praegune kellaaeg 17.06.2025 15:29:57
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
22.01.2016 02:33:24
|
|
|
Porno on see, et hetkel Suur-Karjas Taxify kliendipoolel 11 taksot ja 9 rendi-jagamis-eiteamis autot. Noid olla 6 protsenti, a kliendi seisukohast pea pool hetkel.
Konkurendil 20 taksot, milledest 5 kaarti seedib.
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
AA24
HV kasutaja

liitunud: 18.09.2014
|
23.01.2016 21:54:43
|
|
|
Reval läks Taxigo alla...peale seda kusagil 40 juhti tulid ära Revalist ja toimetavad nüüd selle logo all.
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
|
tagasi üles |
|
 |
AA24
HV kasutaja

liitunud: 18.09.2014
|
25.01.2016 00:02:27
|
|
|
Kel vaba õhtu ja massin olemas, ning Taxify või Uber telos. Väike koolitus enne muidugi.
Reede ja laup. õhtul teenib Tallinnas peris kenasti. Kaua see kestab, seda ei tea.
PS. Vana Mersu diisliga (igiliikur) ei tasu.
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
25.01.2016 16:36:52
|
|
|
Neile kes alles alustavad, jõuab mingil hetkel see ka kohale, et kilomeetri omahind ei ole pelgalt kütusekulu ehk taksot sõites tahab auto ka kordades rohkem hooldust/remonti. Kui oma üle 10a vanade autodega statistikat olen teinud, siis kirvereegli järgi on kilomeetri omahind umbes kahekordne kütusekulu.... eks ta ole uuematega tõenäoliselt umbes samasse auku, remonti võivad need vähem vajada, kuid samas amortisatsioon on kõrgem.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004

|
25.01.2016 16:57:09
|
|
|
napoleon kirjutas: |
Neile kes alles alustavad, jõuab mingil hetkel see ka kohale, et kilomeetri omahind ei ole pelgalt kütusekulu ehk taksot sõites tahab auto ka kordades rohkem hooldust/remonti. Kui oma üle 10a vanade autodega statistikat olen teinud, siis kirvereegli järgi on kilomeetri omahind umbes kahekordne kütusekulu.... eks ta ole uuematega tõenäoliselt umbes samasse auku, remonti võivad need vähem vajada, kuid samas amortisatsioon on kõrgem. |
Ehk siis seda arvutust loominguliselt edasi arendades, peaks autos istuvate sõidujagajate seltskonna (koos juhiga) jaoks tulema summaarne kilomeetrihind nii 0.20 €/km (võttes väga jämedalt kütusekuluks 10l/100km ja kütuse hinnaks 1€ liiter). Nii et kõige kallimal juhul ehk üksi sõites oleks aus hind 10 senti kilomeetrtilt. Vaadates aga praegu kehtivaid hindu, ei ole vist erilist kahtlust, kummaga tegu, kas sõidujagamise või piraattaksondusega
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
huviline30
HV vaatleja
liitunud: 25.12.2011
|
25.01.2016 17:37:52
|
|
|
pppd kirjutas: |
napoleon kirjutas: |
Neile kes alles alustavad, jõuab mingil hetkel see ka kohale, et kilomeetri omahind ei ole pelgalt kütusekulu ehk taksot sõites tahab auto ka kordades rohkem hooldust/remonti. Kui oma üle 10a vanade autodega statistikat olen teinud, siis kirvereegli järgi on kilomeetri omahind umbes kahekordne kütusekulu.... eks ta ole uuematega tõenäoliselt umbes samasse auku, remonti võivad need vähem vajada, kuid samas amortisatsioon on kõrgem. |
Ehk siis seda arvutust loominguliselt edasi arendades, peaks autos istuvate sõidujagajate seltskonna (koos juhiga) jaoks tulema summaarne kilomeetrihind nii 0.20 €/km (võttes väga jämedalt kütusekuluks 10l/100km ja kütuse hinnaks 1€ liiter). Nii et kõige kallimal juhul ehk üksi sõites oleks aus hind 10 senti kilomeetrtilt. Vaadates aga praegu kehtivaid hindu, ei ole vist erilist kahtlust, kummaga tegu, kas sõidujagamise või piraattaksondusega  |
Takso probleem veel see,et pea pool km-ist kütad tühja ja see tuleb vaikimisi hinnakirja sisse kirjutada.Rusikareegel on auto omahinnaks kõikide kuludega 30s/km.Põhitööna 200 klienti kuus on väga vähe.Sealt tuleb sul ca 1000 eur kassa.Siin juba renditakse autosid 600 eur eest kuus.
