Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Kopz
HV kasutaja
liitunud: 24.11.2007
|
15.09.2016 01:09:22
|
|
|
Cofy kirjutas: |
Eile oli Kristiines letis õpilase silt ning ma ei hakanud käsa väänama spetsiifiliste küsimustega, et hiljem pihku naerda või lausa avalikult pilkama
Ütlesin mida vajan, tasusin ja lahkusin. |
Aga muidu oleksid seda teinud?
Cofy kirjutas: |
Aga nende üle, kes siiski on nõus selle raha eest tööd tegema ilkumine ja irvitamine on OK?
Minu pakkumine oligi neile suunatud, kes irvitamas käivad. |
Ja siin jälle heidad sellist käitumist inimestele ette.
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
15.09.2016 01:18:53
|
|
|
Kristiine keskusest ostsin SSD. Aega kulus ostu sooritamiseks koos arve trükkimisega ca 30 sekundit, mina olen rahul.
|
|
Kommentaarid: 158 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
150 |
|
tagasi üles |
|
|
scrife
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.11.2012
|
15.09.2016 05:20:34
|
|
|
Kopz kirjutas: |
Cofy kirjutas: |
Eile oli Kristiines letis õpilase silt ning ma ei hakanud käsa väänama spetsiifiliste küsimustega, et hiljem pihku naerda või lausa avalikult pilkama
Ütlesin mida vajan, tasusin ja lahkusin. |
Aga muidu oleksid seda teinud?
Cofy kirjutas: |
Aga nende üle, kes siiski on nõus selle raha eest tööd tegema ilkumine ja irvitamine on OK?
Minu pakkumine oligi neile suunatud, kes irvitamas käivad. |
Ja siin jälle heidad sellist käitumist inimestele ette. |
Normaalne dialoog on okei. Kujuta ette, kumb on meeldivam
a) Lähed poodi. Ütled "Tere" ja ulatad klienditeenindajale eelnevalt väljaprinditud lehe, kus on kirjas täpselt tootekoodidega, mida sa soovid ja mitu tükki. Lisaks veel firma nimi. Seejärel tasud ja ütled "head aega"
b) Lähed poodi. Tervitad ja ütled, mida sul vaja on. Seejärel küsid nt, aga mis on Teie arvamus. Kas võtta nt 480GB SanDiski Extreme SSD või 850 EVO? Kui nüüd selle küsimuse peale tal kuul umbe jookseb olekski see niiöelda "avalik pilkamine" ja "spetsiifiliste küsimuste" esitamine, kuigi see ei olnud sinu eesmärk. Vastus "Ma ei oska öelda, peaks üle vaatama" oleks ka vägagi OKEI. Kuid vastus, et kirjuge info@arvutitark või kui ta üritab seda arvutist otsida üle 10min, või hakkab arutama kolleegiga pikalt, kumb on parem. Need ei ole OK'd.
Samas, kui ta suudabki vastata, mida ta arvab, ja põhjendada paari lausega (a'la 4k r/w on SanDiskil madal, ma võtaks pigem EVO), on poeskäimine palju mõnusam, kui variandis A.
Avalikult irvitamine hakkab alles siis pihta, kui klienditeenindaja on soovitanud midagi niivõrd lolli või valet. Samas ta ise sellest aru ei saa. (A'la 1150 socket mobo & 1151 socket CPU VÕI minu eelnev näide)
Lihtsalt minu 2 senti.
|
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
85 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
15.09.2016 12:09:46
|
|
|
... paljud neist kriitikutest siin on ise üldse seda tööd teinud? Mul on tunne, et enamikul pole õrna aimugi, mida leti taga olemine tähendab. Võtke prooviks paariks päevaks ennast praegusest tööst vabaks või ohverdage puhkusest/koolivaheajast natuke ja minge kuhugi praktikale. Ma olen täiesti veendunud, et kes asja tõsiselt võtab, vaatab teenindajaid edaspidi hoopis teise pilguga ...
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
tiirP
HV Guru
liitunud: 07.01.2005
|
15.09.2016 12:57:28
|
|
|
Palun tooge lõiguna välja, mida teenendaja valesti tegi. Paguneid teenida üritav teenindaja on loll, kuna soovitas kliendile uuemaid seadmeid?
Te ise ikka olete müügitööd teinud?
