Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
19.12.2016 23:58:14
|
|
|
Renka kirjutas: |
Janis kirjutas: |
Renka kirjutas: |
Mind kliendina pole kunagi huvitanud kas mind sõidutab taksojuht või sõidujagaja |
See on umbes nagu varastatud kraami ostmine oleks okei. |
Viitad sellele, et taksojuhid arveldavad suures osas sularahas ja kassast suur osa läheb mustalt oma tasku? |
Noh et sind ei huvita, kas asi ja tema päritolu, antud juhul teenus, on legaalne ja legaalsel viisil saadud või mitte.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
Renka
HV Guru

liitunud: 01.04.2002
|
20.12.2016 00:17:18
|
|
|
Janis kirjutas: |
Renka kirjutas: |
Janis kirjutas: |
Renka kirjutas: |
Mind kliendina pole kunagi huvitanud kas mind sõidutab taksojuht või sõidujagaja |
See on umbes nagu varastatud kraami ostmine oleks okei. |
Viitad sellele, et taksojuhid arveldavad suures osas sularahas ja kassast suur osa läheb mustalt oma tasku? |
Noh et sind ei huvita, kas asi ja tema päritolu, antud juhul teenus, on legaalne ja legaalsel viisil saadud või mitte. |
Teenus on rohkem legaalne kui sularaha-taksondus.
Seaduses näpuga järge ajades võib praeguse seisuga vist jah ebaseaduslikuks nimetada - samas on seadusandja selgelt mõista andnud, et see teenus tuleks legaliseerida ja töö selle nimel käib.
Maksude maksmata jätmine nende mitte deklareerimisel on aga väga selgelt ebaseaduslik.
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
huviline30
HV vaatleja
liitunud: 25.12.2011
|
20.12.2016 01:26:01
|
|
|
Renka kirjutas: |
Janis kirjutas: |
Renka kirjutas: |
Janis kirjutas: |
Renka kirjutas: |
Mind kliendina pole kunagi huvitanud kas mind sõidutab taksojuht või sõidujagaja |
See on umbes nagu varastatud kraami ostmine oleks okei. |
Viitad sellele, et taksojuhid arveldavad suures osas sularahas ja kassast suur osa läheb mustalt oma tasku? |
Noh et sind ei huvita, kas asi ja tema päritolu, antud juhul teenus, on legaalne ja legaalsel viisil saadud või mitte. |
Teenus on rohkem legaalne kui sularaha-taksondus.
Seaduses näpuga järge ajades võib praeguse seisuga vist jah ebaseaduslikuks nimetada - samas on seadusandja selgelt mõista andnud, et see teenus tuleks legaliseerida ja töö selle nimel käib.
Maksude maksmata jätmine nende mitte deklareerimisel on aga väga selgelt ebaseaduslik. |
Kui panna kaks hinnakirja.Üks maksudega(arve km 20%,töötaja sots-ja tulumaks ca 55%) ja teine ilma, kumma valid,kui hinnavahe oleks poole kallim?See on igale ajudega kahejalgsele selge,et hetke hinnad täismahus seda ei võimalda.
|
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
20.12.2016 01:27:08
|
|
|
Renka kirjutas: |
Janis kirjutas: |
Renka kirjutas: |
Janis kirjutas: |
Renka kirjutas: |
Mind kliendina pole kunagi huvitanud kas mind sõidutab taksojuht või sõidujagaja |
See on umbes nagu varastatud kraami ostmine oleks okei. |
Viitad sellele, et taksojuhid arveldavad suures osas sularahas ja kassast suur osa läheb mustalt oma tasku? |
Noh et sind ei huvita, kas asi ja tema päritolu, antud juhul teenus, on legaalne ja legaalsel viisil saadud või mitte. |
Teenus on rohkem legaalne kui sularaha-taksondus.
Seaduses näpuga järge ajades võib praeguse seisuga vist jah ebaseaduslikuks nimetada - samas on seadusandja selgelt mõista andnud, et see teenus tuleks legaliseerida ja töö selle nimel käib.
Maksude maksmata jätmine nende mitte deklareerimisel on aga väga selgelt ebaseaduslik. |
Aga saad sa aru, et maksude maksmine teenuse hinnalt ei ole võimalik? Kui vahendusäpp ise sulle peale ei maksa, st juhile midagi kompenseerides?
