praegune kellaaeg 03.06.2024 17:05:51
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
p2rn4
HV kasutaja
liitunud: 09.10.2004
|
31.08.2009 17:44:17
|
|
|
Kui competitorse vaadata siis on isegi eestlastega koos mängitud, aga on neist mõni HV tegelinski ka?
_________________ Good, better, best. Never let it rest. Until your good is better and your better is best. - Tim Duncan |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
|
lighT
HV veteran
liitunud: 14.06.2004
|
20.11.2009 05:00:10
|
|
|
Nonii, kes tahavad võivad mu ülesse otsida: soits
:p
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
heretic666
HV Guru
liitunud: 13.02.2006
|
29.12.2009 15:32:41
|
|
|
Suht lahe mänguke.
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
ertr2
HV Guru
liitunud: 19.06.2008
|
30.12.2009 00:53:47
|
|
|
millegipärast on alati vastased must tugevamad, tegin vist treeningud liiga hästi...
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
|
darkside
HV veteran
liitunud: 20.05.2005
|
30.12.2009 22:01:08
|
|
|
ertr2 kirjutas: |
millegipärast on alati vastased must tugevamad, tegin vist treeningud liiga hästi... |
ma otsisin ka madalamaid tasemeid ja sain ka seal peksa
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
heretic666
HV Guru
liitunud: 13.02.2006
|
30.12.2009 22:02:10
|
|
|
veits teistsugusem mäng jah, snaiprioskustest siin suurt kasu pole, pumppüssiga veel annab killimisi teha.
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
lighT
HV veteran
liitunud: 14.06.2004
|
25.01.2010 05:32:09
|
|
|
heretic666 kirjutas: |
veits teistsugusem mäng jah, snaiprioskustest siin suurt kasu pole, pumppüssiga veel annab killimisi teha. |
Shotgun on tegija relv FFAs, duellides on rail ikka olulisem.
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
heretic666
HV Guru
liitunud: 13.02.2006
|
25.01.2010 12:05:43
|
|
|
Instagib serverites siiski läheb käsi suht hästi railguniga
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
rehepapp!
HV vaatleja
liitunud: 11.02.2010
|
11.02.2010 10:31:19
|
|
|
Mis ühendusega mis pingid teil on? Peamiselt siis saksa ja hollandi serverites.
Olen ise Tartus ja istun mingisuguse DigiTV taga ning kuidagi alla 70 ei taha kusagil kukkuda.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
darkside
HV veteran
liitunud: 20.05.2005
|
11.02.2010 11:31:21
|
|
|
rehepapp! kirjutas: |
Mis ühendusega mis pingid teil on? Peamiselt siis saksa ja hollandi serverites.
Olen ise Tartus ja istun mingisuguse DigiTV taga ning kuidagi alla 70 ei taha kusagil kukkuda. |
siis sul ping väga hea ju ml on rohkem kui 100ms tavaliselt
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
p2rn4
HV kasutaja
liitunud: 09.10.2004
|
11.02.2010 21:35:24
|
|
|
Elioniga 50-80 Vene #1, Hollandi, Poola, Rootsi #1 ja Saksa servudesse. Mujal 80-120 (kuni me Euroopa servudest räägime ja Islandi välja jätame)
_________________ Good, better, best. Never let it rest. Until your good is better and your better is best. - Tim Duncan |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
|
DeTHiCa.
HV Guru
liitunud: 13.01.2006
|
12.02.2010 00:22:53
|
|
|
originaal quake3'es sai ikka saksa servudesse 20-40 ping saavutatud, elioni ADSL oli ja see oli mõni aasta tagasi.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
|
VP
HV vaatleja
liitunud: 17.05.2002
|
03.03.2010 16:36:39
|
|
|
rehepapp! kirjutas: |
Mis ühendusega mis pingid teil on? Peamiselt siis saksa ja hollandi serverites.
Olen ise Tartus ja istun mingisuguse DigiTV taga ning kuidagi alla 70 ei taha kusagil kukkuda. |
Starman: 40-45ms .de, 45-50ms .nl, 50-55ms .fr/uk, 40ms .ru#1.
Ühikast visati välja?
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
rehepapp!
HV vaatleja
liitunud: 11.02.2010
|
24.05.2010 09:02:00
|
|
|
Ma vaatan, et lighT (soits) lammutab konsooliteemas sajaga, kuid täiesti vale nurga alt. Kas ta on kordagi seletanud, mis Quake on?
Olen seda mänginud nüüdseks juba 5-6 aastat ja vaatan, et kuidagi väga palju tehakse ülekohut.
Äkki see järgnev tekst aitab paremini mõista, mis nüanssidest mäng koosneb. Selline loogiline basic värk, mis tuleb alguses selgeks saada.
On duell
Kõigepealt võtame kaks mängijat ja paneme samade relvade ja armoriga ruudukujulisele mäpile.
Kaardi arhitektuur
Aga mööda ruudukujulist tühja kaarti on mõne aja pärast igav ringi joosta, sest taktikalised valikud on piiratud - pole takistusi, ehitisi, kõrgemaid ja madalamaid kohti, mis iganes struktuure, mida saaks vastase ees eelise saavutamiseks ära kasutada.