Artistid
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
106 |
|
tagasi üles |
|
|
jnt
HV Guru
liitunud: 10.05.2005
|
15.09.2016 13:04:25
|
|
|
Kas see teema ei hakanud pihta sellest, et kuskil oli teenindaja, kes ütles iga kauba kohta, et koha peal pole? (kuigi letis oli asi näha)
_________________ Seisab keldris vana 386-486-Pentium1? Räägime! Ehk saan vanakesele uue elu anda.
Vaata siia, äkki müün midagi põnevat -> https://www.osta.ee/index.php?fuseaction=listing.seller&q[seller]=jnt |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
99 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
15.09.2016 13:36:52
|
|
|
jnt, ja selle eest peaks kohe rattale tõmbama või tuleriidal põletama? Tead sa, kui palju on ühel firmal hinnakirjas tooteid ja nende erinevaid variatsioone? Korralikus poes on juba kohal nii palju kaupa, et selles orienteerumine vajab ikka päris tõsist süvemist. Meelde tuleb jätta kõik, mitte ainult need tooted, mis sulle huvi pakuvad. Kõik on siin suured mehed võrdlema enamlevinumat riistvara, kuid kui küsitaks n. erinevate printerite ja neis kasutatavate toonerite kohta, kas suudate vastuse nii operatiivselt ja pädevalt serveerida nagu siin standardeid seate? Pidage seejuures meeles, et teid on jälgimas terve järjekord inimesi, kes on valmis iga teie ekslikku sõna naeruvääristama. Ma arvan, et enamikul võtab selline olukord (vähemalt alguses kindlasti) kõhu lahti ja võib mõnel nõrgemal põhjustada suisa mentaalse trauma ...
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
H_K
Aeg Maha 2n
liitunud: 09.01.2002
|
15.09.2016 14:03:39
|
|
|
Lisaks see kaup ei püsi aastaid muutumatuna vaid tooted pidevalt vahetuvad, ise küll nende tööd ei kadesta. Vanasti oli kaubanduses selline ametikoht nagu kaubatundja, vaevalt ka täna näiteks toidukaupluses kassapidaja või isegi saaliteenindaja oskab iga konservi või paki sisu koostist detailideni peast öelda. Ka mujal kaubanduses on tavaline, kus küsimise peale hakkab teenindaja silmi kissitades pakendi peenelt kirjalt vastust otsima.
|
|
Kommentaarid: 53 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
softis
HV Guru
liitunud: 07.09.2004
|
15.09.2016 14:40:27
|
|
|
Keegi ei eeldagi ju, et peast on kogu kaubabvalik teada.
Kas tahate öelda, et Arvutitark ei võimalda poodidel olemasolevat laoseisu kontrollida?
Muidugi, esimese asjana mujale saatmine on jabur (nii, et ei kontrollita reaalselt).
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
15.09.2016 16:50:24
|
|
|
softis, . DigeBeni, mõtle nüüd ka natukene... lambist lahmida, et ei ole ja ei ole on jabur ja see on ärile ka kahjulik
_________________
|
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
15.09.2016 16:57:49
|
|
|
endal kunagi oli kah kristiinega väike äpardus. oli vaja kiirelt ühte kõige tavapärasemat logitech klaviatuuri osta koos hiirega ehk siis komplekti. netist vaadates oli kristiines kohal, kohapealt küsides ei leitud saadeti magistrali. sealt vaatas tüüp imestunud vastu ja oli vist kristiine peale kuri ja helistas üle... klaver + hiir oli olemas hoopis kristiines ja magistralis oli 0 lao seis. läksime tagasi, saime klaveri kätte kuna letis olev kodanik otsis ja leidiski
natuke komöödiliselt pahane olin aga mis siis ikka, pidi vaid edasi tagasi sõitma
Ehk siis jutu moraal -> kui soovid kindel olla, et kaup on kohal tuleb ette helistada ja isegi kui müüa kurjaks saab küsida üle kas reaalselt kaup kohal ja kas ta näeb seda kusagil reaalselt. Paar korda veel juhtunud teiste firmadega sellist asja ja üle hakkab viskama
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
sooty
HV veteran
liitunud: 12.06.2004
|
15.09.2016 17:00:28
|
|
|
Tavaliselt vaatavad helistades ise riiulid üle ja veenduvad, et olemas, ma ei ole pidanud küsimagi. Seda nii arvutitargas kui mujal. Kurjaks ei ole küll keegi saanud.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
jnt
HV Guru
liitunud: 10.05.2005
|
15.09.2016 22:29:23
|
|
|
DigeBeni kirjutas: |
jnt, ja selle eest peaks kohe rattale tõmbama või tuleriidal põletama? Tead sa, kui palju on ühel firmal hinnakirjas tooteid ja nende erinevaid variatsioone? |
Tean küll, mis siis?
Kas sa IT lahendustest oled kuulnud? Et neid kasutades ei pea kõike pähe õppima, mis poes olemas on.
