Liitumiseks vali mängu paneelist Multiplayer ja nimekirjast F1CEL server. Vajalikud failid laetakse automaatselt alla.
Koduleheküljega liitumine käis rF1-ga. Veeb vaja uuendamist.
Load jäid koju? Pole hullu, Eesti Virtuaalne Autospordi Liiga ei pane kätt ette! Istu rooli taha ja pane end proovile - kas suudad ületada Eesti virtuaalse autospordi parimaid?
Eesti Virtuaalne Autospordi Liiga (EVAL) tutvustab TTÜ eSport Spring 2016erinevaid simulaatoreid, räägib EVALi tegemistest, vastab küsimustele ja näitab külastajatele oma parimat simracing varustust. Laupäevase päeva pühendame ralli- ja ringrajavõistluse eelvoorudele, kus erinevate auhindade nimel saab omavahel mõõtu võtta Dirt Rally EVAL RX ja rFactor 2 EVAL CUP võistlusel. Eelvoorude vahele mahutame ära ka liigasisese võistluse, kus võtavad mõõtu korraldajatemeeskond ja teised EVALi sõitjad. Sõidust toimub kohapeal ka livestream, et LANil osalejad saaksid meile kaasa elada. Et pühapäev veel huvitavam oleks, oleme sinna planeerinud ainult poolfinaalid ja finaalid, mis tõotavad tulla ülipõnevad ja tasavägised. Võistluseks on välja pandud 4 identset võidusõidusimulaatori komplekti, Logitech G29 rooli ja Playseat istmega. Omavahel võetakse mõõtu külg-külje kõrval sõites.
Eelvooru pääsemiseks tuleb ennast registreerida kohapeal, või EVAL Faceboooki lehel alates 05.05.2016. kell 17.00, kirjutades kommentaariumisse oma nimi + sari https://www.facebook.com/eval.liiga/posts/1108843445804005. (näide: Argo Teder, EVAL CUP)
AJAKAVA:
Laupäev 07.05.2016
10.00-12.00 - EVAL RX Registreerimine
10.00-12.00 - EVAL RX Vabatreeningud
12.00-16.30 - EVAL RX Eelvoorud
12.00-12.20 Grupp 1 sõidud
12.35-12.55 Grupp 2 sõidud
13.10-13.30 Grupp 3 sõidud
13.45-14.05 Grupp 4 sõidud
14.20-14.40 Grupp 5 sõidud
14.55-15.15 Grupp 6 sõidud
16.00-18.45; 20.30-22.00 - EVAL Cup Eelvoorud
16.00-16.30 Grupp 1 sõidud
16.45-17.15 Grupp 2 sõidud
17.30-18.00 Grupp 3 sõidud
18.15-18.45 Grupp 4 sõidud
19.00-21.00 - LIVE RACE/STREAM EVAL Porsche SuperCup rFactor 2 @ Montreal (sõidavad lives EVALi meeskond)
21.30-23.00 - EVAL Cup Eelvoorud
21.30-22.00 Grupp 5 sõidud
22.15-22.45 Grupp 6 sõidud
EVAL RX
EVAL RX on võistlus, mis toimub uuel Codemastersi mängu, Dirt Rally peal, esmakordselt on tehtud mäng, mis omab ametliku FIA World Rallycross litsentsi. Mäng võimaldab sõita multiplayeris mitmekesi koos ühel rajal ning just mees-mehe vastu võistlust pakumegi laupäeval, EVAL RX turniiril. Võistlejad sõidavad võitu identsete võidusõidusimulaatoritega, sõidetakse võimsate SuperCar klassi kuuluvate 600 hobujõuliste, nelikveoliste autodega mis kiirendavad sajani vähem kui 2 sekundiga. Pane enda reaktsioon ja võistlusvaim proovile ning registreeri end võistlusele EVAL Facebooki lehel või kohapeal! Sõitma pääsevad 24 kiireimat registreerujat!
