praegune kellaaeg 15.06.2025 20:08:06
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
16.05.2016 21:42:28
|
|
|
cascada kirjutas: |
Kas tõesti suudetakse pakkuda 1000€ neto kätte või on seal mingi konks sees? Kuidagi kahtlane firma tundub see Bongo, meenutab ühte kiirlaenu äri mis oli sarnase nimega.
http://www.tööd.ee/kuulutus/taksojuht-4369 |
Ei, mitte ükski taksofirma ei maksa palka 1000 kätte.
Mitte üks! Reegel on min + kassa%, nii vähe kui palgakaid üldse alles. 600 - 800 sai vanasti kätte palgatöötajana ja sellestki osa mustalt.
1k palka on tööandjale ca 1.7 kulu, lisaks auto soetus, amort, hooldus, kindlustused, kütus, dispetšer, äppide tasud, dispetšer, äripind, kasum ... seda ei ole võimalik täistööajaga tänavalt ära tuua, lihtne matemaatika.
Ma sügavalt kahtlen töölepingus Bongo puhul. Vt Bongo OÜ makse... isegi KM nad ei maksa, firmana.
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
elukas
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.11.2001
|
17.05.2016 02:35:05
|
|
|
Tegelikult teenid niipalju kui tööd teed ja tööd on. No ilmselt see Bongo ametlikult täiskoha -ja palgaga tööle ei võta, see poleks tänases turusituatsioonis sellise säästuhinnaga jätkusuutlik. Selles mõttes võib kivi siin ka mõne taksofirma kapsaaeda visata.
Tõsi, võrreldes taxifyga, kes lubab 15 eurot tunnis tasu, mis teeb normtundide juures 2500 eurot kuus, on veel pikk maa minna
Tegelikult tahtsin näidata, kuna Waze on siin foorumikasutajate seas populaarne, et nad hakkasid ka sõidujagamisega tegelema. Idee on selline et kui sõitja avaldab soovi, siis Waze kuvab talle autojuhid kes oma käitumismustri või aadresside järgi samasse kohta sõidavad. Esialgu testivad seda ainult Silicon Valleys. Ja praegu USA's maksab sõitja autojuhile 54senti miili eest, Waze vahelt ei võta.
https://www.waze.com/carpool#download-section
http://bgr.com/2016/05/16/waze-ridesharing-carpool-uber-lyft/
_________________ Hoiatan kasutaja "Harmoonia" eest. Tont müüs graafikakaardi, "unustades" kuulutuses mainida et oli seal ise asju ümber tinutanud.
Kui see läks katki siis ajas lolli juttu, oma kehva töö eest vastutamata. Pädevas remondikohas tuvastati et tema tinutatud graafikaprotsessor on lahti. |
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
131 |
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
17.05.2016 08:47:40
|
|
|
Waze plaanib (vähemalt siiani) reaalset sõidujagamist. Iisraelis on see üsna hästi toimiv kuna Waze rahvuslik uhkus seal ja massiliselt kasutusel - eks näeb, kuidas Silicon Valleys läheb.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
17.05.2016 09:21:13
|
|
|
Postimees testis jälle teenust.
http://pluss.postimees.ee/3694731/soodsa-kilomeetrihinna-voib-nullida-ajatariif
Spoiler 
tsitaat: |
Sõidujagamisteenus tundub olevat igati mugav ja soodne alternatiiv tavalisele taksoteenusele. Aga kumma hinna ja kvaliteedi suhe on parem, selgus katsesõitudel. Tulemus oli üllatav.
Kui esialgne plaan oli tellida taksosid, mille sõidukilomeetri hind oleks sama odav kui Uberil ja Taxify sõidujagamisteenusel, siis juba esimesel korral selgus, et see pole võimalik. Taxify rakenduse pakutud kõige odavama takso sõidukilomeeter maksis 20 senti, samas kui Uberil on see 35 senti.
Teekond Pelgulinnast Ehte tänavalt Sauele on umbes 18 kilomeetrit ja argipäeva hilisõhtul (kell 22) läks see elektriautoga sõites maksma 12.90.
Samuti Taxify vahendusel tellitud Marabu takso hinnakiri oli sama, kuid arve tuli pisut suurem, sest juht jäi Ehte tänavalt välja sõites hätta ja pidi pisikese ringi tegema.
