Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Doom 4 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 23, 24, 25, 26  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Gap
HV Guru
Gap

liitunud: 20.03.2006




sõnum 09.08.2016 11:54:16 vasta tsitaadiga

http://www.guru3d.com/news-story/denuvo-protection-defeated-and-fixed-again.html

Päris kõva kaitse,ammu oleks pidanud mängudele sellised kaitsed peale panema,oleks piraatlus väiksem icon_smile.gif
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga
sõnum 09.08.2016 12:25:24 vasta tsitaadiga

DRM ei garanteeri head läbimüüki. Mäng ise peab olema hea. Doomi SP osa seda on ja seetõttu seda ostetakse sõltumata DRM-st. Sama lugu on Witcher 3-ga millel pole DRM-i aga kuna tegu on hea mänguga siis inimesed ostavad, kuigi W3 saaks lihtsalt piraatida.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siven
HV veteran
siven

liitunud: 04.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga
sõnum 09.08.2016 12:40:58 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:
DRM ei garanteeri head läbimüüki. Mäng ise peab olema hea. Doomi SP osa seda on ja seetõttu seda ostetakse sõltumata DRM-st. Sama lugu on Witcher 3-ga millel pole DRM-i aga kuna tegu on hea mänguga siis inimesed ostavad, kuigi W3 saaks lihtsalt piraatida.


ja ei tasu unustada jätta ka ,et witcher 3 lasi ametlikult esimese suure patchi välja ka piraatidele...
ütlesid ju sellepeale ,et piraadid peavad ka saama täis mängukogemuse ja loodavad ,et osad piraatidest ka ostavad selljuhul...
see on õige teema alles... kui tead ,et teed head ja õiget asja pole vaja karta ka piraate...
eks need kartjad on need sita tootjad pigem.
Kommentaarid: 163 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 09.08.2016 16:05:46 vasta tsitaadiga

Läksin 50% alega DOOM uurima, väga heade ülevaadete põhjal otsustasin järmine palgapäev täishinna eest ära võtta;) Tõsi, hea mäng müüb ise ennast ja kui DOOM loojad üle 20a võtsid lõpuks julguse kokku ning lõid viimaks "to the bones" tõetruu FPS, siis tuleb seda ka tunnustada.
Huvitav kas Vulkaniga oligi see netiühenduse jama DRM pärast?

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga
sõnum 09.08.2016 17:34:29 vasta tsitaadiga

siven kirjutas:
Tomorrow kirjutas:
DRM ei garanteeri head läbimüüki. Mäng ise peab olema hea. Doomi SP osa seda on ja seetõttu seda ostetakse sõltumata DRM-st. Sama lugu on Witcher 3-ga millel pole DRM-i aga kuna tegu on hea mänguga siis inimesed ostavad, kuigi W3 saaks lihtsalt piraatida.


ja ei tasu unustada jätta ka ,et witcher 3 lasi ametlikult esimese suure patchi välja ka piraatidele...
ütlesid ju sellepeale ,et piraadid peavad ka saama täis mängukogemuse ja loodavad ,et osad piraatidest ka ostavad selljuhul...
see on õige teema alles... kui tead ,et teed head ja õiget asja pole vaja karta ka piraate...
eks need kartjad on need sita tootjad pigem.

Tootjad on siiani pigem olnud realistlikud ja lootnud, et denuvo hoiab piraadid eemal esimesed paar kuud kui müüakse suurem osa koopiatest. Kui Rottr nüüd tõesti lahti on murtud, siis arvatavasti see polegi tootjale enam nii suur kaotus.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga
sõnum 09.08.2016 18:56:14 vasta tsitaadiga

Doom SP on oma hinda väärt. Online on kuidagi kahtlane, tunduks, et anti cheat on kuidas on, võin ka eksida.

Lõpetasin just Doom BFG lost misiooni osa ja ... ilgem okse.gif icon_lol.gif

Parem doom, doom 2 ja doom 4 mängida thumbs_up.gif

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 20.08.2016 17:13:37 vasta tsitaadiga

Jõudsin ka põrgusse. Esmamulje on hea, mäng jookseb super smooth kõik põhjas 1440p peal, kiire ja silutud\optimiseeritud tulistamine. Vanad doomi kaardid ka sees, lisaks koletised tuttavad ja mäletamist mööda õiged relvad töötavad ka nende vastu. Korralik madistamine üksikosas. Pika peale hakkab aga tüütavaks muutuma see kuramuse Bethesda noaga äsamine, no on vaja Bethesdal igale poole toppida seda "feature". New Order vs Old Blood oli ka viimane parem, sest rõhku oli suuremalt jaolt tulistamisele pandud. Oleks võinud õppida ja need "Glory Kill" harvaks teha, oleks ägedam vaadata, kui 10 kolli kohta korra juhtub ning elude asemel võiks Power Up välja hüpata ning maas rohkem HP pakke vedeleda...
Loodetavasti tuleb parem järg välja.