|
|
tagasi üles |
|
 |
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004

|
25.01.2016 17:55:27
|
|
|
huviline30 kirjutas: |
pppd kirjutas: |
Ehk siis seda arvutust loominguliselt edasi arendades, peaks autos istuvate sõidujagajate seltskonna (koos juhiga) jaoks tulema summaarne kilomeetrihind nii 0.20 €/km (võttes väga jämedalt kütusekuluks 10l/100km ja kütuse hinnaks 1€ liiter). Nii et kõige kallimal juhul ehk üksi sõites oleks aus hind 10 senti kilomeetrtilt. Vaadates aga praegu kehtivaid hindu, ei ole vist erilist kahtlust, kummaga tegu, kas sõidujagamise või piraattaksondusega  |
Takso probleem veel see,et pea pool km-ist kütad tühja ja see tuleb vaikimisi hinnakirja sisse kirjutada.Rusikareegel on auto omahinnaks kõikide kuludega 30s/km.Põhitööna 200 klienti kuus on väga vähe.Sealt tuleb sul ca 1000 eur kassa.Siin juba renditakse autosid 600 eur eest kuus. |
Jätkates "sõidujagamise" mõiste sisust rangelt kinnipidamist siis peaks olema selge et sõidujagajal sellist asja olla ei saa, definitsiooni järgi on tegu juhuslikult samasse suunda minevate inimeste vedamisega eesmärgil jagada sõidukulusid, kui parajasti kedagi teist sõidetavasse suunda ei lähe, siis maksab autojuht sõidu täishinna ise kinni. Sest ega ta ju ei sõida taksot ega ürita sõitjate veoga kuidagi kasumit teenida, vaid ainult oma kulusid jagada, on ju nii?
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
25.01.2016 22:07:55
|
|
|
pppd, "sõidujagamise" teemal pole väga mõtet targutada. Maapiirkondades või linnadevaheliste otste puhul oleks sellel jumet, aga ilmselge et linnas kus on enamvähem toimiv ühistransport, ei ole sellel sõidujagamisel mõtet ja see "sõidujagamine" on oma olemuselt kõike muud kui sõidujagamine. See on natuke teine teema kui naabrimees ütleb, et viska mind ka hommikul linna, teen sulle laupäeval saunas mõned õlled välja, aga hakata võõrastega mõnekümne sendi kuni mõne euro nimel aegu ja kohti klapitama ei tundu küll tegevus, mis lühemate otsade puhul end õigustab.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
elukas
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.11.2001
|
26.01.2016 12:49:48
|
|
|
Tanel kirjutas: |
Täna juhtus taksoks Taxify Revali imiteeritud logoga. Huvitav, mida Reval selle peale kostab  |
AA24 kirjutas: |
Reval läks Taxigo alla...peale seda kusagil 40 juhti tulid ära Revalist ja toimetavad nüüd selle logo all. |
See teenusepakkuja nimi peaks ametlikult olema eesuksel, kliendile tundub ka see kiri seal taga imelik.
Need juhid kusesid ennast täis. Nii enda kui teiste jaoks. Peale veebruari nende extradiil lõpeb, siis soe ja märg läheb külmaks ja märjaks, äpis logo vahetub tavaliseks ja on lihtsalt "tallinn takso" tüüpi huitajad.
Kindlasti oli üleminemiseks ka muid põhjuseid kui taxifypoolsed, kuid see ei anna õigust vanadelt kolleegidelt pettusega tööd ära võtta.
