Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
libe
kvaliteetne mees

liitunud: 04.11.2001
|
22.03.2016 21:42:39
|
|
|
lenc kirjutas: |
Porno Parm kirjutas: |
huvitav et see mäkk nii ära lagunes selle litri peale |
Tänapäeva F1 masinad on täpselt niimoodi ehitatudki, et suure paugu korral kõik mis jääb väljaspoole monokoki, laguneks kildudeks. See aitab absorbeerida osa kokkupõrke energiat ja purunenud tükid ise omakorda pehmendavad monokoki kokkupõrget seina või maapinnaga. Ühesõnaga, mida pehmemad on masina välisdetailid, seda pehmem on kokkupõrge üldiselt. |
ideeliselt ehk küll, kuid 200+ kiirusel seina ei ole enam vahet kas see küljekrap absorbeerib midagi või mitte - sel kiirusel on oluline, et miski küljest läbi ei tungi ja on lootus, et miski vastu pead ei käi
mitu aastat tagasi oli reegel ja nõue, et rattad ei tohi paugu korral kere küljest minema lennata, kuid viimastel aastatel on neid rattaid ikka mitmeid lennanud
pole nii hoolsalt jälginud, kuid miks see enam probleem ei ole?
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
22.03.2016 22:04:54
|
|
|
rehvivalikud järgmiseks etapiks:
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
Look Right
Anna vin

liitunud: 05.02.2007
|
22.03.2016 22:38:19
|
|
|
libe kirjutas: |
lenc kirjutas: |
Porno Parm kirjutas: |
huvitav et see mäkk nii ära lagunes selle litri peale |
Tänapäeva F1 masinad on täpselt niimoodi ehitatudki, et suure paugu korral kõik mis jääb väljaspoole monokoki, laguneks kildudeks. See aitab absorbeerida osa kokkupõrke energiat ja purunenud tükid ise omakorda pehmendavad monokoki kokkupõrget seina või maapinnaga. Ühesõnaga, mida pehmemad on masina välisdetailid, seda pehmem on kokkupõrge üldiselt. |
ideeliselt ehk küll, kuid 200+ kiirusel seina ei ole enam vahet kas see küljekrap absorbeerib midagi või mitte - sel kiirusel on oluline, et miski küljest läbi ei tungi ja on lootus, et miski vastu pead ei käi
mitu aastat tagasi oli reegel ja nõue, et rattad ei tohi paugu korral kere küljest minema lennata, kuid viimastel aastatel on neid rattaid ikka mitmeid lennanud
pole nii hoolsalt jälginud, kuid miks see enam probleem ei ole? |
Kui ma nüüd ei eksi, siis Alonso paugu korral jäid kõik rattad auto külge, ükski ei lennanud publikusse vms. Miks? Ju siis on tugevdatud neid trosse/kinnitusi, mis rattaid paigas hoiavad.
|
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
libe
kvaliteetne mees

liitunud: 04.11.2001
|
22.03.2016 22:49:40
|
|
|
Allrait kirjutas: |
libe kirjutas: |
lenc kirjutas: |
Porno Parm kirjutas: |
huvitav et see mäkk nii ära lagunes selle litri peale |
Tänapäeva F1 masinad on täpselt niimoodi ehitatudki, et suure paugu korral kõik mis jääb väljaspoole monokoki, laguneks kildudeks. See aitab absorbeerida osa kokkupõrke energiat ja purunenud tükid ise omakorda pehmendavad monokoki kokkupõrget seina või maapinnaga. Ühesõnaga, mida pehmemad on masina välisdetailid, seda pehmem on kokkupõrge üldiselt. |
ideeliselt ehk küll, kuid 200+ kiirusel seina ei ole enam vahet kas see küljekrap absorbeerib midagi või mitte - sel kiirusel on oluline, et miski küljest läbi ei tungi ja on lootus, et miski vastu pead ei käi
mitu aastat tagasi oli reegel ja nõue, et rattad ei tohi paugu korral kere küljest minema lennata, kuid viimastel aastatel on neid rattaid ikka mitmeid lennanud
pole nii hoolsalt jälginud, kuid miks see enam probleem ei ole? |
Kui ma nüüd ei eksi, siis Alonso paugu korral jäid kõik rattad auto külge, ükski ei lennanud publikusse vms. Miks? Ju siis on tugevdatud neid trosse/kinnitusi, mis rattaid paigas hoiavad. |
joppas lihtsalt
eelmised kolm hooaega on rattad lennanud kõikidel
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Look Right
Anna vin

liitunud: 05.02.2007
|
22.03.2016 22:54:38
|
|
|
Kuna ma ise ei viitsi ostida, siis palun too mõni näide /video
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€ |
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
Porno Parm
mugavuspagulane