_________________ Seisab keldris vana 386-486-Pentium1? Räägime! Ehk saan vanakesele uue elu anda.
Vaata siia, äkki müün midagi põnevat -> https://www.osta.ee/index.php?fuseaction=listing.seller&q[seller]=jnt |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
99 |
|
tagasi üles |
|
|
tiirP
HV Guru
liitunud: 07.01.2005
|
16.09.2016 11:35:05
|
|
|
Oli tekkinud vajadus uue nutitelefoni järgi ning lõin lahti Arvutitark.ee valisin välja seadme ja helistasin Magistrali, et kontrollida seadme reaalset kohalolu (kuna võrguküljel Tallinnas mujal esindustes laoseis 0)
Laoseisu telefonitsi kinnitati misjärel seadsin sammud Mustamäele ja kuna eesmärgiks oli tasuda sulas, siis rohkem toiminguid ei teinud. Kuna kohe peale avamist hommikul müügisaal tühi oli ja kuniks vormistati ostudokumente, sai ka põgusalt juttu vesteldud ning samuti ei keeldutud pisikesest soodustusest. Jätkuvalt positiivne teenindus Arvutitark kollektiivi poolt.
Samuti ei saanud halva kohtlemise osaks mõni päev tagasi, kui Saku tänavale garantiisse mäluklotsid viisin.
Siinse valguses tekib juba küsimus mis mul siis viga on?
Põhjus võib peituda selles, et müügistaaši on tänaseks oma jagu millest pool kaupluse pidamist.
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
106 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
16.09.2016 11:37:45
|
|
|
Nendel ongi igal pool probleemid, kel suhtumine, et klient on kuningas.
_________________ Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes. |
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
16.09.2016 11:48:11
|
|
|
rmc kirjutas: |
softis, . DigeBeni, mõtle nüüd ka natukene... lambist lahmida, et ei ole ja ei ole on jabur ja see on ärile ka kahjulik |
... ma ei kesknduks niivõrd ühele näitele, pigem kogu suhtumisele laiemalt, mis sellega kaasneb. Loomulikult leidub ebapädevust igal sammul, kuid paistab, et sama moodi ka ebatolerantsust ...
jnt kirjutas: |
DigeBeni kirjutas: |
jnt, ja selle eest peaks kohe rattale tõmbama või tuleriidal põletama? Tead sa, kui palju on ühel firmal hinnakirjas tooteid ja nende erinevaid variatsioone? |
Tean küll, mis siis?
Kas sa IT lahendustest oled kuulnud? Et neid kasutades ei pea kõike pähe õppima, mis poes olemas on. |
... ja IT lahendusi ei peagi tundma ja kasutama õppima?
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
kanakukk
HV kasutaja
liitunud: 14.06.2008
|
16.09.2016 12:24:47
|
|
|
Cofy kirjutas: |
Oli tekkinud vajadus uue nutitelefoni järgi ning lõin lahti Arvutitark.ee valisin välja seadme ja helistasin Magistrali, et kontrollida seadme reaalset kohalolu (kuna võrguküljel Tallinnas mujal esindustes laoseis 0)
Laoseisu telefonitsi kinnitati misjärel seadsin sammud Mustamäele ja kuna eesmärgiks oli tasuda sulas, siis rohkem toiminguid ei teinud. Kuna kohe peale avamist hommikul müügisaal tühi oli ja kuniks vormistati ostudokumente, sai ka põgusalt juttu vesteldud ning samuti ei keeldutud pisikesest soodustusest. Jätkuvalt positiivne teenindus Arvutitark kollektiivi poolt.
Samuti ei saanud halva kohtlemise osaks mõni päev tagasi, kui Saku tänavale garantiisse mäluklotsid viisin.
Siinse valguses tekib juba küsimus mis mul siis viga on?
Põhjus võib peituda selles, et müügistaaši on tänaseks oma jagu millest pool kaupluse pidamist. |
Küll ja veel on selles teemas kirjutatud, et Magistralis on pädev seltskond ja Kristiines sageli ei ole. Millest sa nüüd siis aru ei saa?
|
|
tagasi üles |
|
|
jnt
HV Guru
liitunud: 10.05.2005
|
16.09.2016 12:37:48
|
|
|
DigeBeni kirjutas: |
jnt kirjutas: |
DigeBeni kirjutas: |
jnt, ja selle eest peaks kohe rattale tõmbama või tuleriidal põletama? Tead sa, kui palju on ühel firmal hinnakirjas tooteid ja nende erinevaid variatsioone? |
Tean küll, mis siis?
Kas sa IT lahendustest oled kuulnud? Et neid kasutades ei pea kõike pähe õppima, mis poes olemas on. |
... ja IT lahendusi ei peagi tundma ja kasutama õppima? |
... ja nii kaua vastad igale küsimusele "et pole kohapeal" ilma isegi üritamata vaadata? Normaalne?
