praegune kellaaeg 16.06.2024 13:28:57
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
mati29
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.03.2005
|
29.04.2016 12:03:20
|
|
|
Võrguspets kirjutas: |
mati29 kirjutas: |
Millal paraneb levi Viimsi poolsaarel Pringi külas?
Kristo Kork: Elisal on tegelikult Pringi külas olemas nii 2G, 3G kui ka 4G tugijaam, kuid mobiilvõrgu puhul on alati võimalus, et mõnda kindlasse suunda levib signaal kehvemini – selleks oleks vaja juba täpsustavat aadressi ning kirjeldust, milles täpselt Teie mure seisneb.
Kaua Elisa 2G ja ka 3G võrku veel üleval hoiab?
Mailiis Ploomann: Nii kaua kui selleks on vajadus olemas . Kui leiame kuluefektiivsema võimaluse, kuidas pakkuda sama kvaliteediga kõneteenust sama laialdaselt kui täna 2G ja 3G võrgus, siis kindlasti kaalume selle kasutusele võtmist, kuid aus vastus on, et täna meil sellist plaani ei ole. Lähima 5 aasta perspektiivis ei näe Elisa sellist otsust ka sündimas.
Peamiselt hoiab meid tagasi kasutuses olev mobiiltelefonide ja tahvlite valik. Võime leida küll tehnoloogiliselt atraktiivse teoreetilise lahenduse, kuid kui kliendid seda kasutada ei saa, siis ei ole sellest kasu. |
|
Metsaveere tn 5,7
_________________ Number profiili! Keskmine EKRE valija toetab Eesti alkotootjaid ja Soome riiki maksudega, meie riiki ka laevapiletite kaudu. |
|
Kommentaarid: 162 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
143 |
|
tagasi üles |
|
|
Võrguspets
HV kasutaja
liitunud: 20.05.2010
|
29.04.2016 12:09:22
|
|
|
1) Kas ja millal plaanib Elisa klienditoele teenindajaid palgata? Absurdne olukord, et ükskõik, mis ajal helistada, hoiatatakse, et HETKEL on ootejärjekord tavapärasest ( ? ) pikem. Kas keegi on juhtunud liinile, kui on see nö- tavapärane olukord ja ooteaeg alla 15-20 minuti? Lihtsalt paljudel firmadel on klienditoe telefonidel liin "punane", kui klient on juba 30 sekundit oodanud. Elisa ju väidetavalt areneb pidevalt, et võiks olemasolevate klientide rõõmuks tugiteenust parandada, ehk ootejärjekordi lühendada, ning klienditoe peale inimesi juurde võtta. Kasvõi telefonitsi ja kaubanduskeskustes tüütajate arvelt. Muidu möllite aga aina uusi kliente juurde, aga ei saa olemasolevatelegi tugiteenuse pakkumisega hakkama. Meili teel suhtlemine on veel hullem. Keskmiselt 4 päeva pärast tuleb teade, et vabandame, aga vastus viibib, sest taas olla tavapärasest rohkem kliente järjekorras. Konkreetne näide - küsimus sai saadetud 2015-09-11, vastus saabus 2015-27-11. Kas sellist vastamisaega peetakse heaks tavaks? Loomulikult polnud probleem selleks hetkeks enam aktuaalne.[/b]
Marika Raiski: Jah, nii see praegu hetkel on ning see on koht, kus me küll ohkame sügavalt, kuid võtame kriitika vastu. Elisa ei ole kaugeltki sellise olukorraga rahul ning saame aru ka olukorra tõsidusest.
Oleks ilmselgelt kasutu vastata, et tegeleme teemaga, sest saame väga hästi aru, et kliendid ei oota mitte teemaga tegelemist, vaid konkreetseid lahendusi.
Oleme saavutamas esimesi töövõite, ent olukorrani, kus me ise saaksime rahul olla, on veel väga pikk tee minna.
Klienditoe teenindajaid värbame pidevalt ning küsimus ei ole mitte niipalju töökäte arvus, vaid parimas töökorralduses, mis vastaks nii töötajate kui klientide ootustele. Oleme võtnud endale eesmärgiks järgmise poole aasta jooksul saavutada märkimisväärne edasiminek, kaasates vajadusel ka lisajõude majast väljastpoolt.
Kas ja millal tekib kõnefiltri teenus? Ei tohiks nii keeruline lahendus tänapäeval olla. Ma pean silmas Elisa poolt pakutavat kõnefiltri teenust, mitte vastust, et "kuna kõigil on nutikad, siis saate menüüst ise blokeerida", või anname arendusosakonnale ettepaneku edasi, aga midagi ei luba jne.
2) Kas ja millal tekib kõnefiltri teenus? Ei tohiks nii keeruline lahendus tänapäeval olla. Ma pean silmas [b]Elisa poolt pakutavat kõnefiltri teenust, mitte vastust, et "kuna kõigil on nutikad, siis saate menüüst ise blokeerida", või anname arendusosakonnale ettepaneku edasi, aga midagi ei luba jne.
[/b]
Mailiis Ploomann: Elisa on täna kaardistamas turgu erinevate teenuste piiramise ja juhtimise teenuste osas. Mitte ainult kõneteenuste, vaid ka näiteks andmesideteenuste kontekstis. Kuna tundub, et siin on tegemist teenusest huvitatud kliendiga, siis kas oleks mõeldav, et võiksime Teiega otse ühendust võtta? Sisendinfo selle kohta, millist teenust vajatakse, oleks meile väga väärtuslik! KOntakti võib saata meie suhtekorraldusjuhi meilile: marika.raiski@elisa.ee
3) Samuti kas ja millal tekib võimalus saada avatud pordid, nagu näiteks Tele2 seda võimaldab? Kui ma ei eksi, siis sai sama küsitud ka aastaid tagasi eelmises intrvjuus, kuid ühtegi konkreetset vastust toona ei antud.
Kristo Kork: Aasta tagasi ei olnudki me veel konkreetselt otsustanud, kuidas selle teemaga edasi liigume. Täna saame öelda, et hetkel Elisa eraklientidele staatilise IP/avatud portide lahendust pakkuma ei hakka. Võimalik, et see seisukoht kunagi tulevikus muutub, siis kindlasti anname sellest ka avalikult teada.
estdata kirjutas: |
Lojaalseid kliente võiks ka hinnata, mitte nende klientide arvelt vaid uutele soodustusi teha. Kuna oma numbri saab nüüd "kaasa võtta" on märkimisväärne seltskond, kes liigub operaatorite vahehl ringi, sest kõikjal hinnatakse vaid uusi kliente. Kui enam "uus" klient pole, siis järgmise operaatori juurde ja lõpuks tiiruga oma vanasse tagasi, kus ollakse ka "uus", sest vahepeal oldi ju kahe teise operaatori juures. Ehk lühidalt - kas ja millal, hakatakse lojaalseid kliente ülejooksikutest rohkem hindama?
Mailiis Ploomann: Sellele küsimusele vastates tuleb korrata juba eelpool korra räägitud juttu. Elisa on juba viimased 2 aastat tegelenud oma olemasolevate klientidega väga aktiivselt – samas oleme juba ammu loobunud lahendustest, mis võiksid justkui sobida ja olla atraktiivsed kõikide4le klientidele. Selle asemel oleme jaganud kliendibaasi erinevateks segmentideks ning võtnud arvesse, millise kanali kaudu klient on soovinud meie käest pakkumisi saada. Selle viimase lause näitlikustamiseks (kinnitamaks, et see pole lihtsalt ilus jutt ), toome mõned numbrid viimase aasta kohta.
