Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Taavi_R
HV Guru

liitunud: 30.09.2002
|
|
Kommentaarid: 183 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
3 :: |
163 |
|
tagasi üles |
|
 |
Volthezz
HV kasutaja
liitunud: 11.02.2004
|
17.03.2004 20:01:13
|
|
|
Businesia ja narkomängu segu + veel midagi huvitavat siis oleks vägev supp erinevate lisanditega.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
pang
HV veteran
liitunud: 14.05.2003
|
17.03.2004 20:08:55
|
|
|
pots4t4j4 kirjutas: |
ja mina võin mängu testida  |
kui see väga raske ei ole, siis võin mina ka testijarollis
olla
|
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
 |
daman
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.11.2001
|
18.03.2004 11:08:59
|
|
|
Reimo005 kirjutas: |
Räägime ikka eesti piires esialu. Minuteada pole eesti keegi veel mängu valmis teinud kui pole kordagi kokku saanud. Aga see ei tähenda veel seda et ei oleks võimalik. Kõik on võimalik kui ainult tegijaid leidub  |
Seal kambas on muuseas ka eesti tegija. Selle pärast veel eriti sobiv näide
_________________ Täna on see homme, mida sa eile kartsid. |
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
Volthezz
HV kasutaja
liitunud: 11.02.2004
|
20.03.2004 21:44:25
|
|
|
Uus idee, pornotööstuslik mäng võiks olla .
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ohohh
Kreisi kasutaja

liitunud: 13.09.2003
|
21.03.2004 16:56:53
|
|
|
Tehke 2D pealtvaates "Marko Märtin Ralli"
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
4rvut
HV kasutaja
liitunud: 11.01.2003
|
22.03.2004 04:25:05
|
|
|
Volthezz kirjutas: |
Uus idee, pornotööstuslik mäng võiks olla . |
pakun, et selline mäng nüüdses ühiskonnas leiaks palju turgu kuna nõudlus selliste asjade tarvis ainult kasvab.
_________________ O: a-open supertower h600A küljekaane võtta privas ühendust! |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
metz
HV vaatleja

liitunud: 29.09.2003
|
23.03.2004 12:33:54
|
|
|
mängu teha on küll huvitav olen isegi kergemaid projekte teinud enamasti küll javas kuid alati jääb löpp tegemata sest siis pole enam huvitav aga muidu java sobib mängu tegemiseks ülihästi
|
|
tagasi üles |
|
 |
AMD
HV veteran