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
20.12.2016 01:37:07
|
|
|
Kuidas ei ole? Jah eelnevalt olen arvamust avaldand, et brutosummast (ehk vahendustasu ei saa maha arvata) arvestamine on ebaaus ja vale. Aga siiski ka sellisel juhul jääks kätte kuu või pikmas lõikes keskmiselt 8+€/h. See pole ju kehva Eesti mõistes. Jah - ma mõtlen lisatööna. Pole kunagi mõeldud põhitööks see asi. Lisaks ükshetk on vaja mingeid kaikaod vahetada, rehve ja kindlustust osta. Samas on see eraauto mitte tööauto esmasena seega sellised väljaminekud oleks niivõinaa.
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Renka
HV Guru

liitunud: 01.04.2002
|
20.12.2016 01:38:27
|
|
|
crackpot kirjutas: |
Renka kirjutas: |
Janis kirjutas: |
Renka kirjutas: |
Janis kirjutas: |
Renka kirjutas: |
Mind kliendina pole kunagi huvitanud kas mind sõidutab taksojuht või sõidujagaja |
See on umbes nagu varastatud kraami ostmine oleks okei. |
Viitad sellele, et taksojuhid arveldavad suures osas sularahas ja kassast suur osa läheb mustalt oma tasku? |
Noh et sind ei huvita, kas asi ja tema päritolu, antud juhul teenus, on legaalne ja legaalsel viisil saadud või mitte. |
Teenus on rohkem legaalne kui sularaha-taksondus.
Seaduses näpuga järge ajades võib praeguse seisuga vist jah ebaseaduslikuks nimetada - samas on seadusandja selgelt mõista andnud, et see teenus tuleks legaliseerida ja töö selle nimel käib.
Maksude maksmata jätmine nende mitte deklareerimisel on aga väga selgelt ebaseaduslik. |
Aga saad sa aru, et maksude maksmine teenuse hinnalt ei ole võimalik? Kui vahendusäpp ise sulle peale ei maksa, st juhile midagi kompenseerides? |
see on ju juhi enda majandamise küsimus. Kõik sõitude andmed ja laekuvad summad on elektrooniliselt logitud ja jälgitavad. Kui nüüd juht otsustab maksuametil naha üle kõrvade tõmmata siis tuleb EMTA poolt kena nõue.
Taksojuhtide puhul kes lasevad raamatupidamisest läbi ainult minimaalse vajaliku (võibolla moe pärast natuke peale ka) aga ei saa keegi ka parema tahtmise juures midagi välja nõuda. Saan aru, et see on üks suur mädaõun taksojuhtide jaoks kogu selle asja juures - miks igasugu appidele ja elektroonilisele raha liigutamisele kaikaid kodaratesse loobitakse. Aga tarbija ja maksumaksja jaoks on see mugavam ning ka ausam.
See hindade dumping mis toimub on küll ajuvaba - aga see ei ole nagunii jätkusuutlik tegevus. Mingi hetk jääb tugevam peale ja elu läheb edasi. Turumajanduse loomulik olelusvõitlus. Aga igal juhul kui teenuse pakkujaid on siis tähendab, et ka dumpinghindadest tuleb veel mingisugust sissetulekut siiski. Sest kahjumiga ei sõidaks ju ükski juht. Või on keegi tõesti nii rumal ja teeb seda?
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
huviline30
HV vaatleja
liitunud: 25.12.2011
|
20.12.2016 01:47:24
|
|
|
Marto. kirjutas: |
Kuidas ei ole? Jah eelnevalt olen arvamust avaldand, et brutosummast (ehk vahendustasu ei saa maha arvata) arvestamine on ebaaus ja vale. Aga siiski ka sellisel juhul jääks kätte kuu või pikmas lõikes keskmiselt 8+€/h. See pole ju kehva Eesti mõistes. Jah - ma mõtlen lisatööna. Pole kunagi mõeldud põhitööks see asi. Lisaks ükshetk on vaja mingeid kaikaod vahetada, rehve ja kindlustust osta. Samas on see eraauto mitte tööauto esmasena seega sellised väljaminekud oleks niivõinaa. |
Nii on nv öödel.Nädala sees 2-3x madalam.Tallink takso ei saanud hakkama palgatöötajast juhtide pidamisega(krooniajal oli vist 8k-10k neto).
viimati muutis huviline30 20.12.2016 01:49:46, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
20.12.2016 01:54:25
|
|
|
Ei tea nädala sees väga kaasa rääkida. Ilmselt ainult õhtusel tipptunnil on veidi teha aga ummikud rikuvad ära. Ma mõtlesin jah keskmist reede õhtust pühapäeva õhtuni k.a. päeval sõitmist.
