Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum ![Teata moderaatorile Teata moderaatorile](./images/icon_move_w.gif) |
|
Siim159
HV Guru
![Siim159 Siim159](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/ab35a3060772b9fbcf0f01f3ea604e3d.jpg)
liitunud: 16.08.2010
|
12.05.2016 14:52:39
|
|
|
alartt kirjutas: |
Betamax kirjutas: |
http://pluss.postimees.ee/3690275/eesti-post-laheb-koos-eesti-teedega-erastamisele
tsitaat: |
Uue postiseaduse väljatöötamise kava tutvustaval pressikonverentsil ütles minister Kristen Michal, et Eesti Post erastatakse koos Eesti Teedega esimesel võimalusel, kuna vähemalt Omniva pakiäri ei ole riigi mõistes strateegiline ärisuund. |
Spoiler ![Spoiler](/images/exclamation.gif)
tsitaat: |
«Meil ongi siin kaks poolt, millele me tähelepanu juhime. Üks pool on, millisel kujul riik universaalset postiteenust pakub, ja seda me määrame seadusega – hind on ka seadusega määratud. Aga pakiäri poole osas on vähemalt minu isiklik veendumus, et see ei ole riigi tuumikfunktsioon,» ütles majandus- ja taristuminister Kristen Michal Eesti Posti võimaliku erastamise kohta lähitulevikus.
Ta lisas, et see osa Eesti Posti tegevusest võib vabalt olla kas osaliselt börsil, ettevõte võib leida partneri, kellega koos otsustatakse, kas minnakse näiteks osaliselt börsile, või erastatakse vähemus- või enamusosalusena. «Tegelikult kõik need variandid on laual ja valitsusest saime mõned nädalad tagasi mandaadi, et vaatame üle nii Omniva pakiäri poole kui Eesti Teed,» lausus Michal.
Praegu on lõpliku otsuse tegemine selle kohta viibinud seoses postiseaduse väljatöötamise kava avalikustamisega ning ka suurema riikliku kontserni moodustamise aruteluga. Kuigi otsus postifirma erastamise kohta võiks tulla veel sellel aastal, arvab Michal, et see viiakse ellu pigem järgmise paari aasta jooksul.
«Eesti Teedega on sama loogika, teedehooldus ei ole riigi tuumikfunktsioon,» selgitas minister, kes on seisukohal, et kõik need ettevõtted, mis ei kuulu strateegilisse valdkonda, tuleks erastada. Kuigi Eesti Teede võimalikku erastamist on varem avalikkuses juba kajastatud, peab Michal selle ettevõtte erastamist mitmesuguste lepinguliste piirangute tõttu tõenäoliseks alles aastal 2018.
Samas märkis ta, et Eesti Posti erastamisse puutuv võib selguda juba paari kuu jooksul. «Postivõrgu ümberkorraldamine muudab kindlasti Omniva efektiivsemaks, aga sellest (postiseaduse muutmisest – toim) erastamine kuidagi ei sõltu,» rääkis minister.
Eesti Posti juhatuse esimees Aavo Kärmas lausus, et erastamise kasuks räägib ka ettevõtte kasvuvajadus seoses pakiäri suunaga, millega kindlasti kaasnevad riskid, mida ehk riik ei pea vajalikuks enda kanda võtta. «Euroopas on üha enam postifirmasid erastatud – on vähemusosalusi, on enamusosalusi, on ka sada protsenti ettevõtteid erastatud,» rääkis Kärmas.
Ta nimetas viimase suurema näitena Briti postifirmat Royal Mail, mis on Suurbritannias postiteenuseid pakkunud 400 aastat. «Aga kui ettevõte on erastatud, siis ei tähenda see kuidagi, et universaalne postiteenus satuks löögi alla,» kinnitas Eesti Posti juht.
