Penumbra tüübid teevad uue õuduka. Videode järgi näeb palju etem välja kui Amnesia. Ja tundub, et tegevus toimub kaasajas, kui isegi mitte tulevikkus. Loodetavasti ei hakka teised liiga palju mula ajama, see üksindus ja vaikus penumbra varasemates osades oli palju efektiivsem õudus. Kui see peale surutud BS voice actorite poolt!
Sai vaadatud. NIi... muljed. Kuidagi... igav tundus. Graafika oli ok, gameplay oli ok. Ootan päeva, mil luuakse tänapäevamaailmas aset leidev õudukas, kus mängu tegevus ei leia aset ainult tumedates, räpastes koridorides.
Väga vahva oleks korralik õuduikas näiteks algselt inimtühjal vabaduseväljakul, kesklinna kangialustes, rahvarohketes kohtades jne... samas eks säärast asja oleks palju raskem teha ja õudukate tootjad on arusaadavalt kinni proovitud, tavaliste ja töötavate lahenduste juures.
Sai vaadatud. NIi... muljed. Kuidagi... igav tundus. Graafika oli ok, gameplay oli ok. Ootan päeva, mil luuakse tänapäevamaailmas aset leidev õudukas, kus mängu tegevus ei leia aset ainult tumedates, räpastes koridorides.
Väga vahva oleks korralik õuduikas näiteks algselt inimtühjal vabaduseväljakul, kesklinna kangialustes, rahvarohketes kohtades jne... samas eks säärast asja oleks palju raskem teha ja õudukate tootjad on arusaadavalt kinni proovitud, tavaliste ja töötavate lahenduste juures.
mine mängi neid öörliäkses survival saasta. Seal sul tonnides tühju linnasid vabaduseväljakutega. _________________ zero
Sai vaadatud. NIi... muljed. Kuidagi... igav tundus. Graafika oli ok, gameplay oli ok. Ootan päeva, mil luuakse tänapäevamaailmas aset leidev õudukas, kus mängu tegevus ei leia aset ainult tumedates, räpastes koridorides.
Väga vahva oleks korralik õuduikas näiteks algselt inimtühjal vabaduseväljakul, kesklinna kangialustes, rahvarohketes kohtades jne... samas eks säärast asja oleks palju raskem teha ja õudukate tootjad on arusaadavalt kinni proovitud, tavaliste ja töötavate lahenduste juures.
keegi võiks teha survival horrori kus sa pagulastetulva eest ära jooked...
ise ootan väga huviga mängu , penumbra ja amnesia dark descent olid ikka viisakad mängud
Tundub vist hea olevat. Pole Pigse mänginud aga amnesia küll väga ei meeldinud, väljaarvatud m6ned üksikud kohad l6pupoole. Vihkan seda möla raadio teel.
tsitaat:
Destructoid - 9
SOMA gets everything right about the the survival horror genre. It’s like someone created the perfect video game mixtape -- a little bit of abandoned underwater atmosphere from BioShock, detailed environments a la Gone Home, and (of course) the frenzied monster mechanics from Amnesia. Even if you dislike non-combat-oriented games, I dare you to give it a try.
Gamespot - 9
I came in expecting something similar to Amnesia, just in a terrifying new location, but what I found is an intelligent game that forced me to think and contemplate ideas as only the best sci-fi is capable of doing. It may not stir the hordes of wailing YouTubers looking for the next best haunted house, but SOMA succeeds at crafting something much more meaningful in a genre that’s deserving of more than just simple jump scares.
Jimquisition - 8
Intentional or not, SOMA regardless provides that example. This is not just another horror game. It’s a science fiction story with horrific shades, a game that ponders the human condition in an industry where “the human condition” has become an awkward dead horse of a phrase. A horror game that, curiously, would have benefited from a little less horror.
Simply put – there needs to be more games like this in the world.
Gamesradar - 7
But don’t let that, or the remedial monsters, put you off. Most of Soma’s strength is in its story and what happens to the people involved. This is a dark and deviant science fiction tale well worth a look thanks to some uncomfortable themes and concepts. And, at about 8 to 10-ish hours long, it’s a perfectly formed and satisfying experience to see through to conclusion. Seriously, that ending? You’ll be digesting it months from now.
IGN - 81
SOMA is a sustained exploration of an original and thought-provoking idea. The concept of artificial intelligence has been explored by lots of science fiction, so it isn’t unique in that regard, but it makes particularly intelligent use of video game conventions to present those familiar ideas in new and surprising ways. At 12 hours long, the story feels a little stretched, especially when so much of its gameplay feels less original than its ideas. That’s not to say it’s scares aren’t effective or intense but I found myself drawn to its quiet moments in which its philosophical yet unpretentious storytelling is allowed to breathe without interference from unintuitive puzzles and monsters that can’t be manipulated.
