Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Omniva / Eesti Post ja ELS arutelu märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 164, 165, 166 ... 283, 284, 285  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Siim159
HV Guru
Siim159

liitunud: 16.08.2010




sõnum 12.05.2016 14:52:39 vasta tsitaadiga

alartt kirjutas:
Betamax kirjutas:
http://pluss.postimees.ee/3690275/eesti-post-laheb-koos-eesti-teedega-erastamisele
tsitaat:
Uue postiseaduse väljatöötamise kava tutvustaval pressikonverentsil ütles minister Kristen Michal, et Eesti Post erastatakse koos Eesti Teedega esimesel võimalusel, kuna vähemalt Omniva pakiäri ei ole riigi mõistes strateegiline ärisuund.

Spoiler Spoiler Spoiler


EESTI POST icon_biggrin.gif Pole ammu enam omiva ju.


On, Omniva nime all on lihtsalt mõned teenused.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
WäntWõll
make.believe
WäntWõll

liitunud: 18.01.2005




sõnum 12.05.2016 15:43:19 vasta tsitaadiga

Omniva on kaubamärk icon_idea.gif
Kommentaarid: 373 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 299
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.05.2016 04:49:31 vasta tsitaadiga

Jätan selle slaidi siia (Eesti E-kauplejate uuringu värskest raportist)

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
netmaster
HV kasutaja
netmaster

liitunud: 21.08.2004




sõnum 10.06.2016 12:36:13 vasta tsitaadiga

Ma loodan, et see on siis nüüd õige teema?

Lühidalt on mul probleem Omniva earvekeskusega. Mingis meeltesegaduses saadavad nad laiali oma arvetega seotud teavitusi Amazon SES'i kaudu, mis on põhimõtteliselt raha eest spammi laiali saatmise rakendus ja igas mõistlikus mailiserveris ammu mustas nimekirjas. Earvekeskus.ee lehel pole ka ühtegi tehnilist kontakti või mingisugustki infot, miks nad seda teevad, või kuidas neid mõjutada seda mitte tegema. Eile eemaldasin SES'i mustast nimekirjast ja hommikul oli sealtkaudu tulnud postkasti mingi "Köögitehnika ja õhupuhastite eripakkumised!", ja arvata võib, et sellega asi ei piirdu. Vaevalt, et Omniva seda siin lugemas käib, aga ehk on kellelgi ideid?
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ref
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.08.2003




sõnum 10.06.2016 12:40:29 vasta tsitaadiga

https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=9051840#9051840
tsitaat:
Kui foorumikasutajad ise aidata ei oska, siis võib sisuliste küsimustega (hilineva paki puhul palun kirjutada siiski aadressil info@omniva) ka alati minu poole pöörduda aadressil mattias.kaiv@omniva.ee. Aitan esimesel võimalusel.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kaja Sepp
HV vaatleja

liitunud: 14.11.2013




sõnum 15.06.2016 08:48:46 vasta tsitaadiga

netmaster kirjutas:


Lühidalt on mul probleem Omniva earvekeskusega. Mingis meeltesegaduses saadavad nad laiali oma arvetega seotud teavitusi Amazon SES'i kaudu, mis on põhimõtteliselt raha eest spammi laiali saatmise rakendus ja igas mõistlikus mailiserveris ammu mustas nimekirjas. Vaevalt, et Omniva seda siin lugemas käib, aga ehk on kellelgi ideid?


Mina töötan Omnivas ja lugesin icon_smile.gif Palun saada oma kontakt kaja.sepp@omniva.ee, meie arvekeskuse inimesed võtavad otse ühendust, et asjaolusid üle küsida, foorumi kaudu võtab asjatult aega (ja asjatut vahendust minu poolt) icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.06.2016 16:43:21 vasta tsitaadiga

Täna siis ka Omnivaga "positiivne" kogemus.

Delivery attempt   27.06.2016 09:04   Põhja-Tallinna kandekeskus      
Handover to courier   27.06.2016 09:00   Põhja-Tallinna kandekeskus


Väidetavalt on hommikul mulle pakki üritatud tuua. Olen terve päeva sel aadressil olnud ja no eiole keegi mulle midagi tuua üritanud ja ei ole ka keegi helistanud mulle.

