IMO üks parimaid asju mida ma kunagi kuulnud olen: Level Cap'i ei ole. Ei peategelasele, ega kaaslastele. Saad leveldada kuni absoluutselt kõik skillid ja asjad on omandatud. Kuigi antakse mõista, et nö. "tavapärase" mängimise käigus niipalju XP'd ei kuku, et kõik ära maxida. Eeldan, et selleks peab kõvasti ületunde tegema.
Siiski, väga hea uudis, sest pea kõikides viimase aja RPG'des on level cap olnud, sageli täiesti absurdsel moel - a'la DA:I, kus max leveli võisid saada peale ca. 50% sisu tegemist.
Esimesed 13 minutit. Kui te tahate absoluutselt kõiki stoori spoilereid vältida, siis ärge vaadake. Mina vaatasin aga õnneks midagi tohutult ei spoilitud. Küll aga seletas algus ära miks näiteks venna valimisel õde saadaval pole ja vastupidi ja lisaks ka vihjas sellele miks sinust pathfinder saab.
Järgnev pole spoiler vaid seletab mis osas miski toimub, et nt saate osa videost vaadata ainult:
Esimesed 2 minutit on cinematic ja scroll text mis seletab lahkumise asjaolusid. 2 kuni 3 minut on saabumine andromedasse cinematic. 3 kuni 6 minut on ryderi ülesärkamine ja rääkimine med bays doktor Alexandra T'Perro-ga. Alates kuuendast minutist on main stoori osa suures osas mida ma ei hakka spoilima.
Kas need briifingud on osa mängust või mingi youtube'i meta teema? Kui mängus ei näe, siis võiks vist isegi spoilerdamata ära vaadata?
Need sellised mõnused lore klipid kus tutvustatakse erinevaid asju (meeskonda, relvastust, viimases videos erinevaid maailmaid mida näha võib jne). Mina selliseid asju ei väldi - aga paljud jah ei taha teada midagi meeskonnast või kuidas mingi asi Andromeda maailmas on (lore vaatenurgast).
Isegi arvan et see ei oma tähtsust kas need samad klipid ka mängus on. Need on tutvustavad klipid, kui siis nende funktsioon mängus ka sama - või kui pole mängus, siis antakse sama info teistmoodi edasi.
7 planeeti on nö. "peamissiooni" teema ning vähemalt üks neist peaks olema suurema avastatava kaardiga kui kogu DA:I kokku pandult. Ehk praktikas peaks avastatavat maad kogu mängus olema isegi rohkem, kui näiteks Witcher 3's.
Ülejäänud planeedid peaksid olema siis kõrvalmissioonide teema. Kas siis kohad mida avastad ise, või on mingi quest, mida pead avastama, mis siis sinna juhatab.
Ehk tundub suht võrreldav Mass Effect 1'ga, kus oli samuti käputäis "main quest" planeete ning siis paar korda enam teisi kohti, mis olid kas niisama avastamiseks või olid mingid kõrvalmissioonid nendega seotud. Küll aga on selge, et seekord on planeetidele ka tõeliselt rõhku pandud ning pole enam tegemist tühja ja visuaalselt mageda maaga.
---
Planeete mida niisama galaktika kaardil uurida saad peaks aga olema üle 100.
Ryder feels more relatable thanks to the new dialogue system that allows you to better dictate Ryder’s personality.
Mass Effect: Andromeda does away with the black and white Paragon and Renegade options in favor of four other response types that aren’t colored by morality. Instead I chose between emotional, logical, casual, and professional lines that shape Ryder’s character. In one playthrough Ryder was somewhat shy and sometimes struggled for confidence when talking to crew members, but in another I made Ryder stern with little care for the feelings of others.
Tundub nagu DA:2 süsteem, mis IMO oli ideaalne. Sõltuvalt sellest mis isiksusetüüpi sa kõige enam valisid, muutus ka peategelase üleüldine kõnemanneer, isiksus ja tema nö. "kuulsus". Siiani imestan, et miks ME2 ja ME3 sama süsteemi ei kasutanud. DA:I puhul oli arusaadav kuna erinevate rasside valik peategelasele ning topelt voice-over oleks töö arvatavasti liiga mahukaks ja imelikuks teinud. Aga ME2 ja ME3 puhul neid probleeme poleks olnud.
tsitaat:
In Andromeda, Ryder is always accompanied by an integrated AI that acts a little like The Legend of Zelda’s Navi, but instead of being talkative like the squadmates he occasionally chimes in to offer analysis and advice for objectives.
Põhimõtteliselt ME2 ja ME3 E.D.I. Veidi vähema iseloomu, kuid kuuldatavasti huvitava taustalooga.
tsitaat:
Since Andromeda doesn’t lock Ryder into one class, I felt like I could be flexible with the squadmates I brought along to each mission.
Vaba klass on huvitav valik, kuigi suure tõenäosusega valin endale tiimi kindlat kaks tüüpi ja teen ainult nendega mängu läbi ning siis hakkan järgnevate läbimängimistega neid vahetama.
tsitaat:
If you’re new to the series or simply forgot some of the finer details, Andromeda does supply players with enough information about these issues.
Nagu alati.
tsitaat:
At one point I talked with my human squadmate Cora about dragons, and not long after Ryder saw a huge beast flying in the sky. Ryder then brought up conversation they had with Cora to their other human companion, Liam. Had I not taken the time to talk to Cora previously I wouldn’t have experienced that.
