Jah
10h trialist oli kasu, täpselt nii palju läks aega, et juhitavus enda jaoks mõnusaks sättida.
Pikalt kirjutan hiljem, kuid sai ka deluxe edition ligi võetud. Kindlasti on tegemist Criterion/Ghosti Games'idest parima need for speediga.
Üritasin Rivalsit mängida enne, täiesti võimatu, mäng oleks nagu katki ikka veel. NFS 2015 on aga vist sujuvam PC port / launch, mis origini akent on näinud. Bugid/vead praktiliselt puuduvad. _________________ Winter is coming...
Proovisin ka 10h trialit....No ei tea Mulle üldse ei meeldi: Mängus detailid kõik põhjas, aga pilt on kummaliselt hägune ja tuhm. Kui mängida AA seadetega, siis läheb pilt ainult hullemaks.
AA: TMAA
Spoiler
AA: OFF
Spoiler
Pilt tundub selline nagu vaataks purjuspeaga seda Ma ei tea kas probleem on minus või ongi mäng selline? Samas jookseb mäng puhtalt. Hakkimist ja fps-i kukkumisi ei märganud. Autod on küll ilusad ja tuunimine ka päris kena, aga juhitavus on küll ikka väga-väga kahtlane. Kõige enesekindlamalt saab ainult otse sõita. Keeramine on väga uimane - just tagasi sirgeks pööramise poolelt. Tiirutan lihtsalt teeäärest teeäärde või niidan lambiposte maha.
Enamik aega on korralik alajuhitavus ja siis järsku näoga seinas. Kõige etteaimamatum on muidugi käsipidur - väga ei julgenud seda üldse puutuda. Kui puutusid, siis 2 varianti: driftid järsult külg ees seina või libised tagumik ees seina. Pidurid on ülieffektiivsed - korraks vajutad ja 50km/h hoobilt väiksem kiirus käes. Ehk suurel kiirusel tuleb terav kurv: vajutad omaarust parajalt pidurit ja enne kurvi jääb auto peaaegu seisma
Kõige tipp muidugi oli see kui avastasin, et mängul pole vist klaviatuuri tuge Kuna olen klaviatuuri peal üles kasvanud ja xbox-i puldiga väga hästi läbi ei saa, siis olin natuke pettunud. Võibolla on puldiga parem mängida. Klahve muuta ei saa ja igasugune info, et mis nupp mida teeb - puudub. Klahvide muutmise menüü on olemas, aga klaviatuuri klavidele see ei allu. Gaasi annad W tähega ja pöörad nooltega. A ja D tähega vaatad ringi. Nool üles ja nool alla vaatad ka ringi. Ehk siis enamik olukordi oli mul nii: tahan keerata vasakule ja vajutan automaatselt A tähte. Ehk siis vaatan oma autot küljepealt kui see sirgelt seina sõidab...
Suht uskumatu küll, aga minujaoks oleks tegu oluliselt parema mänguga kui juhitavus oleks sama, mis underground 2-hes.
Et siis jah - tõenäoliselt ma isegi seda triali 10h lõpuni ei mängi. Heameel muidugi, et täishinnaga ei ostnud . Kui kunagi väga suure alega kuhugi müüki tuleb, siis võibolla proovin uuesti - hetkel loobun.
