2700 vast? Steelwall algab tuhandest dämmist. Mul HT-12 tegemata, 3x rohkem blokkima kui on elupunkte. IS-7 blokkisin 5500 ära ja siis tüdinesin ära ja lasin vastase ära. Oleks pidanud lihtsalt passima kuni 6500 saanuks täis.
Huvitav kas platoonikaaslane saaks teha selle dämmi blokkimise ära kui ta laseks is7 vastu külge, või lööb oma tiimikaaslase siniseks?
Ah, kõik korras- Terasmüüri saamisel peab saadud ja blokitud kahju olema üle tuhande + 11 lasku pihta- oli täpne tingimus meelest läinud... Tänud seejuures ühele lepoardile, kes oma salve mu torni pihta tühjendas
Dämmi blokkimisel minuteada oma tiimi lasud ei loe
Kõrini mängust, täna 8 kaotust järjest AMX 13 75, selline jada pole juhuslik. Ja ega need üldlevinud 15-2 võidud pole palju huvitavamad. Sulaselged sulid seal programmeerivad seda MM värki. Enam ei raiska oma aega ega sentigi. Proovin vist alternatiivset projekti.
globostrat, kuidas sul haridustasemega lood on? Statistikast tead midagi? Et kui on piisavalt suur kogus mänge all, siis on üha tõenäolisem, et kuigi statistiline keskmine üldises plaanis ei muutu, tekivad pikad win streakid ja pikad loss streakid.
Ma lihtsalt lühidalt selgitan sulle, et viimati aastaid tagasi kui MM prooviti teha täpsemaks kui ta praegu on (igale tankile on tüübi ja tieri järgi määratud arvväärtus, mis peab kummalgi tiimil balansis olema, lisaks proovitakse nii palju kui võimalik tagada võrdselt platoone mõlemas tiimis), siis olid lahingute ooteajad kuni 5 min, seejärel said timeouti ja võisid uuesti minna järjekorda lahingut ootama. Ehk siis serverid ei suutnud hakkama saada 5 minuti sees täpsematel parameetritel põhineva lahingu kokkupanemisega. Seetõttu on täielik rumalus rääkida midagi rigged MM-ist, isegi kui WG sooviks seda teha, siis neil ei ole tehnilisi võimalusi selle teostamiseks ilma, et lahingute ootejärjekorrad muutuksid kordades või kümnetes kordades pikemateks.
8-mänguline loss streak on täiesti normaalne, eriti kui oled algaja mängija ja sinu mõju mängule on väike ning peamiselt lased tiimil ennast carryda (sinna alla käivad kõik kelle overall võiduprotsent on vähem kui 50%). _________________ WoT StatsTwitch Stream
Asi pole selles ju tegelikult, asi on selles et MM ilmselgelt oskab arvestada IGA MÄNGIJA statistikat ja luua n.ö. luuserite tiimid (ja tviikida ka sinu tulistamise täpsust) päris tihti, selleks et see keskmine winrate valdaval enamusel oleks ikka 49% kandis. See on väga harva tänapäeval RANDOM mis seal toimub. Just see on missioonikriitiline faktor - mitte lihtsalt "balance by skill" puudub, mida saaks veel üle elada juhul kui kõik toimuks ikkagi statistiliselt juhuslikult, vaid on rakendatud "unbalance by skill". Lohhotroon
globostrat, mis su skill siis on, mida peab unbalance'ima muu kui RNG-ga?
Sa muidu oled kaalunud karjääri vandenõuteoreetikuna? Ma ei kujuta ette mis kvantarvutid need WG-l olema peaksid, mis suudaksid paartuhat mängijat sekundis statsi alusel läbi võtta, koostada unfair tiime nendest ja veel tviikida tulistamise täpsust
Hetkel tundub, et kõik mängu komponendid, mis on tegelikult RNG, on sinu arust kusagil "paika tviigitud"? _________________ WoT StatsTwitch Stream
Asi pole selles ju tegelikult, asi on selles et MM ilmselgelt oskab arvestada IGA MÄNGIJA statistikat ja luua n.ö. luuserite tiimid (ja tviikida ka sinu tulistamise täpsust) päris tihti, selleks et see keskmine winrate valdaval enamusel oleks ikka 49% kandis. See on väga harva tänapäeval RANDOM mis seal toimub. Just see on missioonikriitiline faktor - mitte lihtsalt "balance by skill" puudub, mida saaks veel üle elada juhul kui kõik toimuks ikkagi statistiliselt juhuslikult, vaid on rakendatud "unbalance by skill". Lohhotroon
Sorry aga nad ei ole ausad sellid. Ise näete ju mis randomis toimub.
