Tallinna Tehnikaülikooli poolt 2003. aastal läbiviidud uuringus tõdeti, et 100 kilomeetri läbimisel rebib naastrehvidega varustatud sõiduauto teekatte pinnalt 2,2 - 3,5 kg mineraalmaterjali ja sideaine osakesi ning liiklussagedustel 1000 autot/ööpäevas arenevad teedel kulumisroopad sügavusega 3-4 mm/aastas.
Õnneks on naast kõvasti arenenud 12a-ga.
viimati muutis Magic 27.10.2015 17:19:04, muudetud 1 kord
[img]Tallinna Tehnikaülikooli poolt 2003. aastal läbiviidud uuringus tõdeti, et 100 kilomeetri läbimisel rebib naastrehvidega varustatud sõiduauto teekatte pinnalt 2,2 - 3,5 kg mineraalmaterjali ja sideaine osakesi ning liiklussagedustel 1000 autot/ööpäevas arenevad teedel kulumisroopad sügavusega 3-4 mm/aastas.[/img]
Teevad ka aga teistesse kohtadesse
Mul maal freesiga pinnatud tee mõnusalt rööpas... sinna jälge sõiduautoga ei sõida.
Rekka paneb märja palgiga täiskoormaga... kaalumehed teevad tööd, aga harva
Ära pesen, siis teen mõned.
Tehniline pool on nüüd korras, järgmisena tahaks käia helisüsteemi üle. USA makk ei mängi ju
paarisagedusi ja ma ei saa hommikul korralikult Raadio2 kuulata. Mingi kõlar kah krabises.
Keskmise tagatule tahaks välja vahetada, praegusele on niiskus väikseid musti plekke tekitanud sisse.
Rekka rööpad tekkivad fooridega ristmikel, anna teed märgiga ristmikel, ringteedel jne. Kus rekka seisab või sõidab aeglaselt.
Ülekaaluga ka seal kus tee aluspinna kandevõime kehv. Selle neist freesiga kaetud teedest väga asja ei saa. RMK võiks metsaveo piirkondades maksta aluspõhja uuendamise kinni.
Tallinna Tehnikaülikooli poolt 2003. aastal läbiviidud uuringus tõdeti, et 100 kilomeetri läbimisel rebib naastrehvidega varustatud sõiduauto teekatte pinnalt 2,2 - 3,5 kg mineraalmaterjali ja sideaine osakesi ning liiklussagedustel 1000 autot/ööpäevas arenevad teedel kulumisroopad sügavusega 3-4 mm/aastas.
Õnneks on naast kõvasti arenenud 12a-ga.
sit*a tee kvaliteeti peab kuidagi välja vabandama ju meil teed lagunevad isegi siis kui keegi neil ei sõida. _________________ Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled)
Rekka rööpad tekkivad fooridega ristmikel, anna teed märgiga ristmikel, ringteedel jne. Kus rekka seisab või sõidab aeglaselt.
tartusse satud siis sõpruse / jaama rist on jaama tänaval selline. asi võiks tekkida nii, et pidurdav ratas tekitab enda ette soojas sulaasfaldist valli. iga kõrgem koht on raske aparaadi pidurdusteekonna lõpp. _________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Tasub kooliks valmistuma hakata.
Tallinna Tehnikaülikooli poolt 2003. aastal läbiviidud uuringus tõdeti, et 100 kilomeetri läbimisel rebib naastrehvidega varustatud sõiduauto teekatte pinnalt 2,2 - 3,5 kg mineraalmaterjali ja sideaine osakesi ning liiklussagedustel 1000 autot/ööpäevas arenevad teedel kulumisroopad sügavusega 3-4 mm/aastas.
Õnneks on naast kõvasti arenenud 12a-ga.
Okei, oletame et kõik hakkavad lamelliga sõitma ja teed lagunevad samamoodi edasi (kindlasti sedasi olekski - kuna nad ju ise lagundavad seda soolaga kuis jaksavad), mis järgmiseks?