Tõesta enda oskusi ning näita, et oled kiireim virtuaalne rallikrossisõitja Eestis!
EELVOORUD:
•Võistlejad paigutatakse neljaliikmelistesse gruppidesse. Kokku tuleb 8 gruppi.
•Iga grupp sõidab eelvoorus 3 sõitu - Heat 1; Heat 2; Heat 3.
•Sõidud kestavad 4 ringi.
•Kohustuslik on Jokkeri läbimine
•Eelvoorude 8 kiireimat pääseb edasi poolfinaalidesse.
•Pingerida moodustatakse iga sõitja kolme eelvooru sõidu aegade summa põhjal. (väiksem on parem)
POOLFINAALID:
•Võistlejad paigutatakse neljaliikmelistessse gruppidesse. Kokku tuleb 2 gruppi.
•Iga grupp sõidab poolfinaalis 6 ringi.
•Sõit kestab 8 ringi.
•Kohustuslik on Jokkeri läbimine
•4 poolfinaalide paremat pääseb edasi finaali.
FINAAL:
•Finaalis sõidavad poolfinaalide 4 edasipääsenut
•Finaalis sõidetakse 6 ringi
•Jokkeri läbimine on kohustuslik
Grupp 1 Heat 1.1 Heat 2.1 Heat 3.1
Grupp 2 Heat 1.2 Heat 2.2 Heat 3.2
Grupp 3 Heat 1.3 Heat 2.3 Heat 3.3
Grupp 4 Heat 1.4 Heat 2.4 Heat 3.4
Grupp 5 Heat 1.5 Heat 2.5 Heat 3.5
Grupp 6 Heat 1.6 Heat 2.6 Heat 3.6
Grupp 7 Heat 1.7 Heat 2.7 Heat 3.7
Grupp 8 Heat 1.8 Heat 2.8 Heat 3.8
EVAL CUP
EVAL CUP võistlus on mõeldud virtuaalse ringrajasõidu huvilistele. TTÜ e-Sport Spring EVAL CUP võistlusel kasutatakse Image Space Inc. loodud rFactor 2 simulaatorit, mille peal on võimalik saavutada väga tõetruud võistlustingimused ja verdtarretavalt huvitavad võidusõidud. Pane oma oskused proovile, ning registreeri end võistlusele EVAL Facebooki lehel või kohapeal! Sõitma pääsevad 24 kiireimat registreerujat!
EVAL CUP - Reeglid / Võistlusformaat:
•Platvorm - rFactor 2
•Võistlusrada - Lime Rock Park
•Võistlusauto - Honda Civic NGTC
EELVOORUD:
•Võistlejad paigutatakse neljaliikmelistesse gruppidesse. Kokku tuleb 6 gruppi.
•Iga grupp sõidab eelvoorus kvalifikatsiooni ja kaks sõitu.
•Kvalifikatsioonis on aega 5 minutit, et teha oma parim ringiaeg.
•Sõidud kestavad 10 ringi + soojendusring.
•1. sõidu stardipositsioonid pannakse paika kvalifikatsiooni tulemuse järgi.
•2. sõidu stardipositsioonid on ümberpööratud 1. sõidu lõpptulemused.
•8 eelvoorude paremat pääseb edasi poolfinaalidesse.
•Igast eelvooru grupist saab automaatselt edasi 1. koht
•Eelvoorude võitjad selgitatakse välja kahe eelvooru sõidu positsioonide summa põhjal (väiksem on parem).
•2 sõitjat saavad edasi poolfinaali mõlema sõidu lõpu aja summa järgi.
POOLFINAALID:
•Võistlejad paigutatakse neljaliikmelistessse gruppidesse. Kokku tuleb 2 gruppi.
•Iga grupp sõidab poolfinaalis kvalifikatsiooni ja ühe sõidu.
•Kvalifikatsioonis on aega 5 minutit, et teha oma parim ringiaeg.
•Sõit kestab 10 ringi + soojendusring.
