Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  ONLINE-intervjuu Omnivaga 5. mail - intervjuu on lõppenud märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Omniva
HV vaatleja
Omniva

liitunud: 18.04.2016




sõnum 05.05.2016 11:47:54 vasta tsitaadiga

scrapper kirjutas:
Mind huvitab miks Omniva automaat peab kõlarist maha mängima eriti koledat salvestatud maatriksprinteri häält selle asemel et lihtsalt ekraanil öelda et võta tsekk/silt? See on umbes nagu 3-silindrine BMW i8 mille kõlaritest tuleb V8 häält.


Heli mängitakse sellepärast, et väga paljud inimesed ei loe ekraanil juhiseid ja seetõttu ei saa ka aru, et neile midagi prinditakse, kuna printer ise on sisuliselt hääletu. Hääle tõttu vaadatakse sageli, et kas midagi prinditi ja nähakse oma tšekki.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Omniva
HV vaatleja
Omniva

liitunud: 18.04.2016




sõnum 05.05.2016 12:02:19 vasta tsitaadiga

eShelobik kirjutas:
Kuhu kaovad näiteks UKst tulevad pakid kaheks nädalaks, kui on näha trackinguga, et UKst lahkus pakk tellimise päeval lennuki peale. Siis on 2 nädalat vaikust ja seejärel ilmub eesti trackingusse, et pakk sisestati tallinna sorteerimises.


Rahvusvahelised saadetised saabuvad Eestisse kas lennu- või maismaatranspordiga. Saabudes toimetatakse need ilma vaheladustamiseta samal päeval sorteerimisliinile, kus saadetised kontrollitakse tolli poolt ning registreeritud saadetised fikseeritakse.

Kui kliendi saadetis ei vaja kodeerimist ( lihtsaadetis, mis mahub otse teie postkasti), siis toimetatakse ta juba järgmisel varahommikul kandekeskusesse ja sealt kliendi postkasti. Kui saadetis vajab kodeerimist, siis võib teatavatel juhtudel toimuda paaripäevane viivitus, kuid kindlasti on see kaugel väidetud “paarist nädalast”. Kõige parem oleks, kui me vaatleks konkreetset juhtumit ja kui siis leiab kinnitust ebanormaalselt pikk viivitus, siis selgitame välja selle põhjuse ja anname sellest teada.

Tihtipeale võivad eksitavat informatsiooni jagada ka mõned trackingu süsteemid, mis loevad välismaa eksporditerminalis ootavat pakki juba eestisse saabunuks.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Omniva
HV vaatleja
Omniva

liitunud: 18.04.2016




sõnum 05.05.2016 12:17:33 vasta tsitaadiga

d3t kirjutas:
Esimene küsimus: Pakk tuleb hiinast, on teada ette et tuleb 2 nädala pärast. Jõuab hollandisse ja hollandlased toimetavad tallinna ilusti ära juba järgmine päev. Seejärel seisab pakk mitu nädalat konteineris omniva postkontori hoovis. Kuidas on nii, et pakk jõuab Hiinast Hollandisse ja sealt eestisse kiiremini kui Omniva hoovis seisvast konteinerist kliendini?

Teine küsimus: Kuidas on võimalik pakkidel ära kaduda? Pakk pandi teele ja pidi enne jõule saabuma. Pakkist polnud mitte mingit infot kuni Jaanuari kuu lõpuni mil see maagiliselt ülesse leiti.


Omniva postitöötlusprotsess on selline, et saadetisel pole „mitu nädalat konteineris omniva postkontori hoovis” kuidagi võimalik seista. Kui on konkreetne juhtum, kus kliendil on kahtlus, et saadetis on seisnud Omnivas põhjuseta nädalaid, siis oleks kõige targem anda sellest meie klienditeenindusele teada, esitada saadetise number ja paluda selgitust. Päring registreeritakse ja kliendile vastatakse.

Rahvusvahelised saadetised saabuvad Eestisse kas lennu- või maismaatranspordiga. Saabudes toimetatakse need ilma vaheladustamiseta samal päeval sorteerimisliinile, kus saadetised kontrollitakse tolli poolt ning registreeritud saadetised fikseeritakse.

Kui kliendi saadetis ei vaja kodeerimist ( lihtsaadetis, mis mahub otse teie postkasti), siis toimetatakse ta juba järgmisel varahommikul kandekeskusesse ja sealt kliendi postkasti. Kui saadetis vajab kodeerimist, siis võib teatavatel juhtudel toimuda paaripäevane viivitus, kuid kindlasti on see kaugel väidetud “paarist nädalast”. Kõige parem oleks, kui me vaatleks konkreetset juhtumit ja kui siis leiab kinnitust ebanormaalselt pikk viivitus, siis selgitame välja selle põhjuse ja anname sellest teada.

