praegune kellaaeg 21.06.2024 01:20:02
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum ![Teata moderaatorile Teata moderaatorile](./images/icon_move_w.gif) |
|
RustyZ
HV Guru
![RustyZ RustyZ](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/8dc1a64df284dcf83686fbb6029fc895.jpg)
liitunud: 20.06.2004
|
07.04.2016 08:47:47
Re: jep |
|
|
cooop kirjutas: |
Mingisugune litsents või luba ei taga mitte mingisugust kvaliteeti.. seda eelkõnelejatele taksojuhtidele!!! Olen Teie arvates piraat ehk rendiauto aga Teie passatid või tojootad võiks minu arust põlema panna.. Sõidan kalli ja uue autoga ja krt ära tule ütlema, et ma sitta teenust pakun, minu auto remont aastas on tunduvalt kallim kui sinu auto üldse maksab!!! Kas juba vaikselt ära ei leierda ennast siin see pidev ohkimine.. ela üle ja mine oma eluga edasi või jää jalgu ja ela oma frustratsiooni mujal välja.. Tõsiselt haletsusväärsed tohlakad |
sellise IQ-ga juhid seal rendiautodes ongi vä?
Sina krdi nolk kes sa oled ilmselt vähemalt mõne kuu kinni istunud, joobes juhtumise eest trahvi maksnud, naist peksnud või muud säärast teinud ja sellepärast litsentsi ei saa, teenindad mind kui klienti? Kui ma oma telefoni autosse jätan siis on sul p*hhui ja sa müüd selle odavalt pantarisse. Sellest, kuidas kliendi kohvrit pagassi aidata pole sul aimugi, lisaks muud elementaarsed klienditeeninduse "standardid". Ainus mida sa võibolla heal päeval teha oskad on normaalselt TERE öelda. Jokkis peaga on suga tore vestelda ka, sest sa oled ilmselt ise samasugune oss nagu minagi, aga sina suudad suust iba välja ajada isegi kaine peaga.
Sinu s*tane auto on liisitud ja töötad 24 tundi päevas, et selle käula liising ära maksta. Kaelas on ilmselt veel mingi suvalise lasna kahetoalise korteri laen, alimendid ja muud võlad. Ja siis peadki rabama ja makse mitte maksma - aga kurat meie teid tahad kasutada, arstiabi tahad saada ja kindlasti ole molliraamatus ka aktiivne valitsust sõimama, et kui p*rses kõik on.
Arvate, et see teema ei lähe taxify alla? Läheb küll. Taxify - näed, milliseid te palkate? selleks ongi vaja igasuguseid LITSENTSE, VÄLJAÕPPEID, TUNNISTUSI ja muid.
Mul on plaan hakata ka keevitusjagajaid pakkuma. Suvalised jorsid tööle, minu poolt aparatuur ja keevitama.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
cascada
HV vaatleja
liitunud: 07.02.2005
|
07.04.2016 09:21:10
Re: jep |
|
|
cooop kirjutas: |
Mingisugune litsents või luba ei taga mitte mingisugust kvaliteeti.. seda eelkõnelejatele taksojuhtidele!!! Olen Teie arvates piraat ehk rendiauto aga Teie passatid või tojootad võiks minu arust põlema panna.. Sõidan kalli ja uue autoga ja krt ära tule ütlema, et ma sitta teenust pakun, minu auto remont aastas on tunduvalt kallim kui sinu auto üldse maksab!!! Kas juba vaikselt ära ei leierda ennast siin see pidev ohkimine.. ela üle ja mine oma eluga edasi või jää jalgu ja ela oma frustratsiooni mujal välja.. Tõsiselt haletsusväärsed tohlakad |
Kui 583€ iga kuu remondifondi panna (7000€ aasta peale) + kütus + Taxify tasud + riiklikud maksud + auto liising + muud kulud siis kas midagi kätte ka jääb?
