Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  ONLINE-intervjuu Samsungiga märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Samsung Eesti
HV kasutaja
Samsung Eesti

liitunud: 10.11.2010




sõnum 30.03.2016 19:06:58 vasta tsitaadiga

estdata kirjutas:
Millal ükskord saaks korda Samsung Smart TV F seeria teleritele tarkvara lõplikult?
Nagu teada et Telia ja Samsung vahel koostööd enam ei tehta kuid siiski kui müüte oma telerid siis võiks parandada oma tarkvara paremaks. Playerit jne....


Tere
Et sellele küsimusele ammendavalt vastata, siis oleks tarvis täpsustada, milles täpsemalt konkreetne probleem seisneb? Kas saaksite seda täpsustada siin?
Kindlasti on paljud kasutajad juba kursis, kuid jagan siinkohal täiendavalt ka meie klienditoe kontakte, kuna sealt saab vastused kõige operatiivsemalt. Need on üleval meie kodulehel http://www.samsung.com/ee/info/contactus.html#none
Klienditoe vahendusel on võimalik saata nii e-kiri, helistada kui ka pidada klienditoega online-vestlust tööpäevadel vahemikus 9-18.
Madis

_________________
Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
ivokas
HV veteran
ivokas

liitunud: 14.10.2006




sõnum 30.03.2016 19:12:48 vasta tsitaadiga

Samsung Eesti kirjutas:
estdata kirjutas:
Millal ükskord saaks korda Samsung Smart TV F seeria teleritele tarkvara lõplikult?
Nagu teada et Telia ja Samsung vahel koostööd enam ei tehta kuid siiski kui müüte oma telerid siis võiks parandada oma tarkvara paremaks. Playerit jne....


Tere
Et sellele küsimusele ammendavalt vastata, siis oleks tarvis täpsustada, milles täpsemalt konkreetne probleem seisneb? Kas saaksite seda täpsustada siin?
Kindlasti on paljud kasutajad juba kursis, kuid jagan siinkohal täiendavalt ka meie klienditoe kontakte, kuna sealt saab vastused kõige operatiivsemalt. Need on üleval meie kodulehel http://www.samsung.com/ee/info/contactus.html#none
Klienditoe vahendusel on võimalik saata nii e-kiri, helistada kui ka pidada klienditoega online-vestlust tööpäevadel vahemikus 9-18.
Madis


Ma usun, et siin on silmas peetud Samsungi ja Telia koostöös loodud Telia äpiga seonduvaid probleeme, põhiliselt salvestuste taasesitamisega kaasnevad mured.

_________________
Reisijate ja fekaali vedu kahekorruselise bussiga.
Praepelmeenid ja Vana Tallinn suudavad nii mõndagi muuta!
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Samsung Eesti
HV kasutaja
Samsung Eesti

liitunud: 10.11.2010




sõnum 30.03.2016 19:13:23 vasta tsitaadiga

Marxs kirjutas:
1. Kas selliseks ongi planeeritud Samsungi SMART TV-de tulevik?

Näiteks:2 aastat tagasi ostetud Smart TV F7000 telekal hakkasid juba eelmisel aastal peale igat käivitust jooksma teated, et end of service see ja too teenus või äpp.
Nüüd juba iga kuu mõne teenusega lõpp. http://noticecdn.samsungcloudsolution.com/front/noticeall?country_code=EE&model=13_FOXP&detailtarget=7176&fc-INFOLINK_MAX
Telia TV app on ka ära käkitud (vihjatakse mitteametlikult Samsungi poole), juunist keeratakse ka Skype kinni, ainuke asjalik äpp üldse peale Telia TV ja youtube äpi.
Ehk siis funtsioonid mille pärast sai üldse uus telekas ostetud on varsti kadunud ning taas on kapil nagu 10 aastat tagasi ainult pilti näitav kast millel lisandiks on tarbetuks muutunud kaamera ja 3D tugi. i]


Tere
Vabandame omaltpoolt, kui mõne teenuse lõppemine on teile ebameeldivusi valmistanud. Kuid peame siinkohal nentima, et vastavate kolmandate osapoolte teenuste lõpetamise otsuse taga on justnimelt teenuse arendajad – konkreetselt Skype puhul on arendaja teatanud selle teenuse kasutamise lõpetamist kõikide teleritootjate puhul.
Samsungi eesmärgiks on pakkuda kõigile klientidele parimat koduse meelelahutuse võimalust koos täiendavate teenustega, kuid teatud olukordades oleme sõltuvuses kolmandatest osapooltest.
Madis