Tihtipeale võivad eksitavat informatsiooni jagada ka mõned trackingu süsteemid, mis loevad välismaa eksporditerminalis ootavat pakki juba eestisse saabunuks.

Kuigi paki kadumine on automaatse sorteerimisprotsessi tõttu väga vähetõenäoline, siis võib väga erandkorras selliseid juhtumeid siiski ette tulla. Kõige tõenäolisemalt on tegu mõne inimliku eksimusega (postitöötleja, kuller, saatja vm), mille tõttu pakk kaob või viibib.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Omniva
HV vaatleja
Omniva

liitunud: 18.04.2016




sõnum 05.05.2016 12:48:00 vasta tsitaadiga

ref kirjutas:
1. Millised on kullerteenuse reaalsed kättetoimetamisajad Tallinna piires? (Muu eesti?)
Taust: saadetud pakk kulleriga (so. kuller läheb ärikliendi juurde järgi ja toimetab erakliendini), pakk korjati kulleri poolt üles teisipäeval (eelnevalt sai uuritud, et kas kohe kindlasti jõuab pakk kohale hiljemalt neljapäeval) - Omniva poolt võeti kontakt neljapäeval kell 19 õhtul, et kas sobib, kui kuller tooks teile paki esmaspäeval.
Webilehel puuduvad üheselt mõistetavad tähtajad kullerteenuse osas (kulleriga korje - kulleriga kätte osas on vaid: Erakliendist saajale helistame ette ja lepime kokku sobiva kättetoimetamise aja. Esmaspäevast reedeni toimetame pakke kätte kell 8–20, laupäeval kell 10–15).

2. Mis teenusklass vastab Eesti poolel Inglismaalt Royal Mail International Tracked & Signed teenusklassile? Mis on selle teenuse tähtaeg Eesti siseselt?
Taust: korduvalt tellitud Inglismaalt (mitte segi ajada UK-ga, jah, konkreetselt Inglismaalt) pakke antud teenusega mille kohaletoimetamisaeg on 5 - 7 päeva (ok, mõistame, 5 - 7 päeva sihtriigini) ning üleandmine peaks toimuma personaalselt ning allkirja vastu, pooltel juhtudel (sisuliselt maksikirja mõõdus) on pakk jäetud lihtsalt postkasti, teistel juhtudel olen postkontoris järgi käinud (neist kordadest ca kahel kolmandikul on küsitud ka allkirja...)

3. Millal hakkab pakkiautomaadi süsteem ka lihtsat logistikat tegema?
On kergelt naljakas, et kui saata automaadist pakk samasse automaati siis korjatakse pakk ikkagi kaasa ning viiakse sorteerimiskeskusesse, et see järgmise täitmise ajal uuesti tagasi tuua - oluliselt efektiivsem oleks too liigutamine vahepealt ära jätta.

4. Kas oleks kusagilt võimalik saada statistikat keskmiste reaalsete kättetoimetamisaegade osas erinevate teenusklasside lõikes (st. teaks millist teenust vajadusel kasutada), seda siis nii Eesti kui Euroopa siseselt?



1. Kullerteenuste kättetoimetamise ajad on erinevate teenusetüüpide raames erinevad. Kui tegemist oli erakliendile toimetatud pakiga, siis oli tõenäoliselt tegemist Kuller Pluss teenusega. Kuller Pluss on kullerteenus, mille raames edastatakse Saajale kullerpakk vastuvõtmise päevale järgneval päeval või järgneva kolme päeva (välja arvatud pühapäev ja riiklikud pühad) jooksul vastavalt Saaja soovile. Saadetiste kättetoimetamine toimub esmaspäevast reedeni kella 8.00–20.00 või laupäeval kella 8.00–16.00 vastavalt sihtkoha kättetoimetamise võimalustele.

2. Tracked and signed teenuse nime järgi tundub, et tegemist saab olla vaid tähitud kirjaga, ehk seda saadetist saab väljastada kliendile allkirja vastu. Need saadetised, mis on kliendile postkasti tulnud, ei ole tulnud meile tähitud saadetisena (vastasel juhul me ei oleks saanud antud saadetist postkasti jätta).