Ainuke lahendus on mängida mõnes klannis kui viitsimist veel on.
Naerge kui tahate, aga üha enam inimesi läheb ära.
Seda paremini on seda naermist kuulda, mida vähem inimesi ruumis
Ma seda vandenõuteooriat ei kommenteeriks, aga seda tuleb tunnistada küll, et WoT's kipub algne edu väga kiiresti eskaleeruma, st kiire 3-0 algedu viib üsna sageli kiire 15-5 lõpptulemuseni või siis vastupidi, kui teiselt poolt vaadata . Mängud kujunevad sageli lihtsaks ülejooksuks. Arvestades nt 3 artyt mängus tähendab 3-0 algedu ju pmst 12-8 (ehk 1/3) ülekaalu aktiivsete torude poolest. Eks süüdi ole muidugi eelkõige mängijad ise, kõik see isegi tier10 peal toimuv YOLO on ikka päris kole.
Kusjuures mängu tulemust (st kas 5-15 või 15-5) on päris raske ennustada, kui mõlemal poolel on enam-vähem võrdselt ja umbes 50% punase statiga mängijaid (XVM värvid). Need punased paistavad väga hästi tasakaalustavat oma meeskonna ühte-kahte lilla statiga unicumi. Kui tahad selles mängus palju võita, siis ole a) unicum (ehk mängi ise hästi) ja b) sõida teise unicumiga platoonis (sest ise hästi mängimisest sageli ei piisa), nii on mingigi lootus tajutavalt rohkem võita, kui kaotada.
PS. Teinekord tekib endalgi tahtmine minna ja ohverdada kruusist õllepera RNG-jumalatele, kui nt 8x järjest saad oma äkase premtankiga 2 tieri kõrgemad lahingud. Vandenõud ma siiski kahtlustama ei hakkaks, sest mõnedel tieridel lihtsalt mängitakse rohkem ja vastavalt on ka
rohkem sobivaid tanke järjekorras. Vast tier7 peal võiks saada suhteliselt sagedamini tipus mängida, see on päris populaarne. _________________ Tšudes ne bõvajet.
Selline eskaleerumine on tuntud ka kui lumepalliefekt ja see toimib igas süsteemis, isegi väljaspool mängundust. Alguses saavutatud väike või mõõdukas edu paisub hiljem lumepallina võitmatuks ülejooksuks. See on põhjus, miks paljud uunikumid proovivad kohe mängu alguses nt medidega spottida ja lasta alles positsioonidele sõitvaid vastaseid. Esimese 1-2 minuti jooksul tehtud dämm ja killid võivad vabalt otsustada mängu lõpptulemuse. _________________ WoT StatsTwitch Stream
Voh palun: siin on häääääästi pikalt matchmakerit proovitud ja jõutud tulemusele, et MM jälgib su win ratet- kui see jõuab 40% peale või allapoole, pakutakse sulle kergemaid vastaseid. Kui hakkad liiga palju võitma ja WR jõuab 60% peale, antakse sulle tugevamad vastased.
Lisaks on selle võimaldamiseks WGl kasutuses selline patent:
tsitaat:
For example, Wargaming.net is the owner of United States Patent No. 8,425,330 (“the ‘330 patent”), issued April 23, 2013, and entitled “Dynamic Battle Session
Matchmaking in a Multiplayer Game,” a copy of which is attached as Exhibit B.
45. The ‘330 patent is directed to methods and systems for matching client devices based on a permissible range of battle levels for each vehicle based on vehicle type and vehicle tier.
Ha ha ha, kui spetsiaalselt proovida, siis tulevadki "spetsiaalsed" tulemused.
Seda nii videokaartide või autode (hello Volkswagen) puhul, kui ka mängude puhul
Selline eskaleerumine on tuntud ka kui lumepalliefekt ja see toimib igas süsteemis, isegi väljaspool mängundust. Alguses saavutatud väike või mõõdukas edu paisub hiljem lumepallina võitmatuks ülejooksuks. See on põhjus, miks paljud uunikumid proovivad kohe mängu alguses nt medidega spottida ja lasta alles positsioonidele sõitvaid vastaseid. Esimese 1-2 minuti jooksul tehtud dämm ja killid võivad vabalt otsustada mängu lõpptulemuse.
Jah, ma olen kunagi süsteemiteooriat õppinud. Positiivne tagasiside tegevustele on kahtlemata oluline tegevuse motivatsiooni säilitamiseks, aga selliste ülikiirete ülejooksude vähendamiseks peaks võimendustegurit mingil viisil kahandama, sest praegu võimendub väike algedu ikka väga kiiresti. Võib-olla peaks elupunktide hulka suurendama või kahurite alfadammi vähendama? Täpsuse vähendamine läheks vist juba negatiivse tagasiside valdkonda - mida sa lased, kui ainsaks tulemuseks on spotitud saamine... _________________ Tšudes ne bõvajet.
