Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Bolti ja taksonduse teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 87, 88, 89 ... 247, 248, 249  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 19.12.2016 23:58:14 vasta tsitaadiga

Renka kirjutas:
Janis kirjutas:
Renka kirjutas:

Mind kliendina pole kunagi huvitanud kas mind sõidutab taksojuht või sõidujagaja

See on umbes nagu varastatud kraami ostmine oleks okei.
icon_question.gif Viitad sellele, et taksojuhid arveldavad suures osas sularahas ja kassast suur osa läheb mustalt oma tasku?

Noh et sind ei huvita, kas asi ja tema päritolu, antud juhul teenus, on legaalne ja legaalsel viisil saadud või mitte.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002




sõnum 20.12.2016 00:17:18 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Renka kirjutas:
Janis kirjutas:
Renka kirjutas:

Mind kliendina pole kunagi huvitanud kas mind sõidutab taksojuht või sõidujagaja

See on umbes nagu varastatud kraami ostmine oleks okei.
icon_question.gif Viitad sellele, et taksojuhid arveldavad suures osas sularahas ja kassast suur osa läheb mustalt oma tasku?

Noh et sind ei huvita, kas asi ja tema päritolu, antud juhul teenus, on legaalne ja legaalsel viisil saadud või mitte.
Teenus on rohkem legaalne kui sularaha-taksondus.

Seaduses näpuga järge ajades võib praeguse seisuga vist jah ebaseaduslikuks nimetada - samas on seadusandja selgelt mõista andnud, et see teenus tuleks legaliseerida ja töö selle nimel käib.

Maksude maksmata jätmine nende mitte deklareerimisel on aga väga selgelt ebaseaduslik.

_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
huviline30
HV vaatleja

liitunud: 25.12.2011




sõnum 20.12.2016 01:26:01 vasta tsitaadiga

Renka kirjutas:
Janis kirjutas:
Renka kirjutas:
Janis kirjutas:
Renka kirjutas:

Mind kliendina pole kunagi huvitanud kas mind sõidutab taksojuht või sõidujagaja

See on umbes nagu varastatud kraami ostmine oleks okei.
icon_question.gif Viitad sellele, et taksojuhid arveldavad suures osas sularahas ja kassast suur osa läheb mustalt oma tasku?

Noh et sind ei huvita, kas asi ja tema päritolu, antud juhul teenus, on legaalne ja legaalsel viisil saadud või mitte.
Teenus on rohkem legaalne kui sularaha-taksondus.

Seaduses näpuga järge ajades võib praeguse seisuga vist jah ebaseaduslikuks nimetada - samas on seadusandja selgelt mõista andnud, et see teenus tuleks legaliseerida ja töö selle nimel käib.

Maksude maksmata jätmine nende mitte deklareerimisel on aga väga selgelt ebaseaduslik.


Kui panna kaks hinnakirja.Üks maksudega(arve km 20%,töötaja sots-ja tulumaks ca 55%) ja teine ilma, kumma valid,kui hinnavahe oleks poole kallim?See on igale ajudega kahejalgsele selge,et hetke hinnad täismahus seda ei võimalda.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 20.12.2016 01:27:08 vasta tsitaadiga

Renka kirjutas:
Janis kirjutas:
Renka kirjutas:
Janis kirjutas:
Renka kirjutas:

Mind kliendina pole kunagi huvitanud kas mind sõidutab taksojuht või sõidujagaja

See on umbes nagu varastatud kraami ostmine oleks okei.
icon_question.gif Viitad sellele, et taksojuhid arveldavad suures osas sularahas ja kassast suur osa läheb mustalt oma tasku?

Noh et sind ei huvita, kas asi ja tema päritolu, antud juhul teenus, on legaalne ja legaalsel viisil saadud või mitte.
Teenus on rohkem legaalne kui sularaha-taksondus.

