praegune kellaaeg 17.06.2025 10:54:46
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
19.07.2016 11:12:26
Omniva jätkab pakiautomaatide võrgustiku laiendamist: 12 uut asukohta Eestis |
|
|
PRESSITEADE - Omniva paigaldab juulikuu jooksul Eestisse 12 uut pakiautomaati. Laienemise tulemusena on ettevõtte pakiautomaadivõrgustik ning ligipääsetav juba enam kui 50 erinevas Eesti linnas ja asulas ning enam kui 120 kohas üle Baltikumi.
Suvise laienemise käigus paigaldab Omniva uued pakiautomaadid väiksematest kohtadest Loksale ja Kundasse. Kuna pakiteenuse kasutamine kasvab kiiresti ka linnades, tulevad pakiautomaadid ka uutesse kohtadesse suuremates linnades. Nii tulevad Tallinnas uued pakiautomaadid Merimetsa Selveri, Valdeku Comarketi ja Paepargi Maxima juurde, Tartus Raadi Maxima ja Anne Selveri juurde. Tallinna lähiümbrusest saavad uue pakiautomaadi Viimsi (Pärnamäe Rimi juurde) ja Maardu (Maxima juurde), samuti tuleb pakiautomaat Haapsallu (Kastani), Kohtla-Järvele (Ahtme Maxima) ja Narvasse (Prisma juurde).
Eelmine laienemine toimus kevadel, mil keskenduti eeeskätt just väiksematesse kohtadesse pakiautomaatide paigaldamisele. Omniva pakiautomaatide võrgu juhi Tanel Rauni sõnul kohandatakse võrgustikku pidevalt vastavalt inimeste vajadustele. “Jälgime kõigi piirkondade pakimahte, et siis selle põhjal oma võrgustikku täiendada või ümber kujundada,“ selgitas Raun.
Omniva pakiautomaatide võrgustik on kevadel ja suvel lisaks Eestile laienenud ka Lätis ja Leedus ning kasvab tänavu Baltikumis 28 protsendi võrra suuremaks. Praeguseks on Omnival kogu Baltikumis enam kui 120 linnas 234 automaati ligi 28 000 pakilahtriga ning tegu on Baltikumi suurima võrgustikuga.
“Üha enam soovivad meie kliendid pakiteenuse lahendust kogu Baltikumis, nii et meie eesmärk on viia teenus klientidele võimalikult lähedale,” märkis Raun.
Rauni sõnul on pakiautomaadid niivõrd populaarseks osutunud just tänu oma ööpäevaringse kättesaadavuse ning teenuse kiiruse tõttu ning Omniva pakiautomaadid on kujunenud eelistatuimaks paki saatmise ja saamise kanaliks.
Enne suve pikendas Omniva ka mitmete pakiautomaatide hilisema tühjendamise aega, et anda klientidele võimalus oma pakk automaati tuua veel hiljem, olles kindel, et see ikkagi juba järgmisel päeval kohale toimetatakse.
Järgmisel aastal avab Omniva oma pakiautomaatide võrgustiku kogu Baltikumis ka teistele partneritele kasutamiseks, et anda tuult tiibadesse hoogustuva e-kaubanduse arnegule.
Omniva on rahvusvaheline kontsern, mis pakub posti-, logistika- ja infologistikateenuseid. Kontserni kuuluvad emaettevõttena AS Eesti Post, tütarettevõte AS Maksekeskus, Leedus asuv tütarettevõte UAB Omniva LT, Lätis asuv SIA Omniva ning sidusettevõte OÜ Post11, mis pakub e-kaupmeestele rahvusvahelisi logistilisi terviklahendusi kaupade kättetoimetamiseks üle kogu maailma.
Lisateave: www.omniva.ee
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
TauC
HV Guru

liitunud: 23.04.2007
|
20.07.2016 14:46:56
|
|
|
Läksin täna lõuna paiku Omniva automaati pakki võtma ja minu ees üks närviline kodanik juba üritas pakki kätte saada, aga tulutult. Mõtlesin, et mis siis ikka ja proovisin ka, aga kaardimakset ei saanud teostada. Helistasin klienditeenistusse, kus öeldi, et just tuli teade probleemi kohta ning on edastatud tehnikutele, aga rohkem infot hetkel pole. Küsimuse peale, kaua võib/tavaliselt läheb selliste probleemide lahendamisega vastati, et olenevalt veast võib olla õhtuks korras, samas võib minna ka 2 päeva Andsin klienditeenindajale mõista, et mul on paki kättesaamisega kiire ja nii kaua ei saa oodata. Pakuti välja variant, et kui homseks korras ei ole siis saab ehk postkontorist kätte. Käin õhtul uuesti ilma eelnevalt helistamata ja kui kätte ei saa, helistan uuesti ja tõstan kisa.
Tore, et ei lubata ulmelisi lahendusaegasi, aga tänasel päeval rääkida kahepäevasest ooteajast on küll piinlik. Lahterdaksin probleemi "ärikriitiliseks" ja lahendusaeg kuni 48h tundub uskumatu, eeldaksin maksimaalselt 8h. Väga meeldiv, et automaatide võrgustik laieneb, aga kui teenuse kvaliteet kaasa ei tule siis on ikka midagi mäda, kvantiteedi tõus kvaliteedi paigalpüsimisega on pigem tagasiminek.
Mõned kuud tagasi oli sarnane olukord ka Itella SmartPostiga. Klienditeenindusse helistades tunnistati enda poolset tehnilist riket ja saatmiskulud tühistati, selle aktiveerimisega läks küll pisut aega, aga sain sisuliselt kohe ikkagi paki kätte.
|
|
Kommentaarid: 328 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
20.07.2016 20:41:32
|
|
|
Lisaks veel telia võrgu ülekoormused. Maksed käivad mu teada üle telia 2G võrgu andmeside. Ning see 2G võrk on telial nagu ta on - ikka suht tihti saab telefoni ekraanilt lugeda, et võrk ülekoormatud.
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
TauC
HV Guru