A ja see number oli võetud 10l/100le küttekuluga. Minidiisli või elektrikaga on asi veel hoopis teine.
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
RustyZ
HV Guru

liitunud: 20.06.2004
|
20.12.2016 10:42:22
|
|
|
Marto on tüüpiline "tegin pätti aga keegi ei saa tõestada höhöhö" suhtumisega.
Mina leian, et nii taksojuhtidele kui nö "sõidujagajatele" peaks olema ühtne süsteem kuidas nad seda ametit pidada tohivad. Vaadaku üle iganenud taksolitsentside teema ja seadku sisse uus õppe/koolitusprogramm mida läbides võid hakata teenust pakkuma ja saad omale miskise litsentsi. Nii on aus. Kui tahetakse teenust pakkuda peab olema mingi ühtne regulatsioon mis tingimused paika seab: mis oskused inimesel olema peavad. Nii on igal pool. Kraanajuhiks ei saa ka lampi hakata.
Nt mingi koolitus mis maksab ala 500 euri kestab mingi teatud arvu päevi ja lõpus eksam. Koosneb klienditeenindusstandarditest, ohutuse asjades jne jne mis neil vaja on. Ma saan aru et taksistidel on selline asi tegelt olemas aga siin on praaksutud et see on jura - no hakkaks siis sealt otsast pihta kust asi mädaneb. Selle asemel üritatakse üksteisele ära teha.
Teid võibolla ei koti sõites, et kes teenust pakub aga vat mind näiteks kotib. Just siis, et ÄKKI juhtub midagi ja siis on vähemalt seadused mis seda reguleerivad. Sõidujagaja võib laksu pannes mulle pm öelda, et ise olid idikas kaasreisija, ei saa sa kuskile kaevata. Neid näiteid võib ilmselt veel tuua.
Kasutan endiselt Taxify äppi ka vahel aga võtan sealtki ainult takso ja ainult juhul kui sulli pole käepärast. Kahjuks on viimased taksotellimised olnud ka ühe tärni väärilised. Keegi tagasisidele vastanud ei ole.
EDIT: ja sõidjagajaid ei võta tõesti sellepärast et hind tuleb kallim ja ma ei viitsi tõesti juhatada kuhu sõitma peab. Viimast on juhtunud mõlemas leeris.
_________________ Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled) |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
20.12.2016 11:35:47
|
|
|
Ei tee omaarust ka pätti Leian , et kui juba MTA's on kirjas kuidas toimima peaks ning igati reguleeritud seadus on vastuvõtmisel/arutlusel siis järelikult on ka kõik okei ning sõidame edasi. See on alati nii, et vana süsteemi kasutajad vigisevad ja löövad trumme mingi aja. Lõpuks lähevad üle nagunii.
Mis erinevus sul on laksu pannes taksos või eraautos istudes? Kuhu sa kaebad mida? Kui autol on kindlustus siis autol on kindlustus - takso kindlustus on lihtsalt kallimast riskigrupist.
Mis juhatamisest sa räägid? Pole iialgi vaja olnud v.a. , et vot nüüd keera siit majajuures paremale kuna trepikoda on seal.
Selline ei tohiks muidugi sõita keda on vaja juhendada.
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
20.12.2016 11:39:46
|
|
|
http://geenius.ee/uudis/vordleme-kes-rohkem-kindlustatud-kas-soidujagamist-voi-taksoteenust-kasutav-klient
tsitaat: |
Taxify sõitudel lisakaitset pole
Alustame kodumaisest Taxifyst, mille Eesti tegevjuhi Henrik Raave sõnul ei ole neil ühtki kompensatsiooni- ega toetusmeedet Taxify platvormi vahendusel tehtavate sõitude ja nende käigus toimuda võivate avariide katteks.
