Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Bolti ja taksonduse teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 238, 239, 240  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 07.04.2016 08:47:47 Re: jep vasta tsitaadiga

cooop kirjutas:
Mingisugune litsents või luba ei taga mitte mingisugust kvaliteeti.. seda eelkõnelejatele taksojuhtidele!!! Olen Teie arvates piraat ehk rendiauto aga Teie passatid või tojootad võiks minu arust põlema panna.. Sõidan kalli ja uue autoga ja krt ära tule ütlema, et ma sitta teenust pakun, minu auto remont aastas on tunduvalt kallim kui sinu auto üldse maksab!!! Kas juba vaikselt ära ei leierda ennast siin see pidev ohkimine.. ela üle ja mine oma eluga edasi või jää jalgu ja ela oma frustratsiooni mujal välja.. Tõsiselt haletsusväärsed tohlakad


sellise IQ-ga juhid seal rendiautodes ongi vä?

Sina krdi nolk kes sa oled ilmselt vähemalt mõne kuu kinni istunud, joobes juhtumise eest trahvi maksnud, naist peksnud või muud säärast teinud ja sellepärast litsentsi ei saa, teenindad mind kui klienti? Kui ma oma telefoni autosse jätan siis on sul p*hhui ja sa müüd selle odavalt pantarisse. Sellest, kuidas kliendi kohvrit pagassi aidata pole sul aimugi, lisaks muud elementaarsed klienditeeninduse "standardid". Ainus mida sa võibolla heal päeval teha oskad on normaalselt TERE öelda. Jokkis peaga on suga tore vestelda ka, sest sa oled ilmselt ise samasugune oss nagu minagi, aga sina suudad suust iba välja ajada isegi kaine peaga.

Sinu s*tane auto on liisitud ja töötad 24 tundi päevas, et selle käula liising ära maksta. Kaelas on ilmselt veel mingi suvalise lasna kahetoalise korteri laen, alimendid ja muud võlad. Ja siis peadki rabama ja makse mitte maksma - aga kurat meie teid tahad kasutada, arstiabi tahad saada ja kindlasti ole molliraamatus ka aktiivne valitsust sõimama, et kui p*rses kõik on.

Arvate, et see teema ei lähe taxify alla? Läheb küll. Taxify - näed, milliseid te palkate? selleks ongi vaja igasuguseid LITSENTSE, VÄLJAÕPPEID, TUNNISTUSI ja muid.

Mul on plaan hakata ka keevitusjagajaid pakkuma. Suvalised jorsid tööle, minu poolt aparatuur ja keevitama.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
cascada
HV vaatleja

liitunud: 07.02.2005




sõnum 07.04.2016 09:21:10 Re: jep vasta tsitaadiga

cooop kirjutas:
Mingisugune litsents või luba ei taga mitte mingisugust kvaliteeti.. seda eelkõnelejatele taksojuhtidele!!! Olen Teie arvates piraat ehk rendiauto aga Teie passatid või tojootad võiks minu arust põlema panna.. Sõidan kalli ja uue autoga ja krt ära tule ütlema, et ma sitta teenust pakun, minu auto remont aastas on tunduvalt kallim kui sinu auto üldse maksab!!! Kas juba vaikselt ära ei leierda ennast siin see pidev ohkimine.. ela üle ja mine oma eluga edasi või jää jalgu ja ela oma frustratsiooni mujal välja.. Tõsiselt haletsusväärsed tohlakad

Kui 583€ iga kuu remondifondi panna (7000€ aasta peale) + kütus + Taxify tasud + riiklikud maksud + auto liising + muud kulud siis kas midagi kätte ka jääb?

PS. Ei ole taksojuht vaid lihtsalt huvitab kuidas sellisel juhul ausalt ära elada on võimalik.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.04.2016 09:25:42 vasta tsitaadiga

Kas te nagu üle ei pinguta veidi? Kui iga auto peale läheb aastas 7000€ remondiks, siis oleks isegi suured taksofirmad omadega pankrotis.
Kommentaarid: 691 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 533
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 07.04.2016 10:48:29 vasta tsitaadiga

Betamax kirjutas:
Kas te nagu üle ei pinguta veidi? Kui iga auto peale läheb aastas 7000€ remondiks, siis oleks isegi suured taksofirmad omadega pankrotis.


