Kuna mäng tundub ja mängib kui reskinnitud Skyrim relvadega, siis fps üle 60 ajada on tõenäoliselt jälle oma õnnega mängimine. Aga vähemalt 60fps on senini mu umbes viietunnise sessiooni käigus väga stabiilne olnud. Siiani olnud vaid üks fps drop mingist majast välja joostes.
Kõige suuremaks probleemiks on minu jaoks nende olematu UI ja keybindide aretus klaviatuuri jaoks. Igalt poolt karjub vastu, et kogu kupatus on tehtud ainult gamepadi silmas pidades. Kuna kasutan tavalise WASD asemel WQSE kombinatsiooni, siis ärritab tõsiselt, et kõik muud bindid peale liikumise on endiselt E küljes ja samuti pole võimalik normaalselt liikuda "ehitusrežiimis". Skyrimi vanilla UI oli halb, aga see siin on hullem. Hiire tugi ehitusmenüüdes? Hallooo?
Pealegi on praeguseks juba aastaid olnud kasutusel SkyUI, eks tuleb loota, et midagi normaalset on võimalik aretada ka FO4'le. Samas kuigi mul pole midagi gamepadide vastu ja eelistan neid teatud tüüpi mängudes, siis relvade ja sihtimise jaoks on gamepad paras porno. Inimene pidi küll kõigega harjuma, aga sellise sandistamisega ikka vabatahtlikult mitte.
Kõiges muus on siiani olinud piisavalt huvitav ja pole ka ühegi tõsise bugi otsa komistanud.
Materjali management on muutumas grindiks Oleks vähemalt nii, et scrap (R) ja confirmi saaks sama nupu alla panna, aga hiirega sihtimine, siis R ja siis enter, igatahes ebamugav.
Enteri asemel töötab E ka, tegi asja palju talutavamaks.
Eile paar tundi mängida - on ikka kokku hoitud ilgalt poolt. Animatsioonid on ikka veel sama halvad kui F3-s, textuurid on lamedad - koerale on karv selga kleepunud.
Paljude majade uksed on lihtsalt kinni löödud - et ei peaks sisu disainima.
Fps pidin 60 peale fixima - kõrgemal tekkisid glitchid kus jäid konsooli taha või toolile kinni.
Koer, kurat kippus ka tihti jalgu jääma - ai on kohutav.
... Samas kuigi mul pole midagi gamepadide vastu ja eelistan neid teatud tüüpi mängudes, siis relvade ja sihtimise jaoks on gamepad paras porno. Inimene pidi küll kõigega harjuma, aga sellise sandistamisega ikka vabatahtlikult mitte....
Proovi mõlemat kasutada? Näiteks Sleeping Dogs mängus, tundus see ära tasuvat. _________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
...
Fps pidin 60 peale fixima - kõrgemal tekkisid glitchid kus jäid konsooli taha või toolile kinni...
krt. seda ma eile mõtlesin, mis pull on. Mitu korda juhtus.
Sai Nvidia consoolist rõve vsynk maha võetud, aga tundub et tuleb uuesti tagasi peale panna :S _________________ Just see vidin, mida sa oled otsinud...
... Samas kuigi mul pole midagi gamepadide vastu ja eelistan neid teatud tüüpi mängudes, siis relvade ja sihtimise jaoks on gamepad paras porno. Inimene pidi küll kõigega harjuma, aga sellise sandistamisega ikka vabatahtlikult mitte....
Proovi mõlemat kasutada? Näiteks Sleeping Dogs mängus, tundus see ära tasuvat.
See toimib edukalt paljudes mängudes, aga mitte Bethesda omades. Controlleri aktiveerimisel lülitatakse abivalmilt välja nii hiir kui klaver. Esimest korda mängu käivitades oli mul gamepad külge ühendatud ja nuputasin päris pikalt, mis viga võiks olla, et peamenüüs midagi ei tööta. Lõpuks jõudis kohale, et ehk on meil endiselt aasta 2000 ja "Skyrimi sündroom"
Aga leidsin toimiva lahenduse, ehk on veel kellelegi abiks/ideeks. AutoHotkey script taustale A:Q ja D:E seadetega. Mängus on default WASD, kuid tegelikult toimibad kõik aktiveerimised D'ga ja liikumine paremale vasakule Q ja E'ga.