Kolmandat korda sõitsin samal ajal ja täpselt mööda sama teed Uberist tellitud autoga. «Arve on 9.88,» ütles uhkelt terve tee lõputult lobisenud juht, kui kohale jõudsime.
Nii väikest arvet nähes olin ma veendunud, et edaspidi sõidan vaid Uberiga. Järgmisel päeval oma Uberi kontot vaadates nägin aga üllatusena, et tegelikult oli minu sõit läinud maksma 12.33 ehk peaaegu sama palju kui taksosõidud. Seda hoolimata tõsiasjast, et nii kilomeetrihind kui ka sisseistumistasu olid märksa väiksemad kui taksodel.
Paar päeva hiljem sõitsin kella 22 paiku jälle sama teed mööda, seekord Taxify sõidujagamisteenust pakkunud mehega. Nii odavat sõidukilomeetri hinda kui Uberil ei olnud Taxifyl pakkuda. Odavaim pakkumine oli 40 senti/km. Sellegipoolest tuli lõpparve katse väikseim – 12.10. Arve oli takso omadest pisut väiksem, aga ikkagi pisut liiga suur nii soodsat kilomeetrihinda arvestades.
Katse käigus sai selgeks, et sõidujagamisteenuse esmapilgul soodsa kilomeetrihinna nullib ära ajatariif, mida tuleb maksta kogu sõidu aja. Taksodel rakendub see alles siis, kui auto kiirus langeb alla 20 km/h. Katsesõidud sai tehtud hilisõhtul, kui Tallinna tänavatel valitseb tühjus, aga tipptunni ajal ummikus tiksudes tuleb ajatariifitasu tõttu sõidujagamisteenust kasutades arve ilmselt märksa suurem kui takso oma.
Kokkuvõtvalt tuleb tõdeda, et sõidujagamisteenus on küll mugav, aga mitte eriti palju soodsam. Sõidujagamisteenuse suurim pluss on see, et nende juhid viivad sind nurisemata kohale ka juhul, kui elad maailma lõpust ehk pealinna piirist mõni kilomeeter edasi. Taksojuhid sageli keelduvad nii kaugele sõitmast või nurisevad terve tee, kuidas tühisõit teeb nad vaeseks.
«Nii kaugel elades on kindlam kasutada Uberit, sest tellimiskohale kõige lähemal asuv juht peab kohale tulema isegi siis, kui asub suhteliselt kaugel, sest muidu rapitakse korralikult tema boonuseid ja sellega ei tasu riskida,» selgitas mind sõidutanud Taxify juht, kes töötab ka Uberi all.
Sohver lisas, et Taxifys on selles osas kord leebem ja seetõttu keelduvad juhid sagedamini. Uberi juhi ja minu arvelt läinud summa anomaaliale on aga juhi sõnul lihtne selgitus. Nimelt näeb juht summat, mida on teeninud, arve aga on viiendiku võrra suurem, sest just nii palju on rakenduse pakkuja teenistus.
Kui kliendid võivad juhte hinnata, siis nii Taxify kui ka Uberi juhi kinnitusel peavad nemad sõitjale hinde panema. Muidu ei ole võimalik sõitu lõpetada. Madala reitinguga klientide kontod juhtide sõnul blokeeritakse mõneks ajaks. «Aga ega see suurt ei muuda, sest ta võtab uue kõnekaardi ja sõidab jälle,» tõdes Taxify juht.
Sõidujagamisteenuse kasutajatel tuleb arvestada ka sellega, et aeg-ajalt kerkib sõidukilomeetri hind hüppeliselt. Näiteks sadamapiirkonnas kerkib sõiduhind poolteisekordseks, kui Tallinna jõuab mõni suurem laev. Kui sõidu tühistamisega hiljaks jääda, võtab Uber klientidelt miinimumtasu. Taxify ei trahvi kliente.
