt ka krabi püüda
Olen videodest näinud, et surma saades saab mindeid pointe. Mis nendega teha saab?
E: võtsin ka ligi, õhtul proovib järgi.
Hetkel kas enda characteri välimust muuta või Rewards tabi alt mingeid kaste osta, kust saab mingeid mõttetuid skine. Hetkel ei olegi kursis, et kas tulevikus hakkavad need punktid mingit suuremat eesmärki ka täitma.
Maha saad neid skinne müüa. Endal kohe teisel päeval joppas ja sain mingi 8€ maksva jope sealt Kohe müüki kh. Mingi 14€ eest nodi hetkeseisuga sealt saanud. Eks mingi aeg saab see kulutatud 30€ tagasi teenitud
Aga väike test kh odavprosega
G3220 + R7 250 - miski 20-25FPS + kõvad freezid kohati
G3220 + HD7870 - mängitav, miski 35-50FPS kanti üldiselt, suurte linnade läheduses vaid FPS kukub aga midagi ei freezi. CPU pidurdab jubedalt muidu
Mõlema koosluse puhul muidugi kõik very low peal.
Ja NV mul üldse mängud ei lähe. Koguaeg saan lollit surma või siis satub alati mulle mingi desync või lag. Nädala sees tulevad samas kenasti mängud älja ja vähemalt top10 üldiselt _________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
salatoimik, olen juba isegi müünud, pea kaks euri sain lambise gaasimaski eest Jubedalt nõuab arvutit jah. Ehk optimeerivad tulevikus ära.
Algul pikalt mõtlesin, et ei tea, kas on mõtet osta, sest vähesed mängud meeldivad mulle viimasel ajal ja varem midagi analoogse teemaga pole ka mänginud. Aga ei, päris vinge on. Ühe korra olen siiani kinni pannud ja 3-4 teist kohta. (3 päeva mänginud)
Palju on kirutud, et keerati sammude häält liiga kõvaks. Ma ei kurdaks selle üle. Siiamaani on see minu kasuks tulnud. Terve mäng tahab saada päris palju ette mõtlemist ja kavalust. Enda tagant tasub uks alati kinni panna. Sest siis teised mõtlevad, et majas pole keegi sees varem käinud ja pole nii valvsad. Suht easy killid. Aga jah, väga vinge mäng isegi EA kohta.
salatoimik, olen juba isegi müünud, pea kaks euri sain lambise gaasimaski eest Jubedalt nõuab arvutit jah. Ehk optimeerivad tulevikus ära.
Järgmine nädal esimene optimeerimise patch + new content (pinnisime küll, et millega tegu võiks olla aga ei saanud midagi teada ) _________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Alati sinna maanduvad mingid tüübid, kes võtavad auto ja panevad ajama. Täna mõtlesin, ega ikka ei võta. Jõudsin esimesena õnneks rooli. Esialgne mõte oli täie hooga merre lennata kaljult. Aga vahepeal krt tüüp lipsas välja
This week we roll out our first monthly patch. This patch will the first of many to address performance, fix bugs and add new content to the game. I must stress that we will not be able to fix all performance issues with a single patch. For this patch, we focused on stabilizing performance for all users, trying to ensure there would be less FPS drops, and improve performance for those with lower spec systems. Optimizing the game will take us time, and will continue all through early access, so please have patience while we work to improve the game experience for all players.
We are opening a Test Server to better manage our updates and ensure stability before we push updates to the Live Servers. We will push each new update to this server on the Wednesday of the week, to allow a full days testing before updating the live servers. We will have the exact time you should expect this server to be online tomorrow, so stay tuned to our Twitter!
We are aware that some of you are experiencing what appear to be memory leaks, and we will work on fixing this going forward, but over the last month, we have been concentrating on improving the performance for min spec systems, and stabilizing FPS for everyone no matter what their PC specs. We are still a relativity small team, so we must focus on one problem at a time right now. We are working to expand the team, but finding the right people with suitable experience and capabilities takes time, so please bear with us.