liitunud: 23.04.2007
|
05.10.2016 17:43:25
|
|
|
Ülevaade sellest, kuidas Omnival läheb nädal aega, et toimetada pakk Tartust Tallinnasse. Suurepärane sooritus, aplaus. Helistasin 01.10 klienditeenindusse ja uurisin paki kohta, lubati tagasi helistada ja informeerida, mida ilmselgelt ei tehtud. Kuna mul endal on juba Omniva pakiautomaatidega niivõrd palju halbu kogemusi siis SOOVITAN SOOJALT ka kaasfoorumlastel neist eemale hoida ning kasutada tunduvalt kindlamat varianti Itella SmartPosti näol.
Sündmus Kuupäev Asukoht Vastuvõtja Kommentaar
Saajale saadeti teavitus SMS teel 04.10.2016 07:40 Tallinna Tondi Selveri pakiautomaat
Ladustamine 04.10.2016 07:30 Tallinna Tondi Selveri pakiautomaat
Saadetis saabus postiasutusse 04.10.2016 07:30 Tallinna Tondi Selveri pakiautomaat
Sihtpostiasutusse jõudmine 04.10.2016 07:30 Tallinna Tondi Selveri pakiautomaat
Saadetis on teel saaja poole 04.10.2016 06:51 Tallinna kullerpunkt
Saadetis saabus postiasutusse 04.10.2016 05:52 Tallinna kullerpunkt
Saadetis on teel järgmisesse postiasutusse 04.10.2016 02:38 Sorteerimiskeskus (pakid)
Saadetis saabus postiasutusse 03.10.2016 20:26 Sorteerimiskeskus (pakid)
Saadetis on teel järgmisesse postiasutusse 03.10.2016 19:17 Tartu kullerpunkt
Saadetis anti kullerile üle 28.09.2016 16:18 Tartu Lõunakeskuse pakiautomaat
Saadetise andmed registreeriti süsteemi 28.09.2016 09:47 Tartu Lõunakeskuse pakiautomaat
UPDATE:
Paki lasin välja võtta vennal 04.10 õhtul, sest ei viibi ise hetkel Tallinnas. Täna ehk 05.10 hommikul helistati lõpuks Omniva klienditeenindusest ka tagasi (4 päeva hiljem!) ja küsiti, kas sain õige paki. Vastasin, et pole oma silmaga veel näinud ja ilmselt peale lõunat on selge. Vend saatis mulle pakist ja sisust pildi ning veendusin asja õigsuses. Õhtupoolikul helistatigi tagasi ning ütlesin, et sain õige paki. Vabandust ega täiendavaid selgitusi ei järgnenud. 10 minutit hiljem helistati uuesti ja küsiti, mis paki sisu oli. Küsisin, miks see oluline on, sest mina sain õige asja. Selgitati, et neil on 3 pakki kadunud ja käib uurimine. Seejärel juba järsemal toonil küsiti, mis siis ikkagi paki sisu oli. Ütlesin, et see on deligaatne info ning ma ei avalda seda. Selle peale öeldi head õhtut ja pandi toru ära. Masendav.
|
|
Kommentaarid: 328 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
05.10.2016 17:44:32
|
|
|
Wow, ühe sellise juhtumi pärast teed sellise järelduse? Väikseid erroreid võib igal pool juhtuda... saadan iga päev Omniva kaudu välja ligi 50 pakki ja max kord kuus ehk juhtub taoline olukord nagu Sul...
_________________ Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes. |
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
 |
TauC
HV Guru

liitunud: 23.04.2007
|
05.10.2016 18:03:00
|
|
|
Janis kirjutas: |
Wow, ühe sellise juhtumi pärast teed sellise järelduse? Väikseid erroreid võib igal pool juhtuda... saadan iga päev Omniva kaudu välja ligi 50 pakki ja max kord kuus ehk juhtub taoline olukord nagu Sul... |
1) Mind huvitab, et saan OMA paki tervelt ja õigeaegselt kätte.
2) Mulle ei sobi variant, et klienditeenindus lubab tagasi helistada ja informeerida, kuid ei tee seda.
Kliendi seisukohast peab kõik selleks tegema Omniva ja muu on ebaoluline ning nende probleem. Kui sa nimetad kehva klienditeenidust, nädalast tarneaega ja kliendi teadmatusse jätmist väikseks ühekordseks erroriks siis muidugi, kiidame Eestis süvenenud madalat teeninduskultuuri ainult tagant.
|
|
Kommentaarid: 328 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|