27.12.2015 20:18:38
Kasutusjuhendita jäänud klient lennutas järelmaksuga ostetud drooni maja seina vastu puruks
Fotoluksi poest järelmaksuga ostetud drooni tabas õnnetu saatus - värske omanik lennutas selle vastu maja seina puruks. Kuna poest kasutusjuhendit kaasa ei antud, süüdistas klient juhtunus müüjat. Tarbijakaebuste komisjoni jõudnud vaidlus lahendatigi kliendi kasuks.
Kauplus mingi veidriku otsa sattunud... Tõlgitud juhendi puudumine on ikka väga otsitud vabandus
Oskas käima tõmmata, siis teadis inglise keelt piisaval määral, et ingl.k. juhendist vajalik info soovi korral üles leida.
Buyer's remorse pigem siin vist mängus.
antud juhul võitis bürokraatia tervet mõistust. müüjad ja ostjad peavad sellest järelduse tegema. liigume vähehaaval ameerika suunas. mis ameerika auto tahavaate peegli peale kirjutatud on, võib iga üks internetist ise otsida.. _________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Tasub kooliks valmistuma hakata.
antud juhul võitis bürokraatia tervet mõistust. müüjad ja ostjad peavad sellest järelduse tegema. liigume vähehaaval ameerika suunas. mis ameerika auto tahavaate peegli peale kirjutatud on, võib iga üks internetist ise otsida..
Klient ostis kalli drooni, aga seda juhtida ei osanud. Täiesti loomulik, et esialgu lendad igale poole vastu ja otsa ja harjutamiseks on mõistlik kasutada midagi odavat ja samas (kukkumisele) vastupidavat. Aga muidugi kui õnnestub saada eestikeelse juhendita kallis droon (ja tõenäoliselt õnnestub), siis nähtavasti võib selle rahulikult hunnikusse ajada, sest uue saad asenduseks tasuta või raha tagasi . _________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.
Kui tahad midagi oma poes müüa siis järgid ka seadusi. See on puhas edasimüüjate laiskus, et ei viitsita/raatsita seda väikest kopikat info tõlkimise peale kulutada. Ostja tegi õieti
"Kaebuse kohaselt toimus drooni kasutuse käigus 25. mail 2015 intsident, kus droon lendas vastu maja seina puruks, kuigi pidi lendama stardipunkti tagasi."
Nagu ma aru saan, siis on tegemist mingi automaatse süsteemiga, mis drooni tagasi lennutab, seega ei saa siin maha teha ostja drooni lennutamisoskust. 1k € droonilt ootaks ikka mingeid andureid ka, mis aitaks ümbritsevat tuvastada ja takistusi vältida.
Lugege artiklit ka.
Tarbijakaitseseaduse järgi peab võõrkeelne kasutusjuhend olema tõlgitud eesti keelde ja olema üheselt arusaadav. - seda ei ole nii keeruline täita ja tegemist on täiesti normaalse seadusega. Naljakas oleks see seadus siis, kui müüja oleks kohustatud kasutusjuhendi kõva häälega ostjale ette lugema, näiteks.
Iga seaduse võib küll vaidlustada aga see ei vabasta selle täitmisest. Ning see kehtib ka kasutusjuhendeid puudutavate seaduste kohta. Kui edasimüüja neid rikkus, tuleb ka vastutada ning hea veel, et see hetkel üksnes materiaalse vastutusega piirdus. Oleks droon kellelgi pea otsast viinud võinuks asi juba ka vangla järele lõhnata. Samas peaksid aga ka ostjad kes ilma kasutusjuhendita ja veel eesti keelseta hakkama ei saa, selle olemasolu kohe ostmisel kontrollima, muidu võib neil küll kohtus õigus jääda aga pea kaotsi minna, mida ei aita paraku ükski kohus tagasi kaela otsa kinnitada !