WoT muutub varsti vist puhtalt rallimänguks, vähemalt viimase public testi täiendusi lugedes.
Medikad kiiremaks, kannapöörded jne.
Juba praegu sõidavad mõned LT-ga nagu bagiga ringi.
... kui tomat TD-ga lõpuks lahinguväljale jõudis, oli lahing juba lõppenud. _________________ Experience is what you get when you don't get what you want.
Ma olen Valvejoodikuga päri, täpselt see sedasi ongi. Kui ühel päeval võidad, siis järgmisel päeval seda edu sulle enam ei anta. Selles mängus on süsteemid olemas ja väita nagu kõik oleks puhas random on kindlasti liialt lihtne. Võta t1 ja ole hea mängija, sa sõdid koguaeg t2 või isegi t3 vastu. Mängu mõte on teenida raha ja hoida väga halbade ja väga heade mängijate rohkus minimaalsena. Kõige rohkem peab olema seda keskmist massi. Ma vaatasin national geographic saadet megatehased ja seal oli saade Wargaimingust. Kuidas seda mängu tehakse jne ja seal väideti, et ainult 20% toovad mängu reaalse raha ja 2012 aastal teenis mäng 200 miljonit dollarit. See pole mingi sprodimäng kus oleksid ausad reeglid, mängijad ise on selle spordiks muutnud.
Saates näidati kuidas nad salvestasid tankide helisid, aga siiani on mängus kõikidel tankidel ühesugused helid. Alles 10.0 pätsis vist muudetakse kõik helid ära.
Aga saates oli nostalgia laks päris hea, kõik need vanad kaardid mida nüüd ammu enam mängus pole ja siis need mis täna veel on, need on seal algupärasemad.
Voh palun: siin on häääääästi pikalt matchmakerit proovitud ja jõutud tulemusele, et MM jälgib su win ratet- kui see jõuab 40% peale või allapoole, pakutakse sulle kergemaid vastaseid. Kui hakkad liiga palju võitma ja WR jõuab 60% peale, antakse sulle tugevamad vastased.
Lisaks on selle võimaldamiseks WGl kasutuses selline patent:
tsitaat:
For example, Wargaming.net is the owner of United States Patent No. 8,425,330 (“the ‘330 patent”), issued April 23, 2013, and entitled “Dynamic Battle Session
Matchmaking in a Multiplayer Game,” a copy of which is attached as Exhibit B.
45. The ‘330 patent is directed to methods and systems for matching client devices based on a permissible range of battle levels for each vehicle based on vehicle type and vehicle tier.
Võin isegi süvenemata öelda, et tegu on kirjatükiga, millega teadlased-statistikud tagumikku pühivad. Kui üle 60% WRi nerfitaks siis meil poleks mängijaid kes suudavad üle pikkade perioodide randomites näidata 65%+ WRi. Mõned üksikud isegi 70% ja rohkem.
Aga eks halbadel mängijatel on lihtsam seda nii endale selgitada, et kusagil struktuurides on kallutatud jõud, kui ausalt endale otsa vaadata ja aru anda, et nad lihtsalt ei carry. _________________ WoT StatsTwitch Stream
Loe ikka süvenedes, aga pane midagi pehmet laubale. Facepalmimist tuleb kõvasti ette
Kogu see aalüüs on kirjutatud kuradi low tier gameplay peale, mis on kordades ettearvamatum, kui kõrgemal, puhtalt tänu sellele, et tier 3 masinatesse pääsev vääääga väga kiiresti, ning seal on sul selliseid mängijaid, kes pole endale mitteü htegi põhiasja veel selgeks teinud. See, et ta suutis seal 2,700 wn8 näidata kutsikaid pekstes on muidugi eriiline näitaja super skillzorz mängija kohta küll. _________________ Olen jah muusika suhtes elitaarne sitapea
000 WHILE hangover
001 drink beer
erick, aga sa balti liigas 1vs1 pole kunagi osavõtnud? Proovi, kas võidad esimese koha
laupäev oli mul hea päev, väga palju võitsin. pühapäev ja esmaspäev olid keskmised ja täna on totaalne võitude maha retsimine.
nagu ikka, täielik kõhulahtisus - 3 minutiga pool tiimi surnud ja totaalne kaotus. järjest järjest kaotused...
ah, nüüd ma sain suhtlus bänni kah, 8 detsembrini, kaabakad sellised
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.