Minister Michal ei välistanud ka võimalust, et universaalset postiteenust hakkab tulevikus osutama hoopis mõni teine ettevõte. «Kui mõni logistikafirma tahab tulla pakkuma samasugust teenust samasuguse võrguga – vabalt, mingit küsimust ei ole. Iseasi, kas see on reaalne,» lausus ta. |
|
EESTI POST Pole ammu enam omiva ju. |
On, Omniva nime all on lihtsalt mõned teenused.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
WäntWõll
make.believe
![WäntWõll WäntWõll](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/12b7604805e4b01442f66b968a236c3f.jpeg)
liitunud: 18.01.2005
|
12.05.2016 15:43:19
|
|
|
Omniva on kaubamärk
|
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
1 :: |
2 :: |
299 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Tanel
HV Guru
![Tanel Tanel](https://foorum.hinnavaatlus.ee/files/tanel_avatar_141.png)
liitunud: 01.10.2001
|
19.05.2016 04:49:31
|
|
|
Jätan selle slaidi siia (Eesti E-kauplejate uuringu värskest raportist)
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
netmaster
HV kasutaja
![netmaster netmaster](https://foorum.hinnavaatlus.ee/files/50431_171.jpg)
liitunud: 21.08.2004
|
10.06.2016 12:36:13
|
|
|
Ma loodan, et see on siis nüüd õige teema?
Lühidalt on mul probleem Omniva earvekeskusega. Mingis meeltesegaduses saadavad nad laiali oma arvetega seotud teavitusi Amazon SES'i kaudu, mis on põhimõtteliselt raha eest spammi laiali saatmise rakendus ja igas mõistlikus mailiserveris ammu mustas nimekirjas. Earvekeskus.ee lehel pole ka ühtegi tehnilist kontakti või mingisugustki infot, miks nad seda teevad, või kuidas neid mõjutada seda mitte tegema. Eile eemaldasin SES'i mustast nimekirjast ja hommikul oli sealtkaudu tulnud postkasti mingi "Köögitehnika ja õhupuhastite eripakkumised!", ja arvata võib, et sellega asi ei piirdu. Vaevalt, et Omniva seda siin lugemas käib, aga ehk on kellelgi ideid?
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
ref
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.08.2003
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Kaja Sepp
HV vaatleja
liitunud: 14.11.2013
|
15.06.2016 08:48:46
|
|
|
netmaster kirjutas: |
Lühidalt on mul probleem Omniva earvekeskusega. Mingis meeltesegaduses saadavad nad laiali oma arvetega seotud teavitusi Amazon SES'i kaudu, mis on põhimõtteliselt raha eest spammi laiali saatmise rakendus ja igas mõistlikus mailiserveris ammu mustas nimekirjas. Vaevalt, et Omniva seda siin lugemas käib, aga ehk on kellelgi ideid? |
Mina töötan Omnivas ja lugesin Palun saada oma kontakt kaja.sepp@omniva.ee, meie arvekeskuse inimesed võtavad otse ühendust, et asjaolusid üle küsida, foorumi kaudu võtab asjatult aega (ja asjatut vahendust minu poolt)
|
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Renka
HV Guru
![Renka Renka](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/9f0583e294c98fa06b8d6ebbb482932d.gif)
liitunud: 01.04.2002
|
27.06.2016 16:43:21
|
|
|
Täna siis ka Omnivaga "positiivne" kogemus.
Delivery attempt 27.06.2016 09:04 Põhja-Tallinna kandekeskus
Handover to courier 27.06.2016 09:00 Põhja-Tallinna kandekeskus |
Väidetavalt on hommikul mulle pakki üritatud tuua. Olen terve päeva sel aadressil olnud ja no eiole keegi mulle midagi tuua üritanud ja ei ole ka keegi helistanud mulle.
Vaadates neid kellaaegu siis ei ole see ka reaalne, et 9:00 korjati pakk peale kusagilt kandekeskusest vmt ja 9:04 juba uksetaga oldi. Ideaaljuhul sõidab selle maa autoga küll miski 5-6 minutiga ära. Aga hommikuse liiklusega ja nelja minutiga?
Igatahes helistasin siis infosse ja seal vastati muidugi, et ise olen süüdi ja nüüd pean ise postkontorisse järgi minema - noh see ei ole ka suur mure - aga samas kui tellitud oli ukseni transport ja ma olen selle eest maksnud siis sooviks ka vastavat teenust saada. Eriti kui ilmselgelt kuller on lihtsalt üle lasknud
Igal juhul palusin neil omal majas sees asja uurida - kuna väidetavalt on GPS logid asjad neil olemas - aga mingit veenvat vastust ma ei saanud. Pigem tundus, et lihtsalt taheti kõne ära lõpetada.
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
jeesus188
kodustatud
![jeesus188 jeesus188](https://foorum.hinnavaatlus.ee/files/julujeesus_125.jpg)
liitunud: 14.04.2003
|
27.06.2016 16:48:43
|
|
|
Renka, ma ootan juba aasta ja peale kõnet Omnivalt, edu ootamisega
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
kami
HV kasutaja
liitunud: 01.12.2003
|
27.06.2016 16:53:30
|
|
|
Renka kirjutas: |
Täna siis ka Omnivaga "positiivne" kogemus.