Marxs kirjutas:
2. Kuidas on nüüdseks lood aastaid tagasi reklaamitud "future proof" Evolution Kit-tidega vanematele smart tv mudelitele?
Your TV is future-ready with Samsung's Smart Evolution. Unique to Samsung, the Smart Evolution Kit completely reengineers your TV without having to replace it. Now you can renew your TV with the latest technology in terms of performance, content and features, ensuring your TV remains cutting-edge


Tere
Viimane Evolution Kit tuli välja koos 2015.-2016. aasta ehk (J-seeria) mudelitega. See sobib ka 2012.-2014. aasta (E-, F-, H-seeria) mudelitele. Kas seda pidasite silmas?
Madis

Marxs kirjutas:
3. Miks ei jaga Samsung vanemate androidiga telefonide kohta (peale enda poolset täielikku toe lõppemist) tehnilist infot vabatahtlike androidi kogukondadega nagu xda-developers või cyanogenmod?
Tundub, et telefonide turvalisusest väga ei hoolita (ca 8-sa mudelit saab regulaarselt uuendusi) ning lastakse vanadel turvaaukudega androidi versioonidel edasi ussitada, kuigi vabatahtlikud on valmis tasuta panustama oma aega ja teadmisi uusimate ning turvalistema androidi versioonide tööle saamiseks vanematel mudelitel.


Tere
Kõiki sarnaseid arendustegevuse alaseid otsuseid ja tegevusi tehakse strateegiliselt peakontori tasandil, mistõttu selles konkreetses küsimuses puudub meil Eesti ettevõtte poolt võime täpsemalt kommenteerida.
Hetkel jääme kindla vastuse võlgu, kuid ehk on abi kasutajatoest Samsung Delevopers kontaktide kaudu (http://developer.samsung.com/home.do)?
Henry

_________________
Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Samsung Eesti
HV kasutaja
Samsung Eesti

liitunud: 10.11.2010




sõnum 31.03.2016 09:31:39 vasta tsitaadiga

Dijital kirjutas:

Kas "tühja kasseti tasu" laienemise jõustumine muudaks midagi ka Samsungi toodete müügi- ja hinnapoliitikas või jääb see kõik ostja kanda?


Tere
Meile teadaolevalt hetkel sellealane autoriõiguste kaitse regulatsioon Eestis muutunud ei ole, küll aga algatati eelmisel aastal nn “tühja kasseti tasu” teemal diskussioon Eesti riigi ja vastavate sidusrühmade vahel. Olemasoleva regulatsiooni tingimustes puudub meil kahjuks võime antud protsessi kommenteerida, kuna tegemist oleks puhtakujulise spekulatsiooniga.
Madis

_________________
Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Samsung Eesti
HV kasutaja
Samsung Eesti

liitunud: 10.11.2010




sõnum 31.03.2016 09:33:59 vasta tsitaadiga

maka1 kirjutas:
Kuna saabuvad Samsung A3,A5,A7 Duos (2016) müüki?Hädasti oleks tarvis teada.


Tere
A3 ning A5 2016 - küll ilma Dual SIM funktsioonita – on täna Eestis müügil. A7 mudelit hetkel siin regioonis ei turustata. Hetkel ei oma me kahjuks täpsemat infot selle kohta, kas või millal Dual SIM mudelid võiksid siinsele turule tulla. Kuid kindlasti teavitame sellise võimaluse avanemisel sellest kõiki kliente.
Henry

_________________
Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Samsung Eesti
HV kasutaja
Samsung Eesti

liitunud: 10.11.2010




sõnum 31.03.2016 09:35:17 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
Seoses selle uudisega: Samsung S7 ja S7 edge müük Baltimaades on rekordiline

1. Kas saaksite avaldada, palju ühikuliselt on müüdud igat mudelit Eestis?
2. Ning on teil ehk andmeid, palju neist ostetakse välja, palju järelmaksule?


Tere
Kahjuks me ei saa avaldada täpseid müüginumbreid või –koguseid, küll aga saame öelda, et müüginumbrid ja nõudlus ületas ootuseid – võrreldes eelmise lipulaeva lansseerimisega on siinne müük olnud 50 protsenti kõrgem, mistõttu nõudluse rahuldamiseks pidime laovarusid kavandatust varem täiendama.
Küsimuse teise osa suhtes soovitame pigem pöörduda jaemüüjate ja/või operaatorite poole – kuna konkreetne müügiviis on just müüjapõhine, siis saavad selliseid andmeid/proportsioone kõige paremini jagada just nemad.
Henry

_________________
Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Samsung Eesti
HV kasutaja
Samsung Eesti

liitunud: 10.11.2010




sõnum 31.03.2016 09:37:34 vasta tsitaadiga

elu kirjutas:
Samsungi mobiiliseadmed ja nende privaatsus.
Näiteks kasutatav Android nõuab Google Play uuendamiseks asukohamääramist jpm.
Millised võimalused on lisandumas funksionaalsuse säilitamiseks koos privaatsuse säilitamisega?


