02.04.2016 09:03:50
Tesla uus elektriauto Model 3 on Nissan Leafist populaarsem
Eesti aja järgi eile varahommikul esitles Tesla Motors enda uut seni soodsaimat elektriautot Model 3. Päev enne auto esitlemist alustas Tesla auto eeltellimuste vastuvõtmist. Kui Model 3 esitluse ajal teatas ettevõtte tegevjuht Elon Musk, et ilma autot nägemata on seda eeltellitud juba 115 000 tükki, siis praeguseks on see näitaja tublisti kasvanud. Praeguse seisuga on autot eeltellitud üle 232 000 ühiku.
Loe edasi Kiibist _________________ Varsti on meil kõigil kiip sees
Mille järgi ta populaarsem on, eeltellimusi võib ju palju olla aga kliendini pole sealt midagi kätte jõudnud, samas Nissan Leafist on juba üle 200000 teedel sõitmas ja selle aja peale kui need Model 3 masinad kliendini jõuavad on Nissan Leafist teedel sõitmas juba üle poole miljoni. _________________ CPU Power (Watt) Protsessorite voolutarve Pentium D 805 (4.1GHz) Full Load 474W
Mille järgi ta populaarsem on, eeltellimusi võib ju palju olla aga kliendini pole sealt midagi kätte jõudnud, samas Nissan Leafist on juba üle 200000 teedel sõitmas ja selle aja peale kui need Model 3 masinad kliendini jõuavad on Nissan Leafist teedel sõitmas juba üle poole miljoni.
Ütleme et eeltellimusi + kättetoimetatute summa. Leaf on olnud siiamaani sundvalik kui vaja keskklassi elektriautot. Arvan et $35k eest on Leaf-i väga raske pähe määrida Model 3 kõrval.
Leafi pidamiskulud on palju soodsamad kui Teslal. Nissanil on iga nurga peal olemas margiesindus võrreldes Teslaga. Linnainimesel pole väga vahet kas saab sõita lubatud 300km või 100km, tavalise poeskäiguga on juba aku laetud. _________________ Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes.
Mille järgi ta populaarsem on, eeltellimusi võib ju palju olla aga kliendini pole sealt midagi kätte jõudnud, samas Nissan Leafist on juba üle 200000 teedel sõitmas ja selle aja peale kui need Model 3 masinad kliendini jõuavad on Nissan Leafist teedel sõitmas juba üle poole miljoni.
Ütleme et eeltellimusi + kättetoimetatute summa. Leaf on olnud siiamaani sundvalik kui vaja keskklassi elektriautot. Arvan et $35k eest on Leaf-i väga raske pähe määrida Model 3 kõrval.
Ja olgem ausad, Leaf on lihtsalt inetu part. Model 3 vähemalt on sõiduki nime vääriline.
... Leaf on lihtsalt inetu part. Model 3 vähemalt on sõiduki nime vääriline.
Hea, et tähele panu sellele juhtisid, jäin teema alguses olevat pilti vaatama ja tõesti Tesla Model 3 on pardi nägu pähe tehtud, mokad ka veel ette. _________________ CPU Power (Watt) Protsessorite voolutarve Pentium D 805 (4.1GHz) Full Load 474W
Miks peaks Leafi omanikel nutumaik suus olema? Oluliselt paremat elektrikat sama raha eest ju hetkel polegi ja ilmselt tuleb Leaf 2 Euroopasse 2017 - ~2a enne kui meie siin Model 3 näppida saame. Opel Ampera-e (Bolt EV), saab ilmselt sama saatuse osaks mis Ampera (Volt) - kirves hind tänu impordile ja ükski müügimees ega teenindus temast midagi ei tea sest on tegelikult Chevy tehasest Michiganist.
Ehk Leafi omanikud pakun et ajastavadki, et 2019-2020 liising lõppeks ja M3 peale üle minna kui just diehard Nissani fännid pole. Juba Superchargerite ja tarkvara pärast.
... Leafi omanikud pakun et ajastavadki, et 2019-2020 liising lõppeks ja M3 peale üle minna kui just diehard Nissani fännid pole. Juba Superchargerite ja tarkvara pärast..
2019-2020 aastal on elektriautote pakkujaid niivõrd palju, et seda Tesla Model 3 ei ihalda enam keegi, muidugi kui hind sellel nii madalaks langenud pole mis ostma seda meelitaks. _________________ CPU Power (Watt) Protsessorite voolutarve Pentium D 805 (4.1GHz) Full Load 474W
2019-2020 aastal on elektriautote pakkujaid niivõrd palju, et seda Tesla Model 3 ei ihalda enam keegi, muidugi kui hind sellel nii madalaks langenud pole mis ostma seda meelitaks.