Niisiis muudame kaardi mitmekülgsemaks, lisades erineva ehitusega ruume, mis tõstab hüppeliselt võimaluste arvu, kuidas vastasest üle olla. Mida rohkem elemente ehitame, seda kirjumaks mäng muutub.
Relvad
Seejärel lisame veel relvi. Quake'is – kokku 8 - saame need jaotada kolme erinevasse kategooriasse: pikamaa, keskmaa ja lähivõitluse omad, kuid nad kõik töötavad erinevate tööpõhimõtetega (nt. shotgun vs rocket launcher). Juba see annab vähemalt 64 võimalust, kuidas üks olukord võib välja näha.
Oletame, et üks pool on koridori otsas ja teine liigub tema poole. Sõltuvalt sellest, mis relv on agressoril ja mis kaitsval poolel, tuleb igas olukorras erinevalt ning omi nüansse arvestades käituda (nt. kui agressiivselt ja kuidas põigeldes tuleb peale minna või milline positsioon kaitsmisel võtta).
See kõik paneb väga suure rõhu positsiooni ja relva valikule, sest iga relv töötab kõige efektiivsemalt erinevas situatsioonis. Skilli kasvades need piirid võivad siia-sinna hägustuda ja tekivad mängijad, kes kasutavad ühte või teist edukamalt n-ö out of position.
Items
Niisiis meil on kaks mängijat kes jooksevad erinevate relvadega mööda kaarti ringi, kuid ajapikku tekivad kohad, kus istumine annab märkimisväärse ülekaalu. Kes iganes sinna varem jõuab skoorib seal istudes tõenäoliselt rohkem.
Seetõttu lisame asjade korjamise kontseptsiooni. See tähendab, et võtame mängijatelt ära kõik relvad, jätame ainult kaks nõrgimat ja võtame ära kogu armori. Äravõetud relvad ja armori paneme teatud intervallidega strateegilistesse kohtadesse taastekkima. See sunnib mängijaid pidevalt ringi liikuma, sest vastasel juhul jääksid nad märkimisväärselt maha, kuna parem positsioon kaardil ei kaalu üle palju suuremat hulka armorit ja tugevamaid relvi. Et pärast asjade korjamist ei istutaks ikka ainult ühe koha peal, siis mingist numbrist alates hakkavad elud ja armor tagasi tiksuma (piir on 100, mille ületades vähenemine käivitub).
See kõik sunnib mängijaid mööda kaarti ringi jooksma ja asju koguma, et eduseisu saavutada. Tegemist on omamoodi ressursivõitlusega, kus sekundilise täpsusega peab asju korjama, sest üheksal juhul kümnest domineerib mängija, kes seda edukamalt teeb ja kaarti paremini kontrollib.
Liikumine
Quake’i eristab teistest mängudest väga omanäoline ja palju võimalusi pakkuv mängijate liikumisfüüsika, mis lubab erinevaid liikumisnuppe ja hiireliigutusi omavahel sidudes mööda kaarti üha kasvava kiirusega ringi liikuda (http://www.youtube.com/watch?v=1g24fe4bwu0). See tõstab mängutempot märgatavalt ja annab jälle erinevaid võimalusi, kuidas vastast üllatada, petta jne.
Mida meeles pidada?
Sa pead kogu aeg mõtlema selle peale, mida su vastane teeb ja langetama pidevalt otsuseid, võttes arvesse tema elude, armori ja kuulide kogused; sinul ja temal olevad relvad; kuidas te kumbki olete endid positsioneerinud; mida ta potentsiaalselt järgmisena teha tahab ja siis veel omakorda pärast seda; kui palju on aega itemite sündimiseni; milleks ta üldse võimeline on; kui palju on aega mängu lõpuni; kui kindel sa oled tema elude koguses ja mida teab tema sinu seisu kohta. Kui mõni neist faktoritest muutub, siis sa pead ümber mõtlema ja kalkuleerima, mida oleks kõige otstarbekam edasi teha. Ajapikku tekivad kaartidel mängijatüüpide käitumismustrid, mis toob sisse mängijate lugemise aspekti. Kõik see toimub võrdlemisi suurtel kiirustel, mis alguses võivad tunduda peadpööritavad, kuid aja jooksul täiesti normaalsed, isegi aeglased tunduvad.
Vot midagi taolist on kveik minu jaoks. Detailidesse (relvad, positsioneerimine, ajastamine, out of control vs in control, trikid jne) saaks veel hunnikus laskuda, aga seda mõni teine kord.
Long story short: Quake'i eesmärk on mängu lõpuks koguda kõige rohkem frääge. Kahjuks pole see nii lihtne.
edit:
Ah pohhui, koolitööd ikka ei viitsiks teha. Paneme relvad ka.
Põhimõtteliselt on kolm klass: lähivõitluse , keskmaa ja pikamaa relvad.