Delivery attempt 27.06.2016 09:04 Põhja-Tallinna kandekeskus
Handover to courier 27.06.2016 09:00 Põhja-Tallinna kandekeskus |
Väidetavalt on hommikul mulle pakki üritatud tuua. Olen terve päeva sel aadressil olnud ja no eiole keegi mulle midagi tuua üritanud ja ei ole ka keegi helistanud mulle.
Vaadates neid kellaaegu siis ei ole see ka reaalne, et 9:00 korjati pakk peale kusagilt kandekeskusest vmt ja 9:04 juba uksetaga oldi. Ideaaljuhul sõidab selle maa autoga küll miski 5-6 minutiga ära. Aga hommikuse liiklusega ja nelja minutiga?
Igatahes helistasin siis infosse ja seal vastati muidugi, et ise olen süüdi ja nüüd pean ise postkontorisse järgi minema - noh see ei ole ka suur mure - aga samas kui tellitud oli ukseni transport ja ma olen selle eest maksnud siis sooviks ka vastavat teenust saada. Eriti kui ilmselgelt kuller on lihtsalt üle lasknud
Igal juhul palusin neil omal majas sees asja uurida - kuna väidetavalt on GPS logid asjad neil olemas - aga mingit veenvat vastust ma ei saanud. Pigem tundus, et lihtsalt taheti kõne ära lõpetada. |
Kui sul aega ja püsivust on, siis mina soovitaksin selle juhtumi ikkagi pulkadeks võtta ja lõpuni välja uurida...
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
DigeBeni
HV Guru
![DigeBeni DigeBeni](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/3750a181e91daf8cb0c11c2555e6c25f.gif)
liitunud: 06.11.2001
|
27.06.2016 17:32:51
|
|
|
Renka, sinu pretensiooniga praktiliselt äravahetamiseni sarnaseid juhtumeid laekub siia teemasse perioodiliselt ja see teema on juba üle 10 aasta vana siin teemas ei leidu vist ühtegi vähegi sagedasemat pakisaatjat-saajat, kes poleks selle probleemi otsa sattunud sh. ma ise. Natuke kõvemat häält tehes nad reeglina ikka toovad kohale, kuid kõik need n+1 vabandust ja põhjendust käiakse põikpäeise järhekindlusega kindlasti enne läbi. Isegi meedias on sellest korduvalt juttu olnud, kuid alati taandab vastav hääletoruks määratud jupijumal teema "üksikjuhtumiks" või "kleindi süüks". Üksnes käesolev teema peaks olema piisavaks kinnituseks, et üksikjuhtumist on asi ikka väga kaugel ja kui klient nii tihti süüdi on, siis peaks teenusepakkuja ilmselt natuke järgi mõtlema, kelle või mille jaoks see teenus ikkagi hea on ...
_________________
![](https://www.db.pri.ee/failid/allkiri.gif) |
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
softis
HV Guru
![softis softis](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/a6666b4c81bb8ccfcd284c9e13874460.jpg)
liitunud: 07.09.2004
|
27.06.2016 18:01:25
|
|
|
Ma nüüd ei leidnud hooga seda Omniva intervjuu teemat, aga andke teada nendele asjapulkadele, kes seal vastasid. Palusid ju seda küll.
Infosse on mõttetu saata, et tüüpvastus saada.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
ref
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.08.2003
|
27.06.2016 18:06:13
|
|
|
Renka, viimati üks kesk-eesti postiputka selgitas, et see "väljastamiskatse" tähendab tihti seda, et mingi tädi/onu proovib leida pakilt/süsteemist telefoninumbrit millele helistada, et paki (kui on kullerpakk) üleandmine kokku leppida - kui telefon kinni/ei vasta/levist väljas/Eesti Posti poolne probleem lähebki kirja kui ebaõnnestunud väljastuskatse.
Lisaks läheb sama põhjuse alla ka see, kui kullerile ei mahtunud autosse (st. viis paki laost välja aga siis vaatas, et auto juba täis ja tõi tagasi).
Infosüsteemide kohapealt on Omniva kusagil 90ndate alguses - siiani parim "lahendus" probleemide vältimiseks on olnud pakid maale tellida, seal pisike postipunkt ja poole töötajad teavad mind ~20-25 aastat...