Tere
Kõik Google Play tingimustega seonduv on määratletud Google poolt ning seadmete tootjana puudub meil kahjuks võimekus selle keskkonna privaatsussätteid reguleerida.
Henry

_________________
Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Samsung Eesti
HV kasutaja
Samsung Eesti

liitunud: 10.11.2010




sõnum 31.03.2016 09:39:27 vasta tsitaadiga

MetaKood kirjutas:
Ma tean, et jutu järgi peaks jõudma cf390 ja cf591 monitorid jõudma euroopasse märtsi jooksul. Kas on teada ka täpsem kuupäev millal need Eestisse võiksid jõuda?


Tere
Need monitorid peaksid Eestis jaemüügile jõudma käesoleva aasta suveks. Täpseid kuupäevi täna kahjuks veel öelda ei oska, kuid kindlasti anname koostöös partneritega sellest ka klientidele teada.
Madis

_________________
Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Samsung Eesti
HV kasutaja
Samsung Eesti

liitunud: 10.11.2010




sõnum 31.03.2016 10:01:02 vasta tsitaadiga

jeesus188 kirjutas:
Millal saabub S6 edge android uuendus 6.01, baltikumi oma (SEB)
Tundub, et pole enam riike peale meie, kes seda saanud pole icon_rolleyes.gif


Tere
Nüüdseks on see versioon siin juba saadaval. Viivitus tekkis sellest, et meil tekkis üsna viimases järgus vajadus mõned tehnilised puudujäägid kõrvaldada.
Henry

_________________
Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Samsung Eesti
HV kasutaja
Samsung Eesti

liitunud: 10.11.2010




sõnum 31.03.2016 10:09:26 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
Kas ja millal on Samsungil plaanis välja tulla tippmudeliga väikeses kestas, a'la Sony Xperia Z5 Compact või hiljutine Apple iPhone SE?


Tere
Nagu eelpool viidatud, siis kahjuks peame vabandama, et meil pole võimalik jagada kommentaare Samsung Electronicsi tuleviku toodete ja tegevuste kohta, millest ei ole veel ametlikult teada antud. Ka antud küsimuse puhul puudub meil hetkel vastav täpsem informatsioon.
Henry

_________________
Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Samsung Eesti
HV kasutaja
Samsung Eesti

liitunud: 10.11.2010




sõnum 31.03.2016 10:17:03 vasta tsitaadiga

Karlsson kirjutas:

2) Miks Telia Äpi uuendus nii kaua aega võtab? Hetkel laetakse seda kuidagi topelt.


Tere
Vabandame, kui mõne teenuse kasutamine on olnud aeganõudev või ebameeldivusi valmistanud. Kuid nagu ka eelpool märkisime, siis vastavate kolmandate osapoolte teenuste ja võimalike vigade puhul puudub meil võimekus neid kommenteerida. Saame vaid omaltpoolt soovitada pöörduda selles küsimuses rakenduse pakkuja ehk Telia poole. Loodame, et saate nii abi.
Madis

_________________
Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Samsung Eesti
HV kasutaja
Samsung Eesti

liitunud: 10.11.2010




sõnum 31.03.2016 10:19:24 vasta tsitaadiga

Dijital kirjutas:

Miks kasutaja SamsungEE pole spetsiaalselt Samsungi jaoks tehtud tootefoorumis https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=475848 ennast juba rohkem kui aasta näole andnud ning ka kohal käidud viimase aasta jooksul väga passiivne olnud, eirates lubadusi aktiivselt foorumi töös kaasa lüüa?


