Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Reaper
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.08.2005
|
16.03.2017 16:12:41
|
|
|
Nonii, nüüd kolis Telia kõik meie ISDN ühendused ISDN over VoIP-i peale üle!
Selle jaoks toodi meie serveriruumi juurde 4! Inteno ruuterit ja 4! Mediatrixi ISDN VoIP Gatewayd! Paras pornolahendus muidugi, aga esialgu töötab...
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
Pailaps
HV Guru
liitunud: 13.05.2004
|
16.03.2017 17:36:24
|
|
|
Reaper, TBH pole Mediatrixile sinna juurde Intenot tarvis, kui tegu oleks ethernet/wan ühendusega. Lihtsalt otse internetti mahavõtmiseks pole mõistlik panna.
_________________ Ma trollin 50% oma postitustest. |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
|
ThedEviL
HV Guru
liitunud: 13.03.2003
|
16.03.2017 22:28:59
|
|
|
Pailaps, pigem on seal nüüd ISDN over VoIP over VDSL, millepärast seal ka intenod vajalikud.
inteno siis täidab dsl modemi rolli.
|
|
Kommentaarid: 108 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
|
SndyBrdge
HV vaatleja
liitunud: 11.07.2016
|
17.03.2017 01:02:12
|
|
|
Kas VoIP üleminek tähendab just et kästakse kliendil võtta DSL ja ruuter ning panna telefon selle külge? Vaatasin vanaema arvelt et on VoIP telefon kuid ei ole mingit ruuterit
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
Reaper
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.08.2005
|
17.03.2017 01:18:05
|
|
|
ThedEviL kirjutas: |
Pailaps, pigem on seal nüüd ISDN over VoIP over VDSL, millepärast seal ka intenod vajalikud.
inteno siis täidab dsl modemi rolli. |
Küsisin, ei ole. CAT5 kaablitega tuleb ethernet otse Telia sõlmest, ei ole DSL. Inteno olevat vajalik, et Mediatrixi jaoks NAT-i teha.
Ja kuna iga ISDN ühendus on eraldi teenus, siis ehitatigi selline porno kokku. Ma ütlesin ka, et oleks võinud parem 4 Inteno asemel 1 switchi panna vms...
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
17.03.2017 08:27:51
|
|
|
SndyBrdge kirjutas: |
Kas VoIP üleminek tähendab just et kästakse kliendil võtta DSL ja ruuter ning panna telefon selle külge? Vaatasin vanaema arvelt et on VoIP telefon kuid ei ole mingit ruuterit |
Osa Voip üleminekust on tehtud ja jaama põhiselt, olgu siis voip jaama telefoninumber või voip jaama isdn lahendus, tuleb nii nagu ka vanasti signaal otse jaamast.
See on siis kõik selline viimase hetke lahendus, et vanad jaamad sulgeda. Ilmselt saab ükskord ka need süsteemid maha võtta sest väga palju tarbijaid nende kastide peal ei ole.
Reaper kirjutas: |
ThedEviL kirjutas: |
Pailaps, pigem on seal nüüd ISDN over VoIP over VDSL, millepärast seal ka intenod vajalikud.
inteno siis täidab dsl modemi rolli. |
Küsisin, ei ole. CAT5 kaablitega tuleb ethernet otse Telia sõlmest, ei ole DSL. Inteno olevat vajalik, et Mediatrixi jaoks NAT-i teha.
Ja kuna iga ISDN ühendus on eraldi teenus, siis ehitatigi selline porno kokku. Ma ütlesin ka, et oleks võinud parem 4 Inteno asemel 1 switchi panna vms... |
Kuna see lahendus on sarnane voip kliendi juures lahendusest siis Telia paigaldas eraklientidele ruuteri ja voipi, nii ka äriklientidele kellel ISDN jaam ruuteri ja mediatrixi, olgu mis tehnoloogia tahes, dsl või ethernet või gpon. Inteno on antud juhul vahel pigem turvalisuse huvides, töötab kindla ühenduse taga kogu kompott ning on rünnete vastu ka pisut kaitstud. Voip on millegi pärast viimased aastad ka kaabakate maisupala olnud, loodavad konto kätte saada ja tasulisele numbrile tulistada.