See tähendab, et Taxify teenust kasutav isik on samas seisus nendega, kes satuvad avariisse nn tavalise sõiduautoga.
Taxify teatel ei ole ükski teenuse abiga sõitev sõidujagaja avariisse sattunud.
Ameeriklaste Uber pakub täiskaitset
Ameeriklaste Uberiga on lood aga märksa paremad. Uber Eesti tegevjuhi Enn Metsari sõnul on kõik Uberi sõidud lisaks tavalisele liikluskindlustusele kindlustatud ka Uberi globaalse poliisiga, mis kehtib iga sõidu vältel ning katab vajadusel reisija ja teiste võimalike osapoolte kahjud.
“Sinna hulka kuuluvad nii võimalikud tervisekahjud, ravikulud kui varalised kahjud. Uberi täiendav kindlustus on kehtinud kõikidel sõitudel Eestis alates 15. maist 2015, kui Uberi platvorm Eestis avati,” sõnas Metsar.
Kuna Eestis ei ole ükski Uberi juht avariisse sattunud, siis ei ole praktikas läinud poliisi vaja ning seetõttu ei oska Metsar selle täpsemaid tingimusi ning rahasummasid avalikustada. |
Sellest Uberi globaalsest täiskaitsest polnudki teadlik
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
lightbluefox
HV Guru
liitunud: 30.12.2004
|
20.12.2016 12:53:05
|
|
|
Tingimusi ei tea, aga mida see täiskaitse reaalselt kahjukannatajale tähendab? Okei, kui klient oli ravikindlustuseta isik (vähetõenäoline, et kodutud taksoga sõidavad) aga teistel puhkudel? Eestis on kindlustusega isikule arstiabi tasuta, USAs illmselt palju olulisem teema.
Vaevalt nüüd Uberi kindlustus kuidagi kvaliteetsema ravi tagab, või makstakse mingit voodipäevatasu, kuldhambad jne kinni?
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
20.12.2016 15:13:05
|
|
|
Kindlustus tagab selle, et kui püsivalt töövõime kaotad, siis saad elu lõpuni kindlustuselt raha.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
merku
HV kasutaja
liitunud: 08.03.2004
|
20.12.2016 17:42:20
|
|
|
Uber pidavat teatud kohtades juhtidele ikka kõvasti peale maksma, sest baashinnaga ei hakkaks neil keegi enam sõitma. Taxify juhid võiks ka suu lahti teha (või juba makstakse peale aga lihtsalt ei räägi?).
Uber pidavat jääma see aasta kuni 2,6 miljardit $ kahjumisse ka
_
_
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
 |
Spezz
HV veteran
liitunud: 21.08.2005
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
20.12.2016 19:25:13
|
|
|
merku kirjutas: |
Uber pidavat teatud kohtades juhtidele ikka kõvasti peale maksma, sest baashinnaga ei hakkaks neil keegi enam sõitma. Taxify juhid võiks ka suu lahti teha (või juba makstakse peale aga lihtsalt ei räägi?).
Uber pidavat jääma see aasta kuni 2,6 miljardit $ kahjumisse ka
_
_ |
See "teatud koht" on ka Eesti. Või keegi tõesti arvas, et 1.50 ja 0.3 saab teenust osutada?
Päris palju makstakse peale, viimase info järele saab juht, kes on 40h nädalas online 900.- kuus. Mingid trikid on seal veel, päris nii ei saa, et sätid end Rohula tänavale, oled online ja teed 1 tell päevas. Mingi kassanorm oli...
Edit: summa on muidugi illusoorselt suur, kütus ja pesu maksad vist ise, KUI makse ka maksaks, siis ei jää midagi järele. Tasku pistad, siis jääb.
Taxify jampsib oma nädalalõpu garantiidega, e kutsub sõitma, lubab mingi summa ja kui sa seda ise täis ei saa, maksab vahe kinni. Aga seal on ka see, et raadiusel ei ole piiranguid ja pead tegema 1.5 tööd tunnis, muidu garantii osas ei kvalifitseeru. E üks kaugemale sõitev klient ja p...ses, unusta oma "garantii" ära.