Kõige vähem on meil infot meie kõnekaardi klientide kohta. Sellegipoolest oleme leidnud pakkumisi ja lahendusi, mille oleme viinud 72% klientidest. Need on siis pakkumised, mille puhul saab klient mõne teenusosa tavapärasest soodsamalt või saab ta raha laadides lisaks laadimisboonuse. Põhiliseks suhtluskanaliks on sellistel juhtudel SMS.
Lepinguliste klientide kohta on meil infot juba oluliselt rohkem, seega saame teha ka oluliselt rohkem konkreetsele kliendile mõeldud personaalseid pakkumisi. Aasta jooksul on 76% meie klientidest, kes on andnud Elisale oma e-posti aadressi, saanud mõne pakkumise e-kirja teel (võimalus liituda mõne teenusega tasuta; saada mõni seade tavapärasest oluliselt soodsamalt või lausa tasuta)
40% klientidest on saanud mõne pakkumise SMSiga.
80%-le klientidest oleme helistanud (meie telefoniteenindusest on rohkem kui poolte inimeste töö justnimelt olemasolevatele klientidele pakkumiste tegemine).
90% klientidest oleme saatnud pakkumisi Iseteenindusbüroosse ning 40% klientidest on pöördunud ise mõne meie klienditeenindaja poole (telefoni teel või esinduses) ning on saanud just talle mõeldud pakkumise).
Kliendid, kes ei ole meilt viimase poole aasta jooksul saanud ühtegi pakkumist on need, kes on meile otse öelnud, et nende poole sellisel teemal ei tohi pöörduda ning me austame seda soovi.
Samamoodi on meie jaoks keeruline olukord, kus meile on kontaktandmetesse märgitud e-posti aadress, mille postkast on täis või mis ilmselgelt ongi nö „varuaadress“, mida klient igapäevaselt ei jälgi.
Kui taoline klient on avaldanud soovi loobuda SMSi teel laekuvatest pakkumistest ning ei soovi ka telefoni teel meiega suhelda, siis jääb meil loota vaid sellele, et klient ise meie esindusse satub.
|
|
|
tagasi üles |
|
|
Võrguspets
HV kasutaja
liitunud: 20.05.2010
|
29.04.2016 12:13:50
|
|
|
R3negadeX kirjutas: |
1. Kas Elisa plaanib Elisa raamatu rakendusele välja tuua paketi, mis oleks mõeldud neile, kes ei loe nii palju? Praeguse hind 8,99€ on minu jaoks liiga palju, teades, et ma jõuan kuu jooksul lugeda 1 raamatu, kui sedagi. 1.2 Jätkates eelmist küsimust, siis kas poleks võimalik teha pakett, kus piiratakse ära näiteks kategooriate kogus - valin ise 1 kategooria (Näiteks Ilukirjadndus), mida soovin lugeda ja selle arvelt on kuutasu väiksem. 2. Miks ei ole kategooriate all žanreid? Näiteks ilukirjanduse kategoorias sooviks näha ainult krimikaid või põnevikke.
Kertu Kriisk (Elisa uute teenuste juht): Elisa Raamatu eesmärk on anda inimestele rohkem võimalusi lugemiseks ja kasvatada sellega ka lugemust. Erinevalt traditsioonilisest raamatust on nutiseade inimesega enamasti kõikjal kaasas, mistõttu avaneb võimalusi kasutada lugemiseks ka hetki, mida seni sihitult sotsiaalmeedias scrollides veedeti. Näiteks kõiksugu olukorrad, kus inimesel tuleb oodata – lapsele jalkatrenni järele minnes, bussi peatuses oodates, arsti ootejärjekorras jne. Elisa Raamatu lugejate seas läbiviidud uuringud tõestavad meie väidet ja annavad alust uskuda, et tegemist ongi päris uutmoodi lugemisega. 66% kasutajatest ütleb, et loeb tänu Elisa Raamatu teenusele varasemast oluliselt enam ning rakenduse kasutusstatistika näitab, et lugemiseks kasutatakse igapäevaselt ka 5-10 minutilisi ajavahemikke.
Arvestades, et kuumaksest enamiku tasub Elisa kirjastustele ja autoritele, ei ole hinnaalandused hetkel mõeldavad.
3. Miks Elisa raamat on piiratud ainult kahe seadme vahel? Kuna peres on kokku 3 seadet, siis oleks huvi osta kasvõi üks seade juurde, näiteks nagu Netflix või minuTV puhul saab osta ekraani arve juurde, kuutasule lisandub lihtsalt mingi summa juurde.
Kertu Kriisk (Elisa uute teenuste juht): Elisa Raamatu teenuse puhul on arvestatud sellega, et lugeja saaks soovi korral nutitelefonis alustatud raamatut kodus tahvelarvutis jätkata. Sellepärast ka kahe seadme piirang. |
|
|
tagasi üles |
|
|
Võrguspets
HV kasutaja
liitunud: 20.05.2010
|
29.04.2016 12:15:06
|
|
|
R3negadeX kirjutas: |
1) Kas ja millal plaanib Elisa klienditoele teenindajaid palgata? Absurdne olukord, et ükskõik, mis ajal helistada, hoiatatakse, et HETKEL on ootejärjekord tavapärasest ( ? ) pikem. Kas keegi on juhtunud liinile, kui on see nö- tavapärane olukord ja ooteaeg alla 15-20 minuti? Lihtsalt paljudel firmadel on klienditoe telefonidel liin "punane", kui klient on juba 30 sekundit oodanud. Elisa ju väidetavalt areneb pidevalt, et võiks olemasolevate klientide rõõmuks tugiteenust parandada, ehk ootejärjekordi lühendada, ning klienditoe peale inimesi juurde võtta. Kasvõi telefonitsi ja kaubanduskeskustes tüütajate arvelt. Muidu möllite aga aina uusi kliente juurde, aga ei saa olemasolevatelegi tugiteenuse pakkumisega hakkama. Meili teel suhtlemine on veel hullem. Keskmiselt 4 päeva pärast tuleb teade, et vabandame, aga vastus viibib, sest taas olla tavapärasest rohkem kliente järjekorras. Konkreetne näide - küsimus sai saadetud 2015-09-11, vastus saabus 2015-27-11. Kas sellist vastamisaega peetakse heaks tavaks? Loomulikult polnud probleem selleks hetkeks enam aktuaalne.[/b]
Marika Raiski: Jah, nii see praegu hetkel on ning see on koht, kus me küll ohkame sügavalt, kuid võtame kriitika vastu. Elisa ei ole kaugeltki sellise olukorraga rahul ning saame aru ka olukorra tõsidusest.
Oleks ilmselgelt kasutu vastata, et tegeleme teemaga, sest saame väga hästi aru, et kliendid ei oota mitte teemaga tegelemist, vaid konkreetseid lahendusi.
Oleme saavutamas esimesi töövõite, ent olukorrani, kus me ise saaksime rahul olla, on veel väga pikk tee minna.