No süü on kindlasti mõlemal poolel. Ostja tüüpiline viga on see, et kasutusjuhend visatakse esimesena karbist minema. Ilmselt oskas ostja väga hästi inglise keelt. Aga juriidiline isik peab oma kohustusi täitma ja nende mittetäitmise tagajärjel tekkinud juhtumite eest vastutama.
müüjale: tee kõik endast olenev, et sulle hiljem turja ei saaks hakata.
ostjale: jälgi KÕIKE mida saaks hiljem sinu kasuks pöörata.
meil kipub olema nii, et eesti keelne kasutusjuhend on neljast lausest koosnev, muukeelsed on OLULISELT sisukamad. vaadake või emaplaatide kasutusjuhendeid. läheb per.se, lased sinna vale voolu ja pärast väidad, et kasutusjuhendis polnud kirjas ja saad töötava plaadi. _________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Tasub kooliks valmistuma hakata.
No kõige suurem pirn siinkohal on ikka asja ostmine järelmaksuga. Droonid, nutikellad jms mõttetud tilulilud millel üldiselt mingit erilist mõtet pole on niigi ajuvabalt kallid aga osta selline jubin veel järelmaksuga?
Üldiselt tehnika ostmisel kehtib see, et kui sa ostad midagi järelmaksuga, siis selle tasamaksmise hetkeks on asi juba moraalselt vananenud. Lisaks üle oma võimete elamine.
See, kas inimene ostis järelmaksuga või mitte, pole üldse oluline. Oluline on see, et ta kasutas 5 kuud ilma kasutusjuhendita. Väga huvitav on see, et komisjon rahuldas 100% klieendi kasuks, kuna müüjal polnud eestikeelset kasutusjuhendit. tegelikult on nii, et tavaliselt tootjad panevad vähemalt originaaljuhendi kaasa, seega ingliskeelne oleks pidanud olema. ja tavaliselt on nii, et, 1 leheküljel on nimekiri komplekti kuuluvatest osadest. nende seas on ka manuaal. Tarbija teadis, et eestikeelne manuaal peaks kuuluma komplekti. Ja juhendis on tavaliselt kirjas: kui kasvõi ükski nimetatud komplekti kuuluvatest osadest ei ole kaasas, siis lõpetage toote kasutamine ja/või võtke ühendust müüjaga. Seega, reaalselt võttes poleks tohtinud ilma eestikeelse juhendita seda kasutada.
Lühidalt: Mina arvan, et siinkohal on 50/50 juhtum. Ehk siis vaidlusalune remondisumma oleks tulnud pooleks jagada.
eesti seadus kohustab eestikeelse kasutusjuhendi kaasapanekut. miski ei kohusta eesti inimest mõnd muud võõrkeelt oskama. teine asi on muidugi see, et lased oma juraka vastu seina puruks ning siis hakkad juriidikast viga otsima. _________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Tasub kooliks valmistuma hakata.
eesti seadus kohustab eestikeelse kasutusjuhendi kaasapanekut. miski ei kohusta eesti inimest mõnd muud võõrkeelt oskama. teine asi on muidugi see, et lased oma juraka vastu seina puruks ning siis hakkad juriidikast viga otsima.
hea advokaat suudaks kauplejat kaitstes selgeks teha, et kui oskas ilma eestikeelse juhendita käima panna ja üles lennutada siis järelikult võõrkeelt oskas. Teine asi, kui aru lõpuni ei saa, siis võtta müüjaga ühendust ja enne selgusele jõudmist toodet mitte kasutada. selline droon on ikkagi arvestades lennuvõimet, ikkagi ohtlik, kui kellelegi pähe või silma lendab. mingi vastutustunne peaks ka olema. krt mõned tootjad ütlevad isegi seda oma kasutusjuhendis, et kui pakend kullerilt vastu võttes on katkine, mõranenud, siis saada kaup müüjale tagasi. nagu aru saan , osteti läbi neti, seega 14 päevane tagastusõigus ka takkapihta.
jääb mulje, et lennutas seadet probleemideta kuni ükskord tegi valearvestuse... milles süüdistab manuaali puudumist. ok isegi kui eestikeelne manuaal oleks olnud, ei saa kindlasti väita, et inimene sellegipoolest poleks viga teinud. siia jääb auk, mille vvaidlustamisel oleks võimalik lõputult vaielda.
huvitav, mis siis saab, kui nt müüja väidab, et eestikeelne juhend oli kaasas ja klient nt väidab et ei olnud. seda ei tee enam eluilmaski kindlaks, kas konkreetses tootepakendis oli tõlgitud manuaal kaasas või mitte...