Seaduses näpuga järge ajades võib praeguse seisuga vist jah ebaseaduslikuks nimetada - samas on seadusandja selgelt mõista andnud, et see teenus tuleks legaliseerida ja töö selle nimel käib.

Maksude maksmata jätmine nende mitte deklareerimisel on aga väga selgelt ebaseaduslik.


Aga saad sa aru, et maksude maksmine teenuse hinnalt ei ole võimalik? Kui vahendusäpp ise sulle peale ei maksa, st juhile midagi kompenseerides?

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M8T0
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 20.12.2016 01:37:07 vasta tsitaadiga

Kuidas ei ole? Jah eelnevalt olen arvamust avaldand, et brutosummast (ehk vahendustasu ei saa maha arvata) arvestamine on ebaaus ja vale. Aga siiski ka sellisel juhul jääks kätte kuu või pikmas lõikes keskmiselt 8+€/h. See pole ju kehva Eesti mõistes. Jah - ma mõtlen lisatööna. Pole kunagi mõeldud põhitööks see asi. Lisaks ükshetk on vaja mingeid kaikaod vahetada, rehve ja kindlustust osta. Samas on see eraauto mitte tööauto esmasena seega sellised väljaminekud oleks niivõinaa.
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002




sõnum 20.12.2016 01:38:27 vasta tsitaadiga

crackpot kirjutas:
Renka kirjutas:
Janis kirjutas:
Renka kirjutas:
Janis kirjutas:
Renka kirjutas:

Mind kliendina pole kunagi huvitanud kas mind sõidutab taksojuht või sõidujagaja

See on umbes nagu varastatud kraami ostmine oleks okei.
icon_question.gif Viitad sellele, et taksojuhid arveldavad suures osas sularahas ja kassast suur osa läheb mustalt oma tasku?

Noh et sind ei huvita, kas asi ja tema päritolu, antud juhul teenus, on legaalne ja legaalsel viisil saadud või mitte.
Teenus on rohkem legaalne kui sularaha-taksondus.

Seaduses näpuga järge ajades võib praeguse seisuga vist jah ebaseaduslikuks nimetada - samas on seadusandja selgelt mõista andnud, et see teenus tuleks legaliseerida ja töö selle nimel käib.

Maksude maksmata jätmine nende mitte deklareerimisel on aga väga selgelt ebaseaduslik.


Aga saad sa aru, et maksude maksmine teenuse hinnalt ei ole võimalik? Kui vahendusäpp ise sulle peale ei maksa, st juhile midagi kompenseerides?
see on ju juhi enda majandamise küsimus. Kõik sõitude andmed ja laekuvad summad on elektrooniliselt logitud ja jälgitavad. Kui nüüd juht otsustab maksuametil naha üle kõrvade tõmmata siis tuleb EMTA poolt kena nõue.

Taksojuhtide puhul kes lasevad raamatupidamisest läbi ainult minimaalse vajaliku (võibolla moe pärast natuke peale ka) aga ei saa keegi ka parema tahtmise juures midagi välja nõuda. Saan aru, et see on üks suur mädaõun taksojuhtide jaoks kogu selle asja juures - miks igasugu appidele ja elektroonilisele raha liigutamisele kaikaid kodaratesse loobitakse. Aga tarbija ja maksumaksja jaoks on see mugavam ning ka ausam.

See hindade dumping mis toimub on küll ajuvaba - aga see ei ole nagunii jätkusuutlik tegevus. Mingi hetk jääb tugevam peale ja elu läheb edasi. Turumajanduse loomulik olelusvõitlus. Aga igal juhul kui teenuse pakkujaid on siis tähendab, et ka dumpinghindadest tuleb veel mingisugust sissetulekut siiski. Sest kahjumiga ei sõidaks ju ükski juht. Või on keegi tõesti nii rumal ja teeb seda?