Next I need to address a slight price change for the game in New Zealand. We’ve been seeing some abnormal patterns in our New Zealand sales. It turns out that due to the comparatively low price in New Zealand (roughly US$25) and the fact that gifting from New Zealand to other countries is not restricted the same as it is for other countries like China, Russia and Brazil, people seem to be exploiting the system. We have slightly raised the price to US$28 to combat this.
I also want to address server lag once again. The lag you experience on the servers is not due to the hardware or size of the server, nor does it have to do with the number of players online. It is due to a networking issue with the core engine code, and it is something we are working hard to resolve, but it is not a simple issue to fix, so it will take us some time. Please bear with us and we will get it fixed as soon as we can.
Finally, before we get to the patch-notes for this month’s update, I want to once again thank everyone for their support over the past month. We broke 100,000 concurrent users on Monday which is a huge milestone for any game and we wouldn’t have done this without the tremendous support of every player, so from all team here, a sincere thank you.
This patch will be deployed for both clients and servers Thursday, April 20, 5PM KST/1AM PDT/8AM UTC and is expected to take approx. 1 hour to complete.
Early Access - Month 1 - Patch Notes
Known issues
The motorbike leans slightly to the right when being driven straight.
The tires of the motorbike cannot be shot out at the moment
[Non-English Players] There are some mistranslated in-game texts and they will be shown in English
Client Performance Improvements
Made some improvements to address the issue of FPS drops when opening the inventory UI
Reduced the load on the CPU through instance rendering so that the GPUs can function to their full capabilities
Made improvements to address the issue of FPS severely dropping when in the vicinity of Yasnaya, Polyana & Georgopol
Rendering performance on PCs with minimum system requirements has been improved
Graphic performance and quality on PCs with minimum system requirements has been improved
Server Performance Improvements
Performance improvements have been made with relation to the items spawned in the world
Content Updates
Added Vector SMG. A very powerful SMG most appropriate for short to mid-range combat that is spawned in the world
Added Motorbike w/ sidecar. A sidecar-less version will be added in a future update
Added a 2X Aimpoint scope
Added a Ballistic Mask
Added 3 new color variations for the Dacia
Added the crossbow back into the game
World
Adjusted the density of environmental elements to be identical across all graphic options
Adjusted object placement to address issues of characters getting stuck
Adjusted placement of trees that were spawning inside houses or above the terrain
Adjusted the frequency of thunder sound effects
UI
Revised certain system messages and item descriptions.
Added descriptions for attachments
The dead team-mate icon will now disappear after a certain time and distance when in team modes
Map markers are now visible to all teammates
Names of teammates now appear on the world map
Gameplay
You are now able to move sideways and backwards in the REVIVE state
The REVIVE timer will no longer decrease when a team mate is attempting to revive you
When attempting to revive a team mate, the reviving timer icon will now also be visible to the player being revived
Adjusted the character position slightly when in the REVIVE state
Made improvements to address the issue of characters shaking while being spectated
You are now able to open the world map when spectating
You can now view the casting bar when the teammate you are spectating uses heal and/or boost items
You can no longer use heal and/or boost items when in water
Action/Gunplay
Adjusted the overall balance on all attachments
Adjusted the overall balance on Assault Rifles
We will continue to balance all weapons and attachments throughout Early Access
Fixed the issue that caused cars to temporarily stop when their tires get shot out
You can now sprint when in the crouch stance
Fixed the issue of “Armed/Unarmed” state not being applied when there are delays in the server network
The blood hit effect size now varies according to the weapon caliber
You can now move when in aiming and/or scoping in the prone state
Fixed an issue with the sitting position of the character in the back-right seat of the UAZ