Mitmikosa oli ka isegi täitsa mängitav, ainult, et 1h pärast viskas Connection Errori ette. (Selle pärast ühtki MP mängu enam ei ostagi, enne kui Community Clan-de kätte serverite haldust ei usaldata, vähem cheatereid ja muid muresid, lisaks oskavad head adminnid !shuffle õigel ajal sisse visata. 2x score vahega on raske mängu nautida, seda 3 kaarti järjest)
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 05.09.2016 09:37:59 vasta tsitaadiga

J6udsin esimese bossi juurde. okse.gif
Täpselt sama shok nagu Diablo 3 bossud. Siuke r6ve arkaad stiilis. See huinjaa pidi päriselt Cyberdemon olema?? okse.gif okse.gif okse.gif okse.gif okse.gif okse.gif thumbs_down.gif thumbs_down.gif thumbs_down.gif thumbs_down.gif
See mäng on ikka sitt tegelikult. Combat oli kihvt aga muutus juba jaburaks ja rutiinseks. Ja need spets killid on optional aga kuna hp koguaeg otsas peab seda praktiliselt iga vaenlasega tegema ja seda animatisiooni vahtima. Vaenlased on natuke häirivalt kiired. Eriti need imbid pommitavad natuke liiga kiiresti ja täpselt.
K6ige suurem miinus minu jaoks on see heliline pool. Seda ma panin tähele juba doom 3 ajast, et pooled helid nagu puudu. Suurte vaenlaste sammudel pole mingit heli v6i siis liiga vaikne. Relvade helid samuti jamad, mingi dubstep jüradus. Puudub see vali KABOOOM!
Relvad ka liiga n6rgad ei ole seda kikki, mis peaks olema arvestades kui suured need k6ik on. BFG icon_lol.gif what a joke!
Need tüübid ilmselgelt vaatasid Brütal doomi pealt maha. Aga ei osanud v6i ei tahtnud seda fiilingut kopeerida.

Väga keskpärane mäng, mida ükskord läbib ja k6ik.
ID software is BACK!
sure NOT

_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
zim01
Kreisi kasutaja
zim01

liitunud: 29.10.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga
sõnum 05.09.2016 12:44:15 vasta tsitaadiga

486 kirjutas:
J6udsin esimese bossi juurde. okse.gif
Täpselt sama shok nagu Diablo 3 bossud. Siuke r6ve arkaad stiilis. See huinjaa pidi päriselt Cyberdemon olema?? okse.gif okse.gif okse.gif okse.gif okse.gif okse.gif thumbs_down.gif thumbs_down.gif thumbs_down.gif thumbs_down.gif
See mäng on ikka sitt tegelikult. Combat oli kihvt aga muutus juba jaburaks ja rutiinseks. Ja need spets killid on optional aga kuna hp koguaeg otsas peab seda praktiliselt iga vaenlasega tegema ja seda animatisiooni vahtima. Vaenlased on natuke häirivalt kiired. Eriti need imbid pommitavad natuke liiga kiiresti ja täpselt.
K6ige suurem miinus minu jaoks on see heliline pool. Seda ma panin tähele juba doom 3 ajast, et pooled helid nagu puudu. Suurte vaenlaste sammudel pole mingit heli v6i siis liiga vaikne. Relvade helid samuti jamad, mingi dubstep jüradus. Puudub see vali KABOOOM!
Relvad ka liiga n6rgad ei ole seda kikki, mis peaks olema arvestades kui suured need k6ik on. BFG icon_lol.gif what a joke!
Need tüübid ilmselgelt vaatasid Brütal doomi pealt maha. Aga ei osanud v6i ei tahtnud seda fiilingut kopeerida.