486, ise mõned tunnid mänginud ja noo LUGU on ikka ULMEPÕNEV.. lihtsalt uskumatult hea ja korralik mindfuck käib.. aga mänguna jah pole võibolla kõige parem.. või võiks ehk kudagi paremini olla teostatud, liiga sarnane Amnesia mängudele mõnevõrra. Siiski hea mäng neile kellele mängudes just eriti lugu meeldib.. actionit või selliseid ehmatus hetki küll väga pole. _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Sai siis läbi 10 tundi kuskil,üldkokkuvõttes hea mäng ja mänguatmosfäär oli ka ulme,mõistatused oleks võinud raskemad olla tundus sellekohapealt lihtne _________________
liiga palju möla ja mitte just kõige parem voiceacting, muidu hea mäng, minu raalil jooksis max sätetega välja arvatud v-sync vabalt, pole mingit i5te vaja,P
Huvitav mäng. Ausalt öeldes ei oodanud frictionalilt sellist asja- pigem arvasin, et amnesia 2 vms. Hirmu oli tõesti vähem aga maailma rõhuvalt rusuv atmosfäär oli ikka kraadide võrra kangem. Rääkimata mängu lõpust mis oli selline mõnus kulminatsioon kõigele mis nähtud/tehtud.
Eriti meeldisid ka sellised väiksed detailid mis olid mängumaailma lisatud kuid millele tähelepanu ei juhitud. Seletasid siis mõnevõrra ära maailma tagatausta. Nt:
Spoiler
a) Curiose laeva vrakis võis tähele panna, et osa elemente laeva struktuurist ei olnud loomulikud- nt peldikud seinte peal, ka trepid jne. Põhjuse võis kapteni sillal leida kus siis oli diagramm laevast. Pm Curiose oli siis hiiglaslik kargolaev mis tavaolekus sõidis vee peal nagu laev ikka. Kui aga veealust jaama oli vaja laadida siis laev lasi ennast vertikaali nii et laevanina puutus põhja. Selleks ka siis need elemendid seintel, et kompenseerida ruumi muutust.
b) Koll keda kohtasid Theta jaamas teisel levelil (peale ARK simulaatorit). Ma olen suht kindel, et see oli Akers Deltast (kes tähele pani siis peale evakuatsiooni jäi üks Akersi nimeline vanamees Delta jaama maha). Igatahes sellele, et too koll Akers oli viitasid paar asjaolu:
1) ta oli unikaalne, sest tema taolist kolli rohkem ei kohanud mängus.
2) Mul õnnestus ta nägu hästi näha kuna juhuslikult jooksin temaga kokku lambi all- ta silmakoopad olid tühjad. Kui Deltas ringi hulkusid siis leidsid ühe ruumi kus oli kaks silmapaari maas ning ka siis hullumeelset teksti seintel jne. See oli punker kus Akers viibis see neli kuud mis ta Deltas üksi oli
3) Kui Akers sind kinni nabis ette nähtud kohas siis ta ei tapnud sind nagu ülejäänud kollid teevad vaid toppis sind selle biomassi sisse, et sa assimileeruksid sellega nagu need ülejäänud õnnetud keda keldris näha võis. Akersi Delta punkris mainis ta, et WAU oli talle öelnud kuidas ta peab Thetasse minema ja nad "igavesse õndsasse unne" panema vms. Ilmselt selle all mõtles ta ohvrite WAU biomassi surumist.
Meenutas veidi Alien: isolationit, oleks tõesti oodanud midagi Amnesia või eelnevate stiilis.
Aga jah, paraku C2D, HD 3650 ja 4GB rammiga üsna slaidshow, 1440 resost madalamaks kah panna ei saa, kuna siis on ekraanil mustad ääred...
Minu arust atmosfäärilt kõige rohkem sarnaneski mäng alien isolationiga,eriti alates poole mängu pealt,alguses kui sinna veealusesse maailma sattusin tuli kohe bioshock meelde _________________
Sai siis läbi tehtud. Ja väga n6rk mäng minuarust. Eriti häiris stoory ja need dialoogid. Igatahes mäng polnud jube ega huvitav. Need pikad jooksmised läbi tühjuse käisid eriti pinda + need pikad ja aeglased animatsioonid kui tahad midagi teha. Nad nägid väga palju vaeva, et see mäng hästi välja näeks ja et mängjia hästi palju aega raiskaks.
