Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kuidas vahetad või lased oma autol õli vahetada? |
Ostan õli, filtri ja vahetan ise oma kätega |
|
29% |
[ 77 ] |
Ostan õli, filtri ja lasen sõbral/töökojal vahetada |
|
20% |
[ 55 ] |
Lähen mõnda töökotta ja tellin õlivahetuse (+ hooldus) |
|
18% |
[ 48 ] |
Lähen margiesindusse ja lasen vahetada (+ hooldus) |
|
31% |
[ 83 ] |
|
hääli kokku : 263 |
|
autor |
|
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001

|
24.01.2016 10:31:05
|
|
|
Mingi 3-4min ikka tuleb. Lihtsalt alati teha midagi(lükkad lund, paneb puud korvi, vaatad mis maja juures teha). Suvel küll nii, et sisuliselt võtit ja talda. Sõidustiil pole ka kõige ökom, nii et seismine teeb pigem head. Diisel ka, nii et savi...see võib käia ka 24/7
Muidugi kui korteri ees kõik autot soendaks....
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Lord Ami
HV veteran

liitunud: 13.01.2006
|
24.01.2016 11:29:46
|
|
|
Reeglina mina mingit pikka kohapeal tiksumist ei harrasta. Ökom vanakooli diisel nagunii ennast soojaks ei keri.
Tavaliselt lasen pööretel normaliseeruda (1100 pealt ~850 peale, ehk õige idle pöörete peale) ja alustan siis sõitu. Minut-3 kulub ikka.
Kuigagi imelik oleks kohe sõitma hakata... Räägime siis -20 ja külmemast. -10 või vähem ei ole nii hull.
|
|
Kommentaarid: 57 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
jkddp
HV veteran

liitunud: 22.12.2004
|
24.01.2016 14:05:47
|
|
|
suvel stardin kohe.
talvel siis kui auto lumest puhastatud. kui palju miinuseid siis lasen ikka 2-5 minti tiksuda.
paarutama ei hakka enne kui temp tõusma hakkab. kõiksugu vahekastide ja asjade õlid võiks soojemaks minna. jõudlusest ole tunda kui nad veel pole.
_________________ Kui vaja joonistada/saagida/hööveldada midagi, võib alati küsida  |
|
Kommentaarid: 64 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
24.01.2016 15:00:01
|
|
|
Väga külmaga teeb vvt nii koledat häält, kui kohe startida, seega mingi 5 min laseb ikka soojeneda. See artikkel on paras bs, tüüpi, hoia keskkonda, lõhu mootorit.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
_marek
HV Guru

liitunud: 31.12.2002
|
24.01.2016 15:13:15
|
|
|
Ariklis spetsialist ütles ju, et on vastupidi: mootorit lõhub tühikäigul tiksumine
|
|
Kommentaarid: 130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
118 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pätu
HV Guru

liitunud: 18.07.2006
|
24.01.2016 15:14:54
|
|
|
_marek, Markos on meil suurem spetsialist eksole !
|
|
Kommentaarid: 115 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
Cb4
HV Guru