Isiklikult ütlen, et eestikeelsed kodumasinate juhendid on vahel küsitava usaldusväärsusega, olen üsna sageli tootega tutvumisel eelistanud pigem ingliskeelset, sest eestikeelne tõlge ei vasta tegelikkusele, mõnikord on viga lihtsalt selles, et pannakse üks universaalne juhend mitme eri mudeli peale korraga. pole võimalik juhendi järgi talitada, kui mingi protseduur käib hoopis teistmoodi kui manuaalis kirjas.
Artiklitest on jäänud mulje, et ka õhkõrn kahtlus tähendab lahendit kaupleja kahjuks.
jah, tarbijakaitse teeb oma tööd. eks see on omaette pretsedent, kõik, kes tegelevad kaupade müügi ja saatmisega kliendile peaksid nüüd agaralt otsast lõpuni kõikidele kaupadele kasutusjuhendeid vorpima..
hmm, euronics ei andnud kh pesumasinaga eestikeelset juhendit kaasa
Siis pese sellega paar telliskivi puhtaks ja mine küsi raha tagasi... _________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kui tahad midagi oma poes müüa siis järgid ka seadusi. See on puhas edasimüüjate laiskus, et ei viitsita/raatsita seda väikest kopikat info tõlkimise peale kulutada. Ostja tegi õieti
"Kaebuse kohaselt toimus drooni kasutuse käigus 25. mail 2015 intsident, kus droon lendas vastu maja seina puruks, kuigi pidi lendama stardipunkti tagasi."
Nagu ma aru saan, siis on tegemist mingi automaatse süsteemiga, mis drooni tagasi lennutab, seega ei saa siin maha teha ostja drooni lennutamisoskust. 1k € droonilt ootaks ikka mingeid andureid ka, mis aitaks ümbritsevat tuvastada ja takistusi vältida.
Lugege artiklit ka.
Tarbijakaitseseaduse järgi peab võõrkeelne kasutusjuhend olema tõlgitud eesti keelde ja olema üheselt arusaadav. - seda ei ole nii keeruline täita ja tegemist on täiesti normaalse seadusega. Naljakas oleks see seadus siis, kui müüja oleks kohustatud kasutusjuhendi kõva häälega ostjale ette lugema, näiteks.
Kui rumal peab olema inimene kui kasutab asja ilma emakeelse juhendita? Kui juhend puudub, tuleb minna poodi ja nõuda. Kui juhend puudub ja ajuollus ei tööta, siis ei lennuta. _________________ Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur.
see ei ole rumalus vaid kavalus selle otsuse valguses. kui katki läheb, lähed poe vastu tarbijakaitsesse ja saad vähemalt remondiraha tagasi. et eestikeesle kasutusjuhendiga droonid ei lenda minema? _________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Tasub kooliks valmistuma hakata.
Siinsed targutajad, kes väidavad ennast alati kasutusjuhendit lugemas, enne iga uue masina soetamist. Julgete seda vanduda, et te iga seadme kasutusjuhendi alati läbi loete.
Nagu te siin ka antud kliendi üle hambaid teritate, ma küsiks ka vastu, lollakad olete või?
Ei mingit deduktiivsust Kindlasti lugesite kõik oma läptopi ja nutitelefoni kasutusjuhendi läbi, millelt siin postitamas käite. Lisaks tarkvara kasutusjuhend. Oojee. Kindlasti lugesite. Ja kindlasti teete kõike ka õieti.
Ma aga lugesin huvi pärast natuke siit-sealt selle DJI Phantom 2 Vision Plus kasutusjuhendit. Ingliskeelset siis, ja ei oska samuti võrdväärselt emakeelega sealt loetust üheselt aru saada. Ei ole ka minu emakeel.
Artiklist.
tsitaat:
kasutusjuhend on puudulik ja kasutusjuhendist puudub IMU kalibreerimise info.
Kui kaupleja väidab, et IMU kalibreerimine on väga oluline ja tarbijal oli see tegemata, siis miks ei ole seda infot kasutusjuhendis?