Vaadates neid kellaaegu siis ei ole see ka reaalne, et 9:00 korjati pakk peale kusagilt kandekeskusest vmt ja 9:04 juba uksetaga oldi. Ideaaljuhul sõidab selle maa autoga küll miski 5-6 minutiga ära. Aga hommikuse liiklusega ja nelja minutiga? icon_lol.gif

Igatahes helistasin siis infosse ja seal vastati muidugi, et ise olen süüdi ja nüüd pean ise postkontorisse järgi minema - noh see ei ole ka suur mure - aga samas kui tellitud oli ukseni transport ja ma olen selle eest maksnud siis sooviks ka vastavat teenust saada. Eriti kui ilmselgelt kuller on lihtsalt üle lasknud icon_neutral.gif


Igal juhul palusin neil omal majas sees asja uurida - kuna väidetavalt on GPS logid asjad neil olemas - aga mingit veenvat vastust ma ei saanud. Pigem tundus, et lihtsalt taheti kõne ära lõpetada.

_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.06.2016 16:48:43 vasta tsitaadiga

Renka, ma ootan juba aasta ja peale kõnet Omnivalt, edu ootamisega thumbs_up.gif
_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kami
HV kasutaja

liitunud: 01.12.2003




sõnum 27.06.2016 16:53:30 vasta tsitaadiga

Renka kirjutas:
Täna siis ka Omnivaga "positiivne" kogemus.

Delivery attempt   27.06.2016 09:04   Põhja-Tallinna kandekeskus      
Handover to courier   27.06.2016 09:00   Põhja-Tallinna kandekeskus


Väidetavalt on hommikul mulle pakki üritatud tuua. Olen terve päeva sel aadressil olnud ja no eiole keegi mulle midagi tuua üritanud ja ei ole ka keegi helistanud mulle.

Vaadates neid kellaaegu siis ei ole see ka reaalne, et 9:00 korjati pakk peale kusagilt kandekeskusest vmt ja 9:04 juba uksetaga oldi. Ideaaljuhul sõidab selle maa autoga küll miski 5-6 minutiga ära. Aga hommikuse liiklusega ja nelja minutiga? icon_lol.gif

Igatahes helistasin siis infosse ja seal vastati muidugi, et ise olen süüdi ja nüüd pean ise postkontorisse järgi minema - noh see ei ole ka suur mure - aga samas kui tellitud oli ukseni transport ja ma olen selle eest maksnud siis sooviks ka vastavat teenust saada. Eriti kui ilmselgelt kuller on lihtsalt üle lasknud icon_neutral.gif


Igal juhul palusin neil omal majas sees asja uurida - kuna väidetavalt on GPS logid asjad neil olemas - aga mingit veenvat vastust ma ei saanud. Pigem tundus, et lihtsalt taheti kõne ära lõpetada.


Kui sul aega ja püsivust on, siis mina soovitaksin selle juhtumi ikkagi pulkadeks võtta ja lõpuni välja uurida...
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.06.2016 17:32:51 vasta tsitaadiga

Renka, sinu pretensiooniga praktiliselt äravahetamiseni sarnaseid juhtumeid laekub siia teemasse perioodiliselt ja see teema on juba üle 10 aasta vana icon_rolleyes.gif siin teemas ei leidu vist ühtegi vähegi sagedasemat pakisaatjat-saajat, kes poleks selle probleemi otsa sattunud sh. ma ise. Natuke kõvemat häält tehes nad reeglina ikka toovad kohale, kuid kõik need n+1 vabandust ja põhjendust käiakse põikpäeise järhekindlusega kindlasti enne läbi. Isegi meedias on sellest korduvalt juttu olnud, kuid alati taandab vastav hääletoruks määratud jupijumal teema "üksikjuhtumiks" või "kleindi süüks". Üksnes käesolev teema peaks olema piisavaks kinnituseks, et üksikjuhtumist on asi ikka väga kaugel ja kui klient nii tihti süüdi on, siis peaks teenusepakkuja ilmselt natuke järgi mõtlema, kelle või mille jaoks see teenus ikkagi hea on ...
_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 27.06.2016 18:01:25 vasta tsitaadiga

Ma nüüd ei leidnud hooga seda Omniva intervjuu teemat, aga andke teada nendele asjapulkadele, kes seal vastasid. Palusid ju seda küll.
Infosse on mõttetu saata, et tüüpvastus saada.