simo5555, juhitavuse koha pealt saad iga auto puhul individuaalselt seadistada, et pidurid ei oleks liiga äkilised või kuidas masin pöörab
need seaded ei ole kuskil settingute all
ja kakras õige pela, millega ennast puldi peale harjutada
ja nood nvidia TMAA ja TXAA jne on minu hinnangul eluaeg pasad ja hägused olnud, FXAA on tänapäeval vaat et veidi teravamgi ja ei tapa perfi sedavõrd
selle pela puhul kasutan samuti FXAA'd
variant on muidugi kõrgem resolutsioon valida ja siis alla lasta scaleda DSR'iga, mul kahjuks selleks piisavat ressurssi masinal ei ole _________________ ☠
simo5555, Ma ei saa küll aru mida sa ajad klahvide muutmise koha pealt, mina muutsin küll endal kogu sõitmise noolte peale, ehk siis saab klaviatuuri nuppe ikka muuta
simo5555, Ma ei saa küll aru mida sa ajad klahvide muutmise koha pealt, mina muutsin küll endal kogu sõitmise noolte peale, ehk siis saab klaviatuuri nuppe ikka muuta
No ei tea. Leidsin settingutest üles selle koha, kus saab klahve vahetada. Valin mingi valiku (näiteks accelerate) ja mäng jääb ootama klahvivajutust, aga ühelegi klahvile ei allu. Ehk siis vajuta millist klahvi tahad - valikut ta ära ei muuda. Ainuke klahv, mis töötab on ESC klahv võibolla viga minu klaviatuuris.
simo5555, Ma ei saa küll aru mida sa ajad klahvide muutmise koha pealt, mina muutsin küll endal kogu sõitmise noolte peale, ehk siis saab klaviatuuri nuppe ikka muuta
No ei tea. Leidsin settingutest üles selle koha, kus saab klahve vahetada. Valin mingi valiku (näiteks accelerate) ja mäng jääb ootama klahvivajutust, aga ühelegi klahvile ei allu. Ehk siis vajuta millist klahvi tahad - valikut ta ära ei muuda. Ainuke klahv, mis töötab on ESC klahv võibolla viga minu klaviatuuris.
Kõige etteaimamatum on muidugi käsipidur - väga ei julgenud seda üldse puutuda. Kui puutusid, siis 2 varianti: driftid järsult külg ees seina või libised tagumik ees seina. Pidurid on ülieffektiivsed - korraks vajutad ja 50km/h hoobilt väiksem kiirus käes. Ehk suurel kiirusel tuleb terav kurv: vajutad omaarust parajalt pidurit ja enne kurvi jääb auto peaaegu seisma
Tunnistan, et ka minul läks kaua aega harjumiseks. Ja ma olen endiselt arvamusel, et tegemist on ühe raskema juhitavusega automänguga üldse. Küll aga kui asja käppa saad, muutub action cam'ga Jahutuse ja Uksega(a Vent a Door) sõitmine üheks kõige nauditavamaks elamuseks üldse.
Soovitan käsipiduri tugevuse panna weak poole, rehvideks valida drift rehvid, tavapiduri tugevuse ka weak poolele (mitte tuimalt põhja, kuid proovida, mis setting sulle endale sobib). Drift Break Assist off, et pidurdus sul drifti ei alustaks, drift assist off, et skandinavian flikk töötaks ja, et külglibisemist natukene vähem kontrolliks. Üldiselt on kõige parem end kässargi drifti visata ning seejärel vaid rooli ja gaasiga tugevust ning sügavust kontrollida.
Puhtalt gaasiga saad seda kontrollida, kas lähed seina või mitte, rooliga on vaja vaid niipalju timmida, et taguotsa üle ei tõmbaks. Kui sa driftimise ajal vajutad uuesti käsipidurit või tavapidurit, tuleb auto niiöelda drift-mode'st välja ning sekund-paar ei saa sa nüüd keerata sinna poole, kuhu olid driftimas. Kui sellele mängumehhaanikale pihta saad ning seda ette oskad ennustada, enda jaoks ära kasutada, ongi tegemist kõige funima arcade-raceriga, mis hetkel turul saadaval on.
Eelnimetatud masinaga sõitmine on niivõrd hea, et ma mängisin mängu praktiliselt ühes jutis läbi. Tõenäoliselt teen ühe korra veel läbi, mõnus chill story. (konstantne öö on storyga seletatud btw, all spoileris on kirjas)
Story spoiler:
Spoiler
Ideaalne teemasse story. Pool mängu kartsin, et raudselt seovad kas pov karakteri või kellegi teistest kuidagi viisi salapolitseiga, kuid õnneks seda paska ei olnud.