Pelgulinnast kell 22 Sauele
Sisseistumistasu Sõidukilomeeter Ajatariif (minutihind) Sõidu koguhind
Elektritakso 2.50 0.50 – 12.90
Marabu Takso 2.50 0.50 – 13.10
Uber 1.90 0.35 0.15 12.33
Taxify 1.90 0.40 0.10 12.10
Kümme küsimust
1. Miks olete teinud klientide hindamise juhtidele kohustuslikuks?
2. Kui madal peab olema kliendi reiting, et hakkate rakendama sanktsioone?
3. Milliseid sanktsioone rakendatakse klientidele, kes on saanud väga madala reitingu?
4. Kui madal peab olema juhi reiting, et tema suhtes hakatakse rakendama sanktsioone?
5. Millised on need sanktsioonid?
6. Kas teie rakenduse abil on võimalik sõidukit õhtul näiteks hommikuks ette tellida?
7. Kui tegu oli töö asjus tehtud sõiduga, siis kuidas on mul võimalik saada tšekki tasutud arve kohta?
8. Kui suur peab olema nõudlus, kui rakendub senisest kõrgem sõidutariif, ja kui lai on piirkond, kus see kehtib?
9. Kui sageli seda Tallinnas ühe nädala jooksul ette tuleb?
10. Kuidas selgitada asjaolu, et märksa kallima sõidualustustasuga (2.50) ja sõidukilomeetrihinnaga (50 senti/km) takso sõiduarve tuli sama suur kui teie rakenduse vahendusel tellitud sõidukil?
Uber Estonia tegevjuht Enn Metsar
1. Tehnoloogia võimaldab nii klientidel kui ka juhtidel anda mugavalt tagasisidet ning selle kaudu tagada teenuse kõrge kvaliteet.
2. Uberi partnerid-juhid saavad alati raporteerida probleemsetest sõitjatest ja igale juhtumile lähenetakse konkreetse olukorra valguses. Reisijale antud reiting on lisainfoks ja võimaldab vajadusel suhelda teiste autojuhtidega, kes on reisija suhtes pretensioone esitanud (või madala reitinguga märku andnud. Niisugused juhtumid on haruldased erandid ning nii meie juhid kui ka sõitjad on väga meeldivad inimesed.
3. Nagu öeldud, tegeleme iga üksikjuhtumiga eraldi ning langetame oma otsused selle järgi. Peamine kriteerium on ohutus. Seda nii juhi, sõitja kui ka kaasliiklejate osas. Keskmisest madalam reiting üksinda ei ole põhjus piirata sõitja ligipääsu platvormile.
4. Uber jälgib partnerite-juhtide reitingu puhul mitut dimensiooni: juhi üldine reiting, juhi hiljutine reiting varasemaga võrreldes, juhi reiside arv jne. Uber on platvorm, kus juhid saavad sõitjatelt tagasisidet ning saavad sellest lähtuvalt oma teenuse kvaliteeti parandada. Kui juhi reiting on madalam kui soovitud, siis analüüsib Uberi kohalik meeskond koos juhiga probleeme ning püüab leida lahendusi.
5. Partnerid-juhid, kes ei suuda klientide ootustele vastavat teenust pikka aega pakkuda, piiratakse Uberi platvormi kasutamisest.
6. Uberi eesmärk on pakkuda ühtlaselt kõrge kvaliteediga teenust igal kellaajal ja igal pool Tallinnas. Kindlaks kellaajaks ette tellimise võimalust meil ei ole. Eesmärk on, et Uberi kaudu oleks võimalik auto tellida igal hetkel.
7. Pärast sõidu lõppemist jõuab iga kasutaja postkasti e-kiri koos sõidu trajektoori, hinna arvutuse ja muude andmetega. Praegu saab Eestis kasutada ainult uberPOPi valikut, mis ei ole mõeldud äritooteks. Tulevikus soovime pakkuda Uberi kasutamist ka äriklientidele koos tehnilise lahendusega, mis väljastab partneri-juhi eest reisijale tšeki.
8. Tipptunni hinnakoefitsient rakendub juhul, kui nõudlus ületab teatud linnaosas pakkumist. Uberi partnerid-juhid näevad juhirakendusest, et teatud linnaosas on kõrgemad hinnad, ja see tagab, et nõudlus ja pakkumine tasakaalustuks.
9. Meie eesmärk on, et nõudlus ja pakkumine oleksid tasakaalus ning üldiselt see meil õnnestub. Nõudlus võib aga ületada pakkumist, kui ühel hetkel tellib autot väga palju inimesi. Näiteks pärast suurt kontserti vms. Seda juhtub harva ja sõitja saab alati paluda rakendusel teada anda, millal pakkumine on taastunud ja hinnad taas madalad.