Oleks ainult need kohad vaenlastega+puzzled ja ülejäänud välja jätnud, oleks isegi korralik mäng olnud. _________________ zero
Sai siis läbi tehtud. Ja väga n6rk mäng minuarust. Eriti häiris stoory ja need dialoogid. Igatahes mäng polnud jube ega huvitav. Need pikad jooksmised läbi tühjuse käisid eriti pinda + need pikad ja aeglased animatsioonid kui tahad midagi teha. Nad nägid väga palju vaeva, et see mäng hästi välja näeks ja et mängjia hästi palju aega raiskaks.
Oleks ainult need kohad vaenlastega+puzzled ja ülejäänud välja jätnud, oleks isegi korralik mäng olnud.
mul ka läbi tehtud. 11 tundi võttis vist aega, lugesin suht kõik tekstid arvutitest läbi jne. minu arust oli eelmise aasta parima sooriga pela mida mängisin. Pole ammu midagi nii head kohanud. Graafiliselt ilus, eriti veealused kohad. tempo oli ka suht täppis, vahepeal rahulikum aga mitte liiga pikalt, siis jälle kolle veidi jne.
kuigi mõne koha peal olid need kollid veidi annoying see nagu häiris natuke. aga muidu kõvasti parem kui amnesia minu arvates amneesia ainult üritas hirmutada, story osa oli suht nõrk minu arvates _________________ Linux Gaming Videos: Xpander69
Sai siis läbi tehtud. Ja väga n6rk mäng minuarust. Eriti häiris stoory ja need dialoogid. Igatahes mäng polnud jube ega huvitav. Need pikad jooksmised läbi tühjuse käisid eriti pinda + need pikad ja aeglased animatsioonid kui tahad midagi teha. Nad nägid väga palju vaeva, et see mäng hästi välja näeks ja et mängjia hästi palju aega raiskaks.
Oleks ainult need kohad vaenlastega+puzzled ja ülejäänud välja jätnud, oleks isegi korralik mäng olnud.
mul ka läbi tehtud. 11 tundi võttis vist aega, lugesin suht kõik tekstid arvutitest läbi jne. minu arust oli eelmise aasta parima sooriga pela mida mängisin. Pole ammu midagi nii head kohanud. Graafiliselt ilus, eriti veealused kohad. tempo oli ka suht täppis, vahepeal rahulikum aga mitte liiga pikalt, siis jälle kolle veidi jne.
kuigi mõne koha peal olid need kollid veidi annoying see nagu häiris natuke. aga muidu kõvasti parem kui amnesia minu arvates amneesia ainult üritas hirmutada, story osa oli suht nõrk minu arvates
whatever. Kuid müüginumbrid räägivad teist juttu. Amnesia1 üle 3 miljoni ja see vaevalt 130 tuhat koopiat müüdud. Kui mängu reklaamitakse 6udukana siis ma ootan ka 6udusmängu. _________________ zero
Amnesia on väheke kauem müügil ka olnud ning kommiraha eest müügil olnud. SOMA pole veel korralikke soodukaid näinud.
ning Amnesia hypeti igal pool rohkem üles kui välja tuli, esimene laialt levinud sellist tüüpi õudu pela (Penumbra seeria nii kuulus polnud)
Eks see Amnesia Machine for Pigs tegi natuke kahju ka frictionalile, kuigi nemad seda mängu ei arendanud.
Kokkuvõttes on nagu ikka, maitse asi, mulle isiklikult SOMA väga meeldis. _________________ Linux Gaming Videos: Xpander69
Tegin kah mängu läbi eelmine aasta seega ütleks, et on ok mäng. Isiklikult tundus rohkem müsteerium kui õudukas. Teist korda küll läbi ei mängiks. Esimese korraga koged juba kõik ära ja uuestimängimisel mingit väärtust pole, kuna asi on üsna lineaarne. Hea asi on see, et see GOG peal on ehk siis DRM vaba.
Vanemas versioonis on isegi parem taustamuusika ja üldiselt jubedam atmosfäär. Isegi selle mutti hääl on teine, sobib rohkem selle temaatikaga, mis seal toimub.
Sellisena oleks seda küll õudukana saanud müüa.
Mitte selline igav seiklus nagu see lõpp versioon tuli.
Ilmselt hakkasid need devid kartma, et inimestele enam ei meeldi see. Sest pigs sai nii halva kriitika. Nii et muutsid mängu, kuid minu jaoks halvemaks.
Tegin läbi. Mõned õhtud olin seal mängus isegi päris segaduses. Alguse poole oli päris korralik teemaredus ka, pelae seda läks nagu rahulikumaks või lihtsalt harjusin kollidega ümber käima. Üldkokkuvõttes päris korralik pela, ei ole väga õudne ega raske.
Ei teagi, kas mängu sisust ja otsustest sõltus ka midagi? Tolle ainsa nn viimase naise jätsin ellu ja kätt selle suure kolli sisse ei toppinud.... Lõpp oli igatahes ilus (peale lõputiitreid).
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.