Olin hyped, aga siis öeldi, et classid tulevad mängu. Tule taevas appi No thank you
Quake, nagu Unreal Tournament ja arena shooterid üldiselt peaksid olema puhtalt skill based mängud.
Jumala siiber on, et kõik MP shooterid on COD/Battlefield kloonid teise temaatikaga. (ja niimoodi juba aastaid) _________________ 🕊 Kuruppo ぽ 🕊
https://www.last.fm/user/Ingvaarr
Mäletan aegu sirka 8a tagasi omal ajal kui põhikoolis olid arvuti tunnid ja vahetundide ajal sai terve klassiga lani mindud Quake 3 ja sai mängitud see 15min mis se vahetund kestis, need ajad olid parimad.
Kuid hetkeseisuga see class süsteem tundub meh. Ootan kindlasti huviga, graafika suva gameplay on tähtis kus saab strafeda ja trickjumpida. _________________
Minul on parimad mälestused Quake 2ga. Selle alla sain põhikooli aegu ja ka hiljem ikka päevi maetud koos sõpradega.
Kui gameplay on midagi sellist siis elaks selle klassi süsteemi ka üle _________________ 58579602
Olin hyped, aga siis öeldi, et classid tulevad mängu.
Noh ehk on veel lootust et klassid on visuaalne aspekt (nagu UT3 puhul olid Krallid, necrod ja ma ei tea kes). Aga Quake võiks ikka nagu Q3A olla indeed
Quake, nagu Unreal Tournament ja arena shooterid üldiselt peaksid olema puhtalt skill based mängud.
JAH, meil pole kunagi olnud ühtegi mängu kus on nii classid kui skilli vajadus
Näe, tegin sinu jaoks punasega lausa. Jah, igasugused klassid ja muud rng elemendid välistavad 100% puhta skillbased combati. Ma ei öelnud, et pole olemas mänge, kus oleksid klassid ja skill, ainult seda, et 100% puhas skill ja aim ei saa classidega tõesti olla _________________ 🕊 Kuruppo ぽ 🕊
https://www.last.fm/user/Ingvaarr
Quake, nagu Unreal Tournament ja arena shooterid üldiselt peaksid olema puhtalt skill based mängud.
JAH, meil pole kunagi olnud ühtegi mängu kus on nii classid kui skilli vajadus
Näe, tegin sinu jaoks punasega lausa. Jah, igasugused klassid ja muud rng elemendid välistavad 100% puhta skillbased combati. Ma ei öelnud, et pole olemas mänge, kus oleksid klassid ja skill, ainult seda, et 100% puhas skill ja aim ei saa classidega tõesti olla
suht retard jutt, kuidas vähendab see skilli kui on balantseeritud klassid ala üks hüppab 5% kõrgemale teine jookseb 5% kiiremini?
Visori karakteril on wallhack (a la blacklight retribution)
Wrackil on mingi teleport orb
siniste juustega naisel on mingi sinine udu mis teeb ta surematuks/laseb kiiresti liikuda...?
suurel töllakal oli charge
Jup, seda sa eisaa ju ometi pure skillbase'iks nimetada. Uuema generatsiooni lapsed on ikka väga erineva mõtlemisega, nagu aju oleks broken mis vajab hotfix'i. _________________
puhas quake 3, isegi osad mapid olid quake3-st. kindlasti on ka mingi class based gamemode sisse pandud, ärge muretsege.
treiler võiks parem olla, mingi lowskill vend mängima pandud.
visuaalselt võiks kontrasti rohkem olla (värvid maha pestud kohati), tundus nagu mingi UT. quake 3 oli oluliselt vibrantsem ja ilusam, eriti meeldis q3 gothic art style.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.