Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Markz
HV kasutaja
liitunud: 22.06.2011
|
26.09.2016 18:48:44
|
|
|
Markz kirjutas: |
Jube hea firma! (NOT!)
Sony Z1 Compacti aku hakkas nalja tegema (droppis 50% pealt 0% peale jne). Saatsin garantiisse (Telia kaudu) ning tagasi tuli telefon lahtise tagumise klaasiga. Klaas reaalselt liikus raami vahel ning õrnalt peale surudes klõpsus. Olgu, saatsin tagasi. Teist korda tagasi saades olin juba rohkem rahul, sest kuigi tagumine klaas ikkagi veidi klõpsus, enam vähemalt ei liikunud. 5 minutit hiljem avastasin kõvera ja liimist lahti kõlari katte. Pisut hiljem ka tagaklaasil seespool mingi katkise koha. Saatsin garantiisse tagasi.
Kui kolmandat korda ka miskit viltu on, nõuan raha tagasi. Kuu aega on ainult üks jama olnud.
(Hea on see, et asendustelefoniks kõik kolm korda on iPhone 6S ) |
Ok, sain juuni alguses tagasi ja olin rahul - suveks oli veekindlat telefoni jubedalt vaja. Nüüd paar päeva tagasi võtsin silikoonümbrise ära ja kae õudu - tagumine klaas on ühelt poolt liimist lahti. Kuna jõuludeni garantii kestab, siis peaks vist korra veel proovima?
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Lord Ami
HV veteran

liitunud: 13.01.2006
|
26.09.2016 19:49:17
|
|
|
Markz kirjutas: |
Markz kirjutas: |
Jube hea firma! (NOT!)
Sony Z1 Compacti aku hakkas nalja tegema (droppis 50% pealt 0% peale jne). Saatsin garantiisse (Telia kaudu) ning tagasi tuli telefon lahtise tagumise klaasiga. Klaas reaalselt liikus raami vahel ning õrnalt peale surudes klõpsus. Olgu, saatsin tagasi. Teist korda tagasi saades olin juba rohkem rahul, sest kuigi tagumine klaas ikkagi veidi klõpsus, enam vähemalt ei liikunud. 5 minutit hiljem avastasin kõvera ja liimist lahti kõlari katte. Pisut hiljem ka tagaklaasil seespool mingi katkise koha. Saatsin garantiisse tagasi.
Kui kolmandat korda ka miskit viltu on, nõuan raha tagasi. Kuu aega on ainult üks jama olnud.
(Hea on see, et asendustelefoniks kõik kolm korda on iPhone 6S ) |
Ok, sain juuni alguses tagasi ja olin rahul - suveks oli veekindlat telefoni jubedalt vaja. Nüüd paar päeva tagasi võtsin silikoonümbrise ära ja kae õudu - tagumine klaas on ühelt poolt liimist lahti. Kuna jõuludeni garantii kestab, siis peaks vist korra veel proovima?  |
Sõbra Z2 tagaklaas ei tahtnud ka kuidagi kinni jääda. Tellisime nii hiinast kui UKst, vahet polnud. Kaamera ümbert asi ei kesta. Ju siis tüüpviga ja seda isegi originaali puhul -.-
Sõber ei hakanud garantiisse minema kuna tal oli seal kriipse ja kraapse päris hulgi. Vist tõesti super attack ainus võimalus
|
|
Kommentaarid: 57 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
26.09.2016 20:11:42
|
|
|
Mul just käis Z1 Compact rohkete kriimude ja kraapsudega tagakaanel garantiis, teostati töö ilma ühegi kobinata. Järjekordne positiivne kogemus selle ettevõttega seoses
_________________ Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes. |
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markz
HV kasutaja
liitunud: 22.06.2011
|
26.09.2016 23:57:22
|
|
|
Klaasidel olevad kriimud-kraamud neid vist väga ei huvita. Probleem on siis, kui raam on katki, kõveras vms. Mul oli ka alguses tagumine ikka väga ära kriimustatud, kuid juhuste kokkusattumisel asendati see isegi uuega (teisel garantiikorral). Mul on kõik kinni v.a see külg, kus pool on laadimispesa. Samuti läks täna laadimispesa tihend katki
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
sooty
HV veteran
liitunud: 12.06.2004
|
28.09.2016 14:38:03
|
|
|
Ekraanivahetusega läks ikkagi nädal, see oktoobri keskel oli vist väga konservatiivselt pandud.
Toon täna fööni ära, siis saan ekraani naksudest ja hoolduses tekkinud kriimudest jutustada.
edit:
Vahetati klaas koos raamiga (magnetlaadija pesa näeb uus välja), mingit kriuksu ei ole, veekindlus surve järgi olemas. Häälekas vähemus (esiotsas vitamiinidiileriga) suutis ootused alla viia. Enne remonti kriimudeta föönile ei olnud lisandunud tööpingil ühtegi kriimustust ning vahetus käis kiirelt.
Minu poolt hinne 5
Kui ekraan 3 kuu pärast ka küljes, siis 5+
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
-vodafone-
HV Guru