_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ref
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.08.2003




sõnum 27.06.2016 18:06:13 vasta tsitaadiga

Renka, viimati üks kesk-eesti postiputka selgitas, et see "väljastamiskatse" tähendab tihti seda, et mingi tädi/onu proovib leida pakilt/süsteemist telefoninumbrit millele helistada, et paki (kui on kullerpakk) üleandmine kokku leppida - kui telefon kinni/ei vasta/levist väljas/Eesti Posti poolne probleem lähebki kirja kui ebaõnnestunud väljastuskatse.

Lisaks läheb sama põhjuse alla ka see, kui kullerile ei mahtunud autosse (st. viis paki laost välja aga siis vaatas, et auto juba täis ja tõi tagasi).

Infosüsteemide kohapealt on Omniva kusagil 90ndate alguses - siiani parim "lahendus" probleemide vältimiseks on olnud pakid maale tellida, seal pisike postipunkt ja poole töötajad teavad mind ~20-25 aastat...
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
avrn
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.02.2007



Online

sõnum 27.06.2016 19:16:13 vasta tsitaadiga

softis kirjutas:
Ma nüüd ei leidnud hooga seda Omniva intervjuu teemat, aga andke teada nendele asjapulkadele, kes seal vastasid. Palusid ju seda küll.
Infosse on mõttetu saata, et tüüpvastus saada.

Natuke eespool on Pr. Kaja Sepa postitus ja kontakt. Tema peaks minu teada olema Omniva kommunikatsioonijuht.
Võibolla tasub temale see teema ette lükata?
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.06.2016 20:20:12 vasta tsitaadiga

USA speed delivery tasemeni on veel arenguruumi icon_lol.gif
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.06.2016 21:28:50 vasta tsitaadiga

ref kirjutas:
Renka, viimati üks kesk-eesti postiputka selgitas, et see "väljastamiskatse" tähendab tihti seda, et mingi tädi/onu proovib leida pakilt/süsteemist telefoninumbrit millele helistada, et paki (kui on kullerpakk) üleandmine kokku leppida - kui telefon kinni/ei vasta/levist väljas/Eesti Posti poolne probleem lähebki kirja kui ebaõnnestunud väljastuskatse.

Lisaks läheb sama põhjuse alla ka see, kui kullerile ei mahtunud autosse (st. viis paki laost välja aga siis vaatas, et auto juba täis ja tõi tagasi).

Infosüsteemide kohapealt on Omniva kusagil 90ndate alguses - siiani parim "lahendus" probleemide vältimiseks on olnud pakid maale tellida, seal pisike postipunkt ja poole töötajad teavad mind ~20-25 aastat...
Nojah - telefonis mulle öeldi ka, et pakil tel numbrit ei ole kui ma ütlesin, et mulle pole helistatud ka. Juu siis oligi nii, et ei hakatud üldse proovimagi. icon_neutral.gif

Tellimust tehes sai küll tel number jmt kõik antud - juu siis ei pandud seal pool seda peale. Aga no see nüüd mingi vabandus ka ei saa olla, et kui tel numbrit ei ole siis ei proovigi pakki tuua

_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Green_Day
Kreisi kasutaja

liitunud: 25.08.2002




sõnum 27.06.2016 21:46:44 vasta tsitaadiga

Katse tuleb ikka teha.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Omniva
HV vaatleja
Omniva

liitunud: 18.04.2016




sõnum 28.06.2016 10:09:17 vasta tsitaadiga

Renka kirjutas:
ref kirjutas:
Renka, viimati üks kesk-eesti postiputka selgitas, et see "väljastamiskatse" tähendab tihti seda, et mingi tädi/onu proovib leida pakilt/süsteemist telefoninumbrit millele helistada, et paki (kui on kullerpakk) üleandmine kokku leppida - kui telefon kinni/ei vasta/levist väljas/Eesti Posti poolne probleem lähebki kirja kui ebaõnnestunud väljastuskatse.

Lisaks läheb sama põhjuse alla ka see, kui kullerile ei mahtunud autosse (st. viis paki laost välja aga siis vaatas, et auto juba täis ja tõi tagasi).