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
20.12.2016 22:31:57
|
|
|
Miks ei või kaugele sõita? Sõida või paldiskisse. Keskmiselt 1,5 tellimust tunnis peavad olema Tallinnast alguse saanud. Normaalselt sõitev juht ei saa seda lubatud garantiid 100/120€ mitte kunagi kuna tegelt tuleb kassa suurem 6 tunniga alati. Kui sa ise ei tea siis milleks üldse jura ajada?
Tingimused on: 6tundi online vahemikus 00-08 , vähemalt poolteist tellimust tunnis Tallinnast ja 90% peab olema vastuvõetud tööd (või teistpidi 10% maksimum keeldutud) - siis makstakse vahe kinni kui 100 või 120€ kokku ei saand.
Uberist ei tea midagi aga loogiliselt on see 900 mõeldud ka kuu kassana ja kui selle ettenähtud tundidega kokku ei saa siis makstakse vahe kinni. Kuskil pole kirjas, et makstakse 900€ vaid makstakse 5 või 25 või mis iganes puudu on laisal juhil kes kuu peale seda kokku ei saa. 40h/nädalas ehj 160+tundi tähendab ikka see summa üle kahe korra rohkem kõvasti kui korralikult teeb. Samas - uber . Ei tea kui vähe seal on vms.
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
chesm6mmi
HV Guru

liitunud: 08.01.2004
|
21.12.2016 12:32:32
|
|
|
Eks vast see kahjum ongi niikaua kuni hinna dumpinguga on oma eesmärk saavutatud, ala konkurentide või taksode väljasöömine ja siis tõstetakse hinnad sinna tasemele kus hakkavad kasumit teenima. Ja kui kasumit teenima hakkavad siis juba üsna korralikult ma usun, kuna saavad turul hinda määrata ilma suurema konkurentsita...
|
|
Kommentaarid: 107 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
102 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
21.12.2016 16:41:05
|
|
|
Marto. kirjutas: |
Miks ei või kaugele sõita? Sõida või paldiskisse. Keskmiselt 1,5 tellimust tunnis peavad olema Tallinnast alguse saanud. Normaalselt sõitev juht ei saa seda lubatud garantiid 100/120€ mitte kunagi kuna tegelt tuleb kassa suurem 6 tunniga alati. Kui sa ise ei tea siis milleks üldse jura ajada? |
Ma tahan teada, kuidas sa selle 1.5 tunnis Tallinnast alanud sõitu ära teed kui osa kliente end ebamõistlikult oodata laseb, mõni Vääna ja mõni kasvõi samasesse Paldiskisse läheb, ajaga lähed lõhki.
Teiseks ei saa sa tell tühistada, 90% pead võtma, olgu see või 10km kaugusel või keset Raekoja platsi, kust sa klienti lubatud kohta telefoni teel juhendad ning mõne etanoolis marineerinud linna mitte tundva kliendi puhul ei ole asi liht seda väärt, lihtsam oleks cancel.
E jälle on lihtne ajaga lõhki minna või ebamõistlikud ettesõidud saada.
Taxify enda foorumiski kurdavad.
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
21.12.2016 17:42:07
|
|
|
Linnast väga kaugele pole nii tihti aga kui on siis pole vahe. Vajalikud 9 tellimust teeb ära vähem kui 3 tunniga enamasti (6x1.5) Tallinnas. Sa ju saad aru, et vaja on 9tk 6 tunniga mitte iga tund 1.5 , et keskmine tuleks 1,5. Ülejäänd on ükskkõik. Tühistamised - arvesse lähevad sinu valitud raadiuses olevad tellimused. Kui range on 2km siis 3km kaiguselt tulnud asju tühista palju süda lustib. Jällegi - see kõik ei oma tähtsust kuna kassa on alati suurem kui garantii kõigil kes vähegi viitsivad liigutada. Forumis/grupis vigisevad need kes ei saa hakkama.