Troll liht ütles, et auto remondiks kulub enam kui siin vinguvate taksojuhtide auto maksab, umbes nii nad maksavad, kasko hinnangul isegi rohkem; loomulikult ei ole selline remondikulu reaalne summa, otstarbekam oleks siis juba remondieelarve kulutada 2012/3 Rapidi ostmiseks.


Rendib autot - rentnik peab maksma remondi/hoolduse/rehvid, kindlustuse ja rendile andja kasumi, nii et ma isegi ei taha teada, palju troll oma edeva ja laguneva saani eest pappi välja käib.

Ja Lasnaka kahetoalise laenu ta ilmselt ei maksa, esiteks ei teeni ta jagajana seda raha ja teiseks ei ole tal kodu ja eluaset vaja, tal ei ole aega seal olla. Pesta saab Statoili WC-s ja kui tahta laiata, siis lausa spordisaali või ujula saunas.

Maksudega on nii, et mitmed rendikad ja feerid jms sõlmivad juhiga pealtnäha töölepingu, min palk. Selle pealt siis kantakse ka maksud. Tegelikult küsitakse juhilt renti ja rendikuludest kaetakse autokulud, min maksukulud ja rendileandja taskuraha. Rent ja kütus makstud, siis ülejäänud kassa (kui seda oli) pistab juht taskusse.
See on veel isegi hea diil, jätab juhile võimalusi end kaitsta, kasvõi töövaidluses ja ei teki seda muret, et jääd rendi võlgu, siis hakkavad täiturid inimjahti pidama.

Liht rendikas võtta, nt Taxify renditööstusest, võib päris suure jamaga lõppeda.
Palling soovitab seda töötutele... et nad töötukassat ei koormaks. Et uberdagu või fytagu. Võtku 600 - 800 € finantskohustus, mida nad ilmselt teenindada ei jõua.

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.04.2016 11:57:54 vasta tsitaadiga

SSD kirjutas:
Ok, selle litsentsi nõude võiks tühistada (sest see on täna väga mõttetu), aga muid riigimakse uberi juhid ei maksa ju. Noh kui tahavad siis maksavad, aga kui ei taha, siis maksuameti "karvane käsi", nendeni väga ei ulatu ka.
Oot mis - kas maksuametiga just ei käi selles vallas mitte koostöö? Uberi puhul on tegu ju 100% elektroonilise platvormiga ja sularaha ei liigu mida saaks kõrvale panna.
_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
lightbluefox
HV Guru

liitunud: 30.12.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.04.2016 12:01:48 vasta tsitaadiga

Renka, üleeile sõitsin Uberiga, juht ütles jah, et kõik emta pilgu all, järgmine aasta siis tuludeklari tegemine ja maksab tulumaksu ära.
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 07.04.2016 12:57:10 vasta tsitaadiga

Ei ole EMTA pilgu all.
See oli korraks mingi mõttevälgatus, hiljem taandus asi sellele, et kes tahab, see deklareerib, kes ei taha - jumal temaga, keegi taga ajama ei hakka.
Kuulujutud väidavad, et nii fy kui uber on oma juhte rahustanud, et mingeid liigseid andmeid ei hakka liikuma.

http://uudised.err.ee/v/majandus/167e3d11-b3d6-4124-b996-95e61a3fe925/helm-jagamismajandus-pohineb-maksumoraalil - moraali ei ole, siis ei ole ka makse.

Ja eluka märkmed jagamismajanduse konverentsilt:

tsitaat:
K: Selline küsimus et kui nüüd uberi puhul tehti pretsedent, et juhid sõitsid n.ö. mustalt, ilma kurikuulsas töötajate registris olemata, et kas edaspidi on nii, et näiteks Selveri kassapidaja ei tee töölepingut, vaid ta lihtsalt istub seal kassas ja on n.ö. partner kassa-alal, maksab oma maksud ise ja tal ei ole sotsiaalseid kindlustusi ega midagi sellist, et kas see teistele aladele ka laieneb, selline suhtumine maksuameti poolt, et ei pea töölepingut tegema, nagu ka uberi omad ei teinud, aitäh.