_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
huviline30
HV vaatleja

liitunud: 25.12.2011




sõnum 20.12.2016 01:47:24 vasta tsitaadiga

Marto. kirjutas:
Kuidas ei ole? Jah eelnevalt olen arvamust avaldand, et brutosummast (ehk vahendustasu ei saa maha arvata) arvestamine on ebaaus ja vale. Aga siiski ka sellisel juhul jääks kätte kuu või pikmas lõikes keskmiselt 8+€/h. See pole ju kehva Eesti mõistes. Jah - ma mõtlen lisatööna. Pole kunagi mõeldud põhitööks see asi. Lisaks ükshetk on vaja mingeid kaikaod vahetada, rehve ja kindlustust osta. Samas on see eraauto mitte tööauto esmasena seega sellised väljaminekud oleks niivõinaa.


Nii on nv öödel.Nädala sees 2-3x madalam.Tallink takso ei saanud hakkama palgatöötajast juhtide pidamisega(krooniajal oli vist 8k-10k neto).


viimati muutis huviline30 20.12.2016 01:49:46, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M8T0
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 20.12.2016 01:54:25 vasta tsitaadiga

Ei tea nädala sees väga kaasa rääkida. Ilmselt ainult õhtusel tipptunnil on veidi teha aga ummikud rikuvad ära. Ma mõtlesin jah keskmist reede õhtust pühapäeva õhtuni k.a. päeval sõitmist.

A ja see number oli võetud 10l/100le küttekuluga. Minidiisli või elektrikaga on asi veel hoopis teine.
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 20.12.2016 10:42:22 vasta tsitaadiga

Marto on tüüpiline "tegin pätti aga keegi ei saa tõestada höhöhö" suhtumisega.

Mina leian, et nii taksojuhtidele kui nö "sõidujagajatele" peaks olema ühtne süsteem kuidas nad seda ametit pidada tohivad. Vaadaku üle iganenud taksolitsentside teema ja seadku sisse uus õppe/koolitusprogramm mida läbides võid hakata teenust pakkuma ja saad omale miskise litsentsi. Nii on aus. Kui tahetakse teenust pakkuda peab olema mingi ühtne regulatsioon mis tingimused paika seab: mis oskused inimesel olema peavad. Nii on igal pool. Kraanajuhiks ei saa ka lampi hakata.

Nt mingi koolitus mis maksab ala 500 euri kestab mingi teatud arvu päevi ja lõpus eksam. Koosneb klienditeenindusstandarditest, ohutuse asjades jne jne mis neil vaja on. Ma saan aru et taksistidel on selline asi tegelt olemas aga siin on praaksutud et see on jura - no hakkaks siis sealt otsast pihta kust asi mädaneb. Selle asemel üritatakse üksteisele ära teha.

Teid võibolla ei koti sõites, et kes teenust pakub aga vat mind näiteks kotib. Just siis, et ÄKKI juhtub midagi ja siis on vähemalt seadused mis seda reguleerivad. Sõidujagaja võib laksu pannes mulle pm öelda, et ise olid idikas kaasreisija, ei saa sa kuskile kaevata. Neid näiteid võib ilmselt veel tuua.

Kasutan endiselt Taxify äppi ka vahel aga võtan sealtki ainult takso ja ainult juhul kui sulli pole käepärast. Kahjuks on viimased taksotellimised olnud ka ühe tärni väärilised. Keegi tagasisidele vastanud ei ole.

EDIT: ja sõidjagajaid ei võta tõesti sellepärast et hind tuleb kallim ja ma ei viitsi tõesti juhatada kuhu sõitma peab. Viimast on juhtunud mõlemas leeris.

_________________
Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled)
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M8T0
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 20.12.2016 11:35:47 vasta tsitaadiga

Ei tee omaarust ka pätti icon_smile.gif Leian , et kui juba MTA's on kirjas kuidas toimima peaks ning igati reguleeritud seadus on vastuvõtmisel/arutlusel siis järelikult on ka kõik okei ning sõidame edasi. See on alati nii, et vana süsteemi kasutajad vigisevad ja löövad trumme mingi aja. Lõpuks lähevad üle nagunii.

