praegune kellaaeg 21.09.2024 01:48:38
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Dirty Harry
HV Guru
liitunud: 05.09.2002
|
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
|
tagasi üles |
|
|
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
|
tagasi üles |
|
|
Dirty Harry
HV Guru
liitunud: 05.09.2002
|
04.12.2015 18:17:43
|
|
|
Huvipärast proovisin nende veebiliidest (OSX + Chrome) ning teistele ka teadmiseks:
1. Kui olete pannud paika aadressi, valinud taksode klassi (economy, standard, business) ja "Go" vajutanud - siis peale seda hakatakse kohe taksot otsima ning kui on leitud siis ka tellitakse ära. Ehk siis see kiri "otsib" koos taimeriga on viimane koht veebis tellimuse tühistamiseks kuna...
2. ... peale seda kui tellimus on läinud aktiivseks ei saa seda enam veebist tühistada. St saab vajutada "tühista" vms nupule jah kuid järgmises dialoogiaknas("kas tühistan?") ei tööta "jah" nupp. "Ei" saab küll valida ning timer loomulikult tiksub edasi.
3. Õnneks on neil ka telefoniteenindus (1665) kuid seal on ilmselt vaid üks kõnekanal või teenindaja. Ehk siis saab pidevalt kinnist, löögilesaamiseks tasub aega varuda.
Rakendust vaatasin ka korra, tundus olevat kasutatav. Aga rohkem testida ei taha kuna veebisversioon polnud väga intuitiivne ning ei taha taas telefoniteenindusele tüli teha. Samas on rakenduses õnneks võimalik ise taksode vahel valida, veebis seda silma ei hakanud. Lisaks võiks veebis olla "Go" asemel "Telli", saaks täpsemalt aru mida teed. Aga üldiselt tundub kasutatav asi olevat, küll omade kiiksudega ning UI/UX on arenguruumiga.
|
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
|
tagasi üles |
|
|
_marek
HV Guru
liitunud: 31.12.2002
|
06.12.2015 18:32:11
|
|
|
Mark0 kirjutas: |
Huvipärast proovisin nende veebiliidest (OSX + Chrome) ning teistele ka teadmiseks:
1. Kui olete pannud paika aadressi, valinud taksode klassi (economy, standard, business) ja "Go" vajutanud - siis peale seda hakatakse kohe taksot otsima ning kui on leitud siis ka tellitakse ära. Ehk siis see kiri "otsib" koos taimeriga on viimane koht veebis tellimuse tühistamiseks kuna... |
Testisin ise mobiiliversiooni ja seal on ka nii, et niipea kui natuke näppida hakkab takso automaatselt juba tulema Kinnitust ei küsita..
Oleks tahtnud ikka sobivat autot ka valida, aga seda võimalust ei pakutud.
Siis on võimalik veel canceldada, aga Taxify kogemusest tean, et liiga palju katkestamisi võib päädida bänniga? Sel korral igatahes katkestasin.
Ja teise võimalusena ise autode vahel valides ei näinud kuskilt võimalust autosid kaardil paiknemas näha. Nii ongi? Näitab küll, et a'la 4km kaugusel, aga visuaalselt kaardil takso asukohta ei näita.
|
|
tagasi üles |
|
|
elukas
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.11.2001
|
06.12.2015 18:42:21
|
|
|
_marek kirjutas: |
Testisin ise mobiiliversiooni ja seal on ka nii, et niipea kui natuke näppida hakkab takso automaatselt juba tulema Kinnitust ei küsita..
Oleks tahtnud ikka sobivat autot ka valida, aga seda võimalust ei pakutud.
Siis on võimalik veel canceldada, aga Taxify kogemusest tean, et liiga palju katkestamisi võib päädida bänniga? Sel korral igatahes katkestasin.
Ja teise võimalusena ise autode vahel valides ei näinud kuskilt võimalust autosid kaardil paiknemas näha. Nii ongi? Näitab küll, et a'la 4km kaugusel, aga visuaalselt kaardil takso asukohta ei näita. |
Kas sul on vanem versioon või miski ios/wp platvorm? Mul android lööb autode valiku piltidega ette ja sealt edasi saab valida omale sobiva takso või täpsustada otsingut firmade/kaardimakse jne järgi. Kaardil igaühe asukohta eraldi jah ei näe.
|
|
tagasi üles |
|
|
_marek
HV Guru
liitunud: 31.12.2002
|
06.12.2015 19:24:05
|
|
|
Android 6.0.
