Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
05.05.2016 19:44:36
|
|
|
ups, minu viga. Aga kas see toimub siis tõesti nii, et võetakse tuimalt raha maha ja kasutaja midagi kinnitama ei pea? Sel juhul ju täpselt sama ohtlik kui krediitkaardi andmed kellelegi anda
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
LKits
HV Guru

liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
SSD
HV Guru

liitunud: 18.01.2006
|
05.05.2016 20:23:36
|
|
|
napoleon kirjutas: |
ups, minu viga. Aga kas see toimub siis tõesti nii, et võetakse tuimalt raha maha ja kasutaja midagi kinnitama ei pea? Sel juhul ju täpselt sama ohtlik kui krediitkaardi andmed kellelegi anda |
See ei oleks küll normaalne, et kasutaja midagi kinnitama ei peaks. Mõtle kui sul sõit sõidetud, aga jagaja ei pane stoppi ja sõidab niisama mööda linna edasi. Sinu kontolt raha jookseb. Kahtlane lugu.
|
|
Kommentaarid: 312 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
266 |
|
tagasi üles |
|
 |
mada
HV vaatleja
liitunud: 15.08.2006
|
05.05.2016 20:36:30
|
|
|
fbst leitud:
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
05.05.2016 20:53:13
|
|
|
Prostitutsiooni e seksi võib ju jagada, ei ole illegaalne.
Vahendamine nagu oleks, aga kui keegi teeb seksijagamise äpi e vahendab, siis võib ta silmad süüdimatult punni ajada ja öelda, et pange Kuldne Börs, voodi.com jne kümned omanikud/ärimehed platele, ma ei tee midagi teisiti.
____________________________________________________________
Taxify kaardi/mob/makse - klient ei pea kinnitama. Mõni astub autost välja, hõigates, et äpimakse ja juht võiks veel paarkümmend km sõita, enne kui sõidu lõpetab ja summa maha läheb. Või paarsada km. Ei tea, et seda oleks tehtud, aga igati võimalik.
____________________________________________________________
http://ekspress.delfi.ee/lisalood/elektritakso-omanik-milline-riik-sunnib-ettevotjat-seadustele-sulitama?id=74440309
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
SSD
HV Guru

liitunud: 18.01.2006
|
05.05.2016 21:30:02
|
|
|
Mina kasutan kaht liiki taksosi. Elektri omasi, kui arvet pole vaja, ja Tartu Taksopark, kui on vaja arvet.
|
|
Kommentaarid: 312 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
266 |
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
05.05.2016 23:06:32
|
|
|
Klient ju näeb rakendusest, kui sõit lõpetatud pole. Milles probleem? Spoofida (kui nii võib öelda) saab pahatahtlikkuse korral vast ikka.
Parkimisapp samamoodi ju toimib sisuliselt.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
ponx
HV kasutaja
liitunud: 23.11.2002
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
RustyZ
HV Guru

liitunud: 20.06.2004
|
06.05.2016 08:32:41
|
|
|
krt juba minu idee ära võetud. Mul pole äpp veel valmis @ voodijagamine
_________________ Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled) |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
06.05.2016 11:44:00
|
|
|
RustyZ kirjutas: |
krt juba minu idee ära võetud. Mul pole äpp veel valmis @ voodijagamine |
Eks varsti ole see taxify's uus feature. Ainuke loogiline järgmine samm taksodega majandamise puhul
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
06.05.2016 12:01:52
|
|
|
Janis kirjutas: |
RustyZ kirjutas: |
krt juba minu idee ära võetud. Mul pole äpp veel valmis @ voodijagamine |
Eks varsti ole see taxify's uus feature. Ainuke loogiline järgmine samm taksodega majandamise puhul  |
Taxify juba proovis naistejagamist; kui Uberil on CarPool, kuhu korjatakse mitu reisijat, siis Taxify võib teha TaxifyDate teenuse, äkki veab.