V: (Marek Helm) Ma loodan et ajakirjandus mõistab mind õieti aga ma vastan sama mis sõna nüüd valida... (mõttepaus) sama julgelt siis kui küsimus. Et kui Eesti riigi eelarve moodustavad või toob kokku 5000 ettevõtet 90% ulatuses, veelgi enam, 75 ettevõtet maksavad 35% üldse maksutuludest ehk kuskil 95000 – 100000 ettevõtet toovad 10% .
Siis mis oleks siis kui Eesti riik ütleks et selle 10% ja 100000 ettevõtte jaoks riik ei vaja raamatupidamist, riik ei vaja maksudeklaratsioone, riik ei vaja töötamise registrit, noh põhimõtteliselt eksju me riskime ainult 10% maksutulust. Uskuge mind, kui see nii kõva usaldusmärk oleks riigi poolt, siis ma arvan et me 10%ist kasvatame kohe 15 muude tegevustega, näidates kuidas seda raha kulutatakse riigis, näidates kui oluline on see et riik ei toimi ilma maksudeta ja nii edasi. Ehk teisisõnu kas võiks olla valmis see et... et okei kui sa oled suur, siis on sul niiöelda tehnoloogia abiks suhtlemisel riigiga eksju, aga kui sa oled väike siis miks sa peaks kõike seda tegema. See on minu poolt välja öeldud visioon et Eesti riigis poleks vaja maksudeklaratsioone kehtestada väike -keskmistele ettevõtetele, see on täiesti realistlik... eks.. ja ongi kõik... Selles mõttes et minumeelest noh.. et kõik see meie tänane töötamise register ja deklaratsioon ja teema, see lahendab mingeid eelmise kümnendi teemasid kõik see on läbi aeg... Neid oli ka mingil hetkel vaja aga tegelt Eesti maksukultuur ja moraal võrreldes noh nii-öelda lõuna-euroopa riikidega, ma arvan võime väga palju julgemalt teha neid otsuseid, kus... kus tegelikult maksud laekuvad enesetunde pealt ja riik hoolitseb selle eest, nende sama 5000nde või nende 70ne eest et nad siit ära ei läheks. Kes on nende omandivorm, kuidas nende investeeringud siin püsivad, kuidas nad laienevad... sest muuga pole aega tegeleda meil on hommikul siin jutt eksju et kui Läti käib kontrollima uberitaksojuhte siis noh ma huvitaks palju siis korra ühe kontrolliga raha tuuakse eks, mul on siin sellest näd – eelmisest kuust näide kus ühe telefonikõnega üks revident suutis nigu õigel ajal helistada ja sealt ettevõttest tuli 10 miljonit. Ma küsisin uberi meeste käest et mitu aastat peaks teid kontrollima et saaks kümmet miljonit kokku koguda... Ja mis see omakorda maksaks siis... Selles mõttes et noh... et... kokkuvõtvalt et laseks lahti nendest traditsioonilistest nagu suhtlusvormidest, registrid ja deklaratsioonid ja korraks ei mõtleks et kuidas see asi võiks nagu tänapäevaselt käia... nii nagu jagamismajandus näitab... Ma loodan et ma vastasin...


See Uberi hind ei kannata sõitmist ja maksude maksmist.
Asi, mida uberdajad ei tea ega näe, on tegelik autokulu km kohta. Uberdaja, jagaja, tihti ka taksojuht võtab oma päevakassast maha kütuse ja tööde maksumuse ja arvab, et teenis midagi. See arvamus võib olla vale.

Äkki nõustute, et korraliku sõiduauto kulu on 0.2 jooksva km kohta (soetusmaksumusest hoolduse, remondi, kütuse, kindlustuse, rehvide jne rahani).
On odavamaid, on kallimaid - minu auto sõi eelmine aasta kahjuks 0.26 per km.