Tere
Sellise tagasisidekanali lõime 2010. aastal testalgatusena, kas ja kuivõrd põhjendatud on klientidelt täiendava tagasiside hankimise kanali loomine. Kindlasti hindame väga HinnaVaatluse asjatundlike kasutajate tagasisidet ja pühendumist. Selle protsessi käigus oleme jõudnud arusaamale, et kõige tõhusama ja sujuvama tagasiside suudame tagada siis, kui kanaliseerime tagasiside ametlikele kanalitele. Soovime omaltpoolt seeläbi anda kõikidele klientidele võimalikult täpset ja kiiret tagasisidet.
Jagan siinkohal veelkord eelnevalt toodud meie klienditoe kontakte, kuna sealt saab vastused kõige operatiivsemalt. Need on üleval meie kodulehel http://www.samsung.com/ee/info/contactus.html#none
Klienditoe vahendusel on võimalik saata nii e-kiri, helistada kui ka pidada klienditoega online-vestlust tööpäevadel vahemikus 9-18.
Madis

_________________
Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
armjan
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.05.2008




sõnum 31.03.2016 11:53:21 vasta tsitaadiga

Samsung Eesti kirjutas:
Karlsson kirjutas:

2) Miks Telia Äpi uuendus nii kaua aega võtab? Hetkel laetakse seda kuidagi topelt.


Tere
Vabandame, kui mõne teenuse kasutamine on olnud aeganõudev või ebameeldivusi valmistanud. Kuid nagu ka eelpool märkisime, siis vastavate kolmandate osapoolte teenuste ja võimalike vigade puhul puudub meil võimekus neid kommenteerida. Saame vaid omaltpoolt soovitada pöörduda selles küsimuses rakenduse pakkuja ehk Telia poole. Loodame, et saate nii abi.
Madis


Heip. Küsimus oli, miks läheb nii kaua aega Telia TV ülespanekul Livesse Samsungi poolt. Kolmas, Telia, osapool ütleb, et äpp saadetakse Samsungi (juba testitud tarkvara! Seda Eestis ja sadades kodudes prelives).
On olnud väga harv juhus, kui on tulnud parandatud versioon Samsungi lisaks saata. Jääb küsimus, mis esitati, miks läheb Samaungis mitmeid nädalaid kuni mitu kuud enne, kui Telia poolt saadetud äpp Live saadakse.

Telia, ehk kolmas osapool, ei oma nupuvajutuse õigust, seega ei ole midagi rohkem ka kommenteerida.

Topelt laetakse sellepärast, et hetkel käib Su äpp vastu Teliat. Täna, homme läheb see korda. Live on viidud Telia TV UI versioon 5.4.8 (äppi kasutades liigu peamenüüs "seaded" peale ja vaata nupu "Telia TV" ülemises osas olevat versiooni numbrit)
Eile sai versioon kättesaadavaks 2012 aasta mudelitele. Täna-homme saavad selle ka 2013 ja 2014 mudelid.

Andres
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
JazZ
HV kasutaja

liitunud: 25.12.2012




sõnum 31.03.2016 12:35:42 vasta tsitaadiga

Samsung Eesti kirjutas:
Marxs kirjutas:
2. Kuidas on nüüdseks lood aastaid tagasi reklaamitud "future proof" Evolution Kit-tidega vanematele smart tv mudelitele?
Your TV is future-ready with Samsung's Smart Evolution. Unique to Samsung, the Smart Evolution Kit completely reengineers your TV without having to replace it. Now you can renew your TV with the latest technology in terms of performance, content and features, ensuring your TV remains cutting-edge


Tere
Viimane Evolution Kit tuli välja koos 2015.-2016. aasta ehk (J-seeria) mudelitega. See sobib ka 2012.-2014. aasta (E-, F-, H-seeria) mudelitele. Kas seda pidasite silmas?
Madis

Ei vasta tõele. Viimane Evolution Kit (FHD teleritele) tuli välja 2014 aastal (SEK-2000). Kui ma hästi mäletan, siis 2012 aastal lubati et Evolution Kit'e tuleb vähemalt 2016 aastani...


Küsiks omalt poolt ka ühe küsimuse. Miks ei ole suudetud 2 aasta jooksul lisada Samsung TV Universal Remote seadetesse Elion/Telia digiboksi uue puldi seadeid? Täpsemalt on ainult "tagasi" nupp muutunud, aga sellest piisab et teha selle kasutamine Samsungi teleri puldiga võimatuks.
Olen ise sellest kaks korda Samsungi klienditoele teada andnud. Olen ka Elion'i HV teemast lugenud, et ka teised on sellest Samsung'i klienditoele teada andnud. Ainuke vastus mis mina sealt sain, oli et uue puldi valik lisatakse kui Samsung peab seda vajalikuks? Ilmselt siis ei peeta seda vajalikuks?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  ONLINE-intervjuu Samsungiga mine lehele eelmine  1, 2
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.