Jah, nagu aru saan, siis võimalusi on kaks: 1) autode valik piltidega/firmadega/kaardimaksega jms 2) automaatotsing, mis ilma kinnituseta kohe takso ära tellib.
Aga kummagi variandi puhul ei näe taksosid kaardil.
|
|
tagasi üles |
|
|
taikonaut1
HV vaatleja
liitunud: 21.12.2015
|
21.12.2015 11:34:34
|
|
|
Kas keegi on Taxigo üldse Windows Phone (8.1) telefonis ka tööle saanud? Esmakordsel paigaldamisel laseb sisestada nime ja saata kinnituskoodi, aga peale selle sisestamist jääb valgel tausta ja logoga seisma ja äppi sisse ei lähegi.
Samal ajal kas veebirakenduses üldse mingit taksot valida ka saab? Sisestades aadressi, hakkab süsteem taksot otsima ning sekundeid lugema ja selle asemel, et anda nimekiri võimalikest taksodest, lõpeb otsing siis kui esimene takso on juba sõidu vastu võtnud, seega reaalselt valikuvõimalust kusagil ei tekigi (v.a. kolme hinnaklassi vahel valimine).
|
|
tagasi üles |
|
|
crackpot
HV kasutaja
liitunud: 04.11.2015
|
15.01.2016 11:56:33
|
|
|
Automaatne takso otsimine on vägev jah. Juhi äpipoole tellimusvoost paistab, et kliendi äpipoolt näpitakse mitte vaid Valgani välja, vaid planeedi igas otsas.
Jagan siin ka üht näidet siis.
Spoiler
_________________ I´m so uber this... |
|
tagasi üles |
|
|
telefon
HV kasutaja
liitunud: 21.04.2004
|
16.02.2016 20:02:02
Taxigo |
|
|
Soovitan kõigil proovida, kes veel ei ole katsetanud. Üks hea asi, mis seal olemas, on see, et saad peale tellimuse kinnitamist saata taksojuhile soovi korral äpisisese sõnumi, näiteks "hoovi poole" või "korter see ja see" - või kas või "mul on kiire".
Ja muidugi põhiline pluss, et kõik masinad on reaalselt taksod, isegi kui nad ei kuulu mõne tuntud firma alla, see on Taxigo puhul garanteeritud:
- saab alati kasutada bussirada,
- saab alati kindel olla, et ajatariif on kilomeetritasuga proportsioonis, nagu seadus nõuab taksodelt, kuid ei nõua Taxify's figureerivatelt "sõidujagajatelt" ega rendiautodelt. Rendikad kasutavad seda sageli ära ja panevad ajatariifi tunduvalt kõrgema.
- saab alati kindel olla, et ajatariif tiksub ainult ja ainult siis, kui kiirus on alla 22 km/h. Nimelt Taxify "sõidujagajate" ja überi puhul, kuna nad kasutavad äpimeetrit, mitte taksomeetrit, siis nende ajatariif jookseb pidevalt samaaegselt kilomeetritasuga.
- saab alati küsida juhilt raamatupidajat rahuldava kviitungi. (Nagu teises teemas oli juttu, siis Taxify'lt saadav väljavõte emailile on selles suhtes kasutuskõlbmatu.)
|
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
|
tagasi üles |
|
|
izzo
HV kasutaja
liitunud: 09.05.2003
|
19.09.2017 13:23:52
|
|
|
Ulme prükkar äpp (teenus) on see ikka !!!
Ma ei saa aru miks seda soovitatakse. On keegi saanud ka sealt normaalset taksot? Kui taxify kaotas autode nimetused, siis mõtlesin et lähen siia üle kuna igal pool soovitatakse.
Ühtegi korda pole saanud veel juhti kes teaks või tahaks teada midagi äppisisesest (kaardi)maksest. Võtavad mingeid suva summasid, lisaks läheb ka äppist muidugi hiljem, ja üks ütles lausa, et ülemus ei luba taxigo-s sõita. Kuda kurat ta siis ette sõitis mulle kui ma sealt tellisin!?
lisaks: Halba järelkaja ei saa jätta, ekraanil jääb see asi pöörlema. Head järelkaja saab jätta. Võimas.
veel: tundub, et sealt tasub vaid privaatjuhte tellida, nood on mõistusega olendid sattunud. Taksojuht ei ole inimene.
ja veelkord: ma ikka proovisin jälle, q-takso, loomulikult just praegu kaardimaksed tõrguvad, äppiga saab ka tasuda? kuidas see käib? no tüüpililine jutt ühesõnaga.
_________________ elisa: saad viie euro eest kuus nokia telefoni! |
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|