Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia TV märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 1478, 1479, 1480 ... 2287, 2288, 2289  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kas kavatsed peale järelvaatamise lõppemist tellida salvestusteenust 5€ kuus?
Jah
9%
 9%  [ 49 ]
Ei
42%
 42%  [ 208 ]
Mul juba olemas
38%
 38%  [ 188 ]
Kolin mujale
9%
 9%  [ 47 ]
hääli kokku : 492

autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
dex
HV veteran
dex

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.03.2016 16:24:37 vasta tsitaadiga

Ohh sa juudas - saag on jälle käima tõmmatud, andke aga whip.gif
_________________
Süümi, juumi, makkami ja kui tüüle nakkami...
Kommentaarid: 91 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 81
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
armjan
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.05.2008




sõnum 29.03.2016 16:29:40 vasta tsitaadiga

sukelduja kirjutas:
armjan kirjutas:
sukelduja kirjutas:
anryo kirjutas:
sukelduja kirjutas:
Miks, miks! Sellepärast, et nutiteler võimaldab sadat muud funktsioon kasutada, millega digibox hakkama ei saa.

Mis need funktsioonid siis on, millest ma boksi kasutades olen ilma jäänud, versus mittetöötav app telekas? NUTIfunktsioonid annab sulle ju ikkagi telekas - või saan ma millestki valesti aru üldse? icon_wink.gif

Netflix, youtube, browser, kõik NASi Appid. Aga, et neid kasutada pean ma kaabli boxi tagant teleka taha tõstma ja boxi pult ei saa millegagi hakkama nendega majandamisel.


Visioonist - Mees, pole Sul alust tulla ütlema kas on või ei ole visiooni, kui Sinu sisend on mõnitamine! Respekti saavutad mu silmis koheselt!
Klient võib olla kuningas, kui ta kuningana käitub. Klient, kes käitub kui JERK, ei ole kuningas ja minu suhtumine temasse on sama!

Seda, et Telia oma klientidega käitub kui jerk, ei ole vaja korrata, enamus on selle omal nahal ära proovinud. Kuningas oleks sellised alamad nagu Telia ammu timuka kätte saatnud.
tsitaat:

Mitte ebaviisakas, kuid mitte ka soov abistada.

Mida abistada? Teil on ju mehed, kes iga ettepaneku peale ütlevad, et seda pole vaja ja me teame ise paremini.
tsitaat:

Negatiivsega ehk oled saavutanud selle, mida soovinud, minu maailmavaade ja VISIOONIDe tekkimiseks vajalik alus ei kanna endas negatiivsusest läbiimbunud maailmavaadet, kus võin võtta omale õiguse minna teisi MÕNITAMA! no comments tegelikult. Sad reageeringu, vb oli see su eesmärk. Tegelikult on huvitav võtta Su vinguviiuli puntkid kõik ette ja need tükkideks lammutada. Pea iga punkt, mille mainid, tekitab MÖH tunde. Nagu oleks sundimist teensue kasutamisek. Nagu oleks vanemale nii raske uues hakkama saada (kui samal ajal on näiteid, et vanemad inimesed savad väga hästi hakkama). See, kui mõni teenus TV's kasutajale "X" ei meeldi, ärgu kasutagu seda! Nii lihtne see ongi. Kui Sul probleem ja sa ei suuda hakkama saada, no krt, tulen teen eraviisiliselt järeleaitamise tunni (sorry, aga tundud saamatu, kui ei ole, on Sul võimalus oma tagasiside stiili vastavalt muuta)

Mõnita edasi.

Sa võid selle peale mürki võtta, et mõnitan( ja mitte ainult siin foorumis). Märts saab 2 päeva pärast läbi, aga mitte mingit paranemist pole olnud. Mingi rattake keerleb keset ekraani ja ära ei lähe. Boot kestab ikka 2 minutit ja salvestused jooksevad ikka kinni. Ma loobuksin heameelega sellest värdjalikust salvestamisteenusest, aga kahjuks kõvakettale salvestamine ei tööta miskipärast ja nagu teie "tarkpead" räägivad ei hakka ka tööle, sest selline on teie äbarik visioon! Ja kui sa ei kannata, et teie katkist teenust kritiseeritakse, siis äkki oleks parem hoopis sellest töökohast loobuda!? Palun lammuta tükkideks see asi, et salvestused jooksevad pidevalt kinni. Juba 2 aastat. Tee või kümme möhhi sealjuures, kannatan ära. Mind ei huvita absoluutselt teie uued teenused, ma tahaks, et vanad töötaks nagu lubatud.