10. Alati kui on küsimusi sõidu hinna või valitud trajektoori kohta, saab meile teada anda ning vaatame üle ja vajadusel korrigeerime. Antud juhtumit on raske hinnata, kui ei tea detaile. Taksol rakendub ajatariif üldjuhul siis, kui kiirus on alla 20 km/h. Seda juhtub enamasti linnaliikluses. Sõidu eeldatava maksumuse saab alati teada, kui sisestada enne tellimist sihtkoht. Rakendus pakub eeldatava sõiduhinna, lõplik hind sõltub liiklustihedusest ja seetõttu ajakulust.
Taxify Eesti tegevjuht Henrik Raave
1. Klientide hindamine on juhtidele vabatahtlik. Põhjusel, et 99,9 protsenti tellimustest on probleemivabad, on vaikimisi määratud kliendi hindeks 5 tärni. Sellisel juhul saab juht sõitu lõpetades vajadusel kliendi hinnet muuta ning juurde kirjutada selgitava kommentaari, kuid tavaolukorras ei pea sellele lisaaega kulutama.
2. Kliendi hinnangu puhul me ei rakenda sanktsioone. See on indikaatoriks juhile, andes võimaluse tellimusest keelduda või olla kliendi suhtes ettevaatlik.
3. Sanktsioone ei rakendata.
4. Juhi hinnang peab selleks olema madalam kui 4,5.
5. Esmalt rakendab süsteem automaatse blokeeringu üheks päevaks. Kui tegemist on korduva blokeeringuga, määratakse kahenädalane sõidupiirang ning kolmandal korral juba permanentne blokeering. Sellistes olukordades helistame alati juhile ja uurime blokeeringu tagamaid. Mõistlike selgituste korral anname juhile võimaluse taas teenuse kvaliteeti ning hinnet parandada.
6. Selline võimalus on ainult äriklientidel eraldi veebilehelt. Keskmine ettesõiduaeg on Tallinnas kolm minutit, seega olulist vajadust Tallinnas Taxify kaudu autot ette tellida pole.
7. Sõidujagajate puhul saadetakse kviitung automaatselt kõigile klientidele, kes on oma e-maili profiilis ära märkinud. Lisaks on võimalik seda küsida Taxify klienditoelt tagantjärele.
8. Praegu kehtib see Tallinnas ja linna lähiümbruses. Hindu tõstetakse siis, kui nõudlus on tavaolukorraga võrreldes mitmekordistunud. Hindu tõstetakse põhjusel, et motiveerida nendel kellaaegadel rohkem juhte välja tulema ning tagada klientidele teenuse kättesaadavus.
9. Hindu tõstetakse reede ja laupäeva öösel tundideks, mil on kõige suurem nõudlus.
10. Sõidu hind kasvas tõenäoliselt ülalpool kirjeldatud ajatariifi tõttu. Tavataksojuhtidel rakendub ajatariif vaid juhul, kui sõidukiirus langeb alla 22 km/h. |
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
hippokrates
HV kasutaja
liitunud: 13.12.2012
|
17.05.2016 09:37:34
|
|
|
Hmm, mida küll Postimehelt järgmiseks oodata? Nuusktubakahangeldajate võrdlemime apteegi nikotiiniplaastri ja supermarketist sigareti ostmise-kasutamise kogemusega? Lastearsti ja MMSiga "ravitsejat"?