Klienditoe teenindajaid värbame pidevalt ning küsimus ei ole mitte niipalju töökäte arvus, vaid parimas töökorralduses, mis vastaks nii töötajate kui klientide ootustele. Oleme võtnud endale eesmärgiks järgmise poole aasta jooksul saavutada märkimisväärne edasiminek, kaasates vajadusel ka lisajõude majast väljastpoolt.
Kas ja millal tekib kõnefiltri teenus? Ei tohiks nii keeruline lahendus tänapäeval olla. Ma pean silmas Elisa poolt pakutavat kõnefiltri teenust, mitte vastust, et "kuna kõigil on nutikad, siis saate menüüst ise blokeerida", või anname arendusosakonnale ettepaneku edasi, aga midagi ei luba jne.
2) Kas ja millal tekib kõnefiltri teenus? Ei tohiks nii keeruline lahendus tänapäeval olla. Ma pean silmas [b]Elisa poolt pakutavat kõnefiltri teenust, mitte vastust, et "kuna kõigil on nutikad, siis saate menüüst ise blokeerida", või anname arendusosakonnale ettepaneku edasi, aga midagi ei luba jne.
[/b]
Mailiis Ploomann: Elisa on täna kaardistamas turgu erinevate teenuste piiramise ja juhtimise teenuste osas. Mitte ainult kõneteenuste, vaid ka näiteks andmesideteenuste kontekstis. Kuna tundub, et siin on tegemist teenusest huvitatud kliendiga, siis kas oleks mõeldav, et võiksime Teiega otse ühendust võtta? Sisendinfo selle kohta, millist teenust vajatakse, oleks meile väga väärtuslik! KOntakti võib saata meie suhtekorraldusjuhi meilile: marika.raiski@elisa.ee
3) Samuti kas ja millal tekib võimalus saada avatud pordid, nagu näiteks Tele2 seda võimaldab? Kui ma ei eksi, siis sai sama küsitud ka aastaid tagasi eelmises intrvjuus, kuid ühtegi konkreetset vastust toona ei antud.
Kristo Kork: Aasta tagasi ei olnudki me veel konkreetselt otsustanud, kuidas selle teemaga edasi liigume. Täna saame öelda, et hetkel Elisa eraklientidele staatilise IP/avatud portide lahendust pakkuma ei hakka. Võimalik, et see seisukoht kunagi tulevikus muutub, siis kindlasti anname sellest ka avalikult teada.
estdata kirjutas: |
Lojaalseid kliente võiks ka hinnata, mitte nende klientide arvelt vaid uutele soodustusi teha. Kuna oma numbri saab nüüd "kaasa võtta" on märkimisväärne seltskond, kes liigub operaatorite vahehl ringi, sest kõikjal hinnatakse vaid uusi kliente. Kui enam "uus" klient pole, siis järgmise operaatori juurde ja lõpuks tiiruga oma vanasse tagasi, kus ollakse ka "uus", sest vahepeal oldi ju kahe teise operaatori juures. Ehk lühidalt - kas ja millal, hakatakse lojaalseid kliente ülejooksikutest rohkem hindama?
Mailiis Ploomann: Sellele küsimusele vastates tuleb korrata juba eelpool korra räägitud juttu. Elisa on juba viimased 2 aastat tegelenud oma olemasolevate klientidega väga aktiivselt – samas oleme juba ammu loobunud lahendustest, mis võiksid justkui sobida ja olla atraktiivsed kõikide4le klientidele. Selle asemel oleme jaganud kliendibaasi erinevateks segmentideks ning võtnud arvesse, millise kanali kaudu klient on soovinud meie käest pakkumisi saada. Selle viimase lause näitlikustamiseks (kinnitamaks, et see pole lihtsalt ilus jutt ), toome mõned numbrid viimase aasta kohta.
Kõige vähem on meil infot meie kõnekaardi klientide kohta. Sellegipoolest oleme leidnud pakkumisi ja lahendusi, mille oleme viinud 72% klientidest. Need on siis pakkumised, mille puhul saab klient mõne teenusosa tavapärasest soodsamalt või saab ta raha laadides lisaks laadimisboonuse. Põhiliseks suhtluskanaliks on sellistel juhtudel SMS.
Lepinguliste klientide kohta on meil infot juba oluliselt rohkem, seega saame teha ka oluliselt rohkem konkreetsele kliendile mõeldud personaalseid pakkumisi. Aasta jooksul on 76% meie klientidest, kes on andnud Elisale oma e-posti aadressi, saanud mõne pakkumise e-kirja teel (võimalus liituda mõne teenusega tasuta; saada mõni seade tavapärasest oluliselt soodsamalt või lausa tasuta)
40% klientidest on saanud mõne pakkumise SMSiga.
80%-le klientidest oleme helistanud (meie telefoniteenindusest on rohkem kui poolte inimeste töö justnimelt olemasolevatele klientidele pakkumiste tegemine).
90% klientidest oleme saatnud pakkumisi Iseteenindusbüroosse ning 40% klientidest on pöördunud ise mõne meie klienditeenindaja poole (telefoni teel või esinduses) ning on saanud just talle mõeldud pakkumise).
Kliendid, kes ei ole meilt viimase poole aasta jooksul saanud ühtegi pakkumist on need, kes on meile otse öelnud, et nende poole sellisel teemal ei tohi pöörduda ning me austame seda soovi.
Samamoodi on meie jaoks keeruline olukord, kus meile on kontaktandmetesse märgitud e-posti aadress, mille postkast on täis või mis ilmselgelt ongi nö „varuaadress“, mida klient igapäevaselt ei jälgi.
Kui taoline klient on avaldanud soovi loobuda SMSi teel laekuvatest pakkumistest ning ei soovi ka telefoni teel meiega suhelda, siis jääb meil loota vaid sellele, et klient ise meie esindusse satub.
|
|
|
|
tagasi üles |
|
|
Võrguspets
HV kasutaja
liitunud: 20.05.2010
|
29.04.2016 12:18:05
|
|
|
VisaHinGG kirjutas: |
1. Mida peate enda arvates Elisa tugevusteks ( võrreldes teiste operaatoritega)?
Harles Tomberg (Elisa turundusjuht): Elisa Elisa tugevuseks on meie väga hea kvaliteediga ja üle-eestilise katvusega 4G mobiilse interneti võrk. Usume, et telekommunikatsiooni turu tulevik on kindlalt mobiilse interneti päralt ning kliendid on peagi nö konstantselt võrguga seotud. Seda eriti asjade interneti ehk IOT tulekul ja levikul. Peame silmas siin näiteks tarkasid kodusid, isesõitvaid autosid ning pidevalt taskus kaasas olevat meelelahutust - raamatuid, filme ja muusikat. Kõige sellepärast suuname suurema osa oma jõupingutustest just mobiilse interneti valdkonda. Elisa head tööd on tunnustanud ka sõltumatud uuringud ja rahulolevad kliendid, see annab tunnistust, et oleme õigel teel ka meie klientide arvates.