Ma arvan, et siin on taas miski kindlustuste ja autoparanduste/esinduste lobitöö puhtalt. Et juhtuks ikka rohkem lakse, siis läheb rohkem masinaid mahakandmisele ja remonti ning kellegi tasku taas plekki tiksub. _________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Mnjah, kunagi oli endal must Mark VIII unelmate auto, nägi lihtsalt nii erinev võrreldes teiste usakatega, samuti armatuur-sisemus nägi välja kui ajast ees:)
Kahjuks ise kolisin just oma bensuõgardiga kesk-euroopasse aga muidu järgmisel aastal võiks millalgi HV V8 omanike kokkutuleku korraldada kuskil ehk huvilisi ikka on...
oliver. kirjutas:
Tanel kirjutas:
Pilti?
Ära pesen, siis teen mõned.
Tehniline pool on nüüd korras, järgmisena tahaks käia helisüsteemi üle. USA makk ei mängi ju
paarisagedusi ja ma ei saa hommikul korralikult Raadio2 kuulata. Mingi kõlar kah krabises.
Keskmise tagatule tahaks välja vahetada, praegusele on niiskus väikseid musti plekke tekitanud sisse.
Tallinna Tehnikaülikooli poolt 2003. aastal läbiviidud uuringus tõdeti, et 100 kilomeetri läbimisel rebib naastrehvidega varustatud sõiduauto teekatte pinnalt 2,2 - 3,5 kg mineraalmaterjali ja sideaine osakesi ning liiklussagedustel 1000 autot/ööpäevas arenevad teedel kulumisroopad sügavusega 3-4 mm/aastas.
Õnneks on naast kõvasti arenenud 12a-ga.
Kommunaalameti s*tapead võiks enne suuta kõik tänavad jäävabaks teha kui hakata siin magistraalide tervisest rääkima. _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
tallinnas on tegelikult talvine teehooldus päris hea. kaunases ei tehta peaaegu üldse mitte mingit jäätõrjet mitte kusagil, kodutänav on talvel terves pikkuses nagu klaas, ainult vaata ja imesta. kuna tegemist on ka üsna mägise linnaga, siis on veel eriti ekstreemne elamus.
tallinnas on tegelikult talvine teehooldus päris hea. kaunases ei tehta peaaegu üldse mitte mingit jäätõrjet mitte kusagil, kodutänav on talvel terves pikkuses nagu klaas, ainult vaata ja imesta. kuna tegemist on ka üsna mägise linnaga, siis on veel eriti ekstreemne elamus.
Mis on saanud naastrehvide keelustamisest Leedus? Ei tulegi?
Mis on saanud naastrehvide keelustamisest Leedus? Ei tulegi?
praegu küll ei ole midagi kuulda olnud. igatahes kui aasta alguses leetu tulin, siis kaalusin küll et kas võtan uue autoga naastrehvid või lamellid. sest ikkagi lõunapoolne riik, pehmem kliima jne. olen nüüd väga õnnelik, et võtsin naastud ei kujutaks ettegi ilma naastudeta mööda jäiseid hooldamata linnateid üles-alla sõitmist siin.
Leedus hooldatakse vähemalt põhitrasse korralikult _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Pole siin foorumis ammu kaasa löönud, sest elu on vajanud elamist. Viskasin pilgu viimastele lehtedele peale ning siit vaatavad enamasti vastu mingid mõttetud "liikluses tiksumisest pardakaameravideod" seetõttu tekitaks intriige ja sheeriks videosid enda "all go,no show rondist".
Alguse sai see viimane ehitustuhin sellest, et vana 1.8 8v mootor ei pakkunud enam mingit "emotsiooni" ning ei tundunud minu jaoks enam piisavalt kiire,et type-r'idega võidu sõita.
14.08.2014 sai siis lõpuks "rondile" peale pandud esimene 2l 16V mootor.
"Ronti" on nüüd pikalt ehitatud ja seal on aasta jooksul peal olnud mitmes erinevas konfiguratsioonis 2l 16V mootoreid (osaliselt, sest 2x sai "kiiresõidumootori" plokk täiesti laiali lastud).
Tänaval sõitmiseks kasutanud 90% ajast kas 14" või 15" slikke, sest tänavarehviga lihtsalt pole mingit pidamist (viimane video).