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
17.05.2016 11:07:14
|
|
|
softis kirjutas: |
Waze plaanib (vähemalt siiani) reaalset sõidujagamist. Iisraelis on see üsna hästi toimiv kuna Waze rahvuslik uhkus seal ja massiliselt kasutusel - eks näeb, kuidas Silicon Valleys läheb. |
Eestis see tõenäoliselt väga populaarseks ei saa. No ok, kui see inimene juba tee ääres ootab ja ei pea tegema enamat kui korra peatuma ja ta peale võtma ning oma trajektoori muutmata ta sihtpunktis või varem jälle välja laskma, siis võibolla viitsiks. Aga kardan et oleks liiga palju tegelasi, kes "telliks" auto maja ette ootama kui ise alles kohvi joovad ja peale seda kui on end 10 minutit oodata lasknud hakkavad veel kauplema, et ehk saaks ikka pisikese ringi teha ja ta ukse ette viia.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
ref
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.08.2003
|
17.05.2016 13:04:22
|
|
|
Ei tea midagi... UberKooli olevat nende väitel isegi populaarne olnud, ning UberCommute on, vähemalt jänkide juures, samuti võrdlemisi populaarne (kui tellid auto 10min varem ette, siis keegi sind ei oota, õigel ajal kohal pole sõidab juht edasi ja rahast oled kah ilma)
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
painkillah
HV Guru

liitunud: 06.04.2003
|
18.05.2016 23:09:44
|
|
|
Nooh, Taxify laienemas või konkurendid suvepealinnas kanda kinnitamas?
ühest fb grupist
Spoiler 
tsitaat: |
Tuli päris meeldiv pakkumine suviseks ajaks. Võimalik, et ka edasi.
Nimelt oleks vaja leida pärnusse ca 20 juhti. Kes omaksid masinat mis ei oleks üle 10 aasta vana (eradid võivad olla).
Tegemist oleks siis sõidujagamise teenuse osutamisega.
Ametlikult ja juriidiliselt korrektne. |
_________________ www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond. |
|
Kommentaarid: 95 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
6 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
zyps
Kreisi kasutaja
liitunud: 01.10.2004
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
mtakso
HV vaatleja

liitunud: 04.09.2013
|
25.05.2016 15:26:42
|
|
|
Taxifys on kiired ajad ja oleme hetkel palkamas mitmeid uusi inimesi Eestisse ja mujalegi.
Siin foorumis on palju tarkasid inimesi, kes on oma ideid jaganud Taxify teenuse parandamiseks
Olete oodatud kandideerima ja ka sisuliselt kaasa aitama: http://jobs.taxify.eu
Aitäh!
_________________ Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee
Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com |
|
tagasi üles |
|
 |
p3000
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.09.2008
|
25.05.2016 17:56:21
|
|
|
usuvad sõidujagamise tulevikku:
Volkswagen and Toyota are investing in ride-sharing companies in the latest in a wave of high-profile moves by automakers to embrace their potential upstart rivals as partners, customers and sources of valuable data.
Toyota will invest in on-demand ride-hailing company Uber, while VW has made a $300 million strategic investment in Gett, a taxi-ordering application that competes with Uber.
VW's investment in Gett as part of a push to boost digital offerings and move beyond its diesel-engine manipulation scandal. The automaker said it aims to generate a "substantial" share of sales revenue from new business models by 2025.
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
zyps
Kreisi kasutaja
liitunud: 01.10.2004
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
31.05.2016 23:03:37
|
|
|
zyps, kas oled algaja ajakirjanik ja üritad midagi üles noppida? Usun et crackpot on neid küsimusi näinud küll, kuid on mingi muu põhjus, miks ta sulle vastanud pole.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
cascada
HV vaatleja
liitunud: 07.02.2005
|
01.06.2016 09:29:13
|
|
|
http://epl.delfi.ee/news/eesti/taksonduse-lahinguvaljale-saabus-uus-app-wisemile?id=74692521
tsitaat: |
Täna paiskab Eesti inseneride firma Wisemile AS välja uue taksoteenuse äpi. Esialgu on see kasutuses Tallinnas ja Tartus. Tegijate sõnul on äpiga liitunuid pea 400.