PS. Ei ole taksojuht vaid lihtsalt huvitab kuidas sellisel juhul ausalt ära elada on võimalik.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Betamax
HV Guru
![Betamax Betamax](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/a99a252cf8cd42f48705f190ff41acde.jpg)
liitunud: 29.05.2003
|
07.04.2016 09:25:42
|
|
|
Kas te nagu üle ei pinguta veidi? Kui iga auto peale läheb aastas 7000€ remondiks, siis oleks isegi suured taksofirmad omadega pankrotis.
|
|
Kommentaarid: 691 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
1 :: |
1 :: |
533 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
crackpot
HV kasutaja
![crackpot crackpot](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/659b4b5cc422ef697a4329883d29e4a2.png)
liitunud: 04.11.2015
|
07.04.2016 10:48:29
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Kas te nagu üle ei pinguta veidi? Kui iga auto peale läheb aastas 7000€ remondiks, siis oleks isegi suured taksofirmad omadega pankrotis. |
Troll liht ütles, et auto remondiks kulub enam kui siin vinguvate taksojuhtide auto maksab, umbes nii nad maksavad, kasko hinnangul isegi rohkem; loomulikult ei ole selline remondikulu reaalne summa, otstarbekam oleks siis juba remondieelarve kulutada 2012/3 Rapidi ostmiseks.
Rendib autot - rentnik peab maksma remondi/hoolduse/rehvid, kindlustuse ja rendile andja kasumi, nii et ma isegi ei taha teada, palju troll oma edeva ja laguneva saani eest pappi välja käib.
Ja Lasnaka kahetoalise laenu ta ilmselt ei maksa, esiteks ei teeni ta jagajana seda raha ja teiseks ei ole tal kodu ja eluaset vaja, tal ei ole aega seal olla. Pesta saab Statoili WC-s ja kui tahta laiata, siis lausa spordisaali või ujula saunas.
Maksudega on nii, et mitmed rendikad ja feerid jms sõlmivad juhiga pealtnäha töölepingu, min palk. Selle pealt siis kantakse ka maksud. Tegelikult küsitakse juhilt renti ja rendikuludest kaetakse autokulud, min maksukulud ja rendileandja taskuraha. Rent ja kütus makstud, siis ülejäänud kassa (kui seda oli) pistab juht taskusse.
See on veel isegi hea diil, jätab juhile võimalusi end kaitsta, kasvõi töövaidluses ja ei teki seda muret, et jääd rendi võlgu, siis hakkavad täiturid inimjahti pidama.
Liht rendikas võtta, nt Taxify renditööstusest, võib päris suure jamaga lõppeda.
Palling soovitab seda töötutele... et nad töötukassat ei koormaks. Et uberdagu või fytagu. Võtku 600 - 800 € finantskohustus, mida nad ilmselt teenindada ei jõua.
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Renka
HV Guru
![Renka Renka](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/9f0583e294c98fa06b8d6ebbb482932d.gif)
liitunud: 01.04.2002
|
07.04.2016 11:57:54
|
|
|
SSD kirjutas: |
Ok, selle litsentsi nõude võiks tühistada (sest see on täna väga mõttetu), aga muid riigimakse uberi juhid ei maksa ju. Noh kui tahavad siis maksavad, aga kui ei taha, siis maksuameti "karvane käsi", nendeni väga ei ulatu ka. |
Oot mis - kas maksuametiga just ei käi selles vallas mitte koostöö? Uberi puhul on tegu ju 100% elektroonilise platvormiga ja sularaha ei liigu mida saaks kõrvale panna.
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
lightbluefox
HV Guru
liitunud: 30.12.2004
|
07.04.2016 12:01:48
|
|
|
Renka, üleeile sõitsin Uberiga, juht ütles jah, et kõik emta pilgu all, järgmine aasta siis tuludeklari tegemine ja maksab tulumaksu ära.
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
crackpot
HV kasutaja
![crackpot crackpot](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/659b4b5cc422ef697a4329883d29e4a2.png)
liitunud: 04.11.2015
|
07.04.2016 12:57:10
|
|
|
Ei ole EMTA pilgu all.
See oli korraks mingi mõttevälgatus, hiljem taandus asi sellele, et kes tahab, see deklareerib, kes ei taha - jumal temaga, keegi taga ajama ei hakka.
Kuulujutud väidavad, et nii fy kui uber on oma juhte rahustanud, et mingeid liigseid andmeid ei hakka liikuma.
http://uudised.err.ee/v/majandus/167e3d11-b3d6-4124-b996-95e61a3fe925/helm-jagamismajandus-pohineb-maksumoraalil - moraali ei ole, siis ei ole ka makse.