Väga keskpärane mäng, mida ükskord läbib ja k6ik.
ID software is BACK!
sure NOT


Sellest postitusest võib välja lugeda vaid seda, et isegi head asja tehes leidub ikka inimesi, kes ainult vigu otsivad.
Kommentaarid: 98 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 05.09.2016 15:56:42 vasta tsitaadiga

486, arcade stiil ongi see, mis mängu juures hea vanakooli tulistamismängu hõngu välja toob, bosside osas ses suhtes ei saa nõustuda, ainult Toggled Crouch häiris sääl.
Bethesda "nugade jant" igas mängus on jah natuke tobe. Samas endal jäi esimesel läbijooksul koguaeg elusid ülegi, tuleb lihtsalt rohkem ringi liikuda, siis ei pea Glory Killidele niipalju keskenduma. Teine lugu on ainult püstoliga läbimängimisel, siis tuleb suuri elukaid küll Gloryga maha võtta, sest enne kui uimastatud olekust maha jõuad kõmmutada, ärkab teine ellu, isegi ainult pealaskude puhul.
Helide poole pealt ei oska ka palju kurta, kui Mancubused nurga tagant tulevad, siis on ikka põrandavärinat kuulda.
BFG on ikka vägev relv, teeb ruumi ilusti puhtaks kui asi käest kipub minema. Kohati läks küll tüütuks jah, mäletamist mööda esimestes DOOM-s oli vaja ainult 1 supershotgun näkku nendele põrsastele(Pinky) läheda maa pealt, siin tuleb 10x seljatagant retsida, et maha saaks.

Endal 2nd run käsil, Ultra Violence ja ainult püstol(+frag granade). Nüüd paneb ikka võpatam, kui keegi nurga tagant välja hüppab, iga mööda lask võib alaliseks põrguelanikuks registreerida;) 2se bossini pole jõudnud veel, raketikategagi läks seal 20x vaja, ei kujuta ette palju nüüd.
Mõni on lausa Ultra NIghtmare peal ainult püstoliga teinud: https://www.youtube.com/watch?v=AyVVc0FcS4E
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 06.09.2016 09:10:27 vasta tsitaadiga

Vael,
ja miks siis teiste suurte kollide samme pole kuulda?

_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 22.04.2003




sõnum 12.09.2016 09:42:26 vasta tsitaadiga

tehnilist juttu:
doom (2016) - graphics study (adrian courrèges)

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 12.09.2016 15:49:00 vasta tsitaadiga

Ise tavaliselt lükkan AA ja Motion Blur välja kuna, erinevust ei ole märganud, eriti 1440p Ultra peal. DOOM-s hakkas Motion Blur OFF artifacte loopima(mõned valgusallikad jäid liiga eredalt "õhku rippuma") ning ilma AA-ta relv nägi väga algeline välja- peegeldused puudusid ning nägi "nurgeline välja", AA silus ära.

Keegi veel ainult püstoliga on proovinud läbi teha? Ise lõpetasin Ultra Violence peal. Kuni "Vega processing core" kaardini kasutasin ainult Frag Granaate vahepeal, sealtmaalt enam ilma Syphon ja HOlogram abita ei saanud.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 12.09.2016 17:26:58 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
tehnilist juttu:
doom (2016) - graphics study (adrian courrèges)


vb on k6va tech taga ja fps k6rge. Aga levelid on mega staatilised.
99% asjadest unbreakable decoration + nigelad tekstuurid + pooled helid puudu = lippap kiiresti ka vanaraual.

Kahju, et nad rohkem vaenlasi korraga ei luba, ma hea meelega ohverdaks selleks 140fps oma 200st.

_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 22.04.2003




sõnum 12.09.2016 19:15:56 vasta tsitaadiga

486, loetle mänge, kus 99% asjadest ei oleks unbreakable decoration?
tekstuurid mul nigelad küll ei olnud, mis raual sa seda mängid?

kollide sammude üle nuriseda on natukene imelik. mis hetk sul seal mängus oli aega neid kuulata? icon_eek.gif

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 12.09.2016 19:48:55 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
486, loetle mänge, kus 99% asjadest ei oleks unbreakable decoration?
tekstuurid mul nigelad küll ei olnud, mis raual sa seda mängid?

kollide sammude üle nuriseda on natukene imelik. mis hetk sul seal mängus oli aega neid kuulata? icon_eek.gif



äää what hl2 äkki ja terve hunnik muid mänge. nondes kui l6hkuda ei saa siis vähemalt liigutada ikkagi saab v mingi muu interaktion.
Tekstuurid nagu mingi overwatchist. Kivid ei näe nagu kivid välja vaid mingi joonistus kuskilt multikast. Ei nää üldsegi realistlik välja.