Aga võib-olla ei vea ja satud autosse, kus on ees paar kurja pohmakolli, kelle vahele peaks end pressima.
Roonemaal on arvamus tekkinud (piletiga artikkel kahjuks):
http://arvamus.postimees.ee/3683047/henrik-roonemaa-mingit-soidujagamist-pole-olemas
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
kussu
HV veteran

liitunud: 18.12.2002
|
06.05.2016 12:06:05
|
|
|
Spoiler 
Erakordselt vastik sõna on «sõidujagamine». Teadlik, küüniline spinn ja puru silma ajamine, mis sai alguse Uberi esitletud ideest, et see on vahva moodne teenus, mis võimaldab inimestel endale autosse sõitjaid lisaks võtta ja kulusid jagada, kui nad juba niikuinii mingil marsruudil sõidavad.
Tegelikult pole mingit sõidujagamist, vaid tavaline taksoteenus. Mina tellin auto, see tuleb, mina ütlen aadressi ja see viib mind kohale. Mina maksan.
Selles mõttes on jagamismajanduse kriitikutel täiesti õigus. See on tavaline taksoteenus, mis üritab end maskeerida millekski õilsaks. Ei suutnud me 50 aastaga kommunismi ehitada, ei suuda me seda ka paari äpiga.
Õnneks on aga liikvel ka teine sõna: «jagamismajandus» ja see on palju parem sõna. Juba asjaolu, et «majandus» seal sees on, näitab õige suuna kätte. See tähendab, et turule tekib juurde uut ressurssi, mis muidu seisaks kasutuseta, see aga omakorda elavdab konkurentsi, tõstab teenuse taset ning avardab tarbijate valikuvõimalusi. Nii taksot tellides kui ka hotellituba reserveerides.
Üks selline turule pääsenud ressurss on näiteks Tallinna äärelinnades elavad pereemad, kes toovad hommikul lapsed kesklinna kooli ning sõidavad siis ise Uberi- või Taxify-juhina terve ennelõuna ringi, kuni on aeg lapsed jälle koolist ära võtta. Ilma naljata, see on täitsa reaalselt eksisteeriv tüüp jagamismajanduse agente. Taksojuhid võivad nüüd küll üles-alla hüpata ja öelda, et nemad on tegelik veri linna soontes ning neil on Viimsi pereemade ees terve hulk eeliseid, aga tegelikult ei ole.
Mis eeliseid neil olla saakski? Parem auto? Kindlasti mitte, neil on uued korralikud suured turvalised autod, millega lapsi transportida. Viisakam teenindus? Pole veel kohanud. Parem linnatundmine? Nemad tunnevad linna, ma tunnen ise ka linna ja kui me kumbki ei tunne, siis juhi kaardiäpp tunneb. Seadusega nõutud keeleoskus? Ei huvita mind väga ja probleeme pole seni ka olnud. Taksomeeter ja tšekk? Selle töö teeb äpp väga hästi ära. Taksojuhid maksavad makse? Palun järgmine teema.
Jagamismajanduse pealetungi kontekstis on taksojuhtidel ainult üks probleem ja see on see, et nad on taksojuhid.
Riigis kehtivad seadused ja määrused nõuavad endiselt neilt igasugu imeasju, kuigi tehnoloogiline progress on igasuguse vajaduse nende järele ära kaotanud. Nad on jagamismajanduse agentide ees ebavõrdses olukorras ning kõige mõistlikum oleks see ebavõrdsus kiiresti ära lõpetada, leevendades nõudeid taksodele drastiliselt. Kuni sinnamaani välja, et kui me siin leiame, et traditsioonilises mõttes taksod peavad Eestis ka tulevikus eksisteerima, siis peaks nende nõuded viima võrdseks erajuhtide omadega ning kes ei taha taksomeetrit, tšekiprinterit ning kaardimakseterminali omale autosse, võiks kasutada riiklikku taksomeetriäppi. Miks ei võiks riigil olla nii-öelda taadeldud lähtekoodiga äppi või teenust, mis teekonna mõõtmise ja hinnastamise ise ära teeb?