liitunud: 29.07.2003
|
23.03.2004 14:43:06
|
|
|
tsitaat: |
Tehke 2D pealtvaates "Marko Märtin Ralli"
|
3D ikka
_________________ From now on, the forum is owned by AMD.That means that you are NO LONGER allowed to talk about, or even mention *ntel. |
|
Kommentaarid: 335 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
145 :: |
3 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
marxb
HV vaatleja
liitunud: 25.10.2002
|
23.03.2004 15:16:51
|
|
|
Mis selle ettevõtmise point on?
kas:
1. üks hea asi (mäng) luua - au ja kiitust koguda?
2. kuna teil kogemusi pole (vist) siis tarkvara projekti/progemise kogemust saada?
3. õnnestumise korral ka pappi teenida?
kui kõik need kolm punkti on eesmärgiks siis soovitaksin küll midagi muud teha, kui arvutimäng.
tänapäeva õnnestumise trendikad eeldused on : internet, community - suur kasutajate hulk, kasulik/ vajalik teenus (hea oleks kui on uudene või konkurent viletsamale teenusele), väga hea idee.
3D Mängu võib ju teha, kuid et selle midagi välja ka tuleks on vaja väga palju teadmisi.
Mängutööstuses on suur hulk standardeid ja tehnoloogiaid - kui need suudate omandada siis on tehniliselt asi väga lihtne - vaja on ainult hed ideed, head mängu sisu.
Praegu toodetakse tuhandeid häid mänge - kuid vaid vähesed saavad au ja kiituse osaliseks. Seal loeb vaid hea idee, sest tehnoloogiliselt on enamus mängud OK
PS. oli lihtsalt vaba aega ja avaldsin oma hetke emotsioonidel põhinevat arvamust, teemasse rohkem süveneda pole aga pole aega.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
23.03.2004 16:33:39
|
|
|
Selles on ülalkõnelejal õigus, et pappi pole mänge tehes lihtne teenida, kuigi mängutööstuse käive ületab tunduvalt filmitööstuse oma.
Ma oletan, et kõik algajad, kes soovivad tõsimeeli siin mingit mängu tegema hakata, ei ole ainult raha peale väljas, sest olgem ausad, seda on pea võimatu teenida mänge tehes, eriti algajatel.
Kuid siiski, kui raha pole peaeesmärk, siis mäng võib olla just ideaalne projekt, mida teha, sest on vähemalt mingil määral ka tegijale huvitav.
tsitaat: |
3D Mängu võib ju teha, kuid et selle midagi välja ka tuleks on vaja väga palju teadmisi
|
3D jaoks küll, kuid mitte väga palju. Kõik oleneb mida mängult saada tahetakse. Tegelikult polegi lihtsamat sorti mänge eriti keeruline teha. Näiteks ma eespool kirjutasin, et tegin x-comi laadset graafikamootorit. Ma tean küll ,et see pole veel kaugelti mäng, kuid kui arvestada, et ma hakkasin seda tegema ühel kenal augustikuu esmaspäeval(omamata mitte mingeid eelteadmisi c/c++/allegrost) ning originaaliga pea äravahetamiseni sarnase kuid vägagi dünaamilise värgi sain valmis sama nädala lõpuks, siis tehke ise omad järeldused. Kui ikka midagi väga tahta ja viitsimist on siis on kõik võimalik.
Minu tolleaegsed eelteadmised olid umbes nii suured, et oskasin pascalis get/putimagega animatsioone teha ja arvasin et olen osav
Tegelikult on pealtnäha sisukat ja keerulist pea alati asja võimalik teha vägagi lihtsate vahenditega.
|
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
dynamic
HV kasutaja

liitunud: 02.12.2001
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ohohh
Kreisi kasutaja

liitunud: 13.09.2003
|
03.04.2004 16:43:55
|
|
|
OpenTTD on palju parem, kui tavaline TTD! Just selleks, et ma saan akna suurust venitada
Aga, kas OpenTTD's on suurendatud maksimaalsete objektide arvu? Tavalises Tycoonis häiris just see, et kusagil seitsmekümnendatel ütleb, et rohkem enam ei saa midagi ehitada
Mulle hullult meeldib teha hästi keerulisi raudteede süsteeme ja sinna metsikus koguses ronge sõitma panna. Süsteem peab olema nii keeruline, et need tohutud rongikogused ummikusse ei jookseks.(Kõik raudteed, mis minu firmal on on omavahel ühendatud - jama on siis mudugi see, et väga tüütu on raudteesid välja vahetada, kui uus liik tuleb)
Ükskord ma proovisin TTD'd võrgus mängida. Siis tuli see piirang eriti ruttu ette. Minu arust võiks seda maks vagunite arv umbes 10 korrutada
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
dynamic
HV kasutaja

liitunud: 02.12.2001
|
03.04.2004 21:33:29
|
|
|
selles ongi vaba tarkvara ilu ... võta kood ette ja tee ära! muidu OpenTTD 'ametlik' foorum peaks olema siin; seal on ka selline thread nagu 'wants list' (kergema vastupanu teed minek).
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
v2hja
HV Guru

liitunud: 14.03.2003
|
05.04.2004 21:13:49
|
|
|
a tehke mõni UT mod
$1,000,000 võite saada
_________________ www.ninjatune.net
RIP Monkey Radio
viimati muutis v2hja 07.04.2004 18:05:02, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
ekskavaator
HV kasutaja