Uberi hind 1.9 start, 0.35km, 0.15min.

1. Uberdaja võtab tellimuse ettesõiduga 2.8km
2. Klient sõidab 4.3km ja 10min = 4.90 € müügitulu
3. Uberdaja nihutab end 3km tagasi linna poole (hot spot, ei ole mõtet 23 õhtul nt Pirita-Kosele jääda, sealt võib keegi alles 4 lennujaama tahta)

Sõideti 10.1 km e auto ise sõi 2.02 €
Uber võttis 20% e 0.98 €
EMTA tahab 20% e 0.98 €
See on kokku 3.98 €

4.9 - 3.98 = 0.92 jääb juhile, alla euro.

Ja piisab sellest, et juhti tabab autoremont, mida ta ei eelda ning ta maksabki peale selle töö eest. Aga see selgub siis kui remondiarve on nina ees. Enne ei taheta kuidagi uskuda.
EMTA-ga on ka nii, et kui kord aastas deklaris kajastuks ja siis korraga maksta tuleb - juhtidel ei ole seda raha alles ega kõrvale pandud, saame hulga ajatatud maksegraafikuga maksuvõlglasi juurde.

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lightbluefox
HV Guru

liitunud: 30.12.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.04.2016 13:31:59 vasta tsitaadiga

Ehk ta siis liialdas, aga tundus, et oli sellega arvestanud, et tulumaksu aeg tuleb.
Ääremärkusena lisan, et kui maksud on ajatatud, pole sa maksuvõlglane, samuti nagu sa pole pangavõlglane kui sa korraga oma eluasemelaenu ära ei maksa, osamakseid tuleb tasuta, siis kõik OK.
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukas
Kreisi kasutaja
elukas

liitunud: 04.11.2001




sõnum 08.04.2016 21:05:09 vasta tsitaadiga

Kirjutan siia, sest siin sellealane arutelu + kaudselt seondub ka taxifyga

Soome kohtus said 2 Uberi autojuht trahvi + illegaalse tulu konfiskeerimine. Kohut ootamas on neid veel hulgi. Illegaalseks loeti summa mis jäi autojuhile peale uberi oma osa kättesaamist. Kohus ei olnud nõus sealt kütusekulusid jms. maha arvestama, sest need kulud olid tehtud ebaseadusliku teo toimepanekuks.
Esimene sai trahvi 150.- + 12250 euro konfiskeerime ja teise trahv 400.- + 3000 euro konfiskeerimine.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016040721378688_uu.shtml
http://www.hs.fi/kotimaa/a1460084319199
Kommentaarid: 147 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 11.04.2016 11:51:08 vasta tsitaadiga

Äkki pakub kellelegi huvi: Taxify tegi FB-sse juhtide foorumi.

https://www.facebook.com/groups/958332557607427/

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
wisemile
HV vaatleja

liitunud: 05.11.2015




sõnum 11.04.2016 12:26:46 vasta tsitaadiga

Annan ka siin foormus teada, et juba paari nädala pärast tuleb Wisemile avalikuks oma taksofunktsionaalsusega, mis on juhtide jaoks täiesti tasuta ja ilma vahendustasudeta kasutamiseks!
Eelregistreerumina ja täpsem info Wisemile veebis: http://www.wisemile.ee/et/takso_eelregistreerimine

Uurige ise lähemalt!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.04.2016 12:28:55 vasta tsitaadiga

Peaks tõesti eraldi taksonduse (või veel parem jagamismajanduse) foorumi looma, koos vastavate teemadega.
_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mufferino
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.09.2013




sõnum 11.04.2016 12:33:04 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
Peaks tõesti eraldi taksonduse (või veel parem jagamismajanduse) foorumi looma, koos vastavate teemadega.

igati väärt idee thumbs_up.gif beer_yum.gif
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pppd
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.06.2004




sõnum 11.04.2016 12:33:34 vasta tsitaadiga

pigem tõsta kõik ühte suurde teemasse kokku, nagunii on kokku väga palju ühist, praegugi käib põhijutt just siin teemas, teised teemad kiratsevad täiega.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hippokrates
HV kasutaja

liitunud: 13.12.2012




sõnum 11.04.2016 12:40:33 vasta tsitaadiga

crackpot kirjutas:
Äkki pakub kellelegi huvi: Taxify tegi FB-sse juhtide foorumi.

https://www.facebook.com/groups/958332557607427/

Miks küll kodanik Raave oma nime Facebookis korrektselt ei mõista kirjutada?