Ma teen midagi ja teen asja, mis meeldib ja mida naudin. Sina aga lihtsalt vingud ja väärtust ei loo. Oma suhtumisega, kui oleksid suurim prof arendama, sa tiimi ei sobiks. Solvav, mõnitav ja suhtumises alla arvestuse.

Kogu Eesti jagab su muret. Tagasiside toetab sinu arvamust värdjalikust teenusest (irooniline tegelase poolt, kes infot ei oma aga annab seda kui teadja). Sul on lokaalne probleem. Selle asemel, et mõnitada ja omal pead tossama ajada, võta teh toega ühendust. Sinu suhtumine on ka neile raske. Ka siis on vaja koostööd, et koos leida lahendus su lokaalsele murele!

Topeltlaadimine kaob kui Samsung paneb versiooni Live (mitu korda sama asja ütlema peab?)

Austa iseennast ja hoia oma purset tagasi. Esita oma mure, kui oled rahunenud ja suudad seda inimese kombel edastada. Olen kindel, et ma pole ainus, kes seda HVs soovitaks.

Tahad head, suhtu samaväärselt.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sooty
HV veteran

liitunud: 12.06.2004




sõnum 29.03.2016 16:32:36 vasta tsitaadiga

Ei tea.. olen ainult üks kord elus üle wifi vaadata proovinud (WDTV) ja see oli suht kohutav. 1080p kraami striimimine võttis boksi mõlemat jalga longama.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
seeru
HV veteran

liitunud: 10.02.2004




sõnum 29.03.2016 16:34:16 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Voogedastus endiselt polupaarne - jah, miks mitte. On unustatud oluline osa, dünaamika!

Kuskilt lugesin seda lauset ja midagi on vist valesti. Aga see selleks.

Heietan paar lauset teemal - "kui ei meeldi, ära kasuta".

Esiteks, selline soovitus saab olla ainult nõrkadele.
Teiseks. Kes seda soovitavad on ise nõrgad.
icon_smile.gif
Asi on ammu sealmaal, et see variant - kui ei meeldi, kao minema - ei ole lahendus.
Mis puutub vanamoelisusse, siis seda mida on mugav kasutada, ei pea tingimata vanamoeliseks halvustama.
Igast siltide kleepimine on üldse liiast moodi läinud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sukelduja
HV Guru
sukelduja

liitunud: 14.06.2007




sõnum 29.03.2016 16:50:29 vasta tsitaadiga

armjan kirjutas:

Kogu Eesti jagab su muret. Tagasiside toetab sinu arvamust värdjalikust teenusest (irooniline tegelase poolt, kes infot ei oma aga annab seda kui teadja). Sul on lokaalne probleem. Selle asemel, et mõnitada ja omal pead tossama ajada, võta teh toega ühendust. Sinu suhtumine on ka neile raske. Ka siis on vaja koostööd, et koos leida lahendus su lokaalsele murele!

Kas sa arvad, et ma pole tehilise toega ühendust võtnud? Olen küll, viimased korrad lubasid nad, et kohe tuleb uus tarkvara ja kõik saab korda. Ei saanud. Miks ma pean korduvalt ja korduvalt oma aega ja raha raiskama tehnilise toe peale, kus ma ikkagi lahendust ei saa? Ma olen juba ammu lootuse kaotanud, et midagi muutub. Ainult see ajab vahel "osuti punasesse" kui mõni Telia tegelane arvab, et tal on moraalne õigus klientide peale miskit pidi pahane olla.
P.S Kusjuures ma tegin kunagi ettepaneku, et võtke see teade, et selle nupul pole funktsiooni, maha. Muutis see midagi?
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ivokas
HV veteran
ivokas

liitunud: 14.10.2006




sõnum 29.03.2016 16:51:14 vasta tsitaadiga

sooty kirjutas:
Ei tea.. olen ainult üks kord elus üle wifi vaadata proovinud (WDTV) ja see oli suht kohutav. 1080p kraami striimimine võttis boksi mõlemat jalga longama.


Mul eelmine nädal esines "laadimist". Muidu pole mingit probleemi olnud.