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
avrn
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.02.2007
![Online Online](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/online.gif)
|
27.06.2016 19:16:13
|
|
|
softis kirjutas: |
Ma nüüd ei leidnud hooga seda Omniva intervjuu teemat, aga andke teada nendele asjapulkadele, kes seal vastasid. Palusid ju seda küll.
Infosse on mõttetu saata, et tüüpvastus saada. |
Natuke eespool on Pr. Kaja Sepa postitus ja kontakt. Tema peaks minu teada olema Omniva kommunikatsioonijuht.
Võibolla tasub temale see teema ette lükata?
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
salatoimik
HV Guru
![salatoimik salatoimik](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/f6c6ea62707e9fec013e51c31d80b2b6.jpg)
liitunud: 08.08.2006
|
27.06.2016 20:20:12
|
|
|
USA speed delivery tasemeni on veel arenguruumi
Spoiler ![Spoiler](/images/exclamation.gif)
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Renka
HV Guru
![Renka Renka](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/9f0583e294c98fa06b8d6ebbb482932d.gif)
liitunud: 01.04.2002
|
27.06.2016 21:28:50
|
|
|
ref kirjutas: |
Renka, viimati üks kesk-eesti postiputka selgitas, et see "väljastamiskatse" tähendab tihti seda, et mingi tädi/onu proovib leida pakilt/süsteemist telefoninumbrit millele helistada, et paki (kui on kullerpakk) üleandmine kokku leppida - kui telefon kinni/ei vasta/levist väljas/Eesti Posti poolne probleem lähebki kirja kui ebaõnnestunud väljastuskatse.
Lisaks läheb sama põhjuse alla ka see, kui kullerile ei mahtunud autosse (st. viis paki laost välja aga siis vaatas, et auto juba täis ja tõi tagasi).
Infosüsteemide kohapealt on Omniva kusagil 90ndate alguses - siiani parim "lahendus" probleemide vältimiseks on olnud pakid maale tellida, seal pisike postipunkt ja poole töötajad teavad mind ~20-25 aastat... |
Nojah - telefonis mulle öeldi ka, et pakil tel numbrit ei ole kui ma ütlesin, et mulle pole helistatud ka. Juu siis oligi nii, et ei hakatud üldse proovimagi.
Tellimust tehes sai küll tel number jmt kõik antud - juu siis ei pandud seal pool seda peale. Aga no see nüüd mingi vabandus ka ei saa olla, et kui tel numbrit ei ole siis ei proovigi pakki tuua
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Green_Day
Kreisi kasutaja
liitunud: 25.08.2002
|
27.06.2016 21:46:44
|
|
|
Katse tuleb ikka teha.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Omniva
HV vaatleja
![Omniva Omniva](https://foorum.hinnavaatlus.ee/files/omniva_883.png)
liitunud: 18.04.2016
|
28.06.2016 10:09:17
|
|
|
Renka kirjutas: |
ref kirjutas: |
Renka, viimati üks kesk-eesti postiputka selgitas, et see "väljastamiskatse" tähendab tihti seda, et mingi tädi/onu proovib leida pakilt/süsteemist telefoninumbrit millele helistada, et paki (kui on kullerpakk) üleandmine kokku leppida - kui telefon kinni/ei vasta/levist väljas/Eesti Posti poolne probleem lähebki kirja kui ebaõnnestunud väljastuskatse.
Lisaks läheb sama põhjuse alla ka see, kui kullerile ei mahtunud autosse (st. viis paki laost välja aga siis vaatas, et auto juba täis ja tõi tagasi).
Infosüsteemide kohapealt on Omniva kusagil 90ndate alguses - siiani parim "lahendus" probleemide vältimiseks on olnud pakid maale tellida, seal pisike postipunkt ja poole töötajad teavad mind ~20-25 aastat... |
Nojah - telefonis mulle öeldi ka, et pakil tel numbrit ei ole kui ma ütlesin, et mulle pole helistatud ka. Juu siis oligi nii, et ei hakatud üldse proovimagi.
Tellimust tehes sai küll tel number jmt kõik antud - juu siis ei pandud seal pool seda peale. Aga no see nüüd mingi vabandus ka ei saa olla, et kui tel numbrit ei ole siis ei proovigi pakki tuua |
Tere, Renka
Nagu kunagi siinsamas HV online-intervjuus lubatud sai, siis püüame siinsetel teemadel ikka silma peal hoida. Olenemata sellest, et läbi meie liigub tuhandeid kui mitte kümneid tuhandeid saadetisi päevas, on meile oluline, et iga viimnegi pakk õnnelikult saajani jõuaks.