Edasi paneb turg juba ise paika, millega täpselt inimesed tahavad sõita ja kus on parema kvaliteediga teenus, aga vähemalt ei saa keegi öelda, et me kohtleme sama teenust pakkuvaid inimesi ebavõrdselt. Aga pelgalt asjaolu, et taksod on kogu aeg olemas olnud, ei ole õigustus nende ärimudelit iga hinnaga säilitada.
Ja kuhu me niimoodi jõuame? Kas hambaid hakkavad ka ravima Viimsi pereemad ja kõrghooneid püstitama Paide koolipoisid? Täpselt ei tea. Hetkel jõudsime demagoogiasse, kuid paraku mitte isegi meistriklassi, vaid sellisesse diskauntertüüpi varianti.
|
|
Kommentaarid: 69 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
06.05.2016 12:35:21
|
|
|
tsitaat: |
Üks selline turule pääsenud ressurss on näiteks Tallinna äärelinnades elavad pereemad, kes toovad hommikul lapsed kesklinna kooli ning sõidavad siis ise Uberi- või Taxify-juhina terve ennelõuna ringi, kuni on aeg lapsed jälle koolist ära võtta. |
Aga mis siis saab kui keegi pärastlõunal sõita soovib kui pereemad kodus koristavad ja lastele putru keedavad? Ok, võibolla tulevad üliõpilased, kes peale loenguid sõidujagamist pakuvad. Aga kui neil parajasti sess on? Või suvel kui tudengid mööda Eestit laiali pudenevad? Nendega kes põhitööna taksot sõidavad, paneb turg asja paika ja pakkumine tekib siis kui on nõudlus. Aga nendega kes asjaga hobikorras tegelevad on asi keerulisem. Selle mõne saamata jäänud euro pärast ei jäta ju pereema last koolist toomata ega tudeng loengusse minemata.
Kui jagajad taksojuhtide töö ära võtavad, siis ongi taksojuht nagu hulkuv koer, kellele jäävad palad, mille teised on ära põlanud. Aga kes sellist koeraelu ikka tahab rääkimata sellest et nii pole võimalik ära elada. Ja siis olemegi punktis, kus auto saad siis kui juhtidele sobib mitte siis kui endal vaja on.
tsitaat: |
Miks ei võiks riigil olla nii-öelda taadeldud lähtekoodiga äppi või teenust, mis teekonna mõõtmise ja hinnastamise ise ära teeb? |
Huvitav kas autor ise ka aru saab, millest räägib. Lähtekood võib ju "taadeldud" olla, aga probleeme on kohe päris mitu:
1. kust see "taadeldud" lähtekood "taadeldud" andmed saab, mille järgi oma taadeldud arvutused teha? Näiteks GPS võib mõnel juhul päris korralikult puusse panna ehk "taadeldud" kood seda ainukese allikana kasutada ei saa.
2. mis takistab juhti kasutamast "taatlemata" koodiga äppi, mis näeb välja täpselt samasugune nagu "taadeldud" äpp.
Põhimõtteliselt on need probleemid lahendatavad. Aga sisetunne ütleb, et siis võib see äpimeeter minna sama kalliks või isegi kallimaks kui taksovarustus.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
06.05.2016 18:28:44
|
|
|
tsitaat: |
Üks selline turule pääsenud ressurss on näiteks Tallinna äärelinnades elavad pereemad, kes toovad hommikul lapsed kesklinna kooli ning sõidavad siis ise Uberi- või Taxify-juhina terve ennelõuna ringi, kuni on aeg lapsed jälle koolist ära võtta. |
tsitaat: |
Aga mis siis saab kui keegi pärastlõunal sõita soovib kui pereemad kodus koristavad ja lastele putru keedavad? Ok, võibolla tulevad üliõpilased, kes peale loenguid sõidujagamist pakuvad. Aga kui neil parajasti sess on? Või suvel kui tudengid mööda Eestit laiali pudenevad? Nendega kes põhitööna taksot sõidavad, paneb turg asja paika ja pakkumine tekib siis kui on nõudlus. Aga nendega kes asjaga hobikorras tegelevad on asi keerulisem. Selle mõne saamata jäänud euro pärast ei jäta ju pereema last koolist toomata ega tudeng loengusse minemata.
