Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Varia »  Eesti firma alustab lähiajal Tallinna-Helsingi liinil hõljukireise märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 22.02.2016 19:19:50 vasta tsitaadiga

VilleH, as for typical russian technical wonder, does this come in bulk or do you have to worry about maintenance resourcses yourself?

Spoiler Spoiler Spoiler


Thanks!

_________________
Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled)
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 22.02.2016 19:46:08 vasta tsitaadiga

Eelnevas videos ilmselt üks fakt, mis üsna kasulik lennukõrguse osas. Videos olnud mudel lendab kuni 3 meetri kõrgusel 4-meetrise laine harja kohal (3 meetrit harja tipust veel kõrgemale).
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ArvQ
HV Guru
Keelatud avatar

liitunud: 29.01.2009




sõnum 22.02.2016 20:32:00 vasta tsitaadiga

On kellelgi videosi lainetavalt merel startivast ja sõitvast ekranoplanist?
Kommentaarid: 176 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.02.2016 20:38:41 vasta tsitaadiga

Üldiselt need videod on kõik suht sileda veega, meil siin pole tuulevaikse ilmaga ka üldjuhul nii siledat vett.
Lisaks kui peaks tulema järsku 1 kõrgem laine, mis võib lennukit riivata, kuidas stabiilsusega jääb?

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
VilleH
HV vaatleja
VilleH

liitunud: 20.02.2016




sõnum 23.02.2016 01:57:57 vasta tsitaadiga

Jackinthex kirjutas:
VilleH, Thank you for the reply thumbs_up.gif
Nii, et statistiliselt 6 lendu aastas jääb ära. Tavalised laevad jätavad vast 3 sõitu aastas ära?
Muidugi oleks huvitav näha kuidas ta talvel jää sogas õhku suudab tõusta? Stardib mööda lund? Videod kõik näitavad alati ideaal tingimusi.
Igatahes jääme põnevusega oodama icon_smile.gif


Regarding the ice sludge we will have to look at that in closer to the winter. This is something we are still evaluating but the current estimates is that it won't pose any trouble to our operations and if it would we have backup plans.

RustyZ kirjutas:
VilleH, as for typical russian technical wonder, does this come in bulk or do you have to worry about maintenance resourcses yourself?

Spoiler Spoiler Spoiler


Thanks!


Most of the components of the craft are made in Germany and US, the assembly takes place in Nizhny Novgorod, a town known for it's long history in ekranoplan technology and we are confident that the manufacturer can deliver a vessel as good as any other.
They already produce small airplanes, hydrofoils, hovercrafts and multicopters.

mikk36 kirjutas:
Eelnevas videos ilmselt üks fakt, mis üsna kasulik lennukõrguse osas. Videos olnud mudel lendab kuni 3 meetri kõrgusel 4-meetrise laine harja kohal (3 meetrit harja tipust veel kõrgemale).


The wave heigh is calculated by significant wave height, this is a common way to measure the wave height.



jeesus188 kirjutas:
Üldiselt need videod on kõik suht sileda veega, meil siin pole tuulevaikse ilmaga ka üldjuhul nii siledat vett.
Lisaks kui peaks tulema järsku 1 kõrgem laine, mis võib lennukit riivata, kuidas stabiilsusega jääb?


There are not many videos available online. Firstly because there are not many ekranoplans and secondly most manufactures try to sell them and likes to put them in nice environments that make pretty pictures.

We are unlikely to hit a wave since the pillow of air will get stronger and push the craft up a bit, if we still hit it the shape of the craft itself will push us up again, a small breaking might be felt but that should be it.


Link
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 23.02.2016 08:46:05 vasta tsitaadiga

Thanks!
_________________
Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled)
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
namstoop
HV Guru
namstoop

liitunud: 05.11.2001




sõnum 23.02.2016 09:13:13 vasta tsitaadiga

Huvitav kas sellel asjal on kapten või piloot? Ehket kas peavad olema laevajuhi- või lenduripaberid? icon_rolleyes.gif Või mõlemad.
_________________
verba volant, scripta manent
Hoiatus! Olen sinu postituses olevate lolluste ja nõmeduste vastu allergiline. Lolluste ilmnemisel võib kaasneda raskekujuline sarkastiline reaktsioon.
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 23.02.2016 09:32:31 vasta tsitaadiga

namstoop kirjutas:
Huvitav kas sellel asjal on kapten või piloot? Ehket kas peavad olema laevajuhi- või lenduripaberid? icon_rolleyes.gif Või mõlemad.