Ja eluka märkmed jagamismajanduse konverentsilt:
tsitaat: |
K: Selline küsimus et kui nüüd uberi puhul tehti pretsedent, et juhid sõitsid n.ö. mustalt, ilma kurikuulsas töötajate registris olemata, et kas edaspidi on nii, et näiteks Selveri kassapidaja ei tee töölepingut, vaid ta lihtsalt istub seal kassas ja on n.ö. partner kassa-alal, maksab oma maksud ise ja tal ei ole sotsiaalseid kindlustusi ega midagi sellist, et kas see teistele aladele ka laieneb, selline suhtumine maksuameti poolt, et ei pea töölepingut tegema, nagu ka uberi omad ei teinud, aitäh.
V: (Marek Helm) Ma loodan et ajakirjandus mõistab mind õieti aga ma vastan sama mis sõna nüüd valida... (mõttepaus) sama julgelt siis kui küsimus. Et kui Eesti riigi eelarve moodustavad või toob kokku 5000 ettevõtet 90% ulatuses, veelgi enam, 75 ettevõtet maksavad 35% üldse maksutuludest ehk kuskil 95000 – 100000 ettevõtet toovad 10% .
Siis mis oleks siis kui Eesti riik ütleks et selle 10% ja 100000 ettevõtte jaoks riik ei vaja raamatupidamist, riik ei vaja maksudeklaratsioone, riik ei vaja töötamise registrit, noh põhimõtteliselt eksju me riskime ainult 10% maksutulust. Uskuge mind, kui see nii kõva usaldusmärk oleks riigi poolt, siis ma arvan et me 10%ist kasvatame kohe 15 muude tegevustega, näidates kuidas seda raha kulutatakse riigis, näidates kui oluline on see et riik ei toimi ilma maksudeta ja nii edasi. Ehk teisisõnu kas võiks olla valmis see et... et okei kui sa oled suur, siis on sul niiöelda tehnoloogia abiks suhtlemisel riigiga eksju, aga kui sa oled väike siis miks sa peaks kõike seda tegema. See on minu poolt välja öeldud visioon et Eesti riigis poleks vaja maksudeklaratsioone kehtestada väike -keskmistele ettevõtetele, see on täiesti realistlik... eks.. ja ongi kõik... Selles mõttes et minumeelest noh.. et kõik see meie tänane töötamise register ja deklaratsioon ja teema, see lahendab mingeid eelmise kümnendi teemasid kõik see on läbi aeg... Neid oli ka mingil hetkel vaja aga tegelt Eesti maksukultuur ja moraal võrreldes noh nii-öelda lõuna-euroopa riikidega, ma arvan võime väga palju julgemalt teha neid otsuseid, kus... kus tegelikult maksud laekuvad enesetunde pealt ja riik hoolitseb selle eest, nende sama 5000nde või nende 70ne eest et nad siit ära ei läheks. Kes on nende omandivorm, kuidas nende investeeringud siin püsivad, kuidas nad laienevad... sest muuga pole aega tegeleda meil on hommikul siin jutt eksju et kui Läti käib kontrollima uberitaksojuhte siis noh ma huvitaks palju siis korra ühe kontrolliga raha tuuakse eks, mul on siin sellest näd – eelmisest kuust näide kus ühe telefonikõnega üks revident suutis nigu õigel ajal helistada ja sealt ettevõttest tuli 10 miljonit. Ma küsisin uberi meeste käest et mitu aastat peaks teid kontrollima et saaks kümmet miljonit kokku koguda... Ja mis see omakorda maksaks siis... Selles mõttes et noh... et... kokkuvõtvalt et laseks lahti nendest traditsioonilistest nagu suhtlusvormidest, registrid ja deklaratsioonid ja korraks ei mõtleks et kuidas see asi võiks nagu tänapäevaselt käia... nii nagu jagamismajandus näitab... Ma loodan et ma vastasin... |
See Uberi hind ei kannata sõitmist ja maksude maksmist.
Asi, mida uberdajad ei tea ega näe, on tegelik autokulu km kohta. Uberdaja, jagaja, tihti ka taksojuht võtab oma päevakassast maha kütuse ja tööde maksumuse ja arvab, et teenis midagi. See arvamus võib olla vale.