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
ref
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.08.2003
|
21.12.2016 20:15:32
|
|
|
Marto., kas need numbrid on tehtavad ka juhul kui maksimaalselt jutti võiks sõita 4.5h millele peaks järgnema vähemalt 45min pausi. Lisaks mitte rohkem kui 9h ööpäevas ning mitte rohkem kui 45h nädalas (+ lisaks veel igapäevaselt minimaalselt 11h puhkeaega ja nädalas vähemalt ühel korral 45h jutti seda puhkeaega)?
Need on siis nõuded kutselistele juhtidele (st. juba praegu on naljakas seis - kutseline juht peab väga täpselt oma töörütmi järgima, samas taksojuhi puhul pole see oluline).
Kuniks normaalne sissetulek (peale kulude mahaarvamist ja maksude maksmist) nende numbrite piires pole tehtav siis ei saa rääkida viisakast, kvaliteetsest ning ohutust transporditeenusest. Ja ka neil, kes taksot sõidavad muu töö kõrvalt, ei tohiks tekkida soovi end nädalavahetusel oimetuks sõita (nt kui sõidab 2 ööd nädalavahetusel taksot siis see oleks sobiv vaid juhul kui nädala sees oleks sama palju jutti puhkeaega vms).
Teemaks pole ainult hetkeohutus vaid ka pikemaajaline mõju tervisele (kutseliste juhtide haigused jms), see omakorda tuleb meie tänases maksusüsteemis mingi aja pärast maksumaksja rahakoti kallale...
Ehk, et juba enne uberi ja taxify tulekut olid taksohinnad Tallinnas allpool mõistliku tasuvuse piiri (turg on hinna jubedalt alla viinud) ja praegu on asi veel hullem.
~10-15a tagasi sai pubist koju ~25 krooniga mis oli umbes üks õlu tol ajal, siis praegu viib uber ja sõbrad mu koju 3.50-4 eest, pubis maksan õlle eest umbes sama hinda, parema eest rohkemgi. Ja kui tol ajal ei suudetud "ühe õlle" eest kvaliteeti pakkuda, siis mis moodi täna peaks seda suutma?
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
21.12.2016 20:38:43
|
|
|
ref kirjutas: |
Marto., kas need numbrid on tehtavad ka juhul kui maksimaalselt jutti võiks sõita 4.5h millele peaks järgnema vähemalt 45min pausi. Lisaks mitte rohkem kui 9h ööpäevas ning mitte rohkem kui 45h nädalas (+ lisaks veel igapäevaselt minimaalselt 11h puhkeaega ja nädalas vähemalt ühel korral 45h jutti seda puhkeaega)?
|
Jah. 6 asendame lihtsalt 7ga.
Nädala-kuu värl läheb sinna uberi garantii alla ja ikkagi sellele kaugelt suure kaarega jah kuna see 900eur on pisike summa. Eriti kui siin 45hx4 järsku räägime.
|
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
21.12.2016 21:16:03
|
|
|
Ennast seibideks ja rihmaks sõitjaid on ropp-palju, nii takso- kui privade hulgas. Taxify novembri kuu juht tegi enam kui 550 tööd. Ma küsisin, palju see imeloom roolis oli, aga üks Taxify töötaja leidsis, et tegemist on delikaatsete andmetega. 350h on min, mida pakun.
Sel teemal meeldib mulle toriseda, ka taksofirmade osas, sest see ei olegi normaalne. Ei taha ma istuda 24h roolis oleva inimese autosse, ei taha teda ka endale liikluses vastu tulema.
Ometi äpinduses oleks seda lihtsam reguleerida kui kunagi varem, peale 12h automaatne väljalogimine ja järgmised 12 sisse ei saa. Paraku ei ole see äpifirma huvi. Vähemasti mitte enne tragöödiat.
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
M8T0
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
21.12.2016 21:45:15
|
|
|
Ma läksin selle hinnajauramose peale sõitma tegelt kuna tekkis väike vaba auk. 2 tunniga kassa 33eur plus jots. Vahendustasu, kütus ja riigile maks maha jäi kahe tunniga kätte 19eurot. Ühed samad mollid virisevad seal alati - tellimusi tuli sekunditega seega see 1.90/0.40 oli ka hetkel väga okei. Ma ei oska nnagu halvasti mõelda 8.50€ tunnis neto kohta eestis kolmapäeva õhtul.
viimati muutis M8T0 21.12.2016 21:46:22, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
|