Inglismaa kauplustega on tihtipeale nii, et nad optimeerivad ise oma kulude vaates, millise teenusega saadetis teele pannakse. Meie lähtume sellest teenusest, mis tunnustega saadetis on - kui saadetisel vöötkood algab R-tähega, siis on tegemist tähitud kirisaadetisega, mida saab jälgida ning mille puhul on tarvis saaja allkirja.

On olemas ka nii-öelda vahepealne teenus, mida saab jälgida aga see postitatakse postkasti ja allkirja selle teenuse puhul ei võeta – kui klient sai saadetise postkasti, aga sai saadetist ka jälgida, siis on tõenäoliselt tegemist just seda tüüpi saadetisega.

Tähtaja pooelst on viimasena nimetatud teenus d+1, ehk kuulub kättetoimetamisele päev pärast saadetise saabumist.
Tähitud kirjadel ei ole üldiselt ette antud rahvusvaheliselt töötlemise tähtaega.

3. Tõesti pole praegune süsteem selliste juhtumite puhul kõige efektiivsem, kuid see on ainult süsteemis kinni. Samasse pakiautomaati saatmise lahendus (et pakk ei liigu läbi sorteerimiskeskuse) on meil juba arenduses ning valmib samuti järgmise aasta jooksul.

4. Sellist üldist statistikat meil kahjuks pakkuda pole. Kättetoimetamise ajad ning tingimused leiab kindlasti erinevate teenuste tüüptingimustest. Need tähtajad on kohustuslikud ja neist peetakse ka kinni.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Omniva
HV vaatleja
Omniva

liitunud: 18.04.2016




sõnum 05.05.2016 12:59:13 vasta tsitaadiga

Ulfus kirjutas:
1. Millal saab ühest postkontorist küsides teada, kas minu nimel on mõnes teises postkontoris pakke või mitte.

2. Mina arvan, et eraettevõte ei saaks lubada sellist lohakust oma töös ja püsida pädevalt konkurentsivõimelisena. Kuidas suhtute probleemi, et Omniva kui riigiettevõte pole ega saa seni kuni ta riigiettevõte on kunagi olla samaväärselt motiveeritud ega tegelikult kompetentne kui eraettevõte?

3. Mida näete tulevikus enda eelisena võistleva eraettevõtte ees?


Seda saab teada igast postkontorist juba ka täna.

Kindlasti ei ole siinkohal küsimus omandisuhtes. Olenemata sellest, kas tegutseme avaliku või eraettevõttena (MKMi plaan Omniva erastada), töötame jätkuvalt kliendisõbraliku ettevõttena parima teeninduse huvides. Juba olemasolev kogemustepagas, laiaulatuslik võrgustik ja infrastruktuur ning kiire ja mugav teenindus on ja jääb meie eelisteks ka tulevikus.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Omniva
HV vaatleja
Omniva

liitunud: 18.04.2016




sõnum 05.05.2016 13:06:58 vasta tsitaadiga

harakas kirjutas:
Räägitakse, et Saaremaal Leisis kaob postkontor ära ja postiteenust hakatakse osutama poes. Kas Omnival on plaanis ka Leisi pakiautomaadid paigaldada nii nagu seda Orissaares tehti? See on kohalikele väikeettevõtjatele oluline küsimus, nii mõnedki neist saadavad oma toodangut postkontori kaudu ja see häiriks nende tegevust oluliselt, kui pakisaatmise võimalused halvenevad.


Tänasel päeval pole plaanis Leisi postkontorit sulgeda. Samuti pole toimunud seal sel teemal partneritega läbirääkimisi. Kuigi Orissaares on ligikaudu 1500 elanikku, on sealne pakimaht sellest olenemata väga suur. Kuna Orissaares saadetakse meie andmetel umbes 10 korda rohkem pakke kui Leisis, siis saavad Leisi elanikud pakiautomaadi asemel jätkuvalt kasutada siiski postkontori teenuseid.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Omniva
HV vaatleja
Omniva

liitunud: 18.04.2016




sõnum 05.05.2016 13:38:06 vasta tsitaadiga

tcumen kirjutas:
Millal Omniva lõpetab logistilised nonsensid?
Mul on korduvalt olnud olukord, kus postiljon toob samal päeval mulle töökoha aadressile (kuhu enamus saadetisi tellitud on) paki ja samal päeval viib kohalikku postkontorisse teise paki, millele pean eraldi järele minema. Toonitan: seda teeb sama inimene samal päeval ja samal postiringil.Maakohaga tegu siis.
Lisaks tuleb töökoha aadressil praktiliselt iga päev mõni saadetis. Ja tööandjal on sama probleem: Üks saadetis tuleb kohale, teine läheb postkontorisse.
Kelle raha ja aega selline jama kokku hoiab?