Hea kuulda. Selline dialoogide areng on juba mitu aastat teema olnud, ning vajalik, et Bioware kuulsus heade tegelaste ja nende suhtlusvalikute osas säiliks.
tsitaat:
There’s a surprising variety of planets and people you’ll meet. One of my favorite parts of being in this galaxy was how it felt like it lived without me. I came across random enemy scuffles and plenty of fun conversations between random people on the Nexus – I’ll always wonder if that salarian engineer ever got his Galactic Girl Scout cookies. Squadmates react to the environment more too. All this is great, but it was a little disappointing when I accidentally cut someone off because I triggered a new scripted line. Still, too much good writing seems like a decent problem to have.
Kõlab sarnaselt DA:I'le, kus samuti avastamise "banter" oli väga suur osa mängust, kuid kahjuks alati eksisteerivad mõned scriptitud evendid, mis neid ära lõpetavad. Loodan, et Bioware proovib vähemalt nii teha, et kui mõni scriptitud värk ette tuleb, siis algab banter pärast uuesti, et ei läheks täitsa kaduma.
sooty, Ei mitte sections vaid gated. Ehk siis saad normaalselt algusest alustada aga ilmselt teatud stoorimissioonist ei saa enam edasi. Siis saad lihtsalt restart panna ja algusest proovida nt teise tegelasega mängida ja teisi otsuseid langetada.
Here are my observations. Note that these are all from the perspective of Scott Ryder; we got kicked out before I could do another lap with Sara.
Spoiler
Peebee
tsitaat:
Scott Ryder could not seem to resist flirting with Peebee; the option came up multiple times in our chat, which seemed to be the first opportunity the pair had had to really get to know each other. Peebee was very open about her life and experiences – I won’t spoil what she actually said – but much more guarded about her immediate plans, even as she asked Ryder for help with them. I don’t know how she would have reacted to Scott’s flirting because I felt I could not make myself vulnerable to someone clearly hiding a potentially dangerous secret. She might be building a Reaper or something. I refuse to have another Anders or Solas moment.
Vetra
tsitaat:
Some people are calling Vetra the new Garrus, but to them I say: nonsense. Garrus was my best bro and comrade in arms, a burned-out cop whose heart of gold I extracted through patience and friendship. Vetra, on the other hand, is a cheerful wheeler and dealer who knows how to work shady, underground connections – and yet comes over all dorky and embarrassed after a good flirting session. I will climb her like a tree. Tall space girlfriends are the best space girlfriends.
Liam
tsitaat:
A former cop, among other things, Liam fulfills the unfortunate role of early BioWare companion who says a lot of obvious things and asks eye-rolling questions in order for exposition to be delivered to you, the player, who unfortunately cannot be trusted to remember things for whole seconds or form simple connections, due to years of over-stimulation and instant gratification. Hopefully he improves as time goes on. He does not bang dudes and stated this explicitly when I tried it on.
Cora
tsitaat:
Unless there’s some scene in Mass Effect Andromeda where you put on a play, we know Cora is at the very least interested in banging one of the Ryder siblings, because she and Scott have a pash in a trailer. And yet I received zero option to flirt with her during my preview, despite lengthy dialogue. This pleased me somewhat because I secretly hope Cora and Sara get together, but I’m guessing she’s The Hard To Get One.
Drack
tsitaat:
There were no flirt options for Drack. Is he off the table? When oh when will BioWare let us bang krogans? Sure, they have four testicles, but Turians and Quarians have, like, poisonous physiology, and they get banged. How on earth do all these species even – well, look, the point is: come on BioWare, let us bang a krogan. Maybe not Drack though; that doctor voiced by Natalie Dormer already called dibs. You can just bet I’m gonna help make that happen.
Jaal
tsitaat:
The Best Boy. 100% omnisexual, I’m calling it now, based on zero hard evidence and purely on how clear it is that BioWare staff consider him the heartthrob. Has a nice voice but, without going into spoiler territory, he’s not really in a romance mood during the time we spent talking. We had a pleasant chat and got on very well, but when I tried to talk to him again he snapped at me and told me he was still mad about our argument. I had no idea what argument he was referring to but this is not inconsistent with my real life relationship experiences.
Some guy in the hold
tsitaat:
I forget the guy in the hold’s name – I don’t think he was a party member? – but he was 100% DTB Scott Ryder.
Ja sinna need tunnid jälle minema hakkavad kui ta vähegi sarnane ME3 omale tuleb loodetavasti on netcode vähe paremaks tehtud ja ei ikaldu jälle elioni neti otsas. _________________ Terrorists have two eyes, pandas have two eyes. Coincidence? I think not!
><(((°>
Kas seda ME:A-d võib hakata ka mängima ilma, et oleks ühtegi varasemat osa mänginud? _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kas seda ME:A-d võib hakata ka mängima ilma, et oleks ühtegi varasemat osa mänginud?
tundub küll nii, tootjad samuti väitnud,et ei ole vajadust teada mis eelmistes osades juhtus.
Aga samas usun, nagu igat mänguseeriat mängides, et varasemad osad aitavad maailmast paremini aru saada. Lore paremini mõista. Mass Effect on hea mänguseeria.
Kas seda ME:A-d võib hakata ka mängima ilma, et oleks ühtegi varasemat osa mänginud?
tundub küll nii, tootjad samuti väitnud,et ei ole vajadust teada mis eelmistes osades juhtus.
Aga samas usun, nagu igat mänguseeriat mängides, et varasemad osad aitavad maailmast paremini aru saada. Lore paremini mõista. Mass Effect on hea mänguseeria.
Et kõiki neid läbi mängida järjest, kulub päris palju aega
peab siis 16ndal ligi võtma. varem pole ME asju mänginud.. saab kena sissejuhatus olema. Masin kah selline mis silmakommi tasemel full HD's asjad vabalt ära peaks vedama _________________ ..||..
Heh, tuues pisut tagasi oma varasemalt postitatud arutelu, siis nüüd üks enim tuntud ja levinud Briti ajaleht on samuti väikese artikli suutnud kokku kirjutada -
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.