_________________
zero


viimati muutis 486 27.09.2016 09:12:36, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dirty Harry
HV Guru
Dirty Harry

liitunud: 04.09.2002




sõnum 12.09.2016 19:56:57 vasta tsitaadiga

Realistlik? Kas impid, cyberdemon ja muud kutid on realistlikud? Et noh kui lähed Telliskivis Lendavasse Taldrikusse siis istuvad kambakesi nurgas igaüks enda iPadides ja nohisevad vaikselt igaüks omaette? Cmon, see on arvutimäng! Realistlik pilt vaatab aknast vastu mitte arvutikraanilt, eriti kui me räägime sellest kuidas Marsil tonnide kaupa võõrliha ribadeks lasta ja mootorsaega ära viilutada.
Kommentaarid: 182 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 146
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga
sõnum 12.09.2016 20:05:04 vasta tsitaadiga

Kas see bug (feature?) on patchitud mängus ikka alles, et esimesel korral laeb mingi lowres tekstuuri ja siis paneb korraliku peale? Võrdlemisi tüütu selline texture pop in. Huvitav kas see on nende megatexture asjaga seotud?
https://www.reddit.com/r/Doom/comments/4lf2sm/does_anyone_else_still_get_texture_popswapping/
https://www.reddit.com/r/Doom/comments/4jh43y/texture_popin_pc/
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
labidas
HV veteran
labidas

liitunud: 24.05.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga
sõnum 12.09.2016 23:08:31 vasta tsitaadiga

Mark0 kirjutas:
Realistlik? Kas impid, cyberdemon ja muud kutid on realistlikud? Et noh kui lähed Telliskivis Lendavasse Taldrikusse siis istuvad kambakesi nurgas igaüks enda iPadides ja nohisevad vaikselt igaüks omaette? Cmon, see on arvutimäng! Realistlik pilt vaatab aknast vastu mitte arvutikraanilt, eriti kui me räägime sellest kuidas Marsil tonnide kaupa võõrliha ribadeks lasta ja mootorsaega ära viilutada.

irrelevant
Mäng on tehtud realistlikus laadis, mitte nagu multikas.
Kaugelt nägi kõik ilus ja efektne välja. Lähedamalt oli näha kõvasti hägusust.

_________________
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 13.09.2016 00:17:39 vasta tsitaadiga

Tegemist on kiire laskmismänguga, ilu polegi aega nautida. 10-20a parim arvutimäng, just optimiseerimise poole pealt, jookseb nagu siidi. Tulises laskmismängus peabki mängitavus graafikast tähtsuselt eespool olema.
Kohati võiks kollide helisid rohkem olla, samas ega pole aega küll neid kuulata. Kui kokonutt küljest tüki ampsab, siis seda on ka kuulda ning kui küberdeemon nurga tagant tuleb, siis seda ka, taevast luukerepead kaela sajavad, neid on ka vastikult kriiskamas kuulda, kõik tähtsam on nagu kaetud...

Tomorrow, Gsync sees või väljas?
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga
sõnum 13.09.2016 13:34:10 vasta tsitaadiga

Vael kirjutas:
Tomorrow, Gsync sees või väljas?

Always on icon_cool.gif thumbs_up.gif
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Murdock
HV kasutaja

liitunud: 09.08.2006




sõnum 26.09.2016 22:17:08 vasta tsitaadiga

Proovisin ka ära... Njahh... Ütleme hea et ei ostnud. Doom 3 mulle meeldis. Kolle palju, aga tempo mõistlik. Hetkel see räige sagimine meenutab, nähh skleroos, seda mängu kus sa oled mingis taeva ja maa vahel ja ammuga lased mingrid kolle puunooltega maha. Mitu osa veel. Paljudele see tempo kindlasti meeldib, mulle aga mitte. Uninstall kindel.
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga
sõnum 27.09.2016 08:19:30 vasta tsitaadiga

doom 4 meenutab natuke seda mis ta kunagi oli. Pidevalt shoot and gun stiilis mäng kus ellu jääb vaid see kes liikuda oskab. Muidugist tasub selleks valida raskemad raskusastmed, see easy jms jura ei tasu proovimistki.
Kiire, kohati quake laadne , sujuv. doom 3 bfg viimati mängisin ja uimasemat, igavamat käkki pole ammu proovinud, seda "lost mission" osa proovides. Doom 1 ja 2 olid samas BFG peal päris head, kiired, äkilised ja natuke magama jäid oli game over thumbs_up.gif

doom 3 küll ei meenu, et kolle palju oli. Paar tükki korraga tuli ette, tegid raaaaaw ja vsio. Lisaks räme "jump scare" taktika, mis tüütas suht kiirelt ära. Doom 1 ja 2 sai viimati jälle paar levelit läbi tehtud ja seal õnneks sellist jura ei olnud.