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
Pailaps
HV Guru
liitunud: 13.05.2004
|
17.03.2017 10:52:43
|
|
|
Reaper kirjutas: |
ThedEviL kirjutas: |
Pailaps, pigem on seal nüüd ISDN over VoIP over VDSL, millepärast seal ka intenod vajalikud.
inteno siis täidab dsl modemi rolli. |
Küsisin, ei ole. CAT5 kaablitega tuleb ethernet otse Telia sõlmest, ei ole DSL. Inteno olevat vajalik, et Mediatrixi jaoks NAT-i teha.
Ja kuna iga ISDN ühendus on eraldi teenus, siis ehitatigi selline porno kokku. Ma ütlesin ka, et oleks võinud parem 4 Inteno asemel 1 switchi panna vms... |
Seega võid Inteno vahelt ära visata, kui lased mingil muul seadmel NATi teha koos pordisuunamistega või müürid ära korralikult omades välis-ip otsa. Ma ei tea, miks sellist poxnot tehakse. Rünnete vastu kaitseb Inteno veel vähem, kui muu intelligentne vabavaraline müür.
Ära propageeri STO-d
_________________ Ma trollin 50% oma postitustest. |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
|
Reaper
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.08.2005
|
04.04.2017 13:02:35
|
|
|
Nii, juba tekkis esimene probleem:
Telia võttis ette teatamata pooleks päevaks interneti ära. Sellega seoses kaotasid ühenduse ka ISDN-telefonijaamad, mis nüüd ISDN over VoIP peal töötavad... Kõnekeskuses oli vaikus...
Varem sellist jama ei olnud!
Internetiühenduse puhul saab veel teise teenusepakkuja abiga failoverit teha, aga telefonidega seda juba naljalt ei tee!
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
Pailaps
HV Guru
liitunud: 13.05.2004
|
04.04.2017 13:34:31
|
|
|
Oot, kõik 4 liini jäid tummaks? Keegi raius kaabli läbi või ei ole Telia sõlmel voolu? Vaevalt Telia enda huvides hooldustöid päeval teha oli.
Hõmm, köhh, ei tea kommenteerida, kuid ise panin enda ettevõttes Intenole järgi 4G USB modemi ja konfigureerisin fail-overi seal. Not picture perfect, but gets the job done. Seega ei tohiks minu juhtumi puhul telefonid tummaks jääda. Olen testinud WAN-ist juhtme eemaldamise abil, seega tean, et töötab. Miinuseks on toode Koduinternet I olemasolu ja lisakulu 21€/kuu. Ma ei leidnud äriinterneti omal suurt mõtet.
_________________ Ma trollin 50% oma postitustest. |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
|
Reaper
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.08.2005
|
04.04.2017 14:37:16
|
|
|
Kõik telia ühendused olid maas, nii internetid kui ISDN. Tundub Telia sõlme viga, pole esimene kord. Küll aga on esimene kord, kui telefonid ka maas olid. Hooldustöödest antakse ette teada, sellest mitte. Katkestus algas öösel ja kestis poole päevani välja.
Igatahes võtsin juba konkureerivalt ettevõttelt hinnapakkumise...
Mida teha 4G ühendusega ISDN-vahendusjaama puhul?
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
Pailaps
HV Guru
liitunud: 13.05.2004
|
04.04.2017 15:12:52
|
|
|
Reaper kirjutas: |
Kõik telia ühendused olid maas, nii internetid kui ISDN. Tundub Telia sõlme viga, pole esimene kord. Küll aga on esimene kord, kui telefonid ka maas olid. Hooldustöödest antakse ette teada, sellest mitte. Katkestus algas öösel ja kestis poole päevani välja.
Igatahes võtsin juba konkureerivalt ettevõttelt hinnapakkumise...