2. Reklaamidest ei kuva välja ühtegi sõnumit, miks olete otsustanud seda teed minna?
Harles Tomberg (Elisa turundusjuht): Millist teed Te nüüd silmas peate . See ei selgu Teie esimesest küsimusest.
|
|
|
tagasi üles |
|
|
RCC
HV Guru
liitunud: 03.12.2003
|
29.04.2016 12:19:40
|
|
|
Torkan vahele. kahjuks on elisal kõige viletsama leviga võrk ja seda ERANDITULT kõikides nendes kohtades, mida ma olen kasutama juhtunud. Seetõttu on ka arusaadav vastus, et avatud porte - vms kasutusele ei võeta. elisa võrk (mis on niigi vilets) ei peaks suuremale koormusele vastu. A milleks see näitemäng?
_________________ piirkonnas on tõrge - turutõrge. mullnett, 1ns , 870M iops, 1tb/s |
|
Kommentaarid: 183 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
8 :: |
1 :: |
146 |
|
tagasi üles |
|
|
Võrguspets
HV kasutaja
liitunud: 20.05.2010
|
29.04.2016 12:20:48
|
|
|
Mustpanter kirjutas: |
1 maist kehtib minu paketis 30 min EU siseseid kõnesi ehk siis Soomes olles helistan Soome mobiili nr-le ja Eesti nr.-le 30 min sees oleva ajaga. Kui helistan Eestist Soome siis on hinnaks 0,38€ /min. Kas seda on plaanis ka muuta nagu Telial Eestist Soome ( ehk kogu EU maad) helistades 5 senti minut ( juhul kui pole Mobiilseelu paketti ) ?
Marika Raiski: Hetkel ei ole plaanis teha muudatusi rahvusvaheliste kõnede hinnakirjas. |
|
|
tagasi üles |
|
|
Võrguspets
HV kasutaja
liitunud: 20.05.2010
|
29.04.2016 12:37:23
|
|
|
viimati muutis Võrguspets 29.04.2016 13:15:26, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
|
geforce
HV kasutaja
liitunud: 17.01.2002
|
29.04.2016 13:15:12
|
|
|
Võrguspets kirjutas: |
geforce kirjutas: |
Miks on Eesti elisa prepaid mobiilne internet "kiviajas" võrreldes Soomega?
Soome näited:
Saunalahti maks 50 mbits prepaid ühendus - http://saunalahti.fi/puheliittymat/prepaid-paketit/
DNA 4g prepaid - https://www.dna.fi/en/dna-prepaid
Soome näidetelt on kõik Eestis pakutavad mobiilse interneti paketid vägagi "ebamõistlikud" igast aspektist kui n. DNA max. 150 Mbit/s prepaid 4G kuukaardi maksumus on ainult 16.90.- ning mahupiiranguta
Mailiis Ploomann: Iga riigi telekomi turul pannakse tooted kokku konkreetse turu klientide vajadustest lähtuvalt. Mõneti isegi veidral kombel, on prepaid turu kliendid erinevates riikides, väga erinevate soovide ja vajadustega. Kinnitame, et Eesti turul pakutavad tooted ja teenused on disainitud just Eestis elavate klientide soovidest lähtuvalt. Prepaidi turul on nii Elisa kui Zen kõnekaardi lahendused pälvinud klientide poolt väga palju positiivset tagasisidet ning see ongi meie jaoks peamiseks sisendiks.
Väga suurelt üldistades võib öelda, et Eestis ja Soomes kasutavad prepaid tooteid erinevate soovide ja vajadustega kliendid. |
|
Kuulge, kui te mõtlete kõnekaartide lahendusi siis need on alla igasugust arvestust, suurim miinus on seatud mahupiirangud.
n. arvutile vastavat 4g prepaid lahendust elisa ei pakugi. Pakkudes alles 3gd ja sedagi maks 2 Mbit/s.
Ei ole usutav, et siinsed kliendid soovivad maksta rohkem kui põhjanaabrid ja kasutada aeglasemat ning selliste mahupiirangutega internetti.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
Võrguspets
HV kasutaja
liitunud: 20.05.2010
|
29.04.2016 13:18:39
|
|
|
Tanel kirjutas: |
Seoses eilse uudisega "Starman hakkas tänasest pakkuma piiramatu mahuga mobiilset internetti" ja lõiguga "Kui varem pakkus Starman sarnast teenust Elisa mobiilivõrgu põhjal ning mahud olid piiratud, siis alates tänasest toimib siis Tele2 võrgu põhjal", kas on oodata Elisa võrguressursi teatavat vabanemist teistele klientidele ja kiiruste/mahtude kasvu?
Mailiis Ploomann: Starmani uudis puudutab hetkel uusi liituvaid kliente. Suures plaanis on enamus Elisa võrgu kasutajaid ikkagi otse Elisa kliendid, seega mõju meie võrgule oleks selle uudise põhjal väga kaudne hinnata. |
|
|
tagasi üles |
|
|
Võrguspets
HV kasutaja
liitunud: 20.05.2010
|
29.04.2016 13:22:59
|
|
|
mati29 kirjutas: |
Võrguspets kirjutas: |
mati29 kirjutas: |
Millal paraneb levi Viimsi poolsaarel Pringi külas?
Kristo Kork: Elisal on tegelikult Pringi külas olemas nii 2G, 3G kui ka 4G tugijaam, kuid mobiilvõrgu puhul on alati võimalus, et mõnda kindlasse suunda levib signaal kehvemini – selleks oleks vaja juba täpsustavat aadressi ning kirjeldust, milles täpselt Teie mure seisneb.
Kaua Elisa 2G ja ka 3G võrku veel üleval hoiab?
Mailiis Ploomann: Nii kaua kui selleks on vajadus olemas . Kui leiame kuluefektiivsema võimaluse, kuidas pakkuda sama kvaliteediga kõneteenust sama laialdaselt kui täna 2G ja 3G võrgus, siis kindlasti kaalume selle kasutusele võtmist, kuid aus vastus on, et täna meil sellist plaani ei ole. Lähima 5 aasta perspektiivis ei näe Elisa sellist otsust ka sündimas.
Peamiselt hoiab meid tagasi kasutuses olev mobiiltelefonide ja tahvlite valik. Võime leida küll tehnoloogiliselt atraktiivse teoreetilise lahenduse, kuid kui kliendid seda kasutada ei saa, siis ei ole sellest kasu. |
|
Metsaveere tn 5,7 |
Kristo Kork: Antud aadressil ja selle lähiümbruses on tõesti leviolud tagasihoidlikumad, kuna piirkonnas on palju kõrgeid puid, mis kahjuks mobiilvõrgus piiravad tugevalt signaalilevikut. 3G signaal peaks antud aadressil olema rahuldav ning kindlasti kasutatav kõnede tegemiseks. 4G levi parandamiseks ja interneti kasutamiseks soovitame proovida suundantenni, mis aitab signaalil paremini tuppa pääseda. [/quote]
|
|
tagasi üles |
|
|
Võrguspets
HV kasutaja
liitunud: 20.05.2010
|
29.04.2016 13:26:33
|
|
|
Tanel kirjutas: |
Kuidas kommenteerite TELE2 tootedirektori postitust? https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=9001514#9001514
Kas on oodata andmesidekiiruse piirangut välismaal ka Elisa Eesti poolselt või see jääb vaid Elisa Soome erandiks?