Tõesti, seda infot ei ole seal, et milleks seda täpselt tegema peab. Ja kuidas üldse aru saab, et seda tegema peab. Ainult mingid tulukesed vilguvad kusagil, millede
mõistmiseks tuleb tõesti näpuga järge ajada. Neid eri vilkuvate tulede eri kombinatsioone on seal omajagu. Peaks lausa Enigma appi võtma nende mõistmiseks. Ning ainult ühe koha peal on droon piisavalt tark, et väita, error ja ma ei lenda.
Järelikult ei ole muud parameetrid lendamise koha pealt olulised.
Küll on aga seal juhendis huvitav punkt, mina droonivõhikuna seda ei teadnud, et igas uues lendamiskohas tuleb iga jumala kord kalibreerida seadme kompassi. Iga jumala kord. Selleks on ka hea põhjus. Leheküljel 38.
tsitaat:
Kaupleja aga väidab, et IMU kalibreeritakse lausa loodiga ehitatud alusel ja see on väga oluline protseduur.
http://forum.dji.com/thread-14880-1-1.html
To perform an IMU calibration, the P3 and the controller must be turned on and linked (of course) and then DJI Pilot app running.
From the DJI Pilot app main menu screen, select Camera. There are several ways to get to the correct settings menu - the fastest is to select the "Mode" button in the upper left (to right of home symbol). This will bring up the "MC Settings" screen. Use your finger to scroll to the bottom of the MC Settings screen to reveal "Sensors" menu item. Select "Sensors" menu item. Scroll to the bottom of the Sensors menu screen to reveal "Check IMU" and "IMU Calibration" choices.
Caution: Before starting an IMU Calibration, the P3 should be "cold" (i.e., not recently flown) and must be sitting on a hard level surface with no vibrations, other electronics, magnets (e.g., stereo speakers) or metal nearby (this includes rebar in your concrete driveway). I use a perfectly level ceramic floor tile in my family room. Also, you must not touch, bump or move the P3 during the IMU calibration and minimize floor vibrations (people walking, doors slamming, spouse vacuuming in next room, etc.). Start the IMU Calibration, click through the message and warning screens. The IMU Calibration takes 3-10 minutes - there is a status bar that will eventually go to 100% - it may take a minute or two before it changes from 0%.
I recommend doing a Gimbal Auto Calibration immediately after the IMU Calibration is finished with the P3 still sitting on the same level surface. This will correct any tilted horizons you may be seeing in your videos.
Igatahes on selline juhend täis asjatundmatule tundmatuid ja arusaamatuid lühendeid ja termineid, millistest arusaamise omandab muidugi iga õige droonilennutaja drooni esmakordselt kätte võttes, ülalpool toodud kommentaaridele tuginedes.
PS. Ma ei saanud tegelikult palju targemaks nendest droonide terminites ka peale paari video vaatamist aga nagunii on nad meelest läinud ajaks, kui peaksin kunagi mingile sarnasele käed külge ajama.
Eks siis uurime asja edasi. _________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
viimati muutis jägaja 28.12.2015 21:09:05, muudetud 3 korda
see ei ole rumalus vaid kavalus selle otsuse valguses. kui katki läheb, lähed poe vastu tarbijakaitsesse ja saad vähemalt remondiraha tagasi. et eestikeesle kasutusjuhendiga droonid ei lenda minema?
Kui juhend on "pädev", ei juhtu midagi. Ma ise tutvun juhendiga enne asjaga tegelemist. Elu piisavalt õpetanud.
Kas keerad 200 000€ maksva objektiivi kaamerale ette "oma mõistuse" järgi või tutvud enne "manuaaliga". Rehepapp ka ei oska olla. _________________ Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur.
Klient leidis nõrga koha ja seadusest kõrvalekande ja tulemuseks on näidispoomine. Ehk tagajärjena hakkavad e-poed kasutusjuhenditele rohkem tähelepanu pöörama. Ei ole see esimene ega viimane kord kui selliseid asju juhtub/tehakse. _________________ Liitu Binance'ga Liitu Honey'ga
Ei ole ei mina ega paljud teised lennutajad, k.a. professionaalid, oma Phantomi IMU kalibreerinud. Kui seda tegema hakkan, siis ütleb droon, et see ei ole vajalik. Ilmselt mingi otsitud põhjus - 5 kuud lendas ju ilusti.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.