Mis erinevus sul on laksu pannes taksos või eraautos istudes? Kuhu sa kaebad mida? Kui autol on kindlustus siis autol on kindlustus - takso kindlustus on lihtsalt kallimast riskigrupist.

Mis juhatamisest sa räägid? Pole iialgi vaja olnud v.a. , et vot nüüd keera siit majajuures paremale kuna trepikoda on seal.
Selline ei tohiks muidugi sõita keda on vaja juhendada.
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.12.2016 11:39:46 vasta tsitaadiga

http://geenius.ee/uudis/vordleme-kes-rohkem-kindlustatud-kas-soidujagamist-voi-taksoteenust-kasutav-klient

tsitaat:
Taxify sõitudel lisakaitset pole
Alustame kodumaisest Taxifyst, mille Eesti tegevjuhi Henrik Raave sõnul ei ole neil ühtki kompensatsiooni- ega toetusmeedet Taxify platvormi vahendusel tehtavate sõitude ja nende käigus toimuda võivate avariide katteks.

See tähendab, et Taxify teenust kasutav isik on samas seisus nendega, kes satuvad avariisse nn tavalise sõiduautoga.

Taxify teatel ei ole ükski teenuse abiga sõitev sõidujagaja avariisse sattunud.

Ameeriklaste Uber pakub täiskaitset
Ameeriklaste Uberiga on lood aga märksa paremad. Uber Eesti tegevjuhi Enn Metsari sõnul on kõik Uberi sõidud lisaks tavalisele liikluskindlustusele kindlustatud ka Uberi globaalse poliisiga, mis kehtib iga sõidu vältel ning katab vajadusel reisija ja teiste võimalike osapoolte kahjud.

“Sinna hulka kuuluvad nii võimalikud tervisekahjud, ravikulud kui varalised kahjud. Uberi täiendav kindlustus on kehtinud kõikidel sõitudel Eestis alates 15. maist 2015, kui Uberi platvorm Eestis avati,” sõnas Metsar.

Kuna Eestis ei ole ükski Uberi juht avariisse sattunud, siis ei ole praktikas läinud poliisi vaja ning seetõttu ei oska Metsar selle täpsemaid tingimusi ning rahasummasid avalikustada.


Sellest Uberi globaalsest täiskaitsest polnudki teadlik icon_eek.gif

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
lightbluefox
HV Guru

liitunud: 30.12.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.12.2016 12:53:05 vasta tsitaadiga

Tingimusi ei tea, aga mida see täiskaitse reaalselt kahjukannatajale tähendab? icon_lol.gif Okei, kui klient oli ravikindlustuseta isik (vähetõenäoline, et kodutud taksoga sõidavad) aga teistel puhkudel? Eestis on kindlustusega isikule arstiabi tasuta, USAs illmselt palju olulisem teema.
Vaevalt nüüd Uberi kindlustus kuidagi kvaliteetsema ravi tagab, või makstakse mingit voodipäevatasu, kuldhambad jne kinni?
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.12.2016 15:13:05 vasta tsitaadiga

Kindlustus tagab selle, et kui püsivalt töövõime kaotad, siis saad elu lõpuni kindlustuselt raha.
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
merku
HV kasutaja

liitunud: 08.03.2004




sõnum 20.12.2016 17:42:20 vasta tsitaadiga

Uber pidavat teatud kohtades juhtidele ikka kõvasti peale maksma, sest baashinnaga ei hakkaks neil keegi enam sõitma. Taxify juhid võiks ka suu lahti teha (või juba makstakse peale aga lihtsalt ei räägi?).