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 12.04.2016 08:17:12 vasta tsitaadiga

hippokrates kirjutas:
crackpot kirjutas:
Äkki pakub kellelegi huvi: Taxify tegi FB-sse juhtide foorumi.

https://www.facebook.com/groups/958332557607427/

Miks küll kodanik Raave oma nime Facebookis korrektselt ei mõista kirjutada?

Spoiler Spoiler Spoiler


Nimi nimeks, tegi ehk näpuka ja vaatas, et ilus sai.

Peaasi, et Henrk lõpuks Taxifyst "blokki" ei saa, nõustudes, et jagamine raha sisse ei too ja soovitades sõita linnaõhu puhtuse pärast; sammuke veel ja jõuame ka selleni, et seda tuleb enese kaasfinantseerimisel ja missioonist teha. Fy saab raha, klient odavalt sõita ning juht heategijana parema une.

Tundub, et fy "teeb uberit" - Drivr äppide kasutajatele valeväljakutseid, et teaks, keda blokkida konkurendi äpi kasutamise eest.
Ei tea, millisel hetkel nad julgevad riskida taksojuhtidele ultimaatumi esitamisega, et firmast ja Taxigost (Drivr-ist Eestis suuremast ja ohtlikumast konkurendist) tuleks loobuda; praegu võiks selline ähvardus suure osa taksode kaotamisega lõppeda, aga ka piraatide eelistamine on juba must-valgel välja öeldud. Henrk parandas seda postitust, algul oli, et Taxify tahab rohkem teenida (pira 20%), hiljem moondus see "paremat kvaliteeti pakkuda" lauseks.

Äpimajanduse ajastu - üks start up saab enneolematu voli inimeste töö, sissetuleku ja eluga mängida ning manipuleerida. Seda suures osas ebaseaduslikul pinnal laveerides (sh "konkurendi juures töötamise keeld"), valetades ning mitmel viisil õigusaktidega vastuolus olevast majandustegevusest müügitulu korjates.
Hämmastav.

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mtakso
HV vaatleja
mtakso

liitunud: 04.09.2013




sõnum 12.04.2016 12:13:12 vasta tsitaadiga

Kliendid ja tänased taksojuhid on mures, et kas tänased ja uued turuletulevad kokkuleppevedu vahendavad platformid tagavad autojuhtide piisava kvaliteedi?
Riigikogu kaalub kvaliteediga seotud nõuete kirjeldamise seaduses.

Samas loos kommenteerib EMTA juht maksude maksmise teemat.

http://uudised.tv3.ee/eesti/uudis/2016/04/11/riik-plaanib-kehtestada-seaduslikud-nouded-uberi-taxify-ja-teistele-taolistele-kokkuleppevedude-eraisikutest-juhtidele/

Lisaks taksofirmade omanike ettepanekud käimasoleva kokkuleppeveo seaduse kohta:

Kuigi üldine seisukoht on, et oluline on võrdsus sama teenuse puhul kõiges, on tõepoolest oluline ka see, kas ühised nõuded on suuremad või väiksemad.
1. Meie soovitus oleks lihtne: reguleerida kokkuleppeveod vaid sõidujagamise kitsamas tähenduses ehk nii, et „sõidujagaja saaks olla vaid eraisik, kes teatab läbi äpi, vm oma sõidu algus ja lõpp-punkti, väljumise aja, vabade kohtade arvu ja hinna ühele kohale (mis ei tohiks olla kõrgem kui 50% antud vahemaa läbimiseks kuluv keskmine kütusekulu)“ selliselt määratledes jõuame lähemale eesmärgile ja välistama FIEdest taksojuhtide massilise ümberkehastumise sõidujagajateks. Kui saame kokkuleppeveod selliselt määratletud, siis kaob otsene oht taksondusele ja siis pole ka vaja muid kriipse tõmmata. Samas annaks see võimaluse tõepoolest maakohtades ja pikkade vahemaade puhul jagada sõidukulusid ametlikult.