Huvitav lugemine, auto kontrollimiseks tuleb neile saata pilt autost ja ongi kogu kontroll. See max 10 aasta vanune jutt on muidugi joga, sõidavad piraati ka palju vanemad, n: https://www.dropbox.com/s/wdc7ydi5pq3i7uv/2015-12-18%2019.31.06.png?dl=0
Kui ta sõitis linnast välja Vääna-Jõesuusse kliendile järgi, siis ilmselgelt pole tegemist sõidujagamisega, vaid teenuse osutamisega raha teenimise eesmärgil, ka teenuse hind tõestab seda. Huvitaval kombel pole maksude maksmisest sõnagi, nagu ka õhtulehe lingil oleva uberi sõitja jutustuse puhul.
Siin oli mingiaeg juttu hinnakirjavabadest taxify taksodest, siin on üks näide: https://www.dropbox.com/s/9w0xjxa7qv104fb/vlcsnap-2016-01-26-11h21m15s67.png?dl=0
Auto remondist ja korrashoiust rääkides, siis kindlasti kulub Tallinna tänavate ja töö iseloomu tõttu sellele kena kopikas, nii mõnigi kord seda sissetulekuga kiideldes ei mainita, kuid sissetulekul ja käibel on vahe. Minu tänane arve näiteks: https://www.dropbox.com/s/xyw66e6kqrx5523/2016-01-26%2017.44.28.jpg?dl=0
Ja sõidujagamisest niipalju, et see on juba ammu leiutatud, siin kilulinnas kohalikele tasuta, teistele kerge kopika maksab, aga jah öösiti paraku ei liigu.
_________________ Hoiatan kasutaja "Harmoonia" eest. Tont müüs graafikakaardi, "unustades" kuulutuses mainida et oli seal ise asju ümber tinutanud.
Kui see läks katki siis ajas lolli juttu, oma kehva töö eest vastutamata. Pädevas remondikohas tuvastati et tema tinutatud graafikaprotsessor on lahti.
viimati muutis elukas 26.01.2016 19:02:20, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
131 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
26.01.2016 12:58:08
|
|
|
Üks pilt sai ka tehtud sellest 2 tunnisest lõunasöögist
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
elukas
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.11.2001
|
26.01.2016 13:00:55
|
|
|
Oli ka ainuke vaikusehetk vist
_________________ Hoiatan kasutaja "Harmoonia" eest. Tont müüs graafikakaardi, "unustades" kuulutuses mainida et oli seal ise asju ümber tinutanud.
Kui see läks katki siis ajas lolli juttu, oma kehva töö eest vastutamata. Pädevas remondikohas tuvastati et tema tinutatud graafikaprotsessor on lahti. |
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
131 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
26.01.2016 19:38:56
|
|
|
Ega see Revali "Adibas" logoversioon ka täna keskmisele Taxify lappajale midagi ütle, põline Revalitruu klient teeb vahet, ülejäänutel suva.
Oma kogemus selline, et peale logo kadu kukkus Taxify tellimuste arv ca 20%, aga see oli eelmise suve algul, mil lõviosa veel logodega figureerisid, praegu on kukkumine ilmselt väiksem, logo puudumine hakkab normaalsuseks saama. Minu frants andja oli vist üks esimesi, kes ise Taxify-l palus firmasümboolika eemaldada.
Kliendid vahel küsivad, kuidas just takso leida või soovitud firma takso leida jms - keskmisele inimesele jääb see sõidujagajate, rendikate, taksode supp siiski arusaamatuks, ei hakata end Taxify blogijuhistest läbi närima. Neile ei oska soovitada muud kui Taxigo ja Kutsuga (mida ise ei kasuta) tutvumist, äkki paistab arusaadavam.
Siin foorumiski on Taxify-le sõidujagaja filtrit, et mittetaksosid üldse ei kuvataks, soovitud, aga seda ilmselt ei tule.
Vastandub Taxify ärihuvile - kui seda palju kasutataks, siis sõidujagajaid, nagu enne logota taksosid, tellitaks vähem. Praegu tellitakse neist vähemalt pooled kogemata. Ja nii peabki olema - et inimesed selle versiooniga kohaneksid, isegi kui algul ise ei taha. Proovivad ära, vaatavad, et sõidujagaja ei ole koll, teinekord ei karda. Siin edasi on ka mängumaa - nt Uberi eeskujul kasutada esiklaasil mitte vaid värve, vaid ka märku "free/vaba" - selgi ei ole meie seadustega midagi vastuolus, ometigi kõik tunneksid sõidutamisvalmis piraatauto ära.