Uber pidavat jääma see aasta kuni 2,6 miljardit $ kahjumisse ka icon_rolleyes.gif
_
_
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Spezz
HV veteran

liitunud: 21.08.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.12.2016 19:15:57 vasta tsitaadiga

merku kirjutas:
Uber pidavat teatud kohtades juhtidele ikka kõvasti peale maksma, sest baashinnaga ei hakkaks neil keegi enam sõitma. Taxify juhid võiks ka suu lahti teha (või juba makstakse peale aga lihtsalt ei räägi?).

Uber pidavat jääma see aasta kuni 2,6 miljardit $ kahjumisse ka icon_rolleyes.gif
_
_

http://tehnika.postimees.ee/3952389/uberi-aastakahjum-kueuendib-ulmelise-3-miljardi-dollarini
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 66
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 20.12.2016 19:25:13 vasta tsitaadiga

merku kirjutas:
Uber pidavat teatud kohtades juhtidele ikka kõvasti peale maksma, sest baashinnaga ei hakkaks neil keegi enam sõitma. Taxify juhid võiks ka suu lahti teha (või juba makstakse peale aga lihtsalt ei räägi?).

Uber pidavat jääma see aasta kuni 2,6 miljardit $ kahjumisse ka icon_rolleyes.gif
_
_


See "teatud koht" on ka Eesti. Või keegi tõesti arvas, et 1.50 ja 0.3 saab teenust osutada?
Päris palju makstakse peale, viimase info järele saab juht, kes on 40h nädalas online 900.- kuus. Mingid trikid on seal veel, päris nii ei saa, et sätid end Rohula tänavale, oled online ja teed 1 tell päevas. Mingi kassanorm oli...

Edit: summa on muidugi illusoorselt suur, kütus ja pesu maksad vist ise, KUI makse ka maksaks, siis ei jää midagi järele. Tasku pistad, siis jääb.

Taxify jampsib oma nädalalõpu garantiidega, e kutsub sõitma, lubab mingi summa ja kui sa seda ise täis ei saa, maksab vahe kinni. Aga seal on ka see, et raadiusel ei ole piiranguid ja pead tegema 1.5 tööd tunnis, muidu garantii osas ei kvalifitseeru. E üks kaugemale sõitev klient ja p...ses, unusta oma "garantii" ära.

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M8T0
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 20.12.2016 22:31:57 vasta tsitaadiga

Miks ei või kaugele sõita? Sõida või paldiskisse. Keskmiselt 1,5 tellimust tunnis peavad olema Tallinnast alguse saanud. Normaalselt sõitev juht ei saa seda lubatud garantiid 100/120€ mitte kunagi kuna tegelt tuleb kassa suurem 6 tunniga alati. Kui sa ise ei tea siis milleks üldse jura ajada?
Tingimused on: 6tundi online vahemikus 00-08 , vähemalt poolteist tellimust tunnis Tallinnast ja 90% peab olema vastuvõetud tööd (või teistpidi 10% maksimum keeldutud) - siis makstakse vahe kinni kui 100 või 120€ kokku ei saand.

Uberist ei tea midagi aga loogiliselt on see 900 mõeldud ka kuu kassana ja kui selle ettenähtud tundidega kokku ei saa siis makstakse vahe kinni. Kuskil pole kirjas, et makstakse 900€ vaid makstakse 5 või 25 või mis iganes puudu on laisal juhil kes kuu peale seda kokku ei saa. 40h/nädalas ehj 160+tundi tähendab ikka see summa üle kahe korra rohkem kõvasti kui korralikult teeb. Samas - uber . Ei tea kui vähe seal on vms.
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
chesm6mmi
HV Guru
chesm6mmi

liitunud: 08.01.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.12.2016 12:32:32 vasta tsitaadiga

Spezz kirjutas:
merku kirjutas:
Uber pidavat teatud kohtades juhtidele ikka kõvasti peale maksma, sest baashinnaga ei hakkaks neil keegi enam sõitma. Taxify juhid võiks ka suu lahti teha (või juba makstakse peale aga lihtsalt ei räägi?).