Seepärast teen ettepaneku, et kirjutage oma saadetisega seonduv info (saadetise number, aadress, tel. number ja kättetoimetamise katse kuupäev) minule meili peale (mattias.kaiv@omniva.ee) ning püüame olukorras võimalikult kiiresti selgust saada ning lahenduse leida. Loodetavasti saame tänu sellele ka tulevikus sarnaseid olukordi ära hoida või vähemalt vähendada.
|
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Renka
HV Guru
![Renka Renka](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/9f0583e294c98fa06b8d6ebbb482932d.gif)
liitunud: 01.04.2002
|
28.06.2016 14:13:18
|
|
|
Võtaks teema siis kokku nii:
Omniva poolt tuli vastuseks siis
tsitaat: |
Selgitasin välja, et saadetis XXX puhul on tegemist Exprés kirjaga, mis on küll jälgitav, kuid väljastatakse saajale allkirjata postkasti nagu lihtsaadetis. Kui kiri postkasti ei mahu suunatakse see väljastamiseks postkontorisse. Kuna kirju viib tavapäraselt kohale kirjakandja, mitte kuller, siis seetõttu Teile ka ei helistatud (ette helistatakse vaid kullersaadetise puhul).
|
Ehk siis tuleb välja, et see pakk ei pidanudki mulle kunagi ukseni jõudma. Ok pole hullu - ei ole probleemi sellele ise järgi minna.
Pahameele tekitas aga just trackingus olev info nagu oleks väljastamine ebaõnnestunud kuigi kellaajaliselt on selgelt näha, et seda isegi ei proovitud. Täna saadud selgituse järgi tähendas see siis, et saadetis tõsteti kusagil eraldi hunnikusse mis liikus postkontorisse edasi - kuna pakend oli rohkem kui 2cm paks. Väidetavalt oleks see hetk pidanud mulle ka SMS saabuma vastava infoga juhul kui pakil oleks mu tel number peal olnud (mis sai saadetise saatjale küll antud tegelikult).
No kuna trackingust lugesin välja nagu oleks mulle asja väjastada üritatud siis muidugi helistasin infosse ja seal klienditeenindaja ajas samuti süü minu kaela ning ei jaganud täpsemat selgitust. Lisaks võttis mu tel numbri lubaudsega tagasi helistada kuid ka seda ei teinud. Tundub, et täna ta sai selle eest natukene peapesu kuna helistas mulle ja vabandas valeinfo jagamise eest.
Igatahes ehk on kellelegi sellest infost abi. Puhas kommunikatsiooniprobleem mida peaks saama infosüsteemide aenduse (mis väidetavalt on käimas) ja klienditeenindajate koolitusega vältida.
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
softis
HV Guru
![softis softis](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/a6666b4c81bb8ccfcd284c9e13874460.jpg)
liitunud: 07.09.2004
|
28.06.2016 15:22:26
|
|
|
Ma vaatan ka, et Omniva võiks lisakirje siis oma süsteemi pookida - "ei mahtunud postkasti" vms ja oleks segadust juba hulga vähem.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
WäntWõll
make.believe
![WäntWõll WäntWõll](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/12b7604805e4b01442f66b968a236c3f.jpeg)
liitunud: 18.01.2005
|
28.06.2016 16:24:40
|
|
|
softis kirjutas: |
Ma vaatan ka, et Omniva võiks lisakirje siis oma süsteemi pookida - "ei mahtunud postkasti" vms ja oleks segadust juba hulga vähem. |
Ei, liiga lihtne lahendus.