2. Kui aga kokkuleppevedu peab ilmtingimata olema taksondusega 100% sarnanev teenus, siis peaksime lähtuma sellest, millised on ühiskonna ootused taksondusele. Juhi tausta kontroll, liiklusrikkumiste puudumine, krim tausta puudumine, auto tehniline korrasolek jms peaks jääma siiski riigi või KOVide huviobjektiks, kuna tavainimene ei saa autot tellides äpist enam teha vahet, kas tuleb ametlik või mitteametlik juht ja seetõttu eeldab ta, et riik on elementaarse eelkontrolli teostanud. Oleks hea, kui ta siis ei peaks kahetsema, sest usaldas selles ühte tehnilist platvormi (äppi), mida homme on meil 10-20 erinevat.

3. Üheks sõidujagamise sisuliseks eristamiseks taksondusest on ka lihtne viis: määratleda ühe juhi maksimaalne sõitude arv päevas, nädalas või kuus selliselt, et see ei motiveeriks sinna alla minema kutselisi juhte. Näiteks 2 sõitu päevas, 10 nädalas, jne. Selleks, et see toimiks, peaks äpp automaatselt registreerima kõik kokkuleppesõidud (koht aeg) ja nende osas riiklikule kontrollorganile jooksva ligipääsu neile andmetele tagama. Kes sõidab rohkem, saab trahvi ja kaotab õiguse kokkuleppevedudeks. Alati saab edasi minna ja hakata taksojuhiks.

4. Viimasena: kuna täna näevad paljud nn kokkuleppeveos kontrollimatut võimalust maksudest kõrvale hoides taksot sõita, tuleks kokkuleppeveo eeldusena siiski sõnastada mingi elementaarne äppide poolt tagatud kontrollitav nõue. Näiteks, et iga kokkuleppevedu saab äpi poolt automaatselt registreeritud (algus ja lõpp aeg ja koht) ja peegeldatud riigile. Taksofirmad on oma äppidega selliseks koostööks kohe valmis, kuid see eeldab sama kohustust kõigile võrdselt. Kui suudavad selle süsteemi töötamist riigile näidata ja saavad loa, siis tere tulemast.

_________________
Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee

Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com


viimati muutis mtakso 12.04.2016 13:06:27, muudetud 3 korda
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
jkddp
HV veteran
jkddp

liitunud: 22.12.2004




sõnum 12.04.2016 12:14:49 vasta tsitaadiga

ma juba muigates ootan, millal mõni äpikirjutaja hammustab koodist korralikult läbi ja nagu naksti saab masteräpist valida kõikide kasutavate äppide seast lähima takso ja selle ära tellida. Pean silmas just mitte vahendus äpist vaid suunavast - sinna teenuse osutajale kuhu vaja.
_________________
Kui vaja joonistada/saagida/hööveldada midagi, võib alati küsida thumbs_up.gif
Kommentaarid: 64 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukas
Kreisi kasutaja
elukas

liitunud: 04.11.2001




sõnum 12.04.2016 13:00:21 vasta tsitaadiga

TV3 uudistest kõrvallõik, kus Kalle Palling seletab et taksojuhtidega ei peagi rääkima, on palju humoorikam.
http://uudised.tv3.ee/eesti/uudis/2016/04/12/kalle-palling-taksojuhiga-ei-peagi-raakima