•4 poolfinaalide paremat pääseb edasi finaali.
•Mõlema poolfinaali sõidu 2 paremat pääsevad edasi finaali.
FINAALID:
•Võistlejad paigutatakse neljaliikmelisse gruppi.
•Finaalis sõidetakse kvalifikatsioon ja üks sõit.
•Kvalifikatsioonis on aega 5 minutit, et teha oma parim ringiaeg.
•Sõit kestab 15 ringi + soojendusring.
EVAL CUP AUHINNAD:
EVAL Cup 1. koha Karikas, Logitech G29
EVAL Cup 2. koha Karikas, rFactor 2
EVAL Cup 3. koha Karikas, rFactor 2
$20000 auhinnaraha ja pääsme 7. jaanuaril toimuvale Vegase võistlusele on lunastanud juba Olli Pahkala, Graham Carroll ja legendid David Greco, Greger Huttu.
--- --- ---
Kunagistele LFS-sõitjatele põhjust rF2-te proovida: Steam Workshop'is on nüüd lfs.net loaga konverteeritud Blackwood'i rada. Väga hea töö, ainult AI pole saanud seda spetsiifilist rajalihvi võrreldes parimate rF2-le tehtud radadega.
--- --- ---
rF2 arendamise on üle võtnud Marcel Offermans'i firma Luminis. Tegemist on väga olulise investeeringuga sim'i ja väga oodatud uudisega neile, kelle jaoks on olulisemad simulaatori "mängu"-omadused. Järgmise aasta jooksul püütakse likvideerida kõik senised platvormi puudused. 2017 Q1 jooksul viiakse sim üle DX11-le (parem hilja kui mitte kunagi). Uue firmaga lisanduvad ka uued võimalused radade ja masinate lisamisele.
ISI asub aga aegamööda arendama juba järgmise generatsiooni simulaatorit. (y)
Kas keegi siinsetest sim racingu gurudest on nõus selgitama algajale natuke nn. heel and toe pidurdustehnika tagamaid? Kui vaatan Youtube'ist, kuidas tüüpidel jalad pedaalidel liiguvad, siis ma pole aru saanud, kui kauaks peab gaasi nn. blipi ajal sidur sisse jääma. Mõnest videost jääb mulje, just nagu sidur vajutatakse alla ja samas lastakse lahti väga põgusalt ja samas taktis gaasi blip-iga, ent mõne teise klipi järgi vaadates ja ise toda tehnikat katsetades tundub, et sidur peab pikemalt sees olema. Kuidas sellega on?
Kas keegi siinsetest sim racingu gurudest on nõus selgitama algajale natuke nn. heel and toe pidurdustehnika tagamaid? Kui vaatan Youtube'ist, kuidas tüüpidel jalad pedaalidel liiguvad, siis ma pole aru saanud, kui kauaks peab gaasi nn. blipi ajal sidur sisse jääma. Mõnest videost jääb mulje, just nagu sidur vajutatakse alla ja samas lastakse lahti väga põgusalt ja samas taktis gaasi blip-iga, ent mõne teise klipi järgi vaadates ja ise toda tehnikat katsetades tundub, et sidur peab pikemalt sees olema. Kuidas sellega on?
Simracingus polegi heel and toe tagamaid v.a juhul, kui tahad stiili näidata. Siiamaani pole ükski simulaator simuleerinud käigukasti ega veoülekannet nii täpselt, et oleks vajadust käigu vahetamisel sidurdada. Tegelikult RF1 üks mod on, "grinding tranny mod", aga see lihtsalt mõõdab ja nõuab sidurivajutust, mingit simulatsiooni ei toimu.