Wisemile proovib poolehoidu võita soodsate võimalustega. Näiteks polevat see probleem, kui juht on mitme äpi teenistuses. Tarbija saab auto tellida kindlale aadressile, ta näeb nutiseadme kaardilt, kuidas auto kohale jõuab. Äpp võimaldab kliendil näha juhi andmeid, auto andmeid, auto pilti ja teiste klientide jäetud tagasisidet. Peale selle võimaldab äpp jooksvalt näha sõidu hinda. „Juhtide tausta kontrollime tagantjärele, esialgu saavad liituda kõik. Kui on intsident, saame teha vastavaid korrektiive,” ütles Wisemile’i tegevjuht Arti Kütt. |
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
zyps
Kreisi kasutaja
liitunud: 01.10.2004
|
01.06.2016 11:28:44
|
|
|
napoleon kirjutas: |
zyps, kas oled algaja ajakirjanik ja üritad midagi üles noppida? Usun et crackpot on neid küsimusi näinud küll, kuid on mingi muu põhjus, miks ta sulle vastanud pole. |
Okei, aitäh kommentaari eest, aga ma ei ole siiski ajakirjanik. Mulle lihtsalt ei meeldi, kui inimesed pilluvad taolisi väiteid:
crackpot kirjutas: |
Seened, mütsid, altkäemaksud - ei oska öelda, aga olen siin teemas maininud, et pro takso artiklid ei lähe meediast läbi. Ei saa ise löögile, on kolleegid ootele jäetud, taksoettevõtjad. |
Paar tuttavat ajakirjanikku ütlesid, et nemad sellises kokkuleppest küll midagi ei tea ja naersid mu (loodetavasti heatahtlikult) välja. Johtuvalt sellest soovisin näha neid artikleid, mida pro-takso inimesed kirjutanud on, et äkki on koer sinna maetud.
Crackpot korra ütles, et viskab siia midagi, aga kahjuks ta seda siiski mingil põhjusel ei teinud. Praegu jääb sellest asjast teadagi mis mulje...
_________________ Hertwill
How to Choose a Niche for Dropshipping?
Simple Steps: Launching Your First Online Store |
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
alpha
HV veteran

liitunud: 04.12.2002
|
01.06.2016 14:26:18
|
|
|
zyps, kas ned samas tuttavad ajakirjanikud, kes väitsid, et Uberfy mõjutab kohtuotsuseid?
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
zyps
Kreisi kasutaja
liitunud: 01.10.2004
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
03.06.2016 20:24:27
|
|
|
zyps, mul oli/on tõesti kahtlus ja paranoia, et sa võiks olla ajakirjandusega seotud.
Ma olen "omadele" lubanud, et hoian lõuad kinni, sest minu visioon ründab sageli ka taksoettevõtjaid ning seda PRAEGU ei ole kindlasti vaja, maaslamajat jalaga ei lööda. Aga ma ei saa defineerida Uberfy probleeme taksosektori näiteta - mõlemad tegelikult ju korjavad kasumit teiste aja ja/või raha/vara arvelt, suutmata pidada masinaid ja palka maksta. Samas see ehk ongi tänapäeval innovaatiline?
Kui sügavuti huvitab, siis jalusefoorumis on sisuliselt kõik materjal olemas, fragmentide ja lõikudena.
Üldplaanis (kui ma seda veel öelnud ei ole) on mul tugev tunne, et taksonduse kaitse on kaotatud lahing ning sektor hävib ning päris kiiresti, 2 a pärast on heal juhul järel 1/3 taksoettevõtetest, konkreetselt Tallinnas vähem, hea kui 1/5.
Taxify küll midagi ei kontrolli, aga Uber on suurem kui Eesti - turuväärtus on pea 10 EV riigieelarvet ning saada siit seadus ja pretsedent edasiseks "legaliseerimiseks" ... see tehakse ära. Poliitikuid saab osta, müüa - ei midagi uut.
Ma siiski loodan, et tegemist on vaid poliitikaga. Mitte riigiga. Kui Uber ka kohtuotsuseid suudaks mõjutada, siis ma ei kujuta ette, et elan riigis, kus puudub võimude lahusus e ei toimi põhiseadus, demokraatia ja seaduslikkuse printsiip on kindlustamata.
Ses osas veidi infot, et Taxify piraatide kohta on mõningaid avaldusi politseile tehtud (minu teada vähemalt 8), avaldajad on käinud ka ütlusi andmas ning praeguse seisuga on eee ... kuulujutt, et Eesti Politsei tahaks mööda minna ÜTS-ist ja KarS vastavatest paragrahvidest ning lähtuda hoopis karS § 218 e vähese varalise kahju tekitamisest.
Tuleb oodata, kuidas menetlused lõppevad ning millise paragrahviga menetletakse, kas ja kuidas Taxify piraate karistatakse. Edasi oleks võimalik esitada kaebus Eesti Politsei peale kui vaja.