Fixed an issue with the position of the left hand when reloading the AWM
Fixed an issue where aiming from vehicles was not accurate
The positions of bullet hits are now the same for both yourself and the others
Fixed an issue that caused the hit box for the head to be slightly larger than the actual head
Adjusted the ragdoll physics for dead characters to be more natural
Fixed an issue that caused the character to use the wrong aim offset when using the freelook function while holding a grenade
Fixed an issue that caused the landing-from-a-high-altitude motion to seem awkward when holding a pistol
Improved the quality of zoomed-in scope views
Bolt actions are now triggered even after the final shot has been fired, so that you can starti re-firing as soon as reload is complete
Added swimming animations to go upwards and downwards
Fixed an issue that caused the reticle to appear even when in situations where you are not able to shoot
Your character now uses a different animation when in crouch stance while holding a melee weapon
Made improvements to the reload animations for the M249
Made improvements to the reload animations for the P1911
The muzzle flash is now brighter than before and is now visible from a longer distance
Sound
There are now sound effect differences for supersonic and non-supersonic bullet speeds
Made adjustments so that the sound of the bullet flying through air doesn’t play when shots are fired from a short distance from your character
You can now figure out what floor the opponents are at just by listening to their footsteps
Adjusted the firing sound of the SKS in mid to long range combat
Adjusted the volume of the footsteps
Miscellaneous
We have opened a test server to better manage our content and secure stability for our live environment updates
Additional in-game texts have been localized
Bug fixes
Fixed a bug that caused some buildings to not be visible at long distance
Fixed a bug that caused a knocked out player to be ejected in front of a vehicle. If knocked out in a vehicle, you will now be ejected to the side
Fixed a bug that caused weapons to clip through walls
Fixed a bug that caused the icons for certain “pants” items to not appear correctly
Fixed a bug that caused the PLAYERUNKNOWN shoes to not render properly
Fixed a bug that caused the hit effects to play at random
Fixed a bug that caused bald characters to have hair
Fixed a bug that caused disconnects after 5 minutes into a match
Tuli tuttavad olukorrad ette ja pani muigele küll xD
When you drive past a player trying to make it to the safe zone
Spoiler
First Time Joining the Lobby
Spoiler
Proovid jõuda ohutusse alasse
Spoiler
Kui sa oled alguses esimene ja ainuke, kes relva saanud
Spoiler
Kui sa oled punasesse tsooni jäänud
Spoiler
Need on päris head:D
Sõbra sharest olen saanud mõned korrad mängida ning mäng on ülemõistuse hea. Oluliselt parem gun/gameplay kui mingi csgo või warmode.
Ei teadnud, et neid kosmeetilisi asju saab ka maha müüa, et 30 raha kindlasti väärt. Tasub otse steamist osta, paypal ja muud ostukaitse maksud teevad kinguini hinna samaks.
Võtan õhtul endale ka ligi. Minu jaoks esimene battle royale tüüpi mäng. Infinite respawn mängud olid omal ajal toredad, kuid värskuse mõttes tundub BR igatahes parem.
E: 27 raundi ja 8h peale tuli esimene võit 3 killiga. ^^
Võidu taktika on järgmine: pime kana leiab ka ükskord tera... täiesti vedamise asi, kuidas vastased sind märkavad või kas neid võetakse enne maha. _________________ Winter is coming...
viimati muutis NeroEST 19.04.2017 23:32:28, muudetud 1 kord
Lõbus jooksmis-simulaator
38 raundi kokku mängitud. Vaid37 vastast maha suutnud võtta, et 1 raundi kohta, vahel ei sedagi. Umbes nii tulebki, et Top 10sse jaksab end joosta, teepeal ühe mehe maha nottida ning siis saad kuskilt ei tea, kustkohast kuuli.
Võin kinnitada, et järgnev vastab tõele:D
Kui väli kahaneb ja vaid 2 tüüpi on elus.
Kurat minuarust on autosid/paate rohkem, kui küll.
Aga tegelikult suht tõsi jah. Korraks võitlema jääd kellegagi, mis võtab pisut aega, siis on suur võimalus, et sured ringi tõttu ära.
Autode kasutamine on üldiselt mõistlik ainult alguses, kui oled ikka väga eemale sattunud. Muul juhul isiklikult eelistan jala liikuda. Auto tõmbab liigselt tähelepanu oma müra ja suurusega.
NeroEST, endal sama, keskmiselt mängus 1-2 killi (max on 8 siiani olnud). Aga ise ma leian, et killid ei ole ju tegelikult kõige olulisemad, vaid võimalikult hea koht saada lõpp tulemusena. Samas terve mäng ringi joosta ühegi killita ja pärast saada headshot kusagilt lambi kohast on ka fustreeriv.