Äkki nõustute, et korraliku sõiduauto kulu on 0.2 jooksva km kohta (soetusmaksumusest hoolduse, remondi, kütuse, kindlustuse, rehvide jne rahani).
On odavamaid, on kallimaid - minu auto sõi eelmine aasta kahjuks 0.26 per km.
Uberi hind 1.9 start, 0.35km, 0.15min.
1. Uberdaja võtab tellimuse ettesõiduga 2.8km
2. Klient sõidab 4.3km ja 10min = 4.90 € müügitulu
3. Uberdaja nihutab end 3km tagasi linna poole (hot spot, ei ole mõtet 23 õhtul nt Pirita-Kosele jääda, sealt võib keegi alles 4 lennujaama tahta)
Sõideti 10.1 km e auto ise sõi 2.02 €
Uber võttis 20% e 0.98 €
EMTA tahab 20% e 0.98 €
See on kokku 3.98 €
4.9 - 3.98 = 0.92 jääb juhile, alla euro.
Ja piisab sellest, et juhti tabab autoremont, mida ta ei eelda ning ta maksabki peale selle töö eest. Aga see selgub siis kui remondiarve on nina ees. Enne ei taheta kuidagi uskuda.
EMTA-ga on ka nii, et kui kord aastas deklaris kajastuks ja siis korraga maksta tuleb - juhtidel ei ole seda raha alles ega kõrvale pandud, saame hulga ajatatud maksegraafikuga maksuvõlglasi juurde.
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
lightbluefox
HV Guru
liitunud: 30.12.2004
|
07.04.2016 13:31:59
|
|
|
Ehk ta siis liialdas, aga tundus, et oli sellega arvestanud, et tulumaksu aeg tuleb.
Ääremärkusena lisan, et kui maksud on ajatatud, pole sa maksuvõlglane, samuti nagu sa pole pangavõlglane kui sa korraga oma eluasemelaenu ära ei maksa, osamakseid tuleb tasuta, siis kõik OK.
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
elukas
Kreisi kasutaja
![elukas elukas](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/00172d44ced5cf1fcca8c4a268947d21.gif)
liitunud: 04.11.2001
|
08.04.2016 21:05:09
|
|
|
Kirjutan siia, sest siin sellealane arutelu + kaudselt seondub ka taxifyga
Soome kohtus said 2 Uberi autojuht trahvi + illegaalse tulu konfiskeerimine. Kohut ootamas on neid veel hulgi. Illegaalseks loeti summa mis jäi autojuhile peale uberi oma osa kättesaamist. Kohus ei olnud nõus sealt kütusekulusid jms. maha arvestama, sest need kulud olid tehtud ebaseadusliku teo toimepanekuks.
Esimene sai trahvi 150.- + 12250 euro konfiskeerime ja teise trahv 400.- + 3000 euro konfiskeerimine.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016040721378688_uu.shtml
http://www.hs.fi/kotimaa/a1460084319199
|
|
Kommentaarid: 147 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
2 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
crackpot
HV kasutaja
![crackpot crackpot](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/659b4b5cc422ef697a4329883d29e4a2.png)
liitunud: 04.11.2015
|
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
wisemile
HV vaatleja
liitunud: 05.11.2015
|
11.04.2016 12:26:46
|
|
|
Annan ka siin foormus teada, et juba paari nädala pärast tuleb Wisemile avalikuks oma taksofunktsionaalsusega, mis on juhtide jaoks täiesti tasuta ja ilma vahendustasudeta kasutamiseks!
Eelregistreerumina ja täpsem info Wisemile veebis: http://www.wisemile.ee/et/takso_eelregistreerimine
Uurige ise lähemalt!
|
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Tanel
HV Guru
![Tanel Tanel](https://foorum.hinnavaatlus.ee/files/tanel_avatar_141.png)
liitunud: 01.10.2001
|
11.04.2016 12:28:55
|
|
|
Peaks tõesti eraldi taksonduse (või veel parem jagamismajanduse) foorumi looma, koos vastavate teemadega.