STCW peab kindlasti selge olema ja muud IMO nõutavad asjad, et merel osata navigeerida/reeglite järgi liigelda. Need saab selgeks juba tegelikult madrusepaberitega... kuid samas on tegu ikkagi põhimõtteliselt hõljukiga ju. Teiste lennumasinatega kokku ei puutu, lennujaamadega kokku ei puutu... äkki on rooliks ka laevarool (selline nagu pirates of carribeanis).

_________________
Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled)
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 23.02.2016 11:43:31 vasta tsitaadiga

Miski video järgi USA's on piir 10 jalga, üle selle on piloodilitsentsi vaja. Siin ilmselt midagi sarnast.
Juhtseadmed on sarnased tavalisele väikelennukile.

https://www.youtube.com/watch?v=bmy46xHcA3M
Selle järgi on õhkutõusmiseks vaja umbes pool kilomeetrit ja soovitatav maksimaalne laine kõrgus pool meetrit (pole sama mudel küll).
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sults
HV veteran

liitunud: 06.09.2004




sõnum 23.02.2016 13:27:57 vasta tsitaadiga

Kas Tallinna laht pannakse purjetamisvõistlustele kinni? Liinilaevadele jõuab purjekaga enamasti teed anda, aga kas ka sellele madallennukile? Või on see elukas piisavalt osav manööverdaja, et suudab ise mastide vahel laveerida?
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 23.02.2016 17:32:14 vasta tsitaadiga

Küll ta manööverdada suudab, kui Iraanil sellised isegi sõjaväes kasutusel on.
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 23.02.2016 17:57:05 vasta tsitaadiga

How is the vibration and noise for the passengers in such ekranoplans?
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.02.2016 18:11:11 vasta tsitaadiga

heretic666 kirjutas:
How is the vibration and noise for the passengers in such ekranoplans?

And most importantly, is the bar open during the voyage?
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 23.02.2016 23:45:28 vasta tsitaadiga

Te ei jõua nii kiirelt juua kui see soome põrutab.
_________________
Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled)
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.02.2016 23:55:50 vasta tsitaadiga

RustyZ kirjutas:
Te ei jõua nii kiirelt juua kui see soome põrutab.


Spoiler Spoiler Spoiler


Pole hullu, siis läheb otse "metroosse"... icon_lol.gif

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 228 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
VilleH
HV vaatleja
VilleH

liitunud: 20.02.2016




sõnum 24.02.2016 17:30:27 vasta tsitaadiga

namstoop kirjutas:
Huvitav kas sellel asjal on kapten või piloot? Ehket kas peavad olema laevajuhi- või lenduripaberid? icon_rolleyes.gif Või mõlemad.


You will need to be a Sea captain. icon_smile.gif


mikk36 kirjutas:
Miski video järgi USA's on piir 10 jalga, üle selle on piloodilitsentsi vaja. Siin ilmselt midagi sarnast.
Juhtseadmed on sarnased tavalisele väikelennukile.

https://www.youtube.com/watch?v=bmy46xHcA3M
Selle järgi on õhkutõusmiseks vaja umbes pool kilomeetrit ja soovitatav maksimaalne laine kõrgus pool meetrit (pole sama mudel küll).


WIG Crafts fall under special rules and have 3 classes, A, B and C

''A'' can only fly in close proximety to the ground.

''B'' can only fly in close proximety to the ground to but has the ability to ''jump'' up to 150m to avoid forexample and island.

''C'' Is a WIG Craft that can also operate as an airplane, for this type of craft you need to be a pilot and a sea captain.

Tanel kirjutas:
heretic666 kirjutas:
How is the vibration and noise for the passengers in such ekranoplans?

And most importantly, is the bar open during the voyage?


Sadly we can't have a bar onboard due to the short crossing times and restricted space, hopefully we take you there quick enough that you can catch a drink in the port icon_wink.gif

Noise generated by the craft istself should not exceed 45-55dB inside the cabin. The ride should in generall be very smooth with little to no turbulence.
During take off and landing all of this is dependent on the current weather conditions and it can be a bit choppy then.