_________________
Reisijate ja fekaali vedu kahekorruselise bussiga.
Praepelmeenid ja Vana Tallinn suudavad nii mõndagi muuta!
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
armjan
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.05.2008




sõnum 29.03.2016 17:05:32 vasta tsitaadiga

seeru kirjutas:
tsitaat:
Voogedastus endiselt polupaarne - jah, miks mitte. On unustatud oluline osa, dünaamika!

Kuskilt lugesin seda lauset ja midagi on vist valesti. Aga see selleks.

Heietan paar lauset teemal - "kui ei meeldi, ära kasuta".

Esiteks, selline soovitus saab olla ainult nõrkadele.
Teiseks. Kes seda soovitavad on ise nõrgad.
icon_smile.gif
Asi on ammu sealmaal, et see variant - kui ei meeldi, kao minema - ei ole lahendus.
Mis puutub vanamoelisusse, siis seda mida on mugav kasutada, ei pea tingimata vanamoeliseks halvustama.
Igast siltide kleepimine on üldse liiast moodi läinud.


Ei ole lahendus ja ise ei poolda. Kui aga otsustavalt keegi on vastu, ei ole sinna parata. Ma tahaks ivale pihta saada ja täpselt aru saada mis see probleem on, et kõik nii sitt, arendajad juhmad lollid ja visioone pole ollagi.

Küsimus on suhtumises üksikul tasemel, mitte läbivalt. Oled pidevalt tampiv, mõnitav, siis ausalt, kus on tahe tegeleda inimesega, kes ei anna infot, mida saab kasutada või mida me veel ei tea ning sealt edasi minna. Üksikjuhtumid lahendatakse eraldi. Mina vaatan teenust üldisena ja ei saa kuidagi nõus olla, et kõik ongi jama. Töötan ma seal või mitte, suhtumine on pool võitu.

Mõnitamine ei ole aktsepteeritav, minu jaoks.

Vanemad inimesed kasutavad uut ja ei ole olnud küsitluste järel tulemusi, kus saaksime öelda, et jama on.
Iga asi areneb, tuleb uut, vigadest õpitakse. See, et ühele ei meeldi, ei tähenda, et pillid kokku paneme ja jätame kõiki ootele ajani, millal oleme uue arendanud (juhtub see üks hetk taas, pole kahtlust. Tavaline soft arenduse maailm)

Osa Samsungi mudeleid ongi probleemsemad. Võimalused on antud, kasvõi ajutiselt, kuni asjad stabiilseks sellel mudelil saavad. Kui klient on nii tõrges, et tasuta Arris on no go (kuigi on parem platvorm ja teenused töötavad paremini, ongi default seade just selle teenuse jaoks), on see kliendi oma vaba valik. Öelda, et klientidest suva ja lahmida sõna otseses mõttes asjas, mille taust teadmata, on rumalus ja abitus!
Tahe puudub! Ütelgu see siis välja ja lasku teistel asju arutada. Lisasoppa on ka siia mõttetu panna. Foorum peaks olema asjade arutamine, mitte teiste mõnitamise koht. On piirid!
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
harakas
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.06.2004




sõnum 29.03.2016 17:56:26 vasta tsitaadiga

A.S. kirjutas:
Säherduste jubinate aeg peaks praeguse ruuteri tarkvara korral küll juba möödas olema.

Nii ta on. Mul on switchi küljes Arris, telekas, Vu+ ja vahete vahel veel mingi karp, mingeid probleeme pole.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 29.03.2016 18:26:08 vasta tsitaadiga

Pailaps kirjutas:
alpha kirjutas:
Kas kellelgi veel pilt telekas hakib? Umbes poolte kanalitega on mul probleem praegu.


Veel hetk tagasi hakkis, nüüd on korras. eesti kanalid olid mõjutamata. Tõenäoliselt taas üldisema iseloomuga probleem, kuna infotelefonis kostus : "
Hea klient, hetkel võib esineda häireid televisiooniteenuse kasutamisega. jnejne"


Täna jooksis ka kontoris taustaks ETV, hetkeks jäi pilt seisma ja pidin pe*seli toolilt maha kukkuma. Mis ma siis teen, haaran sekundiga toru ja helistan?
Telia pärast ei pea muret tundma ja kohe helistama, seal on vähemalt inimesed kes tegelevad probleemiga. Jälgimiseks on juhtimiskeskus kes iga kahtlase logi peale püsti hüppab.
Ok, saame aru, et ka üksik kliendi probleem vajab lahendamist ja tõsi, kui ikka korduv probleem, tuleb helistada ja just SIIS helistada, mitte ainult siin aastast aastasse ühte ja sama juttu kopeerida.