Meeletu pettumus. Ilmselt seda pettumust võimendab see ka ,et Witcher 3 sai just läbi mängitud. Ei hakka pikalt halama ,siin teemas juba enamus mängu jamad välja toodud. Tundub selline tükk olevat mis on tehtud nagu enamvähem ,et fännid ostaks ja kuidagi nostalgia mõttes ka rahul oleks. _________________ Tere.
Alguses oli probleeme SLI tööle saamisega, aga õnneks käsitsi peale surumine aitas ja nüüd fps stabiilselt 60:
Nvidia Control Panel > Select Manage 3d Settings > Program Settings > select or add Fallout 4.(fallout4.exe) > and set SLI Rendering mode to: "force alternate frame render 2"
Endal palju muljetada pole kuna sai alles täna toodud mäng ja proovind vähe. Minujaoks on suur muutus skill süsteem või täpsemini selle puudumine mis seni oli ju sama esimesest osast alates. Kuna harjumuse jõud on suur siis olen pigem negatiivselt meelestatud selles suhtes aga eks paistab. See oma pleissi ehitamine on tore aga nagu aru saan siis ehitada saab kõikjal kus workbenchi ära unlockid mitte ei ole nö. üks koht ehk siis siis kui sellega tegelda on tegu tõsise piduriga - rääkimata sellest, et see scrappimine on üsna tüütu.
Ehituse pool tõesti nii keeruline?
Jääbki vist wishlisti
ära võta neid vingujaid tõsiselt absull igas teemas hala käib anyway:D
nupud on mõnes kohas veits pornod aga harjud ära kiirelt.
mäng ise on väga bueno... ehitamine jne kõik super saad linnasi rajada ja sinna oma ärid ka veel püsti panna mis toodavad raha sulle ja muud head.
osad maja uksed kinni löödud on minu jaoks näiteks hea kuna 4-ja misiooni tegin 12h... kuna teepeale jäi nii palju huvitavaid kohti ja need üksikud suured majad mis kõik vaja läbi otsida ,et leida kraami:D
lisaks saab tihti ka surma, miinid, legendary mobid jne. vähemalt kõige raskema astme peal... ja seda ei mängi ma mitte raskuse vaid ,et loot on siis parem ,saad rohkem legendary kraami.
5 korrust on siis maksimum vanillas. Vähemasti esimeses külas ei lase kõrgemaks ehitada torni, äkki kuskil madalamal saab rohkem laduda neid
Samas kui terve asula seda ühte 5-kordset hoonet täis toppida, siis on ruumi kui palju
Ajuvaba mäng, kuskil viies missioon (Revere beach station) oli juba nii keeruline, et imesta pooleks. Kõige lihtsama raskusastme peal lasin mingi 29 relva tühjaks seal, siis kuidagi nibin nabin sain kuttidest jagu...
Täna neli tundi mängisin, fallouti tunnet mul küll ei tekkinud. FO1 + FO2 peale olen reaaltunde kulutanud nädalaid, FO3+NV natuke vähem. FO4...kehv UI, räige konsoolihais on juures, hullem kui skyrimi vanilla. Ehk on paari kuu pärast tehtud community patch, kus saab oma leitud koera ka niimoodi liigutada, et ise ka aru saan mida see koer siis lõpuks tegema peab. Maailm meenutab Mad Max-i selle erinevusega, et mad maxis olid interaktiivsed elemendid äratuntavad või märgitud. Siis on veel mingi strong attack leiutatud juurde, mmm, ma seda kordagi pole kasutanud veel, läheb seda üldse vaja? Kas jutu lõpuks vajutan esc, q või mingit muud klahvi? Hetkel on minu jaoks raisatud raha.
Tag for search läheb aktiivseks siis, kui sul on mingi materjal puudu. Selle ära valid, siis hiljem ringi jalutades näitab luubi sümboliga millised asjad vajalikku materjali sisaldavad...
Tag for search läheb aktiivseks siis, kui sul on mingi materjal puudu. Selle ära valid, siis hiljem ringi jalutades näitab luubi sümboliga millised asjad vajalikku materjali sisaldavad...
Aitüma! Kohe kergem olla selle teadmisega, et materjal peab puudu olema. Mõtlesin et mäng vigane juba..
EDIT: Nüüd tekkis juba uus küsimus. Kas on võimalik "settlementi" rahvas kõik ühte kohta kokku kutsuda mingi nipiga? Jube tüütu neid vahel taga otsida, et paremat armorit või relva neile tradeda.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.