Paraku on pakkide kättetoimetamine sätestatud teenusetingimustes ning erinevad saadetised on saadetud tihtipeale erinevate teenuste raames. Näiteks tähtkirja kliendile kättetoimetamine on kohustuslik. Loomulikult võiks ju siis kirjakandja ka teised sama aadressiga saadetised kaasa võtta, kuid paraku toimub saadetiste sorteerimine juba eelnevalt kandekeskuses ning kirjakandja ei pruugi teistest saadetistest teadlikki olla.

Muudame pidevalt ka oma tööprotsesse lihtsamaks ja loogilisemaks nii töötaja kui ka kliendi jaoks, kuid paraku tulenevad eelmainitud juhtumid eelkõige teenusetingimustest, süsteemist ning pakisorteerimise protsessist. Sellegipoolest leiavad tõenäoliselt ka need juhtumid tulevikus sobiva lahenduse.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Omniva
HV vaatleja
Omniva

liitunud: 18.04.2016




sõnum 05.05.2016 14:12:06 vasta tsitaadiga

Volum kirjutas:
Miks Omniva kullerteenus saadab SMS'i paki kättesaamise ajaks "8:00-17:00" stiilis?
Ülimalt häiriv. Tundub nagu logistikasüsteemis on kõik sassis.
Seevastu DPD kullerteenus saadab sõnumi "11:00-12:00" vahemikus. On ju palju parem?


Oleme SMS'is pakutud kättesaamisaegu juba täpsustamas. Pärnus on hetkel alustatud piloodiga, kus kliendile saadetakse senise kell 8-17 asemel kahetunnine ajavahemik, mille jooksul tema pakk kohale tuuakse. Lähiajal viiakse see muutus sisse ka mujal piirkondades üle kogu Eesti.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
taavi
HV veteran

liitunud: 04.02.2002




sõnum 05.05.2016 14:26:44 vasta tsitaadiga

mis see paari nädala pärast toimuv it arendus on? mis sellest muutub või paremaks läheb?
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 55
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
numpy
HV vaatleja

liitunud: 05.05.2016




sõnum 05.05.2016 14:29:54 vasta tsitaadiga

Millal võetakse kasutusele ID kaart ja elektrooniline allkirjastamine pakile järgi minnes? Tuleb tunnistada, et see on pisut tüütu ja seda paberit hoitakse 7 aastat veel alles? Vaene mees, kes rippus risti peal.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Siim159
HV Guru
Siim159

liitunud: 16.08.2010




sõnum 05.05.2016 14:31:49 vasta tsitaadiga

numpy kirjutas:
Millal võetakse kasutusele ID kaart ja elektrooniline allkirjastamine pakile järgi minnes? Tuleb tunnistada, et see on pisut tüütu ja seda paberit hoitakse 7 aastat veel alles? Vaene mees, kes rippus risti peal.

Omniva kirjutas:
Selle igati mõistliku protsessimuudatuse vajadusest oleme teadlikud. Selline lahendus, kus klientidele väljastatakse enamus saadetisi SMS’is oleva koodi või digiallkirja alusel, on meil analüüsis ning valmib järgmise aasta teises pooles koos Omniva laiemaulatusliku IT-platvormide uuendusega.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
numpy
HV vaatleja

liitunud: 05.05.2016




sõnum 05.05.2016 14:38:02 vasta tsitaadiga

Tänan, Siim159 thumbs_up.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Omniva
HV vaatleja
Omniva

liitunud: 18.04.2016




sõnum 05.05.2016 14:50:06 vasta tsitaadiga

Nu kirjutas:
Kui suur on esimese korraga edukalt paki kättetoimetamise protsent?
Enda pakkide järgi arvan, et alla 25%. Siit ettepanek, et võiks kohe postkontorisse viia, selle asemel, et mängida kättetoimetamist. Enamus oskab tänapäeval trackingust ise vaadata et pakk juba kohal ja saaks nii kiiremini kätte.

Säästab ka teie resursse. (viimased 3 jääks ära)

1. Pakk eestis
2. saadetakse kohalikku sorteerimis keskusesse.
3. kuller võtab ja "toob kohale"
4. tagasi sorteerimisekskusesse
5. kuller postkontorisse
6. teade postkasti.