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
mufferino
Kreisi kasutaja
liitunud: 12.09.2013
|
11.04.2016 12:33:04
|
|
|
Tanel kirjutas: |
Peaks tõesti eraldi taksonduse (või veel parem jagamismajanduse) foorumi looma, koos vastavate teemadega. |
igati väärt idee
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
11.04.2016 12:33:34
|
|
|
pigem tõsta kõik ühte suurde teemasse kokku, nagunii on kokku väga palju ühist, praegugi käib põhijutt just siin teemas, teised teemad kiratsevad täiega.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
hippokrates
HV kasutaja
liitunud: 13.12.2012
|
11.04.2016 12:40:33
|
|
|
Miks küll kodanik Raave oma nime Facebookis korrektselt ei mõista kirjutada?
Spoiler ![Spoiler](/images/exclamation.gif)
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
crackpot
HV kasutaja
![crackpot crackpot](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/659b4b5cc422ef697a4329883d29e4a2.png)
liitunud: 04.11.2015
|
12.04.2016 08:17:12
|
|
|
hippokrates kirjutas: |
Miks küll kodanik Raave oma nime Facebookis korrektselt ei mõista kirjutada?
Spoiler ![Spoiler](/images/exclamation.gif)
|
Nimi nimeks, tegi ehk näpuka ja vaatas, et ilus sai.
Peaasi, et Henrk lõpuks Taxifyst "blokki" ei saa, nõustudes, et jagamine raha sisse ei too ja soovitades sõita linnaõhu puhtuse pärast; sammuke veel ja jõuame ka selleni, et seda tuleb enese kaasfinantseerimisel ja missioonist teha. Fy saab raha, klient odavalt sõita ning juht heategijana parema une.
Tundub, et fy "teeb uberit" - Drivr äppide kasutajatele valeväljakutseid, et teaks, keda blokkida konkurendi äpi kasutamise eest.
Ei tea, millisel hetkel nad julgevad riskida taksojuhtidele ultimaatumi esitamisega, et firmast ja Taxigost (Drivr-ist Eestis suuremast ja ohtlikumast konkurendist) tuleks loobuda; praegu võiks selline ähvardus suure osa taksode kaotamisega lõppeda, aga ka piraatide eelistamine on juba must-valgel välja öeldud. Henrk parandas seda postitust, algul oli, et Taxify tahab rohkem teenida (pira 20%), hiljem moondus see "paremat kvaliteeti pakkuda" lauseks.
Äpimajanduse ajastu - üks start up saab enneolematu voli inimeste töö, sissetuleku ja eluga mängida ning manipuleerida. Seda suures osas ebaseaduslikul pinnal laveerides (sh "konkurendi juures töötamise keeld"), valetades ning mitmel viisil õigusaktidega vastuolus olevast majandustegevusest müügitulu korjates.
Hämmastav.
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
mtakso
HV vaatleja
![mtakso mtakso](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/10ef0ad00be168c9aa0fa37d5e5cc47b.jpg)
liitunud: 04.09.2013
|
12.04.2016 12:13:12
|
|
|
Kliendid ja tänased taksojuhid on mures, et kas tänased ja uued turuletulevad kokkuleppevedu vahendavad platformid tagavad autojuhtide piisava kvaliteedi?
Riigikogu kaalub kvaliteediga seotud nõuete kirjeldamise seaduses.
Samas loos kommenteerib EMTA juht maksude maksmise teemat.
http://uudised.tv3.ee/eesti/uudis/2016/04/11/riik-plaanib-kehtestada-seaduslikud-nouded-uberi-taxify-ja-teistele-taolistele-kokkuleppevedude-eraisikutest-juhtidele/
Lisaks taksofirmade omanike ettepanekud käimasoleva kokkuleppeveo seaduse kohta:
Kuigi üldine seisukoht on, et oluline on võrdsus sama teenuse puhul kõiges, on tõepoolest oluline ka see, kas ühised nõuded on suuremad või väiksemad.
1. Meie soovitus oleks lihtne: reguleerida kokkuleppeveod vaid sõidujagamise kitsamas tähenduses ehk nii, et „sõidujagaja saaks olla vaid eraisik, kes teatab läbi äpi, vm oma sõidu algus ja lõpp-punkti, väljumise aja, vabade kohtade arvu ja hinna ühele kohale (mis ei tohiks olla kõrgem kui 50% antud vahemaa läbimiseks kuluv keskmine kütusekulu)“ selliselt määratledes jõuame lähemale eesmärgile ja välistama FIEdest taksojuhtide massilise ümberkehastumise sõidujagajateks. Kui saame kokkuleppeveod selliselt määratletud, siis kaob otsene oht taksondusele ja siis pole ka vaja muid kriipse tõmmata. Samas annaks see võimaluse tõepoolest maakohtades ja pikkade vahemaade puhul jagada sõidukulusid ametlikult.