liitunud: 26.04.2005
|
29.09.2016 17:34:34
|
|
|
Kas kellelgi on mingi supervisori e-mail ka selle MTTC oma? hooldus@mttc pealt tuleb ainult häma. Kui soov pretensioon esitada siis kuhu saata võiks, et see mõned filtrid vahele jätaks.
|
|
Kommentaarid: 244 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
216 |
|
tagasi üles |
|
 |
WäntWõll
make.believe

liitunud: 18.01.2005
|
29.09.2016 19:00:20
|
|
|
Pane nagu vanasti, otse direktorile
MTTC Eesti OÜ on sertifitseeritud mobiilsideseadmete remondi teenusepakkuja.
Kontakt koostöö küsimusteks:
Direktor Marco Jürlau (marco.jyrlau@mttc.ee)
|
|
Kommentaarid: 374 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
300 |
|
tagasi üles |
|
 |
-KRANTS-
vitamiinidiiler

liitunud: 19.11.2005
|
30.09.2016 07:06:00
|
|
|
-vodafone- kirjutas: |
Kas kellelgi on mingi supervisori e-mail ka selle MTTC oma? hooldus@mttc pealt tuleb ainult häma. Kui soov pretensioon esitada siis kuhu saata võiks, et see mõned filtrid vahele jätaks.  |
Mina kaklen selle aadressiga: indrek.eesalu@mttc.ee
|
|
Kommentaarid: 364 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
243 |
|
tagasi üles |
|
 |
Siim159
HV Guru