--------------------------------------------
http://arileht.delfi.ee/news/uudised/saudid-tegid-uberisse-ajaloo-rekordilise-investeeringu?id=74708513
Uberil ei ole probleemi Eestis turu ülevõtmisel lasta käiku tervet EV taksoturu käivet (või kolme aasta käivet), et kõik ümbert hävitada, see toimub peale nn legaliseerimist.
Tagasihoidlikult tekitati järgmine "küpsis" - https://newsroom.uber.com/estonia/give20get20/ kaasa uusi kliente, sõida iga sõbra eest 20.- € sõit tasuta, sõber ka ... ja liida neid piiramatult e entusiastid võivad sadu eurosid tasuta sõidu krediiti teenida ja jaanipäeval tasuta Valga sugulaste jaanitulele lasta end sõidutada.
Eestis ei ole kellelgi ressurssi tõsiselt raske rahaga võistlemiseks, ka Taxify-l mitte. Ma ei teagi, palju Taxify on investeeringuid kaasanud, kuid need jäävad mõne miljoni piiresse. Ka see ei ole Uberi miljardite e sadade miljonitega kõrvutatav.
Taksondust meil enam ei ole, jäämäega on põrgatud ja ma ise vaatan juba taksosid kui elavaid kummitusi või zombisid.
Seega ei ole meil ka taksoäppe, need Kutsud ja Taxigo-d hääbuvad ka ära kui midagi eriti innovaatilist käiku ei lase.
Taxify sureb ka, nii siin kui mujal - konkurendid ja investeeringud nendesse + Google Play allalaadimised - vähem kui 5 mln kasutajaga sõiduäpp ei oma tulevikku.
Edit: mtakso - ma teile ei kandideeri, ma ei kvalifitseeru, aga võite mulle PM personaalse pakkumise teha; palka tahaks rohkem kui suure ja vana (10+ a) jaeketi müügijuht. Vastu saate ... taksoturu kõikvõimalike nüanssidega kursis oleva inimese, kes vihkab Uberit enam kui Taxifyd.
/hea kaas- e motivaatsioonikiri, onju/
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
arcar
HV vaatleja
liitunud: 15.02.2014
|
03.06.2016 22:18:48
|
|
|
crackpot kirjutas: |
Tuleb oodata, kuidas menetlused lõppevad ning millise paragrahviga menetletakse, kas ja kuidas Taxify piraate karistatakse. Edasi oleks võimalik esitada kaebus Eesti Politsei peale kui vaja.
--------------------------------------------
|
millised need piraadid ka välja näevad ? nagu vanasti,ühe silma ja puujalaga ? ma pole ühtegi näinud lihtsalt,seepärast ka küsin ! või sõidavad pealuu ja säärekontidega lipuga ? kuidas neid eristada ?
_________________ www.arcar.eu 56291000 Allar. Odavad rendiautod al.5 euri päev. |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
03.06.2016 23:05:31
|
|
|
arcar kirjutas: |
crackpot kirjutas: |
Tuleb oodata, kuidas menetlused lõppevad ning millise paragrahviga menetletakse, kas ja kuidas Taxify piraate karistatakse. Edasi oleks võimalik esitada kaebus Eesti Politsei peale kui vaja.
--------------------------------------------
|
millised need piraadid ka välja näevad ? nagu vanasti,ühe silma ja puujalaga ? ma pole ühtegi näinud lihtsalt,seepärast ka küsin ! või sõidavad pealuu ja säärekontidega lipuga ? kuidas neid eristada ?  |
Enne Uberit ja Taxify-d ja laialdast eraisikute kasutamist ärihuvide nimel oli mingigi kord, kus piraattaksoks nimetati taksoga sarnast hinda küsivat teenust reisijaveo eest.
Välja näeb ilma plafoonita, ilma hinnakirjata (reisijapoolsel tagauksel + juhi kõrvalistme armatuuril see kollane silt), puuduvad taksomeeter ja printer - viimasied asendavat äpp.
E masinat juhtival isikul puudub tõenäoliselt ka taksoveoluba, masinal sõidkukikaart.
Tellitav Uberis ja Taxify-s, rmp kõlbulikku kuluarvet ei anna.
Muidu on inimene nagu inimene ikka.
Milline näeb välja libakosmeetik, kes botoxi asemel silikooni süstib?