Mailiis Ploomann: Hetkel Eesti poolelt Elisal taolisi muudatusi plaanis teha ei ole. Kuna aga "Roam-Like-Home" saab selle aasta lõpus veel täiendust ka EL poolt, siis on võimalik ka andmeside osas kuulda mõnigatest muudatustest ja uudistest. |
|
|
tagasi üles |
|
|
Võrguspets
HV kasutaja
liitunud: 20.05.2010
|
29.04.2016 13:29:36
|
|
|
Hiid kirjutas: |
Kas läksite Starmaniga riidu? Kelle algatusel Starmaniga koostöö lõppes? teie või Starmani?
Mailiis Ploomann: Igas lepingus on alati kaks osapoolt ning see, mida lepingus kokku lepitakse on nende otsustada. Elisa ja Starman hindavad teineteist kui äripartnereid väga kõrgelt - nii, et riidu minekut ei lubaks endale keegi |
|
|
tagasi üles |
|
|
Võrguspets
HV kasutaja
liitunud: 20.05.2010
|
29.04.2016 13:32:40
|
|
|
RCC kirjutas: |
Torkan vahele. kahjuks on elisal kõige viletsama leviga võrk ja seda ERANDITULT kõikides nendes kohtades, mida ma olen kasutama juhtunud. Seetõttu on ka arusaadav vastus, et avatud porte - vms kasutusele ei võeta. elisa võrk (mis on niigi vilets) ei peaks suuremale koormusele vastu. A milleks see näitemäng? |
Mailiis Ploomann: Koormused meie võrgule kasvavad igal juhul - sõltumata portide avamisest ning seda tingib klientide poolt kasutatavate keskkondade areng.
Portide avamine ja mitte avamine ning muud teenuse komponente puudutavad otsused lähtuvad eelkõige klientidest, kellele meie teenused on suunatud. Hetkel Elisa ei suuna eraklientide pakette tegevusteks, mis eeldavad staatilist IPd.
|
|
tagasi üles |
|
|
Võrguspets
HV kasutaja
liitunud: 20.05.2010
|
29.04.2016 13:35:11
|
|
|
geforce kirjutas: |
Võrguspets kirjutas: |
geforce kirjutas: |
Miks on Eesti elisa prepaid mobiilne internet "kiviajas" võrreldes Soomega?
Soome näited:
Saunalahti maks 50 mbits prepaid ühendus - http://saunalahti.fi/puheliittymat/prepaid-paketit/
DNA 4g prepaid - https://www.dna.fi/en/dna-prepaid
Soome näidetelt on kõik Eestis pakutavad mobiilse interneti paketid vägagi "ebamõistlikud" igast aspektist kui n. DNA max. 150 Mbit/s prepaid 4G kuukaardi maksumus on ainult 16.90.- ning mahupiiranguta
Mailiis Ploomann: Iga riigi telekomi turul pannakse tooted kokku konkreetse turu klientide vajadustest lähtuvalt. Mõneti isegi veidral kombel, on prepaid turu kliendid erinevates riikides, väga erinevate soovide ja vajadustega. Kinnitame, et Eesti turul pakutavad tooted ja teenused on disainitud just Eestis elavate klientide soovidest lähtuvalt. Prepaidi turul on nii Elisa kui Zen kõnekaardi lahendused pälvinud klientide poolt väga palju positiivset tagasisidet ning see ongi meie jaoks peamiseks sisendiks.
Väga suurelt üldistades võib öelda, et Eestis ja Soomes kasutavad prepaid tooteid erinevate soovide ja vajadustega kliendid. |
|
Kuulge, kui te mõtlete kõnekaartide lahendusi siis need on alla igasugust arvestust, suurim miinus on seatud mahupiirangud.
n. arvutile vastavat 4g prepaid lahendust elisa ei pakugi. Pakkudes alles 3gd ja sedagi maks 2 Mbit/s.
Ei ole usutav, et siinsed kliendid soovivad maksta rohkem kui põhjanaabrid ja kasutada aeglasemat ning selliste mahupiirangutega internetti. |
Mailiis Ploomann: Need inimesed, kes kasutavad kõnekaardi tooteid Soomes ning need, kes kasutavad Eestis, on oma olemuselt (kliendiprofiililt) väga erinevad.
Eesti tooted on suunatud eestlaste vajadustele ning Soome tooted soomlaste vajadustele.
Arvutis kasutajad on Eestis valdavalt lepingulised kliendid ning seetõtttu leiavad nemad endale sobivad lahendused just lepinguliste klientide tootevalikust
|
|
tagasi üles |
|
|
geforce
HV kasutaja
liitunud: 17.01.2002
|
29.04.2016 14:02:00
|
|
|
Võrguspets kirjutas: |
geforce kirjutas: |
Võrguspets kirjutas: |
geforce kirjutas: |
Miks on Eesti elisa prepaid mobiilne internet "kiviajas" võrreldes Soomega?
Soome näited:
Saunalahti maks 50 mbits prepaid ühendus - http://saunalahti.fi/puheliittymat/prepaid-paketit/
DNA 4g prepaid - https://www.dna.fi/en/dna-prepaid
Soome näidetelt on kõik Eestis pakutavad mobiilse interneti paketid vägagi "ebamõistlikud" igast aspektist kui n. DNA max. 150 Mbit/s prepaid 4G kuukaardi maksumus on ainult 16.90.- ning mahupiiranguta
Mailiis Ploomann: Iga riigi telekomi turul pannakse tooted kokku konkreetse turu klientide vajadustest lähtuvalt. Mõneti isegi veidral kombel, on prepaid turu kliendid erinevates riikides, väga erinevate soovide ja vajadustega. Kinnitame, et Eesti turul pakutavad tooted ja teenused on disainitud just Eestis elavate klientide soovidest lähtuvalt. Prepaidi turul on nii Elisa kui Zen kõnekaardi lahendused pälvinud klientide poolt väga palju positiivset tagasisidet ning see ongi meie jaoks peamiseks sisendiks.
Väga suurelt üldistades võib öelda, et Eestis ja Soomes kasutavad prepaid tooteid erinevate soovide ja vajadustega kliendid. |
|
Kuulge, kui te mõtlete kõnekaartide lahendusi siis need on alla igasugust arvestust, suurim miinus on seatud mahupiirangud.
n. arvutile vastavat 4g prepaid lahendust elisa ei pakugi. Pakkudes alles 3gd ja sedagi maks 2 Mbit/s.
Ei ole usutav, et siinsed kliendid soovivad maksta rohkem kui põhjanaabrid ja kasutada aeglasemat ning selliste mahupiirangutega internetti. |
Mailiis Ploomann: Need inimesed, kes kasutavad kõnekaardi tooteid Soomes ning need, kes kasutavad Eestis, on oma olemuselt (kliendiprofiililt) väga erinevad.
Eesti tooted on suunatud eestlaste vajadustele ning Soome tooted soomlaste vajadustele.
Arvutis kasutajad on Eestis valdavalt lepingulised kliendid ning seetõtttu leiavad nemad endale sobivad lahendused just lepinguliste klientide tootevalikust |
Vale on juba iseenesest väita nagu soomes oleks ainult soomlased või vastupidi.
Samas ka kui väidate, et arvuti kasutajad valivad lepingu siis reaalselt tähendab see seda, et keegi ei paku samalaadset prepaid lahendust, ning sisuliselt kui poes on ainult üks toode siis pole võimalik rääkida tootevalikust.