Paned logisse, mõttetu jutu asemel, ilmeka ja selge lause.
|
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
1 :: |
2 :: |
299 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
napoleon
Unknown virus
![napoleon napoleon](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/a6e514f9486b83cb53d8d932f9a04292.jpg)
liitunud: 08.12.2008
|
28.06.2016 17:02:53
|
|
|
Huvitav kas tõesti on lihtsam seda igale kliendile ükshaaval selgitada selle asemel, et infosüsteemi arusaadavamad teated panna. Võin noh, antud juhul võiks see rida trackingus ka olemata olla ehk kui see vajalik on, siis võiks olla nähtav vaid omniva töötajatele. Iseasi kui kirjakandja oleks tõesti üritanud seda postkasti panna ning pidanud tõdema, et postkast ei vasta nõuetele st. on pilu on kitsam kui 2 cm.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Laizk
HV kasutaja
![Laizk Laizk](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/7a70079a35db13afcabb0ce0c76225b8.jpg)
liitunud: 23.06.2003
|
28.06.2016 17:08:27
|
|
|
peab see ikka mälu olema kirjakandjatel, et kõikide postkastide pilusid meelde jätta - mul sugulasen nt postkasti "pilu" täpselt nii "väike", et ainult 3 (kolm) telliskivi saaks kõrvuti sissekukutada ja 2 (kaks) rivi teineteise otsa (katsetatud, st. kokku 6 telliskivi oli postkastis)
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
napoleon
Unknown virus
![napoleon napoleon](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/a6e514f9486b83cb53d8d932f9a04292.jpg)
liitunud: 08.12.2008
|
28.06.2016 17:13:21
|
|
|
Ei ole mingit mälu vaja, on mingi standardmõõtmed, millest suuremat postkasti ei panda. Ok, kuskil pisemas asulas kohalik kirjakandja võib ju teada, et see konkreetne postkast on suurema piluga ja ikka paki postkasti panna, aga antud juhul isegi ei üritatud seda pakki ju postkasti panna. Ja lisaks postkasti suurusele võib piiranguks saada ka see, et tavalisel kirjakandjal ei pruugi puht füüsiliselt olla võimalik hunnikut suuri ja/või raskeid pakke kohale tuua
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
DigeBeni
HV Guru
![DigeBeni DigeBeni](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/3750a181e91daf8cb0c11c2555e6c25f.gif)
liitunud: 06.11.2001
|
29.06.2016 09:54:40
|
|
|
... see postkasti mitte mahtumine on lihtsalt järjekorras vabandus number 973 mulle on kirjakasti topitud pakke, mida mina sinna küll ei paneks, samas olen saanud selle vabanduse pakkide kohta, mida võiks kirjakastiavast lausa mitu tükki korraga sisse susata. Samuti on nn. kullerpakke korduvalt kandekeskusse veetud ja vabanduseks jällegi, et helistati aga ei võtnud vastu või isegi väidavad, et käisid maja ees aga kedagi polnud kodus. Olen pakkunud neile nii turvakaamera salvestust, kui küsinud operaatori väljavõtet, et mulle on reaalselt kah helistatud aga ühelgi juhul pole mingit vastust saanud. Parimal juhul tuuakse pakk mingi torina saatel lõpuks lihtsalt ära. Õnneks asun kandekeskusele üsna lähedal, seega väga suur see probleem minu jaoks praegu enam pole, kuid ikkagi, miks ma pean oma aega raiskama halvasti toimiva teenuse peale? Ma ei saada pakke just igapäevaselt aga ikka satun keskeltläbi iga kolmanda või neljanda paki puhul mingi sarnase jama otsa. Jääb mulje, et eraisikutele mõeldud pakiteenus on neil äärmiselt madala prioriteediga ja sõltub liiga palju konkreetse pakiga tegeleva inimese suvast, kas see tuuakse ära või mida sellega üldse tehakse. Tänapäeval pole raske trackingut külge keevitada isegi postmargile, rääkimata kirjadest või märksa suurematest saadetistest. Paraku on aga postiteenus nii mugavalt sellest võimalusest ennast distantseerunud ja kasutab seda vaid endale sobival viisil, muidu paistaks ju statistika halb välja, eks ...
_________________
![](https://www.db.pri.ee/failid/allkiri.gif) |
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
napoleon
Unknown virus
![napoleon napoleon](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/a6e514f9486b83cb53d8d932f9a04292.jpg)
liitunud: 08.12.2008
|
29.06.2016 12:51:20
|
|
|
Segadus võib olla ka sellega, et omniva ja välisriigi postiasutuste teenused ei vasta üks ühele. Trackitav ei tähenda automaatselt, et peab koju kätte või postkasti tooma ja võibolla ongi siis konkreetse pakiga tegeleva teenindaja suva milliseks ta selle kvalifitseerib kui pakil pole selgelt ja üheselt mõistetavalt kirjas, et tegemist on kullersaadetisega.
Aga see kõik ei vabanda muidugi eksitavaid teateid trackingus ega klienditeeninduse veel eksitavamaid vabandusi.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
|