Uue updatega FPS paranes ikka päris palju. Varem 100 ei näitanud, nüüd kohati on. Sitemates linnades nagu Georgopol ja Yasnaya on nüüd vähemalt 60 olemas, et kannatab ka sinna minna.
Aga mingi jama on vahepeal tekkinud, see tekkis nüüd juba paar päeva enne uuendust. Nimelt mäng crashib, pean peale igat mängu restarti tegema mängule, siis üldjuhul ei crashi aga on ka pärast restarti juhtunud. Pole aimugi milles asi võib olla, kuskilt midagi tarka leidnud pole. Launch settinguid ei kasuta, driverid kõik uuendatud. _________________ mees kes püüab kala teise mehe tiigist, võib sealt ka krabi püüda
Endal kh FPS tõusis. Varem ei kannatanud tekstuure üle mediumi keerata, nüüd ultra peal ja stabiilselt enamasti 60+ (suuremates linnades kukub sinna kuhugi 45 kanti aga ei häiri selles mängus see miskipärast). (üks 1080ti omanik eile muidugi röökis, et wtf update, tal küll FPS ei tõusnud ja juust update jne Endal miski 140 kaadrit sekundis - nimesi ei hakka nimetama).
Custom game sai ka proovitud, nalja kui palju kui ikka relvi on 0 ja ainuke võimalus rusikate võimingite crowbaridega teist maha lüüa + ring-i aeg jookseb juba enne kui lennukist õieti väljudagi jõuad
2x sihik vähemalt AK-ga ei meeldi, hüpleb jõle palju.
Asuu, ega siit keegi miski sanderpede vms nimega ei mängi?
Uus patch tuli, enam üldse ei saa hakkama. Nagu laskmine oleks nii katki...vahel toimib siis vahel jälle vastupidine...jube.
salatoimik, Tean kellest räägid
Autode kasutamine on üldiselt mõistlik ainult alguses, kui oled ikka väga eemale sattunud. Muul juhul isiklikult eelistan jala liikuda. Auto tõmbab liigselt tähelepanu oma müra ja suurusega.
NeroEST, endal sama, keskmiselt mängus 1-2 killi (max on 8 siiani olnud). Aga ise ma leian, et killid ei ole ju tegelikult kõige olulisemad, vaid võimalikult hea koht saada lõpp tulemusena. Samas terve mäng ringi joosta ühegi killita ja pärast saada headshot kusagilt lambi kohast on ka fustreeriv.
Oh, ära räägi. Tundub, et see 1 võit mis ma kobistasin 3 killiga jääb ainsaks. 28ndal raundil tuli võit, praeguseks olen mänginud niiüpalju:
Spoiler
Päris frustreeriv on saada surma seepärast, et sinisest alast elu eest välja joostes laseb keegi mind kuskilt maha nii, et ma ei näegi.
60ndaks 80ndaks jääda on täiesti tavaline 0 killiga kuna 1 on 1 konfliktides saan surma. Viimane "flip the table" moment oli, kus lasin vastasest 10m pealt pumbaga mööda, ta lasi mulle käsipüssiga headshoti. _________________ Winter is coming...
Muideks statistikat pole mõtet vaadata eriti. See on broken ja jätab vahest killid arvestamata :-/ Endal ei läinud ükski eilne kill arvesse
Lisaks on mõningatel inventory avamisega seoses memory leak. Mida rohkem inventory avad, seda rohkem rammi järjest kasutab kuniks ühel hetkel win teatab et memory low. _________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Muideks statistikat pole mõtet vaadata eriti. See on broken ja jätab vahest killid arvestamata :-/ Endal ei läinud ükski eilne kill arvesse
Lisaks on mõningatel inventory avamisega seoses memory leak. Mida rohkem inventory avad, seda rohkem rammi järjest kasutab kuniks ühel hetkel win teatab et memory low.
Hakkas täna just silma, et see on vist ainuke mäng mis mul 10GB RAM ära on võtnud mängides. Tavaliselt jääb alla 8GB.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.