Siiski lahendus oleks, et toote prepaid lahedused eriti arvutile "kiviajast" välja viidatu pinnalt
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
Võrguspets
HV kasutaja
liitunud: 20.05.2010
|
29.04.2016 14:13:07
|
|
|
geforce kirjutas: |
Võrguspets kirjutas: |
geforce kirjutas: |
Võrguspets kirjutas: |
geforce kirjutas: |
Miks on Eesti elisa prepaid mobiilne internet "kiviajas" võrreldes Soomega?
Soome näited:
Saunalahti maks 50 mbits prepaid ühendus - http://saunalahti.fi/puheliittymat/prepaid-paketit/
DNA 4g prepaid - https://www.dna.fi/en/dna-prepaid
Soome näidetelt on kõik Eestis pakutavad mobiilse interneti paketid vägagi "ebamõistlikud" igast aspektist kui n. DNA max. 150 Mbit/s prepaid 4G kuukaardi maksumus on ainult 16.90.- ning mahupiiranguta
Mailiis Ploomann: Iga riigi telekomi turul pannakse tooted kokku konkreetse turu klientide vajadustest lähtuvalt. Mõneti isegi veidral kombel, on prepaid turu kliendid erinevates riikides, väga erinevate soovide ja vajadustega. Kinnitame, et Eesti turul pakutavad tooted ja teenused on disainitud just Eestis elavate klientide soovidest lähtuvalt. Prepaidi turul on nii Elisa kui Zen kõnekaardi lahendused pälvinud klientide poolt väga palju positiivset tagasisidet ning see ongi meie jaoks peamiseks sisendiks.
Väga suurelt üldistades võib öelda, et Eestis ja Soomes kasutavad prepaid tooteid erinevate soovide ja vajadustega kliendid. |
|
Kuulge, kui te mõtlete kõnekaartide lahendusi siis need on alla igasugust arvestust, suurim miinus on seatud mahupiirangud.
n. arvutile vastavat 4g prepaid lahendust elisa ei pakugi. Pakkudes alles 3gd ja sedagi maks 2 Mbit/s.
Ei ole usutav, et siinsed kliendid soovivad maksta rohkem kui põhjanaabrid ja kasutada aeglasemat ning selliste mahupiirangutega internetti. |
Mailiis Ploomann: Need inimesed, kes kasutavad kõnekaardi tooteid Soomes ning need, kes kasutavad Eestis, on oma olemuselt (kliendiprofiililt) väga erinevad.
Eesti tooted on suunatud eestlaste vajadustele ning Soome tooted soomlaste vajadustele.
Arvutis kasutajad on Eestis valdavalt lepingulised kliendid ning seetõtttu leiavad nemad endale sobivad lahendused just lepinguliste klientide tootevalikust |
Vale on juba iseenesest väita nagu soomes oleks ainult soomlased või vastupidi.
Samas ka kui väidate, et arvuti kasutajad valivad lepingu siis reaalselt tähendab see seda, et keegi ei paku samalaadset prepaid lahendust, ning sisuliselt kui poes on ainult üks toode siis pole võimalik rääkida tootevalikust.
Siiski lahendus oleks, et toote prepaid lahedused eriti arvutile "kiviajast" välja viidatu pinnalt |
Mailiis Ploomann: Elisa on võrdselt rõõmus kõikidest rahvustest kõnekaardi kasutajate üle .
Võtame selle soovi siit endale kaasa ja teadmiseks. Elu muutub ning kui mäeme, et sarnase sooviga kliente on piisavalt palju, siis ei välista me ühegi lahenduse turule toomist.
|
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
29.04.2016 14:28:43
|
|
|
Mida head, uut ja põnevat on lähitulevikus Elisalt oodata?
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
geforce
HV kasutaja
liitunud: 17.01.2002
|
29.04.2016 14:30:57
|
|
|
Võrguspets kirjutas: |
geforce kirjutas: |
Võrguspets kirjutas: |
geforce kirjutas: |
Võrguspets kirjutas: |
geforce kirjutas: |
Miks on Eesti elisa prepaid mobiilne internet "kiviajas" võrreldes Soomega?
Soome näited:
Saunalahti maks 50 mbits prepaid ühendus - http://saunalahti.fi/puheliittymat/prepaid-paketit/
DNA 4g prepaid - https://www.dna.fi/en/dna-prepaid
Soome näidetelt on kõik Eestis pakutavad mobiilse interneti paketid vägagi "ebamõistlikud" igast aspektist kui n. DNA max. 150 Mbit/s prepaid 4G kuukaardi maksumus on ainult 16.90.- ning mahupiiranguta
Mailiis Ploomann: Iga riigi telekomi turul pannakse tooted kokku konkreetse turu klientide vajadustest lähtuvalt. Mõneti isegi veidral kombel, on prepaid turu kliendid erinevates riikides, väga erinevate soovide ja vajadustega. Kinnitame, et Eesti turul pakutavad tooted ja teenused on disainitud just Eestis elavate klientide soovidest lähtuvalt. Prepaidi turul on nii Elisa kui Zen kõnekaardi lahendused pälvinud klientide poolt väga palju positiivset tagasisidet ning see ongi meie jaoks peamiseks sisendiks.
Väga suurelt üldistades võib öelda, et Eestis ja Soomes kasutavad prepaid tooteid erinevate soovide ja vajadustega kliendid. |
|
Kuulge, kui te mõtlete kõnekaartide lahendusi siis need on alla igasugust arvestust, suurim miinus on seatud mahupiirangud.
n. arvutile vastavat 4g prepaid lahendust elisa ei pakugi. Pakkudes alles 3gd ja sedagi maks 2 Mbit/s.
Ei ole usutav, et siinsed kliendid soovivad maksta rohkem kui põhjanaabrid ja kasutada aeglasemat ning selliste mahupiirangutega internetti. |
Mailiis Ploomann: Need inimesed, kes kasutavad kõnekaardi tooteid Soomes ning need, kes kasutavad Eestis, on oma olemuselt (kliendiprofiililt) väga erinevad.
Eesti tooted on suunatud eestlaste vajadustele ning Soome tooted soomlaste vajadustele.
Arvutis kasutajad on Eestis valdavalt lepingulised kliendid ning seetõtttu leiavad nemad endale sobivad lahendused just lepinguliste klientide tootevalikust |
Vale on juba iseenesest väita nagu soomes oleks ainult soomlased või vastupidi.
Samas ka kui väidate, et arvuti kasutajad valivad lepingu siis reaalselt tähendab see seda, et keegi ei paku samalaadset prepaid lahendust, ning sisuliselt kui poes on ainult üks toode siis pole võimalik rääkida tootevalikust.
Siiski lahendus oleks, et toote prepaid lahedused eriti arvutile "kiviajast" välja viidatu pinnalt |
Mailiis Ploomann: Elisa on võrdselt rõõmus kõikidest rahvustest kõnekaardi kasutajate üle .