liitunud: 16.08.2010
|
01.10.2016 14:49:20
|
|
|
Mis põhjustel üldse nii põhjalikult igasugu tavakasutusest tulnud normaalseid kulumisjälgi kirja pannakse? Kas tõesti sellised normaalsest kasutusest tulnud jäljed võivad garaniiparanduse osas saada saatuslikuks või lihtsalt ennetatakse seda, et klient ei saaks hiljem kaevata, et need "vigastused" on tekitanud Elisa/MTTC?
Ikka üsna põhjalikult ta seal uuris neid asju ja pani saatelehele kirja need. Samuti tegi isegi kõigest sellest pildid. Varem, kui mõni aasta tagasi saatsin ühe teise telefoni garantiisse, siis sellel küll ei vaadatud midagi. Lihtsalt korra silmaga üle käia, et ei oleks mingeid suuri nähtavaid vigastusi ja kui kõik OK, siis võeti kiirelt vastu.
Ei tea, kas see nüüd on MTTC-lt tulnud nõue operaatoritele vms?
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
rennu21
HV kasutaja
liitunud: 03.01.2009
|
01.10.2016 21:20:49
|
|
|
Siim159 kirjutas: |
Mis põhjustel üldse nii põhjalikult igasugu tavakasutusest tulnud normaalseid kulumisjälgi kirja pannakse? Kas tõesti sellised normaalsest kasutusest tulnud jäljed võivad garaniiparanduse osas saada saatuslikuks või lihtsalt ennetatakse seda, et klient ei saaks hiljem kaevata, et need "vigastused" on tekitanud Elisa/MTTC?
Ikka üsna põhjalikult ta seal uuris neid asju ja pani saatelehele kirja need. Samuti tegi isegi kõigest sellest pildid. Varem, kui mõni aasta tagasi saatsin ühe teise telefoni garantiisse, siis sellel küll ei vaadatud midagi. Lihtsalt korra silmaga üle käia, et ei oleks mingeid suuri nähtavaid vigastusi ja kui kõik OK, siis võeti kiirelt vastu.
Ei tea, kas see nüüd on MTTC-lt tulnud nõue operaatoritele vms? |
Mul paari aasta tagune kogemus huawei telefoniga mis korduvalt mttc külastas ja seal oli nende tekitatud kriimud ja tãkked ekraanil. Nende sest minul neid ei olnud ja elisas teenindaja pani minu ees seadme mullikilesse korralikult ja ümbrikusse ning sulges selle minu ees. Tagasi saades oli kriimus. Ekraan hakkas eemalduma ca nädala pärast peale remonti ja tolm tekkis vahele(töölehel seisis kiri: teostatud tarkvara vahetus(ei tea kas tarkvara vahetati kelluga lãbi ekraani we ) Lisaks minule on olnud teisigi kes kohe peale ostu on pidanud seadme remonti saatma ja tagasi saades on kasutusjälgedega/kriimudega..... Et elisa saaks oma kaelast ära siis nad jah panevad nüûd kirja defektid. Või vähemalt need teenindajad kes on pidanud juba seda seletamist ja jauramist tegema
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
Martin_S
Team Estonia

liitunud: 06.03.2006
|
02.10.2016 23:00:37
|
|
|
-KRANTS- kirjutas: |
-vodafone- kirjutas: |
Kas kellelgi on mingi supervisori e-mail ka selle MTTC oma? hooldus@mttc pealt tuleb ainult häma. Kui soov pretensioon esitada siis kuhu saata võiks, et see mõned filtrid vahele jätaks.  |
Mina kaklen selle aadressiga: indrek.eesalu@mttc.ee |
Ma kaklesin ka, tulutult. Lõpuks ei viitsitud vastatagi sealt. Telefon käis 3x garantiis sama probleemiga. Tehakse mingit oma jura, aga seda, mida klient kurdab, ei suvatse keegi kontrollida. Väga halb kogemus selle inimese ja firmaga.
_________________ M: Toyota Auris 2018 |
|
Kommentaarid: 94 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
-vodafone-
HV Guru

liitunud: 26.04.2005
|
02.10.2016 23:10:38
|
|
|
10p skaalal sellele kohale 2p
Seda ka vb sellepärast, et teenindajad on naised.
|
|
Kommentaarid: 244 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
216 |
|
tagasi üles |
|
 |
-KRANTS-
vitamiinidiiler

liitunud: 19.11.2005
|
04.10.2016 06:19:29
|
|
|
Martin_S kirjutas: |
-KRANTS- kirjutas: |
-vodafone- kirjutas: |
Kas kellelgi on mingi supervisori e-mail ka selle MTTC oma? hooldus@mttc pealt tuleb ainult häma. Kui soov pretensioon esitada siis kuhu saata võiks, et see mõned filtrid vahele jätaks.  |
Mina kaklen selle aadressiga: indrek.eesalu@mttc.ee |
Ma kaklesin ka, tulutult. Lõpuks ei viitsitud vastatagi sealt. Telefon käis 3x garantiis sama probleemiga. Tehakse mingit oma jura, aga seda, mida klient kurdab, ei suvatse keegi kontrollida. Väga halb kogemus selle inimese ja firmaga. |
Kuna mina alustan enamasti kirja sõnadega: Kas pean eelmise tarbijakaitse seisukoha uuesti saatma, siis saan vastuse loetud tundidega
-vodafone- kirjutas: |
10p skaalal sellele kohale 2p
Seda ka vb sellepärast, et teenindajad on naised. |
Selle eest, et ühel tädil on ikka päris kenake tiss, võiks vähe rohkem punkte anda.. Muidugi maha saab võtta selle pealt, et nüüd läheb jahedamaks ja tiss pakitakse kenasti kinni jälle
|
|
Kommentaarid: 364 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
243 |
|
tagasi üles |
|
 |
arm2004
HV Guru