Kui jagajad taksojuhtide töö ära võtavad, siis ongi taksojuht nagu hulkuv koer, kellele jäävad palad, mille teised on ära põlanud. Aga kes sellist koeraelu ikka tahab rääkimata sellest et nii pole võimalik ära elada. Ja siis olemegi punktis, kus auto saad siis kui juhtidele sobib mitte siis kui endal vaja on. |
Põhitööna jääb selle peale taksojuht, kellest meedia ja kommentaarid täna õhinal õudusjutte pajatavad - siis ainult sellised jäävadki, aga neid kindlasti ei jagu kõigile.
Ma tõesti ei saa aru, kust inimesed need haisvad vestidega onklid ja 96 aasta roostes tossavad diiselmersud pidevalt välja võluvad? 1224 võiks ju ometi taskukohane olla, tuleb auto, mis uuem kui 90% Eesti autoomanikest omab.
tsitaat: |
Miks ei võiks riigil olla nii-öelda taadeldud lähtekoodiga äppi või teenust, mis teekonna mõõtmise ja hinnastamise ise ära teeb? |
napoleon kirjutas: |
Huvitav kas autor ise ka aru saab, millest räägib. Lähtekood võib ju "taadeldud" olla, aga probleeme on kohe päris mitu:
1. kust see "taadeldud" lähtekood "taadeldud" andmed saab, mille järgi oma taadeldud arvutused teha? Näiteks GPS võib mõnel juhul päris korralikult puusse panna ehk "taadeldud" kood seda ainukese allikana kasutada ei saa.
2. mis takistab juhti kasutamast "taatlemata" koodiga äppi, mis näeb välja täpselt samasugune nagu "taadeldud" äpp.
Põhimõtteliselt on need probleemid lahendatavad. Aga sisetunne ütleb, et siis võib see äpimeeter minna sama kalliks või isegi kallimaks kui taksovarustus. |
Äpimeetrid - jah, analoogse välimusega äpp, Taxify-s kui ei ole mobiilimakse, võib kohe ette lükata, Uberiga keerulisem; samas, mis te arvate kui kaua läheb, et tekib juhi telefoni analoog sellele, mida taksomeetri puhul kordistajaks nimetati, e impuls, mis meetri tööd eksitab ja valesti lugema paneb? Ma IT võhikuna võimalusi ei tunne, aga see pole ju võimatu?
Taksomeetrite puhul oleme impulsist 99.9% lahti saanud, selle kasutamine toob juhile tagajärjed, millega enam ei riskita.
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
06.05.2016 18:37:40
|
|
|
Tarkvaraliselt on äppi lihtne lollitada ja talle valed gps koordinaadid anda. Kui see on lihtsalt äpimeeter ja kasutaja kuskilt tagantjärele oma sõitu ei näe, siis nii lihtne see ongi. Taxify ja Uberiga peaks asja peenemalt lahendama, et kõik ka tagantjärele usutav paistaks, aga kui petta tahetakse, küll nuputatakse midagi välja.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
riaak
HV Guru

liitunud: 22.09.2002
|
07.05.2016 00:01:40
|
|
|
Tuleb odav hiina telefon osta. Mõnedel paneb GPS suht segast ning värised kaardil ringi.