2. Kui aga kokkuleppevedu peab ilmtingimata olema taksondusega 100% sarnanev teenus, siis peaksime lähtuma sellest, millised on ühiskonna ootused taksondusele. Juhi tausta kontroll, liiklusrikkumiste puudumine, krim tausta puudumine, auto tehniline korrasolek jms peaks jääma siiski riigi või KOVide huviobjektiks, kuna tavainimene ei saa autot tellides äpist enam teha vahet, kas tuleb ametlik või mitteametlik juht ja seetõttu eeldab ta, et riik on elementaarse eelkontrolli teostanud. Oleks hea, kui ta siis ei peaks kahetsema, sest usaldas selles ühte tehnilist platvormi (äppi), mida homme on meil 10-20 erinevat.
3. Üheks sõidujagamise sisuliseks eristamiseks taksondusest on ka lihtne viis: määratleda ühe juhi maksimaalne sõitude arv päevas, nädalas või kuus selliselt, et see ei motiveeriks sinna alla minema kutselisi juhte. Näiteks 2 sõitu päevas, 10 nädalas, jne. Selleks, et see toimiks, peaks äpp automaatselt registreerima kõik kokkuleppesõidud (koht aeg) ja nende osas riiklikule kontrollorganile jooksva ligipääsu neile andmetele tagama. Kes sõidab rohkem, saab trahvi ja kaotab õiguse kokkuleppevedudeks. Alati saab edasi minna ja hakata taksojuhiks.
4. Viimasena: kuna täna näevad paljud nn kokkuleppeveos kontrollimatut võimalust maksudest kõrvale hoides taksot sõita, tuleks kokkuleppeveo eeldusena siiski sõnastada mingi elementaarne äppide poolt tagatud kontrollitav nõue. Näiteks, et iga kokkuleppevedu saab äpi poolt automaatselt registreeritud (algus ja lõpp aeg ja koht) ja peegeldatud riigile. Taksofirmad on oma äppidega selliseks koostööks kohe valmis, kuid see eeldab sama kohustust kõigile võrdselt. Kui suudavad selle süsteemi töötamist riigile näidata ja saavad loa, siis tere tulemast.
_________________ Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee
Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com
viimati muutis mtakso 12.04.2016 13:06:27, muudetud 3 korda |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
jkddp
HV veteran
![jkddp jkddp](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/e8b7fc28923f6ec1158cb02c703e1af3.JPG)
liitunud: 22.12.2004
|
12.04.2016 12:14:49
|
|
|
ma juba muigates ootan, millal mõni äpikirjutaja hammustab koodist korralikult läbi ja nagu naksti saab masteräpist valida kõikide kasutavate äppide seast lähima takso ja selle ära tellida. Pean silmas just mitte vahendus äpist vaid suunavast - sinna teenuse osutajale kuhu vaja.
_________________ Kui vaja joonistada/saagida/hööveldada midagi, võib alati küsida ![thumbs_up.gif](images/smiles/thumbs_up.gif) |
|
Kommentaarid: 64 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
elukas
Kreisi kasutaja
![elukas elukas](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/00172d44ced5cf1fcca8c4a268947d21.gif)
liitunud: 04.11.2001
|
12.04.2016 13:00:21
|
|
|
TV3 uudistest kõrvallõik, kus Kalle Palling seletab et taksojuhtidega ei peagi rääkima, on palju humoorikam.
http://uudised.tv3.ee/eesti/uudis/2016/04/12/kalle-palling-taksojuhiga-ei-peagi-raakima
Maksuameti Juhi Marek Helm kohta on tõsine kahtlus, et on ka ära ostetud, lisaks Reformierakonnale. Sest see ei ole normaalne, kuidas ta uberile Eesti seadusi ei kohenda ja uberi propagandat teeb.