_________________ Seisab keldris vana 386-486-Pentium1? Räägime! Ehk saan vanakesele uue elu anda.
Vaata siia, äkki müün midagi põnevat -> https://www.osta.ee/index.php?fuseaction=listing.seller&q[seller]=jnt |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
99 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
16.09.2016 13:15:14
|
|
|
jnt, mina olen käesoleval aastal sellest esindusest 3 ostu teinud ja kordagi pole olnud "õnne" ebameeldivat teenindust kogeda. Ma pole kordagi poodi läinud sellise mõttega, et leida võimalust teenindaja vigade üle ilkuda, ilkumist ma normaalseks ei pea. Loomulikult pole see poele kasulik, kui nende potentsiaalseid kliente saadetakse mujale, kuid see on juba poe probleem, mitte minu. Mina sain oma kauba kõigil neil 3 korral igati ootuspäraselt kätte. Teiste kogemustest on küll tark õppida, kuid samuti saab tark aru, et kõik internetis levivad kogemused ei ole puhas kuld. Mis iganes põhjusel pettunud kliendid armastavad alati olukorrale värvi lisada ...
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
tiirP
HV Guru
liitunud: 07.01.2005
|
16.09.2016 13:24:09
|
|
|
kanakukk kirjutas: |
Küll ja veel on selles teemas kirjutatud, et Magistralis on pädev seltskond ja Kristiines sageli ei ole. Millest sa nüüd siis aru ei saa? |
Kas see oligi kõik, mida sa välja suutsid lugeda? Vaata, kui sa juba eos lähed spetsialisti jutule negatiivsete eelarvamustega, siis miks sa tema juurde üldse lähed, kui sa temast juba kodus olles targem oled?
Kui nüüd teeninduskeskuste vahel kolleegium ära vahetada ütleme päevaks või kaheks, siis ma pole päris veendunud, et Magistrali fännid üldse mingit suunamuutust eelarvamustest tingituna tunneksid.
Üldjuhul olen ma oma kaubad Kristiine esindusest soetanud ja ma pole kokku puutunud siin ülalmainitud käitumisega, samuti pole mind ära aetud.
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
106 |
|
tagasi üles |
|
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
16.09.2016 14:04:55
|
|
|
DigeBeni kirjutas: |
... ma ei kesknduks niivõrd ühele näitele, pigem kogu suhtumisele laiemalt, mis sellega kaasneb. Loomulikult leidub ebapädevust igal sammul, kuid paistab, et sama moodi ka ebatolerantsust ... |
Räägitakse konkreetsest esindusest ja konkreetsetest juhtumistest... seda võiks võtta kui signaali, et sealse esinduse teenindusega peaks tegelema... milleks rääkida kogusuhtumisest või siis jääda ainult sellest rääkima?
_________________
|
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
16.09.2016 14:21:41
|
|
|
... ma ei ole selle juhtumi konkreetsuses sugugi nii kindel, et sellest nii konkreetselt rääkida
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
DKS696
HV vaatleja
liitunud: 17.10.2003
|
19.09.2016 12:36:14
|
|
|
Sai ka tellitud arvutikomplekti jagu juppe pärnu arvutitargast. Pooled jupid sai poest kohapealt juba kätte ja pooled sai tellitud.
Tellitud jupid jõudsid kohale enamvähem lubatud aja jooksul.
Emaplaat oli küll lahtises karbis, ilma kileta. Aga kuna täiskomplekt siis ei hakanud selle üle vaidlema.
Kokku pannes ka vigu siiani pole esinenud.
Aga..
Hiljem otsustasin endale ka uue monitori lubada mille ma siiski järgmine päev juba tagasi viisin kuna esines mitmeid surnud piksleid. Tolmu ja eelnevalt lahti olnud karbi järgi tundus, et tegu on näidis tootega.
Loodan, et garantii asi laheneb kiirelt
Klienditeenindus oli väga viisakas.
Siiani üldiselt positiivne kogemus Arvutitargaga
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
xheix1712
HV Guru
liitunud: 24.06.2006
|
19.09.2016 15:18:13
|
|
|
DKS696, emaplaadid ei ole kunagi kiles (pappkarpi pean silmas), kiles on plaat ise.
|
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
174 |
|
tagasi üles |
|
|
DKS696
HV vaatleja
liitunud: 17.10.2003
|
19.09.2016 15:38:43
|
|
|
xheix1712 kirjutas: |
DKS696, emaplaadid ei ole kunagi kiles (pappkarpi pean silmas), kiles on plaat ise. |
ah nii siis hästi! ei teadnud seda
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
|