Kui sul on aga antenn katusel vastu metsa ja vihma sajab ning Zuumi pildid hakivad, pole kuhugi helistada, kui lund tuiskab tuleb halvimal juhul ka ise taldrikut seinal puhastamas käia, pole kuhugi helistada. Vahel tuleb tõesti ka ise midagi teha ja Telia puhul oleks alustuseks online abi ja tõenäoliselt sealt tuleb miskit välja, on see üldine, on see seadmete restardivajadus või mitte, elame ju nutikate seadmete ajastus.

Ühesõnaga külma närvi ja kui mõni kriuks pildis läbi käib, tuleb suitsumeestel suitsupaus, joogameestel väike zenzen vms.

harakas kirjutas:
A.S. kirjutas:
Säherduste jubinate aeg peaks praeguse ruuteri tarkvara korral küll juba möödas olema.

Nii ta on. Mul on switchi küljes Arris, telekas, Vu+ ja vahete vahel veel mingi karp, mingeid probleeme pole.


Tsiteerin sind sest tavaliselt jäävad sinusuguste postitused spetsialistidele kahesilmavahele. Arvatakse, et kui nendel on probleem, siis ongi kogu Telia üks probleem icon_biggrin.gif
Tänud ka positiivset arvamust jagamast, õnneks ei ole sa ainuke kes pikkade postituste vahele paar head sõna poetab.
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
estdata
Kreisi kasutaja
estdata

liitunud: 27.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.03.2016 19:04:21 vasta tsitaadiga

täna miskipärast tuli ekraanile pilt võrguühendus puudub kuid tegelt täitsa oli icon_biggrin.gif Tegin resa ja siis hakkas alles tööle.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A.S.
HV Guru

liitunud: 27.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.03.2016 19:19:47 vasta tsitaadiga

estdata kirjutas:
võrguühendus puudub

Kusjuures see teade peaks vist asuma netis? thumbs_up.gif
http://inet-static.mw.elion.ee/dtv-frontend-v5.4.8/boot.js
Spoiler Spoiler Spoiler

 
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.03.2016 19:37:19 vasta tsitaadiga

A.S. kirjutas:
estdata kirjutas:
võrguühendus puudub

Kusjuures see teade peaks vist asuma netis? thumbs_up.gif
http://inet-static.mw.elion.ee/dtv-frontend-v5.4.8/boot.js
Spoiler Spoiler Spoiler



Tômbad boxil juhe tagant, tee restart ja veendu et selline teade on ka boksis endas... icon_wink.gif

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 223 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 192
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LongHorn
HV kasutaja
LongHorn

liitunud: 29.11.2004




sõnum 29.03.2016 19:48:37 vasta tsitaadiga

Pailaps kirjutas:
Praegu treitakse kahele erinevale platvormile eraldi äppi. Android ja iOS. Tegelikult oleks võinud kohe HTML5 baasil pleierit arendama hakata, et igasugusel tehnikal jookseks. Nüüd on juba liiga hilja, et kardinaalselt asju muuta.

Kuuldavasti on iOS 9.3 MinuTV äppi taas ära käkkinud.

Väga õige, ilmselt kokkuvõttes oleks ka hoidnud arenduskulusi kokku ning tõenäoliselt oleks kliente rohkem.
Arenduskulude kokkuhoid tuleks ka sellelt, et ei peaks praegusel juhul kahte erinevat appi treima. Boonuseks saaks ka Windowsid ja teised eksootilised süsteemid antud teenust kasutada.
Aga see-selleks, see teema läbi käinud juba ka varasemalt ja ilmselt varem või hiljem kaotakse flash player ära ja asendatakse HTML5'ga.
Ilmselt väga kaugel see pole, kui flash tugi by default ka desktop brauserites kinni keeratakse.

Mis aga iOS 9.3 puutub, siis praegu kontrollisin ja tõepoolest ei toiminud iPad'i peal. 9.2x peal töötas viisakalt.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
linni
HV kasutaja

liitunud: 18.12.2009




sõnum 29.03.2016 20:08:29 vasta tsitaadiga

anryo kirjutas:
(Telia) routerist tuleb ju 4 etherneti kaablit välja: üks boksi taha, üks teleka taha ja kaks jääb veel ülegi. Ja kui telekal on WiFi (ja ilmselt on), siis on ju veel küll-ja-küll vabu otsasid.