Mida teha 4G ühendusega ISDN-vahendusjaama puhul? |
Backup, konkureeriv ettevõte ei lahenda rikkeküsimust, kui SPOF kätte maksab. See tuleb endal ära teha. Konkureeriv ettevõte võiks anda teise kaabli juurde. Üldiselt kasutatakse Telia optikat endiselt, seega rikete lahendamise kiirus sõltub jällegi Telia enda meeskonna kättesaadavusest.
Ma võtsin pakkumised Tartus Starman/STV/Elisa/Linxtelecom käest. Kolm neist keeldus ühendust ehitamast, kuna liiga kallis. Kaks neist andsid võrdlemisi kõrgema summa, mis ei olnud vastuvõetav. Seega kasutan turuliidrit edasi.
Tallinnas pole asi õnneks nii keeruline.
_________________ Ma trollin 50% oma postitustest. |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
|
Reaper
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.08.2005
|
04.04.2017 15:25:41
|
|
|
No ISDN ongi SPOF, ma ei näe mingit võimalust selle dünaamiliseks ruutimiseks.
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
Pailaps
HV Guru
liitunud: 13.05.2004
|
04.04.2017 18:26:52
|
|
|
Telia Callguide toetab Dynamic Call Routingut. Ilmselt võimalus, mida veel ei kasutata. Mediatrix tekitab lihtsalt tavaliini ja seni kuni tal internet saavad telefonid ilusti toimima. Lisaks on võimalik konfigureerida vastavalt sihtkohtadele, kas kõne suundub Kõnekeskusesse või PSTN võrku.
_________________ Ma trollin 50% oma postitustest. |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
|
Zuumbox
HV kasutaja
liitunud: 26.08.2016
|
02.07.2017 12:17:53
|
|
|
Probleem VoIP'ga: vahetasin oma TG784 teise samasuguse vastu, sest selle WiFi hakkas näkku panema (sain järelturult võileivahinna eest). Peale resetti ja oma konfi taastamist Restore'ga VoIP tööle ei hakka (ei, ruuteri viga ei ole, sest peale resetti töötas). WebUI Telephony alt näitab Status roheline ja Registered punane; telefon annab kinnist tooni. Ideid?
|
|
tagasi üles |
|
|
A.S.
HV Guru
liitunud: 27.10.2003
|
02.07.2017 12:24:30
|
|
|
Konf on vast siis probleemideta võimalik taastada kui ruuteri tarkvara versioon sama on? Aga telefoni töölehakkamine võtabki teinekord üsna pikalt aega.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
Zuumbox
HV kasutaja
liitunud: 26.08.2016
|
02.07.2017 12:27:26
|
|
|
Jah, mõlemal 8.C.D.9. See "üsna pikalt" võib olla siis kui pikalt? Mitu päeva?
|
|
tagasi üles |
|
|
A.S.
HV Guru
liitunud: 27.10.2003
|
02.07.2017 12:30:44
|
|
|
Ükskord ma tüdinesin lausa ootamast ära, päris mitu tundi läks. Õhtuks oli ikka tööle hakanud.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
Zuumbox
HV kasutaja
liitunud: 26.08.2016
|
02.07.2017 12:34:21
|
|
|
Hm, ruuteri viskasin eile ringi, täna ikka veel pole. Nädalavahetus ei lähe arvesse?
|
|
tagasi üles |
|
|
A.S.
HV Guru
liitunud: 27.10.2003
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
Zuumbox
HV kasutaja
liitunud: 26.08.2016
|
02.07.2017 13:10:55
|
|
|
Kolasin iseteeninduses ringi küll aga sellist kohta ma ei suutnud leida Terve see iseteeninduse värk on ka muidugi väga haigelt ülesse ehitatud Tegin sealt VoIP'i taastamise; esimese raksuga ei õnnestunud, teisel katsel tuli vastuseks, et "hakkab tööle 15 min jooksul". No saame näha...
Igaljuhul, tänud kasuliku lingi eest
|
|
tagasi üles |
|
|
|