liitunud: 20.05.2003
|
04.10.2016 20:55:03
|
|
|
MTTC figureeris tänases "Kaua võib"-is probleem-telefoniks Sony M5.
_________________ nooope! |
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
 |
-vodafone-
HV Guru

liitunud: 26.04.2005
|
04.10.2016 22:53:57
|
|
|
-KRANTS-,
Ju nad ise ka sirvivad seda teemat
|
|
Kommentaarid: 244 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
216 |
|
tagasi üles |
|
 |
Chewbacca
HV vaatleja
liitunud: 15.02.2013
|
06.10.2016 08:34:51
|
|
|
Chewbacca kirjutas: |
Draqula kirjutas: |
Chewbacca kirjutas: |
toimus plot twist, telefon võeti MTTC-s garantiiremonti. Ilmselt võtmesõnadeks olid järjepidevus, tarbijakaitseameti ning klickiga konsulteerimine- üllatavalt abivalmid olid. Aga nüüd ei osata öelda millal varuosad jõuavad Eestisse...jälle jama... Kui telefon kuu aega remondis olnud, siis on õigus saada uus telefon või raha tagasi, või? |
Kas asi läks pretentsiooni esitamise õiguse alusel (reguleerib seadus, konsulteerib Tarbijakaitse) või tootja garantii alusel (kogu mäng käib tootja reeglite järgi, Tarbijakaitse ei puutu asja)?
Kui sa viisid otse MTTC-sse siis nendel sinu ees seaduse järgi kohustusi pole - kohustus on müüjal.
Tarbijakaitsega võid siiski edasi konsulteerida ning LG esinduse käest võiks uurida garantiitingimusi - need on reeglid mille järgi MTTC peab mängima kui LG nimel garantiiteenust osutab. |
ilmselt ikka pretensioonide esitamise õiguse alusel. Viisin otse klicki ja nad suunasid MTTC-sse. Huvitab just see tarbijakaitse lehel: "Võid nõuda kauplejalt näiteks ostuhinna alandamist või lepingu lõpetada ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud" |
Remonti saatmisest sai 30 päeva mööda. Klick kirjutas, et mõistliku aja jooksul ei suudetud viga parandada ja pakkusid telefoni väärtuses poekrediiti. Ilmselt pushin raha lihtsalt tagasi kuna pole mingit huvi osta nende poest uut telefoni. Kokkuvõttes asjad lahenesid vast kenasti ära.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
mazdagti
HV veteran

liitunud: 28.05.2005
|
06.10.2016 20:33:53
|
|
|
Niih. Mul ämma LG G4 läks täna siis eeldatavasti ka nende kätte tüüpvea emaplaadi vahetuse eesmärgil. Eks näis kas jõuab nendeni ja kas leiutatakse ka kriimuvabale telole kukkumine välja
_________________ No ikka täitsa kagu nukas!
FB Volvokodu, diagnostikaabi Võrumaal. |
|
Kommentaarid: 154 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
Etz
HV Guru

liitunud: 27.01.2005
|
06.10.2016 20:35:54
|
|
|
mazdagti kirjutas: |
Niih. Mul ämma LG G4 läks täna siis eeldatavasti ka nende kätte tüüpvea emaplaadi vahetuse eesmärgil. Eks näis kas jõuab nendeni ja kas leiutatakse ka kriimuvabale telole kukkumine välja  |
Kui kriime pole siis on vedelikukahjustus...
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 228 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
mazdagti
HV veteran