Telia äpp töötab ainult siis, kui teler on kaabiga võrgus. Ehk wifit aktiveerida ei saa. Miks see nii on, küsige Telialt.

_________________
...---...
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
JazZ
HV kasutaja

liitunud: 25.12.2012




sõnum 29.03.2016 21:12:13 vasta tsitaadiga

armjan kirjutas:
Osa Samsungi mudeleid ongi probleemsemad. Võimalused on antud, kasvõi ajutiselt, kuni asjad stabiilseks sellel mudelil saavad. Kui klient on nii tõrges, et tasuta Arris on no go (kuigi on parem platvorm ja teenused töötavad paremini, ongi default seade just selle teenuse jaoks), on see kliendi oma vaba valik. Öelda, et klientidest suva ja lahmida sõna otseses mõttes asjas, mille taust teadmata, on rumalus ja abitus!
Tahe puudub! Ütelgu see siis välja ja lasku teistel asju arutada. Lisasoppa on ka siia mõttetu panna. Foorum peaks olema asjade arutamine, mitte teiste mõnitamise koht. On piirid!

Mul on siis ikka väga vedanud, et kõik mu erinevate aastate Samsungid just need kõige probleemsemad on icon_smile.gif
Peab tunnistama et ühe tasuta Arris'e sain (kui küsida oskasin). Asi muidugi seegi, sest tegelikult saaks äpi ka lihtsalt maha kanda ja kellelgi poleks ilmselt midagi teha.
Väide et Arris on parem, on suhteline. Minu puhul tähendas see seda et mina enam Telia'st suurt midagi ei vaata, ma lihtsalt ei viitsi millegi järelevaatamiseks eraldi pulti otsida, parimal juhul vaatan veel korra päevas uudiseid... Mis tuletab mulle meelde, et Samsung on ka ikka uskumatu. Uut Telia pulti pole suudetud universal remote menüüsse lisada juba 2? aasta jooksul. Samas Telia nimega tuleb S2 pult juba otsingus välja icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
peps71
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2006




sõnum 29.03.2016 22:38:59 vasta tsitaadiga

Mul mitmendat õhtut kordusega pilt hakib, hommikuti on OK. Ei ole aidanud ükski reset ega restart.
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pailaps
HV Guru

liitunud: 13.05.2004




sõnum 29.03.2016 22:52:20 vasta tsitaadiga

peps71 kirjutas:
Mul mitmendat õhtut kordusega pilt hakib, hommikuti on OK. Ei ole aidanud ükski reset ega restart.


Arvatavasti on koormus pisut suurem ja viimasest probleemid. Suure tõenäosusega üldise iseloomuga probleem. Teliast võid uurida kordasaamise aega.

_________________
Ma trollin 50% oma postitustest.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Six
HV veteran
Six

liitunud: 28.09.2002




sõnum 29.03.2016 23:18:26 vasta tsitaadiga

Lõpuks jõudis kohale kauaoodatud Telia äpi uuendus 5.4.8 samsadele, mida oodati veebruarist saati ja mis topeltlaadimise ära lõpetas.
Vähemalt F8000-le tuli natuke aega tagasi.
Nüüd veel kuukene oodata, siis saab FoxPlayd ka kasutada.
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Marxs
HV vaatleja
Marxs

liitunud: 19.06.2003




sõnum 29.03.2016 23:18:37 vasta tsitaadiga

mul ka samsa app keerutab endiselt punkti ratast aga võtsin selle telia pakutava aasta tasuta arrise digiboxi ning teleka äppist on arris ikka kõvasti kiirem. pildi manab ette ilma igasuguse laadimise ja muu viivituseta. hdmi sec funkab samuti. Ainsaks miinuseks on kahe puldiga majandamine, et teleka muid funktsioone kasutada aga tegelikult juu enne teleka äppe sai ka aminoga samamoodi kahte pulti kasutatud. Mugavustega harjub lihtsalt nii ära.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pinTero
HV veteran
pinTero

liitunud: 10.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.03.2016 23:21:10 vasta tsitaadiga

Kas Arris võtab lingi üles, kui signaal saabub vaid nelja soone pealt icon_question.gif
Küsimus siis selles, kas CAT5 splitterit õnnestub taga kasutada või mitte..
Kommentaarid: 148 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 130
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.03.2016 23:27:23 vasta tsitaadiga

pinTero, Artis ise omab vaid 100M Eth Porti, seega vastus on, jah vôtab...kui paarid on ôiged.
_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 223 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 192
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pinTero
HV veteran
pinTero

liitunud: 10.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.03.2016 23:35:48 vasta tsitaadiga

Etz kirjutas:
pinTero, Artis ise omab vaid 100M Eth Porti, seega vastus on, jah vôtab...kui paarid on ôiged.