liitunud: 02.12.2002
|
07.04.2004 16:34:55
|
|
|
ma tegin punnitamisemängu möödunud nädalavahetusel (teadagi, ruudulises vihikus... maade piiramine võimistandongi). allegro ja c ilmselt siis. ükskord tegin õlletäpikese mängu ka.
siukest mängu nagu soldats teate? mingi liero moodi, aga shefim ja värk. selline open source mäng võiks olla. ma mängiks.
_________________ param-paraa |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
NeWbIe
HV vaatleja
liitunud: 29.07.2003
|
07.04.2004 22:14:02
|
|
|
Teil ju jutt 3D m2ngust. Mina v]iks siis ju vajalikud 3d modelid teha ja muud taolist, kui progremine just eriti h'sti v'lja ei tule aga modelid nojah, mis arvate
_________________ ???? |
|
tagasi üles |
|
 |
rasmusx
HV kasutaja
liitunud: 19.10.2003
|
08.04.2004 07:10:42
|
|
|
Idee on päris huvitav. Aga proovige see ka valmis teha. Endast vist eriti kasu kahjuks ei ole (ainult perli oskan ja seda ka vähe). Kui siis ainult webmaster or smt (php ja mysql )
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Reimo005
HV kasutaja

liitunud: 04.02.2003
|
08.04.2004 17:12:21
|
|
|
modeleerija koht oli kinni aga.... Sellega on nüüd selline asi et et et... vot kes hakkab mootorit kirjama? Või ostate kusagilt mootori... :O .Hmm aga ma kahteln et asi nii kaugele üldse jõuab see nõuab tohutut tööd (koostööd). Suvel mingi laagri moodi asi kus kõik kutid kokku koguda ja hakata mängu tegema
Mina arvan siiski et see mängu tegemine jääbki ainult siin arutamise tasemele.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
NeWbIe
HV vaatleja
liitunud: 29.07.2003
|
09.04.2004 20:15:33
|
|
|
hmm... Ma arvan, et m2ngu tegemiseks l2heks vaja ikka rohkem kui yhte/kahte modeleerijat. Ma tean mis tunne on yksi m2ngu jaoks modeleid valmistada. Mida rohkem seda kiiremini modelid valmis saavad.
_________________ ???? |
|
tagasi üles |
|
 |
MatrixMan
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.12.2003
|
09.04.2004 20:19:05
|
|
|
Kas mingis FPS'st jutt või mõni muu, olen blueprintide järgi paar autot valmis teinud
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
Reimo005
HV kasutaja

liitunud: 04.02.2003
|
10.04.2004 10:27:14
|
|
|
NeWbIe kirjutas: |
hmm... Ma arvan, et m2ngu tegemiseks l2heks vaja ikka rohkem kui yhte/kahte modeleerijat. Ma tean mis tunne on yksi m2ngu jaoks modeleid valmistada. Mida rohkem seda kiiremini modelid valmis saavad. |
Ei no seda küll jah... selles on sul õigus aga kas see sellest ei sõltu mis progega modeleid tehakse. Ise tegelen Mayaga.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
NeWbIe
HV vaatleja
liitunud: 29.07.2003
|
10.04.2004 14:06:30
|
|
|
Mitte eriti... Ma arvan, et Mayaga tehtud tööd saab exportida .3ds lõpulisteks ja vastupidi. Sellest küll probleeme ei peaks tulema
_________________ ???? |
|
tagasi üles |
|
 |
ekskavaator
HV kasutaja

liitunud: 02.12.2002
|
11.04.2004 17:23:32
|
|
|
ma ei tea, äkki võiks kõik kes tahaks teha, kunagi #hinnavaatlus.ee's kokku saada ja mingi kanali teha ja asja arutada. et mingi paari päeva pärast, et kõik kes asjast huvitatud olid jõuaks nagu märgata, ja värki.
_________________ param-paraa |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Reimo005
HV kasutaja

liitunud: 04.02.2003
|
11.04.2004 18:09:50
|
|
|
Pakuks välja mingi nädalalõpu päeva et siis järgmine nädal Laupäeva ja Pühapäeva õhtul. Siis kahel päeva õhtul saavad vast kõik aega. Ühes foorumis see toimis loodame et siin ka. Muidugi siis taheti midagi muud teha aga saadi ka kokku jutukas.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
|