_________________ ¯\_(ツ)_/¯ |
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
105 |
|
tagasi üles |
|
 |
kriips00
HV vaatleja
liitunud: 16.10.2003
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
09.05.2016 08:52:23
|
|
|
Vaatasin, et linnas liiguvad Taxigo plafoonidega taksod juba ringi
|
|
Kommentaarid: 732 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
553 |
|
tagasi üles |
|
 |
zyps
Kreisi kasutaja
liitunud: 01.10.2004
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
ref
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.08.2003
|
09.05.2016 09:12:07
|
|
|
Ja kampaania algas...
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
RustyZ
HV Guru

liitunud: 20.06.2004
|
09.05.2016 09:43:20
|
|
|
Uberi ja Fy lobi ilmselt jep. Ei pruugi otsene olla aga no Eesti meedia hammustab ju sealt kus saab, sealjuures maitsest olenemata.
_________________ Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled) |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
zyps
Kreisi kasutaja
liitunud: 01.10.2004
|
09.05.2016 10:08:51
|
|
|
ref kirjutas: |
Ja kampaania algas... |
RustyZ kirjutas: |
Uberi ja Fy lobi ilmselt jep. Ei pruugi otsene olla aga no Eesti meedia hammustab ju sealt kus saab, sealjuures maitsest olenemata. |
Kuulsin ise tuttavatelt, kes Päevalehes töötavad, et see ülal viidatud juhtum oli Uberfy poolt orgunnitud tegelikult, aga ülemustelt tuli käsk, et seda ei tohi mainida. Veel enam, üks neist tuttavatest rääkis, et nii ringkonna- kui ka maakohus olevat ka Uberfy poolt tugevalt mõjutatud ja just seetõttu mõistsid nad taksojuhi vägistamises süüdi.
_________________ Hertwill
How to Choose a Niche for Dropshipping?
Simple Steps: Launching Your First Online Store |
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
alpha
HV veteran

liitunud: 04.12.2002
|
09.05.2016 11:37:10
|
|
|
zyps kirjutas: |
Veel enam, üks neist tuttavatest rääkis, et nii ringkonna- kui ka maakohus olevat ka Uberfy poolt tugevalt mõjutatud ja just seetõttu mõistsid nad taksojuhi vägistamises süüdi. |
sa ise ka usud seda või?
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
09.05.2016 11:43:45
|
|
|
alpha kirjutas: |
zyps kirjutas: |
Veel enam, üks neist tuttavatest rääkis, et nii ringkonna- kui ka maakohus olevat ka Uberfy poolt tugevalt mõjutatud ja just seetõttu mõistsid nad taksojuhi vägistamises süüdi. |
sa ise ka usud seda või? |
Paistab kahtlane jah, artikkel ju algab sellega, et asi juhtus aastal 2011. Minu teada Uber tol ajal veel Eestis ei tegutsenud.
Aga see võib küll Uberfy tellimus olla, et see artikkel nüüd 5 aastat hiljem avaldati.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Flab
HV Guru
liitunud: 09.10.2005
|
09.05.2016 11:52:50
|
|
|
zyps kirjutas: |
ref kirjutas: |
Ja kampaania algas... |
RustyZ kirjutas: |
Uberi ja Fy lobi ilmselt jep. Ei pruugi otsene olla aga no Eesti meedia hammustab ju sealt kus saab, sealjuures maitsest olenemata. |
Kuulsin ise tuttavatelt, kes Päevalehes töötavad, et see ülal viidatud juhtum oli Uberfy poolt orgunnitud tegelikult, aga ülemustelt tuli käsk, et seda ei tohi mainida. Veel enam, üks neist tuttavatest rääkis, et nii ringkonna- kui ka maakohus olevat ka Uberfy poolt tugevalt mõjutatud ja just seetõttu mõistsid nad taksojuhi vägistamises süüdi. |
Seemned ja fooliummütsid
|
|
Kommentaarid: 986 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
780 |
|
tagasi üles |
|
 |
|