Lisaks, kes viitsib story läbi teha, saab aru, miks mängus on ainult õhtu, öö ja varahommik. Nimelt toimubki kogu tegevus ühel ja samal õhtul. Naljakas, et keegi pole seda veel maininud / aru saanud.
Ja olgu need tegelased ja näitlemine nii naljakas kui tahes, siis umbes nii ma wannabe rikkur-driftereid ette kujutangi. Iseenesest täiesti spot-on igav story. Ja see igavus teebki selle story ning mängu heaks imo.
Akira Nakai, Magnus Walker, Morohoshi-san ja Ken Block teevad isiklikult videodes kaasa, mis on ju tore.
Sai ka ostetud kuna Horizon 3 ajas hullu autoisu peale, sain 23 euroga mis on väga mõistva hinnaga. Sai siis peale installitud ja proovitud. Omaigaad graafika oli nii jube Film Grain igalpool, Blur igapool näos kinni, värvid nii kahvatud ja koledad, et lausa ajas kahetsema et sai ostetud ja sai kohe ALT F4 pandud. Järgmine päev hakkasin googeldama kuidas mod'ida saab mängu ja leidsin, et saab Film Grain, Resoluton Scale ja Reshade peale panna/maha võtta. Mängu elamus muutus totaalselt, täiesti teistugune mäng ja gameplay poole vägevam ja hullult eyecandy ja mega realistlik(1440p, res scale 1.2). Lausa vaatad, et wow vot see on TRUE next gen game .
Andsin kah mängule uue võimaluse aga seda PS4 peal. Ametlikus PSN-i poes maksis vaid 10€ ja selle raha eest kannatab mängida küll. _________________ Eesti suurim Ubisofti fänn!!!
väga korralik arcade vidinas. oluliselt parem kui paar viimast nfs-i
menüüsüsteemi ja mingite asjade seletuste koha pealt tahaks hirmsasti viriseda. näiteks - pidin guugeldama, et üles leida, kuidas mängust välja saab. kes kurat paneb ingame menüü backspace ja mitte esc alla
ja mõned konkreetsed sõidud, kus esimesel korral on võimatu aru saada, kuhu järgmisest kiirtee lahknemisest pöörama peab. sinine ees jooksev joon võngub niikuinii nagu jumal juhatab ja tore on 5-6 min intensiivset sõitu uuesti teha, sest ei olnud võimalik aru saada kuhu sõitma peab.
customization oli mõnevõrra pettumus. oodanuks ikka midagi undergroundi laadset, võimalusterohkemat.
NeroEST kirjutas:
Tunnistan, et ka minul läks kaua aega harjumiseks. Ja ma olen endiselt arvamusel, et tegemist on ühe raskema juhitavusega automänguga üldse. Küll aga kui asja käppa saad, muutub action cam'ga Jahutuse ja Uksega(a Vent a Door) sõitmine üheks kõige nauditavamaks elamuseks üldse.
Soovitan käsipiduri tugevuse panna weak poole, rehvideks valida drift rehvid, tavapiduri tugevuse ka weak poolele (mitte tuimalt põhja, kuid proovida, mis setting sulle endale sobib). Drift Break Assist off, et pidurdus sul drifti ei alustaks, drift assist off, et skandinavian flikk töötaks ja, et külglibisemist natukene vähem kontrolliks. Üldiselt on kõige parem end kässargi drifti visata ning seejärel vaid rooli ja gaasiga tugevust ning sügavust kontrollida.
Puhtalt gaasiga saad seda kontrollida, kas lähed seina või mitte, rooliga on vaja vaid niipalju timmida, et taguotsa üle ei tõmbaks. Kui sa driftimise ajal vajutad uuesti käsipidurit või tavapidurit, tuleb auto niiöelda drift-mode'st välja ning sekund-paar ei saa sa nüüd keerata sinna poole, kuhu olid driftimas. Kui sellele mängumehhaanikale pihta saad ning seda ette oskad ennustada, enda jaoks ära kasutada, ongi tegemist kõige funima arcade-raceriga, mis hetkel turul saadaval on.
mängu lõpupoole polnud gripiga üldse midagi peale hakata, drift läbi kurvi on praktiliselt alati kiirem lähenemine.
drift-modest väljatulekust sain aru aga sellest sekundist mittekeeramisest mitte . seda sai kirutud väga-väga palju.
vähemalt minu puhul natukene üle 20h mängu jooksul asja käppa ei saanudki. probleemi lahendas rohkem jõudu, millega muretult drifti minna
pea igas muus mängus väga sobiv aventador speccidest hoolimata selles mängus ei töötanud. lasin mersu amg gt-ga ringi. aventadori puhul drift lihtsalt ei tööta nii hästi kui vaja.