Ehk siis seadusejärgselt peaksid uberi eraisikutest autojuhid olema ametlikult tööl, see nn." eraisikust partnerid" tähendab tegelikult mustalt töötamist, säästab uberile tõõjõumakseid, jatab töötajad ilma oma õigustest ja aitab seega uberil nendega manipuleerida.
Lisaks on uber kurikuulus oma maksudega skeemitamise poolest, mis otsapidi jõuab välja Bermuuda maksuparadiisi. Lähemalt saab uberi maksudest kõrvalehiilimisest lugeda siit: http://www.jagamismajandus.com/viewtopic.php?f=3&t=69
Ka kasutatakse ilma tasulise sõitjateveo loata sõidukeid ja autojuhte, kellede kohta info maksuametisse ei jõua. Kui näitleja Seljamaa välja arvata
|
|
Kommentaarid: 147 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
2 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
softis
HV Guru
![softis softis](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/a6666b4c81bb8ccfcd284c9e13874460.jpg)
liitunud: 07.09.2004
|
12.04.2016 13:14:59
|
|
|
mtakso kirjutas: |
Lisaks taksofirmade omanike ettepanekud käimasoleva kokkuleppeveo seaduse kohta:
2. Kui aga kokkuleppevedu peab ilmtingimata olema taksondusega 100% sarnanev teenus, siis peaksime lähtuma sellest, millised on ühiskonna ootused taksondusele. Juhi tausta kontroll, liiklusrikkumiste puudumine, krim tausta puudumine, auto tehniline korrasolek jms peaks jääma siiski riigi või KOVide huviobjektiks, kuna tavainimene ei saa autot tellides äpist enam teha vahet, kas tuleb ametlik või mitteametlik juht ja seetõttu eeldab ta, et riik on elementaarse eelkontrolli teostanud. Oleks hea, kui ta siis ei peaks kahetsema, sest usaldas selles ühte tehnilist platvormi (äppi), mida homme on meil 10-20 erinevat.
|
Mina seevastu lükkaks selle ainult ja ainult vahendaja kaela. Miks riiki koormata ja ise priielu loota?
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
ref
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.08.2003
|
12.04.2016 13:58:02
|
|
|
mtakso, https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=9019309#9019309
Paluks kommentaari/vastust viimasele osale:
tsitaat: |
mtakso räägib siin kuidas halvad juhid eemaldatakse ja seeläbi teenuse kvaliteet paraneb... Aga mis saab halbadest klientidest? Mis on kasutajate keskmine hinne juhtide poolt (eeldaks, et alla 4.8 klient sõitma ei pääse)? Ja kuidas taxify tagab juhi turvalisuse ning ohutuse? |
P.S. teie suppordile sama küsimus esitatud, siiani vastuseta
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
crackpot
HV kasutaja
![crackpot crackpot](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/659b4b5cc422ef697a4329883d29e4a2.png)
liitunud: 04.11.2015
|
12.04.2016 14:39:18
|
|
|
softis kirjutas: |
mtakso kirjutas: |
Lisaks taksofirmade omanike ettepanekud käimasoleva kokkuleppeveo seaduse kohta:
2. Kui aga kokkuleppevedu peab ilmtingimata olema taksondusega 100% sarnanev teenus, siis peaksime lähtuma sellest, millised on ühiskonna ootused taksondusele. Juhi tausta kontroll, liiklusrikkumiste puudumine, krim tausta puudumine, auto tehniline korrasolek jms peaks jääma siiski riigi või KOVide huviobjektiks, kuna tavainimene ei saa autot tellides äpist enam teha vahet, kas tuleb ametlik või mitteametlik juht ja seetõttu eeldab ta, et riik on elementaarse eelkontrolli teostanud. Oleks hea, kui ta siis ei peaks kahetsema, sest usaldas selles ühte tehnilist platvormi (äppi), mida homme on meil 10-20 erinevat.
|
Mina seevastu lükkaks selle ainult ja ainult vahendaja kaela. Miks riiki koormata ja ise priielu loota? |
Keegi peab ka seda vahendajat kontrollima, muidu on nad kõik varsti nagu Q Takso, mis piltlikult öeldes vangla väravast omale "tööjõu" värbab. Et oleks vaid lolle, kes neile renti taovad või äpi puhul 20% ära annavad.