Sõidujagaja ja temalt võetav tasu, viiendik, on parem kui taksojuhi 50 senti (mõni maksab rohkem ka), nii et Taxify seisukohast vaadatuna on see "kliendi suunamine" arusaadav.
Pluss see, et Taxify universaal-globaal-übersuper äppi aretab ja algse suuna "teeme taksofirmadega koostööd" ekslikuks tunnistas ja enamuse äppidega samale rajale e vastandumisele üle hüppas. Kauboikapitalism.
Kusjuures pmst ja sisuliselt, toote ekspordi osas, ma tunnustan Taxify-d kui nad Uberi äraviidava raha koos intressidega koju tagasi toovad (ja Maskott-Maseratti soetamisega Itaaliasse ei põrgata), aga selle kohaliku asja kohta jään ikka "not in my backyard" seisukohale, ja ma ei pea seda isegi bipolaarseks ega skisofreeniliseks. See on ettevõtlus e äri ja see ongi 99.9% kasumile ja selle maksimeerimisele orienteeritud.
Selle ärihuvi ja kauboikapitalismiga, mis, nagu selge, teeb omaalgatuslikke "mööndusi" seadusandluse osas, jõuamegi asja põhituumani e põhjuseni, miks mõneski riigis on uberdamine/piraaditamine keelatud ja seda auto konfiskeerimiseni välja (Belgia).
Kas ma usaldan riiki/KOV-i, vedaja staatuse saamiseks midagi teinud/kvalifitseeruvat inimest/ettevõtet või ma usun ja usaldan, et ärihuviga eraettevõte teeb selle töö (läbi reitingu ja kontrolli, mida keegi ei kontrolli) sama efektiivselt või paremini, konkureerides samal ajal sarnaste huvidega ettevõttega. Kas neil on esikohal eetika (reiting 4.5, puhas karistusregister, korras auto jms) ja eeldus, et see ka tava- ja juhutellijat huvitab (ei huvita) või võib konkureerimine ja kasumi teenimise taotlus moonutusi tekitama hakata.
Riik/KOV on seni veidi vigast tööd teinud. Tõesti on.
Taksofirma kui vedaja (või isegi mina) saab praegu tööle võtta ka inimese, kes ise taksoveoluba ei saaks, aga ta, tööandja, on siiski vastutav vedaja e peab andma riskist aru, vedajaloa saab tühistada, rääkimata uue väljastamisest, see paneb kaaluma ... rohkem kui "ups, juhtus mingi tropp, bännisime nüüd ära ja elame edasi".
Ma leiaks selle 2k teise odavtakso jaoks (maini 2016 saab sellele minu taksoveoloa kehtivuse lõpuni sõidukikaardi) + 1k seadmetele ja kvartali kindlustustele, et hakata "takso rentimise" raha teenima - no ei, aitäh võimaluse eest, ikkagi ei; ma olen liiga põhjalik risk-reward ratio kaaluja.
Käesoleval aastal see muutub kui teenindajakaardi annab ka KOV (üritades just vähendada ärihuvist tulenevat riski, mille vedaja vahel võtab), kontrollides ise iga taksojuhiks pretendeerijat. Tean mitmeid närviliseks muutunud kolleege ja osalt on mul isegi kahju, et kui linnavalitsus oma tööd korralikult teeb, jäävad nad tööta.
Taksojuht/vedaja, piraat, jagaja võib ohutu olla kainele teovõimelisele täiskasvanud isikule (ja ongi), paraku kuus teenindatava 300+ kliendi hulgas kuus on muudki, mudajoodikust (keda võib tühjaks tõsta) trennist toodava lapse (vean ringiga) ja vanaemale hoiule saadetava koerani (tervitan korduvklient buldog Kessut ). Kellele ja läbi millise kontrollmehhanismi see vedu usaldada?
Ühtlasi on nende reklaamartiklite taustal tekkinud kiusatus kirjutada elust Taxigo-ga. Mul hapneb sel aastal koolitus (+ ARK kaart), taksoveoluba, sõidukikaart, taksomeetri adapteerimine; kõik vaja uuesti teha ... ja oktoobris tuleb MTA-le märtsideklari põhjal väike rahapakk läkitada ... aga ple vist mõtet seda nutulaulu meediale pakkuda, need kommentaarid ei teeks mind paremaks inimeseks.
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
AA24
HV kasutaja

liitunud: 18.09.2014
|
27.01.2016 23:22:42
|
|
|
Ford F-150 on saadaval vaid Taxify appiga
Mugav igatahes
Kõik on ikka päälinnas kinni..Pärnus sellist jagelimist pole.
Tahad võtad vana Volga(mersu diisel veduriks), Porta eest, ei ole seal mingit go-d ega fy-d.
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
27.01.2016 23:26:13
|
|
|
Suvel Pärnus elektritakso sain Taxify-ga. Aga võibolla on nemadki nüüdseks sealt lahkunud.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
AA24
HV kasutaja

liitunud: 18.09.2014
|
27.01.2016 23:35:44
|
|
|
Pärnus suvel ajaks päris hea kopika kokku - sest turiste on aga taxify äpp ei ulatu sinna - sõitajd kõik Tallinnas
Pm ei ole Pärnus äpiga midagi teha...leia ikka takso mis pargis ootab.
PS Taksoviin töötab Pärnus ikka
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
 |
taxpayer
HV kasutaja

liitunud: 05.11.2001
|
28.01.2016 20:16:19
|
|
|
Ikka viin viin viin,
ikka viin viin viin,
iga kliendi ma kohale viin.
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
 |
crackpot
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2015
|
28.01.2016 22:37:03
|
|
|
Kas Tallinnas ka taksoviin töötab? Ma ei tea, ausõna.
Siin mõned ajad tagasi tegi politsei tõhusat tööd taksojuhtide igasugu kahtlaste tegemiste osas (nn Tulika bordelliäri oli kobedaim saak) ja mingi taksoviina jaoks pole minu meelest risk-reward ratio paigas. Aga kellegi jaoks äkki on?
Kui klient ise ei tea, kust öösel viina saab ja taksojuht ka ei tea, siis piisab viieka näitamisest, küll sel juhil meelde tuleb (kui ta just üleeile töötukassast rooli nopitud ei ole). Ka "hall ala" - pudel raha vastu ei liigu, aga ebaseaduslik tegevus saab vahendatud.
Samas neid, kes ei tea, kust saab, on vähe. Ja ma olen kindel, et nagu Taxify puhul, on ka öine alkomüük oma kohtadega ka ametiasutustes teada. Kuni keegi otse avaldust ei kirjuta, seni elamegi oma halli ala riigis.
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
28.01.2016 22:55:56
|
|
|
Taksoviina kohta võiks teistpidi küsida, et palju neid ikka on, kes sõidavad taksoga ja taksoviina(ehk baari/pubi hinnast odavamat viina) soovivad. Baarides/klubides/pubides ju viina müüakse ja kes ilma ei saa, sel on tõenäoliselt kodus mingi varu olemas, kuna see ei saa ju üllatusena tulla, et öösel poest osta ei saa. Ehk isiklikult arvan, et isegi kui taksoviin veel eksisteerib, siis on selle osa marginaalne.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
28.01.2016 23:25:01
|
|
|
No rakveres saab küll kui vaja......see pole taxifyga seotud
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
29.01.2016 01:11:11
|
|
|
Kisub nagu väga offtopicuks ja Taxify teenusega mitteseonduvaks.
|
|
Kommentaarid: 729 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
550 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
29.01.2016 01:16:56
|
|
|
Betamax, kuskil varem on see mõte juba välja käidud, et peaks teema lahku lööma nii, et jääks olemasolev Taxify teema ja tegema uue üldiselt taksodega seonduva teema. Võimu seda teha peaks sul olema, kui aega ja energiat on hakka teemat otsast lugema ja tee split ära
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
elukas
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.11.2001
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
131 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|