liitunud: 24.10.2006
|
24.01.2016 17:25:27
|
|
|
Pätu kirjutas: |
_marek, Markos on meil suurem spetsialist eksole ! |
Aga ongi. Is-i manualis on kirjas kaua auto kohapeal peab soojenema.
- kraadidega oli vist kuni 2 min. soovitus. Pluss kraadiga miski 30s äkki? Ja kui mootor juba töötanud siis oli 10s.
See miinusega suti kohapeal käimine on kindlasti kasulik mootorile. Auto aju reguleerib ise oma pöördeid sobivaks.
Avensis ostetigi ära. Pm. turu kõige kallima hinnaga oli müügis
_________________ Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
Did i ever tell you the definition of "Insanity"? |
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
degreal
HV veteran
liitunud: 07.01.2002
|
24.01.2016 17:41:29
|
|
|
Veidi ikka soojendasin, vastasel juhul viskas 1500RPM peal õlivarda välja ja pool liitrit õli purskas mootoriruumi laiali.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
Anti
liitunud: 11.05.2004
|
24.01.2016 18:37:20
|
|
|
Winterwind kirjutas: |
Ei soojendanud Audit kunagi ega viitsi ka Opelit niisama tiksutada.
Kui lund pole siis panen kohe ajama, kui lumi on siis käib seni kuni lumi on maha aetud.
Külma mootoriga väga üle 2000rpm ei anna ja pole küll kunagi mingeid probleeme olnud..
|
sama
|
|
Kommentaarid: 314 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
4 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
 |
hans
Nii ränk on olla.
liitunud: 17.09.2004
|
24.01.2016 18:47:13
|
|
|
Teil klaase uduseks ei viska seest kui kohe sõitma hakata?
|
|
Kommentaarid: 97 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
75 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pätu
HV Guru

liitunud: 18.07.2006
|
24.01.2016 18:51:51
|
|
|
hans kirjutas: |
Teil klaase uduseks ei viska seest kui kohe sõitma hakata? |
Noup
Manuaalis on selline klausel seel
"Do not warm up the engine while the vehicle is stationary. If possible, start
your journey as soon as the engine has started. Through this, the engine reaches
its operating temperature faster."
Seega kui leksuse manuaalis soovitatakse automootorit soojenada 2 minutit miinuskraadide juures,siis see ei tähenda seda, et kõigil nii peab olema.
|
|
Kommentaarid: 115 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
24.01.2016 19:40:19
|
|
|
Nonii, sain selle jubina lõpuks kätte
Homme tsekkan kas mu autuga toimib või mitte ja toimimise korral kuda heli on
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
miq1988
HV kasutaja

liitunud: 21.01.2006
|
24.01.2016 20:42:37
|
|
|
Liiga palju teksti. kõike ei viitsinud lugeda, üle 500 posti.
Aga oli õlivahetuse ja juppide jutt. Ise olen õli ja filtrid ise sebinud alati kuskilt tuttava tuttava või bemmiklubi kaudu. Poehinnaga võrreldes oleneb kaubast ja ajast kuni -30%. Vahetanud kuidas viitsimist. Paar korda ise. Paar korda tuttaval remondimehel. ca 10 euri õlivahetus. Viimase aastaga pea 50k läbisõitu ehk 3 õlivahetust.
Juppide kohta, sai kasutatud autot ostes lastud esinduses teha kontroll.. öeldi et nii vana autot aga nii heas korras pole näinud ammu. Sellegipoolest tuli vigade arvelt hinnapakkumine pea 2400 euri.. pea pool auto hinnast. Siis oli küll mõte, et mida piixu. Lisaks öeldi veel ,et võin ise ka jupid neile viia, saan paigalduse garantii.
näiteks UM pakkus 10% soodukaga esiamorte 481,21 EUR(pluss vahetus 115 EUR). tuttava tuttava kaudu sain ühest autopoest sachs advantage mtech amordid 268.50 EURI (Tuttav remondimees vahetas umb 50 euriga). Need peaksid suht kvaliteetsed olema. Hetkel üle 60kkm kestnud.
Ehk siis kui isegi ise ei vaheta või pole tuttavat kes hea hinnaga vahetaks siis juba varuosa arvelt võib võrreldes esinduse hinnaga võrreldes korralikult säästa kui lased neil paigaldada. Ma muidugi ei tea kas nad päris suva hiina saasta on üldse nõus alla panema.
_________________ I don't need anger management. I need people to stop pissing me off ! |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
mario20031
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.10.2003
|
24.01.2016 21:36:46
|
|
|
Täna leitud pilt Facebookist peaks haakuma selle teemaga siin
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
24.01.2016 21:47:26
|
|
|
tsitaat: |
Seega kui leksuse manuaalis soovitatakse automootorit soojenada 2 minutit miinuskraadide juures,siis see ei tähenda seda, et kõigil nii peab olema. |
Ei peagi, oleneb mootorist. Konkreetsel V6'l on Dual VVT süsteem, mis käib puhtalt hüdro pealt, ehk siis toimib adekvaatse õlisurve tingimustes, mis tuleb saavutada. Mootor käivitub minimaalse kompressiooniga, panite videos tähele, et mootor käis hästi kergelt ringi ja ei käivitunud "poolest pöördest" nagu ollakse harjunud. See on seotud temperatuuri ja õlirõhuga, mida madalam on temperatuur, seda rohkem lastakse mootoril pöördeid teha, enne, kui süüde peale antakse.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
SSD
HV Guru