liitunud: 30.11.2003
|
22.03.2016 23:06:58
|
|
|
tsitaat: |
eelmised kolm hooaega on rattad lennanud kõikidel
|
masinad ei pidanud vastu Maldonado faktorile lihtsalt
|
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
6 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
CTR
HV vaatleja
liitunud: 02.02.2012
|
22.03.2016 23:29:23
|
|
|
kas mitte mingid aastad tagasi ei tehtud reeglit, et rattad peavad jääma auto külge ega tohi minema lennata..?
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
lenc
HV vaatleja
liitunud: 11.11.2006
|
23.03.2016 00:23:16
|
|
|
libe kirjutas: |
joppas lihtsalt
eelmised kolm hooaega on rattad lennanud kõikidel |
No paluks siis vähemalt kolm näidet selle kohta. Ja mitte selliseid, kus boksipeatuses on rattad korralikult kinnitamata ja selle tõttu lendu lähevad. See on boksimeeskonna fail.
|
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
23.03.2016 08:25:13
|
|
|
vähe karmim crash, kui alol eelmisel nädalal.
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
23.03.2016 15:59:11
|
|
|
http://www.f1today.net/en/news/f1/209938/alonso-s-engine-and-gearbox-survived-melbourne
tsitaat: |
The engine, gearbox and monocoque aboard Fernando Alonso's otherwise-mangled McLaren-Honda survived his famous crash in Melbourne last Sunday. Marca, a Spanish sports daily, estimated the damage caused by the shattered carbon-fibre and other disposable components at EUR 300,000, after Alonso barrel-rolled through the gravel after a 300kph impact with Esteban Gutierrez.
But the report said the only real damage to the actual chassis was the mounting points of the suspension, meaning it could return to service later this season. "The engine and gearbox were also spared," added Marca, which is good news for Alonso amid the tight long-life restrictions on those components. |
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
23.03.2016 18:08:31
|
|
|
Eriti tugev kraam
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Karu555
HV kasutaja
liitunud: 29.11.2009
|
23.03.2016 20:49:31
|
|
|
Kui Honda kiire ei ole, siis on vähemalt tugev
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Porno Parm
mugavuspagulane

liitunud: 30.11.2003
|
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
6 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
23.03.2016 22:20:59
|
|
|
Ja siis imestavad, et keegi ei vaata
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
ricom2ger
HV veteran

liitunud: 15.04.2009
|
23.03.2016 23:28:45
|
|
|
Sakslased vaatavad üldiselt ORF pealt F1-te, RTL kommentaatorid on liiga kohutavad.
_________________ Kamehameha in your face! |
|
Kommentaarid: 123 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
111 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
23.03.2016 23:34:09
|
|
|
Eks tegelikult olegi probleem selles, et mingi igava jura eest pead maksma mujal jõhkrat raha.
Samas arendada ei tohi, rehve ei ole, kütust ei ole, miskit vahetad siis saad +100 kohta karistust jne-jne.
Mis siin enam F1-ga seostub? F1 oli varem nn kõige-kõigem aga viimased x aastat on olnud mingi mõttetu jura,
säästmine ja selle valguses vaesemate välja suretamine sest kõik on tegelikult aina kallim.
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Koppel-
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.04.2009
|
23.03.2016 23:41:03
|
|
|
No aga see loll süsteem ja karistada saamine just seepärast ju ongi tehtud, et tegemist ei oleks igava juraga. Et soodustada tihadamat konkurentsi ja põnevamat võidusõitu.
Kui kõik võivad kõike teha, siis on selgelt asi rikaste poole kaldu.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
rocky-b
Kreisi kasutaja

liitunud: 06.06.2010
|
23.03.2016 23:42:56
|
|
|
Rikaste poole on nii või naa kaldu, vaata millise mätta otsast tahad.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
23.03.2016 23:45:12
|
|
|
On sellest karistamisest siis abi olnud ka?
RB ei saa mootorit sest suuremad ei julge müüa ja kotti saada,
teistel pole raha ja võimalust et kulutada sama palju kui Mersu, Ferrari ja Mäkk.
Paraku Mäkiga ka see lugu, et teoorias võib ju asi ilus olla aga kui reaalselt on
tegu kräpiga siis on tegu kräpiga.
Vanasti sai ma Minardiga teinekord võidu sõidetud, mis sest et raha ei olnud.
Vahel ikka joppas. Või Arrows või jumal teab mis. Selliseid aegu pole juba ammu ja tänu igasugustele
piirangutele ja pidevalt muutuvatele reeglitele ei tule sinna ka uusi suuremaid.
X aastat Vettel, X aastat Hamilton, kokkuvõttes raiskadki oma elust need 10 aastat ja vaatad kuidas seppadele vilistatakse ja boo karjutakse.
See on siis huvitav?
viimati muutis Winterwind 23.03.2016 23:47:37, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
Porno Parm
mugavuspagulane

liitunud: 30.11.2003
|
23.03.2016 23:47:16
|
|
|
ricom2ger kirjutas: |
Sakslased vaatavad üldiselt ORF pealt F1-te, RTL kommentaatorid on liiga kohutavad. |
varem vbla olid tõesti paremad, Christian Danner, Heiko Wasser ja kirjude särkide kunn Kai Ebel boksiteel
viimased aastad pole RTLi vaadanud, vbla tõesti allakäinud
|
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
6 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
Raiku
HV Guru

liitunud: 13.11.2001
|
23.03.2016 23:48:12
|
|
|
Winterwind kirjutas: |
RB ei saa mootorit sest suuremad ei julge müüa ja kotti saada, |
RB ei saanud paremaid mootoreid, sest nad ülbitsesid
_________________ Честных психов можно не лечить... |
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
23.03.2016 23:48:50
|
|
|
Aprillis saab korra RTL pealt vaadata, aga ma niikuinii halligi aru ei saa......piisab ka pildist
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
23.03.2016 23:49:16
|
|
|
Renaultiga ülbitsesid, teised lihtsalt ei tahtnud anda sest neil on parem aero.
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
Raiku
HV Guru

liitunud: 13.11.2001
|
24.03.2016 09:24:13
|
|
|
Nad ülbitsesid kõigiga... nad hakkasid nõudma, mitte ei küsinud... ja jonnisid jne.
_________________ Честных психов можно не лечить... |
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
|