Infosüsteemide kohapealt on Omniva kusagil 90ndate alguses - siiani parim "lahendus" probleemide vältimiseks on olnud pakid maale tellida, seal pisike postipunkt ja poole töötajad teavad mind ~20-25 aastat...
Nojah - telefonis mulle öeldi ka, et pakil tel numbrit ei ole kui ma ütlesin, et mulle pole helistatud ka. Juu siis oligi nii, et ei hakatud üldse proovimagi. icon_neutral.gif

Tellimust tehes sai küll tel number jmt kõik antud - juu siis ei pandud seal pool seda peale. Aga no see nüüd mingi vabandus ka ei saa olla, et kui tel numbrit ei ole siis ei proovigi pakki tuua


Tere, Renka

Nagu kunagi siinsamas HV online-intervjuus lubatud sai, siis püüame siinsetel teemadel ikka silma peal hoida. Olenemata sellest, et läbi meie liigub tuhandeid kui mitte kümneid tuhandeid saadetisi päevas, on meile oluline, et iga viimnegi pakk õnnelikult saajani jõuaks.

Seepärast teen ettepaneku, et kirjutage oma saadetisega seonduv info (saadetise number, aadress, tel. number ja kättetoimetamise katse kuupäev) minule meili peale (mattias.kaiv@omniva.ee) ning püüame olukorras võimalikult kiiresti selgust saada ning lahenduse leida. Loodetavasti saame tänu sellele ka tulevikus sarnaseid olukordi ära hoida või vähemalt vähendada. icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.06.2016 14:13:18 vasta tsitaadiga

Võtaks teema siis kokku nii:

Omniva poolt tuli vastuseks siis
tsitaat:

Selgitasin välja, et saadetis XXX puhul on tegemist Exprés kirjaga, mis on küll jälgitav, kuid väljastatakse saajale allkirjata postkasti nagu lihtsaadetis. Kui kiri postkasti ei mahu suunatakse see väljastamiseks postkontorisse. Kuna kirju viib tavapäraselt kohale kirjakandja, mitte kuller, siis seetõttu Teile ka ei helistatud (ette helistatakse vaid kullersaadetise puhul).


Ehk siis tuleb välja, et see pakk ei pidanudki mulle kunagi ukseni jõudma. Ok pole hullu - ei ole probleemi sellele ise järgi minna.

Pahameele tekitas aga just trackingus olev info nagu oleks väljastamine ebaõnnestunud kuigi kellaajaliselt on selgelt näha, et seda isegi ei proovitud. Täna saadud selgituse järgi tähendas see siis, et saadetis tõsteti kusagil eraldi hunnikusse mis liikus postkontorisse edasi - kuna pakend oli rohkem kui 2cm paks. Väidetavalt oleks see hetk pidanud mulle ka SMS saabuma vastava infoga juhul kui pakil oleks mu tel number peal olnud (mis sai saadetise saatjale küll antud tegelikult).

No kuna trackingust lugesin välja nagu oleks mulle asja väjastada üritatud siis muidugi helistasin infosse ja seal klienditeenindaja ajas samuti süü minu kaela ning ei jaganud täpsemat selgitust. Lisaks võttis mu tel numbri lubaudsega tagasi helistada kuid ka seda ei teinud. Tundub, et täna ta sai selle eest natukene peapesu kuna helistas mulle ja vabandas valeinfo jagamise eest.


Igatahes ehk on kellelegi sellest infost abi. Puhas kommunikatsiooniprobleem mida peaks saama infosüsteemide aenduse (mis väidetavalt on käimas) ja klienditeenindajate koolitusega vältida.

_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 28.06.2016 15:22:26 vasta tsitaadiga

Ma vaatan ka, et Omniva võiks lisakirje siis oma süsteemi pookida - "ei mahtunud postkasti" vms ja oleks segadust juba hulga vähem.
_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
WäntWõll
make.believe
WäntWõll

liitunud: 18.01.2005




sõnum 28.06.2016 16:24:40 vasta tsitaadiga

softis kirjutas:
Ma vaatan ka, et Omniva võiks lisakirje siis oma süsteemi pookida - "ei mahtunud postkasti" vms ja oleks segadust juba hulga vähem.