Siis tasub proovima hakata!
Mina tänab! thumbs_up.gif
Kommentaarid: 148 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 130
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ivokas
HV veteran
ivokas

liitunud: 14.10.2006




sõnum 30.03.2016 10:10:17 vasta tsitaadiga

Ei pruugi see Arris ka mingi ülihäppi lahendus olla streikiva äpi vastu. Mul on nädalas 2-3 korda vaja boks topeltkäivitada, et telekat vaadata saaks. Tavaliselt jääb peale sisselülitamist ette viimati vaadatud kanal, töötavad ainult vol + - ja on-off nupud. Eile õhtul proovisin vaadata erinevaid salvestusi ja kolmest saatest kahel oli hakkimist küll ja veel. Esimene saade pani üldse poole pealt pildi tasku lõpuks.
_________________
Reisijate ja fekaali vedu kahekorruselise bussiga.
Praepelmeenid ja Vana Tallinn suudavad nii mõndagi muuta!
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sukelduja
HV Guru
sukelduja

liitunud: 14.06.2007




sõnum 30.03.2016 10:25:44 vasta tsitaadiga

ivokas kirjutas:
Ei pruugi see Arris ka mingi ülihäppi lahendus olla streikiva äpi vastu. Mul on nädalas 2-3 korda vaja boks topeltkäivitada, et telekat vaadata saaks. Tavaliselt jääb peale sisselülitamist ette viimati vaadatud kanal, töötavad ainult vol + - ja on-off nupud. Eile õhtul proovisin vaadata erinevaid salvestusi ja kolmest saatest kahel oli hakkimist küll ja veel. Esimene saade pani üldse poole pealt pildi tasku lõpuks.

Eile vaatasin Blindspoti salvestust, 2 korda jooksis kinni selle jooksul. Mõlemal korral oli restart vajalik. Ehk siis Telia varastas 6 minutit minu elada jäänud ajast järjekordselt. Kusjuures ühel korral panin tähele, et teise digiboxi käivitamine jooksutas salvestuse esitamise kinni ja keeras TV sama kanali peale, mida teisest kohast vaadati, õnneks seekord ei pidanud restarti tegema.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
armjan
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.05.2008




sõnum 30.03.2016 10:48:05 vasta tsitaadiga

sukelduja kirjutas:
ivokas kirjutas:
Ei pruugi see Arris ka mingi ülihäppi lahendus olla streikiva äpi vastu. Mul on nädalas 2-3 korda vaja boks topeltkäivitada, et telekat vaadata saaks. Tavaliselt jääb peale sisselülitamist ette viimati vaadatud kanal, töötavad ainult vol + - ja on-off nupud. Eile õhtul proovisin vaadata erinevaid salvestusi ja kolmest saatest kahel oli hakkimist küll ja veel. Esimene saade pani üldse poole pealt pildi tasku lõpuks.

Eile vaatasin Blindspoti salvestust, 2 korda jooksis kinni selle jooksul. Mõlemal korral oli restart vajalik. Ehk siis Telia varastas 6 minutit minu elada jäänud ajast järjekordselt. Kusjuures ühel korral panin tähele, et teise digiboxi käivitamine jooksutas salvestuse esitamise kinni ja keeras TV sama kanali peale, mida teisest kohast vaadati, õnneks seekord ei pidanud restarti tegema.


Saada mulle PM'i oma kliendi nr (P0XXXXXXX) või digiboksi seerianumber. Mitte kuidagi ei näe võimalus, kus ühe vaatajakoha tõttu teises vaatajakohas TV kanal muudetakse (pole ühtegi sellist näidet võtta). Siin on miskit muud toimumas, mida vaja eraldi uurida.
Kahtlustan Su liini võimekust (kuni ei saa peale vaadata, spekuleerin)
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia TV mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 1478, 1479, 1480 ... 2287, 2288, 2289  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.