Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Sults
HV veteran
liitunud: 06.09.2004
|
|
tagasi üles |
|
 |
Equinox
HV veteran

liitunud: 05.04.2002

|
26.02.2016 12:41:56
Re: Nissani elektriautodel tõsised turvaprobleemid |
|
|
Paha tegemise võimalus seisnes siis selles, et õnnestub kaugelt juhtida salongi soojendus ventilaatorite ja istmesoojenduste tööd.
Disclosure timeline
23 Jan: Full details of the findings sent and acknowledged by Nissan Information Security Threat Intelligence in the U.S.A.
30 Jan: Phone call with Nissan to fully explain how the risk was discovered and the potential ramifications followed up by an email with further details
12 Feb: Sent an email to ask about progress and offer further support to which I was advised “We're making progress toward a solution”
20 Feb: Sent details as provided by the Canadian owner (including a link to the discussion of the risk in the public forum) and advised I’d be publishing this blog post “later next week”
24 Feb: This blog published, 4 weeks and 4 days after first disclosure
Update 1, 25 Feb, 12:00: Nissan has now taken the service offline.
Update 2, 25 Feb, 14:20: Per the comment below and further correspondence I've had via email, it appears that Canadian resources are still accessible using only the VIN.
_________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sults
HV veteran
liitunud: 06.09.2004
|
26.02.2016 17:20:28
Re: Nissani elektriautodel tõsised turvaprobleemid |
|
|
Equinox kirjutas: |
Paha tegemise võimalus seisnes siis selles, et õnnestub kaugelt juhtida salongi soojendus ventilaatorite ja istmesoojenduste tööd. |
Kui ka kogu häkkimise võimalus piirduks nende näiliselt süütute "trikkidega", on see elektriauto puhul vägagi ohtlik, sest näiteks kusagile linna lähedale loodusesse pakasetempe imetlema läinud autol istmesoojenduse sisse lülitamise teel aku tühjaks laskmine võib halvimal juhul lõppeda väga traagiliselt. Ka soojema ilmaga kuskil kodust eemal ootamatult tühjenenud aku ei ole just meeldiv.
Lisaks demonstreeriti ka sõiduajaloo andmete kättesaamist, mis kisub juba privaatsuse riiveks.
|
|
tagasi üles |
|
 |
sooty
HV veteran
liitunud: 12.06.2004
|
26.02.2016 17:32:38
|
|
|
Kilomeetrid ja kui efektiivselt keegi sõitis väga privaatsust ei riiva. Oleks siis kepsu andmed vms juures, aga ainult kuupäevad.
Miks auto seda üldse iga sõidu kohta eraldi talletab, mitte ei hoia lihtsalt läbisõitu ja üldist elektritarvet vms?
|
|
tagasi üles |
|
 |
rex
HV Guru

liitunud: 09.01.2002
|
26.02.2016 21:30:36
|
|
|
Asi ei ole tegelikult absull elektriauto-spetsiifiline. Asi on selles, et moodsatel autodel on järjest rohkem vidinaid (nupust käivitus, elektriliselt lülituv automaatkast ja elektriline roolivõimendi), mis ongi nad hetkel juba praktiliselt isesõitvateks muutnud. Pane ta võrku ja varem või hiljem on häkkerid kallal ja auto omapäi sõidus.
|
|
tagasi üles |
|
 |
sooty
HV veteran
liitunud: 12.06.2004
|
26.02.2016 21:48:58
|
|
|
Kui see leedu varaste värk pihta hakkas, siis paaril võtmeta käivitajal külas käies läksid võtmed uksest sisse astudes plekist karpi aga jah, enamus HMD mehed veel õnneks muretsema ei pea nende uhkete varguste pärast.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Sults
HV veteran
liitunud: 06.09.2004
|
28.02.2016 22:03:20
|
|
|
sooty kirjutas: |
Kilomeetrid ja kui efektiivselt keegi sõitis väga privaatsust ei riiva. Oleks siis kepsu andmed vms juures, aga ainult kuupäevad.
Miks auto seda üldse iga sõidu kohta eraldi talletab, mitte ei hoia lihtsalt läbisõitu ja üldist elektritarvet vms? |
Sõidu kellaajad ja kuupäevad koos teepikkusega on hea info varastele. Saab kena pildi, mis päeviti ohver kui kaugel kodust ära käib ja kui palju seega varguseks aega jääb.
|
|
tagasi üles |
|
 |
rex
HV Guru

liitunud: 09.01.2002
|
28.02.2016 22:20:23
|
|
|
sooty kirjutas: |
Miks auto seda üldse iga sõidu kohta eraldi talletab, mitte ei hoia lihtsalt läbisõitu ja üldist elektritarvet vms? |
Eks ta saadab koju kasutajate harjumuste kohta "anonüümset" statistilist infot. Sellele toetudes saab hiljem esitlustel väita, et ühe akutäiega päevane läbisõit rahuldab 97% kasutajatest.
|
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa ei või manuseid alla laadida selles foorumis
|
|