Ei, liiga lihtne lahendus.
Paned logisse, mõttetu jutu asemel, ilmeka ja selge lause.
Kommentaarid: 373 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 299
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.06.2016 17:02:53 vasta tsitaadiga

Huvitav kas tõesti on lihtsam seda igale kliendile ükshaaval selgitada selle asemel, et infosüsteemi arusaadavamad teated panna. Võin noh, antud juhul võiks see rida trackingus ka olemata olla ehk kui see vajalik on, siis võiks olla nähtav vaid omniva töötajatele. Iseasi kui kirjakandja oleks tõesti üritanud seda postkasti panna ning pidanud tõdema, et postkast ei vasta nõuetele st. on pilu on kitsam kui 2 cm.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Laizk
HV kasutaja
Laizk

liitunud: 23.06.2003




sõnum 28.06.2016 17:08:27 vasta tsitaadiga

peab see ikka mälu olema kirjakandjatel, et kõikide postkastide pilusid meelde jätta - mul sugulasen nt postkasti "pilu" täpselt nii "väike", et ainult 3 (kolm) telliskivi saaks kõrvuti sissekukutada ja 2 (kaks) rivi teineteise otsa (katsetatud, st. kokku 6 telliskivi oli postkastis) icon_biggrin.gif icon_rolleyes.gif beer_yum.gif
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.06.2016 17:13:21 vasta tsitaadiga

Ei ole mingit mälu vaja, on mingi standardmõõtmed, millest suuremat postkasti ei panda. Ok, kuskil pisemas asulas kohalik kirjakandja võib ju teada, et see konkreetne postkast on suurema piluga ja ikka paki postkasti panna, aga antud juhul isegi ei üritatud seda pakki ju postkasti panna. Ja lisaks postkasti suurusele võib piiranguks saada ka see, et tavalisel kirjakandjal ei pruugi puht füüsiliselt olla võimalik hunnikut suuri ja/või raskeid pakke kohale tuua
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.06.2016 09:54:40 vasta tsitaadiga

... see postkasti mitte mahtumine on lihtsalt järjekorras vabandus number 973 icon_rolleyes.gif mulle on kirjakasti topitud pakke, mida mina sinna küll ei paneks, samas olen saanud selle vabanduse pakkide kohta, mida võiks kirjakastiavast lausa mitu tükki korraga sisse susata. Samuti on nn. kullerpakke korduvalt kandekeskusse veetud ja vabanduseks jällegi, et helistati aga ei võtnud vastu või isegi väidavad, et käisid maja ees aga kedagi polnud kodus. Olen pakkunud neile nii turvakaamera salvestust, kui küsinud operaatori väljavõtet, et mulle on reaalselt kah helistatud aga ühelgi juhul pole mingit vastust saanud. Parimal juhul tuuakse pakk mingi torina saatel lõpuks lihtsalt ära. Õnneks asun kandekeskusele üsna lähedal, seega väga suur see probleem minu jaoks praegu enam pole, kuid ikkagi, miks ma pean oma aega raiskama halvasti toimiva teenuse peale? Ma ei saada pakke just igapäevaselt aga ikka satun keskeltläbi iga kolmanda või neljanda paki puhul mingi sarnase jama otsa. Jääb mulje, et eraisikutele mõeldud pakiteenus on neil äärmiselt madala prioriteediga ja sõltub liiga palju konkreetse pakiga tegeleva inimese suvast, kas see tuuakse ära või mida sellega üldse tehakse. Tänapäeval pole raske trackingut külge keevitada isegi postmargile, rääkimata kirjadest või märksa suurematest saadetistest. Paraku on aga postiteenus nii mugavalt sellest võimalusest ennast distantseerunud ja kasutab seda vaid endale sobival viisil, muidu paistaks ju statistika halb välja, eks ...
_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.06.2016 12:51:20 vasta tsitaadiga

Segadus võib olla ka sellega, et omniva ja välisriigi postiasutuste teenused ei vasta üks ühele. Trackitav ei tähenda automaatselt, et peab koju kätte või postkasti tooma ja võibolla ongi siis konkreetse pakiga tegeleva teenindaja suva milliseks ta selle kvalifitseerib kui pakil pole selgelt ja üheselt mõistetavalt kirjas, et tegemist on kullersaadetisega.
Aga see kõik ei vabanda muidugi eksitavaid teateid trackingus ega klienditeeninduse veel eksitavamaid vabandusi.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Omniva / Eesti Post ja ELS arutelu mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 164, 165, 166 ... 283, 284, 285  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.