Mootori surveaste on väga kõrge ja aeg-ajalt tänaval sõiduks on detonatsiooni vältimiseks seadistus lahjemaks keeratud (selle tulemusel auto ei käi nii teravalt ja üldiselt liigub edukalt ainult kuni 6000rpm).. Ürituste jaoks liigub auto racing bensiiniga ja käib teravalt 7000rpm'ni. Käigukaste on tüki 4 või 5 erinevate peaülekannete ja sisudega erinevateks otstarveteks (3.6 kuni 4.6 peaülekandega kastid)
Probleeme oli alguses 2.0 16V 9A koodi kandva mootoriga palju. Auto ei tahtnud korralikult üldse käia - kütusesüsteem ei toiminud ning lambdad põlesid kogu aeg ära.
0-200km/h. Alumine ots stock|kaant järgi aidatud. Pidamise tagamiseks 14" Slikid (töötemperatuurini soojendatud) ja LSD. Pidamise parandamisele andis "suure panuse" ka kütusesüsteem, mis autol optimaalsel pöörevahemikul käia ei lasknud. Tol hetkel oli all ka kõige pikemate ülekannetega kast.
Hetkel peal olev "kiiresõidumootori" lõppversioon mis lõpuks kestab. Testipäev peale esimest võistlust Laitses. Siin juba autol täiesti uus kütusesüsteem ning kütusepumbad, mis võimelised kuni 500hp evo ära toitma (enam ei tohiks ka "rondil" golfil kütuse hulga ja rõhuga probleeme tekkida. Testimisel sai selgeks,et antud käigukasti 2. Ja 5. käigu ülekanded vajasid sättimist (lühemad ülekanded) ja tutikas sidur, mis alguses peale libises vajas vahetamist veidi kangema vastu.
Viimane video mis autost tehtud. Millegi tõttu on all 14" tänavarehv ning seetõttu vaatamata LSD'le pidamist esimesed 3 käiku normaalselt ei ole. Spidomeeter enam ei tööta, kuna tross sai ära võetud, et ei oleks üleliigselt segavaid asju armatuuris. Kiirendus 2 kuni 5. käik (Kiirust tean nii palju, et 5.käigu 5000rpm on 153km/h) Auto lahjemas tänavaseades, et lahja bensiiniga detonatsiooni ei tekiks. (edukalt liigub kuni 6000rpm sealt edasi pole mõtet lasta).
Keegi kütusefondi raha tahab annetada, siis aga palun - racing bensiin maksab 8€ per liiter ja kütust sööb see väike piimapakk ikka isuga.
Ja lõppkokkuvõtteks, et vaatamata sellele,et see "ront" on justkui põhjatu auk, kuhu raha uputada, siis mõjub see narkootikumina - sellega sõitmisest saadav adrenaliin ja selline õnnetunne on kõike seda väärt.
Mnjah, kunagi oli endal must Mark VIII unelmate auto, nägi lihtsalt nii erinev võrreldes teiste usakatega, samuti armatuur-sisemus nägi välja kui ajast ees:)
Kahjuks ise kolisin just oma bensuõgardiga kesk-euroopasse aga muidu järgmisel aastal võiks millalgi HV V8 omanike kokkutuleku korraldada kuskil ehk huvilisi ikka on...
Mulle ka maitseks musta värvi isend hästi. Aga sellist polnud, sattus valge auto.
Või ausalt öeldes hoopis šampanjakarva, üle-eelmine omanik on valgeks kiletanud.
Kui suvel palusin välja pakkuda erinevaid kohti, ehk ühesõnaga orgunniga aidata (kuna ise hõivatud), ei tulnud paraku ühtegi head pakkumist.
Veel jõuaks novembris teha, et kui keegi norm hinnaga norm koha välja pakuks (koos sauna ja paarikümne ööbimiskohaga). _________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind! HV valuutakalkulaator
mario20031, kust seda racing kütust saab? ja mis ta nii kalliks teeb? mingi konkreetne firma keedab seda kohapeal või tuuakse spetsiaalselt kusagilt spetsiaalsest tehasest mujalt?
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.