Kõikidel on autoclutch ja enamik modidel autoblip ja autolift by default lubatud ja sisselülitatud ja kui näiteks autoblip on väljas ja masin lukustab pidurdamisel ja käigu allavahetusel vedavaid rattaid, sest käigukasti pöörded pole käigu sisse minnes mootoriga sünkroonis(1), siis aitab käiguvahetuse ajal lihtsalt korraks umbkaudselt gaasi torkamine, ehk blippimine. Muud pole kiireks sõiduks vaja teada, tantsusamme 21. sajandil võidusõiduautoga sõitmiseks vaja õppida ei ole. ( loodan, et küsisid simracingu, mitte sõitmise kohta üldiselt )
(1) - https://en.wikipedia.org/wiki/Synchronized_down_shift_rev-matching_system#Purpose
Ilmselt võtan ennem sale-i lõppu ka ligi. Uued tuuled hakkavad puhuma, et tasub proovida. Aga jah neid krdi pelasid on juba niipalju, et ei jõua nende kõigiga tegeleda _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Varasemalt on ta võitnud Max Verstappeni ja Stoffel Vandoorne vastu...
5x FSR'i maailmameister, Bono Huis, kelle tiimikad on olnud ka 2 eestlast, on nüüd vaieldavalt MAAILMA PARIM SIMRACER. https://twitter.com/VisaEurope/status/817916547154972673
Selgunud on meie aja järgi L hilisõhtused live-ülekande ajad:
Q 23:25 QR 01:25 (14 ringi) eR 02:00 (28 ringi)
Võistlust kommenteerivad FE ametlikud kommentaatorid Jack Nicholls ja Dario Franchitti
Eestis levivad telekanalid, mis FE etappe näitavad, kahjuks "eRace'i" otse üle ei kanna.
LINK:https://www.twitch.tv/eleaguetvÜLEKANNE ALGAB KELL 01:00!!!
Üritus on ajakirjanikelt ja ametnikelt juba väga positiivset vastukaja saanud.
Suure tõenäosusega korraldatakse peagi juba uus hooaeg, uue $1M pot'iga, sahinate kohaselt juba aprill-juuni!
Isegi FIA juht Jean Todt on kohal.
--- --- ---
lenc kirjutas:
chatro kirjutas:
Puldiga mängijale ei tasu ligi võtta? Liiga hardcore sim?
Puldiga pole seal tõesti kuigi palju teha. No mingitmoodi sõita kindlasti saaks, aga erilist pointi sellel ei oleks.
rF2 AI-d suudavad dünaamilises olustikus põnevaid võidusõite korraldada. Nende omavahelist kemplust on selle 15€ eest juba tore vaadata.
Tõsisemalt: rF2 põhiline müügiartikkel on hardcore simulatsioon, mis eeldab väga hea rooli omamist. Olen vist siin foorumis ka varasemalt toonitanud, et isegi Logitech'i roolid ei anna piisavalt tagasisidet, et täispaketis sõiduelamust saada.
(Aastalõpu epic burn Formula E-lt:
"While there are a number of games including iRacing and Assetto Corsa that are currently used for top-line sim racing, rFactor2 has been chosen for the Visa Vegas eRace principally for the quality of its physics engine."
Võinud lihtsalt põhjendada, et teiste simulaatorite peal ei ole tulenevalt spetsiifilistest vajadustest võimalik võistlust läbi viia vms.)
Üks lihtsaltilus onboard digiprost'ilt. Super GT fännina ohverdasin täna (eile) 4h oma päevast, et tutvust sobitada - ikka ulme downforce'iga pill.
Kahjuks S397 ei anna lootust, et hübriidjõuallikaga 2014+ GTR võiks hiljem lisanduda, mida võib uudisena ka teistele sarjadele üle kanda.
Head uudised. rFactor 2 jaoks siis alustab Studio 397 VR-i toe ehitamisega Toetatud saavad olema HTC Vive ja Oculus Rift mõlemad.
tsitaat:
VR Update
With DX11 implementation complete, we are now in our first development stage for VR. Our initial focus is the in-car driver experience with both the Oculus Rift and the HTC Vive. The second development stage will delve deeper into the environmental capabilities of the VR experience, which we will share over the next couple of months.