Uber pidavat jääma see aasta kuni 2,6 miljardit $ kahjumisse ka icon_rolleyes.gif
_
_

http://tehnika.postimees.ee/3952389/uberi-aastakahjum-kueuendib-ulmelise-3-miljardi-dollarini


Eks vast see kahjum ongi niikaua kuni hinna dumpinguga on oma eesmärk saavutatud, ala konkurentide või taksode väljasöömine ja siis tõstetakse hinnad sinna tasemele kus hakkavad kasumit teenima. Ja kui kasumit teenima hakkavad siis juba üsna korralikult ma usun, kuna saavad turul hinda määrata ilma suurema konkurentsita...
Kommentaarid: 107 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 102
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 21.12.2016 16:41:05 vasta tsitaadiga

Marto. kirjutas:
Miks ei või kaugele sõita? Sõida või paldiskisse. Keskmiselt 1,5 tellimust tunnis peavad olema Tallinnast alguse saanud. Normaalselt sõitev juht ei saa seda lubatud garantiid 100/120€ mitte kunagi kuna tegelt tuleb kassa suurem 6 tunniga alati. Kui sa ise ei tea siis milleks üldse jura ajada?


Ma tahan teada, kuidas sa selle 1.5 tunnis Tallinnast alanud sõitu ära teed kui osa kliente end ebamõistlikult oodata laseb, mõni Vääna ja mõni kasvõi samasesse Paldiskisse läheb, ajaga lähed lõhki.
Teiseks ei saa sa tell tühistada, 90% pead võtma, olgu see või 10km kaugusel või keset Raekoja platsi, kust sa klienti lubatud kohta telefoni teel juhendad ning mõne etanoolis marineerinud linna mitte tundva kliendi puhul ei ole asi liht seda väärt, lihtsam oleks cancel.
E jälle on lihtne ajaga lõhki minna või ebamõistlikud ettesõidud saada.

Taxify enda foorumiski kurdavad.


_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M8T0
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 21.12.2016 17:42:07 vasta tsitaadiga

Linnast väga kaugele pole nii tihti aga kui on siis pole vahe. Vajalikud 9 tellimust teeb ära vähem kui 3 tunniga enamasti (6x1.5) Tallinnas. Sa ju saad aru, et vaja on 9tk 6 tunniga mitte iga tund 1.5 , et keskmine tuleks 1,5. Ülejäänd on ükskkõik. Tühistamised - arvesse lähevad sinu valitud raadiuses olevad tellimused. Kui range on 2km siis 3km kaiguselt tulnud asju tühista palju süda lustib. Jällegi - see kõik ei oma tähtsust kuna kassa on alati suurem kui garantii kõigil kes vähegi viitsivad liigutada. Forumis/grupis vigisevad need kes ei saa hakkama.
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ref
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.08.2003




sõnum 21.12.2016 20:15:32 vasta tsitaadiga

Marto., kas need numbrid on tehtavad ka juhul kui maksimaalselt jutti võiks sõita 4.5h millele peaks järgnema vähemalt 45min pausi. Lisaks mitte rohkem kui 9h ööpäevas ning mitte rohkem kui 45h nädalas (+ lisaks veel igapäevaselt minimaalselt 11h puhkeaega ja nädalas vähemalt ühel korral 45h jutti seda puhkeaega)?

Need on siis nõuded kutselistele juhtidele (st. juba praegu on naljakas seis - kutseline juht peab väga täpselt oma töörütmi järgima, samas taksojuhi puhul pole see oluline).