Lähivõitlus
Rocket Launcher
Kõige põhilisem Quake’i relv, mis sa tahad, et sul alati olemas oleks. Peamiselt kasutad lähi- ja keskdistantsi võitluses ning üritad sihtida jalgadesse või splashdamage’i tõttu ka ümbritsevat keskkonda. Alati hea relv spämmimiseks, ehk siis ennustavaks laskmiseks, mis omakorda töötab ka kaardi lõikamisena – lased sinna, kus vastane on või sinna, kuhu sa ei taha, et ta läheb. Saad kasutada ka rocketjumpe, et mööda kaarti ootamatuid liigutusi teha või niisama kiirust koguda. Alati jälgi, et sa oleksid vastasega samal tasandil või vähemalt kõrgemalt. Alt-üles see relv ei tööta. Lightning Guni vastu üritad lähemale liikuda, kuid EI TOHI liiga otse, kuna see muudab vastasele laskmise lihtsamaks. Põhimõtteliselt domineerib kõiki relvi lähedalt. Uste avadesse on hea lasta, kui sa ei taha, et keegi ruumi tuleks.
Kuidas dodge’da?
Dogemisel liigud ka paremale-vasakule lisaks veel edasi ja tagasi, kuna see on projectile weapon ja mööda maad sihtides annab see uue mõõtme millega arvestama peab. Ükskõiks, mis sa teed, väldi hüppamist, sest kõige lihtsam asi, mida vastased teevad, on laskmine sinna, kuhu sa maandud.
Shotgun
Üritad pihta lasta, selline lihtne point and click. Mida lähemal oled, seda rohkem dammi teeb. Minu puhul aitab sihtimine sinna, kuhu vastane on liikumas ja siis ootamine, et tatäpselt sihiku ette liiguks, sihiku peale- ja kaasaliigutamine on mul vähemalt jube ebastabiilsed. Hea relv nurgatagant näkkuhüppamiseks.
Kuidas dodge’da?
Kui oled keskmise distantsi peal, siis liigu kaugemale, sest kaugelt relv ei tööta. Lähedalt pead tajuma tema laskmise rütmi ja siis vastavalt sellele paremale vasakule suunda muutma, sest üldiselt on nii, et kui ta ühe mööda laseb, siis lähevad järgmised ka ja sul on eduseis. Kindlasti ei tohi otse peale hüpata ja üldse hüpata, sest see muudab sinu laskmise kergeks.
Plazma gun
Põhimõtteliselt selline hea relv, millega lasta siis, kui tahad kuhugi ära joosta ja sa ei taha, et sulle järele tuldaks. Töötab väga hästi lähivõitluses. Olenevalt pingist on teatud vahemaa, mille juures saad lasta otse pihta. Natukene kaugemal pead juba ettepoole sihtima hakkama. Mida kaugemale vastane läheb, seda rohkem pead mõelmale poole laskma, sest kaugelt selle relvaga suunamuutustele reageerida ei saa.
Kuidas dodge’da?
Lähedalt on sama, mis shotgun, kaugemalt sa näed, millal ja kuidas ta oma lasketrajektoori muudab ja siis kohaned vastavalt. Tavaliselt on nii, et sa võid seista kusagil seina ääres ja ta laseb sinust mööda, sest ta ootab kogu aeg, millal sa seina äärest ära liiguksid. Siis pead tabama selle momendi, millal talle kohale jõuab, et sul pole kavas liikuda.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
darkside
HV veteran
liitunud: 20.05.2005
|
24.05.2010 09:53:55
|
|
|
hea lahtiseletus
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
rehepapp!
HV vaatleja
liitunud: 11.02.2010
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
madis253
HV kasutaja
liitunud: 03.03.2005
|
22.03.2016 17:15:52
|
|
|
Ei osanud mujale postitada. Paar nädalat tagasi umbes sain veel Q3 arenat mängida netis, nüüd eile aga ütles, et master serverit pole/ei saa ühendust. Kuidas võrgus mängida uuesti saaks?
_________________ M: kasutatud laua- ja sülearvuteid, küsi PS-i kaudu |
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
verylame
HV vaatleja
liitunud: 30.01.2006
|
23.03.2016 15:31:31
|
|
|
madis253,
otsid google'is serveri aadress,
mängus avad konsooli "~" nuppuga
kirjutad konsoolis "connect <serveri aadress>" ja vajutad enter
peab vest aitama
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
|
dohc-48v12
Aeg maha 1p
liitunud: 28.07.2008
|
24.03.2016 11:22:21
|
|
|
Märk maha, sai ka kunagi , aastast mine m***i lastud quake-i lastud
_________________ Ime tala, Nagu ime kepike.
Siga armastab muda, aga mudane siga armastab puhast aset!
Miks ADMIN Anti112 ambusib mind? andis 1p cooldowni aga ma ei saa peale selle enam mitteühtegi postitust teha! üks päev ei kuid! |
|
Kommentaarid: 112 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
6 :: |
0 :: |
85 |
|
tagasi üles |
|
|
madis253
HV kasutaja
liitunud: 03.03.2005
|
08.08.2016 12:49:47
|
|
|
Asi korras, fiewall oli ära blokkinud
_________________ M: kasutatud laua- ja sülearvuteid, küsi PS-i kaudu |
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|