NeroEST kirjutas:
miks mängus on ainult õhtu, öö ja varahommik. Nimelt toimubki kogu tegevus ühel ja samal õhtul.
sellepärast, et "next-gen" mäng. ilmaefektid ja öö-päeva vaheldumine just selle "next-gen" iseloomustajateks ju on. halvasti lahendatud showoff.
see õhtu-öö-varahommik asi muutus kiirelt tüütuks ja naeruväärseks. isegi sama õhtu seletus ei sobi, sest poolte sõitude lõpus tuli päike välja ja järgmise sõidu ajaks oli jälle öö. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
londiste, Pole esimene mäng mis seda backspace kasutab tagasi minekuks või väljumiseks. Mõni mäng paneb ka kohe standard nuppudeks ka wasd nupud või siis W gaasiks ja S piduriks ja paremale vasakule on nooled.
On ka veel imelikumaid nuppu kombosid olnud auto mängudes, kus ei lase isegi algul seadistada midagi ja pead siis kõik nupud klaveril läbi käima ja need õiged üles leidma.
nfs-is ongi w ja s gaas ja pidur
selle taga on klaviatuurid - ws ja nooled on piisavalt kaugel, et seal mingit konflikti ei tule. mänguritel on jah n-key rollover ja anti-ghosting aga keskmisel klaveril seda ei ole.
ei ole backspacega esimene aga tore olnuks kui see kuskil piisavalt selgelt seletatud ka oleks olnud.
seda enam, et mitu menüüd - tab ja see "telefoni" interface näidati ette. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Minu meelest pole see NFS esimene, mis backspace'i kasutab menüüks. Ei meenu täpselt aga mingi rallikas on seda ka varem teinud. _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Panin ka selle 10 tunnise prooviversiooni siis tõmbama.. vaata proovib siis mis sitt see on Viimane nfs mis meeldis oli see kõige esimene most wanted ja shifti seerial polnud ka midagi viga .edasi on kõik läinud allamäge.
Sai ka ostetud kuna Horizon 3 ajas hullu autoisu peale, sain 23 euroga mis on väga mõistva hinnaga. Sai siis peale installitud ja proovitud. Omaigaad graafika oli nii jube Film Grain igalpool, Blur igapool näos kinni, värvid nii kahvatud ja koledad, et lausa ajas kahetsema et sai ostetud ja sai kohe ALT F4 pandud. Järgmine päev hakkasin googeldama kuidas mod'ida saab mängu ja leidsin, et saab Film Grain, Resoluton Scale ja Reshade peale panna/maha võtta. Mängu elamus muutus totaalselt, täiesti teistugune mäng ja gameplay poole vägevam ja hullult eyecandy ja mega realistlik(1440p, res scale 1.2). Lausa vaatad, et wow vot see on TRUE next gen game .
Pilt on tõesti kohati üsna kole. Tundub, et osades kohtades lihtsalt on öö ja osades veidi "vähem öö" Maa tundub ka enamuse ajast märg olevat. Puldiga mängida oli minu jaoks üsna võimatu, klaveriga annab sõita küll. Eile oli 40% off Dodge mudelitele- 960 hp Viperiga annab driftida küll
Kas triali möödudes ka ostma kutsub on vara öelda veel.
Eile sai mõned sõidud tehtud. Alguses üsna alles, seega põhjapanevaid järeldusi ei saa teha veel.
Sellest swaggi stoorist ei saa küll muhvigi aru veel _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.