Maksuameti Juhi Marek Helm kohta on tõsine kahtlus, et on ka ära ostetud, lisaks Reformierakonnale. Sest see ei ole normaalne, kuidas ta uberile Eesti seadusi ei kohenda ja uberi propagandat teeb.
Ehk siis seadusejärgselt peaksid uberi eraisikutest autojuhid olema ametlikult tööl, see nn." eraisikust partnerid" tähendab tegelikult mustalt töötamist, säästab uberile tõõjõumakseid, jatab töötajad ilma oma õigustest ja aitab seega uberil nendega manipuleerida.
Lisaks on uber kurikuulus oma maksudega skeemitamise poolest, mis otsapidi jõuab välja Bermuuda maksuparadiisi. Lähemalt saab uberi maksudest kõrvalehiilimisest lugeda siit: http://www.jagamismajandus.com/viewtopic.php?f=3&t=69
Ka kasutatakse ilma tasulise sõitjateveo loata sõidukeid ja autojuhte, kellede kohta info maksuametisse ei jõua. Kui näitleja Seljamaa välja arvata icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 147 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 12.04.2016 13:14:59 vasta tsitaadiga

mtakso kirjutas:

Lisaks taksofirmade omanike ettepanekud käimasoleva kokkuleppeveo seaduse kohta:

2. Kui aga kokkuleppevedu peab ilmtingimata olema taksondusega 100% sarnanev teenus, siis peaksime lähtuma sellest, millised on ühiskonna ootused taksondusele. Juhi tausta kontroll, liiklusrikkumiste puudumine, krim tausta puudumine, auto tehniline korrasolek jms peaks jääma siiski riigi või KOVide huviobjektiks, kuna tavainimene ei saa autot tellides äpist enam teha vahet, kas tuleb ametlik või mitteametlik juht ja seetõttu eeldab ta, et riik on elementaarse eelkontrolli teostanud. Oleks hea, kui ta siis ei peaks kahetsema, sest usaldas selles ühte tehnilist platvormi (äppi), mida homme on meil 10-20 erinevat.


Mina seevastu lükkaks selle ainult ja ainult vahendaja kaela. Miks riiki koormata ja ise priielu loota?

_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ref
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.08.2003




sõnum 12.04.2016 13:58:02 vasta tsitaadiga

mtakso, https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=9019309#9019309
Paluks kommentaari/vastust viimasele osale:
tsitaat:
mtakso räägib siin kuidas halvad juhid eemaldatakse ja seeläbi teenuse kvaliteet paraneb... Aga mis saab halbadest klientidest? Mis on kasutajate keskmine hinne juhtide poolt (eeldaks, et alla 4.8 klient sõitma ei pääse)? Ja kuidas taxify tagab juhi turvalisuse ning ohutuse?


P.S. teie suppordile sama küsimus esitatud, siiani vastuseta
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crackpot
HV kasutaja
crackpot

liitunud: 04.11.2015




sõnum 12.04.2016 14:39:18 vasta tsitaadiga

softis kirjutas:
mtakso kirjutas:

Lisaks taksofirmade omanike ettepanekud käimasoleva kokkuleppeveo seaduse kohta:

2. Kui aga kokkuleppevedu peab ilmtingimata olema taksondusega 100% sarnanev teenus, siis peaksime lähtuma sellest, millised on ühiskonna ootused taksondusele. Juhi tausta kontroll, liiklusrikkumiste puudumine, krim tausta puudumine, auto tehniline korrasolek jms peaks jääma siiski riigi või KOVide huviobjektiks, kuna tavainimene ei saa autot tellides äpist enam teha vahet, kas tuleb ametlik või mitteametlik juht ja seetõttu eeldab ta, et riik on elementaarse eelkontrolli teostanud. Oleks hea, kui ta siis ei peaks kahetsema, sest usaldas selles ühte tehnilist platvormi (äppi), mida homme on meil 10-20 erinevat.


Mina seevastu lükkaks selle ainult ja ainult vahendaja kaela. Miks riiki koormata ja ise priielu loota?


Keegi peab ka seda vahendajat kontrollima, muidu on nad kõik varsti nagu Q Takso, mis piltlikult öeldes vangla väravast omale "tööjõu" värbab. Et oleks vaid lolle, kes neile renti taovad või äpi puhul 20% ära annavad.

Sp on lihtsam kui KOV kohe kontrollib ja annab kas taksojuhi teenindajakaardi või kokkuleppevedajakaardi. Või siis ei anna ja äpifirma seda inimest liikvele lasta ei tohi.

