renx09, freeroami palju tahad nende planeetide või kuude peal, keegi ei käsi sul otseselt mingit missiooni teha. Esimeses Mass Effectis oli kuu peal päris mitu huvitavat asja, nagu näiteks Nõukogude Liidu aegne probe "Luna 23". Seal sai kuulda ka Rachni'd kui piisavalt kaua ühe koha peal ootasid ja minuteada oli mingi turretite värk, et pidi neid offlinei keerama.
Kas pole mitte raske hinnata storyt nende mõne story tunni jooksul? Võiks ikkagi nats oodata ja näha milleks asi kujuneb.
Tuletagem meelde, et ME1 polnud ka algus ei tea mis hea, või võtame veel tüütumad KOTORi algus levelid. Las nad näitavad, mis ära patchida suudavad. CC patch pidi tulema, samuti lubatud animatsioone parandada aga mitte realese datel, ehk läheb natukene aga. Tembeldada kõike halvaks ainult ühe planeedl olles on ka overkill.
Enda poolt kindel downgrade ME OT osas pean combatit, kus nüüd enam ei saa väga oma tiimikaaslaseid juhtida, öeldes mis võimeid kasutada ntks. Peab AI peale lootma jääma.
Samuti paragoni kaotamine on ka tükikese OT mõnust ära võtnud. Kui vanasti saigi tõesti ülbe olla kohas kus tahtsid, ning tekitas huvitavaid olukordi see, siis ei tea kui hästi see uus kõne süsteem mängu vältel ennast tõestada suudab. Kas mingeid varieeruvust ka toob sisse näeb pärast realease.
Kõigele negatiivsele vahelduseks ütlen, et mulle meeldib liikumissüsteem jetpackiga. Päris hea mobiilsus ja saab hõljuda ja sööste teha. Ma võtsin pull ja throw ability ning need on ka lõbusad.
renx09, freeroami palju tahad nende planeetide või kuude peal, keegi ei käsi sul otseselt mingit missiooni teha. Esimeses Mass Effectis oli kuu peal päris mitu huvitavat asja, nagu näiteks Nõukogude Liidu aegne probe "Luna 23". Seal sai kuulda ka Rachni'd kui piisavalt kaua ühe koha peal ootasid ja minuteada oli mingi turretite värk, et pidi neid offlinei keerama.
wat... milleks siis üldse mingi free roam, missioonialal saab ju vabalt ringi koperdada "turretite värk" oligi missioon...
Seda märkasin ise ka kohe kui esimesed sammud tegin, et wtf eriti julmalt nagu pöörab vnoh strafeb
Igatahes täna üritan veidi rohkem süveneda asja.. proovin siin ühe 35" nõgusa 100Hz ekraani ka järgi
Tech video:
Link _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Mulle tundub, et suur FOV suurendab seda kummalist effekti aga testinud pole väiksemaga. Ma ei märganud küll seal trepil joostes nii hullu asja. Vähemalt ei hakanud ise trepist üles tatsama. Lisaks see kriitika, et kõik on vestlustes altpoolt kaela halvatud on täielik BS. Alguses on piisavalt vestlusi kus inimesed liiguvad, žestikuleerivad ja räägivad samal ajal. Animatsioonid väga pole veel pinda käinud. Kohati siiski on kaamera näole liiga lähedal.
5h MP:
*text chat puudu, jälle??
*UI - valikute tegemiseks tuleb üks kord kasutada [SPACE BAR] teises kohas [ENTER].
*korralik lag ja teleporteerumine igas teises mängus. Loota jääb, et meie piirkonnas on vähe tasulise demo mängijaid. Erinevates twitch streamides oli seis oluliselt parem.
*RNG suht vilets siiamaani. Kahest loojalsuse pakist tasub märkida ainult Krogan Engineeri. Parimad relvad Charger V ja Widow I.
*raskeim Objective tundub olevat kolme ala hoidmine.