Head uudised. rFactor 2 jaoks siis alustab Studio 397 VR-i toe ehitamisega Toetatud saavad olema HTC Vive ja Oculus Rift mõlemad.
tsitaat:
VR Update
With DX11 implementation complete, we are now in our first development stage for VR. Our initial focus is the in-car driver experience with both the Oculus Rift and the HTC Vive. The second development stage will delve deeper into the environmental capabilities of the VR experience, which we will share over the next couple of months.
No DX11 kõrval on see areng köömes ju. Järgmise build'iga (aprillis), on kõigile värskendatud graafika avatud.
Järgmise build'i tähtajaks on nüüd antud 1. mai; sinnakanti jääb ilmselt ka Radical'ide lisandumine.
Aprilli roadmap'is saame teada uued rajad ja autod, mida arendusse võetakse.
Räme!!! rF2 näeb nüüd lisaks kõigele ka ulmekena välja + FPS ekvivalentsetel sätetel DX9-ga parem jne.
Ultra-kvaliteedi tarvis on vaja aint GTX770 -> 1070 vastu välja vahetada, aga juba medium on tõeline silmarõõm.
edit 16.05 Peamised mureallikad on kõrvaldatud, graafika kvaliteet ja optimeerimine hakkab ühele poole jõudma.
S.t. ka seda, et peagi kuulutatakse välja, millal algab 2018 Formula E eSports sari!
Ning kellele see sari midagi ei ütle, siis rõõmustage!!! Tänu nende masinate väljaarendusele lisandub mängumootorisse hübriidajami ja elektrimootoriga autode arendamise võimalus. Seda umbes 3 aastat hiljem kui algne arendaja lubas... aga siiski!
edit: proovisin järgi, need autod on täiesti omas elemendis, palju põnevamad kui tavalised vormelautod. :) Tudengivormel on siiski kartauto moodi, FE meenutab rohkem F3 autot, millel on väga kummaline kaalujaotus. :D
+ omanäoline autodevalik (Radical ja Callaway)
+ detailse füüsikaga vs senised GT3-mod'id
- puuduvad marquee brändid
- vähe skin'e, loodetavasti tuleb kiiresti mõni mod
Formaat:
Sõit #1 30min, kohustusliku boksipeatusega
Sõit #2 20min ja lisakaaludega top 10-le
Sõit #3 20min, stardijärjestus teise sõidu tulemus, aga top 10 tagurpidi pööratud
Kindlasti väga lõbus ja hea konkurentsiga sari, hea võimalus esimest korda online liigast osa võtta. _________________ https://linktr.ee/RistoKappet
Formaat:
Sõit #1 30min, kohustusliku boksipeatusega
Sõit #2 20min ja lisakaaludega top 10-le
Sõit #3 20min, stardijärjestus teise sõidu tulemus, aga top 10 tagurpidi pööratud
Kindlasti väga lõbus ja hea konkurentsiga sari, hea võimalus esimest korda online liigast osa võtta.
Eelmisel korral, kui üritasin liituda ei kinnitatud foorumis kasutajanime ära. Ehk seekord läheb paremini.
Kasutajanimi peab kindlasti olema formaadis "Eesnimi Perekonnanimi", nicknamesi ei kinnitatagi.
Kui ikka ei lähe läbi, siis anna teada mis kasutajaga liituda üritad, mis on pärisnimi ja lasen adminnidel ära kinnitada ja nime ära vahetada, siis ei pea ise midagi tegema. _________________ https://linktr.ee/RistoKappet
Kasutajanimi peab kindlasti olema formaadis "Eesnimi Perekonnanimi", nicknamesi ei kinnitatagi.
Kui ikka ei lähe läbi, siis anna teada mis kasutajaga liituda üritad, mis on pärisnimi ja lasen adminnidel ära kinnitada ja nime ära vahetada, siis ei pea ise midagi tegema.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.