Pole vast jah kõigi jaoks kellele doom 3 aeglane, kott pime, räme kitsas koridori shooter meelepärasem oli.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pots4t4j4
HV Guru

liitunud: 13.09.2002




sõnum 27.09.2016 09:35:34 vasta tsitaadiga

Kogu see fast paced action ja smooth gameplay teebki uue doomi nauditavaks.
Kommentaarid: 493 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 401
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga
sõnum 27.09.2016 09:54:20 vasta tsitaadiga

Mängisin üle poole seda paska ära ja rohkem ei viitsind.

Kokkuvõtvalt on seisukoht siiani sama:

Grafa on nagu mingi eriti moditud Doom 3'me grafa a'la perfected Doom 3 kõik põhjas. Shotgun'i tulistamishääl on mannetu. Samas on lahe see, et uksed avanevad vana doomi häälega icon_biggrin.gif Asi mis suhtkoht on vastukarva on see pidev "tee vastasele piisavalt dämmi ja siis melee kill" värk.

kohad on kuidagi jõle igavad - mingi tehas kus sisuliselt jooksed mööda suuri treppe, sildu ja platvorme, paljud ruumid nagu lihtsalt ruumid kohapärst kus siis moepärast paar kasti ja kogu moos jne.

Samamoodi oleks võinud ju siin šnitti võtta sellest, et on suur jaam kuhu kuuluvad igasugu nö. kuplialused - veetootmise jaam, jäätmejaam, mingi sõjaväeline osa, laborid, kaevandus, miks mitte ka suur roheline ala kus taimestik ja puud toodavad hapnikku jaamale jne. Detailseid ruume ja kohti võiks olla hulgim a'la kohvikud, puhkeruumid, haigla, laboratooriumid, uuringukukeskused ja need võiks olla ka detailselt sisustatud ja tunduda nagu päris kohad kus võiks elamine ja töötamine käia. Samuti võiks madina käigus igast klaasid, asjad katki minna jne. ehk siis füüsika võiks olla vägakõrgel tasemel, et kogu see maailm tunduks elav ja interaktiivne mitte nii, et lauapeal monitor, kohvitass ja pliiatsid ja kui viskad sinna granaadi sis peale plahvatust on eelpool nimetet asjadele tekitatud lihtsalt mingi tahmaplekk vms.

Antud juhul nagu ütlesin paistavad siuksed suured seosetud ruumid kus jooksed ühest nonsenss kohast teise ja lihtsalt kõmmutad. Lihtsalt kõmmutamine on vägahea ja seda oli minuarvates D3'es isegi vähe - pean silmas just hordide kaupa vastaste mahavõtmist aga maailm võiks olla ilus ja usutav kus seda teha.
SP koosneb nagu omavahel kokkuühendatud MP mäppidest mitte unikaalsetest kohtadest. Kohad on igavad ja sisutühjad - ei jäta muljet kui baas kus elati, söödi ja töötati vaid seosetud ruumid ja siis mingid kastid kuhuotsa ronida. Vastaseid mitte ei leia ega hakka maha võtma vaid satud ruumi, siis tekib mingi mitu lainet vastaseid ja kui need mättas pääsed edasi. Vatased ei ole nagu kollid ja deemonid vaid nagu human tüüpi tegelased keda siis arvuti juhib ehk jooksevad, hüppavad, teevad mingeid shoryukene ehk sisuliselt nagu mängiks mingit quake3'me arvuti vastu.Doomi taolise shuuteri point on see, et vastaed on nö. dumb cannon fodder - kahjuks selles nagu ütlesin on tunne, et mängid nagu quake 3'me.

Lihtsalt öeldes minujaoks on tegu samasuguse keskpärase asjaga nagu oli DNF. ma ei tea kas selleks peab olema 12 aastane, et meeldiks aga lihtsalt 25+ aastat mänge mänginuna ma ei näe, et asi oleks sellise legendaarse mängu nime väärt - ei levelite ülesehituses, füüsikas, stooris, pisidetailides, vastastes ega muus. Kõik on tänapäevaselt üle pingutatud, läigib, kõik on laser ja vilgub igalpool jne.
Kommentaarid: 154 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 131
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Doom 4 mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 23, 24, 25, 26  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.