Mängijad ikka sama 'head'. Peale minu keegi ennast maast üles ei korja, ning Wave 7 ajal ootavad oma otsa kõik LZ's. _________________ möhhh..
wat... milleks siis üldse mingi free roam, missioonialal saab ju vabalt ringi koperdada "turretite värk" oligi missioon...
Noh, las olla seal mission siis? Miks sulle mingi "missioon" lampi ette jääb, mis pole kuidagi main storyga üldse seotud? Kõiki neid UNC missioone ei saaks ma isegi missioonideks nimetada, sest enamuste tegemiseks pidi korjama mingeid Salarianite tage ja sellist pudi..
Seal oli palju enamat kui see turretite ülesanne, mine tagasi mängu ja uuri natukene Luna 23 kohta, saad natukene targemaks.
Mis on sinu jaoks freeroam? Esimeses Mafia osas on ka freeroam, kus sõidad mööda tänavat ringi ja üldiselt midagi asjalikku ei tee. Samamoodi on Mass Effectis, sõidad mööda planeeti ringi ja otsi huvipunkte - ei pea muidugi tingimata tegema seda ülesannet, mis sulle antud.
wat... milleks siis üldse mingi free roam, missioonialal saab ju vabalt ringi koperdada "turretite värk" oligi missioon...
Noh, las olla seal mission siis? Miks sulle mingi "missioon" lampi ette jääb, mis pole kuidagi main storyga üldse seotud? Kõiki neid UNC missioone ei saaks ma isegi missioonideks nimetada, sest enamuste tegemiseks pidi korjama mingeid Salarianite tage ja sellist pudi..
Seal oli palju enamat kui see turretite ülesanne, mine tagasi mängu ja uuri natukene Luna 23 kohta, saad natukene targemaks.
Mis on sinu jaoks freeroam? Esimeses Mafia osas on ka freeroam, kus sõidad mööda tänavat ringi ja üldiselt midagi asjalikku ei tee. Samamoodi on Mass Effectis, sõidad mööda planeeti ringi ja otsi huvipunkte - ei pea muidugi tingimata tegema seda ülesannet, mis sulle antud.
oh, emotsioon
kõik mass effectid lugematuid kordi läbi mängitud ja kõik nurgatagused läbi nuusitud. ei maksa eeldada liiga palju.
tegelt jutt algas üldse sellest, et üks tegelane tõi eraldi välja Päikesesüsteemi, nagu oleks see mängu kontekstis midagi erilist olnud. aga tegelikult ei olnud.
Ilmselt on päris hea tulistamisRPG kui ving käib põhiliselt näoanimatsioonide ümber.
Tegelikult saan frustratsioonist aru. Nii suure projekti puhul peaks lõppprodukt viimistletum olema. Samas ise kavatsen ikkagi nautida seda mängu ja vajadusel mõndadele vigadele silma kinni pigistama.
Ilmselt on päris hea tulistamisRPG kui ving käib põhiliselt näoanimatsioonide ümber.
Tegelikult saan frustratsioonist aru. Nii suure projekti puhul peaks lõppprodukt viimistletum olema. Samas ise kavatsen ikkagi nautida seda mängu ja vajadusel mõndadele vigadele silma kinni pigistama.
20-15 aastat tagasi oli lihtsam, keegi ei virisenud ja ainult vaimustus oli
tänapäeval vaid ving vingu otsa ja seepeale läheb karjainstinkt ka veel käima, kus hakatakse võidu vigu leidma ja selle najal feimi ja respekti koguma _________________ ☠
Imo natuke liiga segaseks minnakse oma animatsioonidega. Kõik ei pruugi saada teha perfektseid animatsioone oma mängule ning imo on hetkel kõik täiesti okei kuigi jah veidi cringe animation on KOHATI.. eriti kohutav on see nais pea karakter.. nagu mingi feministi loodud olletis ja BioWare sunniti tegema ta mingiks eriti tavaliseks naiseks.