Edit: ma lisan igaks juhuks juurde, et see TLV teenindajakaardi nõue tekkiski nüüd sp, et qtaksod igasugu imelikke rooli ei saaks saata - peaks jah vedaja vastutus olema, see järelvalve puudulikkuse pärast hästi ei toimi, nii et linn tahab nüüd ise üle vaadata iga taksojuhi, kes roolis on. Pmst peab ta kvalifitseeruma ka taksoveoloa kõlbulikuks, tingimused suht samad. Seni ajani võib öelda, et julge kolmandik v üle ei kvalifitseeru. Eks näis, kas nad roogitakse välja.
Nt karistusregistrit on minult taksofirmadest küsinud ainult Tallink/T24, sinna "põrsaid" ei võeta.
Ja tõesti peaks sama tegema kokkuleppevedajatega. Ärihuviga firmasid ei saa usaldada.

_________________
I´m so uber this...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukas
Kreisi kasutaja
elukas

liitunud: 04.11.2001




sõnum 12.04.2016 15:11:12 vasta tsitaadiga

softis kirjutas:
mtakso kirjutas:

Lisaks taksofirmade omanike ettepanekud käimasoleva kokkuleppeveo seaduse kohta:

2. Kui aga kokkuleppevedu peab ilmtingimata olema taksondusega 100% sarnanev teenus, siis peaksime lähtuma sellest, millised on ühiskonna ootused taksondusele. Juhi tausta kontroll, liiklusrikkumiste puudumine, krim tausta puudumine, auto tehniline korrasolek jms peaks jääma siiski riigi või KOVide huviobjektiks, kuna tavainimene ei saa autot tellides äpist enam teha vahet, kas tuleb ametlik või mitteametlik juht ja seetõttu eeldab ta, et riik on elementaarse eelkontrolli teostanud. Oleks hea, kui ta siis ei peaks kahetsema, sest usaldas selles ühte tehnilist platvormi (äppi), mida homme on meil 10-20 erinevat.


Mina seevastu lükkaks selle ainult ja ainult vahendaja kaela. Miks riiki koormata ja ise priielu loota?



Vahendaja peab silmas oma huvisid, uberi näitel puudub piisavalt võimalusi seda teha, samuti ka tahe, eriti kui neile tööletahtjaid väheks jääb.
http://abc7news.com/business/uber-settles-lawsuit-over-driver-background-checks-for-$10m/1281596/
http://www.whosdrivingyou.org/rideshare-incidents
http://www.jagamismajandus.com/viewtopic.php?f=7&t=76
Kommentaarid: 147 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mtakso
HV vaatleja
mtakso

liitunud: 04.09.2013




sõnum 12.04.2016 15:48:44 vasta tsitaadiga

ref kirjutas:
mtakso, https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=9019309#9019309
Paluks kommentaari/vastust viimasele osale:
tsitaat:
mtakso räägib siin kuidas halvad juhid eemaldatakse ja seeläbi teenuse kvaliteet paraneb... Aga mis saab halbadest klientidest? Mis on kasutajate keskmine hinne juhtide poolt (eeldaks, et alla 4.8 klient sõitma ei pääse)? Ja kuidas taxify tagab juhi turvalisuse ning ohutuse?


P.S. teie suppordile sama küsimus esitatud, siiani vastuseta


Jälgime halbasid kliente samuti iganädalaselt - sadu "pahasid kliente" on blokeeritud 2 aasta jooksul, sh tühitellimuste tegijad, korduvad ebaviisakalt käitumised jms.

_________________
Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee

Linnade vahel leiad sõite Hoppiga http://gethopp.com
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
ref
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.08.2003




sõnum 12.04.2016 15:57:08 vasta tsitaadiga

mtakso, paluks vastata konkreetselt ja otse ka ülejäänud kahele küsimusele (esimesele vastatud):
1. Mis on kasutajate keskmine hinne juhtide poolt?
2. Kuidas taxify tagab juhi turvalisuse ning ohutuse?
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Bolti ja taksonduse teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 238, 239, 240  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.