liitunud: 28.05.2005
|
06.10.2016 21:25:56
|
|
|
Etz kirjutas: |
mazdagti kirjutas: |
Niih. Mul ämma LG G4 läks täna siis eeldatavasti ka nende kätte tüüpvea emaplaadi vahetuse eesmärgil. Eks näis kas jõuab nendeni ja kas leiutatakse ka kriimuvabale telole kukkumine välja  |
Kui kriime pole siis on vedelikukahjustus...  |
No kui sülje pritsmed välja jätta siis on ka see tegelikult võimatu aga viimase aja info telefonide paranduste võtetest siis ei oleks ka see ima kui see välja imetakse pastakast
_________________ No ikka täitsa kagu nukas!
FB Volvokodu, diagnostikaabi Võrumaal. |
|
Kommentaarid: 154 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
raimzu
HV kasutaja

liitunud: 27.10.2008
|
07.10.2016 00:26:52
|
|
|
mazdagti kirjutas: |
Niih. Mul ämma LG G4 läks täna siis eeldatavasti ka nende kätte tüüpvea emaplaadi vahetuse eesmärgil. Eks näis kas jõuab nendeni ja kas leiutatakse ka kriimuvabale telole kukkumine välja  |
99.9% kindel et remont on tarkvara uuendus nagu 90%
|
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
mazdagti
HV veteran

liitunud: 28.05.2005
|
07.10.2016 07:45:21
|
|
|
Kusjuures kunagi ämm ostis tollasest K-Saluunist nende oma kaubamärgi HSC läpaka ning see käis remondis nende kaudu. Tuli tagasi ja tööaruandel oli probleemi põhjuseks piraattarkvara kasutamine(hakkas vist ekraani valgeks lööma) ja kui arvuti lahti lõin siis mingil põhjusel oli wifi kaar ära vahetatud ning oli vist veel miskit. See siis näide meite riigi garantiiremondi kogemustesalvest
_________________ No ikka täitsa kagu nukas!
FB Volvokodu, diagnostikaabi Võrumaal. |
|
Kommentaarid: 154 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
serka15
HV vaatleja
liitunud: 18.09.2006
|
24.10.2016 22:20:47
|
|
|
Selline keiss, viisin suvel oma telefoni MTTC garantiiremonti ja pead ei anna aga üsna kindel et nad ei andnud mulle poe ostuarve paberit tagasi. Viisin nüüd jälle remonti ja küsitakse ostuarvet aga ma tuhlasin terve kodu läbi ega leidnud. Kas keegi mäletab kas MTTC jätab esimest korda garantiisse viies ostupaberi endale või mitte?
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
jägaja
HV Guru

liitunud: 06.08.2004
|
24.10.2016 22:24:17
|
|
|
serka15, sa rõhu, et ostuarve jäi viimase garantiiremondi ajal nende kätte.
Ning ostuarve iseenesest ei olegi garantii teostamiseks vajalik, nagu tarbijakaitse väidab. Pead lihtsalt suutma tõestada, et oled selle kusagilt ostnud. Mingi maksearve, kordusarve ostukohast, vmt.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
126 |
|
tagasi üles |
|
 |
serka15
HV vaatleja
liitunud: 18.09.2006
|
24.10.2016 22:46:51
|
|
|
Kordusarve saaks tele2-st 3€-ga aga siis pean üles otsima tüübi kontakti kellelt ostsin, sest tele2 väljastab koopia ainult algsele ostjale. Ma päris nahaalselt ei tahaks MTTC-s raiuda et ostuarve nende kätte jäi, sest ma ei mäleta 100%. Sellepärast küsingi et kui näiteks keegi on telefoni garantiist koos ostuarvega tagasi saanud siis üritaks ise selle ostuarve koopia saada.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
iceincube
HV veteran

liitunud: 18.11.2005
|
24.10.2016 22:48:42
|
|
|
Kas arvet ei peaks uuesti saama küsida sealt kuskohast ostsid? Raamatupidamises võiks ju iseenesest olemas olla see papüürus.
Kindel muidugi pole, pole kuangi ise küsind järgi.
-edit-
selge juba siis
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
|