Siiski story ja gameplay on ju mis loeb.. BioWare võiks lihtsalt siit kaasa võtta info, et karakterid võiks tulevikus ikka palju realistlikumad olla. _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Ilmselt on päris hea tulistamisRPG kui ving käib põhiliselt näoanimatsioonide ümber.
Tegelikult saan frustratsioonist aru. Nii suure projekti puhul peaks lõppprodukt viimistletum olema. Samas ise kavatsen ikkagi nautida seda mängu ja vajadusel mõndadele vigadele silma kinni pigistama.
20-15 aastat tagasi oli lihtsam, keegi ei virisenud ja ainult vaimustus oli
tänapäeval vaid ving vingu otsa ja seepeale läheb karjainstinkt ka veel käima, kus hakatakse võidu vigu leidma ja selle najal feimi ja respekti koguma
Tänapäeval käib range kriitika vastavalt marketingule kus üritatakse oma keskpärast mängu paremini näidata kui see tegelikult on. (Heh No Man's Sky)
Kriitika on alati hea nii selle meedia tarvitajatele, kui ka neile kes suudavad sellest õppust võtta ja midagi paremini teha.
Antud juhul on tegemist Mass Effect universumiga, kus on garanteeritud mängude võrdlus nende eelmiste saagadega ja AAA firmaga, kes on võimelised tootma tavapärasest unikaalsemaid mänge.
Antud juhul leian, et kriitika selle mängu kohta on senini olnud tõene, kuigi on tegemist BioWare'i osaga kes pole varem ühtegi mängu loonud ei tohiks olla see vabandus puuduva kvaliteedi kontrolli üle.
(Ei saa ütlemata jätta, et suhteliselt huvitav on lugeda mis apsakusi sellest mängust leidub ja kuidas dev'id twitteris selle kohta vastava. Nagu puuduva heledanahalise tegelase tegemise võimalus.)
Hetkel minu otsus niikaugel, et ootan kas asjad pisut paranevad kuna kiiret ei ole.
5h MP:
*text chat puudu, jälle??
*UI - valikute tegemiseks tuleb üks kord kasutada [SPACE BAR] teises kohas [ENTER].
*korralik lag ja teleporteerumine igas teises mängus. Loota jääb, et meie piirkonnas on vähe tasulise demo mängijaid. Erinevates twitch streamides oli seis oluliselt parem.
*RNG suht vilets siiamaani. Kahest loojalsuse pakist tasub märkida ainult Krogan Engineeri. Parimad relvad Charger V ja Widow I.
*raskeim Objective tundub olevat kolme ala hoidmine.
Mängijad ikka sama 'head'. Peale minu keegi ennast maast üles ei korja, ning Wave 7 ajal ootavad oma otsa kõik LZ's.
Tuleb tuttav ette. Kas sync killid on ära kaotatud? Kas vaenlased stompivad surnuks kui maas vedeled?
Day 1 patch on juba olemas, aga:
*host võib kogeda aegluubis olekut. Põhjuseks on väidetavalt halva interneti ühendusega teine mängija
*Disable devices - offhost mängija puhul deaktiveerimine katkeb. Ükskord katkestasin, sest edasiminek oli 0. Teistel kordadel tuli [E] vajutada 8 korda
*host migration - mina saan kaardil ringi joosta, 1 mängija jookseb kohapeal, teised kaks seisavad kohapeal, host migration ja kõik kordub _________________ möhhh..
Hetkel arvan, et Trial oleks võinud olemata olla...lühike ebamäärane ja segane. Oleks võinud lõppeda ka esimese planeediga, sest see oli ka graafiliselt enam-vähem + story juurde...
Ehk mängisin pealiskaudselt...no võimalik. Samas MP proovitud ja see lisaväärtust ei anna
2h jäi isegi mängimist järgi, aga kõik kuhu saab on käidud.
Eks nüüd mängin kuu aega EA access stuffi ja siis ostan. Teine variant kui 29.- -ga saab...
Seega tänud kes hoiatasid, et pre-orderit ei tasu võtta
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.