Kuniks normaalne sissetulek (peale kulude mahaarvamist ja maksude maksmist) nende numbrite piires pole tehtav siis ei saa rääkida viisakast, kvaliteetsest ning ohutust transporditeenusest. Ja ka neil, kes taksot sõidavad muu töö kõrvalt, ei tohiks tekkida soovi end nädalavahetusel oimetuks sõita (nt kui sõidab 2 ööd nädalavahetusel taksot siis see oleks sobiv vaid juhul kui nädala sees oleks sama palju jutti puhkeaega vms).

Teemaks pole ainult hetkeohutus vaid ka pikemaajaline mõju tervisele (kutseliste juhtide haigused jms), see omakorda tuleb meie tänases maksusüsteemis mingi aja pärast maksumaksja rahakoti kallale...

Ehk, et juba enne uberi ja taxify tulekut olid taksohinnad Tallinnas allpool mõistliku tasuvuse piiri (turg on hinna jubedalt alla viinud) ja praegu on asi veel hullem.

~10-15a tagasi sai pubist koju ~25 krooniga mis oli umbes üks õlu tol ajal, siis praegu viib uber ja sõbrad mu koju 3.50-4 eest, pubis maksan õlle eest umbes sama hinda, parema eest rohkemgi. Ja kui tol ajal ei suudetud "ühe õlle" eest kvaliteeti pakkuda, siis mis moodi täna peaks seda suutma?
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M8T0
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 21.12.2016 20:38:43 vasta tsitaadiga

ref kirjutas:
Marto., kas need numbrid on tehtavad ka juhul kui maksimaalselt jutti võiks sõita 4.5h millele peaks järgnema vähemalt 45min pausi. Lisaks mitte rohkem kui 9h ööpäevas ning mitte rohkem kui 45h nädalas (+ lisaks veel igapäevaselt minimaalselt 11h puhkeaega ja nädalas vähemalt ühel korral 45h jutti seda puhkeaega)?


Jah. 6 asendame lihtsalt 7ga.
Nädala-kuu värl läheb sinna uberi garantii alla ja ikkagi sellele kaugelt suure kaarega jah kuna see 900eur on pisike summa. Eriti kui siin 45hx4 järsku räägime.
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 21.12.2016 21:16:03 vasta tsitaadiga

Ennast seibideks ja rihmaks sõitjaid on ropp-palju, nii takso- kui privade hulgas. Taxify novembri kuu juht tegi enam kui 550 tööd. Ma küsisin, palju see imeloom roolis oli, aga üks Taxify töötaja leidsis, et tegemist on delikaatsete andmetega. 350h on min, mida pakun.
Sel teemal meeldib mulle toriseda, ka taksofirmade osas, sest see ei olegi normaalne. Ei taha ma istuda 24h roolis oleva inimese autosse, ei taha teda ka endale liikluses vastu tulema.

Ometi äpinduses oleks seda lihtsam reguleerida kui kunagi varem, peale 12h automaatne väljalogimine ja järgmised 12 sisse ei saa. Paraku ei ole see äpifirma huvi. Vähemasti mitte enne tragöödiat.

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.12.2016 21:38:38 vasta tsitaadiga

Seda ma olen ammu öelnud, et Taxify oleks pidanud kohe alguses valima Uberi-vastase strateegia. Nüüd siis kemplevad omavahel Taxify ja taksojuhid madalate hindade pärast.
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
M8T0
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 21.12.2016 21:45:15 vasta tsitaadiga

Ma läksin selle hinnajauramose peale sõitma tegelt kuna tekkis väike vaba auk. 2 tunniga kassa 33eur plus jots. Vahendustasu, kütus ja riigile maks maha jäi kahe tunniga kätte 19eurot. Ühed samad mollid virisevad seal alati - tellimusi tuli sekunditega seega see 1.90/0.40 oli ka hetkel väga okei. Ma ei oska nnagu halvasti mõelda 8.50€ tunnis neto kohta eestis kolmapäeva õhtul.

viimati muutis M8T0 21.12.2016 21:46:22, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Bolti ja taksonduse teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 87, 88, 89 ... 247, 248, 249  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.