Võtame selle soovi siit endale kaasa ja teadmiseks. Elu muutub ning kui mäeme, et sarnase sooviga kliente on piisavalt palju, siis ei välista me ühegi lahenduse turule toomist. |
Mis number on piisavalt ja huvitav miks te arvate, et neid pole "piisavalt" või jääte ootama mingisuguseid rahva rahutusi esindustes
Ärge piirake e-riigi aregut
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
Võrguspets
HV kasutaja
liitunud: 20.05.2010
|
29.04.2016 14:36:09
|
|
|
Tanel kirjutas: |
Mida head, uut ja põnevat on lähitulevikus Elisalt oodata? |
Mailiis Ploomann: Oleme kaardistamas väga erinevaid valdkondi. Ka selliseid, mis telekomi ettevõttega esialgu kuidagi ei seostu. Elisa Raamat on hea näide teenusest, mis on suure hooga lendu läinud ning palavalt armastatud - samas pole see teenus otseselt seotud ühegi masti ega levilainega .
Kindlasti ei jää Elisa Raamat üksikuks lahenduseks. Nii, et lisaks parimatele pakkumistele, parimas võrgus, on Elisalt oodata kindlasti ka uusi teenuseid muudest valdkondadest.
|
|
tagasi üles |
|
|
Võrguspets
HV kasutaja
liitunud: 20.05.2010
|
29.04.2016 14:40:48
|
|
|
Tanel kirjutas: |
Kas valgusinternetti veel arendatakse? |
Kristo Kork: Tegemist on innovaatlise tuleviku lahendusega ning hetkel pole plaani seda kommertsteenusena kasutusele võtta. Tulevikus, kui asjade internet on tõesti igas meid ümbritsevas seadmes, siis leiavad sellised lahendused kindlasti laiemalt kasutust.
|
|
tagasi üles |
|
|
Võrguspets
HV kasutaja
liitunud: 20.05.2010
|
29.04.2016 14:44:27
|
|
|
geforce kirjutas: |
Võrguspets kirjutas: |
geforce kirjutas: |
Võrguspets kirjutas: |
geforce kirjutas: |
Võrguspets kirjutas: |
geforce kirjutas: |
Miks on Eesti elisa prepaid mobiilne internet "kiviajas" võrreldes Soomega?
Soome näited:
Saunalahti maks 50 mbits prepaid ühendus - http://saunalahti.fi/puheliittymat/prepaid-paketit/
DNA 4g prepaid - https://www.dna.fi/en/dna-prepaid
Soome näidetelt on kõik Eestis pakutavad mobiilse interneti paketid vägagi "ebamõistlikud" igast aspektist kui n. DNA max. 150 Mbit/s prepaid 4G kuukaardi maksumus on ainult 16.90.- ning mahupiiranguta
Mailiis Ploomann: Iga riigi telekomi turul pannakse tooted kokku konkreetse turu klientide vajadustest lähtuvalt. Mõneti isegi veidral kombel, on prepaid turu kliendid erinevates riikides, väga erinevate soovide ja vajadustega. Kinnitame, et Eesti turul pakutavad tooted ja teenused on disainitud just Eestis elavate klientide soovidest lähtuvalt. Prepaidi turul on nii Elisa kui Zen kõnekaardi lahendused pälvinud klientide poolt väga palju positiivset tagasisidet ning see ongi meie jaoks peamiseks sisendiks.
Väga suurelt üldistades võib öelda, et Eestis ja Soomes kasutavad prepaid tooteid erinevate soovide ja vajadustega kliendid. |
|
Kuulge, kui te mõtlete kõnekaartide lahendusi siis need on alla igasugust arvestust, suurim miinus on seatud mahupiirangud.
n. arvutile vastavat 4g prepaid lahendust elisa ei pakugi. Pakkudes alles 3gd ja sedagi maks 2 Mbit/s.
Ei ole usutav, et siinsed kliendid soovivad maksta rohkem kui põhjanaabrid ja kasutada aeglasemat ning selliste mahupiirangutega internetti. |
Mailiis Ploomann: Need inimesed, kes kasutavad kõnekaardi tooteid Soomes ning need, kes kasutavad Eestis, on oma olemuselt (kliendiprofiililt) väga erinevad.
Eesti tooted on suunatud eestlaste vajadustele ning Soome tooted soomlaste vajadustele.
Arvutis kasutajad on Eestis valdavalt lepingulised kliendid ning seetõtttu leiavad nemad endale sobivad lahendused just lepinguliste klientide tootevalikust |
Vale on juba iseenesest väita nagu soomes oleks ainult soomlased või vastupidi.
Samas ka kui väidate, et arvuti kasutajad valivad lepingu siis reaalselt tähendab see seda, et keegi ei paku samalaadset prepaid lahendust, ning sisuliselt kui poes on ainult üks toode siis pole võimalik rääkida tootevalikust.
Siiski lahendus oleks, et toote prepaid lahedused eriti arvutile "kiviajast" välja viidatu pinnalt |
Mailiis Ploomann: Elisa on võrdselt rõõmus kõikidest rahvustest kõnekaardi kasutajate üle .
Võtame selle soovi siit endale kaasa ja teadmiseks. Elu muutub ning kui mäeme, et sarnase sooviga kliente on piisavalt palju, siis ei välista me ühegi lahenduse turule toomist. |
Mis number on piisavalt ja huvitav miks te arvate, et neid pole "piisavalt" või jääte ootama mingisuguseid rahva rahutusi esindustes
Ärge piirake e-riigi aregut |
Mailiis Ploomann: Selleks, et toode ennast äriliselt ära tasuks, peab olema kasutajate arv piisav. Mõne teenuse puhul piisab 10 000 kasutajast, mõne puhul 100 000-st.
Sellest, kas mingisugusele lahendusele oleks teoreetiliselt potentsiaalne sihtrühm olemas, korraldame regulaarselt kliendiküsitlusi ning teeme testperioode ja pilootprojekte.
|
|
tagasi üles |
|
|
geforce
HV kasutaja
liitunud: 17.01.2002
|
29.04.2016 14:52:53
|
|
|
Võrguspets kirjutas: |
geforce kirjutas: |
Võrguspets kirjutas: |
geforce kirjutas: |
Võrguspets kirjutas: |
geforce kirjutas: |
Võrguspets kirjutas: |
geforce kirjutas: |
Miks on Eesti elisa prepaid mobiilne internet "kiviajas" võrreldes Soomega?
Soome näited:
Saunalahti maks 50 mbits prepaid ühendus - http://saunalahti.fi/puheliittymat/prepaid-paketit/
DNA 4g prepaid - https://www.dna.fi/en/dna-prepaid
Soome näidetelt on kõik Eestis pakutavad mobiilse interneti paketid vägagi "ebamõistlikud" igast aspektist kui n. DNA max. 150 Mbit/s prepaid 4G kuukaardi maksumus on ainult 16.90.- ning mahupiiranguta
Mailiis Ploomann: Iga riigi telekomi turul pannakse tooted kokku konkreetse turu klientide vajadustest lähtuvalt. Mõneti isegi veidral kombel, on prepaid turu kliendid erinevates riikides, väga erinevate soovide ja vajadustega. Kinnitame, et Eesti turul pakutavad tooted ja teenused on disainitud just Eestis elavate klientide soovidest lähtuvalt. Prepaidi turul on nii Elisa kui Zen kõnekaardi lahendused pälvinud klientide poolt väga palju positiivset tagasisidet ning see ongi meie jaoks peamiseks sisendiks.