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
Dirty Harry
HV Guru
liitunud: 05.09.2002
|
04.06.2016 13:50:58
|
|
|
Huvitav, et avaldamata jäänud artikleid ei taheta kasvõi siin teemas jagada. Või näiteks nihilist.fm'is. Kindel, et need artiklid (või kirjutised) ikka olemas on?
|
|
Kommentaarid: 181 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
145 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
04.06.2016 19:58:24
|
|
|
Mark0 kirjutas: |
Huvitav, et avaldamata jäänud artikleid ei taheta kasvõi siin teemas jagada. Või näiteks nihilist.fm'is. Kindel, et need artiklid (või kirjutised) ikka olemas on? |
Kas siin foorumis ei paista, et ma olen kergelt grafomaan?
Kordan - olen taksosektoris lubanud, et võtan vaiksemalt; mitu kuud vanad asjad tundusid tol hetkel õiged, praegu ma ei ole kindel.
Ütlen otse: ma olen nii siin kui "oma" foorumis liigse jutu pärast inimsuhteid rikkumas. Mõni taksoettevõtja, mitmed kolleegid, kellega ma siiani suhtlen, mainivad, et ma ei kasutaks neid jutuajamisi avalikus internetiruumis näidismaterjalina. Hea ja usalduslik läbisaamine inimestega on mulle olulisem kui eee ... keegi nimetas siin mind ususfanaatikuks vms - ei ole fanaatik; inimesed tulevad enne "tõemonopoli".
Aga lohutuseks on Revali omaniku artikkel värskelt saadaval
http://arileht.delfi.ee/news/uudised/eesti-taksondus-on-kliendi-nagu-ehk-uheksa-asja-mille-vastu-eesti-taksosektor-kindlasti-ei-voitle?id=74718395
Kergelt vastuoluline - ühest küljest öeldes, et taksofirmad ja äpifirmad ongi ühesugused e vahendajad ja taksojuht ei teeni õieti midagi ega saa makse maksta nälga suremata (sots garantiid ja pensilootus ka nigelad), aga vahendaja olla ja natuke ausamalt makse maksta on tore. Samas puudub firmaomanikuna kontroll taksojuhtide üle, sest olematu sissetulek toob "jobud" rooli, valida pole midagi, lisaks on "jobud" veel ettevõtjad, mitte töövõtjad. Tõesti raske olukord.
Ja jama küll, et enam ei pea tulema taksofirmasse, et olla taksojuht.
Tegelikult ju peab, aga selleks taksofirmaks on saanud Taxify, kelle käes on kliendibaas, mida ükski Eesti taksofirma või Eesti taksoäpp neilt enam ära ei võta.
Reval on ka kordi juriidilist kesta vahetanud, erinevate OÜ-de alt kaubamärki opereerinud. Kahtlen, kas praeguse OÜ lõppedes järgmist enam tekkida saab.
Millest on kahju, Reval on siiski legend, suuruselt kolmas; oli vanasti turukujundaja, kelle järele teised omi hindu määrasid.
Nädalavahetuse puhul veidi tragikoomikat ka:
Spoiler 
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
SSD
HV Guru

liitunud: 18.01.2006
|
05.06.2016 00:47:23
|
|
|
Reval on ka kordi juriidilist kesta vahetanud, erinevate OÜ-de alt kaubamärki opereerinud. Kahtlen, kas praeguse OÜ lõppedes järgmist enam tekkida saab.
Millest on kahju, Reval on siiski legend, suuruselt kolmas; oli vanasti turukujundaja, kelle järele teised omi hindu määrasid.
Ma kasutan alati kas revali või elektritaksot. Püüan olla edumeelne, ja araabia maffiat ei taha toetada.
Mõistagi pole elu nii lihtne, ja tuleb ka mul tanklas araabia sheike sponsoreerida (ja Putinit ka).
Kui oleks olemas mingi eestis toodetud kütuse tankla, siis tangiksin seal. Eur kuni paar paagi pealt juurde maksta, ei morjendaks mind!
|
|
Kommentaarid: 312 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
266 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dirty Harry
HV Guru
liitunud: 05.09.2002
|
05.06.2016 10:30:21
|
|
|
Äärmiselt mõistlik artikkel, tänud jagamast.
|
|
Kommentaarid: 181 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
145 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|