Tihti on kättetoimetamine meile teenuse tingimuste järgi kohustuslik. Loomulikult ei oleks kättetoimetamist mõtet teha kui näeksime, et enamikel juhtudel kättetoimetamine ei õnnestu. Tänane päev näitab, aga seda, et valdav osa (täpsustan veel täpsema protsendi) saadetistest toimetatakse kliendile edukalt kätte esimesel katsel. Sellise tulemuslikkusega on kättetoimetamine veel kindlasti mõttekas.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Omniva
HV vaatleja
Omniva

liitunud: 18.04.2016




sõnum 05.05.2016 15:01:00 vasta tsitaadiga

Omniva kirjutas:
Nu kirjutas:
Kui suur on esimese korraga edukalt paki kättetoimetamise protsent?
Enda pakkide järgi arvan, et alla 25%. Siit ettepanek, et võiks kohe postkontorisse viia, selle asemel, et mängida kättetoimetamist. Enamus oskab tänapäeval trackingust ise vaadata et pakk juba kohal ja saaks nii kiiremini kätte.

Säästab ka teie resursse. (viimased 3 jääks ära)

1. Pakk eestis
2. saadetakse kohalikku sorteerimis keskusesse.
3. kuller võtab ja "toob kohale"
4. tagasi sorteerimisekskusesse
5. kuller postkontorisse
6. teade postkasti.


Tihti on kättetoimetamine meile teenuse tingimuste järgi kohustuslik. Loomulikult ei oleks kättetoimetamist mõtet teha kui näeksime, et enamikel juhtudel kättetoimetamine ei õnnestu. Tänane päev näitab, aga seda, et valdav osa (täpsustan veel täpsema protsendi) saadetistest toimetatakse kliendile edukalt kätte esimesel katsel. Sellise tulemuslikkusega on kättetoimetamine veel kindlasti mõttekas.


Täpsemalt siis ca viis protsenti kõigist väljastuskatsetest ebaõnnestuvad. Seal on palju erinevaid põhjusi aga ka sellisel juhul, kui meil näiteks saaja telefoni numbrit üldse ei ole, õnnestub märkimisväärselt suur osa saadetistest nö. pimekatsena kätte toimetada. Seetõttu on meil sisemises töökorralduses täna kokku lepitud väljastuskatse enne postkontorisse viimist siiski ära teha. Ikka seepärast, et nii on kliendile kokkuvõttes mugavam ja ka kiirem.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Omniva
HV vaatleja
Omniva

liitunud: 18.04.2016




sõnum 05.05.2016 15:01:20 vasta tsitaadiga

taavi kirjutas:
mis see paari nädala pärast toimuv it arendus on? mis sellest muutub või paremaks läheb?


Väiksemad IT tarned toimuvad meil iga natukese aja tagant (ca kord kuus). Nende raames parandatakse hiljuti esinenud väiksemaid probleeme ning uuendatakse vajadusel süsteemide (e-teenindus, logistika infosüsteem jne) tarkvara. Kõiki täpseid muudatusi ei ole siin mõistlik üksikasjalikult välja tuua, aga üks neist on näiteks see sama rahvusvahelise trackingu süsteemi parandus.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Omniva
HV vaatleja
Omniva

liitunud: 18.04.2016




sõnum 05.05.2016 15:24:17 vasta tsitaadiga

Siinkohal kuulutan ka online-intervjuu lõppenuks. Suured tänud Teile Tanel, jeesus188, jägaja, surender007, beastbeats, Sults, Nu, d3t, tcumen, ref ja kõik teised Teie sisuliste küsimuste eest. Tänud ka Kajale kogu initsiatiivi ja nõu eest.

Kuigi edaspidi ei pruugi ma enam pidevalt foorumi kulgu jälgida ning vastuseid jagada, siis hoian kindlasti HV foorumi Omniva-teemadel vähemalt üht silma peal ning püüan korduma kippuva küsimuse korral sellele vastuse anda. Loodan, et intervjuu andis kõigile külastajatele vähemalt midagi uut teada ning nüüd osatakse mõne probleemi korral juba ka teistele kasutajatele nõu anda.

Kui foorumikasutajad ise aidata ei oska, siis võib sisuliste küsimustega (hilineva paki puhul palun kirjutada siiski aadressil info@omniva) ka alati minu poole pöörduda aadressil mattias.kaiv@omniva.ee. Aitan esimesel võimalusel.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.05.2016 15:32:42 vasta tsitaadiga

Tänud Omniva esindajatele sisukate vastuste eest thumbs_up.gif
Loodetavasti said osapooled kasulikku infot.

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  ONLINE-intervjuu Omnivaga 5. mail - intervjuu on lõppenud mine lehele eelmine  1, 2, 3
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.