Ma ei näe et keegi peale GMi ja Nissani selles suunas olulisel määral raha panustaks. VAG grupi pudrumäed kohe kohe tulevad ja siis kui peaks saabuma siis on jutt juba järgmisest pudrumägedest. Keegi peale Barra, Ghosni ja Muski ei usugi realselt elektrikatesse. Sa arvad, et sellegipoolest teevad tõsiselt võetavaid sõidukeid suurtes kogustes? Kõik teised, sh BMW kes üsnagi innovaatilisi i3 ja i8 toodavad, teevad seda sellepärast, et keskkonna nõuded neid tagant surgivad ja et vähegi modernsed paista.
EDIT:
Ja mis akusid puudutab siis on LG ainuke kes natukenegi selles suunas liigub aga elusees ei panusta sellises suurusjärgus nagu Tesla Gigafactory. Kust tulevad siis need masstootmise sõidukid kui GM ja Nissan juba peavad jagama ühte piiratud võimsusega tarnijat?
EDIT2:
Lisaks Tesla Apple stiilis kasutajakogemusele (mida tõestab ülikõrge rahulolu indeks vaatamata sellele, et vigu neil esineb palju) on neil Supercharger millele ei ole mingit konkurentsi isegi silmapiiril mitte. CCS on teoorias kuni 170kW aga see nõuab topeltpingega akupakke mida keegi ei taha sest 850V on palju raskem turvaliseks teha. Tesla jääb mõnda aega ainukesest elektrikaks millega saab vähegi mõistlikke (osa)riikidevahelisi sõite teha.
viimati muutis scrapper 03.04.2016 12:35:55, muudetud 1 kord
google mässab juba ammu isesõitvate autotega, küll sealt ükskord ka masstoodangut tulema hakkab, ise panustaks muidugi VAG grupi peale ja muidugi Ford on teine suur tulija _________________ CPU Power (Watt) Protsessorite voolutarve Pentium D 805 (4.1GHz) Full Load 474W
Kuigi eks see ole selline kuulujutu tasemel asi ja ajakavast ega plaanidest ei tea keegi miskit.
Tõsi, Apple'i eelised on ülikõrge brändiusaldus ja metsik metsik rahakott. Nad võiks terve Eesti koos kõigega ära osta kui tahavad. aga ikkagi - Kui sul on 100kW+ aku ja sa tahad reisida, kus sa seda laed mõistliku ajaga? Kas Apple oleks nõus Teslaga diili sõlmima Superchargeri kasutuses?
Miks on raske ilusat autot teha? Enamus elektriautod on mingid plönnid.
Spoiler
Neid on ka sisepôlemismootoriga, disain ja kontseptsioon ise on aga juba pea 20 aastat vana. _________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
google mässab juba ammu isesõitvate autotega, küll sealt ükskord ka masstoodangut tulema hakkab, ise panustaks muidugi VAG grupi peale ja muidugi Ford on teine suur tulija
Jutt käis ju elektriautodest siiski
scrapper kirjutas:
Renka kirjutas:
Apple
Kuigi eks see ole selline kuulujutu tasemel asi ja ajakavast ega plaanidest ei tea keegi miskit.
Tõsi, Apple'i eelised on ülikõrge brändiusaldus ja metsik metsik rahakott. Nad võiks terve Eesti koos kõigega ära osta kui tahavad. aga ikkagi - Kui sul on 100kW+ aku ja sa tahad reisida, kus sa seda laed mõistliku ajaga? Kas Apple oleks nõus Teslaga diili sõlmima Superchargeri kasutuses?
Sama küsimus käib ju kõigi autotootjate kohta.
Arvestades Apple vaba ressurssi ning soovi ise kogu ökosüsteemi pakkuda oma toodetele sisi ma ei imesta kui nad ka oma võrgu välja arendaks - tõenäoliselt siis kuidagi seotuna kogu oma muu ökosüsteemiga. Muidugi ei välista ka koostööd Teslaga superchargeri võrgu kasutamiseks - sellist võimalust on Musk ise pakkunud teistele tootjatele. _________________ There is no place like 127.0.0.1
Loomulikult katsetab google isesõitvaid autosid ka sisepõlemis mootoritega aga suund on siiski elektri auto suunas ja ka see sama Tesla Model 3 on mingil määral isesõitvate komponentidega varustatud, ainult tarkvara pole isesõitva auto jaoks veel küps. Mis Applesse puutub siis tahtis Apple ju Teslat ära osta, eks aeg näita kaua Tesla oma rahanapusega vastu suudab panna, arvata võib, et varsti ta ikka on kellegagi sunnitud ühinema. _________________ CPU Power (Watt) Protsessorite voolutarve Pentium D 805 (4.1GHz) Full Load 474W
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.