Väga suurelt üldistades võib öelda, et Eestis ja Soomes kasutavad prepaid tooteid erinevate soovide ja vajadustega kliendid. |
|
Kuulge, kui te mõtlete kõnekaartide lahendusi siis need on alla igasugust arvestust, suurim miinus on seatud mahupiirangud.
n. arvutile vastavat 4g prepaid lahendust elisa ei pakugi. Pakkudes alles 3gd ja sedagi maks 2 Mbit/s.
Ei ole usutav, et siinsed kliendid soovivad maksta rohkem kui põhjanaabrid ja kasutada aeglasemat ning selliste mahupiirangutega internetti. |
Mailiis Ploomann: Need inimesed, kes kasutavad kõnekaardi tooteid Soomes ning need, kes kasutavad Eestis, on oma olemuselt (kliendiprofiililt) väga erinevad.
Eesti tooted on suunatud eestlaste vajadustele ning Soome tooted soomlaste vajadustele.
Arvutis kasutajad on Eestis valdavalt lepingulised kliendid ning seetõtttu leiavad nemad endale sobivad lahendused just lepinguliste klientide tootevalikust |
Vale on juba iseenesest väita nagu soomes oleks ainult soomlased või vastupidi.
Samas ka kui väidate, et arvuti kasutajad valivad lepingu siis reaalselt tähendab see seda, et keegi ei paku samalaadset prepaid lahendust, ning sisuliselt kui poes on ainult üks toode siis pole võimalik rääkida tootevalikust.
Siiski lahendus oleks, et toote prepaid lahedused eriti arvutile "kiviajast" välja viidatu pinnalt |
Mailiis Ploomann: Elisa on võrdselt rõõmus kõikidest rahvustest kõnekaardi kasutajate üle .
Võtame selle soovi siit endale kaasa ja teadmiseks. Elu muutub ning kui mäeme, et sarnase sooviga kliente on piisavalt palju, siis ei välista me ühegi lahenduse turule toomist. |
Mis number on piisavalt ja huvitav miks te arvate, et neid pole "piisavalt" või jääte ootama mingisuguseid rahva rahutusi esindustes
Ärge piirake e-riigi aregut |
Mailiis Ploomann: Selleks, et toode ennast äriliselt ära tasuks, peab olema kasutajate arv piisav. Mõne teenuse puhul piisab 10 000 kasutajast, mõne puhul 100 000-st.
Sellest, kas mingisugusele lahendusele oleks teoreetiliselt potentsiaalne sihtrühm olemas, korraldame regulaarselt kliendiküsitlusi ning teeme testperioode ja pilootprojekte. |
Me räägime ju konkreetselt ning esialgu n. te midagi kosmilist ei peakski tegema kui tõstma selles samas kuumaksuvabas "alles" 3g paketis kiirust maks 10 Mbit/s
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
Võrguspets
HV kasutaja
liitunud: 20.05.2010
|
29.04.2016 14:58:49
|
|
|
geforce kirjutas: |
Võrguspets kirjutas: |
geforce kirjutas: |
Võrguspets kirjutas: |
geforce kirjutas: |
Võrguspets kirjutas: |
geforce kirjutas: |
Võrguspets kirjutas: |
geforce kirjutas: |
Miks on Eesti elisa prepaid mobiilne internet "kiviajas" võrreldes Soomega?
Soome näited:
Saunalahti maks 50 mbits prepaid ühendus - http://saunalahti.fi/puheliittymat/prepaid-paketit/
DNA 4g prepaid - https://www.dna.fi/en/dna-prepaid
Soome näidetelt on kõik Eestis pakutavad mobiilse interneti paketid vägagi "ebamõistlikud" igast aspektist kui n. DNA max. 150 Mbit/s prepaid 4G kuukaardi maksumus on ainult 16.90.- ning mahupiiranguta
Mailiis Ploomann: Iga riigi telekomi turul pannakse tooted kokku konkreetse turu klientide vajadustest lähtuvalt. Mõneti isegi veidral kombel, on prepaid turu kliendid erinevates riikides, väga erinevate soovide ja vajadustega. Kinnitame, et Eesti turul pakutavad tooted ja teenused on disainitud just Eestis elavate klientide soovidest lähtuvalt. Prepaidi turul on nii Elisa kui Zen kõnekaardi lahendused pälvinud klientide poolt väga palju positiivset tagasisidet ning see ongi meie jaoks peamiseks sisendiks.
Väga suurelt üldistades võib öelda, et Eestis ja Soomes kasutavad prepaid tooteid erinevate soovide ja vajadustega kliendid. |
|
Kuulge, kui te mõtlete kõnekaartide lahendusi siis need on alla igasugust arvestust, suurim miinus on seatud mahupiirangud.
n. arvutile vastavat 4g prepaid lahendust elisa ei pakugi. Pakkudes alles 3gd ja sedagi maks 2 Mbit/s.
Ei ole usutav, et siinsed kliendid soovivad maksta rohkem kui põhjanaabrid ja kasutada aeglasemat ning selliste mahupiirangutega internetti. |
Mailiis Ploomann: Need inimesed, kes kasutavad kõnekaardi tooteid Soomes ning need, kes kasutavad Eestis, on oma olemuselt (kliendiprofiililt) väga erinevad.
Eesti tooted on suunatud eestlaste vajadustele ning Soome tooted soomlaste vajadustele.
Arvutis kasutajad on Eestis valdavalt lepingulised kliendid ning seetõtttu leiavad nemad endale sobivad lahendused just lepinguliste klientide tootevalikust |
Vale on juba iseenesest väita nagu soomes oleks ainult soomlased või vastupidi.
Samas ka kui väidate, et arvuti kasutajad valivad lepingu siis reaalselt tähendab see seda, et keegi ei paku samalaadset prepaid lahendust, ning sisuliselt kui poes on ainult üks toode siis pole võimalik rääkida tootevalikust.
Siiski lahendus oleks, et toote prepaid lahedused eriti arvutile "kiviajast" välja viidatu pinnalt |
Mailiis Ploomann: Elisa on võrdselt rõõmus kõikidest rahvustest kõnekaardi kasutajate üle .
Võtame selle soovi siit endale kaasa ja teadmiseks. Elu muutub ning kui mäeme, et sarnase sooviga kliente on piisavalt palju, siis ei välista me ühegi lahenduse turule toomist. |
Mis number on piisavalt ja huvitav miks te arvate, et neid pole "piisavalt" või jääte ootama mingisuguseid rahva rahutusi esindustes
Ärge piirake e-riigi aregut |
Mailiis Ploomann: Selleks, et toode ennast äriliselt ära tasuks, peab olema kasutajate arv piisav. Mõne teenuse puhul piisab 10 000 kasutajast, mõne puhul 100 000-st.
Sellest, kas mingisugusele lahendusele oleks teoreetiliselt potentsiaalne sihtrühm olemas, korraldame regulaarselt kliendiküsitlusi ning teeme testperioode ja pilootprojekte. |
Me räägime ju konkreetselt ning esialgu n. te midagi kosmilist ei peakski tegema kui tõstma selles samas kuumaksuvabas "alles" 3g paketis kiirust maks 10 Mbit/s |
Mailiis Ploomann: Lisasime selle mõtte teenuste edasiarenduste soovide listi ning vaatame ja analüüsime, milline on nõudlus selle järele.
|
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|