Sults kirjutas:
Kas Tallinna laht pannakse purjetamisvõistlustele kinni? Liinilaevadele jõuab purjekaga enamasti teed anda, aga kas ka sellele madallennukile? Või on see elukas piisavalt osav manööverdaja, et suudab ise mastide vahel laveerida?


During an event like this the other boats usually keep away from the shipping lanes. In case the race would go thru it we would be informed at take the measures required to avoid disturbing the race. Maybe departures are adjusted that day to fit in between the races.

Normally races such as this does not affect traffic that much.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Sults
HV veteran

liitunud: 06.09.2004




sõnum 26.02.2016 11:47:13 vasta tsitaadiga

VilleH kirjutas:
During an event like this the other boats usually keep away from the shipping lanes. In case the race would go thru it we would be informed at take the measures required to avoid disturbing the race. Maybe departures are adjusted that day to fit in between the races.

Normally races such as this does not affect traffic that much.

Tallinna lahel purjetamishooajal toimuvatel iganädalastel sõitudel on tihtipeale üheks rajamärgiks Katariina kai poi, seega kogu purjekate seltskond sõidab vähemalt 2 korda üle Tallinna lahe.
Hea küll, need Tallinna võistlused on suhteliselt lühiajalised, mõne tunnised sõidud (vähemalt tööpäeva õhtutel toimuvad), mida annab ehk sõidugraafikuga arvestada. Vahel toimub siiski ka suuremaid võistlusi. Näiteks kui Muhu Väina regatt kuskilt Lääne-Eestist Tallinnasse stardib, siis võib saabuvate purjekate joru ületada laevateed suuremates ja väiksemates rühmades üsna ettemääramata ajahetkedel üle 12 tunni järjest. Nii suure kiiruste erinevuse juures on samas "õhuruumis" viibimine ikkagi suur oht. Kui laia ohutut koridori selline laugur vajab? Üksikust Naissaare rannikule võrku leotama sõitvast kalapaadist saab ikka ümber põigatud, kui meri just kõige siledam pole, mistõttu pisikest paati alles poole miili kauguselt märgata võib?
Kuidas on liikumisega udu, hämara või muidu halva nähtavuse korral? Ega need purjekate topituledki kuigi kaugele paista ja väiksematel ei pruugi neid ollagi (lisaks madalal asuvatele vööri- ja ahtritulele valgustavad pimedas aegajalt taskulambiga purje, et läheduses viibida võivad suuremad alused neid märkaks). Purjeka udupasun kardetavasti hõljuki mootorimürast üle ei kostu.
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 26.02.2016 12:33:36 vasta tsitaadiga

Mis siin liikluse suhtes poleemikat tekitab? Nad peavad järgima merel kehtivaid liiklusreegleid. Selle järgi peab tuule jõul liikujale minu mäletamist mööda teed andma. Kuigi jah, isegi Tallink on nii ülbe et kehtib suurema õigus...
_________________
Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled)
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sults
HV veteran

liitunud: 06.09.2004




sõnum 26.02.2016 14:05:53 vasta tsitaadiga

RustyZ kirjutas:
Mis siin liikluse suhtes poleemikat tekitab? Nad peavad järgima merel kehtivaid liiklusreegleid. Selle järgi peab tuule jõul liikujale minu mäletamist mööda teed andma. Kuigi jah, isegi Tallink on nii ülbe et kehtib suurema õigus...

Liinilaevadel on ka purjekate suhtes eesõigus, kui nad liiguvad oma liinil merekaartidel vastavalt tähistatud trassiosas (nagu see on Lallinna lahes). Lauguril aga on kiirus kordades suurem kui liinilaeval ja see on probleemiks.

Soovituslikud liikumisteed väikelaevadele ristuvad mitmes kohas laevateedega:
http://www.nupuklubi.ee/images/files/liikumisteed_tln_laht.pdf
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.02.2016 21:04:24 vasta tsitaadiga

Tuli kohe üks lapsepõlvekoomiks meelde:

Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Varia »  Eesti firma alustab lähiajal Tallinna-Helsingi liinil hõljukireise mine lehele eelmine  1, 2
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.