Sp on lihtsam kui KOV kohe kontrollib ja annab kas taksojuhi teenindajakaardi või kokkuleppevedajakaardi. Või siis ei anna ja äpifirma seda inimest liikvele lasta ei tohi.
Edit: ma lisan igaks juhuks juurde, et see TLV teenindajakaardi nõue tekkiski nüüd sp, et qtaksod igasugu imelikke rooli ei saaks saata - peaks jah vedaja vastutus olema, see järelvalve puudulikkuse pärast hästi ei toimi, nii et linn tahab nüüd ise üle vaadata iga taksojuhi, kes roolis on. Pmst peab ta kvalifitseeruma ka taksoveoloa kõlbulikuks, tingimused suht samad. Seni ajani võib öelda, et julge kolmandik v üle ei kvalifitseeru. Eks näis, kas nad roogitakse välja.
Nt karistusregistrit on minult taksofirmadest küsinud ainult Tallink/T24, sinna "põrsaid" ei võeta.
Ja tõesti peaks sama tegema kokkuleppevedajatega. Ärihuviga firmasid ei saa usaldada.
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
elukas
Kreisi kasutaja
![elukas elukas](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/00172d44ced5cf1fcca8c4a268947d21.gif)
liitunud: 04.11.2001
|
12.04.2016 15:11:12
|
|
|
softis kirjutas: |
mtakso kirjutas: |
Lisaks taksofirmade omanike ettepanekud käimasoleva kokkuleppeveo seaduse kohta:
2. Kui aga kokkuleppevedu peab ilmtingimata olema taksondusega 100% sarnanev teenus, siis peaksime lähtuma sellest, millised on ühiskonna ootused taksondusele. Juhi tausta kontroll, liiklusrikkumiste puudumine, krim tausta puudumine, auto tehniline korrasolek jms peaks jääma siiski riigi või KOVide huviobjektiks, kuna tavainimene ei saa autot tellides äpist enam teha vahet, kas tuleb ametlik või mitteametlik juht ja seetõttu eeldab ta, et riik on elementaarse eelkontrolli teostanud. Oleks hea, kui ta siis ei peaks kahetsema, sest usaldas selles ühte tehnilist platvormi (äppi), mida homme on meil 10-20 erinevat.
|
Mina seevastu lükkaks selle ainult ja ainult vahendaja kaela. Miks riiki koormata ja ise priielu loota? |
Vahendaja peab silmas oma huvisid, uberi näitel puudub piisavalt võimalusi seda teha, samuti ka tahe, eriti kui neile tööletahtjaid väheks jääb.
http://abc7news.com/business/uber-settles-lawsuit-over-driver-background-checks-for-$10m/1281596/
http://www.whosdrivingyou.org/rideshare-incidents
http://www.jagamismajandus.com/viewtopic.php?f=7&t=76
|
|
Kommentaarid: 147 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
2 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
mtakso
HV vaatleja
![mtakso mtakso](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/10ef0ad00be168c9aa0fa37d5e5cc47b.jpg)
liitunud: 04.09.2013
|
12.04.2016 15:48:44
|
|
|
ref kirjutas: |
mtakso, https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=9019309#9019309
Paluks kommentaari/vastust viimasele osale:
tsitaat: |
mtakso räägib siin kuidas halvad juhid eemaldatakse ja seeläbi teenuse kvaliteet paraneb... Aga mis saab halbadest klientidest? Mis on kasutajate keskmine hinne juhtide poolt (eeldaks, et alla 4.8 klient sõitma ei pääse)? Ja kuidas taxify tagab juhi turvalisuse ning ohutuse? |
P.S. teie suppordile sama küsimus esitatud, siiani vastuseta |
Jälgime halbasid kliente samuti iganädalaselt - sadu "pahasid kliente" on blokeeritud 2 aasta jooksul, sh tühitellimuste tegijad, korduvad ebaviisakalt käitumised jms.
_________________ Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee
Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
ref
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.08.2003
|
12.04.2016 15:57:08
|
|
|
mtakso, paluks vastata konkreetselt ja otse ka ülejäänud kahele küsimusele (esimesele vastatud):
1. Mis on kasutajate keskmine hinne juhtide poolt?
2. Kuidas taxify tagab juhi turvalisuse ning ohutuse?
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|