liitunud: 18.01.2006
|
24.01.2016 22:11:06
|
|
|
mario20031, Eino Baskini koera nimi oli Onu. Lemmikloomadele pannakse üldse igasugu imelikke nimesi. Eks see annab siis igasugu naljalugudeks motti.
|
|
Kommentaarid: 312 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
266 |
|
tagasi üles |
|
 |
greencow
HV kasutaja
liitunud: 21.12.2008
|
24.01.2016 22:42:54
|
|
|
FM-saatjate teemal: Eestis peaks nendele seadmetele maksimaalne lubatud efektiivne kiirgusvõimsus olema 50nW. Koolist natuke möödas juba, aga see suurus peaks mumeelest väljendama seadme kiirgusvõimsust, ehk siis arvestama nii saatja väljundvõimsuse kui ka antenniga. Arvesse võetakse kõige suurema kiirgusvõimsusega suunda. See 50nW ja tüüpiline autoraadio vastuvõtmas ei ole päris kindlasti 500m, ma arvaks huupi pigem kuhugi 50m kanti, või vähem, sest see sagedusala on Eestis üsna tihedalt täis reeglina.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
24.01.2016 23:20:53
|
|
|
laurx kirjutas: |
kehtna ja lelle vahel põllul on mingi suur lumerada. täna käis seal mingi kuuma andmine kah. |
Hiiemäel?
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Cb4
HV Guru

liitunud: 24.10.2006
|
24.01.2016 23:23:23
|
|
|
Pätu kirjutas: |
Seega kui leksuse manuaalis soovitatakse automootorit soojenada 2 minutit miinuskraadide juures,siis see ei tähenda seda, et kõigil nii peab olema. |
See klausel on sul manualis sellepärast, et volksvagen vajab 2 minutit käivitamist külmaga ja selleks ajaks on rõhud juba normis.
Normaalne auto käivitub 2s ja siis soojeneb. Volkar käivitub 2 min.
Aga täiesti ilma naljata. Miski 2006a passatitel jäävad tagumised rattad kinni külma ja lumega. Miks?
_________________ Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
Did i ever tell you the definition of "Insanity"? |
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
24.01.2016 23:27:26
|
|
|
greencow, eestis müügisolevatel jah, hiinakatel jumal teab, mis seal sees õieti on ja kõvasti nad kiirgavad.
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
24.01.2016 23:41:28
|
|
|
greencow kirjutas: |
FM-saatjate teemal: Eestis peaks nendele seadmetele maksimaalne lubatud efektiivne kiirgusvõimsus olema 50nW. Koolist natuke möödas juba, aga see suurus peaks mumeelest väljendama seadme kiirgusvõimsust, ehk siis arvestama nii saatja väljundvõimsuse kui ka antenniga. Arvesse võetakse kõige suurema kiirgusvõimsusega suunda. See 50nW ja tüüpiline autoraadio vastuvõtmas ei ole päris kindlasti 500m, ma arvaks huupi pigem kuhugi 50m kanti, või vähem, sest see sagedusala on Eestis üsna tihedalt täis reeglina. |
Nanovatt ei levi küll mitte kusagile. 50 millivatti (mW) võib juba auto piires täitsa hästi toimida